Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto

UMA Workspace

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokous- ja toimistotiloja vuokraavan Technopoliksen UMA Workspace -hankkeen markkinointisivuston konseptointi, suunnittelu ja toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Aktiivinen jatkokehitys ja ylläpito.

Telia Personal Work

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Telian Personal Work (entinen Datainfo) verkkopalvelun käyttökokemuksen uudistus ja markkinointisivuston suunnittelu ja toteutus. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Popula.fi sivusto

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Työnvälitysfirman verkkosivuston tekninen suunnittelu ja responsiivinen toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin.

Tietokeskus

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tietokeskuksen uusi sivusto on yritykselle tärkeä myynti- ja markkinointikanava. Tietokeskus teki keväällä 2018 laajamittaisen uudistumisen ja lähti keskittymään entistä vahvemmin palveluliiketoimintaan. Sivustouudistuksen tavoite oli tukea tätä valittua suuntaa. ”Meillä oli siitä onnellinen tilanne, ettei vanhasta sivustosta tarvinnut säilyttää mitään. Näin päästiin täysin puhtaalta pöydältä suunnittelemaan kokonaan uusi sivusto uudella ilmeellä”, kertoo Tietokeskuksen markkinointipäällikkö Henri Tammenniemi. Uudistus oli osa isompaa muutosrytäkkää, sillä samassa yhteydessä Tietokeskus teki brändi- ja ilmeuudistuksen, muutti uusiin tiloihin sekä otti käyttöön markkinoinnin automaation. Ja kaikki tämä muutaman kuukauden aikana. […]

Remeo

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Remeo on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys, jonka missiona on mahdollistaa ja edistää kiertotaloutta. Remeo kilpailutti digitaalisen liiketoiminnan kumppanuuden ja valitsi Redlandin. Yhteistyö alkoi verkkosivuston uudistamisella, jonka tavoitteena oli palvella asiakkaan eri kohderyhmiä entistä paremmin ja kehittää myyntiä verkossa. Yhdistimme vanhan verkkosivuston, sitaatti.remeo.fi -sisältöportaalin, raportointipalvelun ja verkkokaupan yhdeksi palveluportaaliksi. Uudistuksen pohjaksi tehtiin hakusana-analyysi, joka toimi rakennesuunnittelun pohjana. Uudistettu verkkosivusto julkaistiin toukokuussa 2018 ja se ohjaa käyttäjää vahvasti toimintaan. Sivuston konversioprosentti on erinomainen, jo ensimmäisen kuukauden aikana sen kautta saatiin yli 500 yhteydenottoa. “Redland on […]

SOL

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

”Uusi sivusto on saanut kiitosta raikkaasta ilmeestään, toimivuudesta ja siitä, että kaikki löytyy sieltä helposti”, kertoo SOL-yhtiöiden viestintä- ja markkinointipäällikkö Taija Paavola. ”Erityisesti kiitosta uudistuksesta on antanut meidän rekrytiimi, joka pystyy nyt yhdistämään työpaikkoihin uratarinoita ja rakentamaan työpaikkailmoitukset toimiala, kaupuki tai vaikkapa esimiehittäin”, hän jatkaa. Mutta mikä SOLin sivustouudistukseen ajoi ja miten päästiin lopputulokseen, joka on otettu vastaan muitta mutinoitta? Selkein syy sivustouudistukselle oli tuoda pääsivusto sol.fi sekä asiakaslehti Solisti samaan osoitteeseen. Solistin tarinat ovat keskeinen osa SOLin markkinointia ja ne pitää […]

BEAT

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta Trainers’ Housen muutoksenjohtamistyökalua, Pulssia, lähdettiin viemään kansainvälisille markkinoille. Ilmeen haluttiin erottuvan selvästi Trainers’ Housesta yrityksenä ja näin asiakkaalla oli tarve luoda filosofialle ja työkalulle aidosti erottuva, kansainvälisesti näyttävä ja houkutteleva identiteetti ja verkkosivusto. Ratkaisu Muutoksenjohtamisfilosofian ja -työkalun nimeksi valikoitui BEAT, joka kuvaa muutoksen ja yhdessä tekemisen sykettä. BEATille luotiin kokonaan uusi ilme ja visuaalinen identiteetti. Tämän pohjalta rakensimme yhdessä asiakkaan kanssa markkinointimateriaalit ja toteutimme verkkosivuston WordPressillä. WordPressin lisäksi hyödynsimme HubSpot-järjestelmää liidien keruuseen. Tulokset Ilme ja identiteetti otettiin hyvin vastaan niin sisäisesti […]

Brella

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Teimme WordPress-sivuston omalle startup-yritykselle, Brellalle. Brella on kansainvälisesti menestynyt massatapahtumien verkostoitumissovellus, jonka asiakkaita ovat muun muassa Google, Microsoft ja TechCrunch. Sivuston design toteutettiin liidi-hakuisesti. Sivuston konversiopisteiden määrittelyssä käytettiin perusteellista A/B-testausta. Lopputuloksena on ilahduttavan käytettävä verkkopalvelu, joka on omalta osaltaan ollut tukemassa tuotteen onboardingia ja yrityksen menestystarinaa.

Firstbeat Oppimisympäristö

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Firstbeatin sydämen sykeväliä mittaavan Hyvinvointianalyysin avulla tuhannet ihmiset, huippu-urheilijoista toimihenkilöihin, ovat saaneet tietoa omasta terveydestään, stressistä ja palautumisesta. Firstbeat on kouluttanut palveluntarjoajiaan Hyvinvointianalyysin käyttäjiksi kontaktikoulutuksilla, joihin kului paljon työaikaa. Rakensimme verkko-oppimisympäristön, jossa palveluntarjoajat voivat kouluttautua täysin itsenäisesti. Toteutuksessa käytimme WordPressille valmiiksi rakennettua lisäosaa, WooCommerce Senseitä, joka on tehty verkkokoulutuksia varten ja hyödyntää Firstbeat.comiin tehtyjä tyylejä. Hyödyntämällä olemassa olevia ratkaisuja rakensimme Firstbeatin Oppimisympäristön murto-osalla niistä kustannuksista, jotka olisi tarvittu täysin tyhjästä luodun palvelun toteuttamiseen. >> Lue palvelusta lisää MEOMin sivuston referenssitarinasta (Huom. Palvelu […]

Enegia

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Energia-alan asiantuntijayritys Enegia kaipasi verkkosivustolleen visuaalista päivitystä sekä ennen kaikkea palvelutarjonnan selkiyttämistä ja yksinkertaistamista. Suunnittelimme Enegian sivuille uuden konseptin ja designin sekä hahmottelimme kaksi selkeää tuotekokonaisuutta ja myyntistrategiaa. Tämän pohjalta rakensimme brändin korkeaa laatua vastaavan hakukoneoptimoidun verkkosivuston, jolla jylläävät tehokkaat markkinoinnin automaatiot.

Volter

Tekijä: Sivututka Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Volter valmistaa puuhakevoimaloita, jotka mahdollistavat oman ekologisen sähkön- ja lämmöntuotannon. Yritys on maailman johtavia puunkaasutusteknologian kehittäjiä, joten tästä yrityksestä ei osaamista tai innovaatioita puutu! Volterin vanhat valmisteeman päälle rakennetut verkkosivut todettiin liian kankeiksi ja vaikeakäyttöiseksi. Tarvittiin raikkautta, nopeutta ja yksinkertaisuutta. Sivusto haluttiin laittaa tehokkaammin töihin hankkimaan lisää liidejä potentiaalisilta asiakkailta. Sisältömarkkinointiin kaivattiin työkaluja. Saimme Sivututkalla tehtäväksi sivuston ulkoasun ja rakenteen suunnittelun sekä teknisen toteutuksen. Iso osa brändi-ilmeestä sekä teksti- ja kuvasisällöstä on Volterin itsensä ja Zeeland Familyn käsialaa. Meidänlaiselle pienelle digitoimistolle tällaiset […]

Korkia

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Korkia yhdistää ainutlaatuisella tavalla sijoittamisen, yritysten kehittämisen ja rahoittamisen. Korkia syntyi kun finanssipalveluyhtiö Wallstreet ja konsulttiyhtiö Eera yhdistivät voimansa vuonna 2017. Wysiwyg toteutti Korkialle WordPress-toteutuksen pohjautuen asiakkaan toimittamaan valmiiseen käyttöliittymä- ja sisältösuunnitelmaan.

INTO Concept

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomalaisten suunnittelijoiden perustama INTO Concept on modulaarisiin POD-kokoushuoneisiin ja kalusteratkaisuihin erikoistunut huonekaluyritys. redandbluen tehtävänä oli luoda INTO Conceptin verkkopalvelulle uusi konsepti, luoda palvelulle uusi houkutteleva graafinen ilme sekä rakentaa palvelu WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului sivuston konseptiontityöpajat, käyttöliittymäsuunnittelu, ulkoasun suunnittelu, tekninen toteutus sekä jatkuva pienkehitys ja ylläpito. Palvelun käyttöliittymässä inspiraatiota haettiin varsinaisten tuotteiden modulaarisuudesta – POD-huoneita voi räätälöidä mielensä mukaisesti, ja niiden koot vaihtelevat tiettyjen metrimittojen mukaan. Rautalangasta tehtiin laatikkomainen tarkan modulaarisen gridin mukaisesti, joka taipuu saumatta myös mobiililaitteille. Tuotteiden henki haluttiin säilyttää myös […]

Zervant

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Zervantilla haaveiltiin tilanteesta, jossa yhdellä sisäänkirjautumisella markkinointitiimi pääsisi päivittämään koko verkkopalvelua, sen kaikkia viittä kieliversiota ja tuotesivuja ilman koodarin apua. Kuulostaa kohtuulliselta. Aiemmin tilanne oli kuitenkin se, että sivusto koostui WordPressin päällä pyörivästä blogista ja erillisestä, PHP:lla kovakoodatusta tuotesivustosta. Lisäksi jokaisen kieliversion blogi oli oma sivustonsa, eli vaati erillisen sisäänkirjautumisen. Sivuston päivitykset piti tietysti tehdä myös viiteen paikkaan, minkä seurauksena ajan saatossa sivustot eivät olleet enää identtiset keskenään. Resurssihukkaa aiheutti myös se, että tuotesivujen sisältöjen päivitys vaati aina koodarin työpanosta. Sivustouudistuksen visio […]

Kymenlaakson Jäte Oy:n verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kymenlaakson Jätteen sivusto ja verkkoasiointi uuteen uskoon Kymenlaakson Jäte Oy on kuntien kokonaan omistama yhtiö, joka tuottaa Kymenlaakson alueelle monipuoliset jätepalvelut. Yhtiön vanha verkkosivusto sisälsi paljon asiaa, mutta sisältö oli vuosien varrella ripoteltu moneen paikkaan eikä oikean tiedon löytäminen ollut helppoa. Kun Kymenlaakson Jäte aloitti sivuston uudistuksen, tavoitteena oli tarjota asiakkaille miellyttävä käyttökokemus ja tuoda tärkeimmät palvelut sivustolla paremmin esille. Samalla monimutkaiset verkkolomakkeet haluttiin yksinkertaistaa ja näin helpottaa sähköistä asiointia. Vaivaton asiointi ja jäteasemahaku Valu suunnitteli sähköiseen asiointiin helpot etenemispolut eri asiakasryhmille […]

Hyvän olon kauppa AITO

Tekijä: KWD Digital
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aiemmin Luontaistuntijoina tunnettu kotimainen terveyskauppaketju uudisti tänä syksynä brändiään. Osuuskunnan nimeksi valikoitui samalla AITO. AITO-nimenvaihdoksen myötä sivustoilla tehtiin ulkoasu-uudistus. Tätä mittavampi oli kuitenkin kaikkien verkkosivujen ja niihin sisältyvien integraatioiden domainmuutokset ja uudelleenohjaukset. AITO-osuuskuntaan kuuluu yli 60 AITO-kauppiasta sekä muita sivustoja siten, että domain- ja nimimuutoksen vaatimia päivityksiä tehtiin yhteensä noin 80:lle sivulle. Sisällön ylläpitoa on helpotettu Domain Access -moduulin avulla. Koska moduuli voi olla haasteellinen niin integraattorille kuin sisällöntuottajallekin, moduulia laajennettiin custom-moduuleilla mahdollisimman sulavan käyttökokemuksen saavuttamiseksi. Kustomoidulla Domain Access -moduulilla AITO hyvän […]

Integrio

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Integrion työntekijöillä on selkeästi hyvä meininki ja sen takia on ollut kerrassaan hienoa olla auttamassa heitä uuden verkkosivuston rakentamisessa. Palvelu koostuu WordPressin kannalta meille aika tyypillisistä palasista. Custom Post Type käytössä projekteille ja henkilöille ja ACF:n avulla tehty Moretag Flexbox modulaarinen logiikka sivujen rakentamisessa. Projekti hoidettiin hyvin pitkälle avaimet käteen -ajattelulla, eli visuaalisuus ja sisällöt on tuotettu kaikkiaan Moretagin puolesta.

JAK Metalli

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme JAK-metallin sivustot uusiksi vuoden 2018 aikana. Projekti sisälsi tree-shears.com -sivuston, jonka sisältö on kolmella kielellä, sekä spiral-cutter.com -sivuston joka on kaksikielinen. JAK-metalli on innovatiivinen yritys, joka sijaitsee Mäntässä. Spiral Cutter on uudenlainen todella energiapihi leikkuri, joten se kuluttaa polttoainetta huomattavasti vähemmän kuin perinteiset ketjuleikkurit. Spiral Cutter on myös valittu Swedish Steel Prize finalistiksi vuonna 2018. Sivustojen kieliversioissa käytetty WPML-lisäosaa sekä ACF-palikoita, jotta sivustoista on tehty modulaarisia. Projekti on pitänyt sisällään valokuvausta, videoiden tuottamista ja graafista suunnittelua, joten verkkopalvelut ovat vain osa […]

ARROW Engineering verkkopalvelu

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

ARROW Engineering on markkinajohtaja järjestelmäratkaisuissa, jotka tehostavat valmistavan teollisuuden tuotantoa, käyttövarmuutta ja päivittäisjohtamista. Vuonna 2016 yrityksessä aloitettiin brändi-identiteetin uudistus. ARROW’n markkinointikumppanina MEOM vastasi strategisen työn lisäksi uuden WordPress-verkkosivuston toteuttamisesta. Tavoitteena oli saada viestintä vastaamaan muuttunutta markkinatilannetta sekä yrityksen uudistunutta toimintafilosofiaa. Verkkosivustolla suurimpia haasteita oli selkiyttää asiakkaan palvelutarjonta helposti ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi, jossa tulisi havainnollisella tavalla esille myös heidän palveluissaan keskeinen Lean-filosofia. Yhdessä saimme tuotua tärkeimmät asiat entistä paremmin ja yksinkertaisemmin esille. Kuvituksissa päädyttiin käyttämään animaatioita, joiden avulla järjestelmien käyttö saatiin visualisoitua yksinkertaisemmin kuin […]

Suomen Lääketieteen Säätiö

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta verkkopalvelua yhteistyössä Viestintätoimisto Groundin kanssa. Palvelu uudistui kesällä 2018 ja on toteutettu WordPressillä. Palvelintila on Seravon WP-palvelu.fi, aivan kuten jokainen meidän toteuttama sivusto. Säätiön tukijoita on ollut runsaasti yhtiöistä yksityisiin henkilöihin. Erityisesti suomalaisella lääketeollisuudella ja terveydenhuoltoon liittyvillä yrityksillä on ollut merkittävä osuus säätiön varallisuuden karttumisessa. Yksityiset henkilöt ovat antaneet tukensa joko lahjoituksina tai testamentteina.

Ground Communications

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meillä kaikilla on niitä projekteja, joissa on heti alusta lähtien hyvä vire päällä. Groundin uusi visuaalisuus innosti koko tiimiä ja sen vieminen sähköisiin kanaviin oli selkeä tehtävänanto. Raikas värimaailma ja hyvät kuvat innoittivat hyödyntämään isoja pintoja – siis paljon isoja pintoja. Toisaalta, etusivu latautuu silti muutamassa sekunnissa ja käytettävyys on hyvää pitkin palvelua. Me rakastuttiin uuteen Groundiin ja ollaan todella fiiliksissä siitä, miltä Ground näyttää nyt. Tekninen toteutus: WordPress, ACF, Moretag FlexBox

Triuvare

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta triuvare.fi -palvelua, yhdessä Triuvaren työntekijöiden ja heidän asiakkaidensa kanssa. Haastattelimme asiakkaita ja myös sellaisia yrityksiä jotka eivät ole valinneet kilpailutuksessa Triuvarea kumppanikseen. Tämän tiedon pohjalta konseptoimme palvelua, määrittelemme palveluita ja mietimme sisältökokonaisuuksia uusiksi. Tämä hanke on hyvä esimerkki siitä miten pyrimme aina toimimaan. Moretag Blackbox -palvelu siirtää päätöksentekoa loppuasiakkaille ja valinnat tehdään oikeiden käyttäjien palautteen perusteella. Istumme myös asiakkaan tiloissa vähintään kerran viikossa, jotta voimme kuunnella ja havainnoida asiakkaan aitoa arkea, niin myynnin tiloissa kuin asiakastuen vieressä istuen.

Sympan verkkosivusto

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sympa HR on nopeasti kasvava moderni HR-järjestelmä, jota käyttää yli 600 organisaatiota yli 50:ssä maassa. Sympan sivustouudistuksessa yhtenäistettiin eri maissa toimivien sivustojen sisällöt, ilme, informaatioarkkitehtuuri ja käytettävyys. Projekti käynnistyi olemassa olevan informaatioarkkitehtuurin ja sisältöjen täydellisellä mylläyksellä. Sivusto suunniteltiin äärimmäisen käyttäjälähtöiseksi ja hakukoneoptimoiduksi: keräämään paljon relevanttia liikennettä ja konvertoimaan liikenne tehokkaasti. Kaikki sisällöt ja kuvat tehtiin alusta alkaen uusiksi. Tulokset ovat olleet huimia ja mielellämme kerromme niistä tarkemminkin. Sympan uuden WordPress-sivuston ehdoton etu on sisältömoduulien laaja skaala – niiden ansiosta sivusto taipuu kaikkiin […]

Adaton verkkosivusto

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Adato tarjoaa koulutuksia sekä viestintä- ja tietopalveluita suomalaisille energiayhtiöille. Uudistimme täydellisesti Adaton verkkosivun käytettävyyden, ilmeen, sisällöt ja teknologian. Osaksi sivustokokonaisuutta on integroitu energia-alan koulutuskalenteri ja alan julkaisujen verkkokauppa, jotta sivusto palvelisi mahdollisimman hyvin käyttäjäryhmäänsä. Uudistuksessa sivustorakenne ja sisällöt virtaviivaistettiin käyttäjälähtöisiksi. WordPress-pohjaisten sisältömoduulien ansiosta sivusto on moni-ilmeinen mutta silti helppokäyttöinen ja tunnistettava. Moduulien avulla uusien sivupohjien rakentaminen käy näppärästi ja sisältöjen päivittäminen ja muokkaaminen on vaivatonta. Modulaarisessa sivurakenteessa valmiiden sivupohjien rajoitteet eivät hidasta toteutusta. Loimme kerralla asiakkaalle toimivan suunnitelman uudistuksen pohjalle. Yhteistyö koko […]

Atoy Autohuolto verkkosivuston uudistus

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Atoy Autohuolto on vauhdikkaasti laajeneva huoltokorjaamoketju kaiken merkkisille autoille. Ketjun toimintaperiaatteita ovat palvelualttius, vastuullinen toiminta sekä asiantunteva ja koulutettu henkilökunta. Suunnittelimme ja toteutimme Atoy Autohuollon uudistetun sivuston. Rakensimme uudelle sivustolle sähköisen ajanvarauksen, huoltopakettien esittämisen sekä tarvittavat integraatiot Atoyn taustajärjestelmiin. Sivustouudistuksen tavoitteena oli kasvattaa sivuston orgaanista hakukonenäkyvyyttä, parantaa ajanvarausten konversiota ja automatisoida se. Noin kuukausi julkaisun jälkeen, voidaan mittareita seuraamalla todeta tavoitteiden kehittyneen oikeaan suuntaan.

Ascent Robotics verkkopalvelu

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Japanilainen tekoälyä ja autonomista liikkumista kehittävä Ascent Robotics tarvitsi verkkosivut, joita sillä ei ollut vielä ensinkään. Yritystoiminnan käynnistysvaiheessa olleelle Ascentille luotiin toimivan WordPress-sivuston ohella brändi-identiteetti sekä palveluportfolio. Sivusto toteutettiin sekä globaalia että erityisesti japanilaista markkinaa ajatellen. VIsuaalinen ilme suunniteltiin skandinaavista minimalismia inspiraationa käyttäen. Tärkeää oli visualisoida koneälyn tapaa hahmottaa ympäröivää maailmaa, joka vangittiin näyttävien animaatioiden avulla. Englanninkielinen sisältö työstettiin yhdessä Ascentin tiimin kanssa tukemaan rekrytointia ja sijoittajien kiinnostuksen herättämistä. Oleellista oli tiivistää tekoälyä ja autonomista liikkumista kuvaava huipputeknologinen jargon, sekä uunituoreen toimialan […]

Metsätilat.fi

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Metsätilat.fi on Suomen suurin metsätilojen ja –tonttien markkinapaikka. Kun suomalaiset haluavat ostaa tai myydä metsää, he suuntaavat Metsätilat.fi-sivustolle. Metsätilat.fi –ketjun muodostavat 7 metsä- ja maatilakiinteistöjen välityksen erikoistunutta metsänomistajalähtöistä kiinteistövälitysliikettä eri puolilla Suomea. Metsätilat.fi on Karhu Helsingin konseptoima, suunnittelema ja rakentama verkkopalvelu. Sivuston tietoturvaa, laatua ja päivittäjien mielenrauhaa on varmistamassa Karhu Huolenpito. Metsätilat.fi-sivustolla on tyypillisenä päivänä myynnissä satoja metsätiloja ja tontteja. Sivuston moottorina olevan Drupal-järjestelmän päälle on rakennettu yksilölliset näkymät myytävien kohteiden markkinointia, myyntiä ja kaupanhallintaa varten. Syötettyjen tietojen perusteella tuotetaan Suomen kattavimpiin […]

Aiven

Tekijä: Contrast
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aiven on yksi pohjoismaiden nopeiten kasvavia pilvipalvelutarjoajia. He tarvitsivat nopean, kansainvälisen kasvun tueksi päivitetyn brändin sekä niin visuaalisesti kuin teknisestikin hyvin modernit, freesit ja erottuvat verkkosivut. Loimme jo aiemmin ikonina käytetyn ravun pohjalta uuden punaiseen värimaailman perustuvan ilmeen, päivitetyn typografian sekä freesatun logon. Verkkosivuilla hyödynnettiin vahvoihin liukuväreihin pohjaavaa tyyliä, jota sovelsimme kaikissa elementeissä läpi sivuston. Brändi-ilmeen päivityksen lopputuloksena tuotimme asiakkaalle myös brändi-ohjeistuksen, jonka avulla he ovat itse pystyneet tuottamaan sekä painettua että digitaalista materiaalia. “Contrast interpreted our website redesign briefing with exacting […]

Treston

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomalainen Treston on maailman kärkiyrityksiä teollisuuskalusteiden ja -työpisteiden valmistuksessa. Trestonin kalustamat työympäristöt tehostavat teollista työskentelyä sekä parantavat ihmisten ergonomiaa ja viihtymistä työpaikalla. Karhu Helsinki konseptoi, suunnitteli ja rakensi Trestonin uuden verkkosivuston. Sivuston ytimessä on Drupal 8 -julkaisujärjestelmän ja Microsoft Dynamics AX ERP -järjestelmän integraatio, jonka kautta ajantasainen tuotetieto virtaa Trestonin operatiivisesta järjestelmästä verkkosivuille. Tuotetiedon arkkitehtuurin ja esitystavan määrittely ja suunnittelu oli projektin tärkein yksittäinen osa-alue. Suoraviivaisen tuotedatan pohjalta sivustolle on rakennettu mm. dynaamisesti päivittyvä työpöytävalitsin. Uusi verkkosivusto esittelee Trestonin laajan tuotevalikoiman helposti […]

Validia

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fyysisesti tai henkisesti vammaiset voivat joskus tarvita muiden tukea ja apua saadakseen sellaisen elämän kuin haluavat. Tämän avunannon Validia Asumisen ja Validia Kuntoutuksen henkilökunta asetti tavoitteekseen jo vuosikymmeniä sitten. Nyt oli selvää, että myös verkkopalvelut kaipasivat uudistusta ja uudelleenjärjestelyä, jotta käyttäjien elämää voitaisiin helpottaa myös digitaalisesti. Yleensä uudistusprojekteissa lähdetään liikkeelle siitä, että rakennetaan sivuston perusta kuntoon. Validian kohdalla tilanne oli kuitenkin toinen, sillä Invalidiliitto – johon sekä Validia Asuminen ja Validia Kuntoutus kuuluvat – oli vastikään uudistanut verkkosivustonsa yhteistyössä Exoven kanssa ja […]

Analyse²

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Analyse² on pohjoismaiden johtava toimija kaupanalan menekinsuunnittelun ja tavarantoimittajayhteistyön ratkaisuissa. Projektin lähtötilanteessa Analyse² oli uudistanut tuoteportfolionsa ja heillä oli tarvetta täysin uudistetuille, moderneille verkkosivuille. Kun saimme projektin työpöydällemme, olimme tilanteessa, jossa meidän tuli miettiä ratkaisut Analyse² pääongelmille: Miten esittää monimutkainen data kauniisti ja ymmärrettävästi? Miten vaikuttaa potentiaalisiin asiakkaisiin niin, että he ymmärtävät Analyse² palveluiden hyödyt? Design-tiimimme teki upean työn näiden kysymysten ratkaisemisessa ja lopputuloksena syntyi kaunis verkkosivusto, johon asiakas on ollut todella tyytyväinen. “… Contrast valikoitui kovatasoisesta joukosta parhaana ja tekemisen taso […]

Laiho Group verkkopalvelu-uudistus

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Laiho Groupille uuden yhtenäisen verkkosivuston suuremman nimenvaihto- ja brändiuudistuksen yhteydessä. Aikaisemman sivuston sisällöt oli jaettu usealle erilliselle sivustolle, ja uudistuksen yhteydessä niistä tehtiin yksi verkkopalvelu, joka palvelee kaikkia yritysryhmän yrityksiä. Sivustolta löytyy helposti tietoa Laihon osaamisalueista ja ryhmän eri yhtiöiden palveluista. Yhteydenotto käy helposti sivuston lomakkeen kautta, ja Laiho Group pystyy myös halutessaan ilmoittamaan sivuillaan vapaista työpaikoista ja ajankohtaisista tapahtumista. Uusi brändi ja visuaalinen ilme otettiin hyvin vastaan ja saman tien myös käyttöön. Suomen Sähköhuolto, Sähkö Lehmus ja Laihon […]

Chiller.eu verkkopalvelu-uudistus

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Chiller suunnittelee ja valmistaa edistyksellisiä jäähdytys-, lämmitys- ja energiaratkaisuja. Suunnittelimme Chiller Groupille laajan kansainvälistymiskärjellä toimivan verkkopalvelu-uudistuksen, jonka lopputuloksena syntyi sisällöltään runsas sivusto, jossa on mm. neljä täyttä kieliversiota. Sivustolla pääosassa ovat filtteröitävät referenssit sekä eri tuotteisiin ja tuoteryhmiin liittyvät ladattavat materiaalit kuten asennusohjeet ja esitteet. Sivustolla on kiinnitetty erityistä huomiota hakukoneoptimointiin ja sivuston löydettävyyteen eri kielillä. Sivustoa jatkokehitetään jatkuvasti yhdessä redandbluen ja asiakkaan kanssa.

Honkatalot

Tekijä: Luuptek Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Honkataloilla on 100-vuotiset perinteet puunjalostuksessa. Yrityksen tuotevalikoimaan kuuluvat modernit hirsitalot, puurunkoiset muovittomat ekopuutalot sekä puupalkkitalot. Honkatalot toteuttaa myös laadukkaita huviloita kesäkäyttöön ja ympäri vuoden asuttaviksi. Luuptek vastasi Honkatalojen nettisivu-uudistuksen teknisestä toteutuksesta, jossa yhdistettiin yhteensä 11 eri WordPress-asennusta yhden WP-asennuksen alle. Honkatalojen kansainvälinen Polar Life Haus -brändi nidottiin mukaan Polylang-lisäosan avulla, jolloin kaikki kielet (eli eri polarlifehaus-domainit) saatiin saman WP-asennuksen alle. Uudella sivustolla pääosassa ovat Honkatalojen upeat kuvat, joita varten tehtiin useampi erilainen karusellitoiminnallisuus. Sivuston pohjaksi rakennettiin Advanced Custom Fields -lisäosalla joustava sivupohja, […]

House of Laplandin Lokaatiopankki

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme House of Laplandin elokuvakomissiolle Lokaatiopankki-palvelun, johon on kerätty valokuvia Lapista tarkoituksena auttaa elokuvantekijöitä löytämään kätevästi sopivia kuvausmaisemia. Käyttäjä voi etsiä haluamiaan maisemia tai kohteita kategorioiden avulla, kuten: – Northern Lights – Autumn Colors – Wilderness & Nature – Rivers, Lakes & Whitewaters Käyttäjä voi koostaa kuvista portfolion ja lisätä niitä moodboardille hakien näin käyttötarkoitukseen soveltuvaa kokonaisuutta. Moodboardin voi tilata sähköpostiin ja ladata koneelle, jolloin kuvia voi käyttää esimerkiksi presentaatiossa tuottajille. Sivustolta löytyy myös paljon tietoa eri kunnista, joiden avulla kuvauspaikkoja voi […]

EPID Research

Tekijä: Muato (Graafinen suunnittelu ja WordPress-tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Epid Research Oy on lääketieteen tutkimuksen erikoisosaaja. Muato uudisti EPID Researchin verkkosivut, yritysilmeuudistuksen jatkumona. Ilmeuudistus toteutettiin ilman yrityksen logon muuttamista. Graafinen ilme logon ympärillä sai yhtenäisen, tunnistettavan ja toimialaan sopivan ulkoasun. Uusi ilme esiteltiin ICPE-tapahtumassa ja pian tämän jälkeen julkaistiin uudet verkkosivut. Sivut on toteutettu siten, että asiakas saa helposti itse lisättyä julkaisuja ja uutisia sivustolle. Sisällön hallinta työkaluna toimii Bateauxin Blueprint. Sivusto on englanninkielinen.

Kuntahankinnat

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

KL-Kuntahankinnat Oy on Suomen Kuntaliitto ry:n omistama vuonna perustettu valtakunnallinen yhteishankintayksikkö. Kuntahankinnat kilpailuttaa asiakkaidensa puolesta puitesopimuksia ja vastaa niiden sopimushallinnasta sekä toimittaja- ja asiakasyhteistyöstä. Karhu Helsingin konseptoima, suunnittelema ja rakentama Kuntahankinnat.fi on raikas sivusto, josta ajankohtaiset kilpailutukset ja sopimukset löytyvät salamannopeasti. Löydettävyys on kilpailutuksissa keskeistä – mitä useampi asiakas saadaan osallistumaan samaan kilpailutukseen ja mitä useampi tarjoaja saadaan mukaan itse kisaan, sitä paremmin kilpailutus onnistuu. Varsinaisten kilpailutussisältöjen lisäksi Kuntahankinnat.fi tarjoaa blogisisältöä, tapahtumia ja poimintoja Kuntahankintojen sosiaalisen median kanavista. Sisällön päivittäminen onnistuu Karhu […]

Kekkilä sivustouudistus

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yhteistyömme Kekkilän kanssa lähti liikkeelle tarpeesta tehdä verkkosivusta helpompi ja parempi käyttää. Työstä muodostui lopulta täyden mittakaavan sivustouudistus ja samalla sivusto siirrettiin WordPress-alustalle. Lähtötilanteessa Kekkilä.fi:ssä oli monille sivustoille tyypillinen ongelma: sivustoa oli kehitetty pitkään ilman systemaattista suunnittelua, jolloin sen sisällöstä oli muodostunut sekava kokonaisuus. Alasivuja oli yli 400, halutut sisällöt olivat vaikeasti löydettävissä, visuaalisuus ei pysynyt linjassa ja koko käyttökokemus oli sujuvan sijaan epämukava. Suunnittelussa oli merkittävää nostaa laadukkaiden sisältöjen roolia, jolloin tuotteiden markkinointi tapahtuu palvelukulmalla – hyvän sisällön kautta. Uudistetun kasvikirjaston […]

Remedygames.com

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomalaisen peliteollisuuden grand old man, Remedy, halusi modernisoida vanhan sivustonsa vastaamaan peliensä tasoa. Toteutimme sivustouudistuksen WordPress-alustalla ja nostimme keskiöön Remedyn dna:ssa vahvana olevan tarinankerronnan. Uudesta Remedygames.comista tehtiin vahvasti visuaalinen, koko ruudun täyttävine animaatioineen ja videoineen. Myös sivuston tekstisisällöistä haluttiin interaktiivisia, joten ne reagoivat käyttäjän hiiren liikkeisiin. Kuten aina, myös Remedyn kohdalla oli tärkeää, että valmis sivusto on asiakkaalle itselleen äärimmäisen helppo käyttää ja ylläpitää. Remedyläiset ovatkin voineet itse lisätä saitille sivuja ja muokata niitä mielensä mukaan. Näin on varmistettu, että sivusto elää […]

Management Institute of Finland verkkosivu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Management Institute of Finlandin verkkosivut uudistettiin yrityksen brändiuudistuksen yhteydessä Verkkoaseman toimesta. Uudistuksessa tuotteet ja palvelut tuotiin selkeämmin ja houkuttelevammin esille sekä ostoprosessi suunniteltiin suoraviivaisemmaksi sekä helpommaksi loppukäyttäjälle. Lisäksi asiakkaan eri koulutusbrändit haluttiin paremmin esille. Verkkosivuston tekninen toteutus saatiin vastaamaan suunniteltua visuaalista ilmettä sekä käyttöliittymän toiminnallisuuksia. Tekninen toteutus sisälsi myös version 1.0 sisällön syötön ja stilisoinnin sivuille. Uuden sivuston ylläpito on helppoa asiakkaalle jatkossakin suurenkin sivumäärän kanssa. Toimitusprojektin aikana kyettiin aidosti auttamaan asiakasta erilaisten ratkaisujen kanssa ja joustavasti reagoimaan erilaisiin muutostarpeisiin.

Neito.fi sivustouudistus

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Neito on laadukasta suomalaista kylmäpuristettua rypsiöljyä, jonka laatumielikuva ei kuitenkaan välittynyt verkkoon asti halutulla tavalla. Uudistimme Neito.fi-sivuston viestimään paremmin tuotteen laatua, sekä toimimaan kotipesänä kaikelle Neidon markkinointiviestinnän tekemiselle. Kohderyhmälle visuaalisuus on tärkeää. Se mielessä loimme Neidolle eri makuvariantteja korostavan uniikin kuvakonseptin, jota hyödyntämällä tuotteet kuvattiin. Nämä arvokkaat ja laatua viestivät kuvat ovat pääosassa myös itse sivuston visualiikassa. Sivuston sisältörakenne suunniteltiin niin, että se palvelee nopeaa tietoa tuotteista etsivää, mutta tarjoaa myös teema- ja reseptisisällön kautta mahdollisuuden syventyä laadukkaan rypsiöljyn maailmaan laajemminkin.

Kekkilä Recycling

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kun Kekkilän kiertotalouteen perustuvaa liiketoimintaa haluttiin tuoda näkyvämmäksi, tarvittiin sivusto, joka havainnollistaa kiertotalouden logiikkaa yksinkertaisesti ja kouriintuntuvasti. Karsimme sivustosta kaiken turhan pois ja keskityimme pariin pääasiaan, kiertotalouden selittämiseen ja Kekkilän roolin kuvaamiseen siinä: näyttävästi animoitu etusivu kertoo alas scrollatessa kronologisesti miten kiertotalous Kekkilän tapauksessa toimii. Kekkilän rooli avautuu syvemmin asiantuntijahaastattelujen pohjalta tehdyistä referensseistä, jotka esittelevät jo käynnissä olevaa liiketoimintaa.

ONEiO

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Autoimme Service-Flow:ta tuomaan uudistetun ONEiO brändin todeksi luomalla kattavan ja joustavan WordPress-sivuston, jolla pohjustettiin brändin lanseeraus ja erottautuminen muusta markkinasta toden teolla. Sisällön hallinnan monimuotoisuus on yksi sivuston kulmakivistä ja siinä korostuu useista eri komponenteista rakentuvan sivupohjan helppo muokattavuus ja joustavuus. Tapamme rakentaa sivustoja luo niistä pitkäikäisempiä ja monikäyttöisempiä kuin perinteiset sivumallit. Projektissa otettiin mukaan myös sisältöstrategian osaajat Differolta sekä analytiikan monitaiturit Hopkinsilta. Yhteistyössä eri toimistojen välillä luotiin kokonaisuus, joka julkaistiin Las Vegasissa messuilla kesällä ja sivuston parissa jatketaan työskentelyä lähes ketteriä […]

Valmet Automotive

Tekijät: Aucor Oy (Tekninen toteutus), Briiffi Oy (Brändiuudistus, visuaalinen suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vahva tarina, näyttävä ulkoasu ja verkkopalvelun hienovaraiset yksityiskohdat herättävät brändin henkiin. ”Kun tulin seitsemän ja puoli vuotta sitten tähän firmaan, harva tiesi Valmet Automotivesta mitään. Nyt tilanne on se, että tuskin mistään suomalaisesta teollisuusyrityksestä kirjoitetaan niin paljon mediassa kuin meistä”, kertoo Valmet Automotiven viestintäpäällikkö Mikael Mäki. Valmet Automotive on ennätyksellistä vauhtia kasvava teollisuusyritys. Sillä on Uudessakaupungissa Suomen suurin tehdas ja yritys kasvaa reippaasti myös Euroopassa. Lisäksi Valmet Automotive on hiljattain uudistanut strategiaansa ja keskittyy entistä voimakkaammin tulevaisuuden ajoneuvoihin. Ei siis ihme, että […]

Hotelli Alba

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hotelli Alba on Jyväskylän tunnetuimpia hotelleja. Jyväsjärven rannalla sijaitseva hotelli-ravintola oli Duden ensimmäisiä asiakkaita vuonna 2014 ja yhteistyö on jatkunut sen jälkeen tiiviinä. Vuonna 2017 oli aika taas freesata ilmettä. Uusille sivuille kaivattiin selkeyttä ja modernisuutta, sillä hotelli sai brändiuudistuksen myötä uuden ilmeen. Sivustolle toteutettiin entistä selkeämpi varauslomake, tarjoukset, arviot ja helposti päivitettävä lounaslista. “Olemme toimineet Duden kanssa jo useamman vuoden ja uusien web-sivujemme luomisprosessi ja lopputulos vain syvensi luottamusta ja ihastusta Duden toiminnan ammattimaisuuteen. Omien kiireidemme keskellä Dude ohjasi ja kannusti […]

Craftman sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kesän aikana teimme myös Craftmanille uudet verkkosivut. Uusilla sivuilla haluttiin terävöittää Crafmanin sanomaa, niin että toiminnan todellinen luonne tulisi sivuilla selkeästi esille. Sivuista toivottiin erityisesti näyttäviä ja visuaalisesti selkeitä. Projekti aloitettiin sisältöpajalla, jossa selkeytettiin mitä sivuilta tulisi löytyä. Lisäksi terävöitettiin ydinviesti: “Ammattilaisia helposti, nopeasti ja riskittömästi.” Uusi, selkeämpi sivusto toteutettiin WordPressillä pitäen tärkeimmät arvot, toimintatapa ja kokonaispalvelu, jatkuvasti mielessä.

Framery

Tekijät: Aucor Oy (Tekninen toteutus), Bob the Robot (Brändiuudistus ja sisällöt)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tamperelainen Framery ei valmista vain äänieristettyjä työtiloja saati puhelinkoppeja, vaan haluaa mullistaa koko työpäivien onnellisuuden. Eikä vain Suomessa vaan myös esimerkiksi Piilaaksossa. Jotta he onnistuvat tehtävässään, Bob the Robot auttoi uudistamaan Frameryn brändin ja sisällöt mission mukaisiksi. Aucor saapui avuksi verkkopalvelu-uudistuksen tekniseen toteutukseen. Työnjako Bob the Robotin kanssa oli selvä. Bob huolehti sivuston sisällöstä, käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisuudesta ja pääasiallisesta front end -devauksesta. Yhteistyössä suunniteltiin muun muassa kuvien responsiivinen optimointi ja lazyloading. Aucor huolehti alustan teknisestä toimivuudesta ja keskittyi integraatioihin. Aucorin vastuulla oli myös […]

Digital Illustrated

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Digital Illustrated Finlandin sivusto uudistettiin WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivuston tarkoitus on kommunikoida yrityksen referensseistä, ihmisistä ja yrityskulttuurista. Sivusto rakennettiin modulaariseksi ja sisällöt suunniteltiin niin, että niitä voi hakea erilaisilla ulkoasuilla eri puolille sivustoa. Sivustolla on laaja sosiaalisen median integraatio ja filtteröinttimahdollisuus ajankohtaisosiossa. Myös henkilöstöosiossa henkilöitä voi sortata ja hakea vapaasanahaun avulla. Henkilöstöä voi myös sivustolla nostaa eri kohtiin erilaisilla ulkoasuilla tarpeiden mukaan. redandblue vastaa myös sivuston piirroskuvituksista.

Dinolift

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

DINO-henkilönostimet ovat tuttuakin tutumpi näky rakennustyömailla. Sama pätee niin Suomeen kuin ulkomaille, nimittäin 85 % näistä suomalaisen huippuosaamisen taidonnäytteistä matkaa ulkomaiden kohteisiin. Haaste: Vaikka Dinolift on valmistavan teollisuuden toimija, tulee verkkopalvelun palvella asiakkaita jouhevasti ja auttaa Dinoliftiä erottumaan kilpailijoista samoin kuin sen tuotteet erottuvat työmailla. Tämä tarkoitti (i) visuaalisen ilmeen ja käyttöliittymän edelleen kehittämistä ja (ii) teknisten ratkaisujen uudistamista. Ratkaisu: Suurin muutos tehtiin teknisesti: sekä julkaisujärjestelmä että tuotehallintajärjestelmä vaihdettiin siten, että molemmat pyörivät WordPressin päällä. Verkkopalveluun kuuluvan extranet-ratkaisun avulla asiakkaiden palvelua verkossa […]

Ruosniemen panimo

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

redandblue uudisti kansainvälisille markkinoille tähtäävän Ruosnimen panimon brändin useita työpajoja sisältäneellä brand sprint -menetelmällä. Uudistus sisälsi etikettien ja kaiken graafisen materiaalin tuottamisen sekä henkilöstön valokuvaamisen. Ruosniemen panimon verkkosivut uudistettiin brändiuudistuksen yhteydessä. Sivusto tehtiin WordPress-alustalle ja sisällönhallinta modulaariseksi redandbluen rakentamaa page builder -sisällönhallintatyökalua hyödyntäen. Uusi sivusto on kaksikielinen, ja sisältää mm. Untappd- ja uutiskirjeentilaus-integraatiot.