Offistore verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kiertotalous ei ole pelkkää puhetta

Offistoren verkkokauppa myy uusia ja käytettyjä toimistokalusteita. Verkkokaupan liikeideana on myydä ja toimittaa käytetyt toimistokalusteet edullisesti takaisin kiertoon, jotta ne saavat palvella mahdollisimman pitkäikäisesti. Asiakas voi myös palauttaa tuotteet Offistorelle, kun niitä ei enää tarvitse – kalusteista maksetaan kunnon mukaan. Hyväkuntoiset palautetaan takaisin käyttöön ja loppuunkäytetyt kierrätetään.

Offistoren verkkokauppa toteutettiin Automatik-verkkokauppaohjelmalla ja muu sivusto WordPress-julkaisujärjestelmällä. Ulkoasun suunnitteli tamperelainen Villivisio ja teknisestä toteutuksesta vastasi Trimedia.

Asiakas voi ostaa toivomansa kuntoluokan tuotteen

Verkkokauppaan saavuttaessa valittavana on useita eri kuntoluokkia ja asiakas voi valita haluamansa kuntoluokan tuotteita ostoskoriinsa. Lisäksi mikäli toivottu tuote on loppu varastosta, sille voi asettaa kätevän tuotevahdin.

Sulassa sovussa – Automatik ja WordPress

Toteutuksen jälkeen verkkokaupassa käytettävät kampanjasivut on vaivaton rakentaa ja haluttu tuote nostaa Automatik verkkokaupan tuotehallinnasta esille WordPress-sivulle. Tuotenostoissa on hyödynnetty WordPressin Gutenberg blokkeja.

Verkkokauppaan on lisäksi rakennettu myyjille suunnattuja näkymiä ja työkaluja, joita he käyttävät omassa myynnissään. Verkkokauppa toimii samalla myös saldonhallintajärjestelmänä ja asiakkaan ostaessa tuotteen suoraan myyjältä, hän vähentää sen varaston saldosta verkkokaupan kautta. Myös laskutuksen ja kirjanpidon tositteet välittyvät automaattisesti käytössä olevaan kirjanpito-ohjelmaan.

Sivustouudistuksen myötä verkkokaupan käyttö monipuolistui myös yrityksen omassa arjessa.


Sinua voisi kiinnostaa myös

9Lives verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

9Lives on yksi Suomen suurimmista hoitaja- ja avustajapalveluiden tuottajista ja yksityisten sairaankuljetuspalveluiden edelläkävijä. Vuoden 2021 lopulla 9Lives osti Stella kotipalvelut Oy:n ja kasvatti palveluvalikoimaansa kotihoidon ja henkilökohtaisen avun osalta. Palveluvalikoima on erittäin laaja ja palvelut jakautuvat eri käyttäjäryhmien välille: yksityisasiakkaille, yrityksille ja julkiselle sektorille. Into-Digital vastasi uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Verkkosivuston tekninen toteutus tapahtui […] Lue lisää

Talo maalta -verkkopalvelu

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Talo maalta on ilmainen palvelu, joka yhdistää Tinderin lailla maaseudulla tyhjillään olevat kiinteistöt ja maallemuutosta haaveilevat ihmiset. Into-Digital vastasi palvelun suunnittelusta ja toteutuksesta, sekä jatkossa myös palvelun kehityksestä ja ylläpidosta. Valtakunnallisen hankkeen toteuttajana on Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK ry. Talomaalta.fi on normaalista verkkosivustosta poikkeava sovellus, jonka sisällön tuottavat pääosin käyttäjät itse. Profiilisisältöjen lisäksi verkkopalvelusta […] Lue lisää

Liikkuvat-ohjelmien sivustot

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Liikkuva varhaiskasvatus, Liikkuva koulu ja Liikkuva opiskelu -ohjelmien tavoitteena on lisätä lasten ja nuorten liikkumista ja hyvinvointia arjessa. Multisite toteutuksena rakennetut sivustot tarjoavat varhaiskasvatuksen, koulujen ja oppilaitosten henkilöstölle ideoita, tietoa ja tukea liikunnallisen toimintakulttuurin kehittämiseen. Ohjelmissa on mukana suurin osa Suomen peruskouluista sekä yli puolet kaikista Suomen varhaiskasvatusyksiköistä ja oppilaitoksista. Uudistuksessa huomioitiin erityisesti eri kohderyhmät, […] Lue lisää

Tieteentekijät

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tieteentekijät on kaikkien tieteen, tutkimuksen ja korkeakouluopetuksen parissa työskentelevien ammattiliitto. Jäsenistön apuna ja tukena ovat liiton yliopistokohtaiset yhdistykset, osaavat luottamushenkilöt, vahva neuvotteluasema ja laajat verkostot edunvalvonnassa. Tieteentekijöiden jäsenet näkevät sen ennen kaikkea asiantuntevana tieteellisen tiedon puolustajana ja tämä haluttiin selkeästi esille uusilla verkkosivuilla. Valmis verkkopalvelu tukee Tieteentekijöitä sen tavoitteessa tuoda tiedepoliittista vaikuttamista vahvemmin esille. Yhdisten […] Lue lisää

Tralla.fi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tralla.fi on Yksityisyrittäjäin Säätiön omistama ja Talous ja nuoret TATin sekä Nuori Yrittäjyys ry:n (NY) ylläpitämä maksuton palvelu opettajille ja yrittäjyyskasvatuksen toimijoille. Tralla-palvelu tarjoaa laajan valikoiman materiaaleja, menetelmiä ja työkaluja yrittäjyystaitojen kehittämiseen helposti yhdestä paikasta. Tralla on innostava työkalupakki, joka auttaa valitsemaan hakukoneen avulla oppijoiden ikään ja valmiustasoon parhaiten soveltuvat yrittäjyyskasvatuksen menetelmät ja materiaalit. Sivuston […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun