Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, läpinäkyvään tuotantoprosessiin ja suomalaiseen työhön.

Hunajayhtymä halusi tarjota tuottajille suunnatun verkkokaupan lisäksi hunajanostomahdollisuuden myös kuluttaja-asiakkailleen. Toteutuksemme keskiössä oli rakentaa verkkokauppa, jonka myös Hunajayhtymän kuluttaja-asiakkaat voisivat verkosta vaivatta löytää.

Lähihunajaa kotiovelle Hunajayhtymän verkkokaupasta

Kuluttajille suunnatun verkkokaupan toteutus päätettiin tehdä WooCommerce verkkokauppalisäosalla. Uusi verkkokauppa liitettiin muiden Hunajayhtymän verkkopalveluiden kanssa samaan Multisite-asennuskokonaisuuteen. Verkkokaupan maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail ja ShipIt integraation kautta kuluttajalla on käytössään useita erilaisia toimitustapoja. Verkkokaupassa myydään yhteensä noin 170 eri tuotetta eri tuotekategorioihin ryhmiteltynä. Lisäksi kaupasta löytyy useita hunajareseptejä inspiraatiota herättämään.

Kuluttajaverkkokauppaan helposti tunnistettava ilme
Verkkokaupalle haluttiin selkeästi tunnistettava ja brändin mukainen ilme. Kuluttajat tunnistavat Hunajayhtymän tuotteiden ulkoasun vuosien takaa ja tämä ilme haluttiin nostaa keskiöön myös verkkokaupassa. Suunnittelimme hunaja.fi verkkosivuston ilmeeseen sopivan ja sitä mukailevan verkkokaupan ulkoasun ja vastasimme teknisestä toteutuksesta sekä verkkokaupan käyttäjäkoulutuksesta.

Mehiläistuottajien omaan verkkokauppaan WooCommerce-lisäosa etikettien luomiseen

Hunajayhtymän sivuilta löytyy verkkokauppa myös tuottajille josta he voivat hankkia mehiläistarvikkeita. Toteutimme tähän verkkokauppaan WooCommerce lisäosan, jonka avulla verkkokaupan asiakkaat pystyvät luomaan rajoitusten mukaisia itse muokattavia etikettejä hunaja-tuotteilleen.

Etikettieditori on kehitetty React.js:llä ja se käyttää WooCommercen sekä ACF:n rajapintoja. Etiketin rajoitukset noudetaan tuotteelle luoduista ACF-kentistä. Käyttäjän lisäämät tiedot tallennetaan järjestelmään WP-Apin kautta. Onnistuneen talletuksen jälkeen tuote lisätään WooCommercen ostoskoriin. Tilauksen viimeistelyn jälkeen tilatuista etiketeistä luodaan PDF-dokumentit automatisoidusti hyödyntäen Spatie/BrowserShot -pakettia. Luotu PDF-dokumentti liitetään tilauksen tietoihin, josta tuottajan on se mahdollista vaivatta tulostaa.

Sivuston ylläpito kunnossa

Toteutukseemme kuuluu myös palvelimen sekä WordPressin ylläpito, joka sisältää järjestelmän toimintakykyisenä pitämisen, tietoturvapäivitykset sekä virhetilanteiden selvityksen ja korjaamisen. Huolehdimme varmuuskopioinnista sekä siitä, että palvelin on aina toimintakunnossa, jotta sivusto pysyy toiminnassa vakaasti ja varmasti. Lisäksi autamme asiakasta vastaamaan nykyisiin GDPR-vaatimuksiin, jotta sivu noudattaa lainmukaisia evästekäytäntöjä.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

MIELI ry lahjoitussivusto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Toteutimme MIELI Suomen Mielenterveys ry:n lahjoitussivuston, joka on suunniteltu tarjoamaan käyttäjille mahdollisimman helpon ja monipuolisen tavan tukea MIELI ry:n arvokasta työtä mielenterveyden edistämiseksi. Integraatiot: Salesforce, Mobilepay, Paytrail Yksi projektin keskeisistä osista oli WordPressin lomakkeiden, maksupalveluintegraatioiden ja Salesforce CRM -järjestelmän saumaton yhdistäminen. MIELI ry:n, Trimedian ja CRM-kumppanin tehokkaan yhteistyön tuloksena syntyi lopputulos, jonka avulla voidaan jatkossa […] Lue lisää

MIELI ry Hyvän mielen työpaikka® -merkki

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Hyvän mielen työpaikka® -merkki on käytännönläheinen työväline organisaatioille. Se kannustaa pysähtymään mielenterveyden äärelle ja tunnistamaan tekijöitä, jotka lisäävät mielenterveyden voimavaroja työssä tai kuluttavat niitä. Merkki rohkaisee yrityksiä johtamaan mielenterveyttä suunnitelmallisesti sekä motivoi työpaikkoja muokkaamaan omia toimintatapojaan ja rakenteitaan mieliystävällisemmiksi. Toistaiseksi maksuttoman Hyvän mielen työpaikka®-merkin myöntää MIELI Suomen Mielenterveys ry. Aloitus ja tavoitteet Suunnittelu aloitettiin työpajassa, […] Lue lisää

Suomen Yrittäjät – mobiilisovellus jäsenille

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Loimme Suomen Yrittäjien kanssa mobiilisovelluksen, joka tuo jäsenedut ja tärkeät sisällöt jokaisen yrittäjän ulottuville. Suomen Yrittäjät on jäsenmäärältään elinkeinoelämän suurin keskusjärjestö, joka ajaa yrittäjien sekä pienten ja keskisuurten yritysten asiaa. Jäseniä Yrittäjien paikallisyhdistyksissä on lähes 70 000 ja toimialajärjestöissä noin 36 000. Digitaalisuus on todella keskeinen asia Suomen Yrittäjille. Organisaatio on panostanut viime vuosina vahvasti […] Lue lisää

Kirjailijaliitto verkkopalvelu

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Lähtökohta Suomen kirjailijaliiton sivustouudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanha verkkopalvelu ei vastannut enää tämän päivän vaatimuksia ja erilaista sisällöllistä ja teknistä velkaa oli sivustolle kertynyt. Keräsimme vuorovaikutteisissa työpajoissa yhteen näkemyksiä ja ideoita visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistustyön pohjaksi. Toteutimme kokonaisvaltaisen uudistuksen, jossa verkkosivuston lisäksi uudistimme myös Kirjailijaliiton visuaalisen ilmeen. Tavoitteet Sivuston laaja sisältö on jaettu kahteen […] Lue lisää

Varova

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kumppanisi maailmalla nyt uudessa loistossa Kansainvälisen logistiikkayrityksen Varovan WordPress-verkkosivusto oli tullut tiensä päähän ja sisältöjen esitystavat olivat jääneet jälkeen tästä päivästä. Verkkosivuston käyttökokemus todettiin sekä loppukäyttäjälle että sisällöntuottajalle kehnoksi ja tähän toivottiin muutosta. Lähdimme toteuttamaan keväällä 2022 yhdessä Varovan kanssa muutosta kohti uudistunutta ja ajanmukaista WordPress sivustoa. WordPress sivusto – mutta entistäkin paremmin Vaikka vanhasta […] Lue lisää

Web-Sovellus: Jyväskylän Avoin Yliopisto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Uusi websovellus ohjaa opiskelijoita tieteelliseen ajatteluun Jyväskylän avoin yliopisto on Suomen suosituin avoin yliopisto. Opinnot voi aloittaa useissa oppiaineissa ympäri vuoden ja yliopistossa ei ole pohjakoulutusvaatimuksia tai ikärajoja. Rakensimme Jyväskylän avoimelle yliopistolle tieteelliseen ajatteluun ohjaavan ohjelma-alustan. Trimedia vastasi projektista kokonaisvaltaisesti sisältäen konseptoinnin, visuaalisen suunnittelun ja teknisen toteutuksen. Monipuolinen alusta Luontopolulla käydään läpi erilaisia tehtäviä. Opiskelija […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun