Bonfire sivustouudistus

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Bonfire.fi on digitaalinen bisnesmedia, jossa suomalaisen liike-elämän kiinnostavimmat vaikuttajat tuottavat ajankohtaisia sisältöjä artikkelien, videoiden ja podcastien muodossa.

Bonfire tarvitsi medialleen uuden sivuston, joka on selkeämpi, tyylikkäämpi ja helpompi käyttää niin käyttäjän kuin sisällönhallinnankin näkökulmasta. Sivustolle haluttiin Bonfireä kuvaavaa rohkeaa visuaalista ilmettä ja brändi paremmin esille.

MEOM oli vastuussa uuden sivuston designista Bonfiren brändin mukaiseksi ja sivuston teknisestä toteutuksesta. Tärkeä osa toteutusta oli myös sivuston rakenteen miettiminen uudelleen käyttäjän näkökulmasta. Tavoitteeksi asetettiin, että käyttäjät löytävät heitä kiinnostavaa sisältöä huomattavasti aiempaa nopeammin ja helpommin.

Sisällönhallinnan mahdollisuudet kasvoivat sivustolla huomattavasti, ja käyttö on ollut helppoa. Yleinen kävijäpalaute sivustosta on ollut hyvää ja vastaa paremmin Bonfiren tarkoitusperää. Se näyttää ja tuntuu medialta kuten Bonfiren pitääkin.

Jätä kommentti