Visit Lahti -matkailusivusto

Lahden seudulle integroitiin kattava varausjärjestelmä ensimmäisenä Suomessa. Citybreak-järjestelmä tarjoaa käyttäjälle kaikki Lahden seudun matkailupalvelut saman katon alta.
Lahden seutu – Lahti Region Oy uudisti matkailusivustonsa, jonka myötä pilotoitiin kattava varausjärjestelmä ja julkaistiin uusi Visit Lahti -matkailubrändi. Valu Digital vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta ja tuki asiakasta visuaalisen ilmeen suunnittelussa. Visitlahti.fi-sivusto integroitiin ensimmäisenä Suomessa matkailualan johtavaan varaus- ja tietojärjestelmään, Citybreakiin. Järjestelmä keskittää kaiken matkailuun liittyvän, kuten tapahtumat, kohteet ja majoitusvaihtoehdot yhteen paikkaan. Integraatio tekee käyttökokemuksesta sujuvan ja helpottaa matkailupalveluiden markkinointia.
Citybreak-järjestelmän käyttöönoton lisäksi sivustouudistuksessa lanseerattiin Visit Lahti -matkailubrändi. Tavoitteet lisäsivät odotuksia uudistuksen onnistumisesta.
– Toiveemme ja odotuksemme projektille olivat näiden tavoitteiden myötä korkealla, kertoo Digital Marketing Planner Maria Ansas Lahden seutu Oy:sta.
– Halusimme visuaalisesti näyttävän sivuston, joka toimii alustana Citybreakille. Valu Digital noudatti erinomaisesti näkemyksiämme ja saimme hyviä ehdotuksia visuaalisuuteen. Yhteistyö Valu kanssa projektissa sujui hyvin, Maria Ansas jatkaa.