Visit Lakeland Finland -sivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uusi Visit Lakeland sivusto tavoittaa kansainväliset matkailijat

Rakensimme Visit Lakeland Finland -verkkosivuston jonka tavoitteena on edistää Järvi-Suomen matkailua kansainvälisillä markkinoilla. Verkkosivusto tarjoaa tietoa ja esittelee kiinnostavalla tavalla viiden maakunnan – Päijät-Hämeen, Kanta-Hämeen, Pirkanmaan, Keski-Suomen ja Pohjois-Karjalan – matkailutuotteita, jotka sopivat kansainvälisille markkinoille.

Sivuston tehtävänä on parantaa Lakeland Finland -alueen kilpailukykyä tuomalla esille alueen kärkituotteita ja matkailusisältöjä. Uusi verkkosivusto toimii tärkeänä imagorakentajana ja myyntialustana tärkeimmille matkailutuotteille.

Sivusto rakentaa alueen matkailuimagoa ja houkuttaa ostamaan matkailupalveluita suoraan yrityksiltä 

Sivuston toteutus sisälsi sivuston suunnittelun ja teknisen toteutuksen WordPress-alustalle yhdessä Datahub-integraation kanssa. Lisäksi vastaamme sivuston ylläpito- ja käyttöpalveluista. Sivusto houkuttelee ja opastaa asiakkaita ostamaan matkailupalveluja suoraan yrityksiltä

Sivuston visuaalinen ilme

Sivuston visuaalisen ilmeen osalta suunnan antoi Visit Finland sivuston graafinen ohjeistus. Lakeland Finlandin alueelle luotiin kuitenkin oma, uniikki ilmeensä ja lisäksi sivuston ulkoasua haluttiin viedä myyvään suuntaan. Sivustolla esiteltäville matkailutuotteille rakennettiin selkeät CTA-toiminnot värein, jotka kiinnittävät huomion tuotteen varausmahdollisuuteen.

Oman lisänsä sivuston visuaaliseen ilmeeseen toivat myös alueiden upeat kuvat Järvi-Suomesta. Trimedia vastasi projektissa visuaalisen ilmeen ja teknisen toteutuksen lisäksi myös sisällön syötöstä sekä tärkeimpien sivujen sisällön hakukoneoptimoinnista.

Datahub-rajapinnan sekä -haun toteutus

Sivustolle toteutettiin rajapintatoteutus Visit Finlandin DataHub-tietokantaan. DataHub on tietokanta, johon suomalaiset matkailualan yritykset voivat tallentaa tietonsa yrityksestään, tarjoamistaan tuotteista ja palveluista.

Datahubin matkailutuotteiden tiedot noudetaan ja esitetään sivustolla sekä listausnäkymänä että yksittäisinä tuotekortteina. Tuotteiden listausnäkymälle luotiin laaja ja monipuolinen suodatusmahdollisuus.

Sivustolle tuotavat tuotteet haettiin Datahubista tiettyjen määritelmien mukaan, kuten esimerkiksi tuotteen sijainnin, yrityksen kieliversion ja verkkokaupan ja sekä tuotetyypin mukaan. Datahubin tuotehaku päivittyy WordPress-sivustolle kerran päivässä.

Sujuvaa ylläpitoa, tietoturva-asioista huolehtimista ja helppoa seurantaa 

Toteutus sisältää palvelimen sekä WordPressin ylläpidon, jotka kattaa järjestelmän toimintakykyisenä pitämisen, tietoturvapäivitykset sekä virhetilanteiden selvityksen ja korjaamisen. Huolehdimme varmuuskopioinnista sekä siitä, että palvelin on aina toimintakunnossa jotta sivusto pysyy toiminnassa vakaasti ja varmasti. Lisäksi autamme vastaamaan nykyisiin GDPR-vaatimuksiin jotta sivu noudattaa lainmukaisia evästekäytäntöjä. Seurannoissa hyödynnetään Google Analytics 4:sta sekä Looker-studion raportointimahdollisuuksia.

Saavutettava toteutus

Toteutettu sivusto noudattaa WACG 2.2 AA tason saavutettavuuskriteereitä. Lisäksi sivuston hallinnasta ja -muokkausnäkymästä rakennettiin helppokäyttöinen kokonaisuus jota on mahdollista ylläpitää helposti.

Työskentely Trimedian kanssa oli kaikille viidelle maakunnalle erittäin positiivinen kokemus. Projekti oli selkeästi ja hyvin johdettu, aikataulut pitivät ja työtä tehtiin hyvässä yhteistyössä. Erityiskiitoksen ansaitsevat koko Trimedian tiimi positiivisesta ja ratkaisukeskeisestä suhtautumisestaan.

Lakeland Finland – alueiden välinen verkostoyhteistyö -hanke

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

eHautaus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Ehautaus on jyväskyläläinen hautauspalvelu, joka toimii kuten tavallinen hautaustoimisto – tai miltei, sillä kaikki hautajaisiin liittyvät järjestelyt hoidetaan etänä joko verkossa tai puhelimen kautta. Sivuston suunnittelussa ja toteutuksessa tuli ottaa huomioon erityisesti verkkopalvelun suoralinjaisuus ja mutkattomuus. eHautaus halusi tarjota asiakkailleen käyttäjäystävällisen palveluratkaisun, joka tekisi hautausjärjestelyjen suunnittelusta surun keskellä mahdollisimman vaivatonta. Tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi erityisesti räätälöidyn […] Lue lisää

Valio-mobiilisovellus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Valion uusi mobiilisovellus tarjoaa ideoita ja inspiraatiota päivittäiseen ruoanlaittoon ja leivontaan yksilöllisillä reseptisuosituksilla, ottaen huomioon käyttäjän tarpeet ja ruokavalion. Kuluttajille suunnattu sovellus tarjoaa laadukkaan digitaalisen käyttökokemuksen kaikille leivonnasta ja ruoanlaitosta kiinnostuneille. Projektin tavoitteet Valion vanha mobiilisovellus oli käytännössä sovelluksen muotoon rakennettu verkkosivusto, jolla ei pystytty tarjoamaan mitään Valio.fin sivustosta poikkeavaa toimintoa. Sovellus oli myös teknisesti […] Lue lisää

Fatman.fi verkkosivu-uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta: Fatman on vuonna 1991 perustettu suomalainen ohjelmistotalo, joka tarjoaa edistyneitä ohjelmistoratkaisuja asiakkaille, jotka hallinnoivat suuria määriä kohteita ja tietoa. Projektin tavoitteena oli suunnitella verkkosivuille uusi visuaalinen ilme sekä selkeä, moderni ja ketterä WordPress-verkkosivusto. Ratkaisu: Projekti aloitettiin käyttöliittymä- ja visuaalisen ilmeen suunnittelulla. Tämän lopputuloksena syntyi interaktiivinen Adobe Xd -protoyyppi verkkopalvelusta. Tekninen toteutus on toteutettu WordPressillä […] Lue lisää

SEES

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomalainen SEES Company valmistaa kodinsiivoustuotteita ja luonnonkosmetiikkaa. Kaikki tuotteet valmistetaan ilman keinotekoisia ainesosia tai synteettisiä tuoksuaineita. Valikoimaa yhdistää luontoystävällisyys, raaka-aineiden korkea laatu ja suomalainen design. Uudistuksen tavoitteena oli luoda sivusto, joka luo oikeutta laadukkaille kuva- sekä videomateriaaleille. Koko sivusto, sisältösivut ja verkkokauppa uudistettiin brändin mukaisesti. Tuloksena brändin mukainen WooCommerce verkkokauppa  Yrityksen showroomina ja myyntikanavana verkossa […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Capman Wealth

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Sopivat lohkot helpottavat sisältötyötä Capman Wealth sivustouudistuksessa sivustolle luotiin monipuoliset ja asiakkaan tarvetta vastaavat WordPress-lohkot. Sopivien lohkojen avulla sivuston sisällönhallinta on helppoa ja vaivatonta ja kohderyhmille voidaan nostaa esiin haluttuja sisältöjä monipuolisesti ja joustavasti. Esimerkiksi etusivulla on nyt paikka ajankohtaisille kampanjasisällöille. Lisäksi ajankohtaista osiota uudistettiin niin, että osion listaussivu näyttäytyy sivuston käyttäjälle kiinnostavana ja houkuttelevana. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun