Finnlamelli

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suomen muuttovalmiiden hirsitalojen markkinajohtajan, Finnlamellin, verkkopalvelu uudistettiin tavoitteena luoda brändiä erottuvasti henkivä, helppokäyttöinen WordPress-sivusto, joka nostaa yrityksen tärkeimmän palvelukanavan uudelle tasolle.

Lopputuloksena rakennettiin sekä kotimainen että kansainvälinen verkkopalvelu kieliversioineen kokonaisuudeksi, jolla Finnlamelli erottuu tavallisesti hyvin geneerisestä markkinasta, palvelee loppuasiakkaita sujuvasti ja vakuuttaa laadukkailla sisällöillä.

Yhteistyön osa-alueisiin kuului visuaalisen identiteetin päivitys ja ilmeuudistus, ainutlaatuisuusväittämien ja pääviestien muotoilu, ilmeen jalkautus sivustolle, päivitetty brand book, UX- & UI-suunnittelu, sisältötyö (copywriting) sekä WordPress-sivuston tekninen toteutus. Yhteistyömme laajeni myös Finnlamellin talokirjan- ja esitteiden uudistamiseen sekä niiden taittoon.

Lopputuloksena Finnlamellin sivusto on käyttäjäkokemukseltaan sujuva ja nopea, ylläpidoltaan joustava sekä tarjoaa loppuasiakkaita puhuttelevaa sisältöä läpi sivuston. Erityistä huomiota sai sivuston bisneskriittisin toiminto eli talomallihaku, joka uudistettiin täysin MEOMin omalla filtteröintiratkaisulla. Hakutoiminnosta luotiin ensin testattava prototyyppi, jonka avulla hausta saatiin käyttäjäkokemukseltaan vakuuttava, nopea ja looginen.

Finnlamellin verkkosivustouudistuksen yhteydessä kirkastettiin brändin ainutlaatuisuusväittämiä sekä pääviestejä, jotka auttavat nyt Finnlamellia ja heidän kohderyhmiään kohtaamaan mieleenpainuvammin. Sivustosta luotiin on eheä kokonaisuus, joka vakuuttaa kävijät Finnlamellin muuttovalmiin ratkaisun helppoudesta ja huolettomuudesta jo ensisilmäyksellä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

HeiaHeian verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Uudistimme teknologiayhtiö HeiaHeian verkkosivuston vastaamaan paremmin yrityksen liiketoiminnan tavoitteita erityisesti kansainvälisen kasvun avuksi. Tavoitteena oli rakentaa sivusto, joka mahdollistaa SaaS-palveluna tarjottavan pelillistetyn hyvinvointityökalun ketterän markkinoinnin ja HeiaHeian tiimille helpon sisällönhallinnan. Yhteistyön osa-alueet: – visuaalisen identiteetin jalkautus verkkoon – käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnittelu – konversiopisteiden suunnittelu – sivuston ylläpidettävyyden suunnittelu ja toteutus – HubSpot-sivuston modulaarinen toteutus – […] Lue lisää

NHK

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

NHK:n ja MEOMin yhteistyö käynnistyi WordPress-sivuston uudistamisella ja on jatkunut aktiivisen kehittämisen otteella vuosien ajan. Erinomainen suorituskyky, käytettävyys ja käyttäjäystävällisyys sekä MEOMin proaktiivinen ote ovat mahdollistaneet NHK:lle sivuston, jota markkinointitiimi pystyy aidosti hyödyntämään työssään. Verkkosivuston aktiiviseen kehittämiseen kuuluvat muun muassa tekninen ja sisällöllinen SEO, sparraukset markkinoinnin työkalujen hyödyntämisessä sekä sivuston käytettävyyden kehittäminen. Aktiivinen kehittäminen MEOMin […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

Brella sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Keväällä 2020 kiihtyneen koronapandemian seurauksena ihmisten fyysinen kokoontuminen loppui kuin veitsellä leikaten. Tämä kiihdytti yleisötapahtumien verkostoitumissovellus Brellan kehittymistä täydeksi hybriditapahtuma-alustaksi, jonka avulla paikan päällä kokoontuminen ja virtuaalinen sulautuvat saumattomaksi kokonaisuudeksi. Tuotteen evoluution sekä seuraavalle tasolle loikkaavan liiketoiminnan kasvun myötä myös Brellan verkkosivustoa oli aika uudistaa. Palvelun paketointi oli päivitettävä vastaamaan hybridiajan ihanneasiakkaiden tarpeita. Samalla sivuston […] Lue lisää

Casambi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Casambi on langattomien valaisinjärjestelmien toimittaja. Yritys kasvaa ja kansainvälistyy vauhdilla. Casambin WordPress-sivustouudistus toteutettiin yhteistyössä Valven kanssa. Brändiä tukeva sivusto maustettiin HubSpot-integraatiolla sekä laajalla tuoteosiolla. Osana WordPress-sivuston teknistä toteutusta teimme teknisen SEO-tarkastuksen. Laaja tuotedata, hakukoneystävällinen toteutus ja mobiilioptimoitu nopea sivusto ovat Googlelle karkkia. Kuten kaikissa MEOMin toteutuksissa, panostimme erityisesti sivuston ylläpidettävyyteen. Tämä säästää valtavasti aikaa ja […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun