WordPress:
Erittäin kokenut WordPress-digitoimisto
WooCommerce:
Erittäin kokenut WooCommerce-verkkokauppojen tekijä
Integraatiot:
Erittäin kokenut integraatioiden tekijä
Räätälöidyt web-sovellukset:
Ei merkittävää kokemusta räätälöidyistä web-sovelluksista
WordPress-liikevaihto:
1–2 miljoonaa euroa / vuosi
Paikkakunnat:
Helsinki, Jyväskylä
Viimeisin julkaisu:
Mediatrade.fi
Meistä: Into-Digital
Me intolaiset uskomme, että verkkopalveluiden tehtävä on edistää asiakkaamme liiketoimintaa. Kaikki muu on kermavaahtoa ja kirsikoita. Toteutamme verkkopalveluja palvelumuotoilun, luovuuden ja ohjelmistokehityksen keinoin. Siitä hyvästä meidät on palkittu esimerkiksi Cannes Lions- ja Grand One -kilpailuissa.
Mediatrade on digitaalisen median tuotanto-, jakelu- ja hallintajärjestelmien ratkaisutoimittaja. Yhdistimme Mediatraden verkkosivuston ja verkkokaupan yhdeksi saumattomasti toimivaksi kokonaisuudeksi. Uudistus aloitettiin määrittelytyöllä, josta etenimme sisällön, käyttöliittymän, visuaalisen ilmeen ja teknisen ratkaisun suunnitteluun ja toteutukseen. Määrittelytyössä päätettiin yhdistää verkkosivusto ja verkkokauppa yhdeksi saumattomasti toimivaksi kokonaisuudeksi. Tekniseksi alustaksi valittiin WordPress-julkaisujärjestelmä ja sen verkkokauppalaajennus WooCommerce. Verkkopalvelussa on myynnissä lähes 2000 tuotetta, jotka […]
Lue lisää
Suunnittelimme ja toteutimme HelsinkiMissio.fi-verkkopalvelun, jossa yhdistyy: Sisällöllisesti erittäin laaja verkkosivusto Räätälöidyt lahjoituspolut ja -lomakkeet Verkkokauppatoiminnallisuudet Verkkopalvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosalla.
Lue lisää
Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin kuuluva Itis uudisti logonsa, visuaalisen ilmeensä ja brändistrategiansa. Meidän tehtäväksemme tuli verkkopalvelun uudistus, toiminnallisesta ja teknisestä määrittelystä toteutukseen ja ylläpitoon. Verkkopalvelun osaksi toteutimme Itikselle intranetin, jonka tärkein tarkoitus on liikkeiden edustajien toimesta tehtävä liikkeiden tietojen ylläpitäminen. Kauppakeskusten verkkopalveluissa eniten käytetyt sisällöt ja toiminnallisuudet tyypillisesti liittyvät aukioloaikoihin, myymälöihin ja palveluihin. Tämä sääntö pätee […]
Lue lisää
Vastasimme Autoliike Nystedtin ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO:n uuden S-Rengas-verkkopalvelun toiminnallisesta ja teknisestä määrittelystä, suunnittelusta ja toteutuksesta. Toteutamme myös jatkuvana palveluna verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen. Autoliike Nystedt ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO käynnistivät uuden liiketoiminnan, jossa yhdistetään autojen renkaiden myynti, vaihto ja säilytys. Palvelua tarjotaan viidessä toimipisteessä Pohjanmaalla ja verkkopalvelussa. Verkkopalvelu on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmän ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosan […]
Lue lisää
Projektin tyyppi:
Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Aiemmin Suomen Urheilumuseona tunnettu TAHTO tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä ja hetkiä urheilu- ja liikuntakulttuurin parissa. Into-Digital vastasi uuden visuaalisen ilmeen sekä viestinnällisten tarpeiden mukaisen verkkopalvelun suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta. Projekti starttasi uudistetun TAHDON viestinnällisten tarpeiden tunnistamisella. Tätä seurasi määrittely verkkopalvelun kokonaisuudesta – sivuston tuli sisältää tietoa sekä urheilumuseosta että kirjastosta, sekä esittää urheilun arkisto, tiedot liikunnasta […]
Lue lisää
QMG on yksi Suomen johtavista talotekniikka-alan yrityksistä, jolla on yli 30 paikallista tytäryhtiötä. Konserni työllistää yli 1200 ammattilaista ympäri Suomea. Into-Digital vastasi QMG:n uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tytäryhtiöiden palveluiden, referenssien sekä yhteystietojen löytyminen toimivat tärkeänä osana sivuston käyttäjäpolkukokonaisuutta. Koko verkkosivuprojektin punainen lanka oli luoda QMG:lle verkkopalvelu, jossa käyttäjä löytää paikallisen talotekniikkakumppanin ja sen palvelut […]
Lue lisää
Green Planet Astronauts myy maailman parhaat lasten luomuruoat kotiin toimitettuna.Vastasimme heidän verkkokauppansa käyttöliittymän uudistuksesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa keskityttiin käyttökokemuksen parantamiseen, jossa käyttäjä voi itse rakennella tilauksensa juuri jälkikasvulleen soveltuvaksi. Käyttäjä voi myös päättää, tekeekö kertatilauksen vai jatkuvan tilauksen. Myös tilauksen pituutta ja toimitussykliä on helppo säädellä käyttäjän toimesta. WordPress WooCommerce -verkkokauppaan tehtiin reilusti muutoksia ja lisäyksiä […]
Lue lisää
Rakennusalan palveluyhtiö Fira uusi visuaalisen ilmeensä kesällä 2022. Me vastasimme uudistetun ilmeen tärkeimmän yksittäisen jalkautuksen, eli verkkosivuston teknisestä toteutuksesta. Fira toimii alalle poikkeuksellisesti, sillä Fira kehittää ja toteuttaa hankkeita aina yhdessä asiakkaan kanssa. Samalla yhtiö rikkoo alan rajoja myös erittäin visuaalisella ja rohkealla ulkoasullaan sekä näyttävällä verkkosivustollaan. Uusi ilme ja sivuston toiminnallisuus viestivät juuri sopivalla […]
Lue lisää
Aspocomp on piirilevyvalmistaja ja -toimittaja, jolla on oma tehdas Oulussa sekä tehokas partneriverkosto Kiinassa ja Euroopassa. Yhtiön tarpeet verkkopalvelulle ovat niin markkinointiviestinnälliset kuin myynnilliset, mutta myös lainsäädännölliset. Pörssiyhtiön tulee esittää verkkosivustollaan tietyt asiat, tietyllä tavalla ja tiettyyn aikaan. Jo vuosia jatkunut yhteistyömme Aspocompin kanssa sai uuden vaihteen kesällä 2022, kun WordPress-verkkosivusto sai kokonaan uuden, raikkaamman […]
Lue lisää
Projektin tyyppi:
Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Kirkon Ulkomaanapu (KUA) on Suomen suurin kansainvälisen avun järjestö, joka tekee työtä kaikkein köyhimpien ihmisten kanssa uskontoon, etniseen taustaan tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta. KUA:n verkkopalveluiden tarkoituksena on muun muassa sitouttaa KUA:n tukijoita, tarjota mahdollisuuksia tulla mukaan toimintaan, lisätä yleistä tietämystä alasta sekä toimia lahjoituskanavina. Into-Digital on toiminut yhteistyössä Kirkon Ulkomaanavun kanssa jo vuosia. Vuosi 2022 […]
Lue lisää
Retta Group (entinen Realia) on Pohjoismaiden suurin kotien, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut toimija. Suunnittelimme ja toteutimme Rettalle verkkopalvelun, joka palvelee uudistetun brändin tavoitteita. Ensimmäisessä vaiheessa julkaistiin Retta Groupin verkkosivusto ja syksyllä 2022 samaan verkkopalveluun tuodaan mukaan myös Rettan asuntovuokrauksen, isännöinnin ja kiinteistöjohtamisen sisällöt. Täydessä valmiudessaan verkkopalvelu vastaa Rettan moninaisen asiakaskunnan tarpeisiin. Suuren […]
Lue lisää
Oivan on vuonna 1998 perustettu teknologiayritys, joka tarjoaa maailmanlaajuisesti design-, teknologia-, kyberturvallisuus- ja pilviratkaisuja yritysasiakkailleen. Oivan uudisti brändi-ilmeensä keväällä 2022. Into-Digital vastasi Oivanin tärkeimmän yksittäisen markkinointiviestinnän työkalun, verkkosivuston uudistamisesta. Oivan tunnetaan vankkumattomasta design-osaamisestaan eli myös heidän oman verkkopalvelunsa tuli välittää viestiä tinkimättömän laadukkaasta designista ja viimeistellystä toteutuksesta. Tästä syystä uusi oivan.com on design-näkökulmasta poikkeuksellisen näyttävä. […]
Lue lisää
Projektin tyyppi:
Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Näkövammaisten liitto on ajanut näkövammaisten oikeuksia Suomessa jo lähes sadan vuoden ajan. Iso osa järjestön työstä rahoitetaan Annansilmät-keräyksellä, joka on ehkäpä Suomen tunnetuin varainhankinnan konsepti. Suurin osa lahjoituksista tehdään nykyään verkossa. Into-Digital auttoi Näkövammaisten liittoa tuomaan keräyksen 2020-luvulle rakentamalla sille modernin saavutettavan lahjoitussivuston. Uusi verkkopalvelu tukee tehokasta digimarkkinointia ja kasvattaa lahjoitusten määrää järjestön toiminnan rahoittamiseksi. […]
Lue lisää
Valtioneuvoston kanslia kuvasi asian hyvin: ’’Virtuaalinen ja elämyksellinen Nykytunteen museo on tarkoitettu tukemaan kansalaisten koronapandemiasta aiheutuneiden erilaisten tunteiden reflektointia. Tiedettä ja taidetta yhdistelevä museo taltioi Suomessa pandemia-aikana koettuja tunteita’’. Museon tilaaja on Valtioneuvoston kanslian Suomi toimii -kokonaisuus, jonka tarkoituksena on vahvistaa henkistä kriisinkestävyyttä dialogin ja arjessa jaksamista edistävien kampanjoiden avulla. Into-Digital vastasi Nykytunteen museon teknisestä […]
Lue lisää
Vastasimme yhden Suomen suosituimman hampurilaisketjun, Burger Kingin, verkkopalvelun uudistuksesta. Tähtäimessä oli kehittää uusi burgerking.fi edeltäjäänsä käyttäjälähtöisemmäksi saadun asiakaspalautteen pohjalta ja samalla päivittää sivusto vastaamaan pikaruokaketjun uudistunutta brändi-ilmettä. Kevensimme myös sivuston ylläpitäjien työtaakkaa kiinnittämällä sisällönhallinnan selkeyteen ja monipuolisuuteen erityistä huomiota. Vaatimattomasti tavoitteena oli luoda maailman paras Burger King -saitti. Ravintoloiden löytymistä helpotimme toimipistehaulla, jonka toteutuksessa hyödynsimme […]
Lue lisää
Projektin tyyppi:
Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Uusi plan.fi ei ole tavanomainen nettisivu, vaan äärimmilleen viritetty, erittäin näyttävä ja poikkeuksellisen kattavat sisällönhallintamahdollisuudet sisällään pitävä täysin räätälöity WordPress-verkkosivusto. Tarvittavat toiminnallisuudet, sisältötyypit ja sisällön esitystavat suunniteltiin huolella yhdessä Planin tiimin kanssa työpalavereissa projektin alkuvaiheissa. Planin tavoite on edistää tyttöjen oikeuksia, joten verkkopalvelun ensisijainen tarkoitus on ohjata käyttäjiä lahjoittamaan eri muodoissa ja innostaa ihmisiä toimimaan […]
Lue lisää
Projektin tyyppi:
Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Suomen Partiolaiset – Finlands Scouter ry on Suomen suurin nuorten vapaaehtoisjärjestö. Into-Digital loi lippukuntien vapaaehtoisille helppokäyttöisen verkkosivutyökalun, jolla laadukkaiden sivujen tekeminen ja ylläpitäminen onnistuu ilman kummempaa teknistä osaamista. Haasteena oli suunnitella yksinkertainen, mutta muokattavissa oleva sivustopohja, jolla mikä tahansa Suomen 750 lippukunnasta saa luotua itselleen sopivat nettisivut. Projektissa loimme partion käyttöön verkkosivuratkaisun, jolla lippukuntien vapaaehtoiset […]
Lue lisää
Into-Digital loi verkkopalvelun, jolla tehdään hyvää! Lahjoittamo.fi kokoaa sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskohteet kätevästi yhteen paikkaan. Goodwill ry:n kehittämän ja Into-Digitalin toteuttaman palvelun avulla lahjoittaja löytää itseään kiinnostavat rahankeräyskohteet muutamalla klikkauksella. Lahjoittajalle oman avun tarjoaminen on palvelun avulla helpompaa ja luotettavampaa kuin koskaan aikaisemmin. Mikä parasta, palvelu on järjestöille ilmainen, eikä alustalla tapahtuvista lahjoituksista kerätä profitia. […]
Lue lisää
Uudistimme yli satavuotiaan perheyrityksen verkkosivuston. Tuloksena on visuaalisesti linjakas, palvelut selkeästi esittelevä ja sujuvat yhteydenotot mahdollistava palvelu Hakosen asiakkaille, kumppaneille ja muille sidosryhmille. Hakosen visuaalinen ilme on vahva ja helposti tunnistettava. Yrityksen sinikeltaiset kuorma-autot ovat tuttuja katukuvasta ja nyt sama ilme tuotiin myös verkkosivustolle. Sivuston käyttöliittymä toimii responsiivisesti, eli se mukautuu sujuvasti käytettäväksi eri päätelaitteilla. […]
Lue lisää
Tapiolan Lämpö panostaa kasvuun ja on uudistanut strategiansa, tavoitteenaan vahvistaa asemaa koko pääkaupunkiseudulla. Ida Fram vastasi Tapiolan Lämmön brändiuudistuksesta ja Into-Digital suunnitteli ja toteutti Tapiolan Lämmön uuden verkkopalvelun. Verkkopalvelu on, henkilökohtaisen palvelun ohella, Tapiolan Lämmön tärkein asiakaspalvelun ja myynnin kanava. Verkkopalvelua käyttävät myös yhteistyökumppanit, median edustajat ja yrityksen muut sidosryhmät. Yhteisenä tavoitteena oli kehittää verkkopalvelusta […]
Lue lisää
Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä
1150+asiantuntija-artikkelia.
Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.
1300+julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.
Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.
900+aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.
Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.
30+kokenutta digitoimistoa
on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.
Tilaa kuukausikirje
Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.