Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto

Buster

Tekijä: Sangre Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Buster.fi -sivuston uudistuksen. Uudistuksen taustalla oli kysymys: Millaista digitaalisen viestinnän pitäisi olla Suomen alumiinimoottoriveneiden markkinajohtaja Busterille? Tavoitteena oli myös saada uuden sivuston käyttäjät ja mahdolliset veneenostajat mitattavaan myyntiputkeen ja ohjattua jälleenmyyjille. Lisäksi sivuston ulkoasu kaipasi päivitystä. Ostajan ja myyjän ymmärtäminen Busterin uuden sivuston suunnittelu aloitettiin keräämällä tietoa sekä ostajista että jälleenmyyjistä. Määrittelimme erilaisia käyttäjäprofiileita, jotka ohjaisivat sivuston suunnittelua. Haastattelimme profiileihin sopivia henkilöitä, jotta saimme parhaan käsityksen heidän ajatusmaailmastaan. Haastattelimme myös jälleenmyyjiä, jotta ymmärtäisimme heidän tavoitteitaan sekä kaupantekotilannetta. Yksityiskohdilla tavoitteisiin Sivuston suunnittelua […]

Turun Satama

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Turun satama sai kauan kaivatun verkkopalvelun – modernin, näyttävän ja selkeän sivuston, joka vakuuttaa asiakkaat, risteilijät ja kaupunkilaiset. Koukuttava tarina on hyvä lähtökohta verkkosivustolle. Se pitää vain muuttaa rakenteeksi, sisällöiksi, käyttöliittymäksi ja lopulta kokonaiseksi verkkopalveluksi. Turun Sataman verkkopalvelu-uudistus aloitettiin kartoittamalla käyttäjäryhmät sekä heidän tarpeensa. Nykyiset sisällöt käytiin läpi. Mikä toimii, mikä ei? Sen jälkeen luotiin käyttäjäryhmien tarpeisiin pohjautuva rakenne ja suunnitelma, jonka pohjalta sisällöt uudistettiin. Verkkopalvelun visuaalinen ilme on osa tarinaa. Se vaikuttaa myös yrityksestä syntyvään mielikuvaan. Siksi se pitää suunnitella tukemaan […]

Black Bruin

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Jyväskylän karhunpesästä käsin ympäri maailmaa toimiva Black Bruin valmistaa moottoreita, rotaattoreita sekä ohjausjärjestelmiä raskaille ajoneuvoille. Vaikka Black Bruinin historia ulottuu aina vuoteen 1959, ollaan yrityksessä tiiviisti kiinni nykypäivän kehityksessä. Toteutimme uuden sivuston monista laajoista sisältötyypeistä helposti ylläpidettävän paketin. Muun muassa jälleemyyjien ja palvelukeskusten haku uusittiin täysin. Hakutuloksia ei tarvitse enää odottaa tai tehdä uutta sivulatausta nähdäkseen ne, siitä pitää huolen käytetyt edistyneet tekniikat: Googlen paikannus, WordPress REST API sekä Vue.js. “Yhteistyö Duden kanssa alkoi 2015, kun etsimme sivustolle WordPress-toteuttajaa. Yhteistyö on jatkunut […]

Might & Magic: Elemental Guardians

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ubisoftin uusi nopeatempoinen strategiapeli Might & Magic: Elemental Guardians tempaisee pelaajan taianomaiseen fantasiamaailmaan. Maaginen saitti maagiselle pelille Evermadea pyydettiin luomaan pelin julkaisun alla sivusto, joka vahvistaisi hypeä pelin ympärillä ja tarjoaisi sujuvan alustan ennakkorekisteröintejä ja pelin latauksia varten. Sivuston tuli imaista käyttäjä Might & Magicin myyttiseen maailmaan ja osaksi seikkailua. Visuaalista ilotulitusta Hypen luominen näin vaikuttavan pelin ympärille vaatii sivustolta jotakin erityistä. Sivuston teho perustuu vaikuttaviin visuaalisiin ratkaisuihin. Elävät värit ja gradientit, yksityiskohtaiset hahmot sekä samettisen pehmeät animaatiot nostavat sivuston käyttökokemuksen perustasoa […]

Retoriikan kesäkoulu

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Retoriikan kesäkoulu on vaikuttava viestintätapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna seitsemättä kertaa Hämeenlinnassa. Aucor on tapahtuman sponsori ja osana yhteistyötä pääsimme uusimaan myös tapahtuman sivuston. Näin sivustoprojektia luonnehtii Retoriikan kesäkoulun rehtori, puhetaidon kouluttaja Antti Mustakallio: ”Aucorin omaa toimintaa sävytti hyvällä tavalla rutinoitunut ammattitaitoisuus: projekti oli alusta loppuun asti tekijöiden hanskassa. Tekijät osasivat kysyä oikeita kysymyksiä ja myös vastasivat toiveisiin ja tarpeisiin kiitettävän tehokkaasti. Lopputulos oli sitä, mitä alun perin haluttiin. Sivusto on nyt tyylikäs, toimiva ja ajanmukainen.” Tapahtuma on jatkanut vakaata kasvuaan joka […]

Lux Helsinki

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lux Helsinki tuo valoa ja upeita elämyksiä pimeimpään vuodenaikaan. Valotaideteosten festivaali kerää Helsingissä noin puolen miljoonan ihmisen yleisön. Nämä kaksi seikkaa asettavat sivustolle merkittäviä edellytyksiä. Ensiksi, sivuston tulee tarjota sujuva käyttökokemus, jotta kävijät löytävät tarvitsemansa tiedon eivätkä palellu tai eksy reitiltä, ja toiseksi, sivuston tulee pysyä pystyssä ja tehokkaana myös suurimpien kävijäpiikkien aikana. Luonnollisesti, sivuston tulee myös viestiä tapahtuman taianomaista luonnetta upeiden visuaalisten ratkaisujen avulla. Evermade suunnitteli sivuston rakenteen WordPressille sekä valmisti suunnitelman toteuttamiseen tarvittavat Everblox-rakennuspalikat ja tarjosi ne Lux Helsingin käyttöön. […]

Explosive Bar

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Paikallisten kesken ”Pommina” tunnettu Explosive Bar on uudistanut pala palalta koko konseptia aina sisustuksesta valikoimaan saakka. Kunnon sivut kuitenkin puuttuivat, mutta kauaa ei levätty laakereillaan. Suunnittelimme Explosive Barille uuden logon ja nettisivut. Viimeksi nautitut oluet tulevat suoraan Untappdista rakentamamme integraation kautta ja tapahtumat Facebookista. Kokonaisuudesta tuli varsin toimiva paketti ja Pommin asiakkaatkin ovat tykänneet. “Oikeastaan heti ensimmäisen yhteisen palaverin jälkeen olimme vakuuttuneita siitä, että tästä tulee juuri sitä mitä tarvitsimme. Saimme vaihdettua ajatuksia uudesta logosta, sekä sivujen sisällöstä ja visuaalisesta ilmeestä. Halusimme […]

Helsinki Design Week

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsinki Design Week (Luovi Productions Oy) tarvitsi modulaarisen ja helposti päivitettävän sivuston ympärivuotiseen käyttöön: festivaalin aikana tapahtumasivustoksi ja muuna aikana säännöllisten päivitysten ja sisältöjen julkaisualustaksi. Evermade rakensi sivuston WordPressille hyödyntäen helposti liikuteltavia Everblox-rakennuspalikoita. Näin varmistettiin sivuston tehokas ja vaivaton muokattavuus. Sivuston back-endin, designin ja käyttökokemuksen fokus painottui kolmeen tekijään: Helsinki Design Weekly Vuoden ympäri aktiivinen julkaisualusta festivaaliin liittyviä uutisia ja tiedotteita varten. Käytettävyys ylläpitäjille ja intuitiivisuus kävijöille varmistettiin tuomalla mukaan näppäriä elementtejä ja siistimällä artikkelinäkymä. Optimointi festivaalia varten Festivaalikävijää varten oli tärkeää […]

Slush.org

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Slush ei esittelyjä kaipaa. Verkkosivusto on tapahtuman tärkein kanava brändiviestinnän, lipunmyynnin ja kävijäinformaation kannalta. Uniikin tapahtumakokemuksen siirtäminen verkkoon edellytti sivustolta visuaalista ilotulitusta, räjähtävää tehokkuutta ja saumattoman käyttökokemuksen. Sisällönhallinnan ja sivuston muokkauksen tuli olla Slush-tiimille helppoa ja nopeaa, sillä vuoden aikana sivustoa päivitetään jatkuvasti – syksyllä päivittäin. Slush.org toteutettiin WordPressillä ja rakennettiin helposti siirreltävillä Everblox-elementeillä, jotka tekivät sivuston kokoamisesta niin yksinkertaista, että jokainen tiimiläinen pystyi muokkaamaan sivustoa itsenäisesti. Front-end design on sulavaa ja animaatiot toimivat moitteetta. Sivusto latautuu on tehokkaasti – täsmällinen responsiivisuus […]

Messukeskus.com

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumakeskus, jossa järjestetään vuosittain yli 100 yritys- ja kuluttajatapahtumaa sekä yli 1500 tapaamista ja kongressia. Tapahtumien määrä ja kirjo asettivat verkkosivustolle kovat vaatimukset: yksittäisten tapahtumasivujen luomisen ja muokkaamisen tuli olla yksinkertaista, mutta samalla kokonaisuuden tuli pysyä ehjänä ja johdonmukaisena. Perusteellisesti suunniteltu informaatioarkkitehtuuri loi pohjan onnistuneelle toteutukselle. Rakensimme joustavan mutta vakaan sivuston WordPressille hyödyntäen modulaarisia Everblox-rakennuspalikoita. Näiden avulla täytimme tapahtumasivujen yksinkertaisen luomisen ja muokkaamisen edellytykset. Samalla varmistimme sen, että kokonaisuus tukee Messukeskuksen ilmettä ja viestiä. Ratkaisumme kulmakiviksi muodostuivat […]

Earthpac Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Earthpac Oy:lle verkkosivu-uudistuksen yhteistyössä Mainostoimisto MBE:n kanssa. Uudistuksessa selkiytettiin sivustorakennetta nostamalla tuotteiden ja palveluiden valikoimaa selkeämmin esille. Sivuston ulkoasun keskiössä on Earthpacin toimitiloissa kuvatut suuret kuvat. Ulkoasun suunnittelusta vastasi MBE ja sivusto toteutettiin WordPressillä.

Suomen Kaasuenergia Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Suomen kaasuenergialle verkkosivujen uudistuksen. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivuston suunnittelussa on kiinnitetty huomiota responsiivisuuteen. Lisäksi myyntiin on panostettu ja hinnastot ovat tulostettavissa kätevästi esim. paperille tai pdf-tiedostoksi. Verkkosivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema ja ulkoasun suunnittelusta Mainostoimisto MBE.

Vaasan Sähkö Oy:n verkkopalvelut

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vaasan Sähkö -konsernin uudet verkkopalvelut Vastasimme teknisestä toteutuksesta Vaasan Sähkö Oy:n verkkopalvelu-uudistuksessa. Konsernin sähkönmyynti- ja sähköverkkoliiketoiminta saivat uudet, erilliset sivustot. Uudistuksen tavoitteena oli ennen kaikkea helpottaa sähkösopimuksen tekoa. Sähkötuotteen valinta sujuu Vaasan Sähkön uudella sivustolla vaivatta. Itse ostotapahtumaan siirrytään online-sopimusputkeen. Sisällöntuotanto ja päivittäminen uusilla sivustoilla on joustavaa sivupohjissa käytettävien blokkien ansioista. Blokit ovat sisältöpaikkoja, joita yhdistelemällä asiakas saa itse rakentaa erilaisia sivuja verkkopalveluun. Joustavuutta integraatioilla Vaasan Sähkön uusissa verkkopalveluissa hyödynnettiin useita integraatioita muihin järjestelmiin. – sähkön hinta haetaan ulkoisesta järjestelmästä – lomakkeista […]

Emce365.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EmCe 365 on ketterä ja helppokäyttöinen sähköisen taloushallinnon ohjelmisto, joka tuo kaikki taloudenhallinnan työkalut yhteen paikkaan. EmCe 365 automatisoi taloushallinnon prosesseja ja mahdollistaa uudenlaisen ja sujuvan taloudenhallinnan käyttökokemuksen. Työkalu on suunniteltu paitsi tilitoimistoille, myös yrittäjien päivittäiseen käyttöön. redandblue suunnitteli ja toteutti Emce365.fi sivuston WordPress-alustalle. Suunnitteluvaiheeseen kuului aikaisen vaiheen prototyyppi ja testaus. Vastaamme myös ohjelmiston brändi-ilmeestä, verkkosivujen tekstisuunnittelusta, valokuvauksesta, sekä videosuunnittelusta ja -toteutuksesta. Olemme toimineet ohjelmiston kehittämisessä konsepti- ja käyttöliittymäsuunnittelukumppanina koko tuotteen elinkaaren ajan. Tuotetta on kehitetty käyttäjälähtöisesti sprinteissä yli vuoden. Redandbluen tehtävä […]

Olvin verkkopalvelut

Tekijä: Creuna Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Olvi on ainoa itsenäisenä suomalaisena 1800-luvulta säilynyt panimo, nykyisin yhtiö toimii paikallisesti Suomessa, Valko-Venäjällä ja Baltian maissa. Suunnittelimme ja toteutimme Olvin verkkopalveluiden uudistuksen, jonka lopputuloksena syntyi kaksi erillistä sivustoa: kuluttajille suunnattu Olvi.fi-sivusto sekä Olvista pörssiyhtiönä ja sijoituskohteena kiinnostuneille OlviGroup.fi-sivusto (https://www.olvigroup.fi/) Uusien palveluiden suunnittelussa hyödynsimme design thinking –mallia. Aloitimme prototyypin rakentamisen jo hyvin aikaisessa vaiheessa jota iteroimalla palvelun käyttöliittymä löysi lopullisen muotonsa. Uudet palvelut rakennettiin WordPressin päälle. Sivustoilla on integraatiota mm. Olvin tuotetietojärjestelmään ja Investikseen (pörssitiedot). Creuna vastasi projektissa niin ulkoasusuunnittelusta, käyttöliittymäsuunnittelusta, kuin […]

Sievo

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vuonna 2003 perustetun Sievon päätuote on ohjelmisto joka jalostaa isojen asiakkaiden hankintatiedoista analyysejä auttamaan ostojen tehostamisessa, optimoinnissa ja budjetoinnissa. Sievo kaipasi osaavaa kumppania joka toimittaisi uuden sivuston “avaimet käteen” periaatteella ja tarjoaisi ylläpitoa sekä ketterää jatkokehitystä julkaisunkin jälkeen. Dude valikoitui kumppaniksi ja toteutti sivustouudistuksen samaan aikaan laajemman, koko brändin visuaalisen ilmeen uudistuksen kanssa. Sisällön helpon ja joustavan hallittavuuden lisäksi projektissa kiinnitettiin erityistä huomiota sivuston nopeaan latausaikaan, toimintavarmuuteen ja joustavaan jatkokehitykseen. Sievon markkinointi pystyy kasaamaan tarvittaessa itsenäisesti uusia sivuja sekä muokkaamaan sisältöjä joustavasti. […]

eioototta.fi

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Katleena Kortesuo on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän konsultti ja tietokirjailija ja hänen kirjoituksensa keräävät kuukausittain parikymmentä tuhatta lukijaa eioototta.fi-sivustolle. Edellinen sivustoversio vuodelta 2013 oli jo jäänyt ajasta jälkeen ja sivustolle tehtiinkin merkittävä nuorennusleikkaus varsinaiseen rakenteeseen ja toiminnallisuuksiin puuttumatta. Äkkiseltään katsoen eniten muuttui ulkoasu, josta tehtiin valoisampi, raikkaampi ja selkeämpi. Ulkoasun lisäksi aucorlaisia suorityskyvynhinkkaajia riemastuttaa erityisesti se, mitä tapahtui konehuoneessa. Koska vanha sivustokin oli Aucorin toteuttama WordPress-sivusto, päästiin yhdelle blogiartikkelille tekemään raakaa ja erittäin mielenkiintoista suorituskykyvertailua. Vanhalla sivustolla blogikirjoitus oli ruudulla luettavissa n. […]

Saarikoski Incoming

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Saarikoski Incoming on kansainvälisille markkinoille suunnattu esittelysivusto, jonka tarkoitus on saada ulkomaalaisia kiinnostumaan Baltian maiden matkoista. Kun Dudea pyydettiin toteuttamaan markkinointisivustoa, tilaisuuteen oli helppo tarttua. Toteutimme Saarikoski Incomingille selkeän ja informatiivisen esittelysivuston, pääpainona kuvamaailma ja fiilis erilaisista maista, esimerkkimatkoista sekä kohteista. “Duden rento mutta asiallinen ote tuntui ensimmäisestä neuvottelusta asti omaan arvomaailmaamme sopivalta. Hommat hoidetaan sovitusti ja asioista puhutaan termein, joita on helppo ymmärtää. Eikä asiakassuhde ole loppunut sivujen avautumiseen. Itselleni on ollut helpottavaa huomata, miten näppärä sivuja on ylläpitää. Tarvittaessa apu […]

Ravintola Hertog Jan

Tekijä: Crop Agency Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistimme belgialaisen kolmen Michelin-tähden ravintolan, Hertog Janin verkkosivuston. Teimme visuaaliseen suunnittelun, sivuston teknisen toteutuksen sekä suunnittelimme sisällöt ja kirjoitimme tekstit. Ratkaisumme oli responsiivinen, mobiilin kautta helposti toimiva WordPress-sivusto, jonka toteutuksessa kiinnitimme erityistä huomiota mahdollisimman helppoon ylläpitoon hektistä huippuravintolamaailmaa ajatellen.

Joutsenmerkki

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistimme Joutsenmerkin tieto- ja tuotesivuston niin tekniikan kuin ulkoasunkin osalta. Joutsenmerkin markkinointipäällikkö ja projektista vastannut Minna Kinnari ei sanojaan säästele. ”Pelkkää hyvää sanottavaa: huippu porukka, nopea reagointi asiakkaan tarpeisiin ja aikataulussaan pysynyt projekti.” Mutta kaikki kiitos ei missään nimessä kuulu meille. Projektin onnistumiseen vaikutti merkittävästi se, että myös Joutsenmerkillä oli valmistauduttu hyvin ja sisällöntuotanto valmistui ajallaan. Projektin kulkua helpotti myös yhteinen kieli. ”Aucorissa osattiin selittää asiat niin, että ymmärsimme. Ei käytetty sitä omaa jargonia. Ja aina pystyi kysymään, jos jokin jäi epäselväksi”, […]

NeuroLeadership Group

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

NeuroLeadership Group uudistaa työn tekemistä sisimmästä käsin. Muutoksen kynsissä ovat niin ihmisten kuin oman työnsä johtaminen sekä kehittäminen. Asiantuntijaorganisaatiot ja tietotyötä tekevät yritykset muuttuvat jatkuvasti, mutta johtamisen tavat ja olettamukset harvoin pysyvät vauhdissa mukana. Siksi on erityisen arvokasta ymmärtää mikä saa meidät ihmiset onnistumaan yksilöinä ja yhdessä, ja miten fasilitoidaan kestävää myönteistä muutosta. Tavoitteena oli uudistaa vanhentunut digitaalinen presenssi ja jalanjälki vastaamaan brändin identiteettiä, joka eroaa merkittävästi kattojärjestö NeuroLeadership Instituten korporaatiomaisesta ilmeestä. Verkkosivuja uudistettaessa isoon rooliin tuotiin myös myynnin ja markkinoinnin kehittäminen […]

Hofstede Insights -verkkosivu-uudistus

Tekijät: Ida Fram Oy (Konseptisuunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto

Into-Digital toteutti yhdessa Ida Framin kanssa laajan sivustokokonaisuuden joka sisältää myös verkkokaupan. Palvelussa myydään tuotteita ja palveluita ympäri maailmaa ja verkkokaupassa onkin huomiotu kansainväliset maksutavat ja EU:n asettamat vaatimukset. Inton rooli projektissa oli hyvin kokonaisvaltainen, teimme visuaalisen suunnittelun sekä verkkokaupan määrittelyn ja suunnittelun, sekä vastasimme täysin teknisestä toteutuksesta.

Frankly Partnersin sivustouudistus

Tekijät: Hasan & Partners (Visuaalinen suunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into toteutti yhdessä hasan & partners:n kanssa Frankly Partnersin verkkosivu-uudistuksen. Sivustolla on monentyyppistä sisältöä ja toiminnallisuuksia referensseistä työnhakuilmoituksiin. Sivuston tyylikäs ja moderni ulkoasu toimii responsiivisesti eri kokoisilla näytöillä. Into vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta.

CRM-Service Oy

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

CRM-Service Oy on vuonna 2007 perustettu Jyväskylän Lutakosta käsin ponnistava suomalainen yritys, joka tarjoaa yritysasiakkaille CRM-pilvipalvelua. Yrityksen paukut oli laitettu tuotteen kehittämiseen ja vuonna 2017 oli vihdoin oikea aika panostaa myös markkinointisivustoon. Dude kutsuttiin hätiin ja loppu onkin historiaa. CRM-service päätyi Dudeen, koska he kaipasivat tiimiä, joka pystyisi toteuttamaan sivustouudistuksen tiiviissä yhteistyössä, joustavasti ja tehokkaasti. Rakensimme CRM-service Oy:lle ensin ulkoasun, josta lähdimme iteroimaan lopullista versiota. Tarkoituksena oli raikastaa ilmettä, joten vaaleaa taustaa käytettiin paljon. Pyrimme myös saamaan CRM-service Oy:lle tärkeitä lukuja paremmin […]

VR Trackin verkkoviestinnän uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

VR Track Oy on infrahankkeisiin erikoistunut suunnittelutoimisto, rakennusliike ja kunnossapitoyritys sekä rautatiemateriaalien toimittaja. Valu toimitti VR Trackille kokonaisvaltaisen verkkosivuston, digiviestinnän uudistuspalvelun ja verkkolehden. Verkkosivuston uudistus sai vahvan alun Valun tekemän analytiikka-arvion pohjalta. – Hakukonenäkyvyyden ja konversioiden toteutumisen lisäksi arvioimme VR Trackin diginäkyvyyttä sekä sivuston käytettävyyttä ja sisältöjä. Tämä loi hyvän pohjan keskustelulle, jossa asiakas ja toimittaja asettivat tavoitteet ja hakivat yhdessä parhaat keinot niiden saavuttamiseksi, asiantuntija Vesa Lehtinen Valulta kertoo. Joustavuutta sivupohjiin blokeilla Sivupohjien ja sivujen ylläpidon joustavuus olivat verkkosivustouudistuksen keskeisiä tavoitteita. […]

Gapps

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Gappsin WordPress-verkkosivu-uudistuksen, jossa tavoitteena oli luoda monikäyttöinen, moderni ja persoonallinen sivusto jouduttamaan Gappsin liiketoimintaa ja brändin rakennusta. Meille hieman poikkeuksellisesti työskentelimme valmiin design-layoutin kanssa. Usein tavoitteenamme on pyrkiä hallitsemaan kokonaisuus suunnittelun ja toteutuksen välillä käyttäjäkokemuksen takaamiseksi, mutta Gappsin kanssa teimme poikkeuksen, sillä sivuston ulkoasu oli laadittu ammattitaitoisesti ja ohjeistettu kattavasti in-house suunnittelijan toimesta. Kävimme yhdessä läpi oleelliset käyttäjäkokemukseen ja teknisiin ratkaisuihin vaikuttavat tekijät ja layouteja hiottiin vielä eteenpäin. Toisin kuin perinteisesti sivustojen suunnittelun kanssa usein toimitaan, Gappsin tapauksessa ulkoasu koostui pitkälti […]

Stoma Forum

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hammaslääkäriasema Stoma on perustettu vuonna 1970, ja se on näin ollen Helsingin vanhin yhtäjaksoisesti toiminut hammaslääkäriasema. Nimi Stoma on kreikan kieltä ja tarkoittaa suuta. Stoma klinikoiden uusi verkkopalvelu on rakennettu modulaarisesti WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivustolla panostettiin erityisesti mobiiliajanvaraukseen ja asiantuntijoiden esittelyyn. Ajanvarausjärjestelmä sekä asiantuntijatieto tuodaan sivustolle Stoman CRM:stä. redandblue vastasi palvelun käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta suunnittelusta sekä WordPress-toteutuksesta.

Korvanto Oy

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (ulkoasu)
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Korvanto Oy on länsisuomalainen käytettyjen moottoripyörien purkamiseen sekä rungonmittauksiin erikoistunut purkaamo. Yrityksen verkkosivusto uusittiin kokonaan AngularJS-frameworkin avulla. Sivuston tärkein ominaisuus on etusivulle nostettu nopea haku, jonka avulla käyttäjät voivat etsiä varaosia sekä purettavia pyöriä. Hakutoimintoa varten rakennettiin PHP-pohjainen REST API -rajapinta hyödyntäen Slim- ja Medoo-frameworkeja.

Innovarch

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Innovarch on kotimainen arkkitehtitoimisto, joka toimii valtakunnallisesti onnistuneiden tilojen ja elinympäristöjen suunnittelijana. Uudistimme Innovarchin visuaalisen identiteetin ja toimme brändin lähemmäksi muuta konsernia visuaalisesti. Identiteettiä muovattiin modernimmaksi ja raikkaammilla valinnoilla halusimme erottaa Innovarchia selkeämmin irti muusta kentästä rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana asiantuntijana. WordPress-sivustoa uudistettaessa oli elintärkeää luoda helposti hallittavissa oleva kokonaisuus, joka istuu saumattomasti muun konsernin kokoonpanoon ja helpottaa sisällöntuottajien työtä. Arkkitehtitoimistolle tyypillisesti kuvamateriaali on isossa roolissa joten projektiesittelyt ovat selkeästi sivuston hiotuin osa-alue. Yhdistimme kaksi sivustoa multisite-asennukseen ja niiden välillä voidaan […]

Vahanen

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Loimme Vahanen-yhtiöille uuden, päivitetyn visuaalisen identiteetin sekä multisite-asennuksena toteutetun WordPress-sivuston. Vahanen on rakennus- ja kiinteistöalan suomalainen konsulttikumppani, joka tunnetaan hyvinvoivien elinympäristöjen rakentajana. Rakennusalalla onnistumista vastuun ottavan Vahasen palveluihin kuuluu asiantuntijapalvelut rakennusten koko elinkaaren ajalle. Vahasen konserni on levittäytynyt ympäri Suomen ja se työllistää vajaat 400 henkilöä. Vahasen visuaalisen identiteetin uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun brändin viestintään haluttiin uutta suuntaa ja vallitseva visuaalinen ilme ei tuntunut enää omalta. Tavoitteena oli luoda moderni ja rohkea brändi, joka erottuu selkeästi joukosta rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana […]

EK-Tieto

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EK-Tieto Oy järjestää yrityksille koulutusta työsuhdeasioissa, palkanlaskennassa, yritysverotuksessa ja yritysturvallisuusasioissa. Iasy Oy suunnitteli ja toteutti EK-Tiedolle uuden verkkosivuston. Sivustolla näytetään EK-Tiedon järjestämät koulutukset ja niihin on mahdollista ilmoittautua. Myös EK-Tiedon asiantuntijat esittäytyvät sivustolla. EK-Tiedolla ei ollut aikaisemmin omaa sivustoa, vaan kurssit olivat osana EK:n sivustoa. Uuden sivuston käyttöä seurataan tarkasti ja sivustoa jatkokehitetään palautteen ja kerätyn datan pohjalta. Sivuston alustana toimii WordPress.

Salivirta & Partners

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Salivirta & Partners on hyvinvointialan asiantuntijayritys. He toimivat monipuolisesti asiakkaidensa tukena erilaisissa kehittämisprojekteissa. Iasy Oy uudisti Salivirta & Partnersin visuaalisen ilmeen. Ilmeuudistuksen yhteydessä uudistettiin myös verkkosivusto. Verkkosivusto esittelee yrityksessä työskentelevät asiantuntijat ja toimii ketteränä sisällöntuotantoalustana. Sivuston pitää olla helposti muokattavissa lisääntyvän sisällöntuotannon ja kovassa kasvussa olevan yrityksen muuttuviin tarpeisiin. Sivuston alustaksi valikoitui WordPress. Kaksikielisen sivuston kielilaajennoksena toimii Polylang.

Fenix Sign sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fenix Sign on visuaalisen ilmeen ja hinnannäytön tuotantotalo. Fenix Signin sivustouudistuksen keskeisessä osassa olivat näkyvyyden sekä myynnin lisääminen. Tavoitetta tukemaan sivustolla otettiin käyttöön markkinoinnin automaatio Active Campaign. Sivustouudistuksessa verkkosivusto sai myös uudet, modernit toiminnollisuudet. Sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. Teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy ja leiskojen suunnittelusta Mainostoimisto MBE. Sivuston hosting ja tuotetuki tulevat Verkkoasemalta.

Laavu Solutions -sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Laavu Solutions on oululainen asiakaslähtöinen, asiantuntijapalveluita ja IT-ratkaisuja tarjoava yritys. Laavun tavoitteena on asiakkaiden tuottavuuden parantaminen digitalisaation tuomilla uusilla mahdollisuuksilla. Laavu on ollut mukana luomassa globaalia digitaalista menestystarinaa. Laavu on ketterä ja kyvykäs asiantuntija, joka haluaa ymmärtää asiakkaansa tarpeen ja auttaa sen ratkaisemisessa. Tavoitteena oli päivittää nettisivut vastaamaan nykyisiä palveluita ja samalla virkistettiin sivuston ulkoasua. Verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto toteutettiin responsiivisena.

Helsingin aikuisopisto

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsingin aikuisopiston sivut palvelevat ensisijaisesti opiskelijoita, jotka haluavat etsiä kursseja ja ilmoittautua niille. WordPress-julkaisujärjestelmälle suunniteltu ja toteutettu sivusto on kolmikielinen ja sen kurssitarjonta haetaan rajapinnan kautta ulkoisesta palvelusta. Sivustolla on lisäksi blogi ja sosiaalisen median integraatiot. Sivuston ulkoasun suunnittelun yhteydessä Helsingin aikuisopistolle otettiin brändikuvat sekä valittiin uusi väripaletti ja typografia.

OK Perintä

Tekijä: Genero Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

OK Perintä on uuden ajan perintätoimisto, joka haluaa muuttaa koko alaa entistä inhimillisempään ja ratkaisulähtöisempään suuntaan. Osana brändistrategian kirkastamista uusittiin myös yrityksen verkkosivusto viestimään paremmin yrityksen arvoja ja tapaa toimia. Kahteen eri kokonaisuuteen jaettu sivusto auttaa sekä toimeksiantaja-asiakkaita että velallisia löytämään heille tarkoitetun sisällön ja asiointia helpottavat verkkopalvelut nopeasti ja vaivattomasti. Koska OK Perintä palvelee asiakkaitaan kolmella kielellä, toteutettiin sivustosta kieliversiot suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Uuden verkkosivuston tavoitteena oli myös lisätä hakukonenäkyvyyttä ja auttaa uusien asiakkaiden hankinnassa mm. Inbound-markkinoinnin keinoin. Tätä varten […]

Relation

Tekijä: Hahmo Design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Antti Ervasti on pari- ja perhepsykoterapeutti sekä erikoistason seksuaaliterapeutti, jolla on yksityisvastaanotto Helsingissä. Toteutimme Antille kokonaisvaltaisen verkkopalvelun uudistuksen. Projektiin kuului (WordPress-toteutuksen ohella) muun muassa apu palvelun nimeämisessä, sivuston visuaalinen suunnittelu sekä valokuvauksen käsikirjoittaminen ja projektointi. Mainiot kuvat otti Kim Öhman. Tulevaisuudessa palvelu täydentyy ainakin verkkokaupalla sekä videochatilla.

redandblue.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistetun sivustomme konsepti muodostui kävijäanalytiikan ja kyselytutkimuksen tulosten sekä Googlen kehittämän design sprint metodin avulla. Sivusto ja sen kuvitustyyli suunniteltiin kollektiivisesti yrityksen viiden suunnittelijan voimin. Teknisesti sivusto on suunniteltu modulaariseksi niin, että samaa sivupohjaa hyödyntämällä voidaan luoda kaikki erilaiset sivu- ja sisältötyypit. Sivustosta tehtiin brändin näköinen, helposti selailtava ilmava kokonaisuus.

Enkora

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Enkora on asiakaspalvelun järjestelmäratkaisujen edelläkävijöitä Suomessa, joiden tuotteisiin ja palveluihin suurin osa meistä on törmännyt ehkä huomaamattaan. Enkoran tuotteilla ja ohjelmistoilla toimintaansa pyörittävät niin yritykset kuin kunnat ja kaupungitkin. Lähdimme uudistamaan Enkoran 10-vuotiasta brändiä luomalla uuden visuaalisen identiteetin – se lainaa tietyiltä osin vanhasta perimästä tuttuja elementtejä, mutta on raikkaan moderni, sivistynyt, ammattimainen ja kuitenkin helposti lähestyttävä. Uudistuksen myötä kaikki printtimateriaalit sekä messuständit suunniteltiin kokonaan uudelleen. Myös Enkoran ohjelmistoihin lähdettiin tekemään uutta visuaalista käyttöliittymää, luonnollisesti UX-suunnittelu edellä. Enkoran verkkosivut julkaistiin kesällä 2017 […]

Suomen Juristit

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen Juristit tunnetaan asiakaslähtöisestä, suoraviivaisesta ja modernista tavasta tehdä työtä. Suomen Juristit on helposti lähestyttävä lakitoimisto, jossa osaamisen kavereina empatia ja rentous lyövät kättä. Yrityksen tarkoituksena on tuoda lakipalvelut vastaamaan nykypäivän tarpeita ja samanaikaisesti murtaa ihmisten ennakkoluulot pölyttyneestä lakialasta etäisine toimijoineen. Suomen Juristien sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kuudes ja teknisestä toteutuksesta Verkkoasema Oy. Sivustolla panostetaan etenkin asiantuntijaesittelyihin. Sivusto on responsiivinen ja alustana toimii WordPress.

Lipporannan sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lipporanta rakentuu jokisuistoon, kauniin Hartaanselän äärelle lähelle Oulun toria ja keskustaa uudeksi kymmenen kerrostalon kaupunginosaksi, josta löydät omaan elämänvaiheeseesi sopivan unelmien kaupunkiasunnon. Lipporannasta löydät saman katon alta laadukkaan kodin, hulppeat yhteiskäyttöiset tilat, laajan valikoiman palveluita sekä uuden asumisen mallin, joka perustuu hyvinvointiin, yhdessä tekemiseen ja arjen asioiden jakamiseen. Lipporannan verkkosivu-uudistuksessa tarkoituksena oli ottaa entistä paremmin huomioon asuntosijoittajat. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema. Sisällöt ja sivuston suunnittelu tulivat NapapiiriHubilta ja leiskat Rimini Creativelta. Verkkosivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto on toteutettu responsiivisena. Sivuston […]

Ravintola Pannun verkkosivu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ravintola Pannu on palvellut nälkäisiä ja janoisia Oulussa parhaina ruoka-aikoina jo yli 25 vuotta. Meininki on säilytetty vuosien saatossa samana, mutkattomana. Ruokalista on vain kasvanut. Ja viimeisimmäksi keittiöön hommattiin aidoilla puuhiilillä toimiva grilli. Ravintola Pannun uudistuksen yhteydessä myös ravintolan verkkosivut uusittiin Verkkoaseman toimesta yhteistyössä mainostoimisto Työmaan kanssa. Verkkosivujen julkaisujärjestelmänä toimii Verkkoaseman oma VJ6 ja sivuston hosting ja tuotetuki jatkuvat Verkkoasemalla. Myös Ravintola Pannun vanhat verkkosivut oli toteutettu Verkkoaseman omalla julkaisujärjestelmällä. Uudistuksen myötä sivuista tehtiin responsiivinen kaikille laitteille. Projekti jatkuu Verkkoaseman toimesta digitaalisena […]

Campingaz grillit

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Campinggaz.fi esittelee laadukkaita, hintalaatusuhteeltaan edullisia kaasugrillejä ja niiden lisävarusteita. Sivusto suunniteltiin vastaamaan kuluttajien tarpeeseen vertailla grillien ominaisuuksia ja hintoja. Hintahaku-ominaisuudella käyttäjä voi hakea määrittämäänsä budjettiin sopivia tuotteita.

Pepsodent

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pepsodent on hoitanut suomalaisten hampaita jo yli 60 vuoden ajan. Pepsodentin tuntevat kaikki. Se on yksi Unileverin suurista brandeista Suomessa. Pepsodent.fi suunniteltiin ja rakennettiin Suomen markkinoita palvelevaksi ketteräksi markkinoinnin alustaksi. Sivusto rakennettiin Drupalilla Unileverin globaaliin hosting-ympäristöön, josta vastaa Amazon. Suunnittelu ja toteutus tehtiin kaikilta osin Unileverin kansainvälisten digi- ja turvallisuusstandardien mukaisesti. Karhu Helsinki on Unileverin pitkäaikainen digitoimistokumppani. Pepsodent.fi nostaa päärooliin tärkeimmän, eli Pepsodent-hammastahnat ja -hammasharjat. Tuotesisältöä tukevat hammashoitoa käsittelevät artikkelit, joiden päivittäminen on helppoa ja nopeaa. Säännöllisesti lanseerattavat Pepsodent-uutuudet nousevat esiin näyttävästi.

Meconetin verkkosivusto ja -kauppa

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meconet on pohjoiseurooppalainen jousien, lanka-, meisto- ja syvävetotuotteiden valmistaja. Meconet suunnittelee ja valmistaa tarkkoja metallikomponentteja ja teemme vaativia kokoonpanoja asiakkaiden tarpeisiin. Meconetin erilliset WordPress-sivut sekä WooCommersella toimiva Jousikauppa sulautettiin yhteen Verkkoaseman toimesta. Sivuston uudesta visuaalisesta ilmeestä vastasi Mainostoimisto MBE. Projektin keskeisimpiä tavoitteita olivat edesauttaa hakukonelöydettävyyttä sekä tehostaa Jousikaupan, eli tarjouspyyntökoneen käyttöä. Yhteen sulautuksen myötä Meconetin jousi-tuotteista pääsee siirtymään suoraan Jousikauppaan, jossa tarjouspyyntö sekä tuotteisiin tutustuminen onnistuvat helposti.

Sato Oyj:n verkkovuosikertomus

Tekijät: Miltton Oy (Visuaalinen suunnittelu), Valu Digital Oy (Tekninen toteutus)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

SATO Verkkovuosikertomus 2016 Valu Digital vastasi Sato Oyj:n verkkovuosikertomuksen teknisestä toteutuksesta. Vuosikertomuksen layoutin suunnitteli viestintätoimisto Miltton. ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry valitsi toukokuussa 2017 SATO:n kertomuksen listaamattomien yhtiöiden parhaaksi vuosikertomuksesi. MITÄ TEHTIIN? PDF:n tulostaminen Käyttäjä voi itse koostaa verkkovuosikertomuksesta pdf:n, jonka sivut ovat vapaasti valittavissa ja järjestettävissä. Sivujen palstamäärää voi muuttaa, ja sivut juoksutetaan ja sisällysluettelo rakennetaan automaattisesti. PDF:n ulkoasua taitettiin sivustosta erikseen näyttävän lopputuloksen varmistamiseksi. Kaaviot ja raportointikeskus Verkkovuosikertomuksen dynaamiset kaavioit tuotettiin graafigeneraattorilla. Satolle tehtiin raportointikeskuksen etusivu, johon kerättiin ja jatkossa […]

Tamtrongroup.com

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tamtron on kansainvälinen vaakojen ja punnitustiedon hallintajärjestelmien valmistaja. Geniem toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen räätälöitynä WordPress-toimituksena mainostoimiston luoman ulkoasusuunnitelman pohjalta. Geniemin designerin käsialaa on myös sivuston responsiivinen ilme. Palvelun keskiössä on asiakkaan tarjoamat tuotteet ja palvelut, joiden osalta toteutettiin mahdollisuus suodattaa tuotteita kahdella eri tasolla. Monikansallisena yrityksenä Tamtron Group tarjoaa sisältöään kahdellatoista kielellä ja yli kahdellakymmenellä erilaisella domain-nimellä. Maakohtaiset domainit ohjataan automaattisesti maakohtaiselle, kielistetylle sivulle, kun taas yleiset domainit (https://www.tamtrongroup.com) osalta tunnistetaan kieli ja viedään kieliversioidulle sivulle, mikäli sellainen on olemassa.

Folksam

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Folksam Vahinkovakuutus tarjoaa laadukasta vakuutuspalvelua yksityisasiakkaille ja yrityksille. Karhu Helsinki on Folksamin strateginen digitoimistokumppani. Olemme tehneet yhdessä töitä yli kymmenen vuotta. Verkkosivusto on Folksamin bisneskriittinen myynti- ja markkinointityökalu. Folksam.fi uudistettiin läheisessä yhteistyössä Folksamin markkinointiviestintätiimin ja IT-tiimin sekä ruotsalaisen designtoimisto Dobermanin kanssa. Projektissa uudistettiin sivuston rakenne, visuaalisuus ja käyttökokemus kokonaisuudessaan, suurelta osin sisältöön koskematta. Projekti oli hyvä osoitus siitä, miten Drupal-sivustolle voidaan tehdä laaja ja perustavanlaatuinen uudistus ilman suurta sisältöprojektia ja maltillisin kustannuksin. Uuden Folksam.fi-sivuston visuaalisuus ja käyttöliittymä perustuvat kansainvälisiin linjauksiin, joita muokattiin […]

Nokian Jalkineet

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nokian Jalkineet eli kumisaappaat? Äärimmilleen yksinkertaistettuna kyllä, mutta tarkemmin katsottuna tuotteita onkin liki sata ja joukossa on niin ammattijalkinetta, lasten Hai-saapasta ja trendikästä pihakenkää. Uudistimme sivuston WordPressille ja helpotimme samalla tuotteiden lajittelua ja niiden ominaisuuksien esittelyä. Nokian Jalkineet herättävät tunteita myös niiden käyttäjissä ja kerrankin palautetta suorastaan vyöryi sosiaalisen median kautta. Asiakkaalta saatu palaute: “Jaoimme sivun Nokian Jalkineiden FB:n kautta heti ensimmäisenä päivänä ja saimme yhden viikonlopun aikana yli tuhat kommenttia siitä, kuinka positiivisesti sivut otettiin vastaan! ‘Raikkaat, selkeät, toimivat, mobilikelpoiset’, olivat […]

Cocovi.fi

Tekijät: Evermade (Tuotanto), Zeeland (Suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kihniöstä kotoisin oleva CocoVi on Suomessa superfoodien pioneeri, jonka missio on tehdä paremman minän löytämisestä helpompaa, hauskempaa ja nautinnollisempaa tuomalla maailman ravinnetiheimmät ruoka-aineet jokaisen lautaselle. Evermade toteutti uuden Cocovi.fi-sivuston Zeeland Familyn kanssa. Sivustolla esitellään CocoVin herkulliset tuotteet ja tarjotaan parhaat reseptit superfood-herkkuihin.