Artikkelit
Poimintoja Grand One 2018 -tarjonnasta

WordPress-liikevaihto: 100 000–300 000 euroa / vuosi
WordPressin osuus koko liikevaihdosta: Alle 50 %
WordPress-intohimo: Ei mainittavaa osallistumista yhteisössä
Samassa liikevaihtoluokassa: Wysiwyg, Pixels, Contrast
Viimeisin julkaistu referenssiprojekti: Earthpac Oy (1 kuukausi sitten)
Vierityspalkissa kirjoitettua: WordPress-haastaja pohjoisesta (2017)
17 henkilön tiimimme toimii asiakkaiden oppaina digitaalisessa maailmassa. Kahdenkymmenen vuoden kokemus on tuonut varmuutta tekemiseen ja hallitsemme digimaailman tärkeimmät työkalut suvereenisti. Pohjoisen pojat ja tytöt auttavat ja opastavat, suunnittelevat ja toteuttavat asiakkaiden haaveita hyödyntäen mm. WordPressin työkaluja ja Googlen maailmaa.
Ota yhteyttä: tiina.raisanen@verkkoasema.fi / 0445411971 / www.verkkoasema.fi
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Toteutimme Earthpac Oy:lle verkkosivu-uudistuksen yhteistyössä Mainostoimisto MBE:n kanssa. Uudistuksessa selkiytettiin sivustorakennetta nostamalla tuotteiden ja palveluiden valikoimaa selkeämmin esille. Sivuston ulkoasun keskiössä on Earthpacin toimitiloissa kuvatut suuret kuvat. Ulkoasun suunnittelusta vastasi MBE ja sivusto toteutettiin WordPressillä.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Toteutimme Suomen kaasuenergialle verkkosivujen uudistuksen. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivuston suunnittelussa on kiinnitetty huomiota responsiivisuuteen. Lisäksi myyntiin on panostettu ja hinnastot ovat tulostettavissa kätevästi esim. paperille tai pdf-tiedostoksi. Verkkosivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema ja ulkoasun suunnittelusta Mainostoimisto MBE.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Fenix Sign on visuaalisen ilmeen ja hinnannäytön tuotantotalo.
Fenix Signin sivustouudistuksen keskeisessä osassa olivat näkyvyyden sekä myynnin lisääminen. Tavoitetta tukemaan sivustolla otettiin käyttöön markkinoinnin automaatio Active Campaign. Sivustouudistuksessa verkkosivusto sai myös uudet, modernit toiminnollisuudet. Sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. Teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy ja leiskojen suunnittelusta Mainostoimisto MBE. Sivuston hosting ja tuotetuki tulevat Verkkoasemalta.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Laavu Solutions on oululainen asiakaslähtöinen, asiantuntijapalveluita ja IT-ratkaisuja tarjoava yritys. Laavun tavoitteena on asiakkaiden tuottavuuden parantaminen digitalisaation tuomilla uusilla mahdollisuuksilla. Laavu on ollut mukana luomassa globaalia digitaalista menestystarinaa. Laavu on ketterä ja kyvykäs asiantuntija, joka haluaa ymmärtää asiakkaansa tarpeen ja auttaa sen ratkaisemisessa.
Tavoitteena oli päivittää nettisivut vastaamaan nykyisiä palveluita ja samalla virkistettiin sivuston ulkoasua. Verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto toteutettiin responsiivisena.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Suomen Juristit tunnetaan asiakaslähtöisestä, suoraviivaisesta ja modernista tavasta tehdä työtä. Suomen Juristit on helposti lähestyttävä lakitoimisto, jossa osaamisen kavereina empatia ja rentous lyövät kättä. Yrityksen tarkoituksena on tuoda lakipalvelut vastaamaan nykypäivän tarpeita ja samanaikaisesti murtaa ihmisten ennakkoluulot pölyttyneestä lakialasta etäisine toimijoineen.
Suomen Juristien sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kuudes ja teknisestä toteutuksesta Verkkoasema Oy. Sivustolla panostetaan etenkin asiantuntijaesittelyihin. Sivusto on responsiivinen ja alustana toimii WordPress.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Lipporanta rakentuu jokisuistoon, kauniin Hartaanselän äärelle lähelle Oulun toria ja keskustaa uudeksi kymmenen kerrostalon kaupunginosaksi, josta löydät omaan elämänvaiheeseesi sopivan unelmien kaupunkiasunnon. Lipporannasta löydät saman katon alta laadukkaan kodin, hulppeat yhteiskäyttöiset tilat, laajan valikoiman palveluita sekä uuden asumisen mallin, joka perustuu hyvinvointiin, yhdessä tekemiseen ja arjen asioiden jakamiseen.
Lipporannan verkkosivu-uudistuksessa tarkoituksena oli ottaa entistä paremmin huomioon asuntosijoittajat. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema. Sisällöt ja sivuston suunnittelu tulivat NapapiiriHubilta ja leiskat Rimini Creativelta. Verkkosivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto on toteutettu responsiivisena. Sivuston hosting ja tuotetuki jatkuvat Verkkoasemalla.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Ravintola Pannu on palvellut nälkäisiä ja janoisia Oulussa parhaina ruoka-aikoina jo yli 25 vuotta. Meininki on säilytetty vuosien saatossa samana, mutkattomana. Ruokalista on vain kasvanut. Ja viimeisimmäksi keittiöön hommattiin aidoilla puuhiilillä toimiva grilli.
Ravintola Pannun uudistuksen yhteydessä myös ravintolan verkkosivut uusittiin Verkkoaseman toimesta yhteistyössä mainostoimisto Työmaan kanssa. Verkkosivujen julkaisujärjestelmänä toimii Verkkoaseman oma VJ6 ja sivuston hosting ja tuotetuki jatkuvat Verkkoasemalla. Myös Ravintola Pannun vanhat verkkosivut oli toteutettu Verkkoaseman omalla julkaisujärjestelmällä. Uudistuksen myötä sivuista tehtiin responsiivinen kaikille laitteille. Projekti jatkuu Verkkoaseman toimesta digitaalisena markkinointina.
Sivustolla on panostettu näkyviin kuviin, joista on vastannut mainostoimisto Työmaa. Uudistuksen yhteydessä Ravintola Pannu liitettiin asiakaskohtaisena ratkaisuna toteutettuun pöytävarausjärjestelmään, josta löytyy myös Ravintola Puistolan pöytävaraukset.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Meconet on pohjoiseurooppalainen jousien, lanka-, meisto- ja syvävetotuotteiden valmistaja. Meconet suunnittelee ja valmistaa tarkkoja metallikomponentteja ja teemme vaativia kokoonpanoja asiakkaiden tarpeisiin.
Meconetin erilliset WordPress-sivut sekä WooCommersella toimiva Jousikauppa sulautettiin yhteen Verkkoaseman toimesta. Sivuston uudesta visuaalisesta ilmeestä vastasi Mainostoimisto MBE.
Projektin keskeisimpiä tavoitteita olivat edesauttaa hakukonelöydettävyyttä sekä tehostaa Jousikaupan, eli tarjouspyyntökoneen käyttöä. Yhteen sulautuksen myötä Meconetin jousi-tuotteista pääsee siirtymään suoraan Jousikauppaan, jossa tarjouspyyntö sekä tuotteisiin tutustuminen onnistuvat helposti.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Sähkölaitoksia alettiin rakentaa Suomeen 1880-luvun lopussa. Kun Tornioon perustettiin sähkölaitos vuonna 1911, oli se tiettävästi pohjoisin maan sähkölaitoksista. 1970-luvulla sähkölaitoksen päähuomio suunnattiin Torniossa sähkönjakeluun. Öljykriisi koetteli Suomea ja koko maailmaa vuoden 1973 lopulla, ja öljyn hinta moninkertaistui. Ennen öljykriisiä oli öljylämmitys halvempaa kuin sähkölämmitys, mutta kriisin jälkeen kustannussuhde muuttui.Vuonna 2002 Tornion kaupunki yhtiöitti energialaitoksen. Näin syntyi Tornion Energia Oy. Kaupunki omistaa yhtiön osakkeista 100 prosenttia. Lue koko historiikki os. http://www.tornionenergia.fi/tietoa_yhtiöstä/historia
Tornion Energian verkkopalvelu uudistettiin Verkkoaseman ja Mainostoimisto Kluun yhteistyönä. Sivustolla pyrittiin helpottamaan tärkeiden yhteystietojen löytymistä sekä yhteydenottoa. Sivuston alustaksi valittiin Verkkoaseman VJ6 ja sivusto on asennettu Verkkoaseman virtuaalipalvelimille. Tutustu: http://www.tornionenergia.fi/
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
SV Vacuumservice Oy perustettiin vuonna 1984 ja on erikoistunut tyhjiöteknologiaan. Edustamme tyhjiöalan yrityksiä maailmanlaajuisesti. Maahantuonnin lisäksi suunnittelemme, tuotamme ja kokoamme tyhjiölaitteistoja. Tarjoamme myös konsultointia, palvelua sekä myymme varaosia erilaisiin tyhjiöpumppuihin. Tavoitteemme on tarjota kaikki tarvittavat komponentit asiakkaidemme tyhjiösovelluksiin. Asiakaskuntamme koostuu pienistä yrityksistä, merkittävistä kotimaisista OEM-valmistajista ja suurista instituutioista sekä kaikesta siltä väliltä.
Vacuumservice Oy:n verkkosivusto uudistettiin Verkkoasemalla yhteistyössä Hiekka Graphics Oy:n kanssa. Sivustolle tehtiin kattava rakenneuudistus ja alustana säilytettiin Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmää. Keskiössä sivustouudistuksessa oli myynnillisyys ja suomenkieliseen kieliversioon panostaminen. Projekti jatkuu Verkkoasemalla Google AdWords-mainonnalla sekä hakukoneoptimoinnilla.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Nereus Oy perustettiin vuonna 1989, erikoistuen vesikiertoisten lattialämmitysratkaisujen suunnitteluun, asennukseen ja markkinointiin. Nereus on alalla pisimpään toiminut tuotemerkki, jonka laatuun ja kokemukseen luottavat myös kotimaiset rakennusalan huippuosaajat.
Nykyään Nereus-lattialämmitys kuuluu osaksi Uponor Suomi Oy:n lattialämmityksen tuotetarjontaa. Uponor on yksi johtavista asuin- ja liikerakennusten sisäilmasto- ja käyttövesijärjestelmien toimittajista Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Pohjois-Euroopassa Uponor on myös merkittävä yhdyskuntatekniikan putkijärjestelmien toimittaja.
Uponor päivitti Nereus-sivustonsa Verkkoaseman avustuksella. Sivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema, samalla Nereuksen vanhalla sivustolla alustana ollut Verkkoaseman julkaisujärjestelmä VJ5 päivitettiin uusimpaan, VJ6-versioon. Sivuston keskiössä oli yksinkertaistaminen, selkeyttäminen, uudet webbistandardit sekä myynnin tehostaminen verkon kautta. Projekti katkuu edelleen hakukoneoptimoinnilla sekä digimarkkinoinnilla.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Erlatek Oy on vuonna 1991 perustettu yritys, jonka kotipaikka on Hyvinkää. Se tuo maahan, suunnittelee, valmistaa ja myy laadukkaita nostoapuvälineitä sekä antaa niihin liittyvää tuote- ja työsuojelukoulutusta.
Erlatek osti VM-Vaijerin ja samalla uudisti verkkosivustonsa kattamaan molemmat liiketoiminnat. Verkkoasema toteutti Erlatekille uuden sivuston Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivustoon sisällytettiin myös kattava tuotehallintajärjestelmä. Sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kluu. Projekti jatkuu digimarkkinoinnin saralla.
Tekijä: Verkkoasema Oy (tekniikka)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Oulujokisuiston alueelle rakennettava Lipporannan kaupunginosa tarjoaa helppoa kaupunkiasumista merellisessä ympäristössä ja lähellä erilaisia harrastusmahdollisuuksia. Lipporantaan rakennettavat kerrostalot luovat puitteet modernille kyläyhteisölle, jossa korostuu asukkaiden hyvinvointi ja yhteisöllisyys.
Verkkoasema toteutti Lipporannalle sivuston, jolla on määrä esitellä uudentyyppistä asumista. Lipporannan sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kluu ja sivusto toteutettiin Verkkoasemalla WordPressillä. Sivulla korostuu SkyFoxin ottamat upeat ilmakuvat sekä niihin rakennettu parallax-efekti. Käy tutustumassa tulevaisuuden asumiseen os. www.lipporanta.fi.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto
Ravinetti on uusi raviurheiluun keskittynyt uutissivusto. Sivustolla julkaistaan mm. asiantuntija-artikkeleita, vihjeitä ja myydään hevosia. Sivustoa on odotettu alan harrastajien parissa kovasti.
Verkkoasema toteutti uutissivuston WordPress julkaisujärjestelmän päälle. Rekisteröitymisen taakse tuotetaan lisää sisältöä, johon loppukäyttäjä pääsee kirjautumisen kautta käsiksi. Uusia toiminnallisuuksia rakennetaan sivuston jatkokehittämisen yhteydessä.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa
Toteutimme asiakkaallemme, Sabora Pharmalle, verkkokaupan www.askelterapia.fi.
Verkkokaupassa on tarjolla jalkojen hyvinvointiin liittyviä tuotteita. Lisäksi sivustolla kerrotaan jalkojen terveyteen liittyvistä asioista.
Verkkokauppa toteutettiin Woocommerce-verkkokauppaohjelmistolla, joka on WordPressin lisäosa. Sivuston visuaalisesta ilmeestä vastasi FixUi Oy.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Vastasimme Verkkoasemalla Proventian tarpeeseen uudistaa verkkosivustonsa.
Graafinen Suunnittelu Gasworks suunnitteli sivuston ulkoasun ja Verkkoasema toteutti sivuston teknisesti VJ6-julkaisujärjestelmällä.
Sivustolle tehtiin myös kattava extranet-osio.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Verkkoasema yhdessä mainostoimisto Kluun kanssa toteuttivat Kirkon Alat ry:lle verkkosivustouudistuksen. Kirkon alojen jäsenet työskentelevät evl kirkon, ortodoksisen kirkon ja kristillisten järjestöjen sopimusaloilla.
Mainostoimisto Kluu suunnitteli sivuston ulkoasun ja Verkkoasema toteutti sen WordPress -alustalle.
Sivustoon kuuluvat mm. jäsenille suunnattu extranet-osio sekä jäsenyyshakulomake sähköisellä allekirjoituksella.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Verkkoasema ja mainostoimisto Kluu toteuttivat yhteistyössä verkkosivut Viviendalle, uudelle oululaiselle yritykselle, joka tarjoaa laadukasta asunnonvälityspalvelua kiinteään hintaan.
Mainostoimisto Kluu suunnitteli sivuston ulkoasun ja Verkkoasema toteutti sen VJ6 -julkaisujärjestelmällään. Sivustolle tehtiin myös integraatio Etuovi.fi:n Kivi -palveluun.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Verkkoaseman ja Nuorten ystävät ry:n yhteistyö käynnistyi vuonna 2002 verkkosivuston teknisen toteuttamisen muodossa. Sivusto oli ajalleen tyypillisesti hyvin staattinen ja sen alustana toimi Verkkoaseman WSM3-julkaisujärjestelmä (VJ6-julkaisujärjestelmän esi-isä). Vuonna 2008 verkkosivusto uudistettiin ja samalla julkaisujärjestelmäversio päivitettiin VJ5:n. Kolmas ja viimeisin verkkosivustopäivitys tapahtui keväällä 2016 ja tuolloin julkaisujärjestelmä päivitettiin uusimpaan, Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmään.
Verkkoaseman ohjelmistoratkaisut
Verkkosivustojen ohella Nuorten ystävät ry on hyödyntänyt laajasti myös muita verkkoaseman ohjelmistoratkaisuja. Jo vuonna 2002 sivuston rinnalle toteutettiin intranet samalla julkaisujärjestelmällä. Vuonna 2006 Nuorten Ystävät ry:lle toteutettiin rekrytointisivusto, joka perustuu Verkkoaseman julkaisujärjestelmän rekrymoduuliin. Vuonna 2010 käyttöön otettiin myös sijaispankki, jolla pyrittiin parantamaan sijaisten hallintaa eri yksiköissä, mutta varsinainen sijaisuuksien hallintajärjestelmä Simppa rakennettiin tältä pohjalta vuonna 2013. Vuosien 2008-2014 aikana toteutettiin myös lukuisia alisivustoja, joista tunnetuimpia lienee välitänyt.fi, nuortenystavienklubitalot.fi sekä vanhempienakatemia.fi. Kaikkien sivustojen alustana toimii Verkkoaseman julkaisujärjestelmä ja Verkkoaseman tuotetuki on saanut asiakkaalta valtavasti kiitosta.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto
Hailuodon kunta uusi verkkosivunsa http://www.hailuoto.fi yhteistyössä Verkkoaseman ja Mainostoimisto Kluun poppoon kanssa. Sivusto toteutettiin WordPressillä ja projekti vietiin läpi tehokkaasti parissa kuukaudessa. Sivustolta löytyy kattavasti Hailuodon kunnan palvelut kuntalaisille sekä matkailijoille. Entinen erillinen matkailusivusto yhdistettiin osaksi pääsivustoa, jotta kaikki tieto on käyttäjien löydettävissä yhdestä paikasta. Samalla suoraviivaistettiin ja helpotettiin verkkosivuston sisällön ylläpitoa.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Bittium julkaisi vuoden 2015 vuosikertomuksensa omana verkkosivustonaan. Verkkosivuston visuaalinen ilme päivitettiin vastaamaan uutta yritysilmettä. Toteutus tehtiin jälleen kerran Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmällä. Vuosikertomussivuston ulkoasusuunnittelusta vastasi mainostoimisto Avalon Oy.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus
Sivusto on tehty tapahtumien videotaltiointeihin erikoistuneen Saha Prod Oy:n myyntikanavaksi yhteistyössä Double Deuce Prod:n kanssa. Saha on toimittanut ennen Videokioskia videotallenteet asiakkailleen DVD-muodossa, mutta nyt homma muutettiin sekä videotuottajan että loppuasiakkaan kannalta mahdollisimman helpoksi. Videokioskissa tallenteita voi selata kategorisesti, poimia ostoskoriin, rekisteröityä, maksaa Checkoutin välityksellä online ja katsella välittömästi. Ja tietenkin tallenteet voi edelleenkin tilata DVD-muodossa postitse.
Videokioski on rakennettu pääasiassa pitkästä tavarasta ilman julkaisujärjestelmiä Verkkoaseman oman sovellusframeworkin päälle. Tuotannossa keskityttiin graafisen himmailun sijaan toimivuuteen, käyttökokemukseen ja integraatioihin. Keskeisimmät integrointikohteet olivat mm. Checkout ja Facebook.
Lisätietoa: Palvelun videoesittely YouTubessa
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Verkkoasema toteutti Johtaja on Media! –konseptille www-sivuston blogeineen. Konseptin tavoitteena on edistää suomalaista johtajuutta ja yritysten vaikuttavuutta. Tärkeässä osassa ovat www.johtajaonmedia.fi -verkkosivut, joiden sisältö koostuu johtajablogeista ja yritysten johdolle tarjottavista palveluista. Toteutimme verkkosivuston responsiivisena VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivuston graafisesta ilmeestä vastasi Markkinointitoimisto Push! Oy.
Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa
Verkkoasema toteutti Touhon Valinta-verkkokaupan yhteistyössä mainostoimisto Kluun kanssa. Vanhan verkkokaupan alusta oli kankea, joten vaatimuksina uudelle verkkopalvelulle oli joustavuus, helppokäyttöisyys sekä moderni ulkoasu. Verkkokaupan alustaksi valittiin WooCommerce ja asiakaskohtaisena ratkaisuna toteutettiin helppokäyttöinen näkymä varastohallintaa varten. Verkkokaupalle toteutetaan myös hakukoneoptimointi Verkkoasemalla. Tutustu osoitteessa http://www.touhonvalinta.fi
Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Lippupisteellä oli tarve tapahtumajärjestäjille suunnatulle sivustokokonaisuudelle. Palvelun vaatimuksina oli helppokäyttöisyys, integroitu uutiskirjetyökalu sekä multidomain-ominaisuus. Palvelun teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy ja alustaksi valittiin Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmä, sillä VJ6 tarjoaa helpon sivuston ylläpitotyökalun, integroidun uutiskirjetyökalun sekä mahdollisuuden monen sivuston rinnakkaiseen ylläpitoon samalla kirjautumisella.
Vierityspalkki on blogi kotimaisen web-alan trendeistä, tapahtumista ja toimistoista. Seuraa, niin tiedät ketkä tekevät parhaat verkkopalvelut, web-sovellukset ja verkkokaupat Suomessa.