Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

73 julkaisua


Castren & Snellman

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Castren & Snellman on yksi Suomen suurimmista asianajotoimistoista. Yrityksen verkkosivusto oli jäänyt kuitenkin pahasti jälkeen niin käytettävyyden kuin näyttävyyden ja sisältöratkaisujen osalta. Oli siis aika uudistaa koko sivusto. Laajat asiakkuudet keskiöön Castren & Snellman tarjoaa palvelujaan hyvin monelle toimialalle ja monen tyyppisille toimijoille. Useille asiakkaille voi olla meneillä monta eri projektia, joita hoitavat hyvin eri […] Lue lisää

Netox.com

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Netox on vahvasti kasvava IT-yritys, jonka kunnianhimoiset tavoitteet tulevaisuuden suhteen vaativat verkkosivuston täydellistä uudistamista. Ketterä yhteistyö tuo tulosta Yhteistyömme Netoxin kanssa alkoi identiteetin päivityksellä ja jatkui siitä verkkosivuston uusimiseen. Käytännössä tämä tarkoitti vanhan sivuston räjäyttämistä kappaleiksi, sillä Netoxin krittinen liiketoimintahaaste – kolmen hyvin erilaisen bisnesalueen ristiinmyynnin kasvattaminen – ei toteutunut sivustolla lainkaan. Aloitimme sivustouudistuksen työpajoilla, […] Lue lisää

We&Wine verkkopalvelu

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

We & Wine on perustettu 1975. Yritys on yksi johtavista maahantuonti- ja markkinointiyrityksistä viineille ja muille alkoholijuomille Ruotsissa. We & Wine toimii sekä Ruotsin valtion monopoliyhtiön että Horeca-asiakkaiden kanssa. Toiminta perustuu neljään avainpilariin: innovaatioon, laatuun, kestävään kehitykseen ja palkittuihin viineihin. We & Winelle toteutettiin täydellinen verkkosivuston uudistus. Me Barabrassa suunnittelimme ulkoasun ja käyttöliittymän sekä toteutimme […] Lue lisää

Cadmatic Store

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Pääsimme vastaamaan Cadmaticin B2B-verkkokauppaprojektista, joka toteutettiin WooCommercen avulla. Cadmatic on suomalainen digitaalisten ja älykkäiden 3D-pohjaisten suunnittelu- ja tiedonhallintaohjelmistojen kehittäjä meri-, laitos- ja rakennusteollisuudelle. Lähtökohdat Cadmatic oli aiemmin nojannut vahvasti perinteisiin myyntikanaviin. Kuitenkin markkinoiden muuttuessa yritys halusi laajentaa liiketoimintaansa digitaaliseen kaupankäyntiin. Verkkokaupalla halutaan vastata asiakkaiden tarpeisiin sekä kotimaassa että kansainvälisesti. Verkkokaupan tehtävänä on mahdollistaa lisenssien ja […] Lue lisää

Geometrixin verkkosivustouudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Geometrix on suomalainen ohjelmistoyritys, jonka ydinosaamista on paikkatieto ja sen soveltaminen liikkuvan työn ohjaamisessa. Geometrixin sovellukset helpottavat liikkuvan työn tekemistä ja hallintaa sekä kentältä kerätyn tiedon hyödyntämistä. Yhtiö kaipasi brändi-ilmeensä ja arvolupauksensa kirkastamista sekä selkeää verkkosivustoa. Polkaisimme yhteystyön käyntiin brändäyksellä, ja lähdimme liikkeelle perusasioista. Geometrixin toiveena oli visuaalisen ilmeen freesaus. Logoa ja värimaailmaa ei ollut […] Lue lisää

Webropol

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan. Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta. Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen […] Lue lisää

Rocla AGV

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE) ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uuden Rocla-agv.com -verkkosivuston, jossa Suomessa kehitetyt ja valmistetut Rocla-automaattitrukit eli AGV:t esittäytyvät globaalille kohdeyleisölle. Uusi sivusto on yllättänyt omistajansa iloisesti liidienkeruun välineenä. Karhu Helsinki vastasi sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta kokonaisuudessaan. Myös sivuston ilme on Karhun käsialaa. Rocla-brändin omistava Mitsubishi Logisnext Europe suunnittelee ja tuottaa korkean […] Lue lisää

Renta – verkkopalvelut

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Konevuokrausalan muutamassa vuodessa mullistanut Renta halusi säilyttää alan edelläkävijän maineensa myös tulevaisuudessa. Tässä tavoitteessa verkkopalvelun toimivuus ja kaluston vuokrauksen helppous ovat keskeisessä roolissa. Kehitimme Rentalle verkkoalustan, jonka päälle Rentan koko verkkopresenssi rakennettiin uudestaan. Uudistimme ensin Renta Groupin verkkosivuston, jonka jälkeen uudistukset jatkuivat Pohjoismaiden maakohtaisilla sivustoilla. Haaste Renta Group on viime vuosina laajentunut koko Pohjois-Euroopan kattavaksi […] Lue lisää

OptoFidelityn verkkosivu-uudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

OptoFidelity on maailman johtavia optisen metrologian laitteistojen valmistajia. Uudistimme OptoFidelityn brändi-viestit, -ilmeen ja verkkosivuston vastaamaan yrityksen liiketoiminnan muuttunutta fokusta, eli AR/VR/XR-laitteiden testausta. Yhteistyömme OptoFidelityn kanssa käynnistyi asiakaspersoonien luomisella. Dokumentoituja persoonia, hyödynnettiin myöhemmin mm. verkkosivuston sisällön määrittelyssä. Jokaiselle persoonalle määritettiin ostopolut ensimmäisestä kontaktista asiakkuuteen asti. Uudistimme visuaalinen ilmeen ja viestinnän kuvaamaan yrityksen pääasiallista liiketoimintaa. Järjestimme brändiworkshopin, […] Lue lisää

LymphaTouch Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Projektin yleiskuvaus LymphaTouch Oy kehittää ja tarjoaa terveysteknologian ratkaisuja, kuten edistyksellistä teknologiaa lymfaterapiaan ja kuntoutukseen. Sen markkina-alue on maailmanlaajuinen ja asiakaskunta B2B. Sivusto perustuu WordPress-julkaisujärjestelmään ja siihen luotiin WooCommerce-verkkokaupparatkaisulla valmius toiminnan laajentamiseksi myös kuluttaja- sekä B2B -verkkokauppaan. Virnex vastasi myös LymphaTouchin yritysilmeen toteuttamisesta, josta johdettiin myös sivuston visuaalinen ilme. Käyttäjäystävällinen navigointi ja selkeä tuotteen esittely […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Vallox

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Akeneo, Cloudinary ja WordPress verkkosivuston alustaratkaisuina Vallox (ent. Valmet Loimaan tehdas) on Suomessa tunnettu brändi. Erityisesti kylmään ilmastoon sopivan teknologiaosaamisensa ansiosta Vallox on markkinajohtaja hajautetussa ilmanvaihdossa. Kansainvälisillä markkinoilla tällä hetkellä vajaa puolet liikevaihdosta tulee viennistä Keski- ja Itä-Euroopan maihin. Vallox halusi uudistaa verkkosivuston kokonaisuudessaan. Me Mediasignalissa suunnittelimme ja toteutimme WordPress-verkkopalvelun sekä sen toimintaan kiinteästi liittyvät […] Lue lisää

Polarputken B2B-verkkokauppa

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Selkeyttä, nopeutta ja sujuvuutta B2B-verkkokauppaan räätälöidyn headless-ratkaisun myötä Mediasignal toteutti Polarputkelle headless-teknologiaa hyödyntävän julkisen verkkosivuston sekä B2B-verkkokaupan, johon sisällytettiin WorPress-sisällönhallinta ja Akeneo PIM:iin pohjautuva tuotetiedonhallintaratkaisu. Verkkokaupan kehitystyö sai alkunsa, kun Polarputki halusi tarjota asiakkailleen mahdollisuuden verkko-ostamiseen ajasta ja paikasta riippumatta. Verkkokaupparatkaisun myötä Polarputki haki myös varmempaa tilaustenkäsittelymallia, myyjille lisää aikaa asiakaspalveluun sekä tietysti myös verkkokaupan […] Lue lisää

Rinki

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Uuden brändi-ilmeen mukainen verkkopalvelu pakkausten kierrättämisen edistämiseksi Ringin brändiuudistuksen yhteydessä haluttiin uudistaa verkkosivusto kokonaisuudessaan. Uudistus piti sisällään uuden ulkoasun ja käyttöliittymän, sivuston kolmelle eri kielelle, integraatioita, dynaamisia lomakkeistoja sekä kattavan karttatoiminnallisuuden ja yrityslistaushakemiston. Mediasignal vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta ja projektin läpiviennistä. Ekopistekartta on palvelun suosituin toiminnallisuus ja kattaa kaikki Ringin ekopisteet (1800 kpl) kartalla tietoineen. […] Lue lisää

GRK – Verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

GRK:n verkkosivuston uudistaminen Uusi sivusto tuo yhtiön monipuoliset palvelut esiin GRK on yksi Suomen johtavista infra-alan yrityksistä, joka Suomen lisäksi toimii myös Ruotsissa ja Virossa. Yhtiön verkkosivuston uudistustarve nousi strategisista muutoksista ja vanha sivusto ei enää vastannut nykytilanteen tarpeisiin. Uudistusprojekti lähti liikkeelle Valun Ville Juvosen vetämistä konseptisuunnittelun työpajoista, joiden lopputuloksena korostettiin GRK:ta monipuolisena infra-alan toimijana. […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Karu Films

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Karu Films on kasvava ja monipuolinen elävän kuvan suunnittelu- ja tuotantotalo. Karu Filmsin palveluihin sisältyvät brändielokuvat, liikkuvat markkinointisisällöt sekä luovat animaatiot. Karu Filmsin yritysilmeen uudisti Kuudes Helsinki, ja Aava&Bang toteutti uuden verkkosivuston. Aava&Bangin toteutus kattoi sivuston ilmeen sovittamisen käyttöliittymään, käytettävyyden suunnittelun ja täsmennykset, projektinhallinnan sekä tietysti teknisen toteutuksen. Julkaisujärjestelmäksi valittiin WordPress. Sivuston erityispiirteenä on läpileikkaava […] Lue lisää

Merivaara Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Merivaara.com palvelee terveydenhuoltoalalla toimivaa yritystä, joka on erikoistunut sairaalakalusteiden ja -laitteiden valmistukseen. Sivusto on suunniteltu monikielisenä ja laajana kokonaisuutena, joka tarjoaa kattavat tiedot Merivaaran tuotteista ja palveluista globaalille asiakaskunnalleen. Teknologiat ja ratkaisut WordPress / WooCommerce-alustan päälle rakennettuun verkkopalveluun toteutettiin myös extranet-palvelu joka mahdollistaa tuotetiedon, hinnastojen, mainosmateriaalien ja muun myyntimateriaalin jakamisen Merivaaran maahantuojille ja jälleenmyyjille. Extranet […] Lue lisää

Spatium Toimitilat Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Spatium on Lahden kaupungin omistama kiinteistökehittäjä, joka vuokraa ja kehittää liikekiinteistöjä yritysten tarpeisiin. Spatium.fi:n projektissa suoritettiin perusteellinen sivustouudistus, jonka tavoitteena oli modernisoida verkkopalvelu ja parantaa asiakaskokemusta. Pääsivuston lisäksi uudistettiin lahdenhallit.fi -sivusto. Projektin laajuus Projekti perustui Virnexin projektimalliin, joka käynnistyy aina palvelumuotoilun menetelmiin ja Design Thinking -ajatteluun perustuvalla suunnittelu- ja UI/UX-vaiheella. Toteutus- ja käyttöönottovaiheiden jälkeen sivusto […] Lue lisää

Evac

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Jo vuosikymmenten ajan Evac on ollut edelläkävijä kestävien teknologioiden ja ratkaisujen kehittämisessä. Evac tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja kestävään veden, jätteen ja jäteveden hallintaan sekä maalla että merellä. Evermade toteutti Evacin sivuston uudistuksen, huomioiden paitsi uudistuvan brändi-ilmeen, myös Evacin vastuullisen ja kestävän liiketoiminnan. Sivustouudistuksen tärkeänä tavoitteena oli ympäristöystävällisyys. Ympäristöystävällisyys ja kestävyys ohjasivat projektia On arvioitu, että vuoteen […] Lue lisää

Entop Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Insinööritoimisto Entop Oy on alansa johtava yritys, joka tarjoaa insinööri- ja suunnittelupalveluita. Entop.fi-projekti keskittyi Entop Oy:n brändi-ilmeen ja verkkosivuston uudistamiseen. Projektiin sisältyi laaja palvelumuotoiluvaihe, jossa määriteltiin yrityksen markkinointistrategia, tunnistettiin yrityksen kohdepersoonat ja tarpeet joiden pohjalta muotoiltiin uuden verkkosivuston rakenne ja visuaalinen ilme. Lisäksi projektissa toteutettiin vastuullisuusohjelma, joka vahvistaa Entopin sitoutumista kestävään kehitykseen. Teknologiat ja ratkaisut […] Lue lisää

LM-Dental

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kansainvälinen huippuosaaminen esille MaaS-yhteistyö LM-Dentalin kanssa alkoi vuonna 2020. Sen puitteissa on jo tehty mittava määrä arjen markkinointitoimenpiteitä kansainvälisistä esitteistä verkkopalveluun, sisältöihin ja 50-vuotisjuhlamateriaaleihin. Pitkäjänteistä markkinoinnin yhteistyötä LM-Dental on noin 120 henkilöä työllistävä, suunterveyteen korkealaatuisia käsi-instrumentteja ja oikomiskoneita suunnitteleva ja valmistava suomalainen yritys. LM-Dental tunnetaan maailmalla oman alansa innovaattorina ja edelläkävijänä. Yrityksen tuotteita myydään yli […] Lue lisää

Helmet Capital Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Helmet Capital Oy:n verkkosivuston uudistusprojektin päätavoitteena oli luoda ammattimainen ja informatiivinen digitaalinen läsnäolo yritykselle, joka tarjoaa sijoituspalveluita ja -neuvontaa. Verkkosivuston uudistamisessa keskityttiin parantamaan käyttäjäkokemusta, tarjoamaan selkeää tietoa palveluista ja vahvistamaan yrityksen brändi-ilmettä. Projektin laajuus Projekti perustui Virnexin projektimalliin, joka käynnistyy aina palvelumuotoilun menetelmiin ja Design Thinking -ajatteluun perustuvalla suunnittelu- ja UI/UX-vaiheella. Toteutus- ja käyttöönottovaiheiden jälkeen […] Lue lisää

Lujatalo

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lujatalon verkkosivustouudistuksessa kaiken lähtökohtana oli vahva käyttäjälähtöisyys. Suunnittelussa irtauduttiin organisaatiolähtöisestä rakenteesta ja navigoinnista tehtiin sivuilla käyttäjälle helppoa ja intuitiivista. Teknisellä puolella sivusto hyödyntää Jamstack-arkkitehtuuria, joka tekee käyttäjäkokemuksesta saumattoman sivujen latautuessa silmänräpäyksessä. Suunnittelussa haettiin selkeyttä ja rauhallisuutta Projektia lähdettiin toteuttamaan kahdessa vaiheessa. Ensimmäinen osa oli suunnitteluvaihe, joka vietiin läpi neljässä teemoitetussa työpajassa. Alun ideointivaiheessa kuultiin suurempaa […] Lue lisää

Procemex

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Procemex on konenäköpohjaisten sovellusten ja kamerateknologian globaali markkinajohtaja sellu-, paperi- ja painoteollisuudessa, jonka järjestelmiä on toimitettu yli 50 maahan. Procemexin vanha verkkosivusto oli toteutettu Drupalilla. Tämä ei julkaisujärjestelmänä vastannut enää yrityksen markkinoinnin tarpeita. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress, jonka joustavat mahdollisuudet palvelevat Procemexin kaltaista, lukuisilla eri kieliversioilla viestivää yritystä. Suurin urakka oli löytää järkevin tapa tuoda […] Lue lisää

Tripla Workery

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tripla Workery on Suomen oloissa ainutlaatuinen toimistokiinteistö. Tripla Workery tarvitsi verkkosivuston, jonka tarkoituksena oli toimia käyntikorttina sekä markkinointialustana tuleville potentiaalisille toimistovuokralaisille. Tavoitteena oli kertoa kattavasti ja houkuttelevasti uusista tiloista sekä kiinteistön sijainnista, palveluista ja vastuullisuudesta. Projekti käynnistyi taustatutkimuksella, mm. avainsanatutkimuksella ja kevyellä kilpailijaseurannalla. Visuaalinen ilme noudatteli Tripla Workeryn brändiohjeistusta, jota projektin myötä täydennettiin. Ilme on […] Lue lisää

Bolt.Works

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Suomen nopeimmin kasvava henkilöstöpalveluyhtiöltä Bolt.Worksiltä löytyy teknologinen huippuosaaminen ja halu rakentaa uudenlaista työelämää. Heidän kauttaan löydät teollisuuden, logistiikan, hotelli- ja ravintola-alan, rakentamisen, kaupan alan, kiinteistöhuollon sekä toimistopuolen työt ja tekijät nopeasti ja helposti.  Bolt.Works halusi uudistaa verkkopalvelunsa vastaamaan paremmin tämän hetken ja tuleviin vaatimuksiin. Tavoitteena oli ohjata työntekijät ja yritysasiakkaat entistä paremmin pitkälle digitalisoituun prosessiin […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Superson

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin. Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan. Sivustouudistusta toteuttamaan […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Management Institute of Finland MIF Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

MIF eli Management Institut of Finland on Suomen johtava yksityinen työelämän kouluttaja, jonka asiakkaat etsivät verkosta tietoa koulutuksista, ilmoittautuvat verkon kautta ja myös osallistuvat yhä enemmän koulutuksiin pitkälti etänä verkon yli. MIFin vanhan sivuston rakenne oli pitkälti organisaatio- ja brändilähtöinen, jolloin yksittäisen asiakkaan oli vaikea löytää tarvitsemaansa tietoa. MIF toivoi, että uusi sivusto olisi asiakasystävällinen ja selkeä, tukisi Google-hakuja, toimisi hyvin myös mobiilissa sekä toisi lisää ilmoittautumisia. MIF toivoi […] Lue lisää

Oiva Isännöinti

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Oiva Isännöinti on perustettu vuonna 2021. Uuden valtakunnallisen isännöintikonsernin taustalta löytyy useita alan pitkän linjan toimijoita. Oivan Isännöinnin johtoajatuksena ovat läpinäkyvyys ja asiakaspalvelu. Palvelussa keskeistä on helppous ja digitaalisuus. Erityisesti tästä syystä moitteettomasti toimiva verkkosivusto on tuiki tärkeä. Suunnittelimme Oivan brändi-identiteetin ja verkkosivuston visuaalisen ilmeen tiiviissä yhteistyössä bränditoimisto 358:n kanssa. Oivan uudessa brändi-identiteetissä halutaan korostaa […] Lue lisää

9Lives verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

9Lives on yksi Suomen suurimmista hoitaja- ja avustajapalveluiden tuottajista ja yksityisten sairaankuljetuspalveluiden edelläkävijä. Vuoden 2021 lopulla 9Lives osti Stella kotipalvelut Oy:n ja kasvatti palveluvalikoimaansa kotihoidon ja henkilökohtaisen avun osalta. Palveluvalikoima on erittäin laaja ja palvelut jakautuvat eri käyttäjäryhmien välille: yksityisasiakkaille, yrityksille ja julkiselle sektorille. Into-Digital vastasi uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Verkkosivuston tekninen toteutus tapahtui […] Lue lisää

Fatman.fi verkkosivu-uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtökohta: Fatman on vuonna 1991 perustettu suomalainen ohjelmistotalo, joka tarjoaa edistyneitä ohjelmistoratkaisuja asiakkaille, jotka hallinnoivat suuria määriä kohteita ja tietoa. Projektin tavoitteena oli suunnitella verkkosivuille uusi visuaalinen ilme sekä selkeä, moderni ja ketterä WordPress-verkkosivusto. Ratkaisu: Projekti aloitettiin käyttöliittymä- ja visuaalisen ilmeen suunnittelulla. Tämän lopputuloksena syntyi interaktiivinen Adobe Xd -protoyyppi verkkopalvelusta. Tekninen toteutus on toteutettu WordPressillä […] Lue lisää

Purkutori.fi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Purkutori.fi on ilmoituspaikka rakennusten purkutyömailta puretuille, uusiokäyttöön soveltuville laitteistoille ja rakennusosille. Mobiilioptimoitu sivusto on ostajille ja myyjille maksuton palvelu, joka edistää kiertotaloutta ja materiaalitehokasta ajattelua. Erilaisista teollisuuskiinteistöistä peräisin olevan raskaan kaluston ja rakennustarvikkeiden uudelleenkäyttö on hyödyllinen ja usein positiivisilta ympäristövaikutuksiltaan varsin merkittävä teko. Asiakkaamme Purkupiha oy halusi tarjota sähköiseksi ilmoitustauluksi luonnehtimansa palvelun kenen tahansa yrityksen […] Lue lisää

Metehe

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kotimainen laadukkaiden teräskatteiden, esimerkiksi katto- ja seinäpeltien, valmistaja Metehe palvelee rakentamisen ammattilaisia sekä kuluttajia. Asiakkaat voivat noutaa mittojensa mukaan valmistettuja tuotteita yrityksen viideltä toimipaikalta tai tilata ne kohteeseen toimitettuina. Yritys kaipasi verkkopalvelunsa uudistamista jalkauttaakseen sinne uudistetun brändi-ilmeensä, terävöittääkseen tärkeimpien kohderyhmiensä palvelemista verkossa, sekä vahvistaakseen yrityksensä laatumielikuvaa. Sivuston löydettäyyteen toivottiin myös parannusta, samoin kuin sen toimivuuteen […] Lue lisää

Fidelix verkkosivut

Tekijä: Arcode

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtöpiste Fidelix toimittaa älykkäitä rakennusautomaation tuotteita ja ratkaisuja Pohjoismaihin. Tällä hetkellä yritys työllistää lähes 300 alan ammattilaista Suomessa.  Fidelix tavoitteli verkkosivu-uudistuksella työajan säästämistä vaivattomilla sisällönhallinnan työkaluilla, edelläkävijän mielikuvan viestimistä tuoreella visuaalisella ilmeellä sekä mielenrauhaa varmatoimisella tekniikalla. Arcode valikoitui verkkosivuprojektin tekniseksi toteuttajaksi, kun taas All Out Agency hoiti suunnittelupuolen. Ratkaisut Suunnitteluvaiheessa uudistimme visuaalisen ilmeen lisäksi sivuston […] Lue lisää

Olla Architecture – verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Jo 60 vuotta alallaan toiminut Parviainen Arkkitehdit uudisti brändinsä rohkeasti nimeä myöten ja syntyi uusi arkkitehtitoimisto Olla. Uudistuksen ytimessä on ollut halu erottua markkinalla visuaalisuudella ja jalkauttaa uusi brändi onnistuneesti verkkoon. Sivuston tärkeimpiä tavoitteita on tuoda esille Ollaa vaikuttavalla tavalla, luoda oikea fiilis ja mutkaton käyttökokemus. Toteutuksessa kiinnitettiin erityisesti huomiota siirtymiin sivujen välillä, animaatioihin sekä […] Lue lisää

Kopar

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Koparin koko brändi koki raikastuksen ja myös sivusto haluttiin uudistaa samassa yhteydessä niin tekniikan kuin ulkoisen ilmeen osalta.​ Vanha sivusto oli tukkoinen ja tekstipätkät olivat pitkiä. Uudesta sivustosta haluttiin selkeä ja raikas, mikä kuvastaa paremmin uudistunutta brändi-ilmettä ja tekee sivustosta käyttäjäystävällisemmän. Koparin yhteistyökumppani Staart suunnitteli sivuston leiskan ja me teimme verkkosivuston teknisen toteutuksen leiskan pohjalta. […] Lue lisää

Promeco

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Promecon verkkosivusto oli tullut tiensä päähän. Sivusto oli vanhanaikainen – se näytti vanhalta, mutta erityisesti se oli teknisesti uudistamisen tarpeessa. Myöskään verkkosivustolla ollut sisältö ei vastannut enää Promecon nykyistä liiketoimintaa.   Olemme olleet Promecon kumppani markkinoinnissa jo pidempään. Olikin luontevaa, että otimme myös verkkosivuprojektin hoitaaksemme. Uudistuksessa sivusto tuotiin visuaalisesti nykyaikaan ja koodattiin kokonaan uusiksi. Uudistuksessa otettiin […] Lue lisää

Food&Plan & Lounasosasto

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtökohta: Food and Plan on yritys, joka tarjoaa tuotekehitystä elintarviketeollisuudelle, tuottajille ja ravintoloille. Heillä oli tarve toteuttaa verkkosivu-uudistus, joka toisi palveluille lisää näkyvyyttä. Tavoitteenamme oli luoda selkeä, hakukoneoptimoitu ja visuaalisesti vetovoimainen sivusto, joka houkuttelisi asiakkaita tutustumaan palveluvalikoimaan. Ratkaisu: Verkkosivustolle suunniteltiin uusi graafinen ilme. Sivusto toteutettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla. Sivuston sisältö […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Gofore

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Gofofe on eettisen digimaailman asiantuntija joka auttaa rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Lähdimme toteuttamaan uutta sivustoa johon kohdistui lukuisia erilaisia toiveita. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä julkaisun jälkeenkin, Gofofen luottaessa Duden ylläpitopalveluun. Lähtökohdat Sivusto oli jäänyt ajasta jälkeen eikä täyttänyt liiketoiminnallisia tarpeita, hallittavuus oli hankalaa ja ulkoasukin oli päässyt hieman kulahtamaan. Sivustouudistus käynnistettiin Goforella sisäisen markkinoinitiimin voimin, joka […] Lue lisää

Mustankorkea – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tieto helpommin esiin Mustankorkea on jäteyhtiö, jonka toimialueella asuu 178 000 asukasta Jyväskylässä, Laukaassa, Muuramessa ja Toivakassa. Sen verkkosivuston tärkein tehtävä on tukea yhtiön päätoimintoja: ​​jätteiden keräystä, käsittelyä ja hyödyntämistä sekä jäteneuvontaa. Viime vuosina Mustankorkea on alkanut myydä myös biokaasua ja multaa. Eri asiakasryhmiä on paljon, samoin viestittävää. Uuden sivuston rakentaminen alkoi konseptointityöpajoilla. Käyttäjälähtöinen sisältörakenne […] Lue lisää

NYAB Group

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Infrastruktuuriprojekteihin sekä puhtaaseen energiaan erikoistunut ruotsalainen NYAB ja suomalainen uusiutuvan energian kehittäjä Skarta Energy yhdistivät voimansa maaliskuun 2023 lopussa. Yhdistymisen tavoitteena on kiihdyttää vauhtia puhtaan tulevaisuuden rakentamisessa. Tällä hetkellä yli 70 prosenttia konsernin liikevaihdosta tulee Ruotsista, jossa NYAB on saavuttanut poikkeuksellisen kannattavaa orgaanista kasvua ja rakentanut vahvan yrityskulttuurin sekä arvostetun brändin. Kaimana auttoi NYABia uuden […] Lue lisää

Loihde Advance

Tekijä: Crop Agency Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Crop toteutti Loihde Advance -sivuston, joka julkaistiin vuoden 2023 alussa. Sivusto rakennettiin nopealla aikataululla syyskuun ja joulukuun välillä. Crop oli ollut mukana edellisen sivuston brändiuudistuksessa, joten asiakkaan tunteminen sekä kokemus HubSpot-sivustojen rakentamisesta auttoi nopeassa maaliin viennissä. Loihteelle toteutettiin oma teema käyttäen HubSpotin Boilerplatea. Tämän käyttäminen sivuston rakentamisessa säästi aikaa ja vaivaa, koska se vähensi tarvetta […] Lue lisää

Fraktio – verkkosivuston uudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Fraktio toimii yhä useamman asiakkaan digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kumppanina. Palvelutarjoamaan kuuluvat ohjelmistokehitys, design, devops sekä valmennukset. Fraktio etsi kumppania, jonka kanssa lähteä viemään myös verkkosivusto HubSpotin päälle – markkinoinnin ja myynnin putken kun oli siellä jo valmiiksi. Puuttui vain sopiva kumppani tekemään tätä yhdessä. MEOM ja Fraktio löysivät yhteisen sävelen nopeasti ja Fraktion uudistettua brändiä lähdettiin […] Lue lisää

Scandic Container

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Scandic Container on kotimainen konttiratkaisuiden uranuurtaja, joka palvelee sekä valtakunnallisesti että maailmanlaajuisesti niin Suomen suurimpia vientiyrityksiä kuin yksityishenkilöitä. Pian 20-vuotisen historiansa aikana Scandic Container on onnistunut rakentamaan itselleen maineen erityisesti erikoisempien konttiratkaisuiden ideoijana, jonka kädenjälki näkyy logistiikan lisäksi niin tapahtumissa, katukuvassa kuin teollisuudessa. Scandic Containerin verkkopalvelu oli jäänyt ajasta jälkeen ja sen kehittäminen teknisesti tai […] Lue lisää

Nurminen Logistics

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Nurminen Logistics Oyj on pörssilistattu logistiikan erikoisosaaja, jonka päämarkkinat ja kasvualueet ovat Kiinan ja Pohjois-Euroopan välisessä rautatielogistiikassa sekä multimodaali- ja terminaalipalveluissa. Nurminen Logistics tunnetaan räätälöidyistä ratkaisuista Aasian markkinoille sekä vähäpäästöisemmän junalogistiikan hyödyntämisestä. Nurminen Logistics oli aloittamassa uutta vaihetta matkallaan – sisäinen uudistuminen, kansainvälistyminen ja kasvutavoitteet vaativat myös brändin, joka kuvastaa tätä tahtotilaa. Suurimpia haasteita olivat […] Lue lisää

Granlund

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Granlund monialainen kiinteistöjen asiantuntijakonserni, jonka juuret ovat vahvasti LVI-suunnittelussa. Sen sivusto Granlund.fi oli uudistuksen edessä, sillä se ei palvellut yrityksen potentiaalisia asiakkaita tai markkinointia optimaalisesti. Sivusto oli modernin oloinen, mutta ongelmakohtia oli useita: tekninen ratkaisu kaipasi päivitystä ja sivuston sisältörakenne sekä käyttäjäpolut tuli uudistaa kohderyhmälähtöisiksi. Sivusto oli uudistuksen tarpeessa myös visuaalisesti, ja Granlund halusi saada […] Lue lisää

Educo

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Educo on johtamisen osaaja, kehittäjä ja vaikuttaja. Se toimii Suomessa maailman johtavan johtamisen osaajan The Ken Blanchard Companies® maapartnerina. Olemme työskennelleet yhdessä Educon kanssa parantaaksemme yrityksen tunnettuutta, brändimielikuvaa, digitaalista presenssiä ja hakukonenäkyvyyttä. Yhteistyötämme on nyt takana puoli vuotta ja mainonnan tuomat edut ovat jo havaittavissa sekä liikenteessä että orgaanisessa näkyvyydessä. Brändi-ilmeen uudistus Aloitimme yhteistyön Educon kanssa kesällä […] Lue lisää

MeetingPackage

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

MeetingPackage on SaaS-palvelu, jonka avulla kokous- ja tapahtumatiloja tarjoavat ja niitä tarvitsevat kohtaavat mahdollisimman helpostin ja intuitiivisesti. MeetingPackage etsi kokenutta kumppania HubSpot-sivuston tekniseen toteutukseen. Onnistuneessa teknisessä toteutuksessa ei ollut tärkeää vain alustan tuntemus, vaan myös visuaalinen lähestymistapa, jossa kehittäjä osaa antaa tarkkaa palautetta ja kehitysehdotuksia asiakkaan toimittaman designin pohjalta. MeetingPackagen HubSpot-sivuston toteutus oli oppikirjaesimerkki tehokkaasta […] Lue lisää

Mediatrade.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mediatrade on digitaalisen median tuotanto-, jakelu- ja hallintajärjestelmien ratkaisutoimittaja. Yhdistimme Mediatraden verkkosivuston ja verkkokaupan yhdeksi saumattomasti toimivaksi kokonaisuudeksi. Uudistus aloitettiin määrittelytyöllä, josta etenimme sisällön, käyttöliittymän, visuaalisen ilmeen ja teknisen ratkaisun suunnitteluun ja toteutukseen. Määrittelytyössä päätettiin yhdistää verkkosivusto ja verkkokauppa yhdeksi saumattomasti toimivaksi kokonaisuudeksi. Tekniseksi alustaksi valittiin WordPress-julkaisujärjestelmä ja sen verkkokauppalaajennus WooCommerce. Verkkopalvelussa on myynnissä lähes 2000 tuotetta, jotka […] Lue lisää

Boksi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Boksi tarvitsi brändiuudistuksen yhteydessä uuden HubSpot-verkkosivuston. Kumppaniksi valikoitui MEOM, ja brändin suunnittelusta vastasi Kallan & Co. MEOM vastasi brändi-identiteetin tuomisesta verkkosivustolle sekä sen teknisestä toteutuksesta. Sivuston suunnittelussa käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien viilaamiseen. Visuaalisia markkinoijia ja sisällöntuottajia puhutellessa brändiä vaikuttavasti esittelevä sivusto on välttämättömyys. Sivuston sisältö kirjoitettiin tarkkaan designin mukaisesti, jotta copy istuu myös visuaalisina elementteinä […] Lue lisää

Alfame verkkosivustototeutus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Alfame on voimakkaasti kasvava ohjelmistoyritys, joka brändiuudistuksen yhteydessä tarvitsi myös uuden HubSpot-verkkosivuston. Valinta alustasta oli selkeä, myynnin ja markkinoinnin putken ollessa jo HubSpotin alustalla. Brändi-ilmeen uudisti IVALO Creative Agency. MEOMin vastuulla oli sivuston teknisen toteutus, web-markkinointi ja projektinveto. Kävimme myös läpi Alfamen käytössä olevat HubSpot-automaatiot sekä mainonnan ja SEOn tilannetta, ja löysimme yhdessä näihin toimivia […] Lue lisää

Helmitehdas

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Aava & Bangin ja Helmitehtaan yhteistyö käynnistyi keväällä 2022 kun rekrytointipalveluja tarjoava Helmitehdas Oy etsi kumppania verkkosivu-uudistukseen. Samalla haluttiin päivittää myös brändin visuaalista sekä viestinnällistä identiteettiä. Taustalla oli toisen toimijan kanssa aloitettu verkkosivu-uudistus, joka oli jätetty kesken. Lopulta kumppaniksi valikoitui Aava & Bang. Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen kommentoi taustoja kumppanin valinnan takaa seuraavasti: “Hyvään ei […] Lue lisää

Folka-verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Aava & Bangin ja Folkan välinen yhteistyö käynnistyi kun henkilöstöpalvelualan yritykset Personalhuset Staffing Group ja Aalto Henkilöstöpalvelut olivat yhdistymässä uudeksi monipuoliseksi henkilöstöpalvelualan yritykseksi, Folkaksi. Uuden brändin lanseerauksen yhteydessä rakensimme Folkan uudet verkkosivut, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. Tavoitteena oli, että verkkosivut palvelevat niin nykyisiä työntekijöitä, potentiaalisia työnhakijoita kuin asiakasyrityksiäkin. HubSpotiin päädyttiin erityisesti siksi, että yritykselle […] Lue lisää

Wattinen.fi-verkkosivusto

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

DNA:n tytäryhtiö Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattinen pyrkii mullistamaan markkinoita IoT-ratkaisullaan lämmityksenhallinnan parantamiseksi: se vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta. Kustannustehokas ratkaisu hyödyttää sekä rakennusten omistajia, että asukkaita. Meidän tehtävämme oli perustella liiketoiminnan kannattavuus osakkeenomistajille automaatiotyökaluilla, kirkastaa yrityksen myynnin ja markkinoinnin seuraavia vaiheita ja löytää sopivat tuotemarkkinat uudelle innovaatiolle. Tavoitteenamme oli […] Lue lisää

Qt.io

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Qt tarjoaa avointa lähdekoodia käyttäviä, monialustaisia sovelluskehitystyökaluja käyttöliittymien rakentamiseen. Suunnittelu- ja kehitystyökaluja voidaan käyttää useilla toimialoilla, esimerkiksi ajoneuvoteollisuudessa ja teollisuusautomaatiossa. Yhden kooditietokannan avulla suunnittelijat ja kehittäjät voivat luoda mitä tahansa säiliöalusten kojelaudoista mobiilisovelluksiin. Siirsimme ensin Qt.io-verkkosivuston WordPressistä HubSpotiin. Qt on hyötynyt merkittävästi markkinoinnin automaatiosta, ja suunnittelu- sekä kehitystyön myötä sivusto on parantunut huimasti. Modernista ulkoasusta […] Lue lisää

Smartly

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Smartly.io on some-mainonnan suunnannäyttäjä, joka työskentelee jo yli 600 brändin kanssa eri toimialoilta. Smartly kehittää ohjelmistoja some-mainonnan automatisointiin ja luo näin yrityksille mahdollisuuden toteuttaa some-mainontaa entistä helpommin, nopeammin ja tehokkaammin. Smartly tekee ohjelmistoratkaisuillaan sosiaalisen median mainonnasta näppärää ja tehokasta. Yrityksen oma haaste on kuitenkin ollut heidän oma verkkosivunsa, joka oli suuren tietomäärän vuoksi sekava ja […] Lue lisää

Naava sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Naava tarvitsi uuden kumppanin Hubspot-sivustonsa kehittämiseen. Sivustosta haluttiin tukevan paremmin digitaalista myyntiä sekä tuovan Naavasta ammattimaisemman kuvan kävijälle. Vaihtoehtoina oli käytännössä vanhan sivuston kehityksen jatkaminen tai aloittaminen uuden tekeminen täysin alusta. Alun tutustumisen jälkeen totesimme yhdessä, että sivuston tekninen pohja kannattaa tehdän täysin uusiksi. Samalla päädyttiin tuomaan sivuston visuaalisuus uudelle tasolle erityisesti sivuston tärkeimmillä sivuilla, […] Lue lisää

Vello

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vello on suomalainen ajanvaraus- ja maksupalveluita tarjoava yritys, joka palvelee esimerkiksi kauneus- ja liikunta-alojen toimijoita sekä lääkäreitä ja psykologeja. Vello on myös Valviran rekisteröimä asiakas- ja potilastiedon tietojärjestelmä. Toteutimme Vellon kanssa verkkosivujen uudistusprojektin, jolla tavoiteltiin etenkin helppokäyttöisyyttä, joustavuutta ja laadukasta teknistä toteutusta. Vellon aiempi sivusto oli kovakoodattu, eli sivujen, tekstien ja kuvien lisäys piti tehdä […] Lue lisää

HeiaHeian verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Uudistimme teknologiayhtiö HeiaHeian verkkosivuston vastaamaan paremmin yrityksen liiketoiminnan tavoitteita erityisesti kansainvälisen kasvun avuksi. Tavoitteena oli rakentaa sivusto, joka mahdollistaa SaaS-palveluna tarjottavan pelillistetyn hyvinvointityökalun ketterän markkinoinnin ja HeiaHeian tiimille helpon sisällönhallinnan. Yhteistyön osa-alueet: – visuaalisen identiteetin jalkautus verkkoon – käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnittelu – konversiopisteiden suunnittelu – sivuston ylläpidettävyyden suunnittelu ja toteutus – HubSpot-sivuston modulaarinen toteutus – […] Lue lisää

Smartum sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

MEOM rakensi Smartumille sivuston HubSpotin uuden sisällönhallintajärjestelmän päälle, jolla otetaan kaikki teho irti markkinoinnin automaatioista samalla kun sivuston sisältöjen päivittäminen on helppoa. Verkkosivuston uudistuksen päätavoitteita oli helppo sisällönhallinta ja päivittäminen. Hakukoneoptimointi, suorituskyky, käytettävyys ja analytiikka nousivat myös prioriteettilistan kärkeen. Smartum vastasi itse sivuston suunnittelusta, MEOM teki teknisen toteutuksen. Ostoprosessin aikana sopivimmaksi julkaisualustaksi nousi HubSpot, jota […] Lue lisää

Nomentia sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Nomentia tarvitsi itselleen kumppania uuden, helposti ylläpidettävän ja digitaalista myyntiä tukevan Hubspot-sivuston tekemiseen. Yritys halusi verkkosivun henkivän luotettavuutta ja laatua, sekä kertovan tarjoamistaan ratkaisuista selkeämmin ja ytimekkäämmin. Olemassaolevat asiakkaat haluttiin nostaa keskiöön. MEOMin käsialaa tällä sivustolla on verkkosivuston visuaalinen ilme Nomentian brändin mukaisesti sekä laadukas tekninen työ. Moduuleista rakennettiin monikäyttöisiä ja niiden ylläpito ja muokkaus […] Lue lisää

Brella sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Keväällä 2020 kiihtyneen koronapandemian seurauksena ihmisten fyysinen kokoontuminen loppui kuin veitsellä leikaten. Tämä kiihdytti yleisötapahtumien verkostoitumissovellus Brellan kehittymistä täydeksi hybriditapahtuma-alustaksi, jonka avulla paikan päällä kokoontuminen ja virtuaalinen sulautuvat saumattomaksi kokonaisuudeksi. Tuotteen evoluution sekä seuraavalle tasolle loikkaavan liiketoiminnan kasvun myötä myös Brellan verkkosivustoa oli aika uudistaa. Palvelun paketointi oli päivitettävä vastaamaan hybridiajan ihanneasiakkaiden tarpeita. Samalla sivuston […] Lue lisää

Lyyra.fi

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lyyra.fi on visuaalisesti näyttävä, informatiivinen ja helposti sisäistettävä kampanjasivusto, jonka toimitimme asiakkaalle erittäin tiukalla aikataululla. Sivusto julkaistiin keväällä 2018 ja se esittelee HYY Yhtymän Helsingin Hakaniemeen suunnitteilla olevaa Lyyra-hanketta. Hankkeen havainnekuvat ovat sivustolla avainasemassa. Projektin tavoitteena oli rakentaa yksinkertainen ja informatiivinen, mutta silti WOW-efektin luova sivusto. Etusivun kuvakaruselli onkin tehty käyttämällä responsiivisia retina-kuvia, jotka näyttävät […] Lue lisää

Tampereen messut -monisivustototeutus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tampereen Messut Oy tarvitsi kustannustehokkaasti monistettavan sivustokokonaisuuden vastaamaan tarpeeseen saada pystytettyä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettäville messuille tyylikkäitä, nopeata ja responsiivisia sivuja helposti ja nopeasti. Geniem on vastannut kokonaisuudesta aina konseptoinnista ja ulkoasun suunnittelusta toteutukseen saakka. Toteutus tehtiin WordPress MultiSite Network -ratkaisun pohjalta, jolloin uusia tapahtumia varten on voitu monistaa kertaalleen luotu teema omaksi sivustokseen, […] Lue lisää

Fortum Charge & Drive

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Fortumin Charge & Drive -sovellus antaa tietoa sähköautojen latauspisteistä ja niiden tilanteista. Suunnittelimme ja toteutimme chargedrive.com -sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivusto esittelee sovelluksen ominaisuuksia ja sen tarkoitus on palvelella B2B puolen myyntiä. Sivusto rakennettiin visuaalisesti monipuolisista modulaarisista sivupohjista, joiden avulla voidaan luoda sisällöllisesti ja ulkoasullisesti vaihtelevia yksittäisiä sivuja. Lue lisää

Johtaja on Media -kampanjasivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Verkkoasema toteutti Johtaja on Media! –konseptille www-sivuston blogeineen. Konseptin tavoitteena on edistää suomalaista johtajuutta ja yritysten vaikuttavuutta. Tärkeässä osassa ovat www.johtajaonmedia.fi -verkkosivut, joiden sisältö koostuu johtajablogeista ja yritysten johdolle tarjottavista palveluista. Toteutimme verkkosivuston responsiivisena VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivuston graafisesta ilmeestä vastasi Markkinointitoimisto Push! Oy. Lue lisää

Treston Oy

Tekijä: KWD Digital

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kotimainen Treston Oy on maailman johtavia teollisuuskalusteiden toimittajia. Ergonomisia työpisteitä kaikille teollisuudenaloille suunnitellaan ja valmistetaan yrityksen tehtaissa Jyväskylässä ja Turussa. Trestonin tuotteet ovat käytössä kaikkialla maailmassa. Treston Oy:lle toteutettiin nopealla aikataululla kuusi Drupal-sivustoa: globaali .com-sivusto, joka toimii myös UK:lle suunnattuna sivustona, sekä Suomen, Ruotsin, Ranskan ja Saksan sivustot. Venäjän sivusto julkaistaan alkusyksystä. Vuosia jatkuneen yhteistyön […] Lue lisää

Zenitel

Tekijä: Wunder

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Zenitel tarjoaa merenkulun, teollisuuden ja kuljetuksen alojen asiakkailleen huippuluokan automaatiotuotteita ja viestintäratkaisuja erittäin vaativiin kohteisiin ja ympäristöihin, joissa turvallisuus on keskeistä. Zenitelin laadukkaat viestintätyökalut vaativiin olosuhteisiin takaavat sen, että varoitusjärjestelmät, radiot, turvapuhelimet ja muut viestintäjärjestelmät toimivat moitteetta joka tilanteessa. Wunderkraut toteutti Zenitelille kokonaisvaltaisen verkkosivuston uudistushankkeen. Projektin tavoitteena oli ennen kaikkea vahvistaa Zenitelin brändiä ja lisätä […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun