Suomen rokotetutkimus (FVR)

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uutena yrityksenä Suomen rokotetutkimus (FVR) kaipasi sekä lisää tunnettuutta että ammattimaisuutta viestivät verkkosivut. Visuaalisen ilmeen päivitys ja verkkosivuston uudistus olivat tärkeä osa tavoitteen saavuttamista.

Lähtötilanne – Kansainvälisesti tunnustettu rokotetutkimuksen asiantuntija

Suomen rokotetutkimus (FVR) on 2022 toimintansa aloittanut kaupalliseen rokotetutkimukseen erikoistunut valtion erityistehtäväyhtiö. FVR:llä tutkitaan rokotteiden tehoa, turvallisuutta ja vaikuttavuutta vuosikymmenten kokemuksella ja kansainvälisesti tunnustetulla, tieteellisesti laadukkaalla osaamisella.

Tuoreelle organisaatiolle visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistus olivat merkittävä keino parantaa tunnettuutta ja viestien saavutettavuutta ja selkeyttä.

Suomen rokotetutkimuksen tärkein kohderyhmä ovat Suomessa asuvat yksityishenkilöt, joita FVR tavoittelee säännöllisesti meneillään oleviin tutkimushankkeisiin. Tieteellisyys, asiantuntijuus ja luottamus FVR:n toimintaan ovat keskeisiä mielikuvia, joita kohderyhmälle halutaan välittää.

Näkemys – Työtä, jolla pelastetaan ihmishenkiä

Halusimme Suomen rokotetutkimuksen brändin ilmentävän rohkaisevaa ja positiivista tulevaisuusnäkymää, jossa jokainen kansalainen voi huoletta “keskittyä omaan elämäänsä”, samalla kun ammattilaiset ratkovat yhdessä globaaleja haasteita.

Osallistamalla ihmisiä ilman että ketään syyllistetään käynnistetään muutosmatka, jokainen voi olla mukana kehittämässä tulevaisuuden parempia rokotteita.

FVR:n työ on puhtaasti ihmiseltä ihmiselle tehtävää ja parhaimmillaan pelastaa ihmishenkiä.

Ratkaisu – Ammattimainen ja helposti lähestyttävä

Rakensimme Suomen rokotetutkimukselle visuaalisen ilmeen, kuvakonseptin ja verkkosivuston, joissa korostuvat ammattamaisuus ja lähestyttävyys.

Kuvamaailman sekä yksinkertaisen tyylikkään typografian kautta loimme vahvan mielikuvan osaamisesta, kehittämisestä, tutkimisesta ja välittämisestä. Yhdessä selkeän viestin kanssa kohderyhmälle muodostuu vahva ymmärrys toimijasta.

Selkeys näyttelee isoa osaa myös viestinnällisen kokonaisuuden rakentamisessa. Kokonaisuus on ehyt ja jalkautuu tarvittaessa eri viestintäympäristöihin ja kanaviin.

Verkkosivut – Selkeä ja saavutettava sivusto

Suunnittelimme Suomen rokotetutkimukselle visuaalisesti selkeän, saavutettavan ja tyylikkään sivuston, joka tarjoaa erinomaisen käyttäjäkokemuksen loppukäyttäjälle. Uudistuksen tavoitteena oli myös terävöittää FVR:n viestiä: Kuka Suomen rokotetutkimus on, mitä se tekee ja ennen kaikkea miksi. Näin FVR kiinnostaa tulevaisuudessa yhä suurempaa asiakas- ja yhteistyökumppanijoukkoa.

Avidly suunnitteli webdesignin ja sivuston ilmeen. Sivusto toteutettiin WordPress-alustalla ja Avidlyn omalla teemalla. Ratkaisu sisältää myös räätälöityjä toiminnallisuuksia, kuten klinikoiden yhteystiedot, joihin kartat generoidaan osoitetiedon pohjalta Google Static Maps API-rajapinnalla.

Osallistu tutkimukseen -osioon toteutettiin ajastus, jonka ansiosta näkyvillä ovat vain ne tutkimukset, joihin voi tällä hetkellä ilmoittautua. Hakuajan päättyessä ilmoittautuminen päättyy automaattisesti ja tutkimus siirtyy arkistoon. Arkistosta on mahdollista hakea tutkimuksia hakusanalla tai aloitusvuoden mukaan. Ilmoittautumiset on integroitu asiakkaan Microsoft Power Automate -järjestelmään.

Huomiota kiinnitettiin myös saavutettavuuteen. Esimerkiksi ruudunlukuohjelma osaa tulkita rakenteen ja sisällön oikealla tavalla. Suunnittelimme myös käyttöliittymän ja visuaalisuuden siten, että navigaatio on yksinkertainen ja sivujen eri elementit erottuvat selkeästi. Autoimme asiakasta tuottamaan helposti ymmärrettävää sisältöä, sekä sparrasimme saavutettavan sisällön teknisistä ominaisuuksista.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Polaria

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suomalainen Polaria tunnetaan vedenkestävistä, 100 % kierrätettävästä teräksestä valmistetuista kylpyhuonekalusteista, joiden päätuoteryhmiä ovat valaisinpeilikaapit, altaat ja allaskaapit sekä pyykki- ja siivouskaapit. Polarian verkkopalvelu haluttiin uudistaa vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Alkusysäyksenä ja lähtökohtana uudistukselle on verkkopalvelun käytettävyyden kehittäminen ja brändinäkyvyyden kasvattaminen. Avidly suunnitteli ja toteutti Polarialle uuden monikielisen sivuston WordPress-alustalle. Tuote-sisällöt toteutettiin käyttäen verkkokauppalisäosa WooCommercea. Uudistuksen yhteydessä […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Renoa

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Renoa on omakotitalojen ja taloyhtiöiden korjausrakentamiseen erikoistunut energinen asiantuntijayhteisö. Renoa tekee kodin remontteja huolettoman asumisen puolesta ja tarjoa enemmän kuin vain putki-, viemäri-, sähkö- ja lämmitystekniikan kunnossapitoa. Renoa luo työllään asiakkailleen kotimielenrauhaa. Renoalla oli tarve yhdistää heidän kuuden eri tytäryhtiöidensä sivustot uudistuvan Renoa-brändin alle yhdeksi sivustoksi. Lisäksi Ruotsin markkinaa palvelemaan yhdistettiin kahden yrityksen sivut renoa.se […] Lue lisää

Scanoffice

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Scanoffice Oy on Pohjoismaiden suurin uusiutuvan energian tuotteiden maahantuoja. Vuonna 1984 perustettu kotimainen perheyritys on osa Scanoffice Groupia, joka toimii Pohjoismaiden alueella. Yrityksellä on yli 2 000 jälleenmyyjää ympäri Suomen. Tehokas ja näyttävä verkkosivusto hi-tech-yritykselle Lähtökohta Rajasoft oli luonut myös Scanofficen aikaisemman verkkosivuston vuonna 2018. Yrityksen kasvun ja tuotevalikoiman laajentumisen myötä hyvin toiminut sivusto ei […] Lue lisää

Rakennusliike Evälahti

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rakennusliike Evälahti Oy on vahva ja tunnettu toimija ydintoiminta-alueellaan Etelä-Karjalassa. Vuonna 1950 perustettu Evälahti Oy on Suomen kolmanneksi vanhin saman suvun omistuksessa oleva  järjestäytynyt rakennusalan perheyritys. Yrityksen kotipaikka on Imatra ja vuonna 2010 perustetun tytäryrityksen Rakennusliike Evälahti Uusimaa Oy:n myötä Evälahti rakentaa enemmän myös pääkaupunkiseudulla. Evälahdella oli tarve uudistaa verkkosivustonsa ulkoasua sekä sisältöä. Tärkeää oli […] Lue lisää

Rengasmarket

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Laaja sivustorypäs talttui helposti ylläpidettäväksi ja asiakaslähtöiseksi Rengasmarketing verkkosivun ja verkkokaupan uudistuksen vaikutukset näkyvät myös analytiikan puolella. Uuden teknologian ja parempien SEO-työkalujen tuella orgaaninen liikenne on kasvanut 20 % edellisvuoden 2 kk:n vertailujaksoon nähden. Lähtökohta – Brändi, jolla yli 30 eri sivustoa Rengasmarket on suomalainen yli 60 kauppiaan muodostama autonrenkaiden vähittäismyyntiketju, joka tarjoaa asiakkaille renkaita, […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun