Lastenklinikoiden Kummit ry – Kummit.fi

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kummit.fi-verkkopalvelu ei enää toteuttanut tarkoitustaan Kummien ensisijaisena lahjoitusvälineenä ja tiedonvälityksen kanavana. Vanhentunut käyttöliittymä esti käyttäjän mutkattoman liikkumisen sivustolla, Kummien värikäs ja hyväntuulinen tunnelma ei välittynyt, eikä digimarkkinointi kukoistanut.

Uusi verkkopalvelu suunniteltiin parantamaan Kummien digitaalista näkyvyyttä ja toteutuksessa huomioitiin alusta saakka, että sisältöjä on mahdollisimman vaivatonta käyttää verkkomainonnassa.

Tekninen hakukoneoptimointi on jokaisen Into-Digitalin toteuttaman sivuston kulmakiviä, ja myös Kummien sivustolla lähdettiin hakemaan markkinoinnin rinnalla mahdollisimman hyvää orgaanista näkyvyyttä.

Sivustolle toteutettiin myös kustomoituja analytiikkatapahtumia, jotta sisältöjä ja markkinointia on mahdollista kehittää jatkuvasti käyttäjälähtöisemmäksi.

Kummien uusi sivusto toteutettiin räätälöidysti WordPress-julkaisujärjestelmällä, jolla saatiin monipuolisuutta sisällönhallintaan käyttäjäystävällisyydestä tinkimättä. Tiedonkäsittelyn sujuvoittamiseksi sivuston lomakkeita integroitiin Salesforce-järjestelmään, ja lahjoitusputki kulkee omassa iRaiser-järjestelmässään.

Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosalla, joka sopi loistavasti pienen mutta monipuolisen verkkokaupan tarpeisiin. Verkkokauppaan saatiin myös helposti tuotua Paytrail-maksurajapinta.

Jätä kommentti