Lahjoittamo.fi verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Into-Digital loi verkkopalvelun, jolla tehdään hyvää!

Lahjoittamo.fi kokoaa sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskohteet kätevästi yhteen paikkaan. Goodwill ry:n kehittämän ja Into-Digitalin toteuttaman palvelun avulla lahjoittaja löytää itseään kiinnostavat rahankeräyskohteet muutamalla klikkauksella. Lahjoittajalle oman avun tarjoaminen on palvelun avulla helpompaa ja luotettavampaa kuin koskaan aikaisemmin. Mikä parasta, palvelu on järjestöille ilmainen, eikä alustalla tapahtuvista lahjoituksista kerätä profitia.

Into-Digital vastasi projektissa koko verkkopalvelun rakentamisesta, ja lähtökohtana oli hioa sivuston käyttäjäystävällisyys ja saavutettavuus huippuunsa. Uuden ajan verkkopalvelun tavoitteena on toimia täysin asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöitynä, uniikkina lahjoituskanavana, jota on houkutteleva, helppo ja turvallinen käyttää.

Hanke suunniteltiin ja vietiin läpi tiiviissä ja hedelmällisessä yhteistyössä Goodwillin palvelumuotoilun tiimin kanssa. Into-Digitalilla oli ilo olla vastuussa
– käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen viimeistelystä
– uusien, projektin aikana tunnistettujen tarpeiden määrittelystä ja suunnittelusta
– sivuston teknisestä suunnittelusta ja toteutuksesta
– sivuston hakukoneoptimoinnista ja analytiikkatyökalujen räätälöinnistä
– palvelun ylläpidosta ja jatkokehityksestä.

Lahjoittamo.fi-hyväntekeväisyyspalvelun integraatiot ovat Checkout-verkkomaksupalvelu, Salesforce REST API sekä Active Campaign -sähköpostityökalu. Laajin integraatioista on Salesforce, jonne viedään kaikki asiakas- ja tilaustiedot ostoksista.


Sinua voisi kiinnostaa myös

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

QMG verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

QMG on yksi Suomen johtavista talotekniikka-alan yrityksistä, jolla on yli 30 paikallista tytäryhtiötä. Konserni työllistää yli 1200 ammattilaista ympäri Suomea. Into-Digital vastasi QMG:n uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tytäryhtiöiden palveluiden, referenssien sekä yhteystietojen löytyminen toimivat tärkeänä osana sivuston käyttäjäpolkukokonaisuutta. Koko verkkosivuprojektin punainen lanka oli luoda QMG:lle verkkopalvelu, jossa käyttäjä löytää paikallisen talotekniikkakumppanin ja sen palvelut […] Lue lisää

Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus TAHTO

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Aiemmin Suomen Urheilumuseona tunnettu TAHTO tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä ja hetkiä urheilu- ja liikuntakulttuurin parissa. Into-Digital vastasi uuden visuaalisen ilmeen sekä viestinnällisten tarpeiden mukaisen verkkopalvelun suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta. Projekti starttasi uudistetun TAHDON viestinnällisten tarpeiden tunnistamisella. Tätä seurasi määrittely verkkopalvelun kokonaisuudesta – sivuston tuli sisältää tietoa sekä urheilumuseosta että kirjastosta, sekä esittää urheilun arkisto, tiedot liikunnasta […] Lue lisää

9Lives verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

9Lives on yksi Suomen suurimmista hoitaja- ja avustajapalveluiden tuottajista ja yksityisten sairaankuljetuspalveluiden edelläkävijä. Vuoden 2021 lopulla 9Lives osti Stella kotipalvelut Oy:n ja kasvatti palveluvalikoimaansa kotihoidon ja henkilökohtaisen avun osalta. Palveluvalikoima on erittäin laaja ja palvelut jakautuvat eri käyttäjäryhmien välille: yksityisasiakkaille, yrityksille ja julkiselle sektorille. Into-Digital vastasi uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Verkkosivuston tekninen toteutus tapahtui […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

Suomen Partiolaisten verkkosivustotyökalu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Suomen Partiolaiset – Finlands Scouter ry on Suomen suurin nuorten vapaaehtoisjärjestö. Into-Digital loi lippukuntien vapaaehtoisille helppokäyttöisen verkkosivutyökalun, jolla laadukkaiden sivujen tekeminen ja ylläpitäminen onnistuu ilman kummempaa teknistä osaamista. Haasteena oli suunnitella yksinkertainen, mutta muokattavissa oleva sivustopohja, jolla mikä tahansa Suomen 750 lippukunnasta saa luotua itselleen sopivat nettisivut. Projektissa loimme partion käyttöön verkkosivuratkaisun, jolla lippukuntien vapaaehtoiset […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun