Olla Architecture – verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Jo 60 vuotta alallaan toiminut Parviainen Arkkitehdit uudisti brändinsä rohkeasti nimeä myöten ja syntyi uusi arkkitehtitoimisto Olla. Uudistuksen ytimessä on ollut halu erottua markkinalla visuaalisuudella ja jalkauttaa uusi brändi onnistuneesti verkkoon. Sivuston tärkeimpiä tavoitteita on tuoda esille Ollaa vaikuttavalla tavalla, luoda oikea fiilis ja mutkaton käyttökokemus. Toteutuksessa kiinnitettiin erityisesti huomiota siirtymiin sivujen välillä, animaatioihin sekä interaktioihin, joilla haettiin viimeisen päälle viimeisteltyä fiilistä. Laadukkaille kuville varattiin paljon tilaa, jotta visuaaliset tuotokset pääsevät ansaitsemaansa parrasvaloon. Hioimme yhdessä sekä brändielementtien että viestien yksityiskohtia.

Asiakkaan mukaan “Lopputuloksena syntyi sivusto, joka kestää aikaa ja toimii työkaluna vielä pitkään. Ulkoasu henkii Ollan visuaalista ilmettä sekä tapaa tehdä.”

Sivustosta tuli autenttinen, uskottava ja lopputulema kuvaa meitä hyvin! MEOM asetti tärkeät raamit jotta tiedettiin milloin piti olla mitäkin valmiina, vähensi stressiä ja rauhoitti tilannetta. Lisäksi he toimivat identiteettimuutoksen sparraajana ja tukena visuaalisuuden jalkauttamisessa.

Olla Architecture

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Helsingin Jalkapalloklubi

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Yhteistyön aloitus HJK:n lähtökohta oli varsin perinteinen: vuosien mittaan organisaatio oli sijoittanut huomattavasti panostuksia nettisivuunsa, joka ei kuitenkaan täyttänyt kaikkia sille asetettuja odotuksia. Vaikka uusia nettisivujen toimittajia oli saatavilla, ei organisaatio ollut valmis aloittamaan laajaa uudistusprojektia. Toiveena oli löytää kumppani, joka voisi ottaa vanhan sivuston, parannella sitä ja jatkaa sen kehittämistä aktiivisesti. Verkkosivuston refaktorointiprojekti Yhteistyö […] Lue lisää

Actim-pikatestit sivustouudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Actim, yksi kotimaisen bioteknologiakonserni Medix Biochemican tytäryhtiöistä, tarvitsi liiketoimintansa tavoitteita tukevan ja brändin päivitettyä ilmettä edustavan verkkosivuston. Actimin erikoisalaa ovat innovatiiviset pikatestit, joita kehitetään ja tuotetaan terveydenhuoltoalan ammattilaisten käyttöön. MEOMin tavoitteena oli toteuttaa liiketoimintauudistuksen pohjalta Actimille helposti ylläpidettävät, konvertoivat ja laadukkaat verkkosivut. Actimin brändiä tukevan verkkosivuston visuaalisen ilmeen suunnitteli projektissa Actimin pitkäaikainen brändikumppani West Creative, […] Lue lisää

Soihtu

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Olimme kumppanina Jyväskylän Yliopiston Ylioppilaskunnan liiketoiminnan brändiuudistuksessa, jonka lopputuloksena syntyi Soihtu. Soihtu on yliopistokaupungissa merkittävä opiskelija-asumisen palveluntarjoaja, ja se harjoittaa myös ravintolaliiketoimintaa, sekä vastaa omistamiensa kiinteistöjen huollosta. Sivusto-toteutuksen tärkeimpiä tavoitteita oli tuoda uusi brändi-identiteetti elävästi uusille verkkosivuille, sekä Soihdun liiketoiminnan tavoitteiden palveleminen, erityisesti asumisen osalta. Sivuston kautta asioivat niin nykyiset asukkaat kuin asuntoa vasta etsivät. […] Lue lisää

Humm.fi verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Finnchat ja Northbound päättivät laittaa hynttyyt yhteen ja uudeksi nimeksi tuli Humm. Humm on monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin ammattilainen. MEOM pääsi toteuttamaan uunituoreelle brändille verkkosivuston. MEOM vastasi toteutuksessa web designista ja teknisestä toteutuksesta. Brändistä, kuvamaailmasta ja visuaalisesta identiteetistä vastasi Sam Jamsen. Tärkeimpiä asioita projektissa oli uuden brändin jalkauttamisen lisäksi uudistuneen ja laajentuneen palvelutarjoaman esilletuonti selkeällä […] Lue lisää

Scanoffice

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Scanoffice Oy on Pohjoismaiden suurin uusiutuvan energian tuotteiden maahantuoja. Vuonna 1984 perustettu kotimainen perheyritys on osa Scanoffice Groupia, joka toimii Pohjoismaiden alueella. Yrityksellä on yli 2 000 jälleenmyyjää ympäri Suomen. Tehokas ja näyttävä verkkosivusto hi-tech-yritykselle Lähtökohta Rajasoft oli luonut myös Scanofficen aikaisemman verkkosivuston vuonna 2018. Yrityksen kasvun ja tuotevalikoiman laajentumisen myötä hyvin toiminut sivusto ei […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun