Rocla AGV

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE) ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uuden Rocla-agv.com -verkkosivuston, jossa Suomessa kehitetyt ja valmistetut Rocla-automaattitrukit eli AGV:t esittäytyvät globaalille kohdeyleisölle. Uusi sivusto on yllättänyt omistajansa iloisesti liidienkeruun välineenä.

Karhu Helsinki vastasi sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta kokonaisuudessaan. Myös sivuston ilme on Karhun käsialaa.

Rocla-brändin omistava Mitsubishi Logisnext Europe suunnittelee ja tuottaa korkean teknologian logistiikkaratkaisuja sisältäen trukkeja, automaatiojärjestelmiä ja niihin liittyviä ratkaisuja.

Liidien määrä ja laatu ovat yllättäneet iloisesti

Rocla-AGV-verkkosivujen tärkein tehtävä on kasvattaa AGV-ratkaisujen myyntiä. Tärkeää on myös kävijöiden tutustuttaminen varastoautomaation etuihin ja trendeihin.

Sivusto on tuottanut tulosta myynnin kasvattajana. “Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään”, kertoo MLE:n markkinointipäällikkö Alexandra Artemova. “Meitä on ilahduttanut myös liidien laatu: sivuston kautta yhteyttä ottavat juuri sellaiset yritykset, joille AGV-ratkaisut on suunnattu”. Artemova jatkaa. Uusi sivusto tuottaa yhteydenottoja potentiaalisilta asiakkailta radikaalisti edeltäjäänsä enemmän.

“Olemme todella tyytyväisiä uuden sivuston tuottamaan liidien määrään.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Uudella sivustolla on useita tulokselliseksi osoittautuneita liidienkeruun menetelmiä. Perinteisten yhteydenottolomakkeiden lisäksi liidejä kerätään aineistolatauksilla sekä vuorovaikutteisella laskurilla, jota käyttämällä kävijä yllättyy AGV-ratkaisujen nopeasta takaisinmaksuajasta. Kaikki kolme menetelmää tuottavat MLE:n myynnille polttoainetta kaupantekoon.

Tiivis integraatio Salesforcen markkinointiautomaatioon

Sivuston kaikki liidikanavat on integroitu Salesforce Pardot -lomaketoimintoihin ja sitä kautta MLE:n markkinointiautomaatioon ja liidienkäsittelyn prosessiin. Salesforce-lomakkeet näyttäytyvät kävijälle saumattomana osana sivuston näkymiä ja käyttökokemusta. Karhu Helsinki vastasi Salesforce-integraation suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä MLE:n Salesforce-kumppanin kanssa.

Sisällön päivittäminen on niin helppoa, että sitä tulee tehtyä enemmän

Vanhan Rocla-AGV-sivuston päivittäminen koettiin MLE:ssä hankalaksi ja kankeaksi. Uusi sivusto rakennettiin WordPressillä ja sen mahdollistamilla joustavilla modulaarisilla sivupohjilla. Päivitystyö on nyt siinä määrin helpompaa ja joustavampaa, että kynnys sen tekemiseen on olennaisesti matalampi kuin ennen. Tämän ansiosta uutta sisältöä tulee tuotettua enemmän ja sisällöt pysyvät paremmin ajan tasalla.

Karhu Helsingissä helppokäyttöisyys on mantra, jota toistetaan läpi verkkosivustojen konseptoinnin, suunnittelun ja rakentamisen. Karhun missiona on tarjota miellyttävä käyttökokemus verkkosivujen kävijöiden lisäksi myös päivittäjille.

Projektista jäi monta myönteistä asiaa mieleen

“Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut”, summaa MLE:n Alexandra Artemova. “Sivuston määrittelyssä ja suunnittelussa oli Karhun tekemä selkeä tiekartta, jota seurattiin tarkasti”, Artemova kertoo ja jatkaa: “Dokumentaatio oli ymmärrettävää ja Karhun työkalut sen ylläpitoon olivat tosi hyvät. Meillä oli koko projektin ajan selkeä käsitys siitä, missä mennään.”

“Tämä oli yksi parhaiten organisoiduista projekteista, johon olen osallistunut.”
– Alexandra Artemova, Mitsubishi Logisnext Europe

Myös Karhu Helsingin tiimi muistaa projektia hyvällä. “MLE:n tiimin kanssa oli ilo tehdä töitä”, Karhun asiakkuusjohtaja Timo Salminen kommentoi. “Päätökset tehtiin MLE:ssä jämäkästi ja sovitusta pidettiin kiinni. Aikaa projektin eteenpäin vientiin löytyi hämmästyttävän hyvin myös muiden kiireiden painaessa päälle.”

Sivustoa ja sen päivittäjiä hoivaa Karhu Huolenpito

Rocla-agv.com-sivuston tietoturvasta, ajantasaisuudesta ja päivittäjien mielenrauhasta vastaa Karhu Huolenpito. MLE:n tiimi saa nopeasti apua ja vastauksia kysymyksiin. Liidejä saapuu sivustolta tasaiseen tahtiin ja se osaltaan lisää motivaatiota myös sivuston jatkokehittämiseen yhä paremmaksi.

Lisätiedot

Mitsubishi Logisnext Europen markkinointipäällikkö Alexandra Artemova, p. 050 528 9590
Karhu Helsingin asiakkuusjohtaja Timo Salminen, p. 050 518 0085


Sinua voisi kiinnostaa myös

Brik

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Brik on ihmisten johtamisen asiantuntija, joka järjestää laadukkaita koulutuksia ja valmennuksia. Lukuisat eri alojen ammattilaiset ovat löytäneet Brikin koulutuksista sisältöä ja uusia ideoita omaan työhönsä. Brik kouluttaa sekä yksilöitä että tiimejä paremmiksi versioiksi itsestään. Karhu Helsinki vastasi Brikin uuden sivuston suunnittelusta ja rakentamisesta kokonaisuudessaan. Uudistuksessa haettiin visuaalisen ilmeen ja käyttökokemuksen radikaalia modernisointia. Brikin digitaalinen näkyvyys […] Lue lisää

Centria-ammattikorkeakoulun verkkokauppa

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Verkkokauppa

Centria ammattikorkeakoulu on noin 4400 opiskelijan ja 340 työntekijän ammattikorkeakoulu, joka tuottaa ja tarjoaa osaamista suurella sydämellä. Toteutimme aikaisemmin Centrian verkkopalvelun, jota nyt laajennettiin uudella verkkokaupalla. Woocommerce-verkkokaupasta voi valita verkkokoulutuksia, ilmoittautua täydennyskoulutuksiin sekä tilata eri alojen asiantuntijoita selvityskäynneille. Myytäviä koulutuksia ovat esimerkiksi Excel perusteet, Tiedon visualisointi Power BI-työkalulla, O365 verkkotyövälineenä, WordPress ja aloittavan esihenkilön tietopaketti […] Lue lisää

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Vuonna 1831 perustettu Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS) julkaisi Finlit.fi-verkkosivustonsa täysin uudistettuna. Digitoimisto Karhu Helsinki vastasi uuden sivuston konseptista, suunnittelusta ja tuotannosta. Suomalaisen Kirjallisuuden Seura harjoittaa ja edistää suomalaisen kulttuurin ja kulttuuriperinnön tutkimusta ja tunnetuksi tekemistä. Uusi verkkosivusto on keskeinen väline tässä työssä. Käyttäjätutkimus sivuston uudistuksen perustana Finlit.fi-sivuston uudistus käynnistettiin Karhu Helsingin läpiviemällä kattavalla käyttäjätutkimuksella. Käyttäjätutkimuksen […] Lue lisää

RVS Technology®

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

RVS Technology® uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan WooCommerce verkkokaupparatkaisun. RVS on suomalainen yritys, joka tarjoaa kestäviä ja tehokkaita ratkaisuja ajoneuvojen ja mekanismien suorituskyvyn ja energiankulutuksen optimointiin. Heidän innovatiiviset tuotteensa ovat tehokas tapa vähentää päästöjä sekä lisätä tehoa, vääntöä ja käyttöikää. Keraamiseen käsittelyyn perustuvat helppokäyttöiset tuotteet ovat vakuuttaneet asiakkaat ympäri maailmaa. Uudistusprojekti toteutettiin […] Lue lisää

Turun Kaupunginteatteri

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Karhu Helsinki oli vastuussa Turun Kaupunginteatterin uuden verkkosivuston rakentamisesta. Uudeksi julkaisualustaksi valittiin WordPress. Projekti oli teatterille tärkeä ja kauan odotettu, sillä teatterin edellinen sivusto oli osa Turun kaupungin verkkopalvelukokonaisuutta, mikä aiheutti päivittäjille haasteita. Myös monet tekniset ratkaisut olivat vanhalla sivustolla teatterin kannalta epäoptimaalisia, sillä niitä ei ollut suunniteltu ensisijaisesti teatterin tarpeita silmällä pitäen. Projektin yhtenä […] Lue lisää

Okmetic

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Okmetic ja Karhu Helsinki julkaisivat uuden Okmetic.com-sivuston, jossa esittäytyy suomalainen, globaalisti toimiva piikiekkoalan uranuurtaja. Piikiekkoja käytetään puolijohdeteollisuudessa erilaisten mikroelektroniikan komponenttien alustana ja ne toimivat osana älypuhelimia, autojen elektroniikkaa ja monia muita sovelluksia. Okmetic on maailman seitsemänneksi suurin piikiekkojen valmistaja, jonka erikoisalaa ovat vaativiin tarpeisiin räätälöidyt kiekot. Okmeticin liiketoiminta on ollut viime vuodet rajussa kasvussa ja yhtiö […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun