Artikkelit
Raaseporin luova WordPress-tiimi: JCO Digital

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Kahdelle liiketoiminta-alueelle brändiensä mukaiset sivustot Mtech Digital Solutions on digitaalisten palveluiden ja liiketoiminnan kehittämiseen keskittynyt teknologiatoimittaja, jolla on pitkäaikainen kokemus maatalousalan jalostus- ja neuvontaorganisaatioiden sekä maanviljelijöiden verkkopalvelujen ja ICT-ratkaisujen toimittajana. Valu toteutti Mtechille uudistuksen, johon kuului sivuston konseptointi, visuaalinen suunnittelu sekä tekninen toteutus. Uudistuksen tärkein tavoite oli luoda selkeä sivustokokonaisuus, joka auttaa Mtechiä palvelemaan paremmin sen pääkohderyhmiä viljelijäasiakkaita ja yritysasiakkaita. Merkittävän osan Mtechin liiketoiminnasta muodostaville maatalousohjelmistoille nähtiin parhaaksi luoda oma Minun Maatilani -brändinsä ja sille omistettu sivusto. Molemmista sivustoista haluttiin visuaalisesti selkeät […]
Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Prog-It tarjoaa asiakkailleen IT-ympäristön tukea, ylläpitoa ja kehitystä asiakkaan liiketoimintaa edistävällä tavalla. Prog-It halusi uudistaa yritysilmeen sekä verkkosivuston vastaamaan paremmin nykypäivän tarpeita. G-Works uudisti Prog-It:n visuaalisen ilmeen sekä verkkosivuston kesällä 2019. Uusi sivusto päästiin suunnittelemaan täysin tyhjältä pöydältä WordPressin päälle. Prog-It toivoi selkeää sivustoa, jonka yhtenä tärkeimpänä ominaisuutena oli etäyhteyden muodostuksen helppous. Lisäksi asiakkaan toiveena oli, että sivustolta välittyy persoonallinen ote IT-palveluntarjoajan näkökulmasta. ”Olemme erittäin tyytyväisiä uuteen sivustoomme, joka kuvastaa erittäin hyvin meidän yritystä ja henkilökuntaa. G-Worksin kanssa on mukava tehdä yhteistyötä […]
Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Suvanto Trucks on tällä hetkellä Suomen suurin itsenäinen käytettyjen kuorma-autojen myyjä ja pohjoismaisista myyjistä kolmen suurimman joukossa. Toimintaa on Turussa sekä Tampereella ja nyt laajentuminen on alkanut myös Ruotsissa. Vuosien saatossa myös yrityksen henkilöstömäärä on kasvanut lähemmäs neljääkymmentä henkilöä. Projekti aloitettiin tarvemäärittelyllä ja käyttäjäpolkujen työpajalla. Sivuston ytimenä toimii ERP-järjestelmään integroitu hyötyajoneuvojen kanta, joka esittää Suvanto Trucksin tarjonnan selkeästi ja monipuolisesti. Loppukäyttäjä voi tehdä haluamiaan suodatuksia näkymään. Poutapilvi vastasi palvelun konseptista, ulkoasusta ja toteutuksesta.
Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Loisteen verkkosivut oli rakennettu Drupal 7 -sisällönhallintajärjestelmän päälle. Loisteella oli tarve kehittää asiakaskokemusta saumattomaksi ja samalla kehittää sivuston ulkoasua. Sivusto palvelee pääosin kolmen yhtiön (Ekosähkö, Loiste Sähkönmyynti sekä Loiste Sähköverkko) sidosryhmiä. Jokaiselle sivustolle oli suunniteltu uusi ilme ja värimaailma. Sivuston uuden ilmeen suunnitteli HiQ ja Exovea pyydettiin mukaan tekemään teknistä kehitystyötä. Multisite toteutus helpottaa sivustojen ylläpitoa ja jatkokehitystä sillä jokaisella sivulla on sama rakenne jolloin samoja ominaisuuksia voidaan hyödyntää läpi sivustojen. Samaan aikaan voimme pitää käyttäjät sivustokohtaisina. Projektissa uudistimme myös Loisteen sopimuslaskurin, […]
Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Sivusto sijoittajaviestinnän tarpeisiin Kojamo on asuntosijoitusyhtiö, joka tarjoaa Lumo-brändin alla kaupallisia vuokra-asuntopalveluja seitsemässä kasvukeskuksessa eri puolilla Suomea. Kojamon listautuessa pörssiin kesäkuussa 2018 tuli ajankohtaiseksi tarkastella konsernisivuston sisältöjä ja toiminnallisuuksia niin, että ne vastaisivat parhaalla mahdollisella tavalla sijoittajaviestinnän tarpeisiin. Uudistuksen tavoitteena oli antaa Kojamosta entistä houkuttelevampi kuva pörssisijoituskohteena sekä kirkastaa Kojamon työnantajamielikuvaa. Sivustolla haluttiiin myös tuoda näkyvämmin esille Lumo-vuokra-asumisen brändi ja liiketoiminta ja viestiä selkeästi ajankohtaisista asioista, erityisesti tärkeimmät kohderyhmät huomioiden. Kojamon verkkopäällikkö Eveliina Heinosen mukaan uusi sivusto on auttanut ko. tavoitteiden toteuttamisessa […]
Tekijä: Agenda Helsinki
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Uudistimme laboratoriotutkimuksia ja kuvantamismenetelmiä tarjoavan Synlabin verkkosivut Suomessa. Verkkopalvelussa asiakas voi tutustua Synlabin laboratorio- ja kuvantamismenetelmäpalveluihin, toimipisteisiin ja hintoihin, sekä varata itselleen ajan palveluihin. Ajanvarauksen ja taustajärjestelmät toteutti Outsystems Finland, jonka kanssa toimimme tiiviissä yhteistyössä saumattoman käyttökokemuksen ja toimintavarman integraation toteuttamiseksi. Vastasimme verkkopalvelun WordPress-osuudesta.
Tekijä: Aava&Bang Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Paviljonki on nykyaikainen ja viihtyisä messu- ja tapahtumakeskus, johon mahtuu useita eri tapahtumia samanaikaisesti. Tilat ovat muunneltavissa eri kokoisiin kokouksiin, yritysjuhliin, näyttelyihin ja messutapahtumiin. Paviljongin tarkoituksena on tarjota parhaita asiakaskokemuksia suurella sydämellä jokaiselle asiakkaalle joka päivä. Toteutimme Paviljongin verkkopalvelu-uudistuksen keväällä 2019.
Tekijä: Slogan
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Sikla on vuonna 2007 perustettu rakennusalan konserni, joka rakentaa pientaloja, yhtiömuotoisia koteja, hoivakoteja, päiväkoteja, kouluja ja toimitiloja. Siklan visio on olla tulevaisuuden rakentaja: käyttäjälähtöisiin tiloihin keskittymällä rakennetaan parempaa tulevaisuutta niin työntekijöille, tilojen käyttäjille, asiakkaille kuin yhteistyökumppaneille. Sikla halusi ennen kaikkea tehdä sivuistaan sujuvammat ja asiakasystävällisemmät – sekä tietysti Siklan näköiset. Konsernissa oli käynnissä laajempi strategiauudistus, ja osana sitä tarvittiin verkkosivut, joista paistavat Siklan tavoitteet, toimintaperiaatteet ja palvelut. Sikla toteutti myös valtavan käyttäjäkyselyn tilojensa käyttäjille, ja tulosten haluttiin näkyvän sivuilla. Sloganin osuus projektista: […]
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Social Burgerjoint on viime vuosien aikana laajentunut räjähdysmäisesti, ja tästä syystä myös verkkosivujen uudistus oli paikallaan. Burgerjoint lähti uudistamaan sivustoa Mainostoimisto Sinisen Härän kanssa. Heti aloituspalaverin jälkeen tavoite oli selvä – verkkosivujen tulee olla yhtä konstailemattomat ja simppelit kuin yrityksen konseptikin: “Maailma on sekava. Me päätimme tehdä siitä yksinkertaisemman. Social Burgerjointin konsepti on simppeli: pihvi on tärkein.” Mahdollisimman nopea tie burgerille Markkinointitoimisto Oddy toteutti Social Burgerjointille visuaalisen ilmeen uudistuksen, jota myös verkkosivuprojektissa seurattiin huolella. Uudella sivustolla luonnollisen tärkeässä roolissa onkin visuaalinen näyttävyys, […]
Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Kustannusosakeyhtiö Otavan uusi verkkopalvelu otettiin käyttöön alkusyksystä 2019. Vastasimme WordPress-sivuston teknisestä toteutuksesta. Mainostoimisto Hasan & Partners oli sitä ennen uudistanut Otavan brändi-ilmeen ja Kiskolabs oli suunnitellut sivuston ulkoasun ja käyttöliittymän. Asiakkaalle oli tärkeää, että sivustoa on helppo päivittää ja sen tiedoista suuri osa tulee julkiseksi automaattisesti. Niinpä esimerkiksi uutiset tulevat nyt suoraan STT:n viestintäpalvelusta, kirjat ja niiden tiedot ilmestyvät sivustolle automaattisesti samalla, kun niitä lisätään Kirjavälityksen tietokantaan, ja kirjojen kansikuvat haetaan automaattisesti Otavan mediapankista. Jokaiselle kirjalle tulee myös automaattisesti Osta kirja -nappi, […]
Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Hätälän perheyritys on Pohjoisen rehti kalatalo ja Suomen suurin kala-alan yritys, jolla on yksi päämäärä: tehdä maailman herkullisimpia kalatuotteita. Yritys on Avidlyn Pohjois-Suomen suurimpia asiakkaita. Hätälän verkkosivusto on Suomen mittakaavassa keskisuuri sivusto sadoilla tuhansilla vuotuisilla vierailijoillaan ja suosittu kalareseptisivusto. Uudistimme aiemmin Koodiviidakon julkaisujärjestelmällä toimineen sivuston WordPress-alustalle. Uudistus oli kokonaisvaltainen ja vastasimme myös kaiken sisällön suunnittelusta ja tuotannosta. Uudistuksen päätavoitteet olivat mobiilikäytettävyyden parantaminen, mahdollisuus luoda aiempaa monipuolisempia ja visuaalisempia sisältöjä ja luonnollisen hakukonenäkyvyyden parantaminen. Sivusto on varsin mediarikas, joten myös sen nopeuteen panostettiin. […]
Tekijä: Mediasignal Communications Oy
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Oraksen ja Mediasignalin yhteistyö käynnistyi Proof of Concept -projektilla, jossa mallinnettiin tuotetiedon automatisoitua julkaisua PIM-integraatioon (Product information management) perustuen. Onnistuneen POCin jälkeen toteutimme verkkopalvelun kokonaisuudistuksen. Oraksen verkkosivusto on toteutettu TYPO3-julkaisujärjestelmällä, johon Mediasignal on WordPress-toteutusten lisäksi erikoistunut. Mediasignal vastasi verkkopalveluratkaisun kokonaistoteutuksesta sisältäen verkkopalvelukonseptin, visuaalisen ilmeen ja teknisen toteutuksen integraatioineen. Oraksen laaja tuoteportfolio on integroitu tuotetiedonhallintajärjestelmään (PIM), jossa tuoterakenteita, tuotetietoa kieliversioineen sekä tuotteiden ja resurssien näkyvyyttä verkkosivustolla kokonaisuudessaan hallinnoidaan. Tuotetiedosta generoidaan automaattisesti tuoteluetteloita sekä tuotelehtiä palvelun käyttäjille. Palveluun liitettiin hakukone Elasticsearch, jolla voidaan tallentaa, […]
Tekijä: Mediasignal Communications Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
HW-Companyn verkkopalvelukokonaisuus sisältää kansainvälisesti tunnettujen urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden ja tuotemerkkien markkinointisivuston, metsästyksen ja urheiluammunnan tuotesivuston sekä yritysten ja yhteisöjen liikelahjaverkkokaupan. Verkkopalveluiden suunnittelussa huomioitiin yhdenmukaisuus kolmen eri sivuston välillä. Modulaarisiksi luodut sivupohjat mahdollistavat nopeat muutokset ja verkkopalvelun komponenttien hyödyntämisen sivustojen välillä. Liikelahjasivuston tarjouspyyntö ja ostomahdollisuudet kehitettiin WooCommerce verkkokauppa-alustalla. Suoraan sivustolta käyttäjät voivat viedä tuotteita tarjouskoriin ja tehdä tuotteista tarjouspyynnön HW-Companylle. Sivustolle kirjautuneet asiakkaat voivat tehdä suoraan tilauksia ja hankkia tuotteita myös omilla painatuksillaan. Sivustoille integroitiin myös jälleenmyyjätietoja, joita sivustolla voi suodattaa esim. […]
Tekijä: Mediasignal Communications Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Coxalle toteutettu verkkopalvelukokonaisuus sisältää potilaille ja sidosryhmille suunnatun tekonivelsairaalan verkkopalvelun sekä kansainvälisen CoxaPro-tietoportaalin, joka palvelee ortopedian huippuosaajia. Kokonaisuutta täydentää Coxa Intranet henkilöstön sisäiseen viestintään. Kokonaisuudistuksen lähtökohtana oli uudistaa Coxan verkkopalvelut kokonaisuudessaan uuden brändi-ilmeen mukaiseksi sekä vastaamaan paremmin käyttäjäkunnan monimuotoisia tarpeita. Jatkokehityksenä toteutettiin tekonivelkirurgisen hoidon ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille CoxaPro, jonka perustamisen taustalla on halu jakaa Coxan erityisosaamisesta ja tietotaitoa sekä tarjota tekonivelkirurgian ammattilaisille luotettava tiedonlähde heidän työnsä tueksi. Keskeistä kokonaistoimitukselle oli myös erilaisten teknisten osioiden, kuten laajojen järjestelmäintegraatioiden ja rajapintakuvausten suunnittelu ja […]
Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
EPV Energia Oy on kotimainen energiayhtiö, joka tuottaa ja hankkii noin 5 % kaikesta Suomessa käytetystä sähköstä. Yhtiö on myös vähäpäästöisen ja uusiutuvan energian edelläkävijä ja tuulivoiman uranuurtaja Suomessa. Morgan tuotti kaikille EPV:n konserniyhtiöille omat sivustonsa, jotka hyötyvät niin sanotun multisite-verkon eduista. Käytännössä tämä tarkoittaa, että kaikkia sivustoja ylläpidetään samasta paikasta, mikä luonnollisesti säästää sekä aikaa että vaivaa. Jos samaa sisältöä halutaan julkaista useammalla sivustolla, syötetään se järjestelmään vain kerran. Sen jälkeen pelkkä rasti ruutuun riittää määrittelemään, millä sivustoilla esimerkiksi lehdistötiedotteet näkyvät. […]
Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Suomen suurin satamaoperaattori KWH Logistics päätti lisätä näkyvyyttään toteuttamalla laajan brändiuudistuksen. Morgan oli kumppanina koko brändiuudistuksen ajan, ja toteutti myös uuden ilmeen mukaiset verkkosivustot kaikille yritysryhmän tytäryhtiöille. KWH Logistics -ryhmään kuuluu kymmenkunta tytäryhtiötä, joilla kaikilla on sama visuaalinen ilme, mutta eri nimet. Uudet sivustot toteutettiin WordPressin Network-asennuksena. Tämä tarkoittaa, että kaikkia seitsemää sivustoa voi hallita samasta paikasta, vaikka niillä onkin omat yrityskohtaiset domaininsa. Keskitetyn hallinnan ansiosta sivustojen sisällönhalinta on vaivatonta konsernitason viestintäporukalle, jolla on pääsy kaikille sivustoille. Yksittäisten tytäryhtiöiden henkilökunnalla on puolestaan […]
Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Edita Prima on monikanavaisen asiakas- ja markkinointiviestinnän palvelukumppani, joka keskittyy erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen omnichannel-ympäristössä. Edita Priman on osa Nordic Morning Group -konsernia. Edita Priman verkkosivustoprojektissa keskeistä oli uudelleen muotoilla yrityksen palvelutarjonta ja jäsentää se selkeällä tavalla uudeksi sivustokokonaisuudeksi. Tärkeää oli myös sivuston helppo päivitettävyys ja siksi päädyimmekin WordPressin Gutenberg-sisältöeditorin valintaan. Samalla kun asiakkaalle tarjottiin matalampaa oppimiskynnystä, saimme itse ottaa teknisellä puolella oikein urakalla haltuun tätä WordPress 5.0 paljon puhuttua lisäystä. Sivuston käyttäjälle tärkeiksi tavoitteiksi määritettiin sisällön selkeys, onhan Edita Prima itsekin aktiivisesti […]
Tekijä: Slogan
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Kauppakeskus REDIn tietää jokainen suomalainen, vaikka ei olis ikinä siellä käynytkään. Kauppakeskuksen ekat metrit ei menneet ihan kuin Strömsössä, mutta kun pistetään yhteen kovat toimistot ja hullun mukava asiakas, niin lopputulos on ihan silkkaa timanttia. Sloganin osuus oli uudistaa verkkosivut, ja tämmöstä jälkeä siitä tuli. Sloganin osuus projektista: – Projektinjohto – UX-/UI-suunnittelu – WordPress-sivuston tekninen toteutus – Integraatiot: HyperIn (ERP), HSL (Routing API, Geocoding API), Cinamon API – Kehittynyt hakutoiminnallisuus ja datan keruu + datan visualisointi – Palvelinympäristö, ylläpito ja käyttötuki – […]
Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Miseva myy, ostaa ja vaihtaa käytettyjä matkailuajoneuvoja ja muita moottoriajoneuvoja sekä uusia Roadcar sekä Pössl-retkeilyautoja. Vanha sivusto oli jäänyt hieman jälkeen hyvän maineen karttuessa ja liiketoiminnan kasvaessa, eikä vastannut enää yrityksen nykytilaa. Dude ei pistänyt pelkästään markkinointisivustoa uusiksi, vaan kehitti myös Misevan myyjien arkea helpottavia toimintoja. Kehitystyö on ollut aktiivista heti uudistuneen sivuston julkaisun jälkeen ja tälläkin hetkellä suunnitteilla on uusia ominaisuuksia. ## Suunnittelu Miseva oli tehnyt ulkopuolisen konsultin kanssa hyvän pohjatyön uudistukselle, kartoittaen vanhan sivuston kipukohdat sekä listaten asiat joihin uudistuksessa […]
Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Hiisi Homes tarjoaa palvelevaa itsepalveluasumista kalustetuissa huoneistoissa kahdeksalla paikkakunnalla Etelä-Suomessa. Wysiwyg toteutti Hiisi Homesille WordPress-toteutuksen pohjautuen asiakkaan toimittamaan valmiiseen käyttöliittymä- ja sisältösuunnitelmaan.
Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Accotilit on yrittäjän kanssa samaa kieltä puhuva ja konsultatiivisella otteella toimiva taloushallinnon asiantuntijayritys. Accotilit tarjoaa taloushallinnon palvelut yrityksen elinkaareen kaikkiin vaiheisiin. Wysiwyg toteutti Accotileille verkkosivustouudistuksen johon kuului käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmälle.
Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Ravintola Linnankellari on tunnelmallinen kellariravintola, joka toimii Hotel Katajanokan yhteydessä Helsingissä. Linnankellarissa tarjoillaan herkullista suomalais-skandinaavista lähi- ja luomuruokaa sesongin parhaista raaka-aineista. Wysiwyg vastasi verkkopalvelun teknisestä toteutuksesta asiakkaan mainostoimiston toteuttaman ulkoasu- ja sisältösuunnitelman pohjalta.
Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
The Gaming Innovation Group (GiG) on Norjalainen pörssiyhtiö, joka erikoistuu online rahapeleihin. Toteutimme vuonna 2018 Gig.com-verkkopalvelun WordPress-julkaisujärjestelmän päälle. Sivusto on rakennettu modulaarisesti komponenteista, joten ylläpitäjillä on mahdollisuus rakentaa uusia sivutyyppejä komponenttien avulla. Sivustolle suunniteltiin ja toteutettiin myös sijoittajaosio, josta löytyy interaktiivinen pörssikurssien seuranta.
Tekijä: Meiko Oy
Tärkein teknologia: React
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Sopimustieto muuttaa maailmaa digitalisoimalla sopimukset alusta loppuun. Meiko suunnitteli ja toteutti Sopimustiedon verkkosivuston, jonka kautta yksityishenkilö tai yritys voi valita valmiiksi luoduista sopimuspohjista itselleen sopivimman. Meiko kehitti myös Sopimustiedon digitaalista alustateknologiaa jatkuvalla sopimuksella tarjoten jatkuvasti kehittyvälle palvelulle kyvyn vastata tulevaisuuden haasteisiin ja tarpeisiin. Kovassa kasvussa olevan palvelun tulee myös pystyä vastaamaan skaalautuvuuden haasteisiin. Projektin aikana kehitettiin muun muassa seuraavat ominaisuudet: – Verkkosivusto (kuvassa) – Sopimuskone, älykäs sopimuksen luonti – Sähköinen allekirjoittaminen, myös vahva – Sähköinen arkistointi – Tietopalvelujen osto – Tilauspohjainen maksuliikenne […]
Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
North Patrolin sivustouudistuksessa keskityttiin suorituskykyyn ja saavutettavuuteen. North Patrol on digitaalisen viestinnän ja liiketoiminnan asiantuntijayritys, joka auttaa löytämään oikean kumppanin ja teknisen alustan esimerkiksi verkkopalveluhankintaan kilpailuttamalla toimijat oikeaoppisesti ja puolueettomasti. Yritys on tullut Dudelle tutuksi northpatrolilaisen Perttu Tolvasen luotsaaman Vierityspalkki.fi-verkkojulkaisun kautta. Aiemmin WordPress.comin avulla rakennetut sivut haluttiin freesata asennetun WordPressin päälle, joka mahdollistaisi laajempia optimointitoimenpiteitä nopeuden ja saavutettavuuden osalta. Sivustosta toteutettiin monikielinen versio, jossa suomenkielinen sivusto toimii .fi -domainin ja englanninkielinen .com-domainin alla. Sivusto on saavutettava WCAG 2.0 standardin A-tasoon saakka ja […]
Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
KAS asunnot on valtakunnallinen vuokra-asuntoyhtiö, jolla on yli 8000 vuokra-asuntoa 34 eri paikkakunnalla. Verkkosivustouudistuksessa vuokra-asuntojen hakutoiminnallisuus uudistettiin täysin. Kiinteistöjä ja asuntoja koskeva tieto haetaan ulkoisesta rajapinnasta Tampuuri-kiinteistönhallintaohjelmasta. Listaus- sekä vuokrahakemustoiminto on toteutettu Vue-tekniikkaa hyödyntäen. Nopea, selkeä ja visuaalisesti laadukas vuokrakotien hakutoiminto auttaa asunnon etsinnässä ensiluokkaisesti sekä mobiilissa että desktop-näkymässä. Kävijä voi halutessaan lisätä valitsemansa vuokra-asunnot suoraan henkilökohtaiseen hakemukseensa ja nopeuttaa näin asiointia sivustolla. Paikallista hakukonenäkyvyyttä palvelee paikkakuntakohtainen sivu, jolle on koottu kävijän tarpeiden ja toiveiden mukaan rajattavaksi paikkakunnan vapaat asunnot. Käyttäjä voi […]
Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Varjolan tilan matkailu tähtää kansainvälisille markkinoille ja kaipasi freesausta brändilleen sekä soivan sivuston. Vanhat sivusto oli jämähtänyt vanhan julkaisujärjestelmän mukana kivikaudelle, joten päivitykselle oli todellakin tarvetta. Duden graafikot löivät nyrkit saveen ja alkoivat virittelemaan Varjolalle ehdotuksia uudesta ilmeestä. Samaan aikaa kasattiin yhdessä raamit sivustolle (rakenne, tarvittavat toiminnallisuudet, suunta ilmeelle). Aloituspalaverin jälkeen päästiin raapimaan rautalangat kasaan joiden pohjalta veivattiin sivuston visuaalinen ilme. Samalla uudistui logo että pätkähti. Sivuston sisältöjen hallinnasta tehtiin helppoa yksinkertaisella hallintapaneelilla, jossa sivut rakennetaan halutuista lohkoista jokaisen sivun tarpeen mukaan. […]
Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Suzuki Finland on Suzukin Suomen sivuliike joka toimii maajantuojana Suzukin moottoripyörille sekä perämoottoreille. Kankea ja vanhentunut sivusto ei ollut responsiivinen eikä palvellut yrityksen henkilökuntaa eikä ulkoisia kohderyhmiä toivotulla tavalla. Sivustolle haluttiin täysi uudistus nojaten Suzukin olemassaolevaan visuaaliseen ilmeeseen ja asiakkaan kanssa käytyihin tavotteisiin. Sivustokokonaisuus toteutettiin kevyenä multisite-toteutuksena sisältäen sivustot sekä moottoripyörille että perämoottoreille. Sivustosta haluttiin helposti päivitettävä ja selkeä kokonaisuus mikä tarjoaa kuluttajille mielikuvien lisäksi lisätietoa ostopäätöksen tueksi. Sivuston tärkein yksittäinen ominaisuus on jälleenmyyjähaku, josta on helppo löytää lähimmät myyntikumppanit sekä huollot. […]
Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Vennerin Keittiössä -verkkopalvelu tarjoaa uudenlaisen tavan auttaa ja voimauttaa yhteiskuntamme apua tarvitsevia. Palvelu tarjoaa kuukausi- tai vuosilisenssin tilaajille ravitsevia ja monipuolisia kasvisuokareseptejä. Palvelusta saadut tuotot ohjataan tukemaan apua tarvitsevien perheiden parempaa ravitsemusta Venner-ruokakassien kautta. Suunnittelimme sivuston graafisen ilmeen ja käyttöliittymän mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda houkuttelevat videomuotoiset reseptit ja runsaan uusiutuvan sisällön näyttävästi esille. Verkkopalvelun toteutuksessa kiinnitimme erityistä huomiota maksuintegraation ja lisenssinhaltijoiden sujuvaan ja helppoon hallinnointiin.
Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Exove suunnitteli ja toteutti Neste.fi -palvelun, joka koostuu verkkokaupasta, palvelukanavasta ja tietopankista yksityis- ja yritysasiakkaille. Projektin tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta ja lisätä myyntiä joustavalla ja tulevaisuusturvallisella alustalla, jonka avulla Neste pystyy toteuttamaan uusien digitaalisten kanavien potentiaalin. Toteutimme palvelun konseptin tiiviissä yhteistyössä Nesteen tiimien, asiakaspalvelun ja valittujen asiakkaiden kanssa. Palvelua testattiin loppukäyttäjillä prototyypin avulla, jolloin saatiin arvokasta käyttäjäpalautetta. Tekninen toteutus tehtiin Drupal-sisällönhallinta- ja verkkokauppa-alustalla. Node.JS-teknologian avulla palvelu integroitiin Nesteen toiminnanohjausjärjestelmään ja muihin taustajärjestelmiin skaalautuvasti.
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
EduExcellence tarjoaa suomalaisia huipputason koulutusratkaisuja kansainvälisille asiakkailleen, joita ovat niin koululaitokset, yritykset kuin julkinen sektori. Ratkaisuja tarjotaan konsultoinnin, koulutusohjelmien ja erilaisten intensiivikurssien muodossa. EduExcellence tekee tällä hetkellä yhteistyötä muun muassa Etelä-Afrikassa, Uruguayssa ja Kiinassa. Tuore näkökulma suomalaiseen koulutusvientiin EduExcellence lähestyi Sinistä Härkää tavoitteenaan luoda uusi sivusto, joka palvelee yrityksen moninaisia tarpeita. Sivuston tärkein tavoite on luoda selkeä kuva yrityksen toiminnoista ja palveluista. Yrityksen palvelut, kohderyhmät ja toimialat ovat monipuolisia ja siksi sisältö on tärkeää esittää johdonmukaisesti ja välttää informaatioähkyä. Sivustoa ja sen […]
Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Factornova on nopeasti kasvanut tapahtumatoimisto, joka kaipasi uutta visuaalisesti freesiä verkkopalvelua. Redandblue vastasi palvelun konseptoinnista, käyttöliittymästä, visuaalisesta ilmeestä, WordPress-toteutuksesta, ylläpidosta ja jatkokehityksestä. Palvelun ulkoasu suunniteltiin tiiviissä yhteydessä Factornovan oman visuaalisen tiimin kanssa. Uudistimimme myös brändin osalta yrityksen typografian samassa projektissa. Palvelusta toivottiin helppokäyttöinen niin loppukäyttäjille kuin ylläpitäjillekin. Sivulle luotiin myös ehkäpä kaikkien aikojen hienoin henkilögalleria!
Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Fresh House on siivouspalveluihin erikoistunut perheyritys Helsingissä. Yritys palvelee asiakkaitaan eri puolilla pääkaupunkiseutua kaikissa toimitilojen puhtaanapitoon liittyvissä asioissa, lähes 30 vuoden kokemuksella. Fresh House on niittänyt mainetta Helsingissä luotettavana ja osaavana toimijana, ja onkin onnistunut puskaradion avulla saamaan nimekkäitä asiakkaita. Yrityksen visuaalinen ilme ja verkkopalvelu eivät kuitenkaan olleet täysin tasapainossa erinomaisen palvelun kanssa, vaan edellisestä brändiuudistuksesta oli jo kulunut aikaa. Yrityksen strategiaa ei myöskään oltu koskaan pysähdytty kunnolla miettimään. redandblue auttoi Fresh Housea kiteyttämään strategiaa, teimme yritykselle visuaalisen ilmeen sekä verkkopalvelun, otimme valokuvat […]
Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Poolia on jo kolmekymmentä vuotta toiminut rekrytointiyritys, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Saksassa. Teimme Poolialle uuden verkkopalvelun, joka palvelee sekä työn etsijöitä että työnantajia. Projektiin kuului käyttöliittymäsuunnittelu, prototyypitys, visuaalinen suunnittelu, tekninen WordPress-toteutus, kytkennät rajapintoihin sekä ylläpido ja jatkokehitys. Palvelun tuli toimia erityisen hyvin mobiilikäyttäjillä. Sivuston konsepti muotoiltiin miettimällä työnhakijan palvelupolkua prosessina, joka voi hyvinkin alkaa mobiililaitteella ruuhkabussissa ja päättyä hakemuksen jättämiseen illalla kotikoneelta. Erillistä rekisteröitymistä tai kirjautumista ei toivottu, mutta käyttäjälle haluttiin silti antaa mahdollisuus jatkaa kesken jäänyttä työpaikkahakemusta. Rakensimme […]
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Arnolds on Suomen vanhin amerikkalaistyylinen leipomokahvila, perustettu vuonna 1991. Nykyään Arnolds-kahviloita löytyy ympäri maan Torniosta Helsinkiin – yhteensä noin 30 kappaletta. Toimipisteiden lisäksi myös tuoterepertuaari on laajentunut perinteisistä donitseista: Nykyään Arnolds-kahviloista saa muun muassa myös bageleita, smoothieita ja laajan valikoiman erikoiskahveja. Brändiuudistuksen myötä myös verkkosivut uusiksi Hasan & Partners toteutti brändiuudistuksen Arnoldsille kesällä 2017, jonka jälkeen myös verkkosivut oli tarve uudistaa. Uusien verkkosivujen tärkeimpiä tavoitteita olivat tuotevalikoiman selkeä esillepano, Arnolds-yrittäjyyden boostaaminen sekä lähimmän Arnolds-kahvilan helppo löytäminen. Hasan & Partners toteutti verkkosivuprojektin layoutit […]
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
HY+ – Selkeä pääsivusto josta muodostettiin oma teema HY+ on Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö. HY+:n innostava ja samalla vastuullinen tehtävä on suunnitella, tuottaa ja tarjota yliopistollista aikuiskoulutusta nykypäivän työelämän tarpeisiin. Brändiltään ja koulutustarjonnaltaan selkeä pääsivusto HY+ ja Sininen Härkä aloitti vauhdikkaan yhteistyönsä pääsivuston uudistamisella. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää HY+:n brändiä ja integroida koulutustarjonta sivustolle. Nopeatempoinen projekti pääsi molempiin tavoitteisiinsa – brändiä luotiin Helsinki-teemaisilla suurilla kuvilla ja koulutustarjonnan integroinnin voi nähdä täältä. Integrointi helpottaa niin markkinointia, kuin päivitettävyyttä. Käyttäjiä on helppo ohjata selaamaan […]
Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Paper Planes rakensi Dunning, Kruger & Associatesille uudet sisältölähtöiset sivut reilussa kahdessa kuukaudessa. Ketterän yhteistyön tuloksena yrityksen kasvua tukevat hakukoneoptimoidut, käyttäjäystävälliset ja nopeat WordPress- sivut, joita on helppo kehittää myös tulevaisuudessa. Sisältömoduulien käyttö mahdollistaa sivujen laajankin muokkauksen ja tekee jatkokehittämisestä suoraviivaista. Informaatioarkkitehtuurissa huomioitiin toiveet sisältölähtöisyydestä, esteettömyydestä ja helppokäyttöisyydestä. Asiakkaan toiveesta toteutus tehtiin lähes täysin ilman JavaScriptiä. Kommunikointiin käytetyt Slack ja Google Hangouts sekä viikoittainen statuspuhelu varmistivat ketterän yhteydenpidon asiakkaan Saksassa työskentelevän designerin ja sisältövastaavan, Suomen toimiston ja Paper Planesin välillä. Uusi sivusto on ratkaissut […]
Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy eli HS-Vesi on Hämeenlinnan, Hattulan ja Akaan omistama vesihuoltoyhtiö. Yhtiö huolehtii toiminta-alueellaan hyvänlaatuisen veden hankinnasta ja jakelusta sekä jätevesien tehokkaasta poisjohtamisesta ja puhdistamisesta. Yhteistyömme alkoi vuoden 2018 lopulla kun HS-Vesi oli tunnistanut tarpeen verkkosivustonsa päivittämiselle. Vanha alusta oli kömpelö, rakenne oli ajan saatossa sisällön kasvaessa muuttunut sekavaksi eikä sivusto sopeutunut responsiivisesti eri päätelaitteille. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress avoimen lähdekoodin, helpon sisällön hallinnan ja vaivattoman muokattavuuden vuoksi. Suunnittelimme yhdessä HS-Veden kanssa käyttäjälähtöisiä metodeja hyödyntäen eri käyttäjäryhmille sopivat käyttäjäpolut sekä […]
Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Harvassa ovat ne sivustot, joiden hakukonenäkyvyyden pohjana on 20 vuotta perusteellisesti tuotettua sisältöä. Turre Legal tunnetaan digitaalisesta palvelustaan, läpinäkyvästä hinnoittelustaan sekä rouheasta otteestaan. He haluavat palvella asiakkaitaan verkossa jo ennen ensimmäistä kohtaamista. ”Kohdeyleisömme ytimessä ovat teknologia-alalla toimivat yritykset, jotka käyttävät itsekin sähköisiä palveluita. Heillä ei ole vielä omaa lakimiestä, joten verkkopalvelu suunnitellaan ja sisällöt kirjoitetaan toimitusjohtajalle, HR:lle tai talousjohtajalle.” Näin kohdeyleisöä kuvailee Herkko Hietanen, Turre Legalin yksi kolmesta perustajasta, osakas ja lakimies. Kohdeyleisö kirkkaana mielessä lähdettiin tekemään verkkopalvelu-uudistusta, jonka tärkeimmäksi tavoitteeksi muodostui […]
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Case TFW Helsinki – Positiivista liikkumisen iloa TFW Helsinki on Suomen ensimmäinen Training For Warriors -kuntosali. Yrityksen tavoitteena on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta. Kolme kuntosalia yhden brändin – ja verkkosivuston – alle Sinisen Härän ja TFW Helsingin yhteistyö pyörähti toden teolla käyntiin keväällä 2018 juuri yrityksen kolmannen kuntosalin, TFW Stadin, avauksen kynnyksellä. Ennen yhteistyötä TFW Helsingin kuntosaleilla oli ollut omat verkkosivustonsa, mutta uudella sivustolla päätettiin hyödyntää tfwhelsinki.com-sivuston ansaitsemaa hakukonenäkyvyyttä, ja rakentaa kaikki kolme kuntosalia saman brändin alle. […]
Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Chilit – Osaa. Ehtii. Uskaltaa. Chilit tuottaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja IT-ympäristöjen hallintaan sekä kehittämiseen. Yritys tarjoaa erinomaista palvelua oikealla asenteella, ilman turhaa byrokratiaa ja tuskastuttavaa palveluhierarkiaa. Toisin sanoen IT-palveluita jatkuvalla palveluasenteella. Vuonna 2018 Chilit Oy:n liikevaihto oli lähes 34 miljoonaa euroa. Yhteistyötä jo kahden sivuston ajan Sininen Härkä on aloittanut Chilitin kanssa yhteistyön jo vuonna 2016. Silloin rakennettiin sivusto toisen kumppanin tekemillä sisällöillä sekä ulkoasulla. Sivusto toimi useamman vuoden hyvin, mutta muuttuva palveluvalikoima ja sivuston muuttuneet vaatimukset aiheuttivat ongelmia – asiakkaiden ja […]
Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Autoklinikka on vahinkokorjaamo, jossa auton korjaaminen sujuu niin helposti kuin se ylipäänsä voi sujua. Pohjoismaiseen Werksta Groupiin kuuluva Autoklinikka kattaa jo yli 30 korjaamon voimin suomalaisten autoilijoiden pelti-, kolari- ja tuulilasivaurioiden korjaustarpeet. Autoklinikka koosti joukon asiantuntijoita ympärilleen, kun he lähtivät uudistamaan sekä brändiään että verkkopalveluitaan syksyllä 2018. Mukaan valikoitui IT-konsultti, mainostoimisto NORD DDB, hakukoneoptimoinnin ammattilainen Qurulta sekä teknisestä toteutuksesta vastaava Pixels. Meidän roolimme oli konsultoida verkkopalvelun suunnittelua käyttäjäkokemuksen sekä teknisen asiantuntijan näkökulmasta sekä vastata koko sivuston kehittämisestä. Alustaksi oli valittu WordPress, pitkälti […]
Tekijät: Aucor Oy (Tekniikka), Industry62 (Suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Hae isännöintiä -verkkopalvelu syntyi ratkaisemaan kaksi erittäin selkeää ongelmaa. Taloyhtiöiden hallitusten jäsenet kokivat, että isännöinnin ostaminen oli vaikeaa. Isännöintiyritykset puolestaan saivat sekalaisia tarjouspyyntöjä, joihin joutui järjestään pyytämään lisäselvityksiä. Isännöintiliitolle Hae isännöintiä -sivusto on jäsenyritysten palvelua, vaikka palveluun voivatkin maksusta liittyä myös muut isännöintiyritykset kuin liiton jäsenet. Ennen projektin alkua Isännöintiliiton digitaalisten palveluiden kehittämisestä vastaava Marianne Falck-Hvilstafeldt oli tehnyt taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille ja muutamille jäsenille kyselytutkimuksen. ”Vastauksista kävi ilmi, että taloyhtiöiden hallitukset kaipasivat apua yritysten löytämiseen, vertailuun ja tarjouspyyntöjen jättämiseen”, Falck-Hvilstafeldt kertoo. Isännöintiliiton […]
Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Hanko Data Parks on kunnianhimoinen hanke, jonka tavoitteena on rakentaa Hangon ja Raaseporin alueesta ICT-yhdyskäytävä Euroopan ja Aasian välille tarjoamalla erinomaiset mahdollisuudet datakeskusten perustamiselle. Kun kohderyhmänä ovat suurimmat online-yritykset, on verkkosivuston oltava kohderyhmän kanssa samaa huipputasoa. Asiakas halusi entistä selkeämmän verkkosivuston, jonka kautta tieto löytyy helposti. Pääpaino oli verkkosivuston rakenteen ja sisällön suunnittelussa siten, että tuotteet ja palvelut ovat hyvin esillä. “JCO: n ihmiset ovat erittäin ammattitaitoisia ja he tietävät, mitä tekevät. He ovat toimittaneet kaiken, mistä olemme sopineet, ja he ovat […]
Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Nordcenter Golf & Country Club on korkeatasoinen golfkeskus Raaseporissa. JCO Digitalin tehtävänä oli uudistaa ja raikastaa Nordcenterin digitaalinen ilme. JCO:n vastuulla oli verkkosivuston rakenteen ja käyttöliittymän suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPressillä. “JCO esitteli meille ajatuksensa, ja olimme heti vakuuttuneita. He olivat todella lukeneet meitä kuin avointa kirjaa. Prosessi sujui jatkuvassa vuorovaikutuksessa, mutta oli tärkeää, että saimme keskittyä omaan työhömme, kun JCO toimitti sen, mitä pyysimme. Ja tulokset ovat selvät: JCO:n avulla lukumme osoittavat kasvua sekä myynnin että golfkierrosten osalta.” – Mats Grönblom, […]
Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Uudistimme vuonna 2018 Rotator yrityssivuston. Uusi sivusto on rakennettu yhdessä Rotatorin tiimin kanssa pidettyjen Service Lab -työpajojen pohjalta määriteltyjen käyttäjäprofiilien palvelemiseksi. Tärkeimpiin toiminnallisuuksiin voidaan listata muun muassa edistynyt haku, paikalliset yhteystiedot ja huoltolistaus. Vaihtokoneet tuodaan kaupattavaksi Mascus-järjestelmästä upotuksena.
Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Pablo Films on helsinkiläinen tuotantotoimisto, joka on erikoistunut korkealaatuisiin video- ja valokuva-tuotantoihin. Suunnittelimme Pablolle simppelin ja vaikuttavan WordPress-verkkosivuston, joka esittelee yrityksen osaamisen mahdollisimman visuaalisella tavalla. Sivuston on päärooliin nostettiin upeat videokoosteet ja työnäytteet Pablon asiakasprojekteista.
Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Lomakokemus alkaa jo kotisohvalta, kun verkkopalvelu herättää ihastuttavaa odotusta. Verkkopalvelun rooli lomaodotusten ja innostuksen herättäjänä on niin keskeinen, että Naantali Spa on aina panostanut runsaasti sivustonsa houkuttelevuuteen ja laatuun. Aikanaan kilpailijat kävivät kilvan kopioimassa ideoita Naantali Span verkkopalvelusta, mutta nyt ajan hammas oli alkanut nakertaa myös edelläkävijää. ”Tavoitteena oli joustavampi kokonaisuus, jolla pystymme lähestymään asiakkaitamme paremmin. Naantalin Kylpylän palveluntarjonta on erittäin laaja ja monipuolinen, mikä luonnollisesti asettaa koviakin haasteita sivustolle”, toteaa myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen. Verkkopalvelu-uudistuksessa lähdettiin siis sekä lisäämään jälleen […]
Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Näyttävä ja asiointia helpottava verkkopalvelu ammattiviljelijöille Kekkilä Professional on osa Kekkilä Group -konsernia, joka tuottaa kasvatusratkaisuja ammattiviljelijöille, viherrakentajille ja kuluttajille. Kekkilä Professionalin asiakaskunnan muodostavat ammattiviljelijät ja jälleenmyyjät maailman kaikissa maanosissa. Kekkilä uudisti ammattilaisille suunnatun verkkopalvelunsa. Tärkein tavoite oli viljelijöiden saumaton palvelu maantieteellisestä sijainnista riippumatta. Samalla haluttiin rakentaa Kekkilän luotettavaa asiantuntijabrändiä yhä vahvemmaksi. Valu toteutti uudistuksen, johon kuului Kekkilä Professional -sivuston konseptointi, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus. Kolmeen kokonaisuuteen jaoteltu sisältö 1. Tuotevalikoima esitellään sivustolla kautta linjan seitsemään tunnistettavaan tuotesegmenttiin jaoteltuna. Suomalaisille viljelijöille […]
Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Kristina Cruisesille tehty laaja verkkosivuhanke piti sisällään muun muassa integraatioita, modulaaristen sivupohjien rakentamista ja some-jakotoiminnallisuuden asettamista. Suosikkilistaus lukeutuu myös sivuston avaintoiminnallisuuksiin. Kristina Cruisesin verkkosivuilta löytyy lisäksi blogi, erilaisia lomakkeita ja kattava hakutoiminto. Into-Digital kiittää Kristina Cruisesia luottamuksesta & toivottaa onnittelut uuden verkkopalvelun julkaisun kunniaksi, vaikka yhteinen taival jatkuukin verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen suhteen. Kristina Cruisesin projektista vastannut Head of Customer Experience Antti Partanen kuvaa hanketta seuraavasti: ”Toteutimme edelliset verkkosivut myös yhteistyössä Into-Digitalin kanssa. Tarjouskierroksen jälkeen vakuutuimme jälleen heidän tavastaan toimia suoraviivaisesti ja […]