Pohjois-Suomen Energiatieto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme PSET:n visuaalisen ilmeen ja WordPress-verkkosivuston.

Pohjois-Suomen Energiatieto Oy

PSET eli Pohjois-Suomen Energiatieto Oy on valtakunnallinen energia-alan ICT-asiantuntija yritys, joka tuottaa palveluita omistajayhtiöilleen ja muille asiakkailleen. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluvat eri toimialoille, kuten energian, veden ja lämmöntuotannon aloille suunnatut pääkäyttäjä-, mittaus- ja asiakastietopalvelut.

Työnantajamielikuvan kehittämistä

PSET strategian uudistamisen myötä yrityksen näkyvyyttä ja työnantajamielikuvaa haluttiin lähteä tietoisesti kehittämään. Uudistuksen aikana ajankohtaiseksi tulee luoda yritykselle uudet, tiiviit ja informatiiviset kotisivut ja parantaa yritys- ja työnantajamielikuvaa kertomalla avoimesti ja aktiivisesti yrityksen toiminnasta.

Sivuston rakentamisen myötä haluttiin myös päivittää yrityksen ilmettä tähän päivään historiaa unohtamatta. Yritysilmeen ja sivuston valmistumisen myötä yrityksestä ryhdytään jakamaan tietoa ja rakentamaan positiivista kuvaa PSET:n toiminnasta sosiaalisessa mediassa.

Informatiivinen WordPress-sivusto

Graafinen suunnittelijamme päivitti yrityksen värimaailmaa ja logon vastaamaan enemmän tätä päivää. Päivitetyn ilmeen pohjalta loimme PSET:lle yritysilmeen mukaiset Word- ja PowerPoint-pohjat. Yritysilmeen mukaan toteutetut pohjat esityksille ja asiakirjoille ovat omiaan parantamaan yritysmielikuvaa.

Suunnittelimme ja toteutimme PSET:lle WordPress-verkkosivuston, joka pidettiin selkeänä, tiiviinä ja informatiivisena. Tuotimme sivuston sisällöt asiakkaan toimittaman aineiston pohjalta. Sivustolla haluttiin herättää potentiaalisten työntekijöiden kiinnostus yrityksen työpaikkana, joten layout suunniteltiin vastaamaan erityisesti tähän tarpeeseen.

Someviestintä käyttöön

PSET:llä ei ollut entuudestaan profiileja sosiaalisessa mediassa. Perustimme yritykselle Facebook- ja LinkedIn –tilit, jotta viestintä halutuille kohderyhmille paranee, yritys voi tiedottaa ajankohtaisista asioista, panostaa rekrytointiin ja markkinoida palveluitaan. Tilien perustamisen lisäksi laadimme julkaisusuunnitelman Facebook-viestinnälle.

[Toim. huom. Referenssi on alunperin julkaistu Sohovan nimissä. Sohova muutti nimensä Agenda Digitaliksi syksyllä 2023.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Luomuinstituutti.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Suunnittelimme ja toteutimme Luomuinstituutin verkkosivu-uudistuksen syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana. Sivusto on toteutettu WordPress -sisällönhallintajärjestelmällä. Tutkittua tietoa luomusta Luomuinstituutin tehtävänä on tuottaa ja välittää tutkittua tietoa luomusta elinkeinoelämälle, kuluttajille ja yhteiskunnalle. Tämän tiedon välittämisessä yksi keskeisimmistä kanavista on verkkosivut, joiden uudistuksen toteutimme yhteistyössä Luomuinstituutin kanssa. Verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli päivittää sivuston ilme raikkaammaksi sekä nostaa […] Lue lisää

Nenäpäivä.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Uudistimme nenäpäivä.fi verkkosivut ja verkkokaupan käyttäen WordPress-sisällänhallintajärjestelmää ja Woocommerce-verkkokauppa-alustaa. Taustaa uudistukselle Nenäpäivä on tunnettu hyväntekeväisyystapahtuma, jota järjestää Nenäpäivä-säätiö. Tapahtuman juuret ovat Isossa-Britanniassa vuodessa 1985 Comic Relief -järjestön perustamisessa. 2020 Nenäpäivä-säätiö halusi uudistaa verkkopalvelunsa. Aiemmin alustana palvellut Drupal oli tullut tiensä päähän: Drupal-versioon ei enää ollut luvassa päivityksiä, joten uudistaminen olisi joka tapauksessa. Palvelun sisällön ylläpidosta […] Lue lisää

Ylläs.fi – Verkkosivujen uudistus

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Visit Ylläs hoitaa ja koordinoi kokonaisvaltaisesti Ylläksen brändin ja alueen markkinointia. Uudistimme Visit Ylläksen Ylläs.fi-verkkopalvelun WordPressillä teknisen toteuttajan roolissa. Yllas.fi-sivuston tarkoitus on inspiroida valitsemaan Ylläs matkakohteeksi sekä auttaa jo Ylläksellä olevia matkailijoita löytämään juuri heille sopivia palveluita. Sivustolla on vuosittain noin 400 000 käyttäjää ja noin 3,5 miljoonaa sivulatausta. Kieliversiot ovat suomi ja englanti, minkä […] Lue lisää

Gramex – musiikin käyttölupien verkkokauppa

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Verkkopalvelu helpottamaan lupien ostamista Gramex on musiikin tekijänoikeuksia valvova järjestö, jonka tehtävänä on huolehtia, että muun muassa julkisissa tiloissa, tilaisuuksissa, esityksissä ja radiossa soitettavasta musiikista maksetaan korvaus sen tekijälle. Virnex on kehittänyt Gramexille verkkokaupan, jolla sen asiakkaat voivat hankkia äänitemusiikin käyttölupia. Kauppa on suunnattu ammattilaisille, jotka käyttävät äänitemusiikia radiossa tai televisio-ohjelmissa. Käyttöoikeuksia voidaan hakea ja […] Lue lisää

ReduEdu opiskelijamarkkinoinnin sivusto

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Rovaniemeläinen REDU Edu Oy on Rovaniemen koulutuskuntayhtymän omistama tytäryhtiö. Yhtiön toimialana on kotimaiset ja kansainväliset koulutus- sekä asiantuntijapalvelut sisältäen ammatillisen ja muun lisä- ja täydennyskoulutuksen sekä koulutusviennin. Lähtökohta REDU Edulla oli tarve uudelle lähestymiselle ja uudelle tavalle tehdä opiskelijarekrytointia aikuisopintoihin. Projektin tavoitteena oli toteuttaa puhuttelevaa markkinointia opiskelijarekrytoinnin näkökulmasta. Suurin haaste liittyi kohderyhmän eli Lapin alueen […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun