Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto

Hanko Data Parks

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hanko Data Parks on kunnianhimoinen hanke, jonka tavoitteena on rakentaa Hangon ja Raaseporin alueesta ICT-yhdyskäytävä Euroopan ja Aasian välille tarjoamalla erinomaiset mahdollisuudet datakeskusten perustamiselle. Kun kohderyhmänä ovat suurimmat online-yritykset, on verkkosivuston oltava kohderyhmän kanssa samaa huipputasoa. Asiakas halusi entistä selkeämmän verkkosivuston, jonka kautta tieto löytyy helposti. Pääpaino oli verkkosivuston rakenteen ja sisällön suunnittelussa siten, että tuotteet ja palvelut ovat hyvin esillä. “JCO: n ihmiset ovat erittäin ammattitaitoisia ja he tietävät, mitä tekevät. He ovat toimittaneet kaiken, mistä olemme sopineet, ja he ovat […]

Nordcenter Golf & Country Club

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nordcenter Golf & Country Club on korkeatasoinen golfkeskus Raaseporissa. JCO Digitalin tehtävänä oli uudistaa ja raikastaa Nordcenterin digitaalinen ilme. JCO:n vastuulla oli verkkosivuston rakenteen ja käyttöliittymän suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPressillä. “JCO esitteli meille ajatuksensa, ja olimme heti vakuuttuneita. He olivat todella lukeneet meitä kuin avointa kirjaa. Prosessi sujui jatkuvassa vuorovaikutuksessa, mutta oli tärkeää, että saimme keskittyä omaan työhömme, kun JCO toimitti sen, mitä pyysimme. Ja tulokset ovat selvät: JCO:n avulla lukumme osoittavat kasvua sekä myynnin että golfkierrosten osalta.” – Mats Grönblom, […]

Rotator – konekaupan sivustouudistus

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistimme vuonna 2018 Rotator yrityssivuston. Uusi sivusto on rakennettu yhdessä Rotatorin tiimin kanssa pidettyjen Service Lab -työpajojen pohjalta määriteltyjen käyttäjäprofiilien palvelemiseksi. Tärkeimpiin toiminnallisuuksiin voidaan listata muun muassa edistynyt haku, paikalliset yhteystiedot ja huoltolistaus. Vaihtokoneet tuodaan kaupattavaksi Mascus-järjestelmästä upotuksena.

Pablo Films

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pablo Films on helsinkiläinen tuotantotoimisto, joka on erikoistunut korkealaatuisiin video- ja valokuva-tuotantoihin. Suunnittelimme Pablolle simppelin ja vaikuttavan WordPress-verkkosivuston, joka esittelee yrityksen osaamisen mahdollisimman visuaalisella tavalla. Sivuston on päärooliin nostettiin upeat videokoosteet ja työnäytteet Pablon asiakasprojekteista.

Naantali Spa

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lomakokemus alkaa jo kotisohvalta, kun verkkopalvelu herättää ihastuttavaa odotusta. Verkkopalvelun rooli lomaodotusten ja innostuksen herättäjänä on niin keskeinen, että Naantali Spa on aina panostanut runsaasti sivustonsa houkuttelevuuteen ja laatuun. Aikanaan kilpailijat kävivät kilvan kopioimassa ideoita Naantali Span verkkopalvelusta, mutta nyt ajan hammas oli alkanut nakertaa myös edelläkävijää. ”Tavoitteena oli joustavampi kokonaisuus, jolla pystymme lähestymään asiakkaitamme paremmin. Naantalin Kylpylän palveluntarjonta on erittäin laaja ja monipuolinen, mikä luonnollisesti asettaa koviakin haasteita sivustolle”, toteaa myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen. Verkkopalvelu-uudistuksessa lähdettiin siis sekä lisäämään jälleen […]

Kekkilä Professional -verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Näyttävä ja asiointia helpottava verkkopalvelu ammattiviljelijöille Kekkilä Professional on osa Kekkilä Group -konsernia, joka tuottaa kasvatusratkaisuja ammattiviljelijöille, viherrakentajille ja kuluttajille. Kekkilä Professionalin asiakaskunnan muodostavat ammattiviljelijät ja jälleenmyyjät maailman kaikissa maanosissa. Kekkilä uudisti ammattilaisille suunnatun verkkopalvelunsa. Tärkein tavoite oli viljelijöiden saumaton palvelu maantieteellisestä sijainnista riippumatta. Samalla haluttiin rakentaa Kekkilän luotettavaa asiantuntijabrändiä yhä vahvemmaksi. Valu toteutti uudistuksen, johon kuului Kekkilä Professional -sivuston konseptointi, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus. Kolmeen kokonaisuuteen jaoteltu sisältö 1. Tuotevalikoima esitellään sivustolla kautta linjan seitsemään tunnistettavaan tuotesegmenttiin jaoteltuna. Suomalaisille viljelijöille […]

Kristina Cruises -verkkosivut

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kristina Cruisesille tehty laaja verkkosivuhanke piti sisällään muun muassa integraatioita, modulaaristen sivupohjien rakentamista ja some-jakotoiminnallisuuden asettamista. Suosikkilistaus lukeutuu myös sivuston avaintoiminnallisuuksiin. Kristina Cruisesin verkkosivuilta löytyy lisäksi blogi, erilaisia lomakkeita ja kattava hakutoiminto. Into-Digital kiittää Kristina Cruisesia luottamuksesta & toivottaa onnittelut uuden verkkopalvelun julkaisun kunniaksi, vaikka yhteinen taival jatkuukin verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen suhteen. Kristina Cruisesin projektista vastannut Head of Customer Experience Antti Partanen kuvaa hanketta seuraavasti: ”Toteutimme edelliset verkkosivut myös yhteistyössä Into-Digitalin kanssa. Tarjouskierroksen jälkeen vakuutuimme jälleen heidän tavastaan toimia suoraviivaisesti ja […]

Lammi -verkkosivusto

Tekijät: Ida Fram Oy (Visuaalinen suunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into-Digital tuotti Lammille uudet verkkosivut yhdessä sisaryhtiömme Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Framin kanssa. Ida Fram vastasi verkkosivuston suunnittelusta – Into puolestaan totutusti teknisestä toteutuksesta. Sivuston visuaalisuus perustuu hyvin pitkälti Lammin erittäin näyttävään ja ansiokkaaseen kuvamaailmaan. Kaikki Lammin tämänhetkiset talomallit ovat nähtävillä sivustolla. Talomallistolle on rakennettu laaja filtteröinti, joka helpottaa käyttäjää löytämään juuri oikean talon. Teknisestä näkökulmasta projektissa onnistuttiin toteuttamaan sisällönhallintaan modulääriset, monipuoliset ja helppokäyttöiset työkalut niin, että sivuston ilme pysyy yhtenäisenä ja toiminta responsiivisena.

Redan Redan

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ensimmäiset verkkosivut toteutimme Redan Redanille jo vuonna 2017, mutta sen jälkeen yhteistyö on jatkunut. Linda on aktiivinen somessa ja uuttera bloggailija, joten painopiste projektissa oli luonnollisesti somefeedit ja blogi. Myös työnäytteet ja palvelut tuli olla keskeisesti ja selkeästi esitetty. Iso paletti kaikkea, mutta pistettiin onnistumaan! Koska mikään sivusto ei ole koskaan “valmis” ja varsinaiset ajatukset tulevat vasta oikean käytön myötä, jatkotarpeita syntyi pian. Siispä 2018-2019 vaihteessa tuunattiin jo seuraavaa versiota ulkoasusta lähtien. Linda vanhana nörttinä onneksi osaltaan tietää miten näitä hommia tehdään […]

Vermo – sivustouudistus

Tekijä: Liana Technologies
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vermo on Suomen pääravirata, joka tarjoaa erinomaiset puitteet paitsi raviurheiluun myös erilaisten tapahtumien järjestämiseen. Vermo aloitti Liana Technologiesin (ent. Koodiviidakon) asiakkaana vuonna 2013, jolloin heille toteutettiin uudet verkkosivustot Sivuviidakko-alustalle. Vuonna 2018 sivustolle päätettiin tehdä laajamittainen päivitys, jossa uudistettiin käytännössä aivan kaikki. Sivupuun rakenne muutettiin, sivustosta tehtiin responsiivinen, minkä lisäksi koko sivusto sai raikkaan ulkoasun Vermon brändi-ilmeen mukaan. Uudistuneet verkkosivut palvelevat nyt ennen kaikkea ravikilpailujen kävijöitä ja osallistujia, mutta myös tuovat enemmän esille monipuolisia ravintola-, tapahtuma- ja elämyspalveluja, joita Vermo tarjoaa ravien ohella.

Lauritzon’s

Tekijä: Web-veistämö
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sisustustekstiiliyritys Lauritzon´s on suomalainen perheyritys jolla on monipuolinen ja laaja mallisto korkeatasoisia huonekalukankaita. Lauritzonin kanssa vuosia jatkunut yhteistyö on viimeaikoina poikinut graafisen ilmeen uudistuksen, ja lisäksi suunnittelimme sivustolle käytännöllisiä ratkaisuja kuten yhteystiedot -sivun haitarijaottelun. Hauskojen hashtagien ja selkeän ryhmittelyn ansioista asiakkaiden on helppo saada tarvitsemansa tiedot oikeasta paikasta. Veistelimme verkkosivuston verkkokauppapohjalle käyttäen WooCommercea. Sivustolla ei vielä ole kuitenkaan varsinaista ostomahdollisuutta tuotteille.

Smarp

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Smarp on sisällön löytämiseen ja jakamiseen tarkoitettu työkalu. Smarp kokoaa yritykseen ja sen toimintaympäristöön liittyvän relevantin ja mielenkiintoisen sisällön yhteen paikkaan, josta se on helposti löydettävissä ja jaettavissa myös muulle maailmalle. Smarp lähestyi meitä verkkosivu-uudistuksen ja brändin päivityksen tiimoilta. Aloitimme projektin Foundation-vaiheella, jonka aikana loimme strategian haluttujen konversioiden saavuttamiseksi. Strategia perustui tärkeimpien käyttäjäpersoonien tarpeiden pohjalta suunniteltuihin käyttäjäpolkuihin, joiden avulla varmistimme, että kukin käyttäjä löytää tarvitsemansa informaation helposti ja nopeasti ymmärrettävässä muodossa. Pohtiessamme Smarpin brändiä esiin nousivat ennen kaikkea seuraavat adjektiivit: ammattimainen, luotettava […]

Yousician.com

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Joka sekunti, joka päivä, jossain päin maailmaa, joku aloittaa uuden instrumentin opettelun Yousicianin avulla. Yousician sai alkunsa innostuksesta mullistaa musiikin opetus täysin mukaansa tempaavan sovelluksen avulla ja heidän visionaan on tehdä musikaalisuudesta yhtä yleistä kuin lukutaidosta. Nykyään Yousicianin avulla miljoonat käyttäjät opettelevat soittamaan pianoa, kitaraa, bassoa, ukulelea sekä laulamaan. SaaS-palvelujen, kuten Yousicianin, digitaalisessa markkinoinnissa on usein melko suoraviivainen asiakaspolku; sivustolle ajetaan mahdollisimman paljon laadukasta liikennettä ja käyttäjiä ohjataan lataamaan sovellus. Verkkokaupan tavoin, sivuston tulee konvertoida hyvin ja sen optimointia tehdään jatkuvasti. Yousicianin […]

aTalent Recruiting

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

aTalent auttaa yrityksiä ja työnhakijoita yhdistämällä osaavat nuoret tekijät ja kiinnostavat yritykset. aTalent haluaa tarjota erinomaisen rekrytointikokemuksen niin työnantajille kuin työntekijöille. Aloitimme yhteistyön aTalentin kanssa luomalla selkeän käsityksen yrityksen toiminnan kulmakivistä; arvoista ja missiosta, jonka jälkeen loimme strategian verkkosivun käyttökokemuksen parantamiseksi. Strategia pohjautuu tärkeimpien käyttäjäryhmien tunnistamiseen, niiden pohjalta jalostettuihin käyttäjäpersooniin sekä informaation jäsentelyyn näiden tarpeiden ja odotusten perusteella. Lopputuloksena syntyi täysin uusi verkkosivu sekä uudistettu brändi-ilme, jonka värimaailma, typografia, rakenne ja käyttökokemus viestivät raikkautta, fokusta ja ystävällisyyttä. Verkkosivuille kehitettiin useita ominaisuuksia, kuten […]

Aker Arctic

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aker Arctic on arktisen merenkulun pioneeri ja rautainen ammattilainen, jonka tarina jäänmurskaajien suunnittelijana alkaa jo 1930-luvulta. Yrityksen palveluihin lukeutuu mm. arktisissa olosuhteissa liikkuvien alusten suunnittelu, testaaminen, mallinnus ja konsultointi. Helsingissä edistyksellistä testi-laitosta operoiva Aker Arctic ja sen edeltäjät ovat suunnitelleet suurimman osan maailman jäänmurtajista. Verkkosivujen uudistuksessa isoin tekijä oli asiakaslähtöisyys; vanhasta tuote-lähtöisestä lähestymisestä haluttiin luopua ja pyrkimyksenä oli samalla modernisoida teknisiä raameja sivuston ylläpidon helpottamiseksi. Osana uudistusprosessia päädyttiin tekemään muutoksia myös yrityksen liiketoiminnan ytimeen ja luomaan uusia palveluita vastaamaan olemassa oleviin tarpeisiin. […]

Fennovoima

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fennovoima on ydinenergiayritys, jonka tavoitteena on tuottaa sähköä kuormittamatta ilmastoa. Ydinvoimalaitos tulee valmistuttuaan tuottamaan 10 prosenttia Suomen kasvavasta energiatarpeesta – ilman päästöjä. Fennovoima halusi uudistaa verkkosivustonsa, jotta se vastaisi heidän viestintätarpeitaan. Yrityksellä on tärkeä tehtävä Suomen energiantuotannon turvaamisessa vastuullisesti myös tulevaisuudessa. Ennen sivustouudistusta Fennovoimalla oli neljä erillistä sivustoa: asiakaslehti, vastuullisuusraportti, kampanjasivusto uuden energian tuotannosta Suomessa sekä Fennovoiman yleissivusto. Nämä sivustot olivat teknisesti erillään, eikä niiden välillä ollut integraatioita. Yksi projektin tavoitteista oli yhdistää nämä olemassa olevat sivustot yhden sivuston alle ja helpottaa […]

Visual Compoments Academy

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Visual Components on johtava teollisuuden tuotantolinjastojen mallinnuksen ja simuloinnin ohjelmistokehittäjä. Visual Components halusi uudistaa tehtaiden mallintamiseen ja simulointiin käytettävän ohjelmistonsa oppimissivuston (Visual Components Academy), sillä valmisteemaa ja page builderia hyödyntävän sivuston jatkokehittäminen ei olisi ollut kannattavaa. Oppimissivuston täydellisessä teknisessä uudistuksessa loimme uuden WordPress-sivuston, johon automatisoidusti siirsimme alkuperäiset sisällöt. Lisäosien karsimisen ja WordPress-teeman uudistamisen myötä sivuston ylläpito on huomattavasti selkeämpää ja uusi, kustomoitu sivusto toimii paljon aiempaa nopeammin. Uudistettu sivusto takaa mahdollisuudet monipuoliseen jatkokehitykseen ilman turhia kikkailuja. Sivuston tekninen toteutus valmistui etuajassa tiukasta […]

Rinta-Joupin Autoliike

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rinta-Joupin Autoliike Oy on koko kansan autokauppa, joka myy, ostaa ja huoltaa ajoneuvoja 19 paikkakunnalla Suomessa. Redland uudisti Rinta-Joupin Autoliikkeen verkkopalvelun ja aloitti digimarkkinoinnin kumppanina vuonna 2018. Rinta-Joupin Autoliike halusi uudistaa verkkopalveluaan käyttäjäystävällisemmäksi ja eri päätelaitteilla saumattomasti toimivaksi. Uudistuksen päätavoitteena oli käyttäjäkokemuksen parantaminen ja myynnin kasvattaminen. Lisäksi haluttiin lisätä digitaalisen markkinoinnin osuutta myyntiä vauhdittamaan ja parantamaan asiakaskokemusta. Redland uudisti Rinta-Joupin Autoliikkeen verkkosivuston, vastaten käyttöliittymän ja käyttökokemuksen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Käyttökokemuksen osalta erityisen tärkeä osa-alue oli ajoneuvohaku, josta haluttiin tehdä monipuolinen, mutta selkeä ja […]

Nordic Label

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Suomen johtavan etiketti- ja tarrapaino Nordic Labelille uuden verkkopalvelun. Suunnittelu aloitettiin Mediapoolin kehittämän tuotantoprosessin mukaisesti, jossa sisältö sekä digitaalinen asiakaspalvelu ohjaa vahvasti sivuston rakennetta ja toimintaa sekä teknistä ratkaisua. Sisältöjen suunnittelussa hakukoneoptimointi nostettiin tärkeään rooliin, jotta sivusto keräisi liikennettä ja liidejä sekä tilauksia verkosta. Suunnittelimme myös yrityksen visuaalisen ilmeen, jota verkkopalvelun yleisilme ja käyttöliittymä noudattaa. Visuaalinen ilme edustaa skandinaavista raikasta ja tyylikästä muotoilua, jonka avulla Nordic Label erottautuu edukseen alan muista toimijoista. Sparrasimme asiakasta myös nykyaikaisen digitaalisen sisältömarkkinoinnin sekä […]

Miledrive

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yrityskulttuuri ei piittaa strategiasta, vaan se toteutuu aina omilla ehdoillaan, ellei sitä kehitetä aktiivisesti. Tiedätkö, kumpi teidän yrityksessänne vallitsee: strategiaa tukeva vai sen toteutumista estävä yrityskulttuuri? Voit kehittää vain sitä, minkä tiedät. Konseptoimme yhdessä Milestonen kanssa yrityskulttuurin mittaamiseen keskittyvän Miledrive-palvelun. Palvelun kylkeen teimme WordPress-sivuston, jossa on ACF+Polylang yhdistelmä auttamassa sisällöntuottajia. Palvelu on löytänyt jo useiden kotimaisten asiakkaiden lisäksi onnistuneita hankkeita myös ulkomailta.

Bitwise

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yli 100 Bitwisen työntekijää, eli Bitwiseria, on softakehityksen ammattilaisia joiden kädenjälkeä löytyy jopa avaruudesta asti. Bitwisestä oltiin kuultu paljon huhuja, tekijätyypeiksi väittivät. Ja samanlaisiksi tekijöiksi kuin Dude osoittautuivatkin. Kun kaksi tekijää upottaa kädet saveen kyynärpäitä myöten, niin priimaahan sieltä vain tulee. “Duden käsissä uusi ilmeemme taittui näyttäväksi ja käytettäväksi saitiksi, jota on modulaarisuutensa vuoksi helppo pitää ajan tasalla.” – Jarkko Rytkönen, Bitwise

Fiskarsin Panimo

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fiskarsin Panimo on perustettu vuonna 2011 Vantaan Rekolassa. Ensimmäiset kaksi vuotta oluita pantiin Mäntsälässä Rekolan Panimon nimellä. Nyt Fiskarsissa toimiva panimo on yksi kotimaisista laadukkaista pienpanimoista. Lähellä on puhdas luonto, josta he ammentavat ideoita ja raaka-aineita oluisiin. Rauhallinen 600 hengen ruukki on hyvä ympäristö luoda uusia makuja ja saada myös palautetta eri kokeiluista. Me autoimme Fiskarsin Panimoa tuomaan laadukkaat tuotteet myös verkossa esille. Moretax Flexbox auttaa sisällöntuottajia rakentamaan helposti sivuja ja tuottamaan kieliversioita. Fiskarsin Panimo on ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista hankkeista tänä vuonna, […]

Tekniikanmaailma.fi uudistus

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suositun verkkomedian konseptin ja käyttökokemuksen sekä toteutusarkkitehtuurin uudistus. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Headless WordPress backend, React frontend, REST API integraatiot. Jatkokehitys ja ylläpito.

UMA Workspace

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokous- ja toimistotiloja vuokraavan Technopoliksen UMA Workspace -hankkeen markkinointisivuston konseptointi, suunnittelu ja toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Aktiivinen jatkokehitys ja ylläpito.

Telia Personal Work

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Telian Personal Work (entinen Datainfo) verkkopalvelun käyttökokemuksen uudistus ja markkinointisivuston suunnittelu ja toteutus. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Popula.fi sivusto

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Työnvälitysfirman verkkosivuston tekninen suunnittelu ja responsiivinen toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin.

Tietokeskus

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tietokeskuksen uusi sivusto on yritykselle tärkeä myynti- ja markkinointikanava. Tietokeskus teki keväällä 2018 laajamittaisen uudistumisen ja lähti keskittymään entistä vahvemmin palveluliiketoimintaan. Sivustouudistuksen tavoite oli tukea tätä valittua suuntaa. ”Meillä oli siitä onnellinen tilanne, ettei vanhasta sivustosta tarvinnut säilyttää mitään. Näin päästiin täysin puhtaalta pöydältä suunnittelemaan kokonaan uusi sivusto uudella ilmeellä”, kertoo Tietokeskuksen markkinointipäällikkö Henri Tammenniemi. Uudistus oli osa isompaa muutosrytäkkää, sillä samassa yhteydessä Tietokeskus teki brändi- ja ilmeuudistuksen, muutti uusiin tiloihin sekä otti käyttöön markkinoinnin automaation. Ja kaikki tämä muutaman kuukauden aikana. […]

Remeo

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Remeo on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys, jonka missiona on mahdollistaa ja edistää kiertotaloutta. Remeo kilpailutti digitaalisen liiketoiminnan kumppanuuden ja valitsi Redlandin. Yhteistyö alkoi verkkosivuston uudistamisella, jonka tavoitteena oli palvella asiakkaan eri kohderyhmiä entistä paremmin ja kehittää myyntiä verkossa. Yhdistimme vanhan verkkosivuston, sitaatti.remeo.fi -sisältöportaalin, raportointipalvelun ja verkkokaupan yhdeksi palveluportaaliksi. Uudistuksen pohjaksi tehtiin hakusana-analyysi, joka toimi rakennesuunnittelun pohjana. Uudistettu verkkosivusto julkaistiin toukokuussa 2018 ja se ohjaa käyttäjää vahvasti toimintaan. Sivuston konversioprosentti on erinomainen, jo ensimmäisen kuukauden aikana sen kautta saatiin yli 500 yhteydenottoa. “Redland on […]

SOL

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

”Uusi sivusto on saanut kiitosta raikkaasta ilmeestään, toimivuudesta ja siitä, että kaikki löytyy sieltä helposti”, kertoo SOL-yhtiöiden viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola. ”Erityisesti kiitosta uudistuksesta on antanut meidän rekrytiimi, joka pystyy nyt yhdistämään työpaikkoihin uratarinoita ja rakentamaan työpaikkailmoitukset toimiala, kaupuki tai vaikkapa esimiehittäin”, hän jatkaa. Mutta mikä SOLin sivustouudistukseen ajoi ja miten päästiin lopputulokseen, joka on otettu vastaan muitta mutinoitta? Selkein syy sivustouudistukselle oli tuoda pääsivusto sol.fi sekä asiakaslehti Solisti samaan osoitteeseen. Solistin tarinat ovat keskeinen osa SOLin markkinointia ja ne pitää […]

BEAT

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta Trainers’ Housen muutoksenjohtamistyökalua, Pulssia, lähdettiin viemään kansainvälisille markkinoille. Ilmeen haluttiin erottuvan selvästi Trainers’ Housesta yrityksenä ja näin asiakkaalla oli tarve luoda filosofialle ja työkalulle aidosti erottuva, kansainvälisesti näyttävä ja houkutteleva identiteetti ja verkkosivusto. Ratkaisu Muutoksenjohtamisfilosofian ja -työkalun nimeksi valikoitui BEAT, joka kuvaa muutoksen ja yhdessä tekemisen sykettä. BEATille luotiin kokonaan uusi ilme ja visuaalinen identiteetti. Tämän pohjalta rakensimme yhdessä asiakkaan kanssa markkinointimateriaalit ja toteutimme verkkosivuston WordPressillä. WordPressin lisäksi hyödynsimme HubSpot-järjestelmää liidien keruuseen. Tulokset Ilme ja identiteetti otettiin hyvin vastaan niin sisäisesti […]

Brella

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Teimme WordPress-sivuston omalle startup-yritykselle, Brellalle. Brella on kansainvälisesti menestynyt massatapahtumien verkostoitumissovellus, jonka asiakkaita ovat muun muassa Google, Microsoft ja TechCrunch. Sivuston design toteutettiin liidi-hakuisesti. Sivuston konversiopisteiden määrittelyssä käytettiin perusteellista A/B-testausta. Lopputuloksena on ilahduttavan käytettävä verkkopalvelu, joka on omalta osaltaan ollut tukemassa tuotteen onboardingia ja yrityksen menestystarinaa.

Firstbeat Oppimisympäristö

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Firstbeatin sydämen sykeväliä mittaavan Hyvinvointianalyysin avulla tuhannet ihmiset, huippu-urheilijoista toimihenkilöihin, ovat saaneet tietoa omasta terveydestään, stressistä ja palautumisesta. Firstbeat on kouluttanut palveluntarjoajiaan Hyvinvointianalyysin käyttäjiksi kontaktikoulutuksilla, joihin kului paljon työaikaa. Rakensimme verkko-oppimisympäristön, jossa palveluntarjoajat voivat kouluttautua täysin itsenäisesti. Toteutuksessa käytimme WordPressille valmiiksi rakennettua lisäosaa, WooCommerce Senseitä, joka on tehty verkkokoulutuksia varten ja hyödyntää Firstbeat.comiin tehtyjä tyylejä. Hyödyntämällä olemassa olevia ratkaisuja rakensimme Firstbeatin Oppimisympäristön murto-osalla niistä kustannuksista, jotka olisi tarvittu täysin tyhjästä luodun palvelun toteuttamiseen. >> Lue palvelusta lisää MEOMin sivuston referenssitarinasta (Huom. Palvelu […]

Enegia

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Energia-alan asiantuntijayritys Enegia kaipasi verkkosivustolleen visuaalista päivitystä sekä ennen kaikkea palvelutarjonnan selkiyttämistä ja yksinkertaistamista. Suunnittelimme Enegian sivuille uuden konseptin ja designin sekä hahmottelimme kaksi selkeää tuotekokonaisuutta ja myyntistrategiaa. Tämän pohjalta rakensimme brändin korkeaa laatua vastaavan hakukoneoptimoidun verkkosivuston, jolla jylläävät tehokkaat markkinoinnin automaatiot.

Volter

Tekijä: Sivututka Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Volter valmistaa puuhakevoimaloita, jotka mahdollistavat oman ekologisen sähkön- ja lämmöntuotannon. Yritys on maailman johtavia puunkaasutusteknologian kehittäjiä, joten tästä yrityksestä ei osaamista tai innovaatioita puutu! Volterin vanhat valmisteeman päälle rakennetut verkkosivut todettiin liian kankeiksi ja vaikeakäyttöiseksi. Tarvittiin raikkautta, nopeutta ja yksinkertaisuutta. Sivusto haluttiin laittaa tehokkaammin töihin hankkimaan lisää liidejä potentiaalisilta asiakkailta. Sisältömarkkinointiin kaivattiin työkaluja. Saimme Sivututkalla tehtäväksi sivuston ulkoasun ja rakenteen suunnittelun sekä teknisen toteutuksen. Iso osa brändi-ilmeestä sekä teksti- ja kuvasisällöstä on Volterin itsensä ja Zeeland Familyn käsialaa. Meidänlaiselle pienelle digitoimistolle tällaiset […]

Korkia

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Korkia yhdistää ainutlaatuisella tavalla sijoittamisen, yritysten kehittämisen ja rahoittamisen. Korkia syntyi kun finanssipalveluyhtiö Wallstreet ja konsulttiyhtiö Eera yhdistivät voimansa vuonna 2017. Wysiwyg toteutti Korkialle WordPress-toteutuksen pohjautuen asiakkaan toimittamaan valmiiseen käyttöliittymä- ja sisältösuunnitelmaan.

INTO Concept

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomalaisten suunnittelijoiden perustama INTO Concept on modulaarisiin POD-kokoushuoneisiin ja kalusteratkaisuihin erikoistunut huonekaluyritys. redandbluen tehtävänä oli luoda INTO Conceptin verkkopalvelulle uusi konsepti, luoda palvelulle uusi houkutteleva graafinen ilme sekä rakentaa palvelu WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului sivuston konseptiontityöpajat, käyttöliittymäsuunnittelu, ulkoasun suunnittelu, tekninen toteutus sekä jatkuva pienkehitys ja ylläpito. Palvelun käyttöliittymässä inspiraatiota haettiin varsinaisten tuotteiden modulaarisuudesta – POD-huoneita voi räätälöidä mielensä mukaisesti, ja niiden koot vaihtelevat tiettyjen metrimittojen mukaan. Rautalangasta tehtiin laatikkomainen tarkan modulaarisen gridin mukaisesti, joka taipuu saumatta myös mobiililaitteille. Tuotteiden henki haluttiin säilyttää myös […]

Zervant

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Zervantilla haaveiltiin tilanteesta, jossa yhdellä sisäänkirjautumisella markkinointitiimi pääsisi päivittämään koko verkkopalvelua, sen kaikkia viittä kieliversiota ja tuotesivuja ilman koodarin apua. Kuulostaa kohtuulliselta. Aiemmin tilanne oli kuitenkin se, että sivusto koostui WordPressin päällä pyörivästä blogista ja erillisestä, PHP:lla kovakoodatusta tuotesivustosta. Lisäksi jokaisen kieliversion blogi oli oma sivustonsa, eli vaati erillisen sisäänkirjautumisen. Sivuston päivitykset piti tietysti tehdä myös viiteen paikkaan, minkä seurauksena ajan saatossa sivustot eivät olleet enää identtiset keskenään. Resurssihukkaa aiheutti myös se, että tuotesivujen sisältöjen päivitys vaati aina koodarin työpanosta. Sivustouudistuksen visio […]

Kymenlaakson Jäte Oy:n verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kymenlaakson Jätteen sivusto ja verkkoasiointi uuteen uskoon Kymenlaakson Jäte Oy on kuntien kokonaan omistama yhtiö, joka tuottaa Kymenlaakson alueelle monipuoliset jätepalvelut. Yhtiön vanha verkkosivusto sisälsi paljon asiaa, mutta sisältö oli vuosien varrella ripoteltu moneen paikkaan eikä oikean tiedon löytäminen ollut helppoa. Kun Kymenlaakson Jäte aloitti sivuston uudistuksen, tavoitteena oli tarjota asiakkaille miellyttävä käyttökokemus ja tuoda tärkeimmät palvelut sivustolla paremmin esille. Samalla monimutkaiset verkkolomakkeet haluttiin yksinkertaistaa ja näin helpottaa sähköistä asiointia. Vaivaton asiointi ja jäteasemahaku Valu suunnitteli sähköiseen asiointiin helpot etenemispolut eri asiakasryhmille […]

Hyvän olon kauppa AITO

Tekijä: KWD Digital
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aiemmin Luontaistuntijoina tunnettu kotimainen terveyskauppaketju uudisti tänä syksynä brändiään. Osuuskunnan nimeksi valikoitui samalla AITO. AITO-nimenvaihdoksen myötä sivustoilla tehtiin ulkoasu-uudistus. Tätä mittavampi oli kuitenkin kaikkien verkkosivujen ja niihin sisältyvien integraatioiden domainmuutokset ja uudelleenohjaukset. AITO-osuuskuntaan kuuluu yli 60 AITO-kauppiasta sekä muita sivustoja siten, että domain- ja nimimuutoksen vaatimia päivityksiä tehtiin yhteensä noin 80:lle sivulle. Sisällön ylläpitoa on helpotettu Domain Access -moduulin avulla. Koska moduuli voi olla haasteellinen niin integraattorille kuin sisällöntuottajallekin, moduulia laajennettiin custom-moduuleilla mahdollisimman sulavan käyttökokemuksen saavuttamiseksi. Kustomoidulla Domain Access -moduulilla AITO hyvän […]

Integrio

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Integrion työntekijöillä on selkeästi hyvä meininki ja sen takia on ollut kerrassaan hienoa olla auttamassa heitä uuden verkkosivuston rakentamisessa. Palvelu koostuu WordPressin kannalta meille aika tyypillisistä palasista. Custom Post Type käytössä projekteille ja henkilöille ja ACF:n avulla tehty Moretag Flexbox modulaarinen logiikka sivujen rakentamisessa. Projekti hoidettiin hyvin pitkälle avaimet käteen -ajattelulla, eli visuaalisuus ja sisällöt on tuotettu kaikkiaan Moretagin puolesta.

JAK Metalli

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme JAK-metallin sivustot uusiksi vuoden 2018 aikana. Projekti sisälsi tree-shears.com -sivuston, jonka sisältö on kolmella kielellä, sekä spiral-cutter.com -sivuston joka on kaksikielinen. JAK-metalli on innovatiivinen yritys, joka sijaitsee Mäntässä. Spiral Cutter on uudenlainen todella energiapihi leikkuri, joten se kuluttaa polttoainetta huomattavasti vähemmän kuin perinteiset ketjuleikkurit. Spiral Cutter on myös valittu Swedish Steel Prize finalistiksi vuonna 2018. Sivustojen kieliversioissa käytetty WPML-lisäosaa sekä ACF-palikoita, jotta sivustoista on tehty modulaarisia. Projekti on pitänyt sisällään valokuvausta, videoiden tuottamista ja graafista suunnittelua, joten verkkopalvelut ovat vain osa […]

ARROW Engineering verkkopalvelu

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

ARROW Engineering on markkinajohtaja järjestelmäratkaisuissa, jotka tehostavat valmistavan teollisuuden tuotantoa, käyttövarmuutta ja päivittäisjohtamista. Vuonna 2016 yrityksessä aloitettiin brändi-identiteetin uudistus. ARROW’n markkinointikumppanina MEOM vastasi strategisen työn lisäksi uuden WordPress-verkkosivuston toteuttamisesta. Tavoitteena oli saada viestintä vastaamaan muuttunutta markkinatilannetta sekä yrityksen uudistunutta toimintafilosofiaa. Verkkosivustolla suurimpia haasteita oli selkiyttää asiakkaan palvelutarjonta helposti ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi, jossa tulisi havainnollisella tavalla esille myös heidän palveluissaan keskeinen Lean-filosofia. Yhdessä saimme tuotua tärkeimmät asiat entistä paremmin ja yksinkertaisemmin esille. Kuvituksissa päädyttiin käyttämään animaatioita, joiden avulla järjestelmien käyttö saatiin visualisoitua yksinkertaisemmin kuin […]

Suomen Lääketieteen Säätiö

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta verkkopalvelua yhteistyössä Viestintätoimisto Groundin kanssa. Palvelu uudistui kesällä 2018 ja on toteutettu WordPressillä. Palvelintila on Seravon WP-palvelu.fi, aivan kuten jokainen meidän toteuttama sivusto. Säätiön tukijoita on ollut runsaasti yhtiöistä yksityisiin henkilöihin. Erityisesti suomalaisella lääketeollisuudella ja terveydenhuoltoon liittyvillä yrityksillä on ollut merkittävä osuus säätiön varallisuuden karttumisessa. Yksityiset henkilöt ovat antaneet tukensa joko lahjoituksina tai testamentteina.

Ground Communications

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meillä kaikilla on niitä projekteja, joissa on heti alusta lähtien hyvä vire päällä. Groundin uusi visuaalisuus innosti koko tiimiä ja sen vieminen sähköisiin kanaviin oli selkeä tehtävänanto. Raikas värimaailma ja hyvät kuvat innoittivat hyödyntämään isoja pintoja – siis paljon isoja pintoja. Toisaalta, etusivu latautuu silti muutamassa sekunnissa ja käytettävyys on hyvää pitkin palvelua. Me rakastuttiin uuteen Groundiin ja ollaan todella fiiliksissä siitä, miltä Ground näyttää nyt. Tekninen toteutus: WordPress, ACF, Moretag FlexBox

Triuvare

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta triuvare.fi -palvelua, yhdessä Triuvaren työntekijöiden ja heidän asiakkaidensa kanssa. Haastattelimme asiakkaita ja myös sellaisia yrityksiä jotka eivät ole valinneet kilpailutuksessa Triuvarea kumppanikseen. Tämän tiedon pohjalta konseptoimme palvelua, määrittelemme palveluita ja mietimme sisältökokonaisuuksia uusiksi. Tämä hanke on hyvä esimerkki siitä miten pyrimme aina toimimaan. Moretag Blackbox -palvelu siirtää päätöksentekoa loppuasiakkaille ja valinnat tehdään oikeiden käyttäjien palautteen perusteella. Istumme myös asiakkaan tiloissa vähintään kerran viikossa, jotta voimme kuunnella ja havainnoida asiakkaan aitoa arkea, niin myynnin tiloissa kuin asiakastuen vieressä istuen.

Sympan verkkosivusto

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sympa HR on nopeasti kasvava moderni HR-järjestelmä, jota käyttää yli 600 organisaatiota yli 50:ssä maassa. Sympan sivustouudistuksessa yhtenäistettiin eri maissa toimivien sivustojen sisällöt, ilme, informaatioarkkitehtuuri ja käytettävyys. Projekti käynnistyi olemassa olevan informaatioarkkitehtuurin ja sisältöjen täydellisellä mylläyksellä. Sivusto suunniteltiin äärimmäisen käyttäjälähtöiseksi ja hakukoneoptimoiduksi: keräämään paljon relevanttia liikennettä ja konvertoimaan liikenne tehokkaasti. Kaikki sisällöt ja kuvat tehtiin alusta alkaen uusiksi. Tulokset ovat olleet huimia ja mielellämme kerromme niistä tarkemminkin. Sympan uuden WordPress-sivuston ehdoton etu on sisältömoduulien laaja skaala – niiden ansiosta sivusto taipuu kaikkiin […]

Adaton verkkosivusto

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Adato tarjoaa koulutuksia sekä viestintä- ja tietopalveluita suomalaisille energiayhtiöille. Uudistimme täydellisesti Adaton verkkosivun käytettävyyden, ilmeen, sisällöt ja teknologian. Osaksi sivustokokonaisuutta on integroitu energia-alan koulutuskalenteri ja alan julkaisujen verkkokauppa, jotta sivusto palvelisi mahdollisimman hyvin käyttäjäryhmäänsä. Uudistuksessa sivustorakenne ja sisällöt virtaviivaistettiin käyttäjälähtöisiksi. WordPress-pohjaisten sisältömoduulien ansiosta sivusto on moni-ilmeinen mutta silti helppokäyttöinen ja tunnistettava. Moduulien avulla uusien sivupohjien rakentaminen käy näppärästi ja sisältöjen päivittäminen ja muokkaaminen on vaivatonta. Modulaarisessa sivurakenteessa valmiiden sivupohjien rajoitteet eivät hidasta toteutusta. Loimme kerralla asiakkaalle toimivan suunnitelman uudistuksen pohjalle. Yhteistyö koko […]

Atoy Autohuolto verkkosivuston uudistus

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Atoy Autohuolto on vauhdikkaasti laajeneva huoltokorjaamoketju kaiken merkkisille autoille. Ketjun toimintaperiaatteita ovat palvelualttius, vastuullinen toiminta sekä asiantunteva ja koulutettu henkilökunta. Suunnittelimme ja toteutimme Atoy Autohuollon uudistetun sivuston. Rakensimme uudelle sivustolle sähköisen ajanvarauksen, huoltopakettien esittämisen sekä tarvittavat integraatiot Atoyn taustajärjestelmiin. Sivustouudistuksen tavoitteena oli kasvattaa sivuston orgaanista hakukonenäkyvyyttä, parantaa ajanvarausten konversiota ja automatisoida se. Noin kuukausi julkaisun jälkeen, voidaan mittareita seuraamalla todeta tavoitteiden kehittyneen oikeaan suuntaan.

Ascent Robotics verkkopalvelu

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Japanilainen tekoälyä ja autonomista liikkumista kehittävä Ascent Robotics tarvitsi verkkosivut, joita sillä ei ollut vielä ensinkään. Yritystoiminnan käynnistysvaiheessa olleelle Ascentille luotiin toimivan WordPress-sivuston ohella brändi-identiteetti sekä palveluportfolio. Sivusto toteutettiin sekä globaalia että erityisesti japanilaista markkinaa ajatellen. VIsuaalinen ilme suunniteltiin skandinaavista minimalismia inspiraationa käyttäen. Tärkeää oli visualisoida koneälyn tapaa hahmottaa ympäröivää maailmaa, joka vangittiin näyttävien animaatioiden avulla. Englanninkielinen sisältö työstettiin yhdessä Ascentin tiimin kanssa tukemaan rekrytointia ja sijoittajien kiinnostuksen herättämistä. Oleellista oli tiivistää tekoälyä ja autonomista liikkumista kuvaava huipputeknologinen jargon, sekä uunituoreen toimialan […]

Metsätilat.fi

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Metsätilat.fi on Suomen suurin metsätilojen ja –tonttien markkinapaikka. Kun suomalaiset haluavat ostaa tai myydä metsää, he suuntaavat Metsätilat.fi-sivustolle. Metsätilat.fi –ketjun muodostavat 7 metsä- ja maatilakiinteistöjen välityksen erikoistunutta metsänomistajalähtöistä kiinteistövälitysliikettä eri puolilla Suomea. Metsätilat.fi on Karhu Helsingin konseptoima, suunnittelema ja rakentama verkkopalvelu. Sivuston tietoturvaa, laatua ja päivittäjien mielenrauhaa on varmistamassa Karhu Huolenpito. Metsätilat.fi-sivustolla on tyypillisenä päivänä myynnissä satoja metsätiloja ja tontteja. Sivuston moottorina olevan Drupal-järjestelmän päälle on rakennettu yksilölliset näkymät myytävien kohteiden markkinointia, myyntiä ja kaupanhallintaa varten. Syötettyjen tietojen perusteella tuotetaan Suomen kattavimpiin […]