Teknologia: WordPress

759 julkaisua

Tässä kategoriassa listataan työt, joiden toteutus on ollut pääosin WordPress-teknologian käyttöönottoa ja asiakaskohtaista räätälöintiä. Työssä voi olla käytetty myös muita teknologioita ja tuotteita (kaupallisia tai avoimia), mutta asiakkaan näkökulmasta syntynyt lopputulos on ensisijaisesti asiakaskohtaisesti räätälöity WordPress-kokonaisuus.

PS. Jos etsit kokeneita WordPress-toimistoja, niin Vierityspalkin WordPress-toimistojen listaus kattaa kokeneimmat ja ansioituneimmat tämän maan toimistot.


GDPR2DSM-hankesivusto

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

GDPR2DSM-hanke tarjoaa mikro- ja pk-yrityksille tietoa ja työkaluja tietosuojasta huolehtimiseen. Hankkeella vahvistetaan pk-yritysten kykyä varmistaa, että niiden tietojenkäsittelyn käytännöt täyttävät yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimukset. GDPR2DSM-hankkeen rahoittajana toimii Euroopan unionin perusoikeudet, tasa-arvo ja kansalaisuus -ohjelma ja hanketta kordinoi Tietosuojavaltuutetun toimisto hankekumppaninaan TIEKE. Rakensimme hankkeelle WordPress-pohjaisen verkkosivuston ja kyselytyökaluliitännäisen, jonka avulla on mahdollista luoda yritysten tietoturvaa kartoittavia kyselyitä. […] Lue lisää

Costo.fi verkkokauppa

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Costo on suomalainen kestäviä ja laadukkaita asusteita myyvä yritys, jonka myynnistä merkittävä osa tapahtuu verkkokaupan kautta. Costolaisten sydäntä lähellä ovat ajaton suunnittelu, vastuullisesti ja lähellä tuotetut tuotteet sekä hyvä ja asiantunteva palvelu. Pääsimme vastaamaan Coston verkkokaupan uudistuksesta. Projekti lähti liikkeelle tarpeesta vaihtaa soveltuvampaan verkkokauppa-alustaan edellisen Magento-alustan vanhennuttua. Alustaksi valikoitui WooCommerce, johon integroitiin Odoo ERP-järjestelmä Web-veistämön […] Lue lisää

Renoa

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Renoa on omakotitalojen ja taloyhtiöiden korjausrakentamiseen erikoistunut energinen asiantuntijayhteisö. Renoa tekee kodin remontteja huolettoman asumisen puolesta ja tarjoa enemmän kuin vain putki-, viemäri-, sähkö- ja lämmitystekniikan kunnossapitoa. Renoa luo työllään asiakkailleen kotimielenrauhaa. Renoalla oli tarve yhdistää heidän kuuden eri tytäryhtiöidensä sivustot uudistuvan Renoa-brändin alle yhdeksi sivustoksi. Lisäksi Ruotsin markkinaa palvelemaan yhdistettiin kahden yrityksen sivut renoa.se […] Lue lisää

Tiera

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kuntien Tiera on kuntakentän toiminnan uudistaja ja rakentaa tulevaisuuden kuntapalveluita. Tiera tarjoaa ja kehittää valtakunnallisena, kuntaorganisaatioiden ja hyvinvointialueiden omistamana yhtiönä valmiiksi tuotteistettuja ja kilpailutettuja ICT-palveluita ja digiratkaisuja omistaja-asiakkaidensa sujuvan arjen ja toiminnan kehittämisen tueksi. Tieralla oli tarve uudistaa aiempi sivusto, jonka käyttökokemus oli jäänyt ajastaan jälkeen. Keskustelujen jälkeen sovittiin yhteistyöstä, jossa Avidlyn asiantuntijatiimi suunnitteli ja […] Lue lisää

Prevex

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Prevex on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on erikoistunut vesilukkojen valmistukseen. Vuosien saatossa sekä yrityksen brändi että verkkosivusto olivat päässeet vanhentumaan, eikä ilme enää vastannut tuotteiden korkeaa laatua. Morgan toteutti Prevexille perinpohjaisen brändiuudistuksen, minkä jälkeen uutta sivustoa alettiin suunnittelemaan uuden ilmeen mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelussa huomioitiin tulevan digimarkkinoinnin tarpeet sekä se tosiasia, että Prevexin pääasiakkaat ovat B2B-puolelta. […] Lue lisää

Lahden Talot Oy verkkosivusto ja palvelukanava

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Asunnon hakijoille ja asukkaille tarkoitettu dynaaminen verkkosivusto (www.lahdentalot.fi) ja verkkokauppa-alustalle toteutettu digitaalisen asioinnin palvelukokonaisuus (lahdenkotiin.lahdentalot.fi), sekä kokonaisuuden tuki-ja tekninen ylläpitopalvelu. Kuvaus projektista: Lahden Talot Oy on Lahden kaupungin omistama vuokrataloyhtiö, joka hallinnoi yli 7.000 asuntoa. Lahdentalot.fi verkkosivuston toteutus perustuu keskeisiltä osin integraatioon Visma Tampuuri ERP—järjestelmän kanssa. Integraatio luo perustan dynaamiselle vuokra-asuntohaulle. Tammi Digital (nyk. Virnex […] Lue lisää

Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Verkkosivusto uudistettiin kokonaisuudessaan 2021 Tammen toimesta ja perustuu WordPress-julkaisualustaan. Monipuolisesti opiskelijoita ja yhteistyökumppaneita palvelevan julkisen sivuston lisäksi palvelumuotoiluvaiheessa kiinnitettiin erityistä huomiota sivuston laajan ja eri rooleissa toimivien ylläpitäjien toimintoihin. Erityisesti sisällön hallinnasta vastaaville tahoille tarkoitettujen työpajojen pohjalta muotoiltiin ylläpitokäyttöliittymät vastaamaan kunkin roolin tarvetta. Sivusto noudatti Tammen palvelumuotoiluorientoitunutta ketterää prosessimallia, jossa keskiössä ovat osallistava työpajatyöskentely, sivuston […] Lue lisää

Nykytaiteen museo Kiasma

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Kiasma on yksi Suomen suosituimmista museosta. Helsingin keskustassa sijaitseva nykytaiteen museo esittää, kerää ja tekee tunnetuksi nykytaidetta. Näyttelyiden lisäksi Kiasmassa järjestetään esityksiä ja tapahtumia. Kiasma on osa Kansallisgalleriaa. Kiasman verkkosivuston uudistuksen tavoitteena oli toteuttaa asiakaslähtöinen sivusto, joka on niin visuaalisesti kuin teknisestikin nykyaikainen ja muokkautuva, mobiilioptimoitu, helposti päivitettävä, tietoturvallinen sekä EU:n saavutettavuusdirektiivin vaatimukset täyttävä. Projekti […] Lue lisää

Team Sportia 10

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Team Sportia 10 on vuonna 1984 perustettu tamperelainen jääurheiluliike, joka tunnetaan laadukkaasta ja ammattitaitoisesta palvelustaan, sekä laajasta yhteistyöstä jääurheiluseurojen kanssa. Yrityksen verkkosivusto uudistettiin aiemmasta, suljetun lähdekoodin vanhentuneesta ratkaisusta käyttäjäystävälliseksi ja mobiiliresponsiiviseksi WordPress-sivustoksi, josta verkkokauppaosuutta on tukemassa WooCommerce-lisäosa. Verkkokauppa sisältää 1500+ tuotetta, ja yhdestä tuotteesta voi olla valittavien ominaisuuksien vuoksi kymmeniä eri variaatioita. Generaxion vastasi kokonaisuudessaan […] Lue lisää

WorkPower

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Helppoa työnhakua modernilla sivustolla. WorkPower on tarjonnut 20 vuoden taipaleella tuhansille työntekijöille yllättävän hyvää työelämää. Tamperelainen perheyritys on kasvanut monipuoliseksi rekrytoinnin ja henkilöstövuokrauksen kumppaniksi. Samaan konserniin kuuluu myös terveydenhoitoalaan keskittynyt MediPower. Klassinen tarina: WorkPowerin että MediPowerin sivustot kaipasivat teknistä sekä visuaalisesta remonttia. Asiakkaalla oli selkeät kattotason tarpeet tiedossa, joita lähdettiin yhdessä tarkentamaan ja jumppaamaan parhaalla […] Lue lisää

Zeroni

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Zeroni Oy on työturvallisuuden valvontaan ja turvallisuuskulttuurin kehittämiseen keskittyvä yritys, jonka ohjelmistoratkaisut digitalisoivat arkea rakennusalalla, investointihankkeissa ja teollisuudessa. Generaxion toteutti Zeronille kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen tukemaan yrityksen tavoitetta kasvaa maan johtavaksi työturvallisuuspalvelujen tarjoajaksi. Osana brändiuudistusta muuttui myös yrityksen nimi, ja uusi brändi jalkautettiin uudessa verkkopalvelussa, joka suunniteltiin tukemaan saumattomasti liiketoimintastrategiaa. Aiempi sivusto oli toteutettu WordPressillä, joten oli luontevaa […] Lue lisää

Laitila Arkkitehdit

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Laitila Arkkitehdit on kaupalliseen rakentamiseen ja asiantuntijapalveluihin keskittynyt arkkitehtitoimisto. Uudistimme Laitila Arkkitehtien brändin vastaamaan kasvavan toimiston tarpeita ja toteutimme uuden brändin mukaisen verkkosivustouudistuksen. Uudella sivustolla haluttiin erityisesti hyödyntää inbound-metodeja ja rakentaa se niin, että sivusto tukee liidien generointia ja sisältöjen helppoa päivitettävyyttä. Uusi verkkosivusto rakennettiin WordPressin Gutenberg-editorin avulla, jolla sisältöjen syöttö ja muokkaaminen on helppoa. […] Lue lisää

Ahola Group – konsernin verkkosivustot

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Suomen suurimpiin maantiekuljettajiin kuuluva Ahola Group toteutti vuonna 2021 uudelleenjärjestelyjä, joiden yhteydessä konsernin toiminnot jaettiin kolmeen yksikköön: Transport, Special ja Digital. Uudistuksen yhteydessä oli luontainen tarve myös toteuttaa verkkosivustoratkaisu, joka vastaisi kaikkien kolmen liiketoimintayksikön sekä konsernihallinnon tarpeita. Projekti toteuttiin yhteistyössä mainostoimisto Miller&Leanin kanssa siten, että G-Works vastasi sivuston teknologiasta ja Miller&Lean konseptista ja käyttöliittymän suunnittelusta. […] Lue lisää

Vapaamuurarit – Järjestöportaali

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Vapaamuurarit – jota tässä projektissa edusti tilaajana Suomen Suurloosi ry – muistuttaa perustarpeiltaan ja -toiminnoiltaan mitä hyvänsä suurta suomalaista yhdistysorganisaatiota. Puheenjohtajilla, piireillä, jäsenyhdistyksillä, pöytäkirjoilla ja monilla yhdistystoiminnan tutuilla termeillä on tosin omat nimityksensä, mutta lopulta toiminnan asettamat tarpeet eivät juurikaan eroa muista vastaavan kokoluokan eli noin 7 400 jäsenen organisaatioista. Vapaamuurareiden verkkopalvelu on jäsenorganisaatioiden ja […] Lue lisää

Savonlinnan kaupunki

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

Savonlinnan sivustouudistuksen taustalla oli tarve vaihtaa sivusto elinkaarensa päähän tulleelta alustalta enemmän kehitysmahdollisuuksia tarjoavaan WordPressiin. Sivustolle oli tehty ulkoasu-uudistus pari vuotta aiemmin, joten ulkoasuun ei tarvinnut nyt tehdä muutoksia. Siirtymästä haluttiin tehdä asiakkaalle mahdollisimman yksinkertainen. Projektin keskeisin osa olikin kaiken sisällön siirto uudelle alustalle siten, että käsin tehtävää sisällön käsittelyä olisi mahdollisimman vähän. Automaattinen siirto […] Lue lisää

Raision seudun koulutuskuntayhtymä

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Raision seudun koulutuskuntayhtymä on Varsinais-Suomessa toimiva monialainen ammatillisen koulutuksen järjestäjä, jonka tarjontaan kuuluvat perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkinnot, yksittäiset tutkinnon osat, työvoimakoulutus, tutkintokoulutukseen valmentava koulutus Tuva, ajankohtaisseminaarit sekä muu työelämäyhteistyö. Vuosittainen opiskelijamäärä on noin 1800 ja henkilökuntaa on hieman yli 200. Palvelun keskiössä on luonnollisesti koulutustarjonta. Palvelu rakentuu koulutusten ympärille, koulutusalat on selkeästi esitetty samoin kuin […] Lue lisää

Suomen Yrittäjät

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen Yrittäjät on 115 000 jäsenyrityksen keskusjärjestö, jonka tavoitteena on parantaa Suomen pienten ja keskisuurten yritysten asemaa ja yrittämisen olosuhteita. Toiminta rakentuu lähes 400 paikallisyhdistyksestä, 20 aluejärjestöstä ja 61 toimialajärjestöstä. Kolmen vuoden aikana huolella toteutetussa Yrittäjien verkkosivuprojektissa uudistettiin pääsivusto Yrittajat.fi ja luotiin uusi, julkisesta verkkopalvelusta erillinen kirjautumisen takana oleva Jäsenpalvelu. Projektin yhteydessä uudistettiin myös Suomen […] Lue lisää

Golf Sarfvik -mobiilisovellus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Espoon ja Kirkkonummen merellisissä maisemissa sijaitseva Sarfvik Golf on Suomen vanhin osakepohjainen golfkenttä, ja tunnettu etenkin korkealuokkaisista väylistään, hyvästä palvelustaan ja rauhallisen kiireettömästä ympäristöstään. Toteutimme yhdessä luovan designtoimisto Kuudennen kanssa mobiilisovelluksen Suomen vanhimmalle golfklubille. Sarfvik Golf lupaa, että “Aina on aikaa”. Tämä tarkoittaa, että Sarfvikilla pääsee rangelle ilman monen päivän ennakointia, ilman lähtöajan varausta ja […] Lue lisää

Talous ja nuoret TAT – sivustouudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

TAT eli Talous ja nuoret on valtakunnallinen vaikuttaja, joka työskentelee nuorten talous-, työelämä- ja yrittäjyystaitojen eteen yhdessä koulujen, yliopistojen, yritysten, kuntien ja säätiöiden kanssa. TATin toiminta rakentuu laajan palvelupolun ympärille joka kattaa koko lapsen ja nuoren koulupolun alakoulusta toiselle asteelle. Avaimet käteen projektipäälliköllä kokonaisuus hanskassa tiukan aikataulun projektissa Toteutimme TATille laajan sivustouudistuksen jossa kolme verkkosivustoa […] Lue lisää

Taloturva

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Taloturva on mukava, kotimainen ja aidosti avulias omakotitalojen remontoinnin asiantuntija. Tehtävämme oli uudistaa Taloturvan sivusto vastaamaan paremmin kasvaviin tarpeisiin: Taloturvan tulee näkyä kaikissa kanavissa johtavana, kotimaisena ja ennen kaikkea ystävällisenä asiantuntijana. Palveluvalikoiman lisäksi sivustolla esitellään maksutonta tietoa kaikkeen kodin arvon säilyttämiseen ja ylläpitoon liittyvään. Uudistimme ilmeen brändivärin ja fontin ympärille. Sivuston käyttäjät ohjataan konversiota kohti. […] Lue lisää

Kampaamokoulu Unikan verkkosivut ja verkkokurssialusta

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne: Brändiuudistuksen yhteydessä tulisi uusia UNIKA:n verkkosivut sekä tuoda opiskelijamateriaali verkkoon verkkokurssin muodossa. UNIKA on ainoa ilmainen yksityinen hiusalan koulutuskeskus Suomessa. Ratkaisu: Suunnittelimme verkkopalvelun käyttöliittymän suunnittelutoimisto Aivopesulan luoman visuaalisen ilmeen mukaan. Verkkopalvelu toteutettiin WordPress-alustalle. Kurssikokonaisuus toteutettiin LearnDash-verkkokurssialustalla. Kokonaisuus rakennettiin kehittämämme Jcore WordPress teeman pohjalta. Lue lisää

RadioMedia

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

RadioMedia on suomalainen kaupallisten radiotoimialan kattojärjestö, jäseninään 31 yksityistä radioyhtiötä, jotka toimivat merkittävinä viestijöinä yhteiskunnassamme tavoittaen lähes 90 % suomalaisista viikottain. RadioMedian jäsenyhtiöt omistavat 90 % Suomessa myönnetyistä ohjelmistotoimiluvista ja lähes 100 % kaupallisen radiotoimialan liikevaihdosta tulee RadioMedian jäsenasemilta. RadioMedian vanhan sivuston tuen (Drupal 7) lähestyessä loppuaan RadioMedia otti Contrastiin yhteyttä tarpeenaan tehdä kokonaisvaltainen verkkosivustojen […] Lue lisää

Haaga-Helia Online – verkkokoulutusalusta

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa

Haaga-Helia positioi itsensä Suomen kansainvälisimmäksi korkeakouluksi. Sillä on noin 200 yhteistyökorkeakoulua ympäri maailmaa. Koulutusvientiä se on harjoittanut jo kymmenen vuotta. Kun verkossa tapahtuva opiskelu on suorastaan räjähtänyt, Haaga-Helia päätti olla kehityksessä mukana. Sitä varten tarvittiin helppokäyttöinen ja joustava alusta. Avidly suunnitteli ja toteutti Haaga-Helia Online -verkkokoulutusalustan, jolla Haaga-Helia vie koulutusosaamistaan liike-elämän asiantuntijoille, yrityksille ja yhteistyökorkeakouluilleen […] Lue lisää

Työeläkevakuuttajat TELA ry

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Työeläkevakuuttajat TELA ry on kaikkien Suomessa toimivien työeläkevakuuttajien edunvalvontajärjestö ja jäseninä ovat kaikki lakisääteistä työeläketurvaa hoitavat työeläkevakuuttajat. Telalla on 18 työntekijää, joiden apuna ovat jäsenyhteisöjen edustajista nimetyt toimikunnat, joita ovat neuvottelukunnat sekä erilaiset pysyvät ja määräaikaiset asiantuntijaryhmät. Tela haki verkkopalvelujensa kehittämiseen kumppania, jolla on vahva kokemus WordPress- julkaisujärjestelmän hyödyntämisestä, osaamista intuitiivisten, helppokäyttöisten ja ajanmukaisten käyttöliittymien […] Lue lisää

Mieli.fi

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

MIELI Suomen Mielenterveys ry on valtakunnallinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka perustehtävä on mielenterveyden edistäminen ja ongelmien ehkäisy. Mieli.fi-verkkosivusto on MIELI ry:n tärkein yksittäinen oma digitaalinen viestintäkanava käyttäjämäärässä mitattuna. Se liittyy suoraan lähes kaikkien yksiköiden toimintaan ja on kaiken verkkoviestinnän kivijalka. Uudistuksen perustavalaatuinen tavoite oli, että MIELI ry on digitaalinen edelläkävijä, joka hyödyntää teknologisia mahdollisuuksia mielenterveyden […] Lue lisää

Solidaarisuuden aineettomien lahjojen verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Solidaarisuus on vuonna 1970 perustettu suomalainen kehitysyhteistyöjärjestö. Solidaarisuus tekee merkittävää työtä naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämiseksi, köyhtymisen pysäyttämiseksi sekä globaalin muutoshalun edistämiseksi. Solidaarisuus on ollut rakas asiakkaamme vuosien ajan ja olemme toimineet heidän tiiviinä digikumppanina aina vuodesta 2017 lähtien. Viimeisimpänä projektina loimme Solidaarisuudelle täysin räätälöidyn aineettomien lahjojen Woocommerce-pohjaisen verkkokaupan, josta fyysisen materian sijaan on mahdollista ostaa […] Lue lisää

Saari

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Saari on pohjoismaisesta muotoilusta ammentava keittiö- ja säilytyskalustevalmistaja. Kalusteet räätälöidään mittatilauksena asiakkaalle ja ne valmistetaan Saaren omalla tehtaalla Salossa. Saari tunnetaan korkeasta laadusta, hyvästä muotoilusta ja käsityötaidon suvereenista hallinnasta vahvasti teollistuneessa markkinassa. Rakensimme nopean ja kevyen headless-palvelun Saarelle, joka vastaa asiakaskunnan vaativaan makuun. Suunnittelu Koska Saaren tuotteet ovat moderneja ja yksilöllisesti suunniteltu käyttäjän tarpeisiin, myös […] Lue lisää

Nordic Investment Bank

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Erityistä: Testatusti tietoturvallinen palvelu

Nordic Investment Bank (NIB) on Pohjoismaiden ja Baltian maiden kansainvälinen rahoituslaitos. NIB:n tavoitteena on rahoittaa projekteja, jotka parantavat alueen tuottavuutta ja hyödyttävät sen ympäristöä. Muutama vuosi sitten Valu uudisti NIB:n verkkosivujen ulkoasun ja sisältörakenteen. Teknologisen kehityksen vuoksi tuli nyt tarpeelliseksi uudistaa sivuston tekniikka. Uudistukseen Valu suositteli WordPress Headup -teknologiaa monien verkkosivuston suorituskyvyn ja turvallisuuden parantamiseen […] Lue lisää

Scanvarm

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Oy Scanvarm Ab maahantuo ilma- ja maalämpöpumppuja, viilennyslaitteita sekä suurtehoilmanpuhdistimia. Uudistimme Scanvarmin verkkosivuston keväällä 2021. Uudistuksen tavoitteena oli selkeyttää sivustoa, sen hallintaa sekä tehdä siitä nopeasti latautuva, hakuneoptimoitu ja helppokäyttöinen kaikilla päätelaitteilla. Sivustolle haluttiin luoda moderni, harmoninen ja selkeä ulkoasu, jonka pääroolissa ovat tuotetieto ja muut sisällöt. Kuvapaikat on suunniteltu niin, että uusien kuvien lisääminen […] Lue lisää

Sympa Marketplace

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Sympa on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä kotimainen perheyritys. Sympan pilvipalveluna toimivaa HR-järjestelmää käytetään jo yli 100 maassa. Sympa Marketplace kehitettiin, jotta Sympan ja sen kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla olisi oma, helppokäyttöinen verkkokauppansa, jossa asiakkaat voivat kätevästi tutustua erilaisiin tuotteisiin ja vertailla niitä keskenään. Projektissa toimme Sympan hahmotteleman verkkokauppakonseptin eloon WordPress-ratkaisulla, jonka keskiössä ovat helppous ja […] Lue lisää

Lotus Demolition

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lotus Demolition on melko uusi brändi Suomessa. Se syntyi Delete Demolitionin myydessään purkuliiketoiminnan pohjoismaiselle perheyritykselle Lotus Maskin & Transport Ab:lle. Deletestä irtautumisen yhteydessä Lotukselle suunniteltiin ja toteutettiin uusi verkkosivusto. Sivusto on rakennettu WordPressin päälle. Sivustolla esiteltävät referenssit ja Second Hand -kaupan tuotteet (mikäli niitä on myynnissä atm.) tuodaan Sales Forcesta. Sivuston tuottamat liidit taas viedään […] Lue lisää

Rooty.fi

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rooty on pakastealtaasta löytyvä kotimainen perunasta valmistettu vaihtoehto riisille ja vehnäpastalle. Uutuustuote lanseerattiin keväällä 2021. Saimme toimeksiannon suunnitella ja toteuttaa rooty.fi-sivuston. Sivustolla esitellään tuotteet Rooty Pannunuudeli ja Rooty perunahippu. Sieltä löytyy myös reseptejä Rootysta valmistettaviin aterioihin ja muuta ajankohtaista tietoa. Sivuston ulkoasu ja käyttöliittymä suunniteltiin Rootyn ilmemaailmaa mukailevaksi. Vahvasti kuluttajille suunnattu sivusto on suunniteltu erityisesti […] Lue lisää

SOS-Lapsikylän verkkopalvelu-uudistus

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Mediasignal on toiminut tiiviissä kumppanuussuhteessa SOS-Lapsikylän kanssa jo vuodesta 2012 saakka. Olemme rakentaneet SOS-Lapsikylän toiminnan tueksi kattavan palvelukokonaisuuden. Sos-lapsikyla.fi verkkopalvelu-uudistuksen myötä sivusto sai uuden nykyaikaisen ilmeen, jota hyödynnettiin myös sijaisvanhempien rekrytointiin tarkoitetulla sijaisvanhemmuus.fi -sivustolla. Uudet palvelut rakennettiin WordPressin päälle multisite–toteutuksena. SOS-Lapsikylän pääsivustolle on toteutettu lähes 20 eri moduulia, joilla ylläpitäjät saavat rakennettua haluamansa näköisiä sivuja. […] Lue lisää

Katepal -verkkosivustouudistus

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Katepal Oy on maamme johtava bitumisten kateaineiden ja bitumituotteiden valmistaja. Päätuoteryhmiä ovat SBS-kumibitumipohjaiset rullatavarat, kattolaatat, sivelyaineet ja pakattu bitumi. Projektin tavoitteena oli uudistaa sekä verkkosivut että tuotetiedonhallinta kokonaisuudessaan. Kokonaistoteutuksemme kattoi verkkosivuston WordPress-alustalla sekä tuotetiedonhallintajärjestelmä Akeneo PIMin käyttöönoton ja implementoinnin. Verkkopalvelu on integroitu PIM:n ja kaikki tuotetieto aineistoineen sekä tuotelehtien automaattigenerointi julkaistaan automaattisesti verkkosivustolla. Tekninen toteutus […] Lue lisää

Hankkija Finnish Feed Innovations

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Hankkija Oy on perinteikäs toimija suomalaisessa maatalous- ja konekaupassa. Yhtiön valmistamia rehuja viedään yli 30 maahan. Hankkija Finnish Feed Innovations (Hankkija FFI) jatkaa vuonna 2007 konserniin ostetun Suomen Rehu Oy:n tarinaa. Yksikkö vastaa sekä rehuteollisuuden biotieteellisestä tutkimus- ja kehitystoiminnasta että tuoteryhmän vientiliiketoiminnasta. Hankkija FFI:n tavoitteena oli parantaa verkkosivujen pääkohderyhmien käyttäjäkokemusta ja kansainvälinen verkkopalvelu suunniteltiin palvelemaan […] Lue lisää

Himos

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Himos on vuonna 1984 perustettu, hiihtoväen hyvin tuntema talviurheilukeskus ja perheyritys. Himokselle rakennettiin kattava verkkosivusto, joka palvelee monipuolisesti talviurheilun ja -liikunnan kävijäkuntaa. Verkkopalvelu rakennettiin WordPress-alustalle ja merkittävänä osana ostopolkua on Axess-verkkokauppaintegraatio, jonka avulla lipputuotteet hintoineen ovat ostettavissa sivustolta. Rinneinformaatiota tukee alueen web-kamerat, joiden myötä sivustolle päivittyy automaattisesti uusimmat kuvat Himoksen rinteistä ja palvelupisteistä. Lisäksi laskettelijoita […] Lue lisää

Finanssiala

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Finanssiala ry (FA) on toimialajärjestö, joka edustaa valtaosaa Suomessa toimivista pankeista, vakuutusyhtiöistä, rahoitusyhtiöistä, arvopaperivälittäjistä, sijoitusrahastoyhtiöistä ja finanssialan työnantajista. FA:n sivustouudistuksen keskeisimmät tavoitteet olivat julkaisutyökalun helppokäyttöisyys ja monipuolisuus, sivuston rakenteen ja aineiston uudelleenjäsentely ja sen toimiva esiintuonti sekä finanssialan yhteiskunnallisen merkityksen korostaminen. FA:n ICT-asiantuntija Katri Vilppola on tyytyväinen tavoitteiden toteutumiseen: “WordPress täytti toiveemme julkaisutyökalun osalta hienosti. […] Lue lisää

Meijerialan ammattilaiset MVL ry

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Meijerialan ammattilaiset MVL ry on ammattiliitto, johon kuuluu yli 3 000 alan asiantuntijaa. MVL:n tarpeena oli uudistaa sivuston visuaalinen ilme, vaihtaa taustajärjestelmä nykyaikaisempaan sekä saada ammattiliiton sisällöt helposti hahmotettavaan muotoon. Uudistuksella oli kaksi päätavoitetta: selkeä visuaalinen ilme sekä hahmotettavaan muotoon jäsennelty sisältö. Sivuston toiminnallisuudet säilyivät ennallaan, mutta ratkaisut päivitettiin nykyaikaisiksi. Käyttöliittymäsuunnittelussa lähdimme liikkeelle kirkastamalla, millaista […] Lue lisää

Koulutuskuntayhtymä Tavastia

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Koulutuskuntayhtymä Tavastia vastaa Hämeenlinnan seudun toisen asteen koulutuksesta sekä kansalaisopiston tarjonnasta. # Lähtökohdat Koulutuskuntayhtymä Tavastian sivuston tekniikka ja ulkoasu eivät vastanneet enää yhdeksän sivuston kokonaisuuden tarpeita. Uudistuksen suunnittelu ja valmistelu oli aloitettu vahvasti jo ennen projektin kilpailutusta. Pohjatöiden ollessa hyvin kattavat, pääsimmekin nopeasti kiinni itse tekemiseen ja sivuston toteuttamiseen. # Tavoitteet Yleisilme haluttiin päivittää vastaamaan […] Lue lisää

Ravintola Harmooni

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Jugend-tyylillään hurmaava Harmooni sijaitsee Jyväskylän keskustassa vanhassa harmonitehtaassa. Toteutimme Harmoonin verkkosivun uudistuksen, jossa hallittavuus ja ilme tuotiin nykyaikaan. # Lähtökohdat Vanhat sivut olivat tehty Duden toimesta yrityksemme alkuaikoina, olisiko ollut jopa ensimmäisiä asiakastöitämme. On varsin ymmärrettävää, että sivuston tekniikka ja visuaalinen ilme oli siitä päässyt vanhenemaan ja sisällönhallinnointi on sittemmin ottanut roimia harppauksia eteenpäin. # […] Lue lisää

M2-Kodit

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

M2-Kodit on Y-Säätiö-konsernin omistama, voittoa tavoittelematon yhtiö, joka keskittyy ARA-vuokra-asumiseen ja omistaa yli 10 500 vuokra-asuntoa ympäri Suomen. M2-Kodit halusi tuoda uuteen verkkopalveluun verkkokauppamaisuutta, johon yhdistyisi samanaikaisesti ARA-prosessin edellyttämä muodollisuus. Asuntokohteiden selailun haluttiin olevan helppoa ja asuntoja koskevan tiedon etsiminen sekä asuntohakemuksen lähettäminen vaivatonta. Lisäksi toiminnanohjausjärjestelmän tuli pelata sivuston kanssa yhteen mutkattomasti, jotta sivustolla olisi […] Lue lisää

Pohjolan Matka

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Pohjolan Matka tarjoaa linjaliikennettä, tilausajopalveluita ja matkapaketteja niin Suomeen kuin ulkomaillekin erittäin laajalle kohderyhmälle. Verkkopalvelun uudistamisen tärkeimmät tavoitteet oli suunnitella selkeä, moderni ja helppokäyttöinen sivusto vastaamaan monipuolisen kohderyhmän tarpeisiin. Varsinkin hakutoiminnallisuudet ja erilaisten matkojen löytäminen ja esittely olivat keskeisiä kehittämisen kohteita. Myös hakukonelöydettävyys on kriittisessä roolissa liiketoiminnan kannalta ja se otettiin huomioon suunnittelun, teknisen toteutuksen […] Lue lisää

eHautaus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Ehautaus on jyväskyläläinen hautauspalvelu, joka toimii kuten tavallinen hautaustoimisto – tai miltei, sillä kaikki hautajaisiin liittyvät järjestelyt hoidetaan etänä joko verkossa tai puhelimen kautta. Sivuston suunnittelussa ja toteutuksessa tuli ottaa huomioon erityisesti verkkopalvelun suoralinjaisuus ja mutkattomuus. eHautaus halusi tarjota asiakkailleen käyttäjäystävällisen palveluratkaisun, joka tekisi hautausjärjestelyjen suunnittelusta surun keskellä mahdollisimman vaivatonta. Tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi erityisesti räätälöidyn […] Lue lisää

Reka.fi-verkkosivustouudistus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Reka.fi-verkkosivustouudistuksessa vaihdettiin julkaisujärjestelmä Drupalista WordPressiin Geniem Oy toteutti suurimman suomalaisomisteisen kaapelivalmistaja Reka Kaapeli Oy:n verkkosivustouudistuksen, jonka myötä uusi reka.fi on kansainväliset mitat täyttävä verkkopalvelu. Geniem vastasi projektin kokonaistoimituksesta, joka sisälsi verkkopalvelun konseptoinnin, käyttöliittymäsuunnittelun, visuaalisen suunnittelun, sivuston teknisen toteutuksen, laadunvarmistuksen sekä uudistetun sivuston ylläpidon. Uusi reka.fi-verkkosivusto julkaistiin kesäkuussa 2021. Verkkosivustouudistuksen lähtökohta ja tavoitteet Uudistuksen lähtökohtina olivat: […] Lue lisää

Rateko – koulutusten verkkokauppa

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa

Suunnittelimme ja toteutimme Rakennusteollisuuden Koulutuskeskukselle (tuttavallisemmin RATEKO) täysin räätälöidyn ja integroidun Woocommerce-verkkokaupan, josta rakennusalan ammattilaiset voivat ostaa koulutuksia. Tervetuloa oppimaan! Rakennusteollisuuden Koulutuskeskus RATEKO tarjoaa rakennusalan ammattilaisille ajankohtaisia täydennyskoulutuksia, sekä henkilösertifiointeihin ja pätevyyksiin valmentavaa että ammatillisiin tutkintoihin valmistavaa koulutusta. Uuden verkkokaupan avulla haluttiin saada koko koulutusten myyntiprosessi oman talon sisälle. Verkkokauppa-alustaksi asiakas oli valinnut WooCommerce, joka […] Lue lisää

Kauniaisten kaupunki

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

Kauniainen on noin 10 000 asukkaan kaksikielinen kaupunki, joka sijaitsee keskellä Espoota. Kauniaisten vanhan verkkosivuston tekninen alusta tuli elinkaarensa päähän ja sivusto kaipasi muutenkin kipeästi uudistusta. Valu valikoitui uudistuksen toteuttajaksi kilpailutuksen jälkeen. Projektiin toi lisämaustetta se, että kaupungin kaksikielisyyden takia kaikki sisältö piti tuottaa samantien tuplana. Samoin haastetta toi projektityöskentelyn tapahtuminen täysin etänä. Projektin johto […] Lue lisää

Burger King verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Vastasimme yhden Suomen suosituimman hampurilaisketjun, Burger Kingin, verkkopalvelun uudistuksesta. Tähtäimessä oli kehittää uusi burgerking.fi edeltäjäänsä käyttäjälähtöisemmäksi saadun asiakaspalautteen pohjalta ja samalla päivittää sivusto vastaamaan pikaruokaketjun uudistunutta brändi-ilmettä. Kevensimme myös sivuston ylläpitäjien työtaakkaa kiinnittämällä sisällönhallinnan selkeyteen ja monipuolisuuteen erityistä huomiota. Vaatimattomasti tavoitteena oli luoda maailman paras Burger King -saitti. Ravintoloiden löytymistä helpotimme toimipistehaulla, jonka toteutuksessa hyödynsimme […] Lue lisää

C. Hagelstam

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Cecil Hagelstamin Antikvaarinen Kirjakauppa on Helsingin keskustassa toimiva asiantunteva antikvaarinen kirjakauppa, joka toimii sekä kivijalkaliikkeenä että verkkoantikvariaattina. Antikvariaatti on sijainnut Fredrikinkadulla Helsingissä samoissa tiloissa jo yli 40 vuotta. Heidän kokoelmansa painottuu pääasiassa tieteellisiin julkaisuihin, laadukkaaseen kaunokirjallisuuteen sekä erityisesti vanhoihin karttoihin ja painokuviin. Saimme kunnian uudistaa perinteikkään helsinkiläisen kirjakaupan verkkopalvelut 2020-luvulle kun vanha verkkokauppa alkoi olemaan […] Lue lisää

Nokeval

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Nokeval on Nokialla perustettu teknologiakehityksen pioneeri, joka perustettiin intohimosta asioiden mittaamiseen ja tuotekehitykseen. Nokeval on tehnyt jo yli 40 vuotta pitkäjänteistä työtä langattomien teknologioiden parissa ja kehittänyt sekä valmistanut mm. IoT-mittalaitteita ja -mittausratkaisuja sekä pilvipalveluita eri toimialojen tarpeisiin. Digitaalisten ratkaisujen sekä niitä täydentävien tuotteiden avulla he auttavat asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa älykkääksi ja vastuulliseksi. Verkkosivu-uudistuksen taustalla […] Lue lisää

Sylva ry:n uusi verkkopalvelu

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Sylva ry:n uusi verkkopalvelu on juuri julkaistu (09/2021) ja sillä Sylva tähtää saavutettavaan ja monipuoliseen verkkopalveluun täyttäen useiden eri kohderyhmien tarpeet. Meillä oli kunnia aloittaa Sylvan verkkopalvelun uudistusprojektia toden teolla alkuvuodesta 2021. Projektissa suunniteltiin ja toteutettiin verkkopalvelu, joka ennen kaikkea palvelee paremmin muun muassa seuraavia kohderyhmiä: – lapsiperheet – nuoret – nuoret aikuiset – vapaaehtoiset […] Lue lisää

Plan International Suomen verkkosivut

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Uusi plan.fi ei ole tavanomainen nettisivu, vaan äärimmilleen viritetty, erittäin näyttävä ja poikkeuksellisen kattavat sisällönhallintamahdollisuudet sisällään pitävä täysin räätälöity WordPress-verkkosivusto. Tarvittavat toiminnallisuudet, sisältötyypit ja sisällön esitystavat suunniteltiin huolella yhdessä Planin tiimin kanssa työpalavereissa projektin alkuvaiheissa. Planin tavoite on edistää tyttöjen oikeuksia, joten verkkopalvelun ensisijainen tarkoitus on ohjata käyttäjiä lahjoittamaan eri muodoissa ja innostaa ihmisiä toimimaan […] Lue lisää

Raisio – useita sivustoja

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Aloitimme laajamittaisen yhteistyön Raision kanssa syksyllä 2019, kun Raisio etsi kumppania huolehtimaan brändisivujensa ylläpidosta ja jatkokehityksestä. Raision aiemmat sivustot oli suunniteltu ja kehitetty usean eri tahon toimesta ja rakennettu eri alustoille, mikä lisäsi kommunikaation ja koordinaatiotyön määrää. Sivustojen ylläpito haluttiin keskittää vaiheistetusti yhdelle kumppanille, jotta Raision tiimin arki helpottuisi. Ylläpitoon siirrettävät sivustot auditoitiin kehitystiimimme toimesta yhteistyön […] Lue lisää

Sorcolor

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Sorcolor on Raumalta lähtöisin oleva maalausalan perheyritys, joka nykyisin toimii laajalti usean maakunnan kattavasti ja tarjoaa palveluita mm. ulko- ja sisämaalaukseen sekä kattojen kunnossapitoon niin kotitalouksille kuin taloyhtiöille ja urakoitsijoillekin. Sorcolor työllistää yli 200 osaajaa ja on kasvanut vauhdilla Suomen johtavaksi maalausliikkeeksi. Digitaaliseen markkinointiin panostava Sorcolor koki tarpeen uudistaa verkkosivustoaan, jotta se palvelisi entistä paremmin […] Lue lisää

Laukaan kunta

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

19 000 asukkaan Laukaa on yksi Keski-Suomen vanhimmista kunnista. Laukaan sivustouudistus käynnistyi huolellisella konseptoinnilla, jonka Valu toteutti erillisenä projektina. Konseptiin ja sisällön suunnitteluun panostettu aika ja vaiva näkyi konseptointia seuranneen toteutusprojektin sujuvuutena. Kun asiakas on jo valmiiksi miettinyt asiat huolella, lähtee prosessi hyvin liikkeelle ja ennakkoon nähty vaiva sataa yhteisten tavoitteiden laariin. Valun projektipäällikkö Petri […] Lue lisää

Pihla Group Oy:n verkkosivu-uudistus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pihla Group Oy on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO, Tiivi-, Profin-, Klas1 ja Sydänpuu-tuotemerkeillä. Starttasimme yhteistyön Pihla Group Oy:n kanssa tammikuussa 2019 toteuttamalla verkkosivu-uudistuksen Tiivi- ja Pihla-tuotteille, jotka ovat Suomen johtavat ikkuna- ja ovibrändit. Verkkosivu-uudistuksen keskiössä oli dataan pohjautuva asiakaskokemus, jolla haluttiin mahdollistaa myös aiempaa tehokkaampi liidien kerääminen. Strategisena […] Lue lisää

Mutti – maailman suurin tomaattireseptien verkkosivu

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Italialainen Mutti on tomaattituotteiden ehdoton kuningas. Mutti suhtautuu tomaatteihin suurella intohimolla ja yli sadan vuoden kokemuksella – ja se myös näkyy. Niin kotikokkien kuin ammattilaistenkin ylistämä Mutti ei turhaan ole ansainnut paikkaansa yhtenä maailman rakastetuimmista tomaattibrändeistä. Maailmanlaajuisesti toimiva Mutti halusi parantaa brändin asemaa globaalilla tasolla ja valitsi kumppanikseen Generon. Tavoitteena oli kehittää globaali sivusto lokalisoidulla […] Lue lisää

Snellman – verkkosivut Ruotsin markkinoille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella. Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja […] Lue lisää

Uusi nuorten.helsinki-palvelu

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

Geniem valikoitui toimittajaksi Helsingin kaupungin kulttuuri- ja vapaa-aika -toimialan projektiin, jossa sivustojen kokonaisuutta selkeytetään jatkossa siten, että osa sivustoista korvataan kokoavilla, teemallisilla palvelukokonaisuuksilla. Näistä ensimmäinen esimerkki on vuoden 2021 alussa julkaistu, nuorille suunnattu nuorten.helsinki-palvelu. Helsingin kaupungin iso ja huolellinen valmisteleva suunnittelutyö pohjusti varsinaista toteutusprojektia. Nuorten.helsinki-verkkopalvelun visuaalinen ilme oli suunniteltu alustavasti. Valmiiksi oli mietitty myös verkkopalvelun […] Lue lisää

Heinolan kaupunki

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

Heinolan kaupunki sai keväällä 2021 uuden verkkosivuston. Uudistuksen taustalla oli useita tavoitteita, joista kaupungin viestinnän asiantuntija Riikka Savelan mukaan kaikki saavutettiin. – Kaupunkilaisille ja muille käyttäjille haluttiin tarjota sivusto, jolla olisi entistä helpompaa asioida näyttöpäätteestä riippumatta. – Sivuilla huomioitiin saavutettavuusdirektiivin asettamat velvoitteet. – Sivuston visuaalinen ilme uudistettiin onnistuneesti. Myös pääsivuston ja erillissivustojen ilmeitä yhdenmukaistettiin. – […] Lue lisää

Suomen Partiolaisten verkkosivustotyökalu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen Partiolaiset – Finlands Scouter ry on Suomen suurin nuorten vapaaehtoisjärjestö. Into-Digital loi lippukuntien vapaaehtoisille helppokäyttöisen verkkosivutyökalun, jolla laadukkaiden sivujen tekeminen ja ylläpitäminen onnistuu ilman kummempaa teknistä osaamista. Haasteena oli suunnitella yksinkertainen, mutta muokattavissa oleva sivustopohja, jolla mikä tahansa Suomen 750 lippukunnasta saa luotua itselleen sopivat nettisivut. Projektissa loimme partion käyttöön verkkosivuratkaisun, jolla lippukuntien vapaaehtoiset […] Lue lisää

Berner ammattinurmikot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Saimme kunnian toteuttaa Bernerin ammattinurmikkotuotteiden verkkosivuston uudistuksen. Bernerin ammattinurmikkotuotteista löytyy laaja valikoima tuotteita golf-kenttien, jalkapallokenttien ja viheralueiden hoitoon sekä viherrakentamiseen. # Lähtökohdat Vanhaa sivustoa oli ajan hammas päässyt puraisemaan niin visuaalisesti kuin teknisestikin, joten uudistus oli ehdottomasti kohdillaan. Lisäksi sivustolta puuttui selkeä asiantuntija-aiheinen tieto. Ohjeet, videot ja tuotetiedot olivat usein puutteellisia tai vanhentuneita vaikean hallittavuuden […] Lue lisää

Lahjoittamo.fi verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Into-Digital loi verkkopalvelun, jolla tehdään hyvää! Lahjoittamo.fi kokoaa sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskohteet kätevästi yhteen paikkaan. Goodwill ry:n kehittämän ja Into-Digitalin toteuttaman palvelun avulla lahjoittaja löytää itseään kiinnostavat rahankeräyskohteet muutamalla klikkauksella. Lahjoittajalle oman avun tarjoaminen on palvelun avulla helpompaa ja luotettavampaa kuin koskaan aikaisemmin. Mikä parasta, palvelu on järjestöille ilmainen, eikä alustalla tapahtuvista lahjoituksista kerätä profitia. […] Lue lisää

Tullivirkamiesliiton verkkosivuston uudistus

Tekijä: Moods Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Tullivirkamiesliitto on Tullissa työskentelevien henkilöiden vahva, puoluepoliittisesti sitoutumaton edunvalvoja. Liitto kuuluu Akavan alaiseen Ammattiliitto AVAan. Akavaan kuuluu noin 613 000 palkansaajaa ja se on suurin valtion henkilöstön etuja ajava keskusjärjestö. Akavan lisäksi liitto pystyy vaikuttamaan AVAn kautta myös Jukossa ja Vakavassa. “Sivuista on saatu hyvää palautetta! On kehuttu fresseiksi ja hyvin toimiviksi. Projekti sujui kitkattomasti, […] Lue lisää

IN LKV – verkkosivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

IN LKV on Turussa toimiva, intohimoisesti ja rakkaudella työhönsä suhtautuva kiinteistönvälitystoimisto. IN LKV:lla on vahva filosofia tuottaa aina mahdollisimman paljon lisäarvoa sekä ostajille että asunnon myyjille. Muuttuva maailma ja koronaviruksen tuomat muutokset perinteiseen asuntokauppaan olivat IN LKV:lle mahdollisuus, johon G-Works pyydettiin apuun. Toteutimme IN LKV:lle verkkosivu-uudistuksen, jonka yhteyteen luotiin uusi, turvallisen asuntokaupan palvelu sekä pohjasuunnittelusovellus […] Lue lisää

Viittomakielialan Osuuskunta Vian verkkosivut

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Viittomakielialan Osuuskunta Via:n briiffi: Selkeät ja saavutettavat verkkosivut. Sadan tulkin joukosta tulisi helposti löytää omiin tarpeisiin sopiva tulkki. Osumat sopivista tulkeista tulisi pystyä tallentamaan ja lähettämään sähköpostiin. Ratkaisu: Saavutettavuussuositusten mukaiset verkkosivut, joissa on laaja filtteröinti- ja hakutoiminnalllisuus. Mitä teimme: käyttöliittymäsuunnittelu, visuaalinen suunnittelu, tekninen toteutus Lue lisää

Caravan-lehti

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Caravan-lehti on Suomen valtakunnallinen leirintämatkailun erikoislehti, josta löytyy artikkeleita uusista malleista, matka- ja leirintäkohteista ja kaikenlaista aiheeseen liittyvää teknistä tietoutta. Dude pääsi toteuttamaan verkkosivumuotoisen Caravan-lehden ilmeen ja tekniikan. # Lähtökohdat Vuodesta 1966 saakka julkaistun Caravan-lehden verkkolehti oli jäänyt tekniikaltaan jälkeen. WordPressin päällä toimivalle sivustolle oli kertynyt teknistä velkaa ja se krakasi suorituskyvyltään. Ilmekin kaipasi päivitystä. […] Lue lisää

Enfuce.com

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Toteutimme Enfucen uuden verkkosivuston kevään 2021 aikana käyttäen WordPress -sisällönhallintajärjestelmää. Tulevaisuuden maksu- ja finanssialan palvelut Enfuce on edelläkävijä nopealiikkeisessä fintech maailmassa, joka mullistaa maksutapahtumat niin fintech -yrityksille, pankeille ja kauppiaille. Uuden verkkosivuston lähtökohtana on tarjota kävijöille aiempaa selkeämmin tietoa Enfucen tarjoamista palveluista sekä tuottaa enemmän laadukkaita liidejä. Sivustosta haluttiin myös mahdollisimman helposti lähestyttävä sisällönsyötön ja […] Lue lisää

Actim-pikatestit sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Actim, yksi kotimaisen bioteknologiakonserni Medix Biochemican tytäryhtiöistä, tarvitsi liiketoimintansa tavoitteita tukevan ja brändin päivitettyä ilmettä edustavan verkkosivuston. Actimin erikoisalaa ovat innovatiiviset pikatestit, joita kehitetään ja tuotetaan terveydenhuoltoalan ammattilaisten käyttöön. MEOMin tavoitteena oli toteuttaa liiketoimintauudistuksen pohjalta Actimille helposti ylläpidettävät, konvertoivat ja laadukkaat verkkosivut. Actimin brändiä tukevan verkkosivuston visuaalisen ilmeen suunnitteli projektissa Actimin pitkäaikainen brändikumppani West Creative, […] Lue lisää

Häkärinteiden verkkopalvelu

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Nopeuslaskija Kalevi ”Häkä” Häkkisen mukaan nimetty Häkärinteiden hiihtokeskus sijaitsee keskeisellä paikalla Hankasalmessa. Yhteistyömme on jatkunut lähes kymmenen vuotta ja viimeisin verkkosivu/-kauppauudistus tehtiin vuonna 2019. Teimme ratkaisun graafisen ilmeen suunnittelun ja teknisen toteutuksen kokonaisuudessaan. WordPress / WooCommerce -kombinaatio palvelee siis Häkärinteiden verkkosivuina ja lipunmyynnin sekä tarvikkeiden verkkokauppana. Verkkosivujen osalta tärkeää on helppo päivitettävyys, koska erityisesti sesongin […] Lue lisää

Unihome

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme asiakkaallemme Unihomelle todellisen avaimet-käteen toimituksen. Unihome tarjoaa majoitus- ja asumispalvelua sekä Entry-asumista helposti ja vaivattomasti Helsingissä ja Espoossa. Yritys on yliopistojen omistama, ja se on alunperin perustettu palvelemaan vaihto-opiskelijoiden ja ulkomaisten opettajien majoitustarpeita. Nykyään Unihome palvelee myös muita väliaikaista asumista tarvitsevia. Unihomen kodeissa on mahdollisuus törmätä kiinnostaviin ihmisiin, ja siellä on solmittu elinikäisiä ystävyyssuhteita […] Lue lisää

Falckin yrittäjäverkoston sivustot

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Falck Group on yli 100-vuotias kansainvälisesti toimiva yritys, jonka johtavana ajatuksena on tarjota turvallinen arki ihmisille mm. assistance-, pelastus-, koulutus- ja terveyspalvelujen kautta. Suomessa Falck on tie- ja hinauspalveluiden johtavia palveluntarjoajia, jossa se toimii yli 40 franchise-yrittäjän voimin. Verkkosivu-uudistuksessa lähdettiin luomaan yhtenäistä mallia kaikille Falck-yrittäjille, jossa tavoitteena on keskitetysti hallinnoida verkkopalvelun kehittämistä ja ylläpitoa. Nykyisin […] Lue lisää

Oy Maanterä Ab – työkalujen B2B-verkkokauppa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Oy Maanterä Ab on vuonna 1941 perustettu teollisuuden työkalujen maahantuoja, jonka liikevaihto on n. 6 miljoonaa euroa / vuosi. Perinteinen toimija päätti lähteä uudistumaan digitaalisissa myyntikanavissa. Maanterällä ei aiemmin ollut verkkokauppaa vaan pelkästään melko staattiset verkkosivut. He päättivät 2020 lähteä panostamaan B2B-verkkokaupan kehittämiseen meidän kanssamme. Uusi verkkokauppa mahdollistaa heidän kattavan tuotevalikoiman helpon selaamisen ja tilaamisen. […] Lue lisää

Jitakauppa.fi -verkkokauppa

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Jita Oy on pirkanmaalainen muoviteollisuusyritys, jonka päätuotteita ovat muoviputket, maanrakennuskaivot ja jätevesijärjestelmät. Tarpeena oli perustaa b-to-b -verkkokauppa myynnin tueksi ja uudeksi myyntikanavaksi. Tavoitteena oli suunnitella verkkokauppa, jota olisi tulevaisuudessa mahdollista laajentaa Jitan ja sen asiakkaiden tarpeita vastaavaksi verkkopalveluksi. Verkkokaupan tavoitteena oli myös parantaa asiakaskokemusta ja käytettävyyttä, nopeuttaa ostoprosessia sekä helpottaa ylläpitoa. Käyttöliittymä suunniteltiin visuaalisesti miellyttäväksi, […] Lue lisää

Euformatics

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

DNA-analyysien nopea tulkinta lääkäreiden käyttöön on moderneillekin supertietokoneille haastavaa. Analysoinnin kustannukset laskevat yli 100 kertaa laskentatehon kustannuksia nopeammin. Edessä häämöttää umpikuja: liikaa DNA-dataa, liian vähän laskentatehoa. DNA-analyysien tulkinnasta on tulossa terveydenhuollon 2020-luvun merkittävimpiä haasteita, johon Euformaticsilla on kotimainen ratkaisu. Saimme tehtäväksi suunnitella ja toteuttaa Euformaticsille verkkosivut räätälöidyllä kauppatoiminnallisuudella höystettynä. Projektin pääteemaksi muodostui globaalin aseman ja […] Lue lisää

Jyväs-Caravan verkkokauppa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Jyväs-Caravan Oy on vuonna 1975 perustettu, yksi Suomen vanhimmista, matkailuajoneuvojen erikoisliikkeistä. Jyväs-Caravanilla oli jo useita vuosia ollut verkkokauppa vanhan suljetun järjestelmän päällä. Vanhan verkkokaupan kehitysrajoitteet muun muassa markkinoinnin työkalujen osalta oli tulleet vastaan ja vuonna 2020 he päättivät lähteä panostamaan verkkokauppaan entistä enemmän. Verkkokauppa julkaistiin kesäkuussa 2020. Käyttöön saatiin tärkeitä uusia toiminnallisuuksia; muun muassa parempi […] Lue lisää

Protukipiste

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Protukipiste on asiantuntijajärjestö, joka edistää seksi- ja erotiikka-alalla toimivien ihmisten sekä ihmiskaupan uhrien osallisuutta ja oikeuksia. Pro-tukipiste matalan kynnyksen tuki- ja terveyspalveluja seksityössä mukana oleville ja ihmiskaupparikoksen kohteeksi joutuneille ihmisille Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Redandblue pääsi uudistamaan Protukipisteen verkkosivut jo toista kertaa. Sivuston päivityksen tavoitteena oli tehdä palvelusta AA-tason saavutettava sekä parantaa Protukipisteen löydettävyyttä verkossa. […] Lue lisää

Taidemaalariliitolle verkkokauppa ja verkkogalleria

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Taidemaalariliitto on Suomen ammattitaidemaalarien valtakunnallinen järjestö, joka työskentelee kuvataiteen edistämiseksi ja satojen kuvataiteilijoiden ammatillisten ja sosiaalisten etujen parantamiseksi. Taidemaalariliitto järjestää vuosittain Suomen suurimman kuvataidetapahtuman Kaapelitehtaalla Helsingissä. Teosvälitys-tapahtumassa esitellään ja myydään Taidemaalariliiton jäsenten töitä. Näyttelyyn osallistuu vuosittain yli 600 taidemaalaria, jolloin näytillä on lähes 1700 taideteosta ja vierailijoita vuosittain noin 20 000. Taidemaalariliitto lähestyi Contrastia tarpeenaan […] Lue lisää

Hakonen Solutions Oy verkkosivuston uudistus

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Uudistimme yli satavuotiaan perheyrityksen verkkosivuston. Tuloksena on visuaalisesti linjakas, palvelut selkeästi esittelevä ja sujuvat yhteydenotot mahdollistava palvelu Hakosen asiakkaille, kumppaneille ja muille sidosryhmille. Hakosen visuaalinen ilme on vahva ja helposti tunnistettava. Yrityksen sinikeltaiset kuorma-autot ovat tuttuja katukuvasta ja nyt sama ilme tuotiin myös verkkosivustolle. Sivuston käyttöliittymä toimii responsiivisesti, eli se mukautuu sujuvasti käytettäväksi eri päätelaitteilla. […] Lue lisää

Tykkimäki

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Tykkimäki on Suomen kolmanneksi suurin huvipuisto, joka on perustettu vuonna 1986 Lasten Päivän Säätiön toimesta. Kouvolassa sijaitseva Tykkimäki koostuu huvipuiston lisäksi aktiviteettipuisto Actionparkista ja vesipuisto Aquaparkista. Tykkimäen verkkosivusto on huvipuiston tärkein informaatio- ja myyntikanava. Aiemmalla, usealle eri alustalle hajautetulla sivustolla oli runsaasti haasteita sekä käyttäjän, että ylläpidon näkökulmasta. Uudistimme Tykkimäen sivuston ja verkkokaupan yhdeksi palveluksi, […] Lue lisää

Kumura.fi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kumura, Digioiva ja Pasaati yhdistivät voimansa, jonka seurauksena syntyi uudistunut Kumura. Kumura on projektinhallintaan erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, jonka asiakkaissa on Suomen isoimpia toimijoita. MEOMin tehtävänä oli jalkauttaa uudistunut brändi-identiteetti verkkoon, auttaa luomaan selkeät palvelukuvaukset ja tietenkin toteuttaa hakukoneoptimoitu, nopea, tietoturvallinen, helposti ylläpidettävä ja vaikuttava WordPress-sivusto. Myyntiä tukeva, luottamusta herättävä ja konvertoiva kokonaisuus valmistui ajallaan ja budjetissa. […] Lue lisää

Nenäpäivä.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Uudistimme nenäpäivä.fi verkkosivut ja verkkokaupan käyttäen WordPress-sisällänhallintajärjestelmää ja Woocommerce-verkkokauppa-alustaa. Taustaa uudistukselle Nenäpäivä on tunnettu hyväntekeväisyystapahtuma, jota järjestää Nenäpäivä-säätiö. Tapahtuman juuret ovat Isossa-Britanniassa vuodessa 1985 Comic Relief -järjestön perustamisessa. 2020 Nenäpäivä-säätiö halusi uudistaa verkkopalvelunsa. Aiemmin alustana palvellut Drupal oli tullut tiensä päähän: Drupal-versioon ei enää ollut luvassa päivityksiä, joten uudistaminen olisi joka tapauksessa. Palvelun sisällön ylläpidosta […] Lue lisää

Luomuinstituutti.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suunnittelimme ja toteutimme Luomuinstituutin verkkosivu-uudistuksen syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana. Sivusto on toteutettu WordPress -sisällönhallintajärjestelmällä. Tutkittua tietoa luomusta Luomuinstituutin tehtävänä on tuottaa ja välittää tutkittua tietoa luomusta elinkeinoelämälle, kuluttajille ja yhteiskunnalle. Tämän tiedon välittämisessä yksi keskeisimmistä kanavista on verkkosivut, joiden uudistuksen toteutimme yhteistyössä Luomuinstituutin kanssa. Verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli päivittää sivuston ilme raikkaammaksi sekä nostaa […] Lue lisää

Luomumerkki.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Redandblue pääsi toteuttamaan yhteistyössä Ryhmä Creative agencyn kanssa Luomumerkin verkkopalvelun. Luomumerkki sivuston lähtökohtana oli tehdä näyttävä visuaalinen kokonaisuus, joka innostaisi kävijää tutkimaan sivuston sisältöä: hyviä merkkejä, hyviä luomutuottajia ja hyviä reseptejä! Sivustolle haluttiin paljon kuvapintaa sekä liikkuvaa kuvaa. Redandblue vastasi sivuston käyttöliittymämallien ja prototyyppien luomisesta, teknisestä toteutuksesta ja projektijohtamisesta. Ryhmä Creative Agency loi visuaalisen ilmeen […] Lue lisää

Suomen urheilun eettinen keskus SUEK

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

SUEK toteuttaa kansainvälisten sopimusten (antidoping, urheilukilpailujen manipulointi ja katsomoväkivallan ehkäisy) edellyttämiä toimenpiteitä urheilussa. Lisäksi SUEK vahvistaa urheilun eettisyyttä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa sekä toimii aktiivisena keskustelujen käynnistäjänä ja keskustelijana. Redandblue toteutti SUEKille kokonaisvaltaisen sivustouudistuksen. Työ aloitettiin työpajassa, jossa läpikäytiin SUEKin kohderyhmät ja miten heitä halutaan palvella. Lisäksi selvitettiin kolmansien osapuolien tekniset vaatimukset ja pohjustettiin teknisen […] Lue lisää

Kokkolan kaupunki – verkkosivustouudistus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu

Kokkolan verkkosivustouudistuksen kärkinä asukaslähtöisyys, käytettävyys, tiedon löydettävyys ja saavutettavuus Toteutimme Kokkolan kaupungin verkkosivustouudistuksen WordPress-julkaisujärjestelmään. Uudistetun, alkuvuodesta 2021 julkaistun kaupunkisivuston ilme perustuu Kokkolan kaupungin uuteen brändiin, ja sivusto heijastelee kaupungin strategian linjauksia, joissa korostuvat asukaslähtöisyys, palvelukehitys ja digitaalisuus. Sivustolla on kiinnitetty erityistä huomiota saavutettavuuteen, selkeyteen, sivujen käytettävyyteen, tiedon löydettävyyteen sekä mobiilikäytettävyyteen. Samalla myös Kokkolan Matkailun visitkokkola.fi-sivusto […] Lue lisää

Maxivision

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Maxivision on TV-viihdepalvelu, joka tuo HD-laatuisen TV-viihteen, suosituimmat kanavapaketit ja TV-palvelut kaikkialle Suomeen niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Redland uudisti Maxivisionin verkkopalvelun ja päivitti sen visuaalista identiteettiä. Maxivisionilla oli jo pitkään mietitty verkkosivuston uudistamista. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää kuluttajille kuinka helppoa TV-viihdepalvelua on käyttää ja kuinka yksinkertaista sen ostaminen on. Sivuston konversiota haluttiin nostaa entistä […] Lue lisää

Muotitalo Lehto verkkokauppa

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Muotitalo Lehto on yli satavuotias suomalainen perheyritys. Yrityksen historia alkaa Lahden torilta vuodesta 1913, jolloin Anni-Lydia ja Joonas Lehto aloittivat vaatteiden torikaupan. Tänä päivänä perheyritys työllistää yhteensä noin 50 työntekijää Kymenlaaksossa ja Päijät-Hämeessä. Yrityksellä on yhdeksän kivijalkamyymälää ja nyt myös verkkokauppa! Redandblue aloitti verkkokaupan toteutustyön yrityksen ekosysteemin kartoituksella. Lehdolla on käytössään kehittynyt kassajärjestelmä, jonka kautta […] Lue lisää

Animalia verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Into-Digital uudisti 60 vuotta täyttävän järjestön verkkopalvelun ja vastaamme myös verkkopalvelun ylläpidosta. Uusi verkkopalvelu mahdollistaa tehokkaan digitaalisen markkinoinnin toteuttamisen ja tuottaa entistä enemmän lahjoituksia toiminnan rahoittamiseksi. Verkkopalvelun ensisijaisena kohderyhmänä ovat Animalian toiminnasta kiinnostuneet potentiaaliset lahjoittajat. Uudistuksessa panostettiin erityisesti ostopolkujen suunnitteluun ja palvelumuotoiluun. Tavoitteena oli toteuttaa käyttökokemukseltaan sujuva, kaikille saavutettava ja lahjoittamisen mahdollisimman helpoksi tekevä verkkopalvelu. […] Lue lisää

Suomen Kustannusyhdistys

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Vuonna 1858 perustettu Suomen Kustannusyhdistys on Suomen vanhin elinkeinoelämän etujärjestö. Yhdistys tukee sataa jäsenkustantamoaan muun muassa kehittämällä kustannusalan toimintaedellytyksiä. SKY edistää myös sananvapauden toteutumista, kirjallisuuden levitystä ja lukemisharrastusta. Kustannusyhdistyksen vanha sivusto oli jähmeä niin käyttökokemukseltaan kuin sisältöjen päivittämisenkin osalta. Visuaalisuudesta ei ollut tietoakaan, sillä sivusto oli pääasiassa keskitettyä mustaa tekstiä valkoisella pohjalla. Käytettävyyden lisäksi hakukonenäkyvyys […] Lue lisää

Headup verkkosivut

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Headup on Valu Digitalin kehittämä avoimen lähdekoodin ratkaisu, joka tarjoaa kustannustehokkaan tavan toteuttaa headless-sivusto tutulla WordPress hallinnalla. Rajallisten resurssien vuoksi Valu päätyi ulkoistamaan Headup tuotesivuston suunnittelun, toteutuksen ja osan sisällöntuotannosta Sivututkalle. Haasteena verkkosivujen suunnittelussa oli teknisestä ratkaisusta viestiminen eri kohderyhmille loppukäyttäjistä koodareihin. Miten viestiä Headupin hyödyistä selkokielisesti potentiaaliselle asiakkaalle? Entä miten kerrotaan kehittäjille ja sidosryhmille […] Lue lisää

Relion

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Relion on paljon muutakin kuin tilitoimisto. Sähköisen taloushallinnon rutiinien lisäksi Relion auttaa yritystäsi kasvamaan ja on apuna aidosti tärkeissä asioissa kuten kasvun suunnittelussa ja omistukseen liittyvissä kysymyksissä tai rahoituksen järjestämisessä. Relion työllistää tällä hetkellä 20 talouden moniosaajaa ja kasvaa vauhdilla. Relionin verkkosivu-uudistuksessa päätavoitteena oli luoda ammattimaisemmat raamit liiketoiminnan kasvun mahdollistamiseksi. Verkkosivujen rooli on merkittävä niin […] Lue lisää

AKI-liitot

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

AKI-liitot on Suomen Kanttori-urkuriliiton, Suomen kirkon pappisliiton ja Suomen teologiliiton liittoyhteisö. Huolehdimme jäsenliittojemme jäsenten edunvalvonnasta sekä jäsenpalveluista ja -eduista. AKI-liitot on Akavan jäsen ja toimii yhteistyössä muita korkeakoulutettuja edustavien liittojen kanssa. Akiliitot.fi on kaikkien neljän liiton yhteinen verkkopalvelu, jossa jokaiselle liitolle on luotu oman brändin mukainen väriteema, omat navigaatiot, footerit ja ajankohtaissisällöt. Sivustolla on kirjautumista […] Lue lisää

iTapsa

Tekijät: Markkinointitoimisto WDS Oy, Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

iTapsa on Suomen tunnetuin puhelinhuoltoketju, jonka tavoitteena on tehdä puhelimistamme pitkäikäisiä oli sitten kyseessä puhelinten huolto, kierrätys tai käyttöopastus – sekä ihmisten että ympäristön tähden. iTapsa palvelee verkkokaupan lisäksi asiakkaitaan ympäri Suomen 20 liikkeen voimin. Osana brändiuudistusta iTapsa halusi yhdistää erillisenä liiketoiminta-alueena alkaneen huollettujen puhelinten myyntiin pyhitetyn verkkokaupan yhteen pääsivustonsa alle, jotta verkkopalvelun käyttäjäkokemus on […] Lue lisää

Tukiliiton sivustouudistus ja verkkokauppa

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Kun Tukiliiton kanssa lähdettiin uudistamaan sivustoa vuonna 2017, oli lähtökohtana yhdistää viisi sivustoa, tiivistää sisältöjä ja jaotella sisällöt helposti saavutettaviksi kokonaisuuksiksi. Koska sivuston yhtenä pääkohderyhmänä on vammaiset, oli saavutettavuus/esteettömyys kaiken kaikkiaan keskeinen tavoite sivustoa suunnitellessa ja kehitettäessä. Tukiliitto on valtakunnallinen toimija, jonka jäseniä ovat paikalliset, alueelliset ja valtakunnalliset yhdistykset. Kun Tukiliiton kanssa lähdettiin uudistamaan sivustoa, […] Lue lisää

Suomen Saunaseura

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen Saunaseura on vuonna 1937 perustettu aatteellinen yhdistys. Seura vaalii saunakulttuuria ja pyrkii kehittämään suomalaista saunaa ja edistämään sitä koskevaa tutkimusta. Saunaseura jakaa tietoa suomalaisesta saunasta ja saunomisesta myös kansainvälisesti. Saunaseuran uuden verkkopalvelun tavoitteena oli selkeiden aukioloaikojen saaminen näkyväksi, saavutettavuuden varmistaminen ja iäkkään kohderyhmän palveleminen mahdollisimman selkeällä käyttöliittymällä. Iäkkään käyttäjäkunnan palvelemiseksi haluttiin tuoda myös nykyisen […] Lue lisää

Frame Contemporary Art Finland

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Frame Contemporary Art Finland on nykytaiteen asiantuntijaorganisaatio ja tiedotuskeskus, joka vahvistaa suomalaisen nykytaiteen asemaa sekä edistää yhteistyötä kotimaisten ja ulkomaisten nykytaiteen ammattilaisten välillä. Framen verkkopalvelu-uudistuksen lähtökohtina olivat saavutettavuusvaatimusten täyttyminen sekä uuden brändi-identiteetin lanseeraaminen. Sivustolle haluttiin myös aikaisempaa laajempi tietopankkiosio, jossa jaetaan tietoa nykytaiteen toimialaan liittyen päättäjille, ammattilaisille ja median käyttöön. Julkaisuja, tilastoja ja tutkimuksia voidaan […] Lue lisää

Solutos.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Solutos on psykiatripalveluja tarjoava suomalainen sosiaali- ja terveydenhuollon palveluyritys. Suunnittelimme ja toteutimme Solutokselle uuden verkkopalvelun. Uudistimme myös yrityksen visuaalisen ilmeen yhteistyössä designtoimisto Muaton kanssa. Suunnittelu Suunnittelun tueksi pidimme asiakkaan kanssa työpajoja joiden avulla tutustuimme yrityksen toimintaan ja sen palvelurakenteeseen, sekä loimme yhteistyössä konseptisuunnitelman uutta verkkopalvelua varten. Työpajojen ansiosta pystyimme luomaan selkeän sivustokokonaisuuden joka tavoittaa asiakkaan […] Lue lisää

Kiilto – pääsivusto ja maasivustot

Tekijä: Vincit

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kemianteollisuuden ratkaisuja valmistavan Kiillon verkkosivuille kaivattiin selkeää ja yhtenäistä linjaa, joka kokoaisi kaikki liiketoiminta-alueet ja toimintamaat yhdeksi kokonaisuudeksi. Kansainvälisesti toimivan yrityksen tuotteiden ja kohderyhmien kirjo tuottaa suuren määrän tietoa, jota sivustolla oli voitava jäsentää. Vincit loi sivuston, jolla kahtatoista maakohtaista versiota tuotteineen ja ratkaisuineen on vaivatonta muokata niin, että lopputulos pysyy eheänä. Sivustolla otettiin huomioon […] Lue lisää

Celianet – Äänikirjapalvelu

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Yhteistyö Celian, valtion saavutettavan kirjallisuuden ja julkaisemisen asiantuntijakeskuksen, kanssa alkoi jo vuonna 2014 brändi- ja sivustouudistuksella. Viimeisimpänä työnä suunnittelimme ja toteutimme celianet.fi-äänikirjapalvelun, joka tehtiin tarkasti saavutettavuusdirektiiviä noudattaen. Celianetistä kävijä voi lainata ja kuunnella yli 40 000 äänikirjan valikoimaa verkon kautta. Palvelu on suunnattu niille henkilöille, joille tavallisen kirjan lukeminen on vaikeaa. Tästä syystä saavutettavuuden huolellinen […] Lue lisää

eSignals-verkkolehti

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

eSignals on Haaga-Helia ammattikorkeakoulun verkkolehti, jossa korkeakoulun asiantuntijat pohtivat blogiteksteissään oman alansa ajankohtaisia ilmiöitä. eSignals tekee näkyväksi sen, mitä Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa opiskellaan, tutkitaan ja kehitetään. Lisäksi kerrotaan konkreettisesti siitä, millä tavoin ammattikorkeakoulu ja yritykset yhdessä kehittävät koulutusta ja ympäröivää yhteiskuntaa. Verkkolehti on oikeastaan julkaisuperhe, johon kuuluu sidosryhmämarkkinointiin tarkoitetun eSignalsin lisäksi ammatillisten yhteisöjen käyttöön suunnattu eSignals […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun