Seepsula.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Sohova

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Seepsula on Suomen modernein, turvallisin ja tehokkain kiviainesyritys, joka on määrätietoisesti investoinut toimintansa kehittämiseen kaikilla osa-alueilla. Tehokkuus ja vastuullisuus kulkevat Seepsulassa käsi kädessä.

Osana jatkuvaa kehitystä toteutimme Seepsulan kanssa laajan verkkokauppapohjaisen sivu-uudistuksen. Seepsulan verkkokauppa on luotu asiakas edellä. Asiakaspolut sekä epävarmalle pienrakentajalle että määrätietoiselle suurasiakkaalle on suunniteltu selkeiksi ja johdonmukaisiksi. Tuotteista ja niiden käyttötarkoituksista on tarjottu kattavasti tietoa.

Pienrakentajia halutaan palvella sisällöillä, jotka ohjaavat oikean kiviaineksen käyttöön. Ryhmittelimme tuotteet asiakkaan kanssa neljään pääkategoriaan käyttötarkoituksen mukaan, joka mahdollistaa asiakaspolun myös käyttötarkoituslähtöisesti. Sisältöä on tarkoitus tuottaa ja kehittää edelleen, ja Seepsulan asiakaspalvelu toki palvelee myös mielellään!

Osana hyvää sisältöä toteutimme 3d-visualisoinnit keskeisimmistä aiheista asiakkaan näkökulmasta. Visualisoinnit auttavat Seepsulaa konkretisoimaan tuotteidensa käyttötarkoituksia upean visuaalisesti.

Sivustolla korostettiin yrityksen erityispiirteitä: Rikasta historiaa 100% suomalaisomisteisena perheyrityksenä, mittavia ponnistuksia vastuullisuuden eteen sekä moninkertaisesti palkitun Senkkerin kiviainestehtaan toimintaa. Näin sivusto ei ole pelkkä verkkokauppa, vaan myös kanavan muulle yritysviestinnälle.

Verkkokauppa toteutettiin WordPressillä ja WooCommercella, joiden lisäksi iso osa kaupan toiminnallisuuksista käyttää myös Seepsulan ERP-järjestelmää. Täysin räätälöidyn teeman lisäksi käytössä on myös verkkokauppaa varten ohjelmoituja lisäosia, joilla on saatu toteutettua verkkosivuston vaatimia toiminnallisuuksia – kuten esimerkiksi maksaminen ja luottotietojen tarkistaminen – omina helposti ylläpidettävinä kokonaisuuksinaan. 

WooCommercen lisäksi, sekä verkkokaupan ostoprosessissa että kirjautuneen käyttäjän toiminnallisuuksissa, on käytössä REST-rajapinta Seepsulan ERP:iin, jolla on toteutettu mm. hintojen laskeminen, tilausten luominen sekä omien käyttäjätietojen ja tilausten hallinta. Muita sivustolla käytössä olevia integraatioita ovat esimerkiksi Bamboran maksurajapinta, Asiakastiedon luottotietojen tarkistamisen rajapinta sekä postinumerorajapinta.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Agenda Helsingin nimissä. Agenda Helsinki yhdistyi Sohovan kanssa vuonna 2022.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Rateko – koulutusten verkkokauppa

Tekijä: Sohova

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suunnittelimme ja toteutimme Rakennusteollisuuden Koulutuskeskukselle (tuttavallisemmin RATEKO) täysin räätälöidyn ja integroidun Woocommerce-verkkokaupan, josta rakennusalan ammattilaiset voivat ostaa koulutuksia. Tervetuloa oppimaan! Rakennusteollisuuden Koulutuskeskus RATEKO tarjoaa rakennusalan ammattilaisille ajankohtaisia täydennyskoulutuksia, sekä henkilösertifiointeihin ja pätevyyksiin valmentavaa että ammatillisiin tutkintoihin valmistavaa koulutusta. Uuden verkkokaupan avulla haluttiin saada koko koulutusten myyntiprosessi oman talon sisälle. Verkkokauppa-alustaksi asiakas oli valinnut WooCommerce, joka […] Lue lisää

Helvi virtuaalifasilitaattori

Tekijä: Sohova

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Helsingin kaupungin virtuaalifasilitaattori Helvi on kaupungin työntekijöille tarkoitettu verkkoalusta, jolla voidaan luoda ja jaella koulutussessioita. Helvi on toteutettu WordPressillä. Virtuaalifasilitaattori Helvi on virtuaalinen ryhmäkeskusteluohjaaja, joka toimii Helsingin kaupungin esihenkilöiden ja työntekijöiden apuna. Ryhmäkeskusteluiden lisäksi Helvi ohjaa myös yksilöpohdintaa esimerkiksi oman työn johtamisen teemoista. Sessiot toimivat helposti suoraan selaimessa ja kaikilla älylaitteilla. Helvi on tarkoitettu virtuaaliseksi […] Lue lisää

Polycon asiakasportaali

Tekijä: Sohova

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Suunnittelimme ja toteutimme ohjelmistotalo Polyconille asiakasportaalin asiakaskohtaisesti räätälöitynä WordPress-palveluna. Palvelu on tarkoitettu Polyconin asiakkaille jotka käyttävät heidän Effector -palveluansa. Asiakasportaalista löytyy käyttöohjeita, keskustelualue, tiedotteet, tuote-esittelyt, sekä tapahtumiin kuten webinaareihin ja käyttäjäpäiviin liittyviä materiaaleja ja kuvia. Suunnittelu Otimme Effector-palvelun oikeat käyttäjät mukaan suunnitteluprosessiin varhaisessa vaiheessa työpajan kautta. Koska toteutusprojekti haluttiin pitää kevyenä, lähestyttiin asiaa hyödyntämällä WordPressin […] Lue lisää

Muurlan verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Muurla on suomalainen vuonna 1974 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut lasin valmistukseen ja designiin, yhdistäen skandinaavisen muotoilun, laadukkaat materiaalit ja yli neljän vuosikymmenen kokemuksen. Viime vuosina tuotantoa on laajennettu lasista emaliin ja suomalaiseen vaneriin. Kaikissa Muurlan tuotteissa korkea laatu- ja kestävyys ovat tuotannon ytimessä. Haaste Muurla lähestyi Contrastia tavoitteenaan kasvattaa kuluttajaverkkokaupan myyntiä Suomessa sekä luoda […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Nenäpäivä.fi

Tekijä: Sohova

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uudistimme nenäpäivä.fi verkkosivut ja verkkokaupan käyttäen WordPress-sisällänhallintajärjestelmää ja Woocommerce-verkkokauppa-alustaa. Taustaa uudistukselle Nenäpäivä on tunnettu hyväntekeväisyystapahtuma, jota järjestää Nenäpäivä-säätiö. Tapahtuman juuret ovat Isossa-Britanniassa vuodessa 1985 Comic Relief -järjestön perustamisessa. 2020 Nenäpäivä-säätiö halusi uudistaa verkkopalvelunsa. Aiemmin alustana palvellut Drupal oli tullut tiensä päähän: Drupal-versioon ei enää ollut luvassa päivityksiä, joten uudistaminen olisi joka tapauksessa. Palvelun sisällön ylläpidosta […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun