Sivuston tyyppi: Verkkokauppa

Design from Scandinavia -verkkokauppa

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Design From Scandinavia on verkkokauppa, joka on kunnianosoitus suomalaiselle suunnittelulle, valmistukselle ja elämäntavalle. Karvala Oy ja sen omistama verkkokauppa Design from Scandinavia mahdollistaa upeiden, pohjoisessa tehtyjen tuotteiden hankkimisen kauemmaksikin – palan pohjoista sinne, missä ikinä asutkin. Redland suunnitteli verkkokaupan nimen, brändi-ilmeen ja rakenteen sekä toteutti ne Woocommerce- ja WordPress-verkkopalveluna, joka julkaistiin keväällä 2017. Suunnittelun kantava teema oli herättää brändi eloon verkkokaupassa ja antaa tuotteille sekä designille mahdollisimman suuri huomioarvo.

Legisvalmennus.fi -verkkokauppa

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Legisvalmennus tarjoaa valmennuskursseja oikeustieteellisen pääsykokeisiin. Asiakas tarvitsi uuden verkkosivuston sekä verkkokaupan, josta valmennuskursseja voi suoraan ostaa. Ensi vaiheessa Redland suunnitteli ja toteutti WordPress-sivuston, johon lisättiin hieman myöhemmin WooCommerce-verkkokauppa. Verkkokaupan julkaisu tapahtui vuonna 2017 ja sen jälkeen se on tuottanut tehokkaasti myyntiä Legisvalmennukselle. Yhteistyö jatkuu ja Redland päivittää vuosittain uudet valmennuskurssit verkkokauppaan ja pitää huolen, että verkkokauppa on ajanmukainen.

TheTenEssentials.com -verkkokauppa

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

TheTenEssentials.com on tärkeimpien vaellustarvikkeiden verkkokauppa. He auttavat retkeilijöitä alkuun vaellusharrastuksessa tarjoamalla välttämättömimmät tarvikkeet. Redland rakensi verkkokaupan ja loi sille visuaalisen ilmeen. Keväällä 2017 keskustelimme ensimmäistä kertaa tulevien yrittäjien kanssa, jolla oli visiona luoda uudentyyppinen verkkokauppa ja brändi retkeilyvarusteiden myyntiin. The Ten Essentials on filosofia, jonka mukaan tärkeimpien kymmenen tuotteet avulla selviää erilaisista outdoor-seikkailuista. Alussa oli siis vain visio yrityksestä ja sen filosofiasta. Ensimmäiseksi määrittelimme yritykselle ilmeen ja viestit. Sen jälkeen lähdimme kehittämään virtaviivaista verkkokauppaa valmiiksi mietityn tuotevalikoiman päälle. Verkkokauppa avattiin ripeän työskentelyn […]

Oy Osk. Lindroos Ab -verkkokauppa

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Into-Digital suunnitteli ja toteutti kello- ja koruliike Lindroosille verkkokaupan. Rooli projektissa oli kokonaisvaltainen – Into vastasi palvelumuotoilusta, teknisestä määrittelystä, käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Verkkokauppa-alustana toimii WooCommerce yhdessä WordPressin kanssa. Verkkokauppahankkeen jälkeen lindroos.fi -palvelun kylkeen on rakennettu Lindroos-myymälöille oma asiakastietojärjestelmä, joka on integroitu verkkokauppaan. Molemmat palvelut ovat Into-Digitalin ylläpidon ja jatkokehityksen piirissä.

Kuvittaja Teemu Järvi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Teemu Järvi on luontoaiheisiin erikoistunut taiteilija ja muotoilija. Järven eräaiheiset työt kattavat laajan kirjon taidegrafiikkavedoksista kirja- ja lehtikuvitusten kautta käyttöesineisiin sekä erilaisiin konsepteihin. Yrityksen vanha verkkokauppa ei vastannut käyttöliittymältään eikä toiminnallisuuksiltaan yrityksen kansainvälistymislaajenemissuunnitelmia. Yrityksellä oli tarpeena saada sekä kuluttaja- että tukkumyyntiverkkokauppa. Redandbluella oli ilo ja kunnia terävöittää kansainvälisen verkkokaupan digitaaliset ratkaisut. Molemmat verkkokaupat toteutettiin Woocommerce -verkkokauppa-alustan päälle. Lähtökohtana kuluttajaverkkokaupan käytettävyydessä ja ylläpidossa oli ottaa huomioon Teemu Järven laaja tuoterosteri, joka kattaa useita eri variaatiotuotteita sekä tuotekokoelmakombinaatioita. Lisäksi tarpeena oli sesongeittain muuttuvat tuotekategorianostot […]

Ooppera Baletti lippukauppa

Tekijät: Creuna Finland (Tekninen toteutus), Sivulliset (Suunnittelu)
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Ooppera ja Baletin digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ensimmäinen merkittävä askel otettiin, kun Ooppera ja Baletti julkaisi uudistetun verkkopalvelunsa tammikuussa 2016 Tuolloin lipunmyynti johdettiin kuitenkin edelleen kumppanin palveluun. Samoin ulkoisen kumppanin hallinnoima väliaikatarjoilu jäi heidän omien perinteisten myyntikanaviensa varaan. Uudistuksen jälkeen uuden verkkopalvelun käyttö ja uutiskirjetilaajien määrä kasvoivat, ja Ooppera ja Baletti pystyi tarjoamaan laadukkaan asiakaskokemuksen tuotteiden (esitysten) selaamiseen ja esitysten digitaaliseen kuluttamiseen (Stage24) saakka. Haasteeksi muodostui kuitenkin nopeasti asiakaskokemuksen muotoilu ja kehittäminen, kun käyttäjä siirtyi ostamaan lippuja ja väliaikatarjoiluja ulkopuolisten toimijoiden palveluista. Ulkopuolisten […]

Mediatrade -verkkokauppa

Tekijä: Mediapool Finland
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Mediatrade on Suomen johtava audiovisuaalisten tuotteiden maahantuoja ja jälleenmyyjä. Suunnittelimme Mediatradelle verkkokaupan, jossa yhdistyy normaali brändisivusto sekä kauppaosio. Sivuston sisällönhallinta tapahtuu WordPressin kautta, ja sen yhteyteen on integroitu asiakkaan toiveiden mukaan pitkälle kustomoitu verkkokauppa-alusta. Tuote- ja tilaustietojen siirtoon rakennettiin automaattisesti päivittyvä rajapinta verkkokaupan ja Visman taloushallintojärjestelmän välillä. Myös WordPressin sisällönhallinnasta tehtiin asiakkaan tarpeita vastaava moduulipohjainen työkalu, jonka avulla voi toteuttaa monipuolisia ja kiinnostavia visuaalisia sisältökokonaisuuksia. Loimme valmiita ennakkoon määriteltyjä moduuleita, joita hyödyntämällä saadaan tehtyä tarpeellisia tuotenostoja, tapahtumia ja markkinointiviestejä. Verkkokaupan julkaisemisen jälkeen […]

Toimistotarvikkeet.com -verkkokauppa

Tekijä: Mediapool Finland
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pitkäaikainen asiakkaamme Toimistotarvikkeet.com halusi modernisoida vanhan CloverShop Pro-pohjaisen verkkokauppa-alustansa, jota oli aikojen saatossa kustomoitu erittäin vahvasti helpottamaan valtavan tuotekatalogin ja asiakasrekisterin ylläpitoa. Verkkokaupan alustaa ei vaihdettu, vaan sen teknistä rakennetta suoraviivaistettiin, haluttuja toimintoja muokattiin ja lisättiin. Ulkoasu päivitettiin moderniksi responsiiviseksi käyttöliittymäksi, joka on saanut runsaasti kiitosta yrityskäyttäjien keskuudessa. Verkkokaupan hallinnassa voidaan toteuttaa hyvin spesifejä asiakaskohtaisia hinnoittelu- ja näkyvyysmalleja, joiden avulla käyttäjää voidaan ohjata ja auttaa tilausten tekemisessä erittäin tehokkaasti. Haasteena asiakkaalla oli erittäin laaja tuotevalikoima ja sen hallinta. Suunnittelimme tuotetietojen hallintaan helpottavat […]

Fixusnet verkkokauppa

Tekijä: Trimedia Oy
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Koivunen Oy on merkittävä suomalainen autoalan teknisen kaupan monialayritys, jonka perinteet ulottuvat vuoteen 1927 asti. Koivunen Oy toimii henkilöautojen sekä raskaan ajoneuvokaluston varaosien, lisävarusteiden, laitteiden, renkaiden ja vanteiden sekä työkalujen, koneiden ja kiinnitystarvikkeiden maahantuojana. Koivunen toimii markkinoilla Suomessa, Ruotsissa ja Baltian maissa. Konsernin liikevaihto on yli 140 miljoonaa euroa. Koivusen Fixusnet-verkkokauppa kokoaa saman osoitteen alle yli 100 000 tuotteen valikoiman Autovaraosia ja tarvikkeita myyvä Fixusnet verkkokauppa palvelee sekä Suomessa että Ruotsissa. Autotuotteita myyvästä verkkokaupasta haluttiin tehdä mahdollisimman käyttäjäystävällinen: tuotteiden piti olla helposti […]

Valofirma

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Valofirma on yhdessä Kamerafirman kanssa toimiva yksi Suomen johtavia elokuvakalustovuokraamoja, joka on rakennettu alan rautaisten ammattilaisten johdolla. Valofirman tuotteita ja palveluita on hyödynnetty mainoksissa, tv-ohjelmissa ja elokuvissa niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Autoimme Valofirmaa uudistamaan verkkopalvelunsa, jonka alustaksi valittiin WordPress & WooCommerce. Sivuston tavoittena on tarjota helppo tapa hankkia kaikki tarvittava yhden katon alta videotuotannon pyörittämiseen valojen, kameroiden, henkilöstön ja muiden tarvikkeiden osalta. Valofirman verkkopalvelu-uudistuksessa isoa roolia näytteli verkkokaupan rakentaminen uudelleen ja sen integroiminen ERP-järjestelmään, josta räätälöidyn lisäosan avulla hallinnoidaan vuokrauksia, tuote- ja […]

Masku

Tekijä: Meiko Oy
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Perheyrityksen suurin yksittäinen myyntikanava. Maskun ja Meikon yhteinen taival on alkanut jo vuonna 2012 ja jatkuu edelleen tähän päivään. Tarve toimivalle online-myyntikanavalle toi Meikon mukaan kehitykseen, jossa koko verkkoliiketoiminta on rakennettu vastaamaan tämän päivän tarpeita. Alkuun taustalla käytetty Meikon kehittämä Kontrol2-järjestelmä mahdollisti nopean verkkokaupan julkaisun ja tärkeimmät toiminallisuudet kuten tuote-, sivuston-, sisällön- ja asiakashallinnan sekä asiakastuen. Projekti on koostunut mm. konsultoinnista, käyttöliittymä- ja visuaalisesta suunnittelusta sekä front- ja back-end -toteutuksista. Tiivis päivittäinen yhteydenpito on mahdollistanut tämän kumppanuuden.

Suomen Rahapaja

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Rahapajalle laaja verkkopalvelun ja verkkokaupan uudistus Suomen Rahapaja suunnittelee, markkinoi ja valmistaa metallirahoja, kolikkoaihioita, keräily- ja lahjarahoja sekä rahasarjoja. Yhtiön kohdemarkkina-alueet ovat Eurooppa, Aasia, Afrikka ja Latinalainen Amerikka. Käyttöraha- ja aihioasiakkaita ovat eri maiden keskuspankit, valtiovarainministeriöt sekä rahapajat. Juhlarahoja ostavat niin yksityis- kuin jälleenmyyjäasiakkaatkin. Yhtiön omistaa Suomen valtio. Valu vastasi Suomen Rahapajan verkkopalvelu-uudistuksessa konseptoinnista, visuaalisesta ilmeestä ja teknisestä toteutuksesta. Uudistuksen painopiste oli verkkokaupassa, joka on juhlarahojen tärkein myyntikanava. Monipuolinen verkkokauppa Verkkokaupasta on kaksisuuntainen integraatio toiminnanohjausjärjestelmään, josta tuodaan kauppaan tuotteiden perustiedot sekä […]

Makia

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Makia valmistaa käytännöllisiä ja minimalistisia vaatteita, jotka on valmistettu pohjoiseen ilmastoon sopivista materiaaleista. Makia on syntynyt työläisten alueella Helsingissä ja vaatekappaleet on kehitetty kestäviksi moniin olosuhteisiin. Makia on brändinä vastuullinen, kestävä sekä samaan aikaan rohkea ja hillitty. Aloitimme mainion yhteistyömme Makian kanssa verkkokaupan uusimisella. Makian uusi brändi tuotiin design-vaiheessa digitaaliseen muotoon. Visuaalisesti keskityimme korostamaan brändin rehellisyyttä ja aitoutta sekä pohjoismaisia juuria ja ajatonta lähestymistapaa – lopputuloksesta muodostui mutkaton ja hillitty verkkokauppa korostaen sen kauniita tuotteita. Makia keskittyy yksityiskohtiin vaatteiden suunnittelussa – tyylikkäiden […]

Mirror Line

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Etelä-Pohjanmaalaisen Mirror Linen lähes 25-vuotiaalle liukuovien ja säilytysratkaisujen liiketoiminnalle verkkokauppa ja muut digitaaliset kosketuspinnat ovat vuosi vuodelta entistä merkittävämpiä kun yrityksen toiminta kasvaa, kansainvälistyy ja tehostuu. Modernisoimme Mirror Linen verkkosivut sekä toimme irrallisena pääsivustosta toimineen verkkokaupan (ent. MyCashFlow) osaksi yhtenäistä verkkopalvelua. WordPress-sivusto rakentuu helposti hallittavista osioista joiden avulla sivusto on vaivattomammin ylläpidettävä ja pysyy joustavampana markkinoinnin vaihtuviin tarpeisiin. WooCommerce-verkkokaupassa on kustomoitavissa mm. eri käyttäjäryhmille omat hinnoittelut, muokattavissa olevat sähköposti-ilmoitukset, alennusmyynnit sekä räätälöity tilausten käsittelyprosessi. Sivustolle (toistaiseksi vain ruotsissa, mirrorline.se) on luotu integraatio […]

HomCare Finland

Tekijä: Web-veistämö
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus, Verkkokauppa

HomCare on vahva suomalainen menestystarina yrittäjyydestä ja HomCare on ollut edelläkävijä monella saralla mm. tiivistettyjen puhdistus- ja pyykinpesuaineiden tuomisessa markkinoille, sekä sumutusmenetelmän ja mikrokuitutuotteiden lanseerauksessa siivoamiseen. Veistämöläiset pääsivät jälleen suunnittelemaan ja toteuttamaan kokonaisvaltaisen uudistusprojektin. Verkkosivuston päätarkoitus on yleisesitellä tuotteita, ohjata asiakkaat verkkokauppaan ja kasvattaa edustajien määrää. Yrityksen brändiä mukaileva nykyaikainen ilme antaa raikkaan säväytyksen ostotuotteille ja houkuttelee sivustolla vierailijaa pidemmälle verkkokauppaan. Veistelimme verkkokaupan ja ByDesignin MLM-ohjelman saumattomaksi kokonaisuudeksi, jonka avulla asiakkaan ja jälleenmyyjän on helppo kohdata toisensa. HomCarella on useita jälleenmyyjiä sekä […]

Lindström

Tekijä: Web-veistämö
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Lindström on yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta. Lindström tarjoaa ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen, sekä terveydenhuollon tekstiilipalveluihin Euroopassa ja Aasiassa. Lindströmin verkkosivusto toimii 24 eri maassa ja kehitämme sivustoa jatkuvasti tiiviissä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa. Sadattuhannet ihmiset käyttävät päivittäin Lindströmin toimittamia tuotteita, joten verkkokaupalle oli kysyntää. Web-veistämö pääsi vastaamaan teknisestä toteutuksesta Lindströmin laajassa verkkosivuston uudistusprojektissa. Verkkokaupan lisääminen sivustolle oli kiinteä osa verkkosivujen uudistusprojektia. Verkkosivustoa modernisoimme kohentamalla sivuston käytettävyyttä, sekä hakukonelöydettävyyttä ja parantamalla sivuston konversio-optimointia. Verkkokaupan toteutukseen valitsimme […]

Fitter

Tekijä: Sivututka Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Fitter valmistaa räätälöityjä ruokia treenaajille ja urheilijoille. Konsepti on uusi ja Suomessa uniikki: annoksien ravintoarvot kaloreineen ja proteiineineen pystyy itse valitsemaan verkkokaupasta. Sapuskat toimitetaan asiakkaan valitsemalle kuntosalille. Verkkosivuihin nojaavana bisneksenä teknologian täytyi olla tip top kunnossa. Jättiprojektiin kuului verkkosivujen ja kauppatoimintojen lisäksi brändin suunnittelu kohderyhmän määrittelystä arvolupaukseen ja logosuunnittelusta printtimateriaaleihin. Oman mausteensa projektille toi verkkokaupan taustalla toimivan laskurin toteutus. Laskuri pyörittelee hintoja ja ravintoarvoja annokselle sitä mukaa, kun kävijä säätää niitä kaupasta mieleisekseen. Verkkokaupan moottorina toimivaa WooCommercea päästiin räätälöityjen toimintojen myötä puukottamaan […]

Kekkilän verkkokauppa

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kun Kekkilä käynnisti verkkokauppa-liiketoimintansa, päätimme tehdä siitä kiinteän osan olemassa olevaa ja hyvin toimivaa Kekkilä.fi-sivustoa. Emme halunneet luoda erillistä kauppaa, vaan integroimme myytävät tuotteet luontevaksi osaksi yrityksen tuoteportfoliota. Verkkokaupasta tehtiin aluksi pilottivaihe MVP-hengessä (Minimum Viable Product), jonka tarkoitus oli kerätä dataa käyttäjäkokemuksien kautta ja hioa toteutuksesta entistä parempi. Halusimme päästä nopeasti kokeilemaan kaupan mekanismien toimivuutta ja näkemään suunnitteluvaiheen hypoteesien paikkansapitävyys käytännössä. Panostimme toteutuksessa erityisesti integraatioiden toimivuuteen ja käyttökokemuksen sulavuuteen. Verkkokauppa toteutettiin valittujen kumppanien kanssa selvällä työnjaolla: me hoidimme konsepti-, UX- ja visuaalisen […]

Pixelify

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pixelify.net on alusta suunnittelijoille, jotka tuottavat digitaalisia tuotteita ja haluavat jakaa niitä muille. Tällaisia ovat esimerkiksi fontit, logot sekä muut grafiikat. Avidly toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen WordPress-alustalle. Otimme käyttöön Easy Digital Downloads (EDD) -lisäosan, jolla mahdollistettiin verkkokauppamainen toteutus digitaalisille tuotteille. Kirjautuneen käyttäjän on mahdollista ladata tuotteita omalle tietokoneelleen 10 kpl päivässä ja kirjautumattoman käyttäjän 1 kpl päivässä ilmaiseksi. Tämä tehtiin omana toiminnallisuutenaan, sillä tällaista ominaisuutta EDD ei sisältänyt oletuksena. Verkkopalvelu hyödyntää CDN:ää tuotteiden tarjoamiseen lataamista varten. Tuotteiden lataamisen lisäksi kirjautuneen […]

Westerback 1897

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Westerback on kello- ja kultasepänliike, joka edustaa useita huippumerkkejä, kuten Hublot, Omega, Zenith, Tag Heuer, Rado, Gucci, Longines, Tissot, Certina, Breitling ja Raymond Weil. Westerback-myymälät löytyvät myös Stockmann-tavarataloista Helsingin keskustassa ja Itäkeskuksessa, Tapiolassa, Jumbossa, Tampereella ja Turussa. Wysiwyg toteutti Westerbackille verkkokaupan pohjautuen WordPress-julkaisualustaan ja WooCommerce-verkkokauppaohjelmistoon. Graafisesta ulkoasusta vastasi Tweed. Verkkokaupassa voi hakea tuotteita laajojen suodatusvalintojen avulla ja kellomallistoihin voi tutustua myös brändikohtaisilla sivuilla. Tuotesivulla asiakas näkee myös myymälät, joissa kyseinen brändi on edustettuna. Tuotesivuille on integroitu myös Noston palvelu, joka näyttää tuotesuosituksia […]

Huuhkajien verkkokauppa

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Palloliiton ja Suomen jalkapallomaajoukkueen verkkokauppa myy virallisia pelipaitoja, fanituotteita ja monipuolisia jalkapallovarusteita. Verkkokauppa on osa Palloliitto.fi-verkkopalvelukokonaisuutta. Karhu Helsinki konseptoi, suunnitteli ja rakensi kaupan. Moottorina toimii Drupal Commerce. Keskeisenä tavoitteena oli tarjota asiakkaalle sujuva ja miellyttävä asiointikokemus. Oikea tuote löytyy nopeasti ja ostoprosessi etenee jouhevasti. Postin verkkokauppalogistiikkapalvelu integroituu osaksi prosessia. Klassisen tuoteluettelomaisen käyttöliittymän lisäksi asiakkaat pääsevät tilaamaan omalla tai lapsensa nimellä varustetun pelipaidan räätälöintikoneella, jossa nimen voi kirjoittaa suoraan paidan selkään.

Icebug

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pyka Oy – Suomen johtava Icebug-brändin maahantuoja, halusi uusia Icebug.com Suomi-version. Sivuston haluttiin toimivan brändisivuston lisäksi kuluttajaverkkokauppana sekä Icebug-myyjien sisäisenä myyntityökaluna. Verkkokaupan haluttiin myös integroituvan Pykan toiminnanohjauksenjärjestelmään Visma Novaan. Design-tiimimme onnistui sivuston suunnittelussa ja hyödynsi asiakkaamme tuottamaa kuvamateriaalia taidokkaasti. Myös Icebug-myyjien sisäisen käyttöliittymän suunnittelu on kerännyt kehuja. “Tarvitsimme uuden myynnin työkalun asiakkaidemme ja sisäiseen käyttöön. Contrast rakensi toivomamme kevyen ja mukautuvan verkkokäyttöliittymän ja yhdisti sen toiminnanohjausjärjestelmäämme. Työ sisälsi lukuisia teknisiä yksityiskohtia ja vaati huomattavan paljon ongelmanratkaisukykyä ja pioneerityötä. Contrastin tekninen osaaminen on […]

E.Ahlström

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

E.Ahlström Oy on Suomen ykkönen ravintoloiden keittiö- ja kattaustarvikkeiden kaupassa. E.Ahlströmin kunniakas historia ulottuu yli sadan vuoden päähän. E.Ahlströmin verkkokauppa toimii Drupal Commerce -teknologialla. Verkkokaupan perusta on kaksisuuntainen integraatio Digia Enterprise ERP-järjestelmään. Tuotetiedot liikkuvat ERPistä verkkokauppaan ja tilaukset palaavat ERPiin käsiteltäviksi. Verkkokauppa on tuonut E.Ahlströmille merkittävää myynnin kasvua. Verkkokauppa on kaikille avoin, mutta E.Ahlströmin Premium-asiakkaat saavat myös verkkokaupassa erityispalvelua. Kullakin Premium-asiakkaalla on verkkokaupassa oma tuotevalikoima. Myös hinnoittelua voidaan tehdä asiakaskohtaisesti. Laadukas käyttökokemus ja elämyksellisyys ovat verkkokaupassa suuressa roolissa. Drupal mahdollistaa laadukkaan markkinointisisällön […]

iTapsa Phones -verkkokauppa

Tekijät: Framian Oy (Tekninen toteutus), Markkinointitoimisto WDS Oy (Konsepti, ilme, sisällöt)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme iTapsa Services Oy:lle verkkokaupan, jossa myydään ja ostetaan käytettyjä iPhone-puhelimia. Tavoitteena oli toteuttaa mahdollisimman helppokäyttöinen ja nopeasti toimiva verkkokauppa, joka tarjoaa korkealuokkaisen käyttökokemuksen. Verkkokauppa on toteutettu Single Page Applikaationa. Taustajärjestelmänä toimii WordPress+Woocommerce ja fronttitoteutus on rakennettu Framianin Headlify-työkalulla.

Jokke.com – verkkokauppauudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme verkkokauppauudistuksen Pohjoismaiden laajimmalle koirantarvikeverkkokaupalle Jokkelle. Uudistuksessa raikastettiin verkkokaupan ulkoasua ja helpotettiin sen käyttöä esimerkiksi muokkaamalla jälleenmyyjä hakua havainnoillistavammaksi. Projektissa parannettiin jälleenmyyjille tarkoitettua verkkokauppaa mahdollistamalla usean tuotteen ostaminen samasta näkymästä. Isoimpana uudistuksena rakennettiin myös kuluttajille oma verkkokauppa! Teknisenä alustana käytettiin WordPressiä sekä WooCommercea.

Honk – autohuutokauppa

Tekijä: Crasman
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Autoliikkeiden laaja valikoima, ostajan määrittelemä hinta, koeajomahdollisuus, kilpailutettu rahoituspäätös, maksu, vakuutukset, rekisteröinti, kotiinkuljetus ja kaupan peruutusoikeus – Honk tarjoaa aivan uudenlaisen tavan ostaa ja myydä autoja. Honk sai alkunsa, kun autoalan kokeneet vaikuttajat Timo Yli-Salomäki ja Sami Pöllänen halusivat tuoda autokaupan tähän päivään. Syntyi idea kehittää täysin digitalisoitu autojen tarjouskauppaportaali, ensimmäisenä Suomessa. – Digitalisaatio ei ole palvelumme itseisarvo, vaan keino tehdä autokaupan jokaisesta vaiheesta helppo ja turvallinen sekä ostajille että myyjille, kertoo Timo Yli-Salomäki. Maanlaajuiset markkinat, ostajan valta määritellä hinta ja mahdollisuus […]

Testauskoulutus.fi

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Uudistimme Prove Expertisen testauskoulutus.fi -sivuston. Testauskoulutus.fi on kotimaan markkinoille suunnattu ilmoittautumissivu Prove Expertisen laajalle koulutusvalikoimalle. Sivuilta haluttiin tehokkuutta ja ilmoittautuminen koulutuksiin haluttiin tehdä mahdollisimman helpoksi. Tätä tuettiin myös markkinoinnin automaatio -integraatiolla. Sivusto tehtiin WordPress pohjalle ja suunniteltiin yhteistyössä Valokki Design Oy ‘n kanssa.

Finavian verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Wunder
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Osana laajaa digitaalisten kanavien kehitysprojektia Finavia halusi uudistaa vuonna 2017 myös verkkosivustonsa. Vanha julkaisujärjestelmä haluttiin korvata joustavammalla ja verkkokauppa integroida osaksi sivustoa. Projektikumppaniksi valittiin kilpailutuksen kautta Wunder. Yhteistyön tuloksena syntyi palkittu sivusto, joka on Finavian digitaalisten palveluiden ydin. Kun Finavia päätti uudistaa digitaalisia kanaviaan, yksi projektin tärkeimmistä tavoitteista oli verkkoasioinnin lisääminen Finavian sivustolla. Kehityskohteita olivat tätä silmällä pitäen muun muassa verkkokauppa ja palveluiden löydettävyys. System Specialist Sanna Valkeinen toimi Finavialla verkkosivuston uudistuksen projektipäällikkönä tehden tiivistä yhteistyötä Finavian tuoteomistajien kanssa: ”Halusimme eri kohderyhmille […]

Rukakeskuksen verkkokauppauudistus

Tekijä: Druid
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kuusamossa sijaitseva Ruka on yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista, jonka korkeatasoiset harjoittelu- ja kilpailupaikat sekä muut aktiviteetit ovat saaneet myös maailmanlaajuista tunnustusta. Rukan verkkokauppa oli hiljattain uudistettu Drupal 8 ja Commerce -alustalle, mutta palvelussa oli parannettavaa. Eri kassajärjestelmät eivät esimerkiksi keskustelleet keskenään, pienimpiinkin muutoksiin tarvittiin koodaria eikä mobiilikäyttäjien käyttökokemus vastannut toivottua tasoa. Ketterämmän toimintamallin saavuttamiseksi ja hyväksi havaitun verkkokaupan jatkokehittämiseen haluttiin hyvä kumppani, joka kykenisi myös kehittämään verkkopalvelun visuaalista ilmettä. Yksi verkkokaupan täydellisen uudistamisen suurimmista haasteista oli saada Drupal integroitua hissilippukaupan kanssa. Integraation […]

Helaform.com

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Helaform suunnittelee ja valmistaa liukuovijärjestelmiä, joita käytetään niin kodeissa, teollisissa ympäristöissä, maatalousrakennuksissa, kuin huippuhotelleissa ympäri maailmaa. Redland loi Helaformille uuden sivuston tavoitteena tuoda havainnollisemmin esiin, missä kaikkialla Helaformin tuotteita ja niistä koostuvia ratkaisuyhdistelmiä voi käyttää. Lisäksi uudistuksessa haluttiin luoda pohjat verkkokaupan aloittamiselle myöhemmässä vaiheessa. Tavoitteet keskittyivät merkittävissä määrin vientimarkkinoilla menestymiseen. Verkkosivusto julkaistiin tammikuussa 2018 suomeksi ja englanniksi. Koska tavoitteena oli systemaattisesti kehittää verkkopalvelua käyttäjädatan perusteella, kokosimme verkkosivustoanalytiikan lisäksi tiedot eri sosiaalisen media kanavista, uutiskirjemarkkinoinnista sekä sivuston tärkeimmät konversiot yhteen näkymään. 2018 vuoden […]

Treeline.fi-verkkokauppa

Tekijä: Oscar Software Oy (Tekniikka, konsepti ja toteutus)
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Tree­li­ne.fi on ulkoilun ja retkeilyn erikoiskauppa verkossa ja Kangasalla vanhalla Marjamäen pajutilalla. Treeline.fi uudisti järjestelmänsä ja käyttää Oscar Software Oy:n verkkokauppa- ja kassajärjestelmää, joista on saatavissa kaikki statistiikka ja myynnit. Myös laskutus ja kaikki tukkukauppaan liittyvät ominaisuudet toimivat Oscarissa helposti. Järjestelmäprojektin tavoitteena oli integraatioiden ja rahan säästö. Järjestelmä on helposti integroitavissa myös muihin järjestelmiin, jolloin tarvittaessa esim. tavarantoimittajien järjestelmät saadaan lähettämään tavaraa tuotteiden loputtua ja kassatapahtumat saadaan vietyä kirjanpitoon automaattisesti. Oscar on hyvä valinta sekä isolle että pienelle yritykselle, sillä järjestelmä mahdollistaa […]

Kolmiokirja.fi -verkkokauppauudistus

Tekijä: Koodiviidakko
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Joutsen Median Kolmiokirja-verkkokaupan uudistuksella haluttiin minimoida tilauskäsittelyyn liittyviä manuaalisia työvaiheita sekä päivittää verkkokaupan graafinen ilme selkeäksi ja nykyaikaiseksi. Uuden verkkokaupan avulla haluttiin tehostaa myös tuotteiden ristiinmyyntiä. Kauppa toteutettiin Koodiviidakon ViidakkoStore-verkkokauppa-alustalle.

Hofstede Insights -verkkosivu-uudistus

Tekijät: Ida Fram Oy (Konseptisuunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto

Into-Digital toteutti yhdessa Ida Framin kanssa laajan sivustokokonaisuuden joka sisältää myös verkkokaupan. Palvelussa myydään tuotteita ja palveluita ympäri maailmaa ja verkkokaupassa onkin huomiotu kansainväliset maksutavat ja EU:n asettamat vaatimukset. Inton rooli projektissa oli hyvin kokonaisvaltainen, teimme visuaalisen suunnittelun sekä verkkokaupan määrittelyn ja suunnittelun, sekä vastasimme täysin teknisestä toteutuksesta.

Suojaintukku.fi

Tekijä: Aikadesign Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Suojaintukulle rakennettiin Aikadesignin toimesta responsiivinen verkkokauppa, jossa alustana käytettiin suosittua WordPressin WooCommercea. Graafisessa ilmeessä haetiin mieleenpainuvuutta ja käyttöliittymässä selkeyttä. Verkkokauppa palvelee erityisesti yrityksiä, kuntia ja kaupunkeja, jotka haluavat tilata tuotteensa laskulle. Valikoimassa on tarjolla suosittuja ensiavun, henkilösuojaimien ja laminoinnin tuotteita hyvin edullisesti.

Immuno Diagnostic

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Selkeydestä, löydettävyydestä ja helppokäyttöisyydestä ei voi tinkiä tuumaakaan, kun verkkopalvelun sisuksissa hyrrää 100 000 tuotteen verkkokauppa. Suuri tuotemäärä asettaa haasteensa paitsi löydettävyydelle, myös verkkokaupan suorituskyvylle ja tuotteiden ylläpidolle. Immuno Diagnostic asetti uudelle verkkopalvelulle selkeät tavoitteet: – Verkkopalvelu palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin. – Asiakas löytää helposti tietoa tuotteista, joista hän on kiinnostunut. – Tuotteiden tilaaminen sekä tilauksen uusiminen verkkokaupassa on vaivatonta. – Verkkopalvelu toimii myynnin tukena. Uudistus toteutettiin WordPressilla, ja verkkokauppa rakennettiin WooCommercella. Tuotteet tuodaan verkkokauppaan Google Drivessa ylläpidettävän Excel-taulukon kautta, mikä helpottaa […]

Laatukaluste.com verkkokauppauudistus

Tekijä: Koodiviidakko
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Laatukalusteen verkkokauppa haluttiin uudistaa responsiiviseksi ja ulkoasultaan moderniksi. Asiakaskokemusta parannettiin mm. yksinkertaistamalla verkkokaupan ostoskoria ja suoraviivaistamalla ostotapahtumaa. Hakutoiminto uudistettiin älykkääksi ennakoivaksi hauksi, joka auttaa asiakasta löytämään helpommin etsimänsä tuotteen. Verkkokauppa toteutettiin Koodiviidakon ViidakkoStore -verkkokauppa-alustalle.

Rtech verkkokauppa

Tekijä: Viskan Oy
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Viskan toteutti Rtechille suorituskykyisen verkkokaupan Streamline-alustalla. Rtech on täyden palvelun polkupyöräkauppa, joka tarjoaa myös huoltopalvelut polkupyörille ja iskunvaimentimille. Yrityksellä on verkkokaupan lisäksi Tampereella myymälä, joka toimii saumattomasti verkkokaupan kanssa. Verkkokaupparatkaisu toteutettiin tiivissä yhteistyössä Rtechin kanssa ja projektissa mukana oli sivuston ulkoasusta vastaava Jimmy Doyle, Black Sheep Designista. Viskan toimitti Rtechille kattavan ratkaisun, jolla hallitaan verkkokaupan lisäksi mm. varastoa, tuotetietoja, B2B-myyntiä, laskutusta, sekä huoltoa ja myymälämyyntiä. Kaikki hoidetaan samasta käyttöliittymästä, keskitetysti. “Uusi verkkokauppa vaikuttaa erittäin hyvältä, ja on meille iso askel eteenpäin. Käytämme […]

Weecos

Tekijä: Druid
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Weecos tarjoaa yrityksille verkkokauppa-alustan laadukkaiden ja kestävää kehitystä tukevien tuotteiden myymiselle. Weecosin monikauppiasjärjestelmä yhdistää monta kauppaa yhdeksi kauppapaikaksi. Kauppiaat vastaavat itse oman Weecos-kauppansa tiedoista sekä tuotteiden myynnistä ja toimituksesta. Asiakkaalle Weecos näkyy yhtenä verkkokauppana, jossa kauppiaiden tuotteita voi selata kategorioittain tai etsimällä keskitetyllä haulla. Lisäksi voidaan tutkia kauppiaiden omia Weecos-kauppoja ja niistä löytyviä tietoja palvelun sisällä. Sekä kauppiaat että asiakkaat voivat luoda palveluun oman profiilinsa ja olla keskenään vuorovaikutuksessa. Alustan ylläpito oli ongelmallista, koska sen koodipohjassa oli runsaasti omaa koodia ja valmiisiin […]

Autotalo Laakkosen autojen verkkokauppa

Tekijä: Crasman
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Laakkonen konserni halusi uudistaa verkkopalvelunsa rohkeasti. Asiakkaat ovat jo pitkään tottuneet etsimään autoja netistä, mutta moni ostamisen vaihe on kuitenkin edellyttänyt käyntiä myyntipisteessä. Ennakkoluulottoman suunnittelun ja viisaan toteutuksen ansiosta Laakkosen verkkopalvelussa voi nyt laskea oman autonsa vaihtoarvon, saada rahoituspäätöksen, maksaa auton ja tilata sen vaikka kotiovelleen. Verkkopalvelu tarjoaa myös personoitua tietoja ja yhteisöllisyyttä. Crasman konseptoi, suunnitteli ja toteutti uuden verkkopalvelun tiiviissä yhteistyössä Autotalo Laakkosen kanssa. Digitaalisten palveluiden rooli auton valinnassa on kasvanut vuosi vuodelta. Laakkosen maanlaajuisen myyntiketjun toimipisteiden tukena on nyt uusittu, […]

Kultajousi-verkkokauppa

Tekijä: Wysiwyg Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kultajousi on muodikkaisiin koruihin ja kelloihin keskittyvä koko Suomen kattava vähittäiskauppaketju, jonka myymäläverkosto kattaa jo lähes kaikki suurimmat kaupungit ja taajamat. Kultajousen sivusto ja verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace-alustalla. Wysiwyg uudisti sivuston ja verkkokaupan nykyajan vaatimusten mukaiseksi. Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käyttökokemukseen mobiililaitteilla. Sivuston suunnittelu tehtiin mobiili ensin -periaatteella. Verkkokauppaan on toteutettu monipuoliset suodattimet helpottamaan tuotevalikoiman selailua. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua.

Tammed Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Tammed Oy on ensihoito- ja ensiaputarvikkeiden tukkukauppa, joka varustaa ja kouluttaa asiakkaansa toimimaan oikein tapaturmatilanteissa. Wysiwyg on toteuttanut Tammedin verkkokaupan WordPressillä ja WooCommercella. Verkkokaupassa on käytössä Wysiwygin tekemät Checkout-, Prinetti- ja Matkahuolto-lisäosat. Verkkokauppaan on toteutettu myös laajennus, jolla asiakkaat voivat helposti tilata täydennystarvikkeita skannaamalla QR-koodin puhelimella. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua.

Baiks

Tekijä: Sofokus Oy
Tärkein teknologia: Magento
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Polkupyörätukku on nyt Baiks. Yritys on vuonna 1994 perustettu pyöräilyn erikoisliikeketju, joka on maamme suurin koko perheen pyöränostopaikka. Myymäläverkostoon kuuluu 12 myymälää, jotka palvelevat ja auttavat asiakasta kaikissa pyöräilyyn liittyvissä asioissa. Keväällä 2017 Suomen Polkupyörätukku teki mittavan brändimuutoksen ja avasi uuden Baiks polkupyöräverkkokaupan. Tavoitteet Verkossa asioiva kuluttaja saattaa ostamisen sijaan vain seurata tuotetietoja ja saatavuutta eri myymälöistä. Polkupyörien toimitusaikojen ollessa pitkiä on Baiks huomannut asiakkaiden asioivan mielellään myös kivijalkakaupoissa verkossa asioimisen jälkeen. Baiksin keskeisenä tavoitteena oli saada uusi myyntikanava vastaamaan nykyajan […]

LashLovers

Tekijä: Sofokus Oy
Tärkein teknologia: Magento
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

LashLovers Oy on vuonna 2011 perustettu suomalainen ripsienpidennystuotteiden alkuperäisvalmistuttaja ja alan kouluttaja. Laatu, turvallisuus ja jatkuva kehittäminen ovat yrityksen toiminnan ydin. Tämä kauneudenhoitoalan ammattilaisten käyttöön tarkoitettuja tuotteita maahantuova yritys tekee aktiivista yhteistyötä ja tuotekehitystä alan tarvikevalmistajien kanssa. LashLoversilla uskotaan vahvasti avoimuuteen sekä yhdessä oppimiseen ja yritys onkin kouluttanut Suomessa alalle jo yli 500 ripsienpidennysammattilaista. Tavoitteet Verkkokauppa on LashLovers Oy:n toiminnan kulmakivi. Sen on oltava toimiva ja helppokäyttöinen, koska nykyään käytännössä kaikki asiakastilaukset tehdään, käsitellään ja toimitetaan verkkokaupan kautta. LashLoversin tavoitteena oli kehittää […]

Andiata

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Andiata on tunnettu suomalainen vaatebrändi, joka suunnittelee ajattomia, naisellisia ja upeita vaatteita tyylikkäille naisille. Andiata halusi uudistaa verkkosivujaan vastaamaan uudistunutta brändiään ja panostaa verkkokauppansa kehittämiseen niin, että uudet asiakkaat myös nuoremmista ikäluokista löytäisivät heidän tuotteensa. Andiatan oma brändi antoi Contrastille tarvittavat suuntaviivat verkkosivujen ulkoasulle: kokonaisuudsta huokuu skandinaavisuus, ilmavuus, ajattomuus ja korkea laatu. Kuten itse vaatteissa, myös verkkokaupassa haluttiin pitää esteettisyys ja käytännöllisyys hienovaraisessa tasapainossa.

Pieni ele -verkkokauppa

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pieni ele -verkkokaupassa lahjoittamalla voi tukea seitsemäätoista vammais- ja terveysliittoa. Vastalahjaksi saa lähettää bestikselle tai mielitietylle soman videotervehdyksen. Pieni ele -lahjoitusverkkokauppa toteutettiin WordPress / Woocommerce -yhdistelmällä. Käyttäjäpolku on toteutettu mahdollisimman jouhevaksi niin, että lahjoittaminen ei vaadi käyttäjän kirjautumista. Verkkolahjoituksen voi tehdä sekä suomen- että ruotsinkielisillä sivuilla.

Paahtimo Papu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Intohimolla ja käsityönä pienissä erissä paahdettu pientilojen tuottama luomukahvi on löytänyt tiensä Jyväskyläläisten sydämiin. Papun ja Duden filosofioissa on paljon samaa, todennäköisesti siksi yhteistyö onkin ollut hyvin aktiivista ja antoisaa heti paahtimon aukeamisesta vuodesta 2014 lähtien. Verkkokaupasta toteutettiin visuaalisesti massasta poikkeava, intohimoa sekä käsityöläisyyttä esiintuova kokonaisuus. Tuoreen kahvin tai kahvitarvikkeiden tilaaminen suoraan kotiin ei voi helpommaksi tulla, eikä myöskään tilausten käsittely papulaisille.

PAMA Hockey

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Padasjoen mailatehdas, tuttavallisemmin PAMA, kehitti uuden sukupolven mailan. Dude kutsuttiin hätiin toteuttamaan verkkokauppa, joka tuo mailan myös kuluttajien saataville. PAMAlle suunniteltiin sekä toteutettiin täysresponsiivinen verkkokauppa, jonka kautta mailan ostaminen on helppoa niin kuluttajille kuin yrityksillekkin. “Yhteistyö Duden kanssa sujui kerrassaan mainiosti. Aikataulu ja budjetti pitivät ja kaikkiin kysymyksiimme vastattiin ripeästi. Asiakkaat ovat kehuneet sivustoamme tyylikkääksi ja verkkokauppaa selkeäksi. Verkkokaupan ylläpito on helppoa eikä vaadi pitkää perehdytysaikaa työntekijöiltä. Myös sivujen ylläpito on helppoa. Suosittelen Dudea lämpimästi kaikkiin nettisaittihankkeisiin.” – Jussi Kaulio, toimitusjohtaja

Lumoava

Tekijä: Brave Digital Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Lumoava tuo yhteen suomalaisen muotoilun ja koruvalmistuksen. Maamme huippusuunnittelijoiden toteuttama design sai arvoisensa verkkokaupan Brave Digitalin, AD Kiivin ja Lumoavan korubrändin yhteistyön tuloksena. Verkkokauppatoiminnallisuudet rakennettiin suoraan verkkosivuston sisälle, ERP-rajapintoja hyödyntäen. HAASTE: Luoda tyylikäs ja käytettävä web-sivusto verkkokauppatoiminnallisuudella ja jälleenmyyjät huomioon ottaen. RATKAISU: Kehitettiin näyttävästi korumallit esittelevä ja visuaalisesti kaunis verkkopalvelu, jossa verkkokauppatoiminnallisuudet rakennettiin suoraan verkkosivuston sisälle. Kaikki sivuston kuvat ja tuotetiedot haetaan ERP:stä samoin kuin kaikki verkkotilaukset välitetään suoraan toiminnanohjausjärjestelmään rajapinnan kautta. Näin toteutettiin suoraviivaisella mallilla verkkokauppa ilman tarvetta erilliselle verkkokauppa-alustalle. TULOKSET: […]

Dekomi-verkkokauppa

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Dekomi on suomalainen muotiin ja sisustukseen keskittynyt yritys. Suunnittelimme ja toteutimme täysin räätälöidyn verkkokaupan WordPressin ja WooCommercen päälle. Lopputuloksena oli raikas ja moderni kokonaisuus, jota on todella helppo käyttää ja ylläpitää. Dekomin tuotteet ovat räväyttäviä ja moderneja, joten tätä linjaa lähdimme myös hakemaan verkkokaupan suunnittelussa.

CO2Esto -verkkokauppa

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

CO2Esto Oy on asiantuntijayritys, jonka tarkoituksena on palvella yrityksiä, yhteisöjä ja yksilöitä löytämään kustannustehokkaita ratkaisuja ilmasto- ja energiakysymyksiin. Heille rakennettiin vahvasti kustamoitu WooCommerce verkkokauppa, jonka kautta kuluttaja-asiakkaat pystyvät mitätöimään päästönsä suoraviivaisesti. “Projekti meni sujuvasti, vaikka osa meidän porukasta on melko digi-dinosauruksia. Te Dudet piditte homman suunnan kohdallaan sekä ohjasitte keskittymistä olennaiseen. On myös plussaa että olette aidosti kiinnostuneita toteuttamaan valtavirrasta poikkeavia juttuja, vaikka tämä on varmasti aiheuttanut harmaita hiuksia käytännön kooditasolla. Olette kuitenkin klaaranneet homman ilmeisen hyvin, se näkyy myös siinä että […]