Into-Digital

Helsinki, Jyväskylä

WordPress-liikevaihto: 300 000–500 000 euroa / vuosi

WordPressin osuus koko liikevaihdosta: Alle 50 %

WordPress-intohimo: Ei mainittavaa osallistumista yhteisössä

Verkkokauppakokemus: ★ Muutamia verkkokauppatoteutuksia

Integraatiokokemus: ★ Kohtuullisesti integraatiokokemusta

Samassa liikevaihtoluokassa: Agenda Helsinki, JCO Digital, Buena Creative, Poutapilvi, Contrast, G-Works, redandblue, Vincit, Trimedia

Viimeisin julkaistu referenssiprojekti: Europicnic.fi-verkkokauppa (1 kuukausi sitten)

Vierityspalkissa kirjoitettua: WordPress-toteutuksia mainostoimistoille: Into-Digital (2015), Webbisivustotuotanto voi olla kannattavaa - case Into-Digital (2011)

Me intolaiset uskomme, että verkkopalveluiden tehtävä on edistää asiakkaamme liiketoimintaa. Kaikki muu on kermavaahtoa ja kirsikoita. Toteutamme verkkopalveluja palvelumuotoilun, luovuuden ja ohjelmistokehityksen keinoin. Siitä hyvästä meidät on palkittu esimerkiksi Cannes Lions- ja Grand One -kilpailuissa.

Ota yhteyttä: aapo.maki@into-digital.fi / 050 330 8959 / into-digital.fi/