Blogi verkkopalveluiden uudistajille ja kehittäjille
Teknologia: WordPress
759 julkaisua
Tässä kategoriassa listataan työt, joiden toteutus on ollut pääosin WordPress-teknologian käyttöönottoa ja asiakaskohtaista räätälöintiä. Työssä voi olla käytetty myös muita teknologioita ja tuotteita (kaupallisia tai avoimia), mutta asiakkaan näkökulmasta syntynyt lopputulos on ensisijaisesti asiakaskohtaisesti räätälöity WordPress-kokonaisuus.
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Porvoon kaupunki on reilun 50 000 ihmisen kotipaikka. Rakensimme Porvoolle sen kaikkia toimintoja palvelevan sivustokokonaisuuden, josta on moneksi. Kaiken kaikkiaan Porvoon kaupungille toteutettiin yhdeksän sivustoa. Sivustouudistuksen isoja teemoja olivat keskitetty sisällönhallinta sekä erillissivustojen luominen kaupungin eri liikelaitoksille ja toimijoille. Aiemmin käytössä oli vain yksi pääsivusto, ja sen uudistamisen lisäksi ympärille lähdettiin nyt luomaan omia erillissivustoja. […] Lue lisää
Taloushallintoliitto on taloushallintoalan edunvalvoja ja suurin kouluttaja. Taloushallintoliitto kehittää jäsentensä osaamista ja tarjoaa heille työkaluja tulevaisuuteen. Se pitää huolen siitä, että jäsenillä on saatavilla alan viimeisin tieto. Taloushallintoliitolla oli visio: se halusi luoda itselleen brändiä ja kasvattaa koko taloushallintoalan tasoa ja tunnettuutta. Samalla haluttiin nostaa niin sisäisen toiminta kuin asiakkaiden palveleminen aivan uudelle tasolle. Visiota […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Camtronic Oy on hienomekaniikan suunnittelu-, koneistus-, kokoonpano- ja alihankintapalveluja tarjoava yritys. Yrityksen kotipaikka on Ylivieska, mutta asiakkaat sijaitsevat koko Suomen alueella. Camtronicissa tunnistettiin tarve markkinoinnin tuomisesta nykyaikaan. Yritys halusi palvella paremmin niin kotimaisia kuin kansainvälisiäkin asiakkaitaan. Verkkoasema toteutti Camtronicille aluksi verkkopalvelu-uudistuksen, johon sisältyi sisällöntuotanto sekä WordPress-pohjainen modulaarinen sivusto. Modulaarisuus teki sivustosta helposti muokattavan, käyttäjäystävällisen ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Muurame on suomalainen huonekaluja suunnitteleva ja valmistava perheyritys. Muurame-tuotekalustemallistoa on valmistettu jo yli 70 vuotta. Yrityksen kalusteet valmistetaan yhä kotimaisista laatumateriaaleista ja yritys on aktiivinen toimija Suomen design-markkinoilla. Uuden verkkopalvelun tavoitteena oli luoda hyvin toimiva ja yksinkertainen verkkokauppa, jossa on kaksi toisiaan tukevaa osiota: Muuramen brändi- ja kauppaosio. Osiot haluttiin liittää toisiinsa saumattomasti ja idean […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Muurla on suomalainen vuonna 1974 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut lasin valmistukseen ja designiin, yhdistäen skandinaavisen muotoilun, laadukkaat materiaalit ja yli neljän vuosikymmenen kokemuksen. Viime vuosina tuotantoa on laajennettu lasista emaliin ja suomalaiseen vaneriin. Kaikissa Muurlan tuotteissa korkea laatu- ja kestävyys ovat tuotannon ytimessä. Haaste Muurla lähestyi Contrastia tavoitteenaan kasvattaa kuluttajaverkkokaupan myyntiä Suomessa sekä luoda […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu
Centria on noin 4000 opiskelijan ja 320 työntekijän ammattikorkeakoulu, joka tuottaa ja tarjoaa osaamista Kokkolan, Pietarsaaren ja Ylivieskan kampuksilla. Poutapilvi valittiin kilpailutuksessa vastaamaan uuden verkkosivuston suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta, WordPressin käyttö-, tuki‐ ja ylläpitopalveluista sekä palvelun jatkokehityksestä. Vanha sivusto oli tehty yli kymmenen vuotta sitten, ja siten se oli palvellut jo enemmän kuin riittävästi. Merkittävimmät […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Soite on maakunnallinen perus- ja erikoispalvelut sekä sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut yhteenliittävä kuntayhtymä Keski-Pohjanmaalla. Keski-Pohjanmaan keskussairaala on lähin päivystävä sairaala noin 200 000 asukkaalle. Soitessa työskentelee noin 4000 eri alan ammattilaista, suurimpina ryhminä hoitotyön henkilöstö sekä lääkärit. Poutapilven palvelumuotoiluprosessissa selvitettiin käyttäjäryhmät, käyttäjien tarpeet, asiakkaan tavoitteet, maalit ja käyttäjäpolut. Verkkosivujen tärkeimpänä tavoitteena on, että alueen asukkaat […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Brik on ihmisten johtamisen asiantuntija, joka järjestää laadukkaita koulutuksia ja valmennuksia. Lukuisat eri alojen ammattilaiset ovat löytäneet Brikin koulutuksista sisältöä ja uusia ideoita omaan työhönsä. Brik kouluttaa sekä yksilöitä että tiimejä paremmiksi versioiksi itsestään. Karhu Helsinki vastasi Brikin uuden sivuston suunnittelusta ja rakentamisesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa haettiin visuaalisen ilmeen ja käyttökokemuksen radikaalia modernisointia. Brikin digitaalinen näkyvyys […] Lue lisää
Jätehuoltopalveluja tarjoava Rosk’n roll toivoi verkkosivuja, jotka palvelisivat heidän asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Sivustolle haluttiin mm. runsaasti erilaisia hakutoimintoja. Verkkoasema toteutti Rosknrollille AA-saavutettavuusstandardin mukaisen WordPress-pohjaisen verkkopalvelukokonaisuuden, josta mm. erilaiset lisäosat ja integraatiot tekivät asiakkaan toiveiden mukaisen – erittäin käyttäjäystävällisen ja toimivan. Sivustolle integroitu jäteopastietokanta antaa käyttäjälle kattavat hakumahdollisuudet eri jätelajeista ja -ryhmistä. Jäteasemat-tietokanta integroitiin jäteoppaaseen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Hoivatilat Oyj tuottaa koulu- ja hoivatiloja palveluna. Valmis rakennus oheispalveluineen vuokrataan yritysten ja kuntien käyttöön, jolloin operaattorit voivat keskittyä omien palveluiden tuottamiseen. Hoivatilat.fi:n verkkosivuston edellinen versio oli vuodelta 2016. Vuonna 2021 sivusto oli jäänyt Hoivatilojen nykytilanteesta jälkeen. Toiminta oli mm. laajentunut Ruotsiin. Tarvittiin uusi sivusto kieliversioineen. Verkkoasema toteutti Hoivatilat Oyj:lle uuden sivuston teknisen toteutuksen, sisällön […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kumppanisi maailmalla nyt uudessa loistossa Kansainvälisen logistiikkayrityksen Varovan WordPress-verkkosivusto oli tullut tiensä päähän ja sisältöjen esitystavat olivat jääneet jälkeen tästä päivästä. Verkkosivuston käyttökokemus todettiin sekä loppukäyttäjälle että sisällöntuottajalle kehnoksi ja tähän toivottiin muutosta. Lähdimme toteuttamaan keväällä 2022 yhdessä Varovan kanssa muutosta kohti uudistunutta ja ajanmukaista WordPress sivustoa. WordPress sivusto – mutta entistäkin paremmin Vaikka vanhasta […] Lue lisää
Alutec on parveke- ja terassilasituksiin erikoistunut yritys, joka toteuttaa asiakkaidensa tarpeisiin sopivia terassitoteutuksia myös avaimet käteen -periaatteella. Toteutimme Verkkoasemalla Alutecille uuden modulaarisen verkkosivuston, jonka tehtävänä on palvella Alutecin asiakkaita mahdollisimman saumattomasti. Alutecissä toivottiin, että yrityksen palvelut ja tuotteet pääsisivät verkkosivuilla paremmin esille ja niiden tarkastelu olisi selkeää ja vaivatonta. Myös referensseille haluttiin oma osionsa. Toteutimme […] Lue lisää
Edelläkävijä ja moderni oman alansa asiantuntija – KIHUn uudet verkkosivut sekä sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnitelma jalkauttivat uuden brändin “Kun brändi muuttuu isosti, tajusimme, että meidän pitää uudistaa myös verkkosivut. Brändiuudistuksen ollessa pohjalla, oli teillä hyvä lähtökohta lähteä miettimään myös tätä”, Riku kertoo. Verkkosivu-uudistuksessa tavoitteena oli sivuston hyvä käytettävyys ja päivitettävyys, sekä kävijämäärien kasvattaminen. Ennen kaikkea […] Lue lisää
6G Flagship on maailman ensimmäinen langattomien 6G verkkoteknologioiden tutkimusohjelma, joka toimii Oulun yliopiston Radioteknologioiden tutkimusyksikössä. Tutkimusohjelmaan osallistuu henkilöstöä 46:sta maasta, jotka kehittävät tätä tulevaisuuden verkkoteknologiaa ja sen mukana tuomia uusia mahdollisuuksia. Tutkimusohjelman vanhat Drupal-verkkosivut haluttiin uudistaa WordPressille. Yliopiston markkinointitiimi oli ansiokkaasti hoitanut sivuston suunnittelun itse. Valikoiduimme Sivututkalla hoitamaan verkkosivujen teknisen WordPress-toteutuksen suunnitelmista todeksi. 6G Flagship […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Sofi Oksanen on Suomen menestynein ja kansainvälisesti tunnetuin nykykirjailija. Hän on saanut 20 kirjallisuuspalkintoa, muun muassa Finlandian ja Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielialueelle ja myyty maailmanlaajuisesti miljoonia kappaleita. Sofin verkkosivut olivat auttamattoman vanhentuneet niin tekniikan kuin ulkoasunkin puolesta. Sivuja oli hankala päivittää ja ne olivat sisällön ja rakenteen puolesta sekavat. […] Lue lisää
Karhu Helsinki oli vastuussa Turun Kaupunginteatterin uuden verkkosivuston rakentamisesta. Uudeksi julkaisualustaksi valittiin WordPress. Projekti oli teatterille tärkeä ja kauan odotettu, sillä teatterin edellinen sivusto oli osa Turun kaupungin verkkopalvelukokonaisuutta, mikä aiheutti päivittäjille haasteita. Myös monet tekniset ratkaisut olivat vanhalla sivustolla teatterin kannalta epäoptimaalisia, sillä niitä ei ollut suunniteltu ensisijaisesti teatterin tarpeita silmällä pitäen. Projektin yhtenä […] Lue lisää
Kirkon Ulkomaanapu (KUA) on Suomen suurin kansainvälisen avun järjestö, joka tekee työtä kaikkein köyhimpien ihmisten kanssa uskontoon, etniseen taustaan tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta. KUA:n verkkopalveluiden tarkoituksena on muun muassa sitouttaa KUA:n tukijoita, tarjota mahdollisuuksia tulla mukaan toimintaan, lisätä yleistä tietämystä alasta sekä toimia lahjoituskanavina. Into-Digital on toiminut yhteistyössä Kirkon Ulkomaanavun kanssa jo vuosia. Vuosi 2022 […] Lue lisää
Uudenmaan liitossa rakennetaan tulevaisuutta 1,7 miljoonan asukkaan maakunnassa. Uudenmaan liitto on kuntayhtymä ja osa maakuntahallintoa, joka ajaa alueen kuntien ja asukkaiden etuja. Käytännön työnä on strateginen suunnittelu, aluekehitystoimien yhteen sovittaminen sekä maakuntakaavoitus. Aikaisempi verkkopalvelu oli toteutettu vuonna 2013 ja tärkeimmät tavoitteet uudistuksessa olivat mm. hyvä käyttökokemus kaikilla laitteilla, helppo ylläpito, selkeä rakenne ja moderni esitystapa, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Lännen Palveluyhtöt tarjoaa lämminhenkistä ja laaja-alaista palvelua taloyhtiöille kiinteistöhuollosta ja isännöintipalveluista viher- ja siivouspalveluihin. Tekemiseen kuuluu laadukas työ ihmisläheisellä ja joustavalla otteella. Kasvun myötä verkkosivusto kaipasi uudistusta. Tiedon löytäminen, asioinnin tehostus ja tekniikan modernisointi hoidettaisiin kerralla kuntoon. Lännen Palveluyhtiöiden asiakaspalvelu kuormittui aikaisemmin puheluista, jotka olisi voinut hoitaa helpommin ja nopeammin verkossa, tai soittamalla suoraan oikealle […] Lue lisää
Senaatti-kiinteistöt on valtion kiinteistöasiantuntija ja toimitilakumppani. Senaatti luo asiakkaidensa kanssa toimivia työympäristöjä ja vastaa niiden ylläpidosta, sekä kehittää valtion kiinteistövarallisuutta ja pitää huolta kulttuurihistoriallisista kohteista. Puolustuskiinteistöt liittyi osaksi Senaattia 2021 ja samalla brändi-ilme uudistettiin. Tehtävämme oli uudistaa senaatti.fi uuden brändi-ilmeen mukaiseksi ja tuoda Puolustuskiinteistöt osaksi konsernisivustoa. Samoin Senaatin Asema-alueet Oy:n sivusto haluttiin muokata uuden brändi-ilmeen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Helsingistä, Lontoosta, Seattlesta ja Singaporesta käsin ympäri maailmaa operoiva, suomalainen UpCloud tuottaa asiakkailleen vaivatonta globaalia pilvipalvelin-infrastruktuuria, palvelellen kymmeniä tuhansia yrityksiä yli sadasta maasta. Tärkeimpänä syynä sivustouudistukselle oli vanhan sivuston legacy-koodi, sivuston pohjautuminen pelkkiin ACF-kenttiin ilman Gutenbergiä ja se että ilme ei puhuttele B2B-ostajia vaan lähinnä yksittäisiä kehittäjiä, jotka tarvitsevat yksittäisiä palvelimia. UpCloud on monelle dudelaiselle […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Teleste Oyj on vuonna 1954 perustettu teknologiayritys, joka kehittää video- ja laajakaistateknologioita sekä niihin liittyviä palveluita. Yhtiön liiketoiminta jakautuu kahteen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat Broadband Networks ja Public Safety and Mobility. Jälkimmäinen keskittyy tilaajaverkkojen ja videovalvontasovellusten kehittämiseen ja implementointiin, edellinen vastaa verkkojen suunnittelusta, rakentamisesta ja ylläpidosta. Käytännössä Telesten vahvistimet tuovat internetin ja kaapelitelevision kerrostaloihin, ja liikenteen […] Lue lisää
Primehotels on yksityinen suomalainen yritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi premium-hotelleja useissa kohteissa ympäri Suomen. Se on ketju hotelleja, jossa jokainen hotelli on itsenäinen, persoonallinen, laadukas ja uniikki yksikkönsä – niin puitteiltaan kuin palveluiltaan. Hotelleita yhdistää aito intohimo vieraanvaraiseen palveluun. Primehotels investoi vahvasti kasvuun ja yrityksen kasvustrategia kattaa useita uusia ja mielenkiintoisia hotellihankkeita tulevina vuosina. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Okmetic ja Karhu Helsinki julkaisivat uuden Okmetic.com-sivuston, jossa esittäytyy suomalainen, globaalisti toimiva piikiekkoalan uranuurtaja. Piikiekkoja käytetään puolijohdeteollisuudessa erilaisten mikroelektroniikan komponenttien alustana ja ne toimivat osana älypuhelimia, autojen elektroniikkaa ja monia muita sovelluksia. Okmetic on maailman seitsemänneksi suurin piikiekkojen valmistaja, jonka erikoisalaa ovat vaativiin tarpeisiin räätälöidyt kiekot. Okmeticin liiketoiminta on ollut viime vuodet rajussa kasvussa ja yhtiö […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Ellun Kanat on strateginen viestintätoimisto, joka on kivunnut nopeasti Suomen merkittävimpien muutosviestinnän tekijöiden joukkoon. Ellunkanat.fi on yritykselle merkittävä media-alusta, joka kokoaa yhteen palvelutarjonnan ja uutiset, asiantuntijoiden artikkelit sekä henkilökuvaukset. Kumppanuutemme Kanojen kanssa on tarkoittanut luovaa ideointia, proaktiivista sparraamista ja liiketoiminnan kasvattamista digitaalisella otteella. Ellun Kanat havahtui tarpeeseen tuntea yleisönsä syvemmin ja kehittää sivustoaan vastaamaan paremmin […] Lue lisää
Nordic JobCentre on rakennusalan ja teollisuuden henkilöstövuokraukseen erikoistunut yritys. NJC työllistää lähes 300 henkilöä lähinnä Pohjois-Suomen alueella. Kasvun myötä myös NJC:n verkkonäkyvyys kaipasi kohennusta. Freesatumpaa ilmettä, uusia sisältöjä ja helpompaa sisällönhallintaa. Samalla kuitattaisiin vanhoille verkkosivuille kertynyt tekninen velka. Njc.fi:n liikenteestä noin 75% on mobiilikäyttäjiä. Lähestyimmekin projektia “mobiili ensin” periaatteella. Suunnittelimme käyttökokemuksen ja käyttöliittymän lähtökohtaisesti mobiilikäyttäjiä […] Lue lisää
Retta Group (entinen Realia) on Pohjoismaiden suurin kotien, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut toimija. Suunnittelimme ja toteutimme Rettalle verkkopalvelun, joka palvelee uudistetun brändin tavoitteita. Ensimmäisessä vaiheessa julkaistiin Retta Groupin verkkosivusto ja syksyllä 2022 samaan verkkopalveluun tuodaan mukaan myös Rettan asuntovuokrauksen, isännöinnin ja kiinteistöjohtamisen sisällöt. Täydessä valmiudessaan verkkopalvelu vastaa Rettan moninaisen asiakaskunnan tarpeisiin. Suuren […] Lue lisää
Best Caravanin aiempi verkkosivusto oli toteutettu WordPressilla, mutta käyttökokemus niin loppukäyttäjälle kuin sisällöntuottajallekin oli kehno. Tarjouduimme vastaamaan Best Caravanin verkkopalvelujen eli sivuston sekä verkkokaupan konseptoinnista, teknisestä määrittelystä ja toteutuksesta. Tutustuimme ensin Best Caravanin liiketoimintaan ja sivuston käyttäjiin ja määrittelimme sitten verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteet, tekniset ratkaisut sekä integraatioiden toteutukset. Best Caravanin ulkoasun ja brändin päivittämisestä vastasi Ellun Kanat, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Loimme Drumille modernin ja raikkaan sivuston, joka tuo esiin viestintätoimiston asiantuntijuutta ja houkuttelee lukijoita uppoutumaan mielenkiintoisiin sisältöihin. Aiemmalla drum.fi-sivustolla ei ollut selkeää punaista lankaa. Sivusto ei vastannut Drumin brändiä eikä kannustanut lukijoita kuluttamaan sisältöjä tarpeeksi hyvin. Sivuston ilme oli vanhentunut, se oli rakenteeltaan sekava ja lisäksi sen ylläpito oli turhan työlästä. Drumin toiveena olikin moderni, […] Lue lisää
Elinkeinoelämän keskusliitto on Suomen elinkeinoelämän ääni. Se tuo esiin ja kiteyttää suomalaisen yritysmaailman näkemykset, tukien maan uudistumista ja kasvua. Ek.fi-sivusto kokoaa yhteen liiton linjaukset, strategian ja viestit. Aiempi Ek.fi oli monelta osin vanhanaikainen ja kankea. Sivuston sisältöä ei ollut selkeästi jäsennelty, tärkeimmät viestit hukkuivat muuhun sisältöön ja sisältöjen esitystavat olivat vanhanaikaisia. Sisällön suuri määrä aiheutti […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kansainvälisesti toimiva HappyOrNot tarjoaa yrityksille ratkaisuja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja ymmärtämiseen. Palvelu mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä neljällä hymiöllä muutamassa sekunnissa. Kahdeksan miljoonan liikevaihtoa tuottavan HappyOrNotin ratkaisut toimivat useilla eri toimialoilla aina päivittäistavarakaupoista ravintoloihin ja lentokenttiin. Aloitimme yhteistyön HappyOrNotin kanssa maaliskuussa 2021 ja yrityksen uusi verkkosivu julkaistiin elokuussa. HappyorNotin vanha verkkosivusto oli toteutettu vuonna 2015 eikä yrityksellä ollut […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Alpan tyylikkäät ja laadukkaat alpakan villasta valmistetut neuleet olivat herättäneet dudejen mielenkiinnon jo ennen tarjouspyyntöä, joten tähän hommaan oli erittäin helppo tarttua! Suunnittelemamme ja toteuttamamme WooCommerce-verkkokaupan avulla Alpa saa hyvän lähdön maailmanvalloitukselle. Alpakan villasta valmistetut tuotteet ovat nousseet nopeasti suomalaisten ja yritys on myös laajentanut Ruotsin markkinoille, jossa sen tuotteet on otettu hyvin vastaan. Vuosien […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Pien edustaa maailman parhaita itsenäisiä pienpanimoita ja käsityöoluita. Pien-universumiin kuuluu Suomen ensimmäinen itsenäinen olutkauppa, maahantuonti ja jakelu, verkkokauppa ja oma panimo. Pien-brändin identiteetti on aina ollut erottuva ja värikäs, mutta universumin kasvaessa oli aika yhtenäistää ja määritellä eri toimintojen logojen, graafisten elementtien, kuvitusten ja valokuvauksen tyyli. Yhteisten työpajojen ja kilpailija-analyysin tuloksena Kaimana auttoi Pientä kiteyttämään […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen eri toimipisteisiin, tyypillisesti myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin. Rainmakerin vanha sivusto oli tullut tiensä päähän ja sen epäiltiin jopa hankaloittavan liiketoiminnan kehittymistä, minkä johdosta sivustouudistus oli enemmän kuin ajankohtainen. Tärkeänä tavoitteena oli myös mahdollisimman eheän analytiikkatiedon kasaaminen, sillä lähtötilanteessa merkittävä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Svala on erityisesti laadukkaista merinovillaisista ja ulkoiluun sopivista vaatteistaan tunnettu yritys, jonka tuotteet valmistetaan Suomessa. Kehitimme Svalan jo ennalta vahvaa brändiä ja uudistimme verkkopalvelun tukemaan kaupallisia tavoitteita ja tarjoamaan asiakkaita inspiroivaa sisältöä. Kehitysprosessi pohjautui suunnittelumalliimme, joka lähtee liikkeelle asiakasnäkymyksen tutkimuksella, avainsanatutkimuksella, kilpailijakartoituksella ja analytiikan tulkinnalla. Analyysin pohjalta tunnistimme tarvittavat kehityskohdat, brändin kilpailuedut ja määrittelimme eri […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
# Kotimainen oppimisen asiantuntija Otava Oppimisen palvelut on oppimateriaalien yleiskustantaja ja oppimisen asiantuntija, joka tuottaa digitaalisia ja painettuja oppimateriaaleja, sisältöjä ja palveluja esiopetuksesta aikuiskoulutukseen sekä valmentaa kouluja toimintaympäristön muutoksiin. Vanhat sivustot olivat palvelleet hyvin. Eri liiketoiminta-alueiden, Otavan Oppimisen Palveluiden, Otava Utbildningin, Otava Learningin ja Finn Lecturan tarpeet olivat kuitenkin muuttuneet, eikä vanhat sivustot täysin vastanneet […] Lue lisää
Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Canatu on yksi Suomen lupaavimmista nanoteknologiayrityksistä. Yritys kehittää maailman edistyksekkäimpiä hiilinanoputkia korkean teknologian sovelluksiin. Nanohiiltä pidetään seuraavana maailmaa mullistavana materiaalina, jonka ennustetaan muuttavan monia aloja. Nanohiilen sovellusalueet ovat rajattomat. Canatu on tehnyt debyyttinsä autoteollisuudessa ja hiilinanoputkista valmistetut 3D kosketusanturit ovat olleet autoteollisuuden massatuotannossa jo vuodesta 2015 lähtien. Canatu.com-verkkosivusto on yrityksen brändin keskeisin ilmentymä sekä Canatun […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Precisely on sopimushallinnan alusta, joka virtaviivaistaa lakiosastojen työtä ja sopimusten luomista automaation avulla. Preciselyn brändiuudistuksen myötä tarpeelliseksi tuli myös uusia verkkosivusto. Visuaalisen ilmeen lisäksi päivitystä kaipasi sivuston tekninen toteutus. Sivustouudistuksessa toivottiin myös erityistä panostusta hakukoneoptimointiin. Verkkosivujen domain vaihtui uudistuksen yhteydessä, joten hakukonenäkyvyyden varmistaminen ja sen parantaminen oli Preciselylle tärkeää. Meidän vastuullamme oli uuden verkkosivuston tekninen […] Lue lisää
Sirkustaiteella on pitkät ja kansainväliset perinteet. Uuden verkkosivun visuaalisen ilmeen tuli henkiä vintage-tunnelmaa ja historian havinaa kuitenkin niin, että vaikutelma on moderni ja elävä. Sirkustunnelma herää ja taikoja tapahtuu, kun sirkus saapuu kaupunkiin. Luovassa suunnittelussa lähdettiin etsimään leikkisää toteutusta, jossa on niin lapsia kuin aikuisia ilahduttavaa yllätyksellisyyttä. Visuaalisessa toteutuksessa on kerroksellisuutta: Taustalta kuultaa sirkuksen historia […] Lue lisää
Toteutimme International House Turun verkkojulkaisun räätälöitynä WordPress-palveluna, yhdessä Citrus Oy:n kanssa. Citrus keskittyi palvelumuotoiluun ja käyttöliittymäsuunnitteluun ja Sohova toteutti tekniset ratkaisut ja vei projektin julkaisuun asti yhdessä kaikkien osapuolten kanssa. International House Turku International House Turku kokoaa yhteen kotoutumisen edistämistä ja tukemista sekä kansainvälisten osaajien houkuttelua tarjoavat neuvonta- ja ohjauspalvelut Turussa ja Turun alueella. Palveluita […] Lue lisää
Tivoli Sariolalla oli tarve uudistaa verkkosivujen ja verkkokaupan ilmettä sekä käytettävyyttä. Tivoli Sariola on yksi Suomen tunnetuimmista ja vanhimmista tivolialan yrityksistä. Jo 130 vuoden kokemuksellaan yritys on vakiinnuttanut asemansa viihde- ja huvialan toimijana. Projektiin kuului niin verkkosivujen kuin verkkokaupan uudistaminen sekä uusi visuaalinen ilme Tivoli Sariolan henkeä noudattaen. Sivustolta toivottiin selkeyttä, helppoa käytettävyyttä sekä iloista […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Uusi paijatha.fi verkkopalvelu kokoaa tietoa Päijät-Hämeen hyvinvointialueen hallinnosta ja päätöksenteosta sekä toimii porttina päijäthämäläisten julkisiin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen palveluihin. Käyttäjäkunta on poikkeuksellisen laaja, sillä se kattaa kaikki alueen lähes 200 000 asukasta. Sivusto on toteutettu saavutettavaksi ja vastaamaan monien erilaisten käyttäjäryhmien, kuten eri ikäryhmien tarpeita. Projekti jaettiin Tammen vakiomallin mukaisesti neljään vaiheeseen: – Suunnitteluvaihe […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
TalentAdore on suomalainen, globaalisti toimiva HR-teknologiayritys, joka tuottaa tekoälyä ja automaatiota hyödyntäviä rekrytointiratkaisuja luodakseen ylivertaisia hakijakokemuksia ja aidosti tehokkaampaa rekrytointia. TalentAdoren kasvutarinan varrella yritys oli päässyt vaiheeseen, jossa sen strategia oli uudistunut ja tuote muuttunut niin merkittävästi, että vanha, vauhdilla itse rakennettu sivusto ei enää palvellut tarkoitustaan modernina myynnin, markkinoinnin ja työnantajamielikuvan rakentamisen välineenä. Myös […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Oivan on vuonna 1998 perustettu teknologiayritys, joka tarjoaa maailmanlaajuisesti design-, teknologia-, kyberturvallisuus- ja pilviratkaisuja yritysasiakkailleen. Oivan uudisti brändi-ilmeensä keväällä 2022. Into-Digital vastasi Oivanin tärkeimmän yksittäisen markkinointiviestinnän työkalun, verkkosivuston uudistamisesta. Oivan tunnetaan vankkumattomasta design-osaamisestaan eli myös heidän oman verkkopalvelunsa tuli välittää viestiä tinkimättömän laadukkaasta designista ja viimeistellystä toteutuksesta. Tästä syystä uusi oivan.com on design-näkökulmasta poikkeuksellisen näyttävä. […] Lue lisää
Kultaranta Resort on monipuolinen lomakohde kauniissa saaristomaisemissa Naantalin Luonnonmaalla. Paikka on tunnettu tasokkaista golfväylistä, laadukkaista majoitus- ja ravintolapalveluista, hemmottelevista wellness-palveluista sekä kauniista vierassatamasta. Hyvään asiakaskokemukseen panostava Kultaranta Resort oli jo pidemmän aikaa kokenut tarvetta uudistaa verkkosivustonsa kuvastamaan paikan ainutlaatuista ympäristöä ja tunnelmaa sekä laajaa palvelutarjontaa. Uudistusprojekti aloitettiin Kultaranta Resortin ja Drama Queenin yhteisellä konseptointityöpajalla, missä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa
MIKÄ? Edufication.com on kansainvälisen koulutusviennin verkkokauppa, jonka operoinnista vastaa Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Xamk. TOTEUTTAJATIIMI Tammi Digital Oy (nyk. Virnex Group) valittiin kesällä 2021 pidetyn julkisen kilpailutuksen voittajana projektin päävastuulliseksi toteuttajaksi. Tammi vastasi projektin johtamisesta, palvelumuotoiluvaiheesta, teknisestä suunnittelusta, toteutuksesta ja käyttöönotosta. Verkkopalvelun visuaalisen ilmeen suunnittelusta vastasi Tammen emoyhtiö Oakhill Oy:n suunnittelutiimi. MITEN TEHTIIN Lähes seitsemän kuukautta kestänyt […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Neova on kansainvälinen, uusiutuvaan energiaan, kestävään kasvattamiseen sekä aktiivihiilituotteisiin keskittyvä yritys. Sillä on toimintaa 10 maassa ja yrityksen pääkonttori sijaitsee Jyväskylässä. Neovan brändiuudistuksen yhteydessä haluttiin uudistaa myös verkkosivusto visuaalisesti moderniksi ja näyttäväksi kokonaisuudeksi. Vanhan verkkosivuston alusta oli tullut tiensä päähän ja tavoitteena olikin uudistaa sivusto nykyaikaiseksi sekä sisältä että ulkoa. Tekniseen toteutukseen sisältyi myös laaja […] Lue lisää
Muumimaailma Oy on vuonna 1993 Naantalissa toimintansa aloittanut matkailualan yritys, joka perustuu Tove Janssonin luomille muumitarinoille. Suosittu teemapuisto perustettiin Muumi-piirrossarjan tuottajan Dennis Livsonin aloitteesta luomaan elämyksiä lapsille ja heidän perheilleen. Muumimaailman verkkosivuston uudistuksen tavoite oli toteuttaa käyttäjälähtöinen sivusto, joka on visuaalisuuden ja käyttöliittymän osalta nykyaikainen ja kiinnostava, sisällöllisesti informatiivinen ja selkeä sekä teknisesti muokkautuva, mobiilioptimoitu […] Lue lisää
Pohjoismainen kirja-ahmatti -hanke (Den nordiska bokslukaren) luo pohjoismaisia kuvakirjoja käsittelevää pedagogista tukimateriaalia maksutta kaikilla pohjoismaisilla kielillä. Hankkeen tavoitteena on edistää pohjoismaisen lastenkirjallisuuden lukemista kaikissa Pohjoismaissa sekä avata ja profiloida pohjoismaista lasten- ja nuortenkirjallisuutta lukeville aikuisille ja lapsille. Verkkosivuston toteutuksessa on keskitytty hankkeen infosisältöjen selkeään esittelyyn ja kuvakirjoja käsittelevän aineistotietokannan käytettävyyteen. Suunnittelun ohjaavana tekijänä on johdattaa […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Johanna Gullichsen on suomalainen tekstiilisuunnittelija ja kansainvälisesti tunnetuimpia suomalaisia design-brändejä. Vuonna 1989 perustettu design yritys tuottaa laadukkaita kudottuja kankaita, sisustustuotteita sekä asusteita. Johanna Gullichsenin oma lippulaivaliike, suunnittelustudio ja toimisto sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa. Yritys on kasvattanut myyntiään ja bränditunnettuuttaan määrätietoisesti sekä Suomessa että kansainvälisesti. Verkkosivuston julkaisu ajoittui koronapandemian ajalle, jolloin asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos kiihtyi ja oli […] Lue lisää
Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää
Finland Festivals kokoaa sateenvarjonsa alle Suomen parhaat ja kiinnostavimmat taide- ja kulttuurifestivaalit. Musiikin eri lajien lisäksi mukana on niin tanssin, teatterin, kirjallisuuden, kuvataiteen, elokuvan kuin lastenkulttuurinkin parhaat tekijät. Yhdistyksen tärkeimmät tehtävät ovat festivaalien edunvalvonta, promootio, tiedotus, tiedonkeruu ja tutkimus sekä koulutus. Verkkosivuston uudistuksen tavoitteena oli päivittää festivals.fi-sivusto vastaamaan tämän päivän vaatimuksia. Vanhan sivuston ulkoasua haluttiin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Erityistä: Testatusti saavutettava verkkopalvelu
Oy Apotti Ab syntyi vuonna 2015 kuntien ja HUSin yhteisestä tahdosta rakentaa maailman ensimmäinen sosiaali- ja terveydenhuollon yhteinen tieto- ja toiminnanohjausjärjestelmä. Apotti-hanke käynnistyi vuonna 2012. Yhteistyömme on jatkunut hankevaiheesta tähän päivään ja nyt tehty verkkopalvelu on kolmas kokonaisvaltainen uudistus. Verkkosivuston suunnittelussa on keskitytty hankkeen sisällön selkeään esittelyyn sekä mahdollistettu sivuston nopea ja helppokäyttöinen päivitysmahdollisuus. Sivusto […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Helsingin tapahtumasäätiö toteuttaa Helsingin kaupungin merkittäviä yleisötapahtumia kuten Helsingin juhlaviikkoja, Lux Helsinkiä, Helsinki-päivää, Helsingin uudenvuoden juhlaa, Silakkamarkkinoita ja Tuomaan Markkinoita. Aiemmin eri tapahtumien sivustot olivat täysin irrallaan toisistaan, sivustot oli toteutettu eri tekniikoilla, eri tahojen toimesta ja niiden laatu oli kirjavaa. Sivustojen sisältöjen ylläpito oli Helsingin tapahtumasäätiölle haastavaa, samoin kokonaisuuden hallinta. Myös sivustojen analytiikka oli […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Casambi on langattomien valaisinjärjestelmien toimittaja. Yritys kasvaa ja kansainvälistyy vauhdilla. Casambin WordPress-sivustouudistus toteutettiin yhteistyössä Valven kanssa. Brändiä tukeva sivusto maustettiin HubSpot-integraatiolla sekä laajalla tuoteosiolla. Osana WordPress-sivuston teknistä toteutusta teimme teknisen SEO-tarkastuksen. Laaja tuotedata, hakukoneystävällinen toteutus ja mobiilioptimoitu nopea sivusto ovat Googlelle karkkia. Kuten kaikissa MEOMin toteutuksissa, panostimme erityisesti sivuston ylläpidettävyyteen. Tämä säästää valtavasti aikaa ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Pitkän linjan toimijat, sähkö- ja automaatiourakoitsija Sähköpare Oy sekä kiinteistöjen turvallisuustekniikan asiantuntijayritys Paratec Oy yhdistivät liiketoimintansa uuden Paretec-nimen alle vaiheittain vuosina 2020 – 2021. Fuusioituneen yhtiön liikevaihto on yli 20 milj. €, ja se työllistää yli 150 ammattilaista. Uudelle yhtiölle tarvittiin kaivattiin uuden yhtiön toiminnan yhdistävä brändistrategia sekä visuaalinen ilme, joita sovellettiin myyntimateriaaleissa ja uudessa […] Lue lisää
Invera Oy on kolmen oululaisen veljeksen perustama, Oulun alueella toimiva yritys joka rakennuttaa aikaa kestäviä koteja ja parantaa asuinviihtyvyyttä erilaisten pihasaneerauksien kautta. Verkkosivujen uudistamisen tavoitteena oli rakentaa markkinoinnillisesti tehokkaat, erityisesti asuntomarkkinoinnin tarpeisiin sopivat verkkosivut. Yhteistyö Invera Oy:n kanssa alkoi kahdella työpajalla: markkinointistartilla sekä brändisprintillä. Jälkimmäisessä tarkastettiin myös sen hetkistä brändin visuaalista ilmettä. Markkinointistartti piti sisällään […] Lue lisää
Maanantai-iltapäivä ja puhelin soi. “Antti PowerParkilta terve!”. Noin 12,5 minuuttia myöhemmin Antti oli esitellyt tarpeen ja kohteliaasti pyytänyt, jos tarjouksen sivustosta saisi seuraavalle päivälle. Vaikutti kovasti siltä, että kyseessä on aikaansaava asiakas. Työt aloitettiin neljän tunnin konseptoinnilla, jossa tarkennettiin sivuston rakenne, toiminnallisuudet, laajuus sekä työnjako. Alle kolmen kuukauden päästä yhteydenotosta laaja sivusto oli julkaistu. Erityishuomioina […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Clausion on kasvuyritys, joka tarjoaa pilvipalveluihin pohjautuvia talousohjausratkaisuja- ja palveluita liiketoiminnan tukemiseen. Clausion tarvitsi WordPress-sivustonsa uudistamiseen luotettavaa yhteistyökumppania, joka pystyisi rakentamaan liiketoimintatavoitteita tukevan sivuston juuri heidän tarpeisiinsa. Yrityksen aiempi sivusto rajoitti markkinoinnin toimenpiteitä ja oli suorituskyvyltään hidas. Lisäksi valmisteema ja lisäosien määrä tulivat sujuvan tekemisen tielle. Yrityksen kasvun kannalta luottamuksen rakentaminen verkossa on tärkeää, eikä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
NHK:n ja MEOMin yhteistyö käynnistyi WordPress-sivuston uudistamisella ja on jatkunut aktiivisen kehittämisen otteella vuosien ajan. Erinomainen suorituskyky, käytettävyys ja käyttäjäystävällisyys sekä MEOMin proaktiivinen ote ovat mahdollistaneet NHK:lle sivuston, jota markkinointitiimi pystyy aidosti hyödyntämään työssään. Verkkosivuston aktiiviseen kehittämiseen kuuluvat muun muassa tekninen ja sisällöllinen SEO, sparraukset markkinoinnin työkalujen hyödyntämisessä sekä sivuston käytettävyyden kehittäminen. Aktiivinen kehittäminen MEOMin […] Lue lisää
Olimme kumppanina Jyväskylän Yliopiston Ylioppilaskunnan liiketoiminnan brändiuudistuksessa, jonka lopputuloksena syntyi Soihtu. Soihtu on yliopistokaupungissa merkittävä opiskelija-asumisen palveluntarjoaja, ja se harjoittaa myös ravintolaliiketoimintaa, sekä vastaa omistamiensa kiinteistöjen huollosta. Sivusto-toteutuksen tärkeimpiä tavoitteita oli tuoda uusi brändi-identiteetti elävästi uusille verkkosivuille, sekä Soihdun liiketoiminnan tavoitteiden palveleminen, erityisesti asumisen osalta. Sivuston kautta asioivat niin nykyiset asukkaat kuin asuntoa vasta etsivät. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Toteutimme PSET:n visuaalisen ilmeen ja WordPress-verkkosivuston. Pohjois-Suomen Energiatieto Oy PSET eli Pohjois-Suomen Energiatieto Oy on valtakunnallinen energia-alan ICT-asiantuntija yritys, joka tuottaa palveluita omistajayhtiöilleen ja muille asiakkailleen. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluvat eri toimialoille, kuten energian, veden ja lämmöntuotannon aloille suunnatut pääkäyttäjä-, mittaus- ja asiakastietopalvelut. Työnantajamielikuvan kehittämistä PSET strategian uudistamisen myötä yrityksen näkyvyyttä ja työnantajamielikuvaa haluttiin lähteä tietoisesti […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille
Hoas.fi – helpotusta sopivan opiskelija-asunnon löytämiseen Hoasilla asukaskokemus syntyy muustakin kuin vain neljästä seinästä. Hoas auttaa ja tukee opiskelijoita niin asumisen, muuttamisen kuin arjenkin perusasioissa. Lisää tukea haluttiin nyt tarjota uudistamalla verkkosivusto palvelemaan asunnonhakijoita paremmin. Home sweet Hoas Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö (tuttavallisemmin Hoas) tarjoaa edullista asumista opiskelijoille. Hoas vuokraa, rakennuttaa ja ylläpitää asuntoja pääkaupunkiseudulla. Hoasin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi
Bonfire.fi on digitaalinen bisnesmedia, jossa suomalaisen liike-elämän kiinnostavimmat vaikuttajat tuottavat ajankohtaisia sisältöjä artikkelien, videoiden ja podcastien muodossa. Bonfire tarvitsi medialleen uuden sivuston, joka on selkeämpi, tyylikkäämpi ja helpompi käyttää niin käyttäjän kuin sisällönhallinnankin näkökulmasta. Sivustolle haluttiin Bonfireä kuvaavaa rohkeaa visuaalista ilmettä ja brändi paremmin esille. MEOM oli vastuussa uuden sivuston designista Bonfiren brändin mukaiseksi ja […] Lue lisää
Näkövammaisten liitto on ajanut näkövammaisten oikeuksia Suomessa jo lähes sadan vuoden ajan. Iso osa järjestön työstä rahoitetaan Annansilmät-keräyksellä, joka on ehkäpä Suomen tunnetuin varainhankinnan konsepti. Suurin osa lahjoituksista tehdään nykyään verkossa. Into-Digital auttoi Näkövammaisten liittoa tuomaan keräyksen 2020-luvulle rakentamalla sille modernin saavutettavan lahjoitussivuston. Uusi verkkopalvelu tukee tehokasta digimarkkinointia ja kasvattaa lahjoitusten määrää järjestön toiminnan rahoittamiseksi. […] Lue lisää
Helsingin Jäätelötehdas on yli 100-vuotias suomalainen perheyritys, maan vanhin edelleen toiminnassa oleva jäätelön valmistaja ja alusta asti saman suvun hallinnassa. Siinä on perintöä kerrakseen. G-Works toteutti Helsingin Jäätelötehtaalle täyden brändiuudistuksen, jossa verkkosivu oli yksi toteutettavista brändisovelluksista kioskiteippausten, pakkausten ja monen muun asian ohella. Tämä lopputuote on nätti pikkusivusto, jossa on mukavasti väriä ja pikantteja yksityiskohtia, […] Lue lisää
Teknisen Kaupan Liittoon kuuluva Rengasvalmistajien jaosto on rengastoimialan maahantuojien yhdistys Suomessa, jonka tavoitteena on lisätä kuluttajien rengastietoisuutta sekä edistää yleistä liikenneturvallisuutta. Jaoston jäseniin lukeutuvat tunnetut kansainväliset rengasvalmistajat Michelin, Bridgestone, Continental ja Goodyear. Rengasvalmistajat.fi-sivusto oli jäänyt ajastaan jälkeen ja G-Works sai tehtäväkseen sivuston kokonaisvaltaisen uudistamisen. Rengasinformaatiota välittävällä sivustolla on vilkas kävijämäärä etenkin kesä- ja talvirenkaiden vaihtoaikaan. […] Lue lisää
Hydrogen Cluster Finland on yritysten ja teollisuusjärjestöjen verkosto, joka perustettiin edistämään yhteistyötä, liiketoimintamalleja ja vetyyn liittyvien ratkaisujen vientiä sekä välittämään tietoa vedyn hyödyistä medialle, päättäjille ja kaikille vetytaloudesta kiinnostuneille ihmisille. Suunnittelimme vetyklusterille verkkosivuston, joka toimii alustana vetytalouteen liittyvien hankkeiden ja innovaatioiden esittelyssä. Kansallinen vetyklusteri tuo alan toimijat yhteen ja auttaa verkottumaan Suomessa, Euroopassa ja kansainvälisesti. […] Lue lisää
Silviamodig.fi verkkosivusto koki käsissämme visuaalisen uudistuksen ja sai uuden selkeän ja raikkaan käyttöliittymän jäsentämään monipuolista sisältöä. Keskityimme suunnittelussa parantamaan hakukonenäkyvyyttä, jonka tavoitteena oli saada kävijämäärät nousuun. Etenkin yksittäisten artikkeleiden lukijamäärään kasvattamiseen haluttiin panostaa. Sivuston keskeisin sisältö – ajankohtaiset artikkelit – saivat luonnollisesti suurimman näkyvyyden ja niiden visuaalisiin custom-nostoihin etusivulla panostettiin erityisesti lisäämällä monipuolisia muokkausvaihtoehtoja. Pääkäyttäjät […] Lue lisää
Aivosäätiö tavoitteena on rakentaa tulevaisuuden Suomea, jossa yhä harvempi meistä joutuu kärsimään aivojen ja hermoston sairauksista. Säätiö edistää lahjoitusvaroin tutkimusta sekä lisää yhteistyössä eri alojen tutkijoiden kanssa ymmärrystä aivoterveydestä, aivosairauksista ja aivotutkimuksesta. Lahjoittaminen digiaikaan Uudistuksen tavoite oli rakentaa informatiivinen sekä helposti lähestyttävä verkkopalvelu, jonka keskiössä on aivojen ja hermoston tutkimuksen edistäminen lahjoitusten avuin. Sivusto hyödyntää […] Lue lisää
Iittalan lasitehtaasta teollisuusvalaistuksen kärkeen I-Valo on perinteinen valaisinalan yritys, joka on yli 50 vuoden aikana toimittanut tuhansia erilaisia valaistusratkaisuja eri kohteisiin. Valaisinsuunnittelun juuret ulottuvat kuuluisaan Iittalan lasitehtaaseen, mutta tänä päivänä I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 28 maassa.Tuotannosta suurin osa on teollisuusvalaistusta, joka menee vientiin ympäri maailman. Valoa kansalle verkkosivuston ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu
Visma Playbook on Visman tytär- ja kumppaniyrityksille tarkoitettu verkkopalvelu, jossa jaetaan tietoa toimenpiteistä ja osaamisesta. Käyttäjät voivat esitellä palvelussa erilaisia tekemiänsä markkinointitoimenpiteitä sekä näiden onnistumista, sekä tutustua kollegoidensa osaamiseen. Sisäinen pelikirja Visma Playbook –palvelussa käyttäjä voi etsiä joko kollegoita tai tietoa markkinointitoimenpiteiden esittelyistä (Play). Käyttäjät voivat myös kertoa monipuolisesti omasta osaamisestaan yksikkönsä kannalta tärkeistä aiheista. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Aava & Bang toimii 3D Formtechin modernin markkinoinnin kumppanina ja osana yhteistyötä on toteutettu 3D Formtechin verkkosivuston uudistus. Yhteistyömme 3D Formtechin kanssa sai alkunsa vuonna 2019, kun yritys koki vauhdikasta nostetta ja kaipasi brändikonseptia, jonka avulla kasvua voitaisiin edelleen vauhdittaa. Brändikonseptin myötä erityisesti yrityksen houkuttelevuutta ja viestintää kirkastettiin. Palveluna teollinen 3D-tulostaminen on verrattain uusi suurelle […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Kunnan verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille
Peurungan verkkosivusto uudistettiin Aava & Bangin toimesta osana markkinoinnin kokonaisvaltaista kumppanuutta. “Oli ehdottoman tärkeää, että strategia- ja brändityö oli tehty huolellisesti ennen kuin lähdettiin esimerkiksi verkkopalvelun uudistamiseen. Tämä oli juuri oikea järjestys kokonaisuuden kannalta. Aivan mahtava fiilis nyt verkkopalvelun lanseerauksen jälkeen! Se on saanut jo paljon positiivista palautetta”, kommentoidaan Peurungalta yhteistyötä. Yhteistyön kokonaisvaltaisuus saa kiitosta […] Lue lisää
Aava & Bang on osana Fimlab Laboratoriot Oy:n ja Aava & Bangin markkinoinnin kumppanuutta toteuttanut Fimlabille verkkosivuston. Fimlabin verkkosivuston tavoitteena oli parantaa tietojen löydettävyyttä, ketteröittää asiointia ja tukea sekä asiakaskokemusta että asiantuntijuutta tarjoamalla entistä monipuolisemmin tietoa. Sivujen käytettävyys ja visuaalinen ilme tuotiin uudistuksen yhteydessä tähän päivään. Lisäksi muun muassa ajanvarauksesta tehtiin sujuvampaa ja asiakaspalvelusta vieläkin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi
Toteutimme Bioenergia Ry:n verkkojulkaisun räätälöitynä WordPress-palveluna. Bioenergiaa Bioenergia ry on yli kolmensadan jäsenorganisaation ja henkilöjäsenen edunvalvoja, joka kehittää bioenergia-alaa niin, että Suomessa olisi maailman parhaat edellytykset tuottaa biomassaan perustuvia kestäviä ja jopa hiilinegatiivisia tuotteita. Bioenergia julkaisee Bioenergia -lehteä, jonka siirsimme asiakkaan kanssa verkkoon. Paperinen lehti julkaistaan jatkossa kerran vuodessa. WordPress-verkkolehti Toteutimme bioenergialehti.fi -verkkolehden käyttäen WordPress-sisällönhallintajärjestelmää. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Suunnittelimme ja toteutimme ohjelmistotalo Polyconille asiakasportaalin asiakaskohtaisesti räätälöitynä WordPress-palveluna. Palvelu on tarkoitettu Polyconin asiakkaille jotka käyttävät heidän Effector -palveluansa. Asiakasportaalista löytyy käyttöohjeita, keskustelualue, tiedotteet, tuote-esittelyt, sekä tapahtumiin kuten webinaareihin ja käyttäjäpäiviin liittyviä materiaaleja ja kuvia. Suunnittelu Otimme Effector-palvelun oikeat käyttäjät mukaan suunnitteluprosessiin varhaisessa vaiheessa työpajan kautta. Koska toteutusprojekti haluttiin pitää kevyenä, lähestyttiin asiaa hyödyntämällä WordPressin […] Lue lisää
Geniem käynnisti Kuluttajaliiton kanssa kuluttajaliitto.fi-sivuston uudistusprojektia keväällä 2020. Kuluttajaliitolla oli tarve uudistaa 5 vuotta vanha WordPress-sivusto uudelle alustalle ratkaisulla, joka helpottaisi sisältöjen ylläpitoa, poistaisi ylläpidossa tehtävää tuplatyötä, parantaisi loppukäyttäjille mobiilikäytettävyyttä ja korjaisi huomatut saavutettavuuspuutteet. Kuluttajaliiton verkkosivuston tavoitteet ja osa-alueet Mikä on Kuluttajaliitto? Kuluttajaliitto on Suomen ainoa kaikille avoin kuluttajien ja julkisten palveluiden käyttäjien edunvalvonta-, koulutus- […] Lue lisää
Koneen Säätiö parantaa maailmaa luomalla edellytyksiä vapaalle tieteelle ja taiteelle. Koneen Säätiö tukee tieteellistä tutkimustyötä, kulttuuria ja taidetta sekä tieteen yleistajuistamista apurahoin sekä ylläpitää Saaren kartanon taiteilija- ja tutkijaresidenssiä Mynämäellä. Säätiön tavoitteena on olla tiede- ja taidepoliittisesti valpas tieteen ja taiteen rahoittaja, joka myös aktiivisesti etsii ja tarjoaa vaihtoehtoja valtavirralle. Selkeä ja saavutettava Koneen Säätiön […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Pro Kiinteistötekniikka (ent. Domtron Oy) kanssa aloitetun projektin tavoitteena oli toteuttaa skaalautuva brändi sekä uudet, myyntiä tuottavien verkkosivut yritykselle. Täysin uuden brändi-identiteetin luomiseksi projekti aloitettiin WDS:n toteuttamalla puolen päivän brändityöpajalla, jossa keskityttiin muun muassa Pro Kiinteistötekniikan tulevaisuuden tavoitteisiin, arvoihin, visioihin, brändilupauksiin ja heidän toiveisiinsa brändin visuaalisen ilmeen tiimoilta. Lisäksi verkkosivuja varten Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjonnan tarkennukseksi […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Rakennusyhtiö VRP rakentaa vuosittain satoja uudisasuntoja kasvukeskuksiin. Asunnot myydään pääosin kuluttajille sekä asuntosijoittajille. Lisäksi VRP:n palveluihin kuuluvat erilaiset urakoinnin ja korjausrakentamisen palvelut. VRP:llä oli noussut tarve ajanmukaistaa verkkosivustonsa entistä paremmin asunnon ostajaa palvelevaksi sekä yhdenmukaistaa asuntomyyntiprosessinsa useiden tytäryhtiöidensä kesken. Projekti käyntiin brändityöllä ja asiakaspolkujen mallintamisella Verkkosivuprojekti alkoi brändityöpajalla, jossa autoimme VRP:n johtoryhmää kiteyttämään mm. yrityksen […] Lue lisää
Suomen muuttovalmiiden hirsitalojen markkinajohtajan, Finnlamellin, verkkopalvelu uudistettiin tavoitteena luoda brändiä erottuvasti henkivä, helppokäyttöinen WordPress-sivusto, joka nostaa yrityksen tärkeimmän palvelukanavan uudelle tasolle. Lopputuloksena rakennettiin sekä kotimainen että kansainvälinen verkkopalvelu kieliversioineen kokonaisuudeksi, jolla Finnlamelli erottuu tavallisesti hyvin geneerisestä markkinasta, palvelee loppuasiakkaita sujuvasti ja vakuuttaa laadukkailla sisällöillä. Yhteistyön osa-alueisiin kuului visuaalisen identiteetin päivitys ja ilmeuudistus, ainutlaatuisuusväittämien ja pääviestien […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa
Vaasan yliopisto halusi tarjota opiskelijoille ja henkilöstölle helpomman keinon hyödyntää liikuntapalveluja sekä ostaa promotuotteita. Uusien ratkaisujen tarvetta vauhditti koronapandemia. Tavoitteena olikin mahdollistaa promotuotteiden ja liikuntapalvelujen käyttöön oikeuttavan liikuntatarran ostaminen sähköisesti. Myös tilaaja- ja laskutustietojen ylläpidosta sekä tilausten, menekin ja varastosaldon seurannasta tahdottiin tehdä aiempaa vaivattomampaa. Ratkaisuna kahden verkkokaupan kokonaisuus Morgan astui tuttuna yhteistyökumppanina mukaan kuvioihin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Uuden ajan videotoimisto. Flux Productions on pätevä videokumppani yrityksille ja yhteisölle. Fluxin vanhat verkkosivut olivat rakennettu valmisteeman päälle in-house tuotantona. Ideoita sivuston kehittämiseen oli mutta niiden toteuttaminen vaati kaverikseen pätevän ja osaavan verkkosivujen toteuttajan – Duden. Verkkosivusto haluttiin tuoda kokonaisvaltaisesti tähän päivään. Hallintapaneeliin kaivattiin selkeyttä ja ulkoasuun modernia sekä dynaamista otetta. Lisäksi toiveena oli että […] Lue lisää
Kalevalaseura on taiteeseen ja tieteeseen suuntautuva säätiö, jonka historia menee aina vuoteen 1919, jolloin Akseli Gallen-Kallela neljän muun kanssa perusti seuran Suomen kansalliseepoksen ympärille. G-Works sai tehtäväkseen tämän yli satavuotiaan seuran verkkosivuston uudistamisen. Koska seuran toiminnassa on niin vahvasti kyse taiteesta, sai projektissa antaa sivustolle vähän reilumpaa pensseliä ja luottaa vahvaan ja upeaan kuvitukseen, jota […] Lue lisää
Suomalainen Polaria tunnetaan vedenkestävistä, 100 % kierrätettävästä teräksestä valmistetuista kylpyhuonekalusteista, joiden päätuoteryhmiä ovat valaisinpeilikaapit, altaat ja allaskaapit sekä pyykki- ja siivouskaapit. Polarian verkkopalvelu haluttiin uudistaa vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Alkusysäyksenä ja lähtökohtana uudistukselle on verkkopalvelun käytettävyyden kehittäminen ja brändinäkyvyyden kasvattaminen. Avidly suunnitteli ja toteutti Polarialle uuden monikielisen sivuston WordPress-alustalle. Tuote-sisällöt toteutettiin käyttäen verkkokauppalisäosa WooCommercea. Uudistuksen yhteydessä […] Lue lisää
Hengitysliiton tehtävänä on edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää, jotta meidän kaikkien olisi helpompi hengittää. Hengitysliiton projektin tarkoituksena oli Hengitysliiton järjestötoiminnan verkkosivustokokonaisuuden uudistaminen. Uudistuksen kohteena oli seuraavat sivustot: Hengitysliiton pääsivusto Paikallisyhdistysten sivustokokonaisuus Hengitysliiton jäsenyhdistyksien, luottamushenkilöiden ja aktiivien käyttöön sekä paikallisen yhdistystoiminnan tukeen tehty sivusto Hengitysliiton kampanjasivustot Avidly suunnitteli ja toteutti Hengitysliitolle saavutettavan sivustokokonaisuuden joka kattaa […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Vuonna 2005 perustettu Sympa on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä kotimainen perheyritys, jonka pilvipohjaisella HR-järjestelmällä on yli 1000 asiakasyritystä yli 100 maassa. Yhteistyömme alkoi vuonna 2017 julkaistusta upouudesta verkkopalvelusta. Rakensimme sivuston WordPress-alustalle sisältömoduuleja hyödyntäen. Olemme toteuttaneet alkuperäisen sivustopohjan päälle kaksi visuaalisen ilmeen päivitystä. Sympan sivustolla on paljon sisältöä seitsemällä eri kielellä, mutta moduuliratkaisun ansiosta sivuston ulkoasua […] Lue lisää
Klassikkobrändi Vuokkoset antoi Buorren käsiin brändi-ilmeen päivityksen, joka johti verkkosivu-uudistuksen suunnitteluun ja toteutukseen. Uudistuksen tavoitteena oli antaa hyvät eväät Vuokkosten liiketoiminnan skaalautumiseen verkossa ja auttaa brändiä oman markkinaosuuden kasvattamisessa erityisesti nuorten kuluttajien keskuudessa tulevien vuosien aikana. Lopputuloksena syntyi Vuokkosten uusi kasvualusta: käyttäjäystävällinen, herkullisissa väreissä hohtava ja kohdeyleisönsä sitouttava WordPress-verkkosivusto. Toteutimme verkkosivuston niin, että se on […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Näyttävä ilme ja markkinointisivut Eepos-oppilaitoshallinnalle. Oksidian päätuote on Eepos-oppilaitoshallinta jota käyttää yli 100 suomalaista taiteen oppilaitosta. Eepos toimii lisäksi kansainvälisesti. # Lähtökohdat Oksidialla oli klassinen ongelma. Henkilökunnasta suurin osa on lahjakkaita ohjelmoinnin ammattilaisia, mutta kaikilla on kädet täynnä työtä oman tuotteen ja toiminnan parissa. Verkkosivut ovat aina olleet projekti, jota tehdään vasta kun on aivan […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Kasvualustan – eli mullan – myyntiin erikoistunut Torpanpiha halusi kasvattaa kuluttajaliiketoimintaa merkittävästi sekä siirtää myynnin täyspainoisesti verkon puolelle. Ratkoimme haasteen asiakkaan kanssa luomalla Torpanpihalle uuden näyttävän brändi-ilmeen, asiakkaan ostopäätöstä helpottavat verkkosivut sekä -kaupan ja toteutimme sisältövetoisen digimarkkinointikampanjan. Uudelle kasvusuunnitelmalle toimiva toteutus Torpanpihan tarina alkoi siitä, kun yrityksen emoyhtiö Tieluiska Oy tarvitsi omiin maanrakennushankkeisiin laadukasta multaa. […] Lue lisää
Toteutimme Reilu Kauppa ry:lle verkkopalvelun, jossa yhdistyy yhdistyksen kohderyhmien tarpeiden selkeä haltuunotto, globaali ilmeuudistus ja loppuunjalostetut tekniset kokonaisratkaisut. Lähtökohta ja tavoitteet Reilu Kauppa ry:n uuden verkkopalvelun lähtökohtana oli huomioida kuluttajien rinnalla myös muut kohderyhmät (kaupalliset kumppanit sekä media, vaikuttajat ja päättäjät) entistä paremmin ja tarjota heille helposti löydettävää ja kohdennettua sisältöä – tietoa Reilusta kaupasta […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Kiinteistö Oy Kärrykartano on Kurikan kaupungin omistama yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon kiinteistöosakeyhtiö. Yhtiön verkkopalvelu uudistettiin vuonna 2021 viimeisimpien kuntaliitosten jälkeen, vastaamaan käyttäjäystävällisesti kuntalaisten vuokra-asumisen tarpeisiin. Verkkopalvelusta löytyvät yhtiön vuokraamat noin 600 asuntoa. WordPressilla toteutetun verkkopalvelun suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomiota hakutoimintoon sekä mobiilikäytettävyyteen. Uusi sivusto tarjoaa Kärrykartanon asiakkaille mahdollisuuden selata vapaita ja vapautumassa olevia asuntoja, sekä lähettää […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Pohjanmaan hyvinvointialue on kolmentoista Pohjanmaan kunnan muodostama kuntayhtymä, joka on vuoden 2022 alusta lähtien järjestänyt sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut jäsenkuntiensa lähes 170 000 asukkaalle. Pohjanmaan hyvinvointialueella työskentelee noin 7000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista. Poutapilvi toteutti hyvinvointialueelle julkiset sivut sekä intranet-palvelun. Verkkosivujen tärkeimpänä tavoitteena on, että alueen asukkaat löytävät sieltä tiedon palveluista sekä siitä, kuinka palveluissa […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Rani Plast on Suomen suurin muovikalvojen valmistaja ja Morgan Digitalin pitkäaikainen asiakas. Siksi Rani Plast kääntyi Morganin puoleen, kun oli aika uusia yrityksen verkkosivusto. Tärkein syy uudistukselle oli uudistettu brändi ja sen myötä päivitetty visuaalinen ilme. Morgan suunnitteli Rani Plastille ilmavan, vaalean, nelikielisen sivuston, jossa kävijöiden on helppo löytää heitä kiinnostavat asiat. WordPress-ympäristö toteutettiin network/multisite-asennuksena, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Palvelun tyyppi: Teollisen B2B -yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa JL-Tuotteet Oy on suomalainen kemianteollisuuden yritys, joka kehittää ja valmistaa maailman innovatiivisimpia ympäristöystävällisiä kemikaaleja metsä- ja autoteollisuuden tarpeisiin. Tuotteet ovat turvallisia niin ympäristön kuin käyttäjienkin kannalta. JL-Tuotteiden tuotekehitys ja tuotantolaitos sijaitsevat Pirkanmaalla, mistä tuotteita toimitetaan ympäri Suomen. Kevään 2021 aikana valmistui JL-Tuotteiden uusi verkkokauppa, jonka toteutuksesta vastasi […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Alfaroc Logistics on sisälogistiikan ulkoistamispalveluja sekä varastointi- ja käsittelypalveluja tarjoava lahtelainen yritys. Alfarocille valmistui loppuvuonna 2019 logistiikkakeskus Kujalan yritysalueelle Lahdessa, E75:n ja valtatie 12 välittömään läheisyyteen. Alueelta on erinomaiset yhteydet joka puolelle Suomea ja se on helppo saavuttaa ilman ruuhkia. Vastaavaa helppoutta haluttiin saavuttaa myös uudistettavilla verkkosivuilla sekä uudenlaisella markkinointiviestinnän tekemisellä. Lähtötilanne Uuden logistiikkakeskuksen investoinnin […] Lue lisää
Vierityspalkki.fi
Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.
Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.
Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.
on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.
Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa. Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.