Hotel Mestari

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Primehotels on yksityinen suomalainen yritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi premium-hotelleja useissa kohteissa ympäri Suomen. Se on ketju hotelleja, jossa jokainen hotelli on itsenäinen, persoonallinen, laadukas ja uniikki yksikkönsä – niin puitteiltaan kuin palveluiltaan. Hotelleita yhdistää aito intohimo vieraanvaraiseen palveluun. Primehotels investoi vahvasti kasvuun ja yrityksen kasvustrategia kattaa useita uusia ja mielenkiintoisia hotellihankkeita tulevina vuosina.

Hiljattain Primehotels avasi aivan uuden Hotel Mestarin, jolle me lähdimme rakentamaan verkkopalvelua. Projektia aloittaessamme kysyimme itseltämme, kuinka onnistuisimme rakentamaan Suomen parhaan hotellisivuston. Primehotelsin tiimi halusi Hotel Mestarille oman näköisensä huonevarauksen, joka eroaisi hotelliketjun muiden sivustojen varausmoottoreista. Mestarin verkkopalvelulle haluttiin myös selkeästi muista erottuva visuaalinen ulkoasu.

Alussa meille oli tärkeintä keskittyä rakentamaan perusta kuntoon luomalla teknisesti moderni ja kestävä palvelu. Sivuston tuli myös olla helppokäyttöinen ylläpidon näkökulmasta, jotta sisällöntuottajat pystyisivät jatkossa hallitsemaan omia hotellisivustojaan itsenäisesti.

Sivusto on Hotel Mestarin ensisijainen myyntikanava. Siksi tavoitteemme oli, että kuluttajat hakeutuisivat aktiivisesti asioimaan sivustolla ja sivuston käyttökokemus olisi parempi, kuin muissa varauspalveluissa. Tämä missio ohjasi sivuston suunnittelu- ja toteutusvaihetta ja toimii jatkossakin Hotel Mestarin sisältötyön ja kampanjoinnin ohjenuorana.

Halusimme luoda nykyaikaisen käyttäjäkokemuksen, mahdollistaa sujuvan asioinnin ja rakentaa laadukasta brändimielikuvaa, jossa varausten tekeminen ja sitä kautta myynnin kasvu ovat voimakkaasti keskiössä.

Lähdimme liikkeelle verkkopalvelukokonaisuuden konseptoinnista ja luomalla layoutit Hotel Mestarin uudelle sivustolle. Mestarin sivustolle toivottiin jotakin ainutlaatuista, joten suunnittelimme sille visuaalisesti upean ja erikoisen etusivun. Etusivulla käyttäjä voi selata sivuttain 2D-kuvaa hotellista, jonka renderöinnin toteutti luova toimisto Veli Studio.

Sivusto on asiakkaan ensikosketus hotellikokemukseen, ja siksi uudistuksen myötä haluttiin tuoda Hotel Mestarin laatumielikuva vahvasti verkkoon. Uuden sivuston ulkoasun haluttiin vastaavan Primehotelsin ilmettä ja ilmentävän hotellin uniikkia konseptia.

Sivustouudistus vaikuttaa aina ennen kaikkea markkinoinnin jatkuvaan tekemiseen. Markkinointitoimenpiteiden helpottamiseksi sivustolle haluttiin dynaamisuutta ja mahdollisuuksia tuoda ajankohtaista sisältöä tehokkaasti esiin. Rakensimme Primehotelsille monipuoliset työkalut luoda ja muokata sisältöä sekä omat sisältötyypit kampanjoille ja tarjouksille, joita pystyy nyt helposti nostamaan esiin eri puolilla sivustoa. Kun uusia sivustoja julkaistaan, pystyvät sisällöntuottajat hallitsemaan omaa hotellisivustoaan vaivattomasti yhdestä paikasta niin, että kunkin hotellin oma brändi-ilme säilyy.

Monikielinen sivusto toteutettiin WordPress-julkaisujärjestelmällä käyttäen modulaarisia Everblox-sisältöelementtejä. Sivustolle toteutettiin Ajankohtaista-osio, Tarjoukset ja kampanjat -osio sekä räätälöity varaustyökalu, joka rakennettiin rajapintaa vasten. Parhaillaan työstämme työkalua pöytävarausten tekemiseen. Sivustolta löytyy kolme integraatiota: TravelClick-varaustyökalu, Nets-maksuintegraatio ja asiakkaille etukoodeja tarjoava Ooppera-integraatio.

Seuraavat sivustot tullaan toteuttamaan samaan multisite-kokonaisuuteen, joka tarkoittaa, että jatkossa kaikkia Primehotelsin sivustoja voi hallita yhdestä paikasta. Multisite-uudistus yhtenäistää merkittävästi sivustojen käyttökokemusta ja tehostaa myös niiden jatkokehitystä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Wattinen.fi-verkkosivusto

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

DNA:n tytäryhtiö Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattinen pyrkii mullistamaan markkinoita IoT-ratkaisullaan lämmityksenhallinnan parantamiseksi: se vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta. Kustannustehokas ratkaisu hyödyttää sekä rakennusten omistajia, että asukkaita. Meidän tehtävämme oli perustella liiketoiminnan kannattavuus osakkeenomistajille automaatiotyökaluilla, kirkastaa yrityksen myynnin ja markkinoinnin seuraavia vaiheita ja löytää sopivat tuotemarkkinat uudelle innovaatiolle. Tavoitteenamme oli […] Lue lisää

Biolanin Baltian verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Biolan on tunnettu suomalainen yritys, joka valmistaa tuotteita muun muassa puutarhanhoitoon ja kompostointiin. Biolan toimii nykyään myös kansainvälisesti ja on laajentanut toimintaansa esimerkiksi Baltian maihin. Biolanin haasteena oli luoda toimiva, käyttäjäystävällinen ja monikielinen verkkokauppa Baltian markkinoille, korvaamaan vanhentuneen Drupal-alustan. He tarvitsivat kumppanin, joka pystyy toteuttamaan teknisesti vaativan projektin, sekä tekemään integraatiot heidän muihin järjestelmiin.. Fonecta […] Lue lisää

Educo

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Educo on johtamisen osaaja, kehittäjä ja vaikuttaja. Se toimii Suomessa maailman johtavan johtamisen osaajan The Ken Blanchard Companies® maapartnerina. Olemme työskennelleet yhdessä Educon kanssa parantaaksemme yrityksen tunnettuutta, brändimielikuvaa, digitaalista presenssiä ja hakukonenäkyvyyttä. Yhteistyötämme on nyt takana puoli vuotta ja mainonnan tuomat edut ovat jo havaittavissa sekä liikenteessä että orgaanisessa näkyvyydessä. Brändi-ilmeen uudistus Aloitimme yhteistyön Educon kanssa kesällä […] Lue lisää

Suunnittele hautajaiset -web-sovellus Memorialla

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Memoria on Suomen ensimmäinen maanlaajuisesti toimiva hautauspalveluiden verkkopalvelu, jonka kuluttajat tunnistavat luotettavana ja laadukkaana palveluntarjoajana. Memoria kaipasi kumppania uuden verkkopalvelun suunnitteluun, kehitykseen ja digitaaliseen markkinointiin. Uuden palvelun ytimessä tuli olla helppous, ymmärrettävyys, luotettavuus ja nykyaikaisuus. Kaikki palvelut digitalisoituvat, mutta hautauspalvelut mielletään yhä vankan perinteiseksi. Tämän halusimme muuttaa. Olemassa olevat digitaaliset hautauspalvelut ovat usein kylmiä, kankeita […] Lue lisää

Tykkimäki

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Tykkimäki on Suomen kolmanneksi suurin huvipuisto, joka on perustettu vuonna 1986 Lasten Päivän Säätiön toimesta. Kouvolassa sijaitseva Tykkimäki koostuu huvipuiston lisäksi aktiviteettipuisto Actionparkista ja vesipuisto Aquaparkista. Tykkimäen verkkosivusto on huvipuiston tärkein informaatio- ja myyntikanava. Aiemmalla, usealle eri alustalle hajautetulla sivustolla oli runsaasti haasteita sekä käyttäjän, että ylläpidon näkökulmasta. Uudistimme Tykkimäen sivuston ja verkkokaupan yhdeksi palveluksi, […] Lue lisää

Työttömyyskassa Aaria

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Testatusti saavutettava verkkopalvelu

Työttömyyskassa Aaria on palkansaajakassa, jonka jäseneksi voivat liittyä kaikki työ- ja virkasuhteessa olevat palkansaajat. Jäseneksi voi liittyä riippumatta siitä, millä ammattialalla työskentelee, tai millainen koulutustausta on. Aariaan kuuluu jo noin 100 000 jäsentä. Aaria tarjoaa jäsenilleen ystävällistä ja laadukasta palvelua sekä sujuvaa asiointia. Tärkeitä arvoja ovat palvelualttius, asiantuntevuus ja luotettavuus. Haaste Aarian brändi-identiteetti sekä verkkopalvelut […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun