Scandic Container

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Scandic Container on kotimainen konttiratkaisuiden uranuurtaja, joka palvelee sekä valtakunnallisesti että maailmanlaajuisesti niin Suomen suurimpia vientiyrityksiä kuin yksityishenkilöitä. Pian 20-vuotisen historiansa aikana Scandic Container on onnistunut rakentamaan itselleen maineen erityisesti erikoisempien konttiratkaisuiden ideoijana, jonka kädenjälki näkyy logistiikan lisäksi niin tapahtumissa, katukuvassa kuin teollisuudessa.

Scandic Containerin verkkopalvelu oli jäänyt ajasta jälkeen ja sen kehittäminen teknisesti tai sisällöllisesti ei ollut enää järkevää. Laajempi uudistus nähtiin mahdollisuutena tehdä selkeä tason nosto teknisten raamien lisäksi sisältörakenteen yksinkertaistamisessa, käyttäjäkokemuksessa, hakukonenäkyvyydessä, sekä online-myynnin kehittämisessä. Brändin identiteetti oli myös modernisoinnin tarpeessa, joten tartuimme visuaalisen ilmeen lisäksi myös sanalliseen viestintään ja kirkastimme viestintää persoonallisempaan suuntaan läpi koko verkkopalvelun.

Uudistuksessa haluttiin toisaalta lähteä myös haastamaan tiettyjä toimialan käytäntöjä. Kontin vuokraaminen ja ostaminen haluttiin tehdä mahdollisimman yksinkertaiseksi ja verkkokauppamaiseksi käyttäjäkokemukseltaan. Toimialan standardeista poiketen tuotteilla on läpinäkyvästi tuotu esiin hintatietoa. Rakensimme lisäksi erillisen hintalaskurin, jonka avulla saa kätevästi esim. päivähinnan merikontin vuokraukselle.

Tekninen toteutus perustuu pitkälti räätälöityyn WordPress-alustaan, johon loimme erilaisia eri sisältötyyppejä hyödyntäviä kokonaisuuksia ja runsaasti ristiinlinkityksiä automatisoivia ominaisuuksia helpottamaan sisältöjen ylläpitoa.

Yhdessä tuumin asiakkaan digimarkkinointikumppanin kanssa varmistimme, että verkkopalvelu on hakukoneystävällisesti toteutettu, sisältörakenne on hakukoneiden näkökulmasta optimaalinen ja että uudistuksen ohessa sekä löydettävyyden että konversioiden kehityksen odotukset saadaan pitkällä aikavälillä ylitettyä. Jatkokehitystä varten kerätään dataa, ideoita ja analysoidaan seuraavia toimia.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Bottlescouts

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Bottlescouts tarjoaa laatutietoiselle asiakkaalle tarkasti kuratoidun viinivalikoiman, joka on tyyliltään varsin klassinen, ja jonka fokuksessa ovat etenkin tunnetut eurooppalaiset viinialueet ja rypälelajikkeet. Bottlescouts keskittyy hyvään makuun ja aitouteen. Luotettavuus, käytettävyys ja uusien laatuviinien löydettävyys – näiden avainsanojen ääreltä Kaimanan suunnittelijat lähtivät uudistamaan Bottlescouts-verkkokauppaa. Tavoitteena oli saada jo entuudestaan laadukkaana tunnetun verkkokaupan ilme sekä toiminnallisuus vastaamaan […] Lue lisää

Suomen Uusyrityskeskukset ry

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Uusyrityskeskukset ry:n päätavoite on tukea suomalaista yrittäjyyttä ja auttaa asiakkaita perustamaan mahdollisimman kannattavia yrityksiä. Redland valittiin parantamaan asiakaskokemusta sekä uudistamaan brändiä ja verkkopalvelua palvelumuotoilun keinoin. Projektin keskeisimpiä tavoitteita oli selvittää palvelun kriittisimmät kipukohdat ja tärkeimmät asiakastarpeet, jotta asiakkaita pystyttäisiin palvelemaan paremmin. Asiakasymmärryksen lisäämiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi tarvittiin kattavasti käyttäjätietoa. Tätä varten käynnistettiin palvelumuotoiluprosessi, jonka […] Lue lisää

Rainmaker

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen eri toimipisteisiin, tyypillisesti myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin. Rainmakerin vanha sivusto oli tullut tiensä päähän ja sen epäiltiin jopa hankaloittavan liiketoiminnan kehittymistä, minkä johdosta sivustouudistus oli enemmän kuin ajankohtainen. Tärkeänä tavoitteena oli myös mahdollisimman eheän analytiikkatiedon kasaaminen, sillä lähtötilanteessa merkittävä […] Lue lisää

Nokeval

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Nokeval on Nokialla perustettu teknologiakehityksen pioneeri, joka perustettiin intohimosta asioiden mittaamiseen ja tuotekehitykseen. Nokeval on tehnyt jo yli 40 vuotta pitkäjänteistä työtä langattomien teknologioiden parissa ja kehittänyt sekä valmistanut mm. IoT-mittalaitteita ja -mittausratkaisuja sekä pilvipalveluita eri toimialojen tarpeisiin. Digitaalisten ratkaisujen sekä niitä täydentävien tuotteiden avulla he auttavat asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa älykkääksi ja vastuulliseksi. Verkkosivu-uudistuksen taustalla […] Lue lisää

Gofore

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Gofofe on eettisen digimaailman asiantuntija joka auttaa rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Lähdimme toteuttamaan uutta sivustoa johon kohdistui lukuisia erilaisia toiveita. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä julkaisun jälkeenkin, Gofofen luottaessa Duden ylläpitopalveluun. Lähtökohdat Sivusto oli jäänyt ajasta jälkeen eikä täyttänyt liiketoiminnallisia tarpeita, hallittavuus oli hankalaa ja ulkoasukin oli päässyt hieman kulahtamaan. Sivustouudistus käynnistettiin Goforella sisäisen markkinoinitiimin voimin, joka […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun