Svala

Tekijä: Kaimana
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Svala on erityisesti laadukkaista merinovillaisista ja ulkoiluun sopivista vaatteistaan tunnettu yritys, jonka tuotteet valmistetaan Suomessa.

Kehitimme Svalan jo ennalta vahvaa brändiä ja uudistimme verkkopalvelun tukemaan kaupallisia tavoitteita ja tarjoamaan asiakkaita inspiroivaa sisältöä.

Kehitysprosessi pohjautui suunnittelumalliimme, joka lähtee liikkeelle asiakasnäkymyksen tutkimuksella, avainsanatutkimuksella, kilpailijakartoituksella ja analytiikan tulkinnalla. Analyysin pohjalta tunnistimme tarvittavat kehityskohdat, brändin kilpailuedut ja määrittelimme eri kohderyhmien asiakaspolut.

Brändityössä kiteytettiin tarinallisesti Svalan tärkein ominaisuus, jossa tuotteiden käyttäjä pysyy mukavana myös silloin, kun olosuhteet eivät ole niin mukavat. Kattavan brändikirjan lisäksi viestit ja ilme jalkautettiin kaikkiin tärkeimpiin materiaaleihin ja kohtaamispisteisiin.

Uusi bränditarina tuotiin vahvasti mukaan myös kokonaan uudistettuun verkkosivuston ja verkkokaupan yhdistävään verkkopalveluun. Svalan uusi verkkopalvelu suunniteltiin helppokäyttöiseksi, asiakkaiden ostopolun mukaiseksi, hakukoneoptimoiduksi ja entistä paremmin myyntiä konvertoivaksi.

Sisällöntuotannossa kiinnitettiin erityistä huomiota brändikokemukseen, tuotetietouteen ja ostamista opastavaan sisältöön.

Verkkopalveluun toteutettiin suomen- ja englanninkielisen kuluttajaverkkokaupan lisäksi myös erillinen tilauskanava jälleenmyyjille. Verkkokauppa on integroitu Netvisorin varastonhallintaan ja kirjanpitoon.

Jätä kommentti