Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto

Sopimustieto

Tekijä: Meiko Oy
Tärkein teknologia: React
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sopimustieto muuttaa maailmaa digitalisoimalla sopimukset alusta loppuun. Meiko suunnitteli ja toteutti Sopimustiedon verkkosivuston, jonka kautta yksityishenkilö tai yritys voi valita valmiiksi luoduista sopimuspohjista itselleen sopivimman. Meiko kehitti myös Sopimustiedon digitaalista alustateknologiaa jatkuvalla sopimuksella tarjoten jatkuvasti kehittyvälle palvelulle kyvyn vastata tulevaisuuden haasteisiin ja tarpeisiin. Kovassa kasvussa olevan palvelun tulee myös pystyä vastaamaan skaalautuvuuden haasteisiin. Projektin aikana kehitettiin muun muassa seuraavat ominaisuudet: – Verkkosivusto (kuvassa) – Sopimuskone, älykäs sopimuksen luonti – Sähköinen allekirjoittaminen, myös vahva – Sähköinen arkistointi – Tietopalvelujen osto – Tilauspohjainen maksuliikenne […]

North Patrol

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

North Patrolin sivustouudistuksessa keskityttiin suorituskykyyn ja saavutettavuuteen. North Patrol on digitaalisen viestinnän ja liiketoiminnan asiantuntijayritys, joka auttaa löytämään oikean kumppanin ja teknisen alustan esimerkiksi verkkopalveluhankintaan kilpailuttamalla toimijat oikeaoppisesti ja puolueettomasti. Yritys on tullut Dudelle tutuksi northpatrolilaisen Perttu Tolvasen luotsaaman Vierityspalkki.fi-verkkojulkaisun kautta. Aiemmin WordPress.comin avulla rakennetut sivut haluttiin freesata asennetun WordPressin päälle, joka mahdollistaisi laajempia optimointitoimenpiteitä nopeuden ja saavutettavuuden osalta. Sivustosta toteutettiin monikielinen versio, jossa suomenkielinen sivusto toimii .fi -domainin ja englanninkielinen .com-domainin alla. Sivusto on saavutettava WCAG 2.0 standardin A-tasoon saakka ja […]

KAS asunnot verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

KAS asunnot on valtakunnallinen vuokra-asuntoyhtiö, jolla on yli 8000 vuokra-asuntoa 34 eri paikkakunnalla. Verkkosivustouudistuksessa vuokra-asuntojen hakutoiminnallisuus uudistettiin täysin. Kiinteistöjä ja asuntoja koskeva tieto haetaan ulkoisesta rajapinnasta Tampuuri-kiinteistönhallintaohjelmasta. Listaus- sekä vuokrahakemustoiminto on toteutettu Vue-tekniikkaa hyödyntäen. Nopea, selkeä ja visuaalisesti laadukas vuokrakotien hakutoiminto auttaa asunnon etsinnässä ensiluokkaisesti sekä mobiilissa että desktop-näkymässä. Kävijä voi halutessaan lisätä valitsemansa vuokra-asunnot suoraan henkilökohtaiseen hakemukseensa ja nopeuttaa näin asiointia sivustolla. Paikallista hakukonenäkyvyyttä palvelee paikkakuntakohtainen sivu, jolle on koottu kävijän tarpeiden ja toiveiden mukaan rajattavaksi paikkakunnan vapaat asunnot. Käyttäjä voi […]

Varjolan tila

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Varjolan tilan matkailu tähtää kansainvälisille markkinoille ja kaipasi freesausta brändilleen sekä soivan sivuston. Vanhat sivusto oli jämähtänyt vanhan julkaisujärjestelmän mukana kivikaudelle, joten päivitykselle oli todellakin tarvetta. Duden graafikot löivät nyrkit saveen ja alkoivat virittelemaan Varjolalle ehdotuksia uudesta ilmeestä. Samaan aikaa kasattiin yhdessä raamit sivustolle (rakenne, tarvittavat toiminnallisuudet, suunta ilmeelle). Aloituspalaverin jälkeen päästiin raapimaan rautalangat kasaan joiden pohjalta veivattiin sivuston visuaalinen ilme. Samalla uudistui logo että pätkähti. Sivuston sisältöjen hallinnasta tehtiin helppoa yksinkertaisella hallintapaneelilla, jossa sivut rakennetaan halutuista lohkoista jokaisen sivun tarpeen mukaan. […]

Suzuki Finland -verkkosivusto

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suzuki Finland on Suzukin Suomen sivuliike joka toimii maajantuojana Suzukin moottoripyörille sekä perämoottoreille. Kankea ja vanhentunut sivusto ei ollut responsiivinen eikä palvellut yrityksen henkilökuntaa eikä ulkoisia kohderyhmiä toivotulla tavalla. Sivustolle haluttiin täysi uudistus nojaten Suzukin olemassaolevaan visuaaliseen ilmeeseen ja asiakkaan kanssa käytyihin tavotteisiin. Sivustokokonaisuus toteutettiin kevyenä multisite-toteutuksena sisältäen sivustot sekä moottoripyörille että perämoottoreille. Sivustosta haluttiin helposti päivitettävä ja selkeä kokonaisuus mikä tarjoaa kuluttajille mielikuvien lisäksi lisätietoa ostopäätöksen tueksi. Sivuston tärkein yksittäinen ominaisuus on jälleenmyyjähaku, josta on helppo löytää lähimmät myyntikumppanit sekä huollot. […]

Vennerin keittiössä

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vennerin Keittiössä -verkkopalvelu tarjoaa uudenlaisen tavan auttaa ja voimauttaa yhteiskuntamme apua tarvitsevia. Palvelu tarjoaa kuukausi- tai vuosilisenssin tilaajille ravitsevia ja monipuolisia kasvisuokareseptejä. Palvelusta saadut tuotot ohjataan tukemaan apua tarvitsevien perheiden parempaa ravitsemusta Venner-ruokakassien kautta. Suunnittelimme sivuston graafisen ilmeen ja käyttöliittymän mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda houkuttelevat videomuotoiset reseptit ja runsaan uusiutuvan sisällön näyttävästi esille. Verkkopalvelun toteutuksessa kiinnitimme erityistä huomiota maksuintegraation ja lisenssinhaltijoiden sujuvaan ja helppoon hallinnointiin.

Neste.fi

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Exove suunnitteli ja toteutti Neste.fi -palvelun, joka koostuu verkkokaupasta, palvelukanavasta ja tietopankista yksityis- ja yritysasiakkaille. Projektin tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta ja lisätä myyntiä joustavalla ja tulevaisuusturvallisella alustalla, jonka avulla Neste pystyy toteuttamaan uusien digitaalisten kanavien potentiaalin. Toteutimme palvelun konseptin tiiviissä yhteistyössä Nesteen tiimien, asiakaspalvelun ja valittujen asiakkaiden kanssa. Palvelua testattiin loppukäyttäjillä prototyypin avulla, jolloin saatiin arvokasta käyttäjäpalautetta. Tekninen toteutus tehtiin Drupal-sisällönhallinta- ja verkkokauppa-alustalla. Node.JS-teknologian avulla palvelu integroitiin Nesteen toiminnanohjausjärjestelmään ja muihin taustajärjestelmiin skaalautuvasti.

EduExcellence

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EduExcellence tarjoaa suomalaisia huipputason koulutusratkaisuja kansainvälisille asiakkailleen, joita ovat niin koululaitokset, yritykset kuin julkinen sektori. Ratkaisuja tarjotaan konsultoinnin, koulutusohjelmien ja erilaisten intensiivikurssien muodossa. EduExcellence tekee tällä hetkellä yhteistyötä muun muassa Etelä-Afrikassa, Uruguayssa ja Kiinassa. Tuore näkökulma suomalaiseen koulutusvientiin EduExcellence lähestyi Sinistä Härkää tavoitteenaan luoda uusi sivusto, joka palvelee yrityksen moninaisia tarpeita. Sivuston tärkein tavoite on luoda selkeä kuva yrityksen toiminnoista ja palveluista. Yrityksen palvelut, kohderyhmät ja toimialat ovat monipuolisia ja siksi sisältö on tärkeää esittää johdonmukaisesti ja välttää informaatioähkyä. Sivustoa ja sen […]

Factornova

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Factornova on nopeasti kasvanut tapahtumatoimisto, joka kaipasi uutta visuaalisesti freesiä verkkopalvelua. Redandblue vastasi palvelun konseptoinnista, käyttöliittymästä, visuaalisesta ilmeestä, WordPress-toteutuksesta, ylläpidosta ja jatkokehityksestä. Palvelun ulkoasu suunniteltiin tiiviissä yhteydessä Factornovan oman visuaalisen tiimin kanssa. Uudistimimme myös brändin osalta yrityksen typografian samassa projektissa. Palvelusta toivottiin helppokäyttöinen niin loppukäyttäjille kuin ylläpitäjillekin. Sivulle luotiin myös ehkäpä kaikkien aikojen hienoin henkilögalleria!

Fresh House

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fresh House on siivouspalveluihin erikoistunut perheyritys Helsingissä. Yritys palvelee asiakkaitaan eri puolilla pääkaupunkiseutua kaikissa toimitilojen puhtaanapitoon liittyvissä asioissa, lähes 30 vuoden kokemuksella. Fresh House on niittänyt mainetta Helsingissä luotettavana ja osaavana toimijana, ja onkin onnistunut puskaradion avulla saamaan nimekkäitä asiakkaita. Yrityksen visuaalinen ilme ja verkkopalvelu eivät kuitenkaan olleet täysin tasapainossa erinomaisen palvelun kanssa, vaan edellisestä brändiuudistuksesta oli jo kulunut aikaa. Yrityksen strategiaa ei myöskään oltu koskaan pysähdytty kunnolla miettimään. redandblue auttoi Fresh Housea kiteyttämään strategiaa, teimme yritykselle visuaalisen ilmeen sekä verkkopalvelun, otimme valokuvat […]

Poolia

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Poolia on jo kolmekymmentä vuotta toiminut rekrytointiyritys, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Saksassa. Teimme Poolialle uuden verkkopalvelun, joka palvelee sekä työn etsijöitä että työnantajia. Projektiin kuului käyttöliittymäsuunnittelu, prototyypitys, visuaalinen suunnittelu, tekninen WordPress-toteutus, kytkennät rajapintoihin sekä ylläpido ja jatkokehitys. Palvelun tuli toimia erityisen hyvin mobiilikäyttäjillä. Sivuston konsepti muotoiltiin miettimällä työnhakijan palvelupolkua prosessina, joka voi hyvinkin alkaa mobiililaitteella ruuhkabussissa ja päättyä hakemuksen jättämiseen illalla kotikoneelta. Erillistä rekisteröitymistä tai kirjautumista ei toivottu, mutta käyttäjälle haluttiin silti antaa mahdollisuus jatkaa kesken jäänyttä työpaikkahakemusta. Rakensimme […]

Arnolds

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Arnolds on Suomen vanhin amerikkalaistyylinen leipomokahvila, perustettu vuonna 1991. Nykyään Arnolds-kahviloita löytyy ympäri maan Torniosta Helsinkiin – yhteensä noin 30 kappaletta. Toimipisteiden lisäksi myös tuoterepertuaari on laajentunut perinteisistä donitseista: Nykyään Arnolds-kahviloista saa muun muassa myös bageleita, smoothieita ja laajan valikoiman erikoiskahveja. Brändiuudistuksen myötä myös verkkosivut uusiksi Hasan & Partners toteutti brändiuudistuksen Arnoldsille kesällä 2017, jonka jälkeen myös verkkosivut oli tarve uudistaa. Uusien verkkosivujen tärkeimpiä tavoitteita olivat tuotevalikoiman selkeä esillepano, Arnolds-yrittäjyyden boostaaminen sekä lähimmän Arnolds-kahvilan helppo löytäminen. Hasan & Partners toteutti verkkosivuprojektin layoutit […]

Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö – HY+

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

HY+ – Selkeä pääsivusto josta muodostettiin oma teema HY+ on Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö. HY+:n innostava ja samalla vastuullinen tehtävä on suunnitella, tuottaa ja tarjota yliopistollista aikuiskoulutusta nykypäivän työelämän tarpeisiin. Brändiltään ja koulutustarjonnaltaan selkeä pääsivusto HY+ ja Sininen Härkä aloitti vauhdikkaan yhteistyönsä pääsivuston uudistamisella. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää HY+:n brändiä ja integroida koulutustarjonta sivustolle. Nopeatempoinen projekti pääsi molempiin tavoitteisiinsa – brändiä luotiin Helsinki-teemaisilla suurilla kuvilla ja koulutustarjonnan integroinnin voi nähdä täältä. Integrointi helpottaa niin markkinointia, kuin päivitettävyyttä. Käyttäjiä on helppo ohjata selaamaan […]

Dunning, Kruger & Associates

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Paper Planes rakensi Dunning, Kruger & Associatesille uudet sisältölähtöiset sivut reilussa kahdessa kuukaudessa. Ketterän yhteistyön tuloksena yrityksen kasvua tukevat hakukoneoptimoidut, käyttäjäystävälliset ja nopeat WordPress- sivut, joita on helppo kehittää myös tulevaisuudessa. Sisältömoduulien käyttö mahdollistaa sivujen laajankin muokkauksen ja tekee jatkokehittämisestä suoraviivaista. Informaatioarkkitehtuurissa huomioitiin toiveet sisältölähtöisyydestä, esteettömyydestä ja helppokäyttöisyydestä. Asiakkaan toiveesta toteutus tehtiin lähes täysin ilman JavaScriptiä. Kommunikointiin käytetyt Slack ja Google Hangouts sekä viikoittainen statuspuhelu varmistivat ketterän yhteydenpidon asiakkaan Saksassa työskentelevän designerin ja sisältövastaavan, Suomen toimiston ja Paper Planesin välillä. Uusi sivusto on ratkaissut […]

Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy eli HS-Vesi on Hämeenlinnan, Hattulan ja Akaan omistama vesihuoltoyhtiö. Yhtiö huolehtii toiminta-alueellaan hyvänlaatuisen veden hankinnasta ja jakelusta sekä jätevesien tehokkaasta poisjohtamisesta ja puhdistamisesta. Yhteistyömme alkoi vuoden 2018 lopulla kun HS-Vesi oli tunnistanut tarpeen verkkosivustonsa päivittämiselle. Vanha alusta oli kömpelö, rakenne oli ajan saatossa sisällön kasvaessa muuttunut sekavaksi eikä sivusto sopeutunut responsiivisesti eri päätelaitteille. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress avoimen lähdekoodin, helpon sisällön hallinnan ja vaivattoman muokattavuuden vuoksi. Suunnittelimme yhdessä HS-Veden kanssa käyttäjälähtöisiä metodeja hyödyntäen eri käyttäjäryhmille sopivat käyttäjäpolut sekä […]

Turre Legal

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Harvassa ovat ne sivustot, joiden hakukonenäkyvyyden pohjana on 20 vuotta perusteellisesti tuotettua sisältöä. Turre Legal tunnetaan digitaalisesta palvelustaan, läpinäkyvästä hinnoittelustaan sekä rouheasta otteestaan. He haluavat palvella asiakkaitaan verkossa jo ennen ensimmäistä kohtaamista. ”Kohdeyleisömme ytimessä ovat teknologia-alalla toimivat yritykset, jotka käyttävät itsekin sähköisiä palveluita. Heillä ei ole vielä omaa lakimiestä, joten verkkopalvelu suunnitellaan ja sisällöt kirjoitetaan toimitusjohtajalle, HR:lle tai talousjohtajalle.” Näin kohdeyleisöä kuvailee Herkko Hietanen, Turre Legalin yksi kolmesta perustajasta, osakas ja lakimies. Kohdeyleisö kirkkaana mielessä lähdettiin tekemään verkkopalvelu-uudistusta, jonka tärkeimmäksi tavoitteeksi muodostui […]

TFW Helsinki

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Case TFW Helsinki – Positiivista liikkumisen iloa TFW Helsinki on Suomen ensimmäinen Training For Warriors -kuntosali. Yrityksen tavoitteena on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta. Kolme kuntosalia yhden brändin – ja verkkosivuston – alle Sinisen Härän ja TFW Helsingin yhteistyö pyörähti toden teolla käyntiin keväällä 2018 juuri yrityksen kolmannen kuntosalin, TFW Stadin, avauksen kynnyksellä. Ennen yhteistyötä TFW Helsingin kuntosaleilla oli ollut omat verkkosivustonsa, mutta uudella sivustolla päätettiin hyödyntää tfwhelsinki.com-sivuston ansaitsemaa hakukonenäkyvyyttä, ja rakentaa kaikki kolme kuntosalia saman brändin alle. […]

Chilit

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Chilit – Osaa. Ehtii. Uskaltaa. Chilit tuottaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja IT-ympäristöjen hallintaan sekä kehittämiseen. Yritys tarjoaa erinomaista palvelua oikealla asenteella, ilman turhaa byrokratiaa ja tuskastuttavaa palvelu­hierarkiaa. Toisin sanoen IT-palveluita jatkuvalla palvelu­asenteella. Vuonna 2018 Chilit Oy:n liikevaihto oli lähes 34 miljoonaa euroa. Yhteistyötä jo kahden sivuston ajan Sininen Härkä on aloittanut Chilitin kanssa yhteistyön jo vuonna 2016. Silloin rakennettiin sivusto toisen kumppanin tekemillä sisällöillä sekä ulkoasulla. Sivusto toimi useamman vuoden hyvin, mutta muuttuva palveluvalikoima ja sivuston muuttuneet vaatimukset aiheuttivat ongelmia – asiakkaiden ja […]

Autoklinikka

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Autoklinikka on vahinkokorjaamo, jossa auton korjaaminen sujuu niin helposti kuin se ylipäänsä voi sujua. Pohjoismaiseen Werksta Groupiin kuuluva Autoklinikka kattaa jo yli 30 korjaamon voimin suomalaisten autoilijoiden pelti-, kolari- ja tuulilasivaurioiden korjaustarpeet. Autoklinikka koosti joukon asiantuntijoita ympärilleen, kun he lähtivät uudistamaan sekä brändiään että verkkopalveluitaan syksyllä 2018. Mukaan valikoitui IT-konsultti, mainostoimisto NORD DDB, hakukoneoptimoinnin ammattilainen Qurulta sekä teknisestä toteutuksesta vastaava Pixels. Meidän roolimme oli konsultoida verkkopalvelun suunnittelua käyttäjäkokemuksen sekä teknisen asiantuntijan näkökulmasta sekä vastata koko sivuston kehittämisestä. Alustaksi oli valittu WordPress, pitkälti […]

Hae isännöintiä

Tekijät: Aucor Oy (Tekniikka), Industry62 (Suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hae isännöintiä -verkkopalvelu syntyi ratkaisemaan kaksi erittäin selkeää ongelmaa. Taloyhtiöiden hallitusten jäsenet kokivat, että isännöinnin ostaminen oli vaikeaa. Isännöintiyritykset puolestaan saivat sekalaisia tarjouspyyntöjä, joihin joutui järjestään pyytämään lisäselvityksiä. Isännöintiliitolle Hae isännöintiä -sivusto on jäsenyritysten palvelua, vaikka palveluun voivatkin maksusta liittyä myös muut isännöintiyritykset kuin liiton jäsenet. Ennen projektin alkua Isännöintiliiton digitaalisten palveluiden kehittämisestä vastaava Marianne Falck-Hvilstafeldt oli tehnyt taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille ja muutamille jäsenille kyselytutkimuksen. ”Vastauksista kävi ilmi, että taloyhtiöiden hallitukset kaipasivat apua yritysten löytämiseen, vertailuun ja tarjouspyyntöjen jättämiseen”, Falck-Hvilstafeldt kertoo. Isännöintiliiton […]

Hanko Data Parks

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hanko Data Parks on kunnianhimoinen hanke, jonka tavoitteena on rakentaa Hangon ja Raaseporin alueesta ICT-yhdyskäytävä Euroopan ja Aasian välille tarjoamalla erinomaiset mahdollisuudet datakeskusten perustamiselle. Kun kohderyhmänä ovat suurimmat online-yritykset, on verkkosivuston oltava kohderyhmän kanssa samaa huipputasoa. Asiakas halusi entistä selkeämmän verkkosivuston, jonka kautta tieto löytyy helposti. Pääpaino oli verkkosivuston rakenteen ja sisällön suunnittelussa siten, että tuotteet ja palvelut ovat hyvin esillä. “JCO: n ihmiset ovat erittäin ammattitaitoisia ja he tietävät, mitä tekevät. He ovat toimittaneet kaiken, mistä olemme sopineet, ja he ovat […]

Nordcenter Golf & Country Club

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nordcenter Golf & Country Club on korkeatasoinen golfkeskus Raaseporissa. JCO Digitalin tehtävänä oli uudistaa ja raikastaa Nordcenterin digitaalinen ilme. JCO:n vastuulla oli verkkosivuston rakenteen ja käyttöliittymän suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPressillä. “JCO esitteli meille ajatuksensa, ja olimme heti vakuuttuneita. He olivat todella lukeneet meitä kuin avointa kirjaa. Prosessi sujui jatkuvassa vuorovaikutuksessa, mutta oli tärkeää, että saimme keskittyä omaan työhömme, kun JCO toimitti sen, mitä pyysimme. Ja tulokset ovat selvät: JCO:n avulla lukumme osoittavat kasvua sekä myynnin että golfkierrosten osalta.” – Mats Grönblom, […]

Rotator – konekaupan sivustouudistus

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistimme vuonna 2018 Rotator yrityssivuston. Uusi sivusto on rakennettu yhdessä Rotatorin tiimin kanssa pidettyjen Service Lab -työpajojen pohjalta määriteltyjen käyttäjäprofiilien palvelemiseksi. Tärkeimpiin toiminnallisuuksiin voidaan listata muun muassa edistynyt haku, paikalliset yhteystiedot ja huoltolistaus. Vaihtokoneet tuodaan kaupattavaksi Mascus-järjestelmästä upotuksena.

Pablo Films

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pablo Films on helsinkiläinen tuotantotoimisto, joka on erikoistunut korkealaatuisiin video- ja valokuva-tuotantoihin. Suunnittelimme Pablolle simppelin ja vaikuttavan WordPress-verkkosivuston, joka esittelee yrityksen osaamisen mahdollisimman visuaalisella tavalla. Sivuston on päärooliin nostettiin upeat videokoosteet ja työnäytteet Pablon asiakasprojekteista.

Naantali Spa

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lomakokemus alkaa jo kotisohvalta, kun verkkopalvelu herättää ihastuttavaa odotusta. Verkkopalvelun rooli lomaodotusten ja innostuksen herättäjänä on niin keskeinen, että Naantali Spa on aina panostanut runsaasti sivustonsa houkuttelevuuteen ja laatuun. Aikanaan kilpailijat kävivät kilvan kopioimassa ideoita Naantali Span verkkopalvelusta, mutta nyt ajan hammas oli alkanut nakertaa myös edelläkävijää. ”Tavoitteena oli joustavampi kokonaisuus, jolla pystymme lähestymään asiakkaitamme paremmin. Naantalin Kylpylän palveluntarjonta on erittäin laaja ja monipuolinen, mikä luonnollisesti asettaa koviakin haasteita sivustolle”, toteaa myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen. Verkkopalvelu-uudistuksessa lähdettiin siis sekä lisäämään jälleen […]

Kekkilä Professional -verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Näyttävä ja asiointia helpottava verkkopalvelu ammattiviljelijöille Kekkilä Professional on osa Kekkilä Group -konsernia, joka tuottaa kasvatusratkaisuja ammattiviljelijöille, viherrakentajille ja kuluttajille. Kekkilä Professionalin asiakaskunnan muodostavat ammattiviljelijät ja jälleenmyyjät maailman kaikissa maanosissa. Kekkilä uudisti ammattilaisille suunnatun verkkopalvelunsa. Tärkein tavoite oli viljelijöiden saumaton palvelu maantieteellisestä sijainnista riippumatta. Samalla haluttiin rakentaa Kekkilän luotettavaa asiantuntijabrändiä yhä vahvemmaksi. Valu toteutti uudistuksen, johon kuului Kekkilä Professional -sivuston konseptointi, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus. Kolmeen kokonaisuuteen jaoteltu sisältö 1. Tuotevalikoima esitellään sivustolla kautta linjan seitsemään tunnistettavaan tuotesegmenttiin jaoteltuna. Suomalaisille viljelijöille […]

Kristina Cruises -verkkosivut

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kristina Cruisesille tehty laaja verkkosivuhanke piti sisällään muun muassa integraatioita, modulaaristen sivupohjien rakentamista ja some-jakotoiminnallisuuden asettamista. Suosikkilistaus lukeutuu myös sivuston avaintoiminnallisuuksiin. Kristina Cruisesin verkkosivuilta löytyy lisäksi blogi, erilaisia lomakkeita ja kattava hakutoiminto. Into-Digital kiittää Kristina Cruisesia luottamuksesta & toivottaa onnittelut uuden verkkopalvelun julkaisun kunniaksi, vaikka yhteinen taival jatkuukin verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen suhteen. Kristina Cruisesin projektista vastannut Head of Customer Experience Antti Partanen kuvaa hanketta seuraavasti: ”Toteutimme edelliset verkkosivut myös yhteistyössä Into-Digitalin kanssa. Tarjouskierroksen jälkeen vakuutuimme jälleen heidän tavastaan toimia suoraviivaisesti ja […]

Lammi -verkkosivusto

Tekijät: Ida Fram Oy (Visuaalinen suunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into-Digital tuotti Lammille uudet verkkosivut yhdessä sisaryhtiömme Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Framin kanssa. Ida Fram vastasi verkkosivuston suunnittelusta – Into puolestaan totutusti teknisestä toteutuksesta. Sivuston visuaalisuus perustuu hyvin pitkälti Lammin erittäin näyttävään ja ansiokkaaseen kuvamaailmaan. Kaikki Lammin tämänhetkiset talomallit ovat nähtävillä sivustolla. Talomallistolle on rakennettu laaja filtteröinti, joka helpottaa käyttäjää löytämään juuri oikean talon. Teknisestä näkökulmasta projektissa onnistuttiin toteuttamaan sisällönhallintaan modulääriset, monipuoliset ja helppokäyttöiset työkalut niin, että sivuston ilme pysyy yhtenäisenä ja toiminta responsiivisena.

Redan Redan

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ensimmäiset verkkosivut toteutimme Redan Redanille jo vuonna 2017, mutta sen jälkeen yhteistyö on jatkunut. Linda on aktiivinen somessa ja uuttera bloggailija, joten painopiste projektissa oli luonnollisesti somefeedit ja blogi. Myös työnäytteet ja palvelut tuli olla keskeisesti ja selkeästi esitetty. Iso paletti kaikkea, mutta pistettiin onnistumaan! Koska mikään sivusto ei ole koskaan “valmis” ja varsinaiset ajatukset tulevat vasta oikean käytön myötä, jatkotarpeita syntyi pian. Siispä 2018-2019 vaihteessa tuunattiin jo seuraavaa versiota ulkoasusta lähtien. Linda vanhana nörttinä onneksi osaltaan tietää miten näitä hommia tehdään […]

Vermo – sivustouudistus

Tekijä: Liana Technologies
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vermo on Suomen pääravirata, joka tarjoaa erinomaiset puitteet paitsi raviurheiluun myös erilaisten tapahtumien järjestämiseen. Vermo aloitti Liana Technologiesin (ent. Koodiviidakon) asiakkaana vuonna 2013, jolloin heille toteutettiin uudet verkkosivustot Sivuviidakko-alustalle. Vuonna 2018 sivustolle päätettiin tehdä laajamittainen päivitys, jossa uudistettiin käytännössä aivan kaikki. Sivupuun rakenne muutettiin, sivustosta tehtiin responsiivinen, minkä lisäksi koko sivusto sai raikkaan ulkoasun Vermon brändi-ilmeen mukaan. Uudistuneet verkkosivut palvelevat nyt ennen kaikkea ravikilpailujen kävijöitä ja osallistujia, mutta myös tuovat enemmän esille monipuolisia ravintola-, tapahtuma- ja elämyspalveluja, joita Vermo tarjoaa ravien ohella.

Lauritzon’s

Tekijä: Web-veistämö
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sisustustekstiiliyritys Lauritzon´s on suomalainen perheyritys jolla on monipuolinen ja laaja mallisto korkeatasoisia huonekalukankaita. Lauritzonin kanssa vuosia jatkunut yhteistyö on viimeaikoina poikinut graafisen ilmeen uudistuksen, ja lisäksi suunnittelimme sivustolle käytännöllisiä ratkaisuja kuten yhteystiedot -sivun haitarijaottelun. Hauskojen hashtagien ja selkeän ryhmittelyn ansioista asiakkaiden on helppo saada tarvitsemansa tiedot oikeasta paikasta. Veistelimme verkkosivuston verkkokauppapohjalle käyttäen WooCommercea. Sivustolla ei vielä ole kuitenkaan varsinaista ostomahdollisuutta tuotteille.

Smarp

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Smarp on sisällön löytämiseen ja jakamiseen tarkoitettu työkalu. Smarp kokoaa yritykseen ja sen toimintaympäristöön liittyvän relevantin ja mielenkiintoisen sisällön yhteen paikkaan, josta se on helposti löydettävissä ja jaettavissa myös muulle maailmalle. Smarp lähestyi meitä verkkosivu-uudistuksen ja brändin päivityksen tiimoilta. Aloitimme projektin Foundation-vaiheella, jonka aikana loimme strategian haluttujen konversioiden saavuttamiseksi. Strategia perustui tärkeimpien käyttäjäpersoonien tarpeiden pohjalta suunniteltuihin käyttäjäpolkuihin, joiden avulla varmistimme, että kukin käyttäjä löytää tarvitsemansa informaation helposti ja nopeasti ymmärrettävässä muodossa. Pohtiessamme Smarpin brändiä esiin nousivat ennen kaikkea seuraavat adjektiivit: ammattimainen, luotettava […]

Yousician.com

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Joka sekunti, joka päivä, jossain päin maailmaa, joku aloittaa uuden instrumentin opettelun Yousicianin avulla. Yousician sai alkunsa innostuksesta mullistaa musiikin opetus täysin mukaansa tempaavan sovelluksen avulla ja heidän visionaan on tehdä musikaalisuudesta yhtä yleistä kuin lukutaidosta. Nykyään Yousicianin avulla miljoonat käyttäjät opettelevat soittamaan pianoa, kitaraa, bassoa, ukulelea sekä laulamaan. SaaS-palvelujen, kuten Yousicianin, digitaalisessa markkinoinnissa on usein melko suoraviivainen asiakaspolku; sivustolle ajetaan mahdollisimman paljon laadukasta liikennettä ja käyttäjiä ohjataan lataamaan sovellus. Verkkokaupan tavoin, sivuston tulee konvertoida hyvin ja sen optimointia tehdään jatkuvasti. Yousicianin […]

aTalent Recruiting

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

aTalent auttaa yrityksiä ja työnhakijoita yhdistämällä osaavat nuoret tekijät ja kiinnostavat yritykset. aTalent haluaa tarjota erinomaisen rekrytointikokemuksen niin työnantajille kuin työntekijöille. Aloitimme yhteistyön aTalentin kanssa luomalla selkeän käsityksen yrityksen toiminnan kulmakivistä; arvoista ja missiosta, jonka jälkeen loimme strategian verkkosivun käyttökokemuksen parantamiseksi. Strategia pohjautuu tärkeimpien käyttäjäryhmien tunnistamiseen, niiden pohjalta jalostettuihin käyttäjäpersooniin sekä informaation jäsentelyyn näiden tarpeiden ja odotusten perusteella. Lopputuloksena syntyi täysin uusi verkkosivu sekä uudistettu brändi-ilme, jonka värimaailma, typografia, rakenne ja käyttökokemus viestivät raikkautta, fokusta ja ystävällisyyttä. Verkkosivuille kehitettiin useita ominaisuuksia, kuten […]

Aker Arctic

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aker Arctic on arktisen merenkulun pioneeri ja rautainen ammattilainen, jonka tarina jäänmurskaajien suunnittelijana alkaa jo 1930-luvulta. Yrityksen palveluihin lukeutuu mm. arktisissa olosuhteissa liikkuvien alusten suunnittelu, testaaminen, mallinnus ja konsultointi. Helsingissä edistyksellistä testi-laitosta operoiva Aker Arctic ja sen edeltäjät ovat suunnitelleet suurimman osan maailman jäänmurtajista. Verkkosivujen uudistuksessa isoin tekijä oli asiakaslähtöisyys; vanhasta tuote-lähtöisestä lähestymisestä haluttiin luopua ja pyrkimyksenä oli samalla modernisoida teknisiä raameja sivuston ylläpidon helpottamiseksi. Osana uudistusprosessia päädyttiin tekemään muutoksia myös yrityksen liiketoiminnan ytimeen ja luomaan uusia palveluita vastaamaan olemassa oleviin tarpeisiin. […]

Fennovoima

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fennovoima on ydinenergiayritys, jonka tavoitteena on tuottaa sähköä kuormittamatta ilmastoa. Ydinvoimalaitos tulee valmistuttuaan tuottamaan 10 prosenttia Suomen kasvavasta energiatarpeesta – ilman päästöjä. Fennovoima halusi uudistaa verkkosivustonsa, jotta se vastaisi heidän viestintätarpeitaan. Yrityksellä on tärkeä tehtävä Suomen energiantuotannon turvaamisessa vastuullisesti myös tulevaisuudessa. Ennen sivustouudistusta Fennovoimalla oli neljä erillistä sivustoa: asiakaslehti, vastuullisuusraportti, kampanjasivusto uuden energian tuotannosta Suomessa sekä Fennovoiman yleissivusto. Nämä sivustot olivat teknisesti erillään, eikä niiden välillä ollut integraatioita. Yksi projektin tavoitteista oli yhdistää nämä olemassa olevat sivustot yhden sivuston alle ja helpottaa […]

Visual Components Academy

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Visual Components on johtava teollisuuden tuotantolinjastojen mallinnuksen ja simuloinnin ohjelmistokehittäjä. Visual Components halusi uudistaa tehtaiden mallintamiseen ja simulointiin käytettävän ohjelmistonsa oppimissivuston (Visual Components Academy), sillä valmisteemaa ja page builderia hyödyntävän sivuston jatkokehittäminen ei olisi ollut kannattavaa. Oppimissivuston täydellisessä teknisessä uudistuksessa loimme uuden WordPress-sivuston, johon automatisoidusti siirsimme alkuperäiset sisällöt. Lisäosien karsimisen ja WordPress-teeman uudistamisen myötä sivuston ylläpito on huomattavasti selkeämpää ja uusi, kustomoitu sivusto toimii paljon aiempaa nopeammin. Uudistettu sivusto takaa mahdollisuudet monipuoliseen jatkokehitykseen ilman turhia kikkailuja. Sivuston tekninen toteutus valmistui etuajassa tiukasta […]

Rinta-Joupin Autoliike

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rinta-Joupin Autoliike Oy on koko kansan autokauppa, joka myy, ostaa ja huoltaa ajoneuvoja 19 paikkakunnalla Suomessa. Redland uudisti Rinta-Joupin Autoliikkeen verkkopalvelun ja aloitti digimarkkinoinnin kumppanina vuonna 2018. Rinta-Joupin Autoliike halusi uudistaa verkkopalveluaan käyttäjäystävällisemmäksi ja eri päätelaitteilla saumattomasti toimivaksi. Uudistuksen päätavoitteena oli käyttäjäkokemuksen parantaminen ja myynnin kasvattaminen. Lisäksi haluttiin lisätä digitaalisen markkinoinnin osuutta myyntiä vauhdittamaan ja parantamaan asiakaskokemusta. Redland uudisti Rinta-Joupin Autoliikkeen verkkosivuston, vastaten käyttöliittymän ja käyttökokemuksen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Käyttökokemuksen osalta erityisen tärkeä osa-alue oli ajoneuvohaku, josta haluttiin tehdä monipuolinen, mutta selkeä ja […]

Nordic Label

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Suomen johtavan etiketti- ja tarrapaino Nordic Labelille uuden verkkopalvelun. Suunnittelu aloitettiin Mediapoolin kehittämän tuotantoprosessin mukaisesti, jossa sisältö sekä digitaalinen asiakaspalvelu ohjaa vahvasti sivuston rakennetta ja toimintaa sekä teknistä ratkaisua. Sisältöjen suunnittelussa hakukoneoptimointi nostettiin tärkeään rooliin, jotta sivusto keräisi liikennettä ja liidejä sekä tilauksia verkosta. Suunnittelimme myös yrityksen visuaalisen ilmeen, jota verkkopalvelun yleisilme ja käyttöliittymä noudattaa. Visuaalinen ilme edustaa skandinaavista raikasta ja tyylikästä muotoilua, jonka avulla Nordic Label erottautuu edukseen alan muista toimijoista. Sparrasimme asiakasta myös nykyaikaisen digitaalisen sisältömarkkinoinnin sekä […]

Miledrive

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yrityskulttuuri ei piittaa strategiasta, vaan se toteutuu aina omilla ehdoillaan, ellei sitä kehitetä aktiivisesti. Tiedätkö, kumpi teidän yrityksessänne vallitsee: strategiaa tukeva vai sen toteutumista estävä yrityskulttuuri? Voit kehittää vain sitä, minkä tiedät. Konseptoimme yhdessä Milestonen kanssa yrityskulttuurin mittaamiseen keskittyvän Miledrive-palvelun. Palvelun kylkeen teimme WordPress-sivuston, jossa on ACF+Polylang yhdistelmä auttamassa sisällöntuottajia. Palvelu on löytänyt jo useiden kotimaisten asiakkaiden lisäksi onnistuneita hankkeita myös ulkomailta.

Bitwise

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yli 100 Bitwisen työntekijää, eli Bitwiseria, on softakehityksen ammattilaisia joiden kädenjälkeä löytyy jopa avaruudesta asti. Bitwisestä oltiin kuultu paljon huhuja, tekijätyypeiksi väittivät. Ja samanlaisiksi tekijöiksi kuin Dude osoittautuivatkin. Kun kaksi tekijää upottaa kädet saveen kyynärpäitä myöten, niin priimaahan sieltä vain tulee. “Duden käsissä uusi ilmeemme taittui näyttäväksi ja käytettäväksi saitiksi, jota on modulaarisuutensa vuoksi helppo pitää ajan tasalla.” – Jarkko Rytkönen, Bitwise

Fiskarsin Panimo

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fiskarsin Panimo on perustettu vuonna 2011 Vantaan Rekolassa. Ensimmäiset kaksi vuotta oluita pantiin Mäntsälässä Rekolan Panimon nimellä. Nyt Fiskarsissa toimiva panimo on yksi kotimaisista laadukkaista pienpanimoista. Lähellä on puhdas luonto, josta he ammentavat ideoita ja raaka-aineita oluisiin. Rauhallinen 600 hengen ruukki on hyvä ympäristö luoda uusia makuja ja saada myös palautetta eri kokeiluista. Me autoimme Fiskarsin Panimoa tuomaan laadukkaat tuotteet myös verkossa esille. Moretax Flexbox auttaa sisällöntuottajia rakentamaan helposti sivuja ja tuottamaan kieliversioita. Fiskarsin Panimo on ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista hankkeista tänä vuonna, […]

Tekniikanmaailma.fi uudistus

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suositun verkkomedian konseptin ja käyttökokemuksen sekä toteutusarkkitehtuurin uudistus. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Headless WordPress backend, React frontend, REST API integraatiot. Jatkokehitys ja ylläpito.

UMA Workspace

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokous- ja toimistotiloja vuokraavan Technopoliksen UMA Workspace -hankkeen markkinointisivuston konseptointi, suunnittelu ja toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Aktiivinen jatkokehitys ja ylläpito.

Telia Personal Work

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Telian Personal Work (entinen Datainfo) verkkopalvelun käyttökokemuksen uudistus ja markkinointisivuston suunnittelu ja toteutus. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Popula.fi sivusto

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Työnvälitysfirman verkkosivuston tekninen suunnittelu ja responsiivinen toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin.

Tietokeskus

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tietokeskuksen uusi sivusto on yritykselle tärkeä myynti- ja markkinointikanava. Tietokeskus teki keväällä 2018 laajamittaisen uudistumisen ja lähti keskittymään entistä vahvemmin palveluliiketoimintaan. Sivustouudistuksen tavoite oli tukea tätä valittua suuntaa. ”Meillä oli siitä onnellinen tilanne, ettei vanhasta sivustosta tarvinnut säilyttää mitään. Näin päästiin täysin puhtaalta pöydältä suunnittelemaan kokonaan uusi sivusto uudella ilmeellä”, kertoo Tietokeskuksen markkinointipäällikkö Henri Tammenniemi. Uudistus oli osa isompaa muutosrytäkkää, sillä samassa yhteydessä Tietokeskus teki brändi- ja ilmeuudistuksen, muutti uusiin tiloihin sekä otti käyttöön markkinoinnin automaation. Ja kaikki tämä muutaman kuukauden aikana. […]

Remeo

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Remeo on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys, jonka missiona on mahdollistaa ja edistää kiertotaloutta. Remeo kilpailutti digitaalisen liiketoiminnan kumppanuuden ja valitsi Redlandin. Yhteistyö alkoi verkkosivuston uudistamisella, jonka tavoitteena oli palvella asiakkaan eri kohderyhmiä entistä paremmin ja kehittää myyntiä verkossa. Yhdistimme vanhan verkkosivuston, sitaatti.remeo.fi -sisältöportaalin, raportointipalvelun ja verkkokaupan yhdeksi palveluportaaliksi. Uudistuksen pohjaksi tehtiin hakusana-analyysi, joka toimi rakennesuunnittelun pohjana. Uudistettu verkkosivusto julkaistiin toukokuussa 2018 ja se ohjaa käyttäjää vahvasti toimintaan. Sivuston konversioprosentti on erinomainen, jo ensimmäisen kuukauden aikana sen kautta saatiin yli 500 yhteydenottoa. “Redland on […]

SOL

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

”Uusi sivusto on saanut kiitosta raikkaasta ilmeestään, toimivuudesta ja siitä, että kaikki löytyy sieltä helposti”, kertoo SOL-yhtiöiden viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola. ”Erityisesti kiitosta uudistuksesta on antanut meidän rekrytiimi, joka pystyy nyt yhdistämään työpaikkoihin uratarinoita ja rakentamaan työpaikkailmoitukset toimiala, kaupuki tai vaikkapa esimiehittäin”, hän jatkaa. Mutta mikä SOLin sivustouudistukseen ajoi ja miten päästiin lopputulokseen, joka on otettu vastaan muitta mutinoitta? Selkein syy sivustouudistukselle oli tuoda pääsivusto sol.fi sekä asiakaslehti Solisti samaan osoitteeseen. Solistin tarinat ovat keskeinen osa SOLin markkinointia ja ne pitää […]

BEAT

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta Trainers’ Housen muutoksenjohtamistyökalua, Pulssia, lähdettiin viemään kansainvälisille markkinoille. Ilmeen haluttiin erottuvan selvästi Trainers’ Housesta yrityksenä ja näin asiakkaalla oli tarve luoda filosofialle ja työkalulle aidosti erottuva, kansainvälisesti näyttävä ja houkutteleva identiteetti ja verkkosivusto. Ratkaisu Muutoksenjohtamisfilosofian ja -työkalun nimeksi valikoitui BEAT, joka kuvaa muutoksen ja yhdessä tekemisen sykettä. BEATille luotiin kokonaan uusi ilme ja visuaalinen identiteetti. Tämän pohjalta rakensimme yhdessä asiakkaan kanssa markkinointimateriaalit ja toteutimme verkkosivuston WordPressillä. WordPressin lisäksi hyödynsimme HubSpot-järjestelmää liidien keruuseen. Tulokset Ilme ja identiteetti otettiin hyvin vastaan niin sisäisesti […]