PüR-kauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

PUR (viralliselta nimeltään Circulum Farmasia Oy) on pieni perheyritys, joka on perustettu 1990-luvun puolivälissä. Yrityksellä on ollut alusta alkaen missiona tuoda suomalaisten kuluttajien saataville tutkittuja ja puhtaita luonnontuotteita ylläpitämään terveyttä ja hyvinvointia, sekä edesauttaa vastuullisempien valintojen toteutumista. Yritystä johtaa toisen polven yrittäjä Anu Pekkonen.

Kun yhteistyö alkoi, PUR-kaupalla oli käytössä Magento 1 -alusta. Yksi yhteistyön tavoitteista oli tuoda brändiä tunnetuksi ja kehittää verkkokaupan visuaalisuutta. Myös sisällöt ovat PUR-kaupassa isossa roolissa. Sujuvamman jatkokehityksen vuoksi alustaksi vaihdettiin WooCommerce.

Uusi tammikuussa 2021 julkaistu verkkokauppa WooCommerce-alustalla on tuonut helpotusta erityisesti sisällönhallintaan. Brändi on tullut tutummaksi ja asiakkaat ovat löytäneet verkkokauppaan upeasti. Konversioprosentti on noussut jopa 85 %! Verkkokauppa on myös integroitu Tehden-kassajärjestelmään.

Yhteistyö PUR-kaupan kanssa jatkuu myös vuonna 2023.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Kuivalihakundi

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Kuivalihakundi on kotimainen premium-tason kuivalihan tuottaja ja Suomen ainoa kuivalihaan erikoistunut maahantuoja ja tukkuliike. Kuivalihakundin tuotteita on saatavilla luonnollisesti heidän omasta WooCommerce-alustalle tehdystä verkkokaupasta, josta on olemassa ”Suomikaupan” lisäksi myös kansainvälinen versio. Kuivalihakundin tunnettuja ja laadukkaita tuotteita on myynnissä myös jälleenmyyjien kautta Suomessa ja Euroopassa. Yhteistyö kanssamme alkoi, kun Kuivalihakundi etsi toimijaa, jonka avulla WooCommerce-verkkokaupan […] Lue lisää

Helsingin Satama

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Projektin osana tehty käyttäjätutkimus oikeilla loppukäyttäjillä

Helsingin Satama uudisti verkkosivunsa yhdessä digitoimisto Karhu Helsingin kanssa. Helsingin Satama on yksi Euroopan vilkkaimmista matkustajasatamista ja Suomen ulkomaankaupan väylä maailmanmarkkinoille. Karhu Helsinki vastasi uuden Portofhelsinki.fi-sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja rakentamisesta tiiviissä yhteistyössä mittavan sisältötyön tehneen Sataman viestintätiimin kanssa. Projektin pohjaksi tehtiin käyttäjätutkimus ja se vietiin läpi samanaikaisesti Sataman brändiuudistuksen kanssa. Uuden sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. […] Lue lisää

TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssi

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Tehtävänämme oli suunnitella TET.fi – Työelämätaitojen verkkokurssille helppokäyttöinen ja kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi yhteistyössä Lasten ja nuorten säätiön asiantuntijoiden kanssa. WordPress Gutenberg -sisällönhallinnasta suunnittelimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää kevyitä ja innostavia tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa sekä yksin […] Lue lisää

Horse & Rider

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Horse & Rider on ratsastusvarusteiden ja hevostarvikkeiden myymälä ja verkkokauppa, jossa on laaja valikoima suosittuja ja luotettavia tuotemerkkejä niin ratsastajalle kuin hevosellekin. Tarvikkeiden lisäksi valikoimasta löytyy myös hevosten rehuja ja lisäravinteita. Yhteistyön alussa Horse & Riderin toiveena oli selkiyttää verkkokaupan laajan tuotevalikoiman asettelua ja löydettävyyttä. Toinen tavoite oli parantaa verkkokaupan ja kassajärjestelmän integraatiota, koska aiemman […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Biolanin Baltian verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Biolan on tunnettu suomalainen yritys, joka valmistaa tuotteita muun muassa puutarhanhoitoon ja kompostointiin. Biolan toimii nykyään myös kansainvälisesti ja on laajentanut toimintaansa esimerkiksi Baltian maihin. Biolanin haasteena oli luoda toimiva, käyttäjäystävällinen ja monikielinen verkkokauppa Baltian markkinoille, korvaamaan vanhentuneen Drupal-alustan. He tarvitsivat kumppanin, joka pystyy toteuttamaan teknisesti vaativan projektin, sekä tekemään integraatiot heidän muihin järjestelmiin.. Fonecta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun