Sorcolor

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Sorcolor on Raumalta lähtöisin oleva maalausalan perheyritys, joka nykyisin toimii laajalti usean maakunnan kattavasti ja tarjoaa palveluita mm. ulko- ja sisämaalaukseen sekä kattojen kunnossapitoon niin kotitalouksille kuin taloyhtiöille ja urakoitsijoillekin. Sorcolor työllistää yli 200 osaajaa ja on kasvanut vauhdilla Suomen johtavaksi maalausliikkeeksi.

Digitaaliseen markkinointiin panostava Sorcolor koki tarpeen uudistaa verkkosivustoaan, jotta se palvelisi entistä paremmin markkinoinnin ja etenkin hakukoneoptimoinnin tarpeita. Vanhan alustan jatkokehittäminen ei olisi ollut kestävä ratkaisu, joten päätettiin kertaheitolla panostaa laadukkaan pohjan rakentamiseen, jolloin samalla saatiin mahdollisuus luoda uusia keinoja paikalliseen hakukoneoptimointiin.

WordPress-verkkosivusto luotiin räätälöidysti Sorcolorin kanssa yhteisen iteratiivisen suunnitteluprosessin myötä; huolehdimme monikäyttöisistä sivupohjista, asiakaspoluista ja satsasimme lisäksi helppokäyttöisen ylläpitokokemuksen luomiseen Sorcolorin henkilöstölle.

Hakukoneoptimoinnin näkökulmasta erottuvia ominaisuuksia on CSV-tuonnilla automaattisesti generoitavat paikkakuntakohtaiset laskeutumissivut, joita voi massatuonnilla luoda sitä mukaa kun Sorcolorin palvelutarjoama kasvaa valtakunnallisesti. Paikallisiin Google-hakuihin kiinnittyvää (e.g. “maalausliike rauma”) paikkakuntakohtaista sisältöä lokalisoidaan ajamalla CSV:n mukana lista muuttujista, jotta generoitu teksti pysyy paikallisena ja palvelee kyseistä aluetta osuvasti.

Asiakaskokemuksiaan läpinäkyvästi jakavan Sorcolorin arvosteluja voi nostaa palvelu-, maakunta- ja/tai paikkakuntakohtaisesti kullakin laskeutumissivulla CSV-tuonnin mukaisesti ja sijoittamalla arvosteluja automaattisesti relevantteihin yhteyksiin.

Sivuston kehitystä jatketaan mm. tuomalla uusia ominaisuuksia ja automatisointeja sivustopohjaan.

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Pixelsin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Falckin yrittäjäverkoston sivustot

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Falck Group on yli 100-vuotias kansainvälisesti toimiva yritys, jonka johtavana ajatuksena on tarjota turvallinen arki ihmisille mm. assistance-, pelastus-, koulutus- ja terveyspalvelujen kautta. Suomessa Falck on tie- ja hinauspalveluiden johtavia palveluntarjoajia, jossa se toimii yli 40 franchise-yrittäjän voimin. Verkkosivu-uudistuksessa lähdettiin luomaan yhtenäistä mallia kaikille Falck-yrittäjille, jossa tavoitteena on keskitetysti hallinnoida verkkopalvelun kehittämistä ja ylläpitoa. Nykyisin […] Lue lisää

Suomen Uusyrityskeskukset ry

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Uusyrityskeskukset ry:n päätavoite on tukea suomalaista yrittäjyyttä ja auttaa asiakkaita perustamaan mahdollisimman kannattavia yrityksiä. Redland valittiin parantamaan asiakaskokemusta sekä uudistamaan brändiä ja verkkopalvelua palvelumuotoilun keinoin. Projektin keskeisimpiä tavoitteita oli selvittää palvelun kriittisimmät kipukohdat ja tärkeimmät asiakastarpeet, jotta asiakkaita pystyttäisiin palvelemaan paremmin. Asiakasymmärryksen lisäämiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi tarvittiin kattavasti käyttäjätietoa. Tätä varten käynnistettiin palvelumuotoiluprosessi, jonka […] Lue lisää

Pien

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pien edustaa maailman parhaita itsenäisiä pienpanimoita ja käsityöoluita. Pien-universumiin kuuluu Suomen ensimmäinen itsenäinen olutkauppa, maahantuonti ja jakelu, verkkokauppa ja oma panimo. Pien-brändin identiteetti on aina ollut erottuva ja värikäs, mutta universumin kasvaessa oli aika yhtenäistää ja määritellä eri toimintojen logojen, graafisten elementtien, kuvitusten ja valokuvauksen tyyli. Yhteisten työpajojen ja kilpailija-analyysin tuloksena Kaimana auttoi Pientä kiteyttämään […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Nallikari

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Nallikari on jo vuosikymmeniä ollut virkistys- ja matkailualue niin oululaisille kuin kansainvälisille vierailijoille ja alue on tulevaisuudessakin tärkeä kohde Oulun seudulle. Nallikarin, Mustasaaren ja Hietasaaren alueille investoidaan paljon lähivuosina ja Visit Oulu edistää alueen vetovoimaisuutta yhteistyössä kaupungin sekä koko seudun toimijoiden kanssa.  Kehitystyö nosti tarpeen Nallikarin brändin ja verkkosivuston uudistuksille – tavoitteena oli paitsi viestiä […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun