Rainmaker

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen eri toimipisteisiin, tyypillisesti myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin.

Rainmakerin vanha sivusto oli tullut tiensä päähän ja sen epäiltiin jopa hankaloittavan liiketoiminnan kehittymistä, minkä johdosta sivustouudistus oli enemmän kuin ajankohtainen. Tärkeänä tavoitteena oli myös mahdollisimman eheän analytiikkatiedon kasaaminen, sillä lähtötilanteessa merkittävä osa sivuston liikenteestä valui erilliseen rekrytointijärjestelmään Teamtailoriin, mikä teki datalähtöisestä markkinoinnin kehittämisestä lähes mahdotonta.

Ratkaisumme oli tuottaa kattavasti räätälöity WordPress-sivusto, joka mahdollistaa markkinointisisältöjen ja kampanjasivujen luomisen suoraan verkkosivuille vähentäen riippuvuutta ulkoisesta rekrytointijärjestelmästä. Sivusto on integroitu Teamtailorin rekrytointialustaan, josta haetaan REST-rajapinnan läpi Rainmakerin asiakasyritysten avoimet työpaikat sekä hakulomakkeet ja niistä luodaan julkaisut WordPressiin. Lisäksi WP-sivuston työpaikkahakuun on haettu rajapinnan kautta Teamtailorissa käytetyt tägit ja luotu niistä suodattimet, joiden avulla sopivan paikan hakeminen onnistuu helposti ilman seikkailua kahden eri verkkopalvelun välillä.

Nykytilanteessa sivustolta saadaan eheästi koottua dataa työpaikkoja hakevien käyttäjien kävijäpoluista, aina liikenteen lähteestä hakemuksen lähetykseen asti. Lisäksi sivustosta saatiin hakijoille helpommin lähestyttävä ja kävijäkokemukseltaan eheämpi kokonaisuus, kun kaiken työnhakuun liittyvän pystyy tekemään yhden verkkopalvelun sisällä.

[HUOM! Tämä referenssi on alunperin julkaistu Kaimanan nimissä. Valve osti Kaimanan web-kehityksen ja asiakkuudet loppuvuodesta 2023.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Nurminen Logistics

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Nurminen Logistics Oyj on pörssilistattu logistiikan erikoisosaaja, jonka päämarkkinat ja kasvualueet ovat Kiinan ja Pohjois-Euroopan välisessä rautatielogistiikassa sekä multimodaali- ja terminaalipalveluissa. Nurminen Logistics tunnetaan räätälöidyistä ratkaisuista Aasian markkinoille sekä vähäpäästöisemmän junalogistiikan hyödyntämisestä. Nurminen Logistics oli aloittamassa uutta vaihetta matkallaan – sisäinen uudistuminen, kansainvälistyminen ja kasvutavoitteet vaativat myös brändin, joka kuvastaa tätä tahtotilaa. Suurimpia haasteita olivat […] Lue lisää

Happens

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Happens tarjoaa kaiken mitä tapahtumaasi tarvitset. Happens päätti poistaa tapahtumajärjestämisestä työläyden ja tuoda mukaan roppakaupalla enemmän iloa. Happens on alusta, jolla toisiaan tukevat tapahtuma-alan palveluntarjoajat kuten catering-, elämys- ja tilapalvelut kohtaavat näkyvästi, jotta kuluttajalle löytyy aina täydellinen kattaus eri elämyksiä onnistuneen tapahtuman luomiseksi. Projektissa lähdettiin luomaan uutta ja ennennäkemätöntä. Vaikka joitain osa-alueita tarjoavia muitakin toimijoita […] Lue lisää

iTapsa

Tekijät: Markkinointitoimisto WDS Oy, Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

iTapsa on Suomen tunnetuin puhelinhuoltoketju, jonka tavoitteena on tehdä puhelimistamme pitkäikäisiä oli sitten kyseessä puhelinten huolto, kierrätys tai käyttöopastus – sekä ihmisten että ympäristön tähden. iTapsa palvelee verkkokaupan lisäksi asiakkaitaan ympäri Suomen 20 liikkeen voimin. Osana brändiuudistusta iTapsa halusi yhdistää erillisenä liiketoiminta-alueena alkaneen huollettujen puhelinten myyntiin pyhitetyn verkkokaupan yhteen pääsivustonsa alle, jotta verkkopalvelun käyttäjäkokemus on […] Lue lisää

Työttömyyskassa Aaria

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Testatusti saavutettava verkkopalvelu

Työttömyyskassa Aaria on palkansaajakassa, jonka jäseneksi voivat liittyä kaikki työ- ja virkasuhteessa olevat palkansaajat. Jäseneksi voi liittyä riippumatta siitä, millä ammattialalla työskentelee, tai millainen koulutustausta on. Aariaan kuuluu jo noin 100 000 jäsentä. Aaria tarjoaa jäsenilleen ystävällistä ja laadukasta palvelua sekä sujuvaa asiointia. Tärkeitä arvoja ovat palvelualttius, asiantuntevuus ja luotettavuus. Haaste Aarian brändi-identiteetti sekä verkkopalvelut […] Lue lisää

Biolanin Baltian verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Biolan on tunnettu suomalainen yritys, joka valmistaa tuotteita muun muassa puutarhanhoitoon ja kompostointiin. Biolan toimii nykyään myös kansainvälisesti ja on laajentanut toimintaansa esimerkiksi Baltian maihin. Biolanin haasteena oli luoda toimiva, käyttäjäystävällinen ja monikielinen verkkokauppa Baltian markkinoille, korvaamaan vanhentuneen Drupal-alustan. He tarvitsivat kumppanin, joka pystyy toteuttamaan teknisesti vaativan projektin, sekä tekemään integraatiot heidän muihin järjestelmiin.. Fonecta […] Lue lisää

C. Hagelstam

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Cecil Hagelstamin Antikvaarinen Kirjakauppa on Helsingin keskustassa toimiva asiantunteva antikvaarinen kirjakauppa, joka toimii sekä kivijalkaliikkeenä että verkkoantikvariaattina. Antikvariaatti on sijainnut Fredrikinkadulla Helsingissä samoissa tiloissa jo yli 40 vuotta. Heidän kokoelmansa painottuu pääasiassa tieteellisiin julkaisuihin, laadukkaaseen kaunokirjallisuuteen sekä erityisesti vanhoihin karttoihin ja painokuviin. Saimme kunnian uudistaa perinteikkään helsinkiläisen kirjakaupan verkkopalvelut 2020-luvulle kun vanha verkkokauppa alkoi olemaan […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun