Food&Plan & Lounasosasto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtökohta:

Food and Plan on yritys, joka tarjoaa tuotekehitystä elintarviketeollisuudelle, tuottajille ja ravintoloille. Heillä oli tarve toteuttaa verkkosivu-uudistus, joka toisi palveluille lisää näkyvyyttä.

Tavoitteenamme oli luoda selkeä, hakukoneoptimoitu ja visuaalisesti vetovoimainen sivusto, joka houkuttelisi asiakkaita tutustumaan palveluvalikoimaan.

Ratkaisu:

Verkkosivustolle suunniteltiin uusi graafinen ilme. Sivusto toteutettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla.

Sivuston sisältö tuotettiin asiakkaan haastattelun perusteella. Näin saatiin esiin monipuolinen, laaja ja pitkäaikainen osaaminen sekä tarkka palveluvalikoima.

Asiakkaan uudelle ravintolalle luotiin samassa yhteydessä verkkosivusto www.lounasosasto.fi, joka kytkettiin tähän sivustoon tekstisisällön ja CTA (call to action) -painikkeen välityksellä.

Lounasosasto

Lähtökohta:

Uusi lounasravintola tarvitsi verkkosivuston, joka olisi hakukoneoptimoitu ja sisällöllisesti kiinnostava sekä informatiivinen. Lounasravintolan yhteydessä olevat viisi kokoushuonetta ja niiden varaaminen haluttiin myös kytkeä tähän sivustoon.

Yrittäjän tarkoitus on ohjata uudelle sivustolle liikennettä kampanjoista ja sosiaalisen median kanavista, joten sivustolle haluttiin tuoda jatkuvasti vaihtuvaa sisältöä, kuten mm. ravintolan lounaslista.

Sivustolle toivottiin käyttäjäystävällinen ja helppo tapa varata kokoushuoneita. Kokoushuoneiden varaus kytkettiin myös asiakkaan sisäiseen Outlook-kalenteriin helpottamaan varauksen hallintaa.

Ratkaisu:

Toteutimme Lounasosaston verkkosivustolle uuden graafisen ilmeen ja suunnittelimme käyttöliittymän. Verkkosivut rakennettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla.

Sisältö tuotettiin tällekin sivustolle asiakkaan haastattelun perusteella. Näin saatiin kattavasti esiin lounaspalvelut sekä kokoustilojen varaamiseen, käyttöön ja kokouspaketteihin liittyvät yksityiskohdat.

Kokoushuoneiden varauskalenteri toteutettiin käytännössä WordPressin lisäosalla, joka synkronoitiin asiakkaan Outlook-kalenteriin.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Naps verkkosivusto ja aurinkopaneelilaskuri

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Naps Solar Systems on suomalainen yritys, joka on toiminut aurinkoenergian alalla vuodesta 1981. Yritys tarjoaa aurinkovoimaloita koteihin, yrityksille ja taloyhtiöille. Projektin tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa selkeä ja moderni uusi WordPress-verkkosivusto. Tärkeä osa projektia oli kohderyhmien määrittely ja ostopolkujen suunnittelu. Verkkosivuille toivottiin myös helppokäyttöistä ja visuaalista aurinkopaneelilaskuria. Ratkaisu: Ensimmäisessä vaiheessa keskityimme ymmärtämään Naps Solar Systemsin tarpeita ja […] Lue lisää

Åbo Svenska Teater verkkosivu-uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtökohta Åbo Svenska Teater, Turun ruotsalainen teatteri, on Suomen vanhin teatteri, sijaiten Turun Kauppatorin laidalla. Asiakkaalla oli tarve päivittää verkkosivua teknisesti ja samalla parantaa käyttäjäkokemusta. Visuaalinen ilme tulisi luoda teatterin graafisen ohjeiston mukaan. Ratkaisu J&Co Digital uudisti verkkosivuston rakennetta ja ostopolkuja, parantaen siten käyttäjäkokemusta. Erityistä huomiota kiinnitettiin lipunmyyntiin liittyvään käyttökokemukseen ja koko integraatio lippu.fi:stä uudistettiin. […] Lue lisää

Turvaopas.fi

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Palvelu taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen Turvaopas.fi on innovatiivinen verkkopalvelu, joka on suunniteltu erityisesti taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen. Vilkas muuttoliike ja uudet trendit, kuten Airbnb, on tullut jäädäkseen samalla kun vuokra-asumisen suosio kasvaa. Taloyhtiölle tämä tuo haasteita myös turvallisuuden näkökulmasta. Turvaopas tarjoaa ajantasaisen tiedon kaikille taloyhtiön asukkaille sekä heidän vieraille taloyhtiön turvaohjeista, sekä asukkaan omista velvollisuuksista. Palvelu tarjoaa […] Lue lisää

Kampaamokoulu Unikan verkkosivut ja verkkokurssialusta

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne: Brändiuudistuksen yhteydessä tulisi uusia UNIKA:n verkkosivut sekä tuoda opiskelijamateriaali verkkoon verkkokurssin muodossa. UNIKA on ainoa ilmainen yksityinen hiusalan koulutuskeskus Suomessa. Ratkaisu: Suunnittelimme verkkopalvelun käyttöliittymän suunnittelutoimisto Aivopesulan luoman visuaalisen ilmeen mukaan. Verkkopalvelu toteutettiin WordPress-alustalle. Kurssikokonaisuus toteutettiin LearnDash-verkkokurssialustalla. Kokonaisuus rakennettiin kehittämämme Jcore WordPress teeman pohjalta. Lue lisää

Next Level Padel

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtökohta: Next Level Padel oli perustanut uuden palvelun rakentamalla Kajaaniin padel-hallin. Liikeidean mukaisesti liikuntatiloihin ei ollut tulossa henkilökuntaa lainkaan vaan toiminnasta oli tarkoitus tehdä täysin automatisoitua. Asiakas halusi verkkosivut, jotka palvelevat asiakkaiden tiedon tarvetta ja josta pääsee helposti tekemään varauksen ulkopuolisesta varauspalvelusta. Koska pelihalli tarjoaa uutta teknologiaa ja edelläkävijän pelikokemuksen, verkkosivuston tuli välittää samaa next […] Lue lisää

FC Inter Turku – verkkosivustokokonaisuuden uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne ja tavoitteet projektille FC Inter, yksi Veikkausliigan perinteikkäimmistä ja menestyneimmistä seuroista, pyysi G-Worksilta apua verkkosivustonsa uudistamiseksi. Heidän tavoitteensa oli päivittää sivusto, joka ei enää vastannut seuran tarpeita eikä strategiaa. Sivuston kehittämiskohteina olivat visuaalisuus, teknologia sekä sisältörakenne ja sisällön esitystapa. Pelistrategia suunnittelutyön pohjaksi Projektin alkaessa oli ensisijaisen tärkeää luoda tarkka pelistrategia. Workshopissa G-Works ja FC […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun