Unigraf

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Unigraf työskentelee toimivamman tulevaisuuden puolesta – heidän ydinosaamistaan on luoda työkaluja tulevaisuuden teknologian testaamiseen. Unigrafin uusimpien testityökalujen avulla videoelektroniikan valmistajat voivat varmistaa, että tulevat DisplayPort-, USB-C- ja HDMI-liitäntöjä hyödyntävät tuotteesi toimivat standardien mukaisesti ja että ne valmistetaan moitteettomasti.

Verkkopalvelun uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun vanha verkkosivusto alkoi työllistämään Unigrafin markkinoinnin henkilöstöä liikaa ja sen päivittäminen oli hidasta. Kyseisen alustan jatkokehittäminen tullut enää kyseeseen, joten oli aika valita korvaava ratkaisu, joka skaalautuu paremmin yrityksen tarpeisiin ja jonka avulla saavutetaan tavoitteet liidien ja tarjouspyyntöjen generoinnissa.

Alustaksi valittiin WordPress & WooCommerce. Yhdistelmän yleisyys, helppo räätälöitävyys ja kustannustehokkaat jatkokehitysmahdollisuudet painoivat eniten vaakakupissa vertailua tehdessä. Mahdollisuus laajentaa verkkokauppaa myöhemmin suoriin ostoihin on edelleen kiinnostava vaihtoehto.

Verkkosivu-uudistuksessa luotiin räätälöity WordPress-pohjainen B2B-verkkokauppa, jossa rakennettiin useita pitkälle vietyjä räätälöintejä WooCommercen perustoimintoihin.

Näihin lukeutuu mm.
– tarjouspyyntötyökalu, joka koostaa ostoskorin valinnat tarjouspyynnöksi
– asiakastilit, rekisteröitymisen yhteydessä saat näkyviin listahinnat tuotteille
– asiakaskohtaiset yritystilit, joille on luotavissa mm. uniikkeja tuotekokoelmia sekä ladattavia materiaaleja
– jälleenmyyjien extranet, jossa on ladattavissa myyntimateriaaleja, ohjeistuksia, videoita sekä kuvia
– dynaaminen tuotearkiston suodatus ja haku (React)

Uudesta verkkosivustosta on lisäksi luotu erillinen Hong Kongissa hostattu maaversio Kiinaan, jonka avulla on varmistettu näkyvyys Manner-Kiinassa.

Jätä kommentti