Isännöintiliitto.fi

Tekijät: Ambientia (Konsepti, ulkoasu), Aucor Oy (Tekniikka)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kuinka palvellaan yhdellä verkkopalvelu-uudistuksella lukuisia erilaisia käyttäjäryhmiä, ammattimaisia sisällöntuottajia sekä Isännöintiliiton strategisia tavoitteita? Tässä projektissa ratkoimme näitä haasteita yhdessä Ambientian ja Isännöintiliiton väen kanssa. Isännöintiliitto oli kaiken aikaa hyvin perillä tavoitteistaan ja päämääristään: tavoite oli uudistaa verkkopalvelu dynaamiseksi ja selkeäksi, sekä olla rohkea edelläkävijä. Silloin ei pelkkä nätti ilme riitä, mutta ei se riitä Ambientialle eikä Aucorille muutenkaan. Tällä tähtäimellä lähdettiin uusimaan isännöintiliitto.fi-sivustoa. Isännöintiliitolla on lisäksi useita muitakin medioita, kuten Kotitalo-lehti, pihaparlamentti.fi sekä lisävirtaa.fi. Uudistettu verkkopalvelu yhdistää sisältöä eri medioista samalle sivustolle […]

Kiekkovahti-mobiilisovellus

Tekijä: Exove Oy
Palvelun tyyppi: Mobiilisovellus

Suomen suosituin jääkiekkosivusto Jatkoaika.com täydensi palveluitaan Kiekkovahti-mobiilisovelluksella. Sovelluksen avulla käyttäjä saa haluamansa kiekkouutiset ja -jutut sekä ilmoitukset uusista jutuista välittömästi mobiililaitteeseensa. Uutiskirjeen kiekkomaailman ajankohtaisista uutisista on voinut jo aiemmin tilata sähköpostiin Kiekkovahti-verkkosivulta, mutta nyt uutisten seuraaminen onnistuu myös mobiilisovelluksen kautta. Digitaalisia palveluita tarjoavan Exoven toteuttamalla mobiilisovelluksella jääkiekon ajankohtaisten uutisten seuraaminen on nopeaa ja helppoja. Se ilmoittaa, kun omista kiinnostuksen kohteista on saatavilla sisältöä, kuten kuvia, artikkeleita tai uutisia. Sisältöjen lukeminen ja omien vahtien hallinta onnistuu helposti suoraan sovelluksen kautta. “Suuri osa lukijoistamme […]

Tale of Two Countries

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tarina kahdesta maasta – A Tale of Two Countries – digitaalinen galleria on Suomen Lontoon Instituutin hanke, joka tarjoaa herkullisia otteita Suomen ja Britannian välisestä historiasta sekä poliittisista, kulttuurisista ja taloudellisista suhteista. Tehtävänämme oli toteuttaa gallerialle visuaalinen ilme sekä monipuolinen verkkosivusto, joka on sekä informatiivinen että houkutteleva kaikille kohderyhmille. Tavoitteenamme oli tehdä galleriasta mahdollisimman helppokäyttöinen ja eri aihepiireihin uppoutuminen houkuttelevaksi. Suomen Lontoon instituutin pääyhteistyökumppanit galleriassa ovat The British Library, Suomen Kansallisarkisto ja Kansalliskirjasto. Muihin kumppaneihin kuuluvat Yle Elävä Arkisto, Päivälehden arkisto, Urho […]

Tampereen teknillisen yliopiston verkkovuosikertomus

Tekijä: Valu Digital Oy
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tampereen teknillinen yliopisto TTY julkaisi ensimmäisen kerran vuosikertomuksensa verkossa. Valu vastasi vuosikertomuksen visuaalisesta ilmeestä ja teknisestä toteutuksesta. Verkkovuosikertomus toteutettiin Valuer-ohjelmistolla, joka on suunniteltu laadukkaaseen ja jouhevaan vuosiraportointiin. TTY:n asettamien tavoitteiden ja rakennesuunnitelman pohjalta Valu suunnitteli vuosikertomuksen visuaalisen ilmeen ja hioi rakennetta yhteistyössä asiakkaan kanssa. – Projektissa toimi hyvin työskentelytapa, jossa asiakkaalla oli valmiita ideoita ja niitä jalostettiin yhdessä eteenpäin. Ohjelmistossamme on monipuolisesti ominaisuuksia valmiina, mutta asiakkaan toiveiden mukaan niitä voidaan aina räätälöidä, Valun projektipäällikkö Henri Pylväs kertoo. TTY:n verkkovuosikertomuksen ominaisuuksia: – Tilinpäätösaineiston […]

Cursor Oy / Kotkan-Haminan seudun sivustokokonaisuus

Tekijä: KWD Digital
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uudistimme Cursor Oy:lle useita Kotkan-Haminan seutua palvelevia Drupal-sivustoja. Cursor Oy kehittää seudun kilpailukykyä, osaamista, vetovoimaa ja näkyvyyttä kehittämällä alueen yritystoimintaa. Useiden verkkosivustojen kokonaisuudessa on tässä merkittävä rooli. Sivustokokonaisuuteen kuuluu mm. niin yritys- kuin yhteisösivujakin. Aluksi olemassa olevat sivustot auditoitiin ja asiakasta konsultoitiin parhaasta tavasta edetä projektissa. Olemassa olevien sivustojen koodi refaktoroitiin ja sivustot featurisoitiin. Palvelinarkkitehtuuri uudistettiin täysin, ja sivustot vietiin KWD:n workflow’hon koneellisen julkaisu- ja testausprosessin mahdollistamiseksi. Asiakkaan tavoitteet täytettiin: sivustoille saatiin hallittu ja keskitetty ylläpito ja versionhallinta. Sivustoilla on tukenaan erillinen […]

Laavu Solutions -sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Laavu Solutions on oululainen asiakaslähtöinen, asiantuntijapalveluita ja IT-ratkaisuja tarjoava yritys. Laavun tavoitteena on asiakkaiden tuottavuuden parantaminen digitalisaation tuomilla uusilla mahdollisuuksilla. Laavu on ollut mukana luomassa globaalia digitaalista menestystarinaa. Laavu on ketterä ja kyvykäs asiantuntija, joka haluaa ymmärtää asiakkaansa tarpeen ja auttaa sen ratkaisemisessa. Tavoitteena oli päivittää nettisivut vastaamaan nykyisiä palveluita ja samalla virkistettiin sivuston ulkoasua. Verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto toteutettiin responsiivisena.

Helsingin aikuisopisto

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsingin aikuisopiston sivut palvelevat ensisijaisesti opiskelijoita, jotka haluavat etsiä kursseja ja ilmoittautua niille. WordPress-julkaisujärjestelmälle suunniteltu ja toteutettu sivusto on kolmikielinen ja sen kurssitarjonta haetaan rajapinnan kautta ulkoisesta palvelusta. Sivustolla on lisäksi blogi ja sosiaalisen median integraatiot. Sivuston ulkoasun suunnittelun yhteydessä Helsingin aikuisopistolle otettiin brändikuvat sekä valittiin uusi väripaletti ja typografia.

OK Perintä

Tekijä: Genero Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

OK Perintä on uuden ajan perintätoimisto, joka haluaa muuttaa koko alaa entistä inhimillisempään ja ratkaisulähtöisempään suuntaan. Osana brändistrategian kirkastamista uusittiin myös yrityksen verkkosivusto viestimään paremmin yrityksen arvoja ja tapaa toimia. Kahteen eri kokonaisuuteen jaettu sivusto auttaa sekä toimeksiantaja-asiakkaita että velallisia löytämään heille tarkoitetun sisällön ja asiointia helpottavat verkkopalvelut nopeasti ja vaivattomasti. Koska OK Perintä palvelee asiakkaitaan kolmella kielellä, toteutettiin sivustosta kieliversiot suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Uuden verkkosivuston tavoitteena oli myös lisätä hakukonenäkyvyyttä ja auttaa uusien asiakkaiden hankinnassa mm. Inbound-markkinoinnin keinoin. Tätä varten […]

Psoriasisliiton verkkopalvelu

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Psoriasisliiton verkkopalvelu psori.fi uudistettiin palvelemaan liiton jäseniä, antamaan tietoa sairaudesta sekä hankkimaan uusia jäseniä. Sivusto palvelee myös Psoriasisliiton 44 jäsenjärjestöä, joilla kaikilla on sivuston sisällä omat sivunsa, tapahtumansa ja uutisensa. Jäsenjärjestöjä voi katsoa ja hakea myös karttanäkymästä. Sivuston tapahtumakalenteri on rakennettu näyttämään toistuvia tapahtumia, kuten vakiokuntosali- ja uintivuoroja. Sivustolla on lisäksi sosiaalisen median integraatiot ja laaja blogiosio, sekä kolme kieliversiota.

Tampereen messut -monisivustototeutus

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Tampereen Messut Oy tarvitsi kustannustehokkaasti monistettavan sivustokokonaisuuden vastaamaan tarpeeseen saada pystytettyä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettäville messuille tyylikkäitä, nopeata ja responsiivisia sivuja helposti ja nopeasti. Geniem on vastannut kokonaisuudesta aina konseptoinnista ja ulkoasun suunnittelusta toteutukseen saakka. Toteutus tehtiin WordPress MultiSite Network -ratkaisun pohjalta, jolloin uusia tapahtumia varten on voitu monistaa kertaalleen luotu teema omaksi sivustokseen, ja sille on kuitenkin saatu sisällönhallinnan kautta luotua oma, yksilöllinen ilmeensä. Esimerkkejä sivustoihin jutun lopussa. Tapahtumat ja messut helposti lähestyttäviksi Palvelukokonaisuus palvelee siis niin Tampereen Messut Oy:tä […]

Codices Fennici

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (UI)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Codices Fennici on Suomessa kirjoitettujen ja käytettyjen keskiaikaisten ja 1500-luvun käsikirjoitusten digitaalinen kokoelma. Sen yli 200 käsikirjoitusta tai käsikirjoitusfragmenttia on kerätty eri maiden kirjastoista ja arkistoista. Palvelun tarjoaa Suomalaisen Kirjallisuuden Seura SKS. Verkkopalvelu sisältää kaiken kaikkiaan lähes 100 Gt digitoituja kuvia ja niiden englanninkieliset kuvailutiedot. Palvelun aineistot on ladattavissa myös käyttäjän omalle koneelle. Flo Apps Oy toteutti Codices Fennicin amerikkalaisen Omeka-julkaisualustan avulla. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy.

Relation

Tekijä: Hahmo Design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Antti Ervasti on pari- ja perhepsykoterapeutti sekä erikoistason seksuaaliterapeutti, jolla on yksityisvastaanotto Helsingissä. Toteutimme Antille kokonaisvaltaisen verkkopalvelun uudistuksen. Projektiin kuului (WordPress-toteutuksen ohella) muun muassa apu palvelun nimeämisessä, sivuston visuaalinen suunnittelu sekä valokuvauksen käsikirjoittaminen ja projektointi. Mainiot kuvat otti Kim Öhman. Tulevaisuudessa palvelu täydentyy ainakin verkkokaupalla sekä videochatilla.

redandblue.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistetun sivustomme konsepti muodostui kävijäanalytiikan ja kyselytutkimuksen tulosten sekä Googlen kehittämän design sprint metodin avulla. Sivusto ja sen kuvitustyyli suunniteltiin kollektiivisesti yrityksen viiden suunnittelijan voimin. Teknisesti sivusto on suunniteltu modulaariseksi niin, että samaa sivupohjaa hyödyntämällä voidaan luoda kaikki erilaiset sivu- ja sisältötyypit. Sivustosta tehtiin brändin näköinen, helposti selailtava ilmava kokonaisuus.

Enkora

Tekijä: booncon PIXELS
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Enkora on asiakaspalvelun järjestelmäratkaisujen edelläkävijöitä Suomessa, joiden tuotteisiin ja palveluihin suurin osa meistä on törmännyt ehkä huomaamattaan. Enkoran tuotteilla ja ohjelmistoilla toimintaansa pyörittävät niin yritykset kuin kunnat ja kaupungitkin. Lähdimme uudistamaan Enkoran 10-vuotiasta brändiä luomalla uuden visuaalisen identiteetin – se lainaa tietyiltä osin vanhasta perimästä tuttuja elementtejä, mutta on raikkaan moderni, sivistynyt, ammattimainen ja kuitenkin helposti lähestyttävä. Uudistuksen myötä kaikki printtimateriaalit sekä messuständit suunniteltiin kokonaan uudelleen. Myös Enkoran ohjelmistoihin lähdettiin tekemään uutta visuaalista käyttöliittymää, luonnollisesti UX-suunnittelu edellä. Enkoran verkkosivut julkaistiin kesällä 2017 […]

Checkpoint / Miesten Kesken

Tekijä: booncon PIXELS
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Hiv-säätiön / Hivpointin alla toimiva Checkpoint on miesten seksuaaliterveyttä edistävä toimija, jonka miestenkesken.fi -sivuston uusimme hiljattain. Suunnittelussa korostui täysin uuden visuaalisen ilmeen luominen, sillä Checkpointin vanha ilme ei vastannut sen identiteettiä enää. Uuden ilmeen loimme yhtenäiseksi Hivpointin kanssa soveltaen ja vieden sen identiteettiä eteenpäin. Tärkeäksi heti alkuvaiheessa korostui myös käyttäjäkokemus mobiililaitteilla, kampanjoiden nostaminen näkyville, responsiivisuus sekä informaatiopolkujen luominen kahdelle eri kielelle. Sivusto toteutettiin WordPressillä, sillä se mahdollistaa vaivattoman sisällönhallinnan, helpon jatkokehityksen sekä on joustava muokattava; pääkäyttäjillä on mahdollisuus järjestellä sivupohjia itsenäisesti uudelleen.

Suomen Juristit

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen Juristit tunnetaan asiakaslähtöisestä, suoraviivaisesta ja modernista tavasta tehdä työtä. Suomen Juristit on helposti lähestyttävä lakitoimisto, jossa osaamisen kavereina empatia ja rentous lyövät kättä. Yrityksen tarkoituksena on tuoda lakipalvelut vastaamaan nykypäivän tarpeita ja samanaikaisesti murtaa ihmisten ennakkoluulot pölyttyneestä lakialasta etäisine toimijoineen. Suomen Juristien sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kuudes ja teknisestä toteutuksesta Verkkoasema Oy. Sivustolla panostetaan etenkin asiantuntijaesittelyihin. Sivusto on responsiivinen ja alustana toimii WordPress.

Lipporannan sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lipporanta rakentuu jokisuistoon, kauniin Hartaanselän äärelle lähelle Oulun toria ja keskustaa uudeksi kymmenen kerrostalon kaupunginosaksi, josta löydät omaan elämänvaiheeseesi sopivan unelmien kaupunkiasunnon. Lipporannasta löydät saman katon alta laadukkaan kodin, hulppeat yhteiskäyttöiset tilat, laajan valikoiman palveluita sekä uuden asumisen mallin, joka perustuu hyvinvointiin, yhdessä tekemiseen ja arjen asioiden jakamiseen. Lipporannan verkkosivu-uudistuksessa tarkoituksena oli ottaa entistä paremmin huomioon asuntosijoittajat. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema. Sisällöt ja sivuston suunnittelu tulivat NapapiiriHubilta ja leiskat Rimini Creativelta. Verkkosivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto on toteutettu responsiivisena. Sivuston […]

Ravintola Pannun verkkosivu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ravintola Pannu on palvellut nälkäisiä ja janoisia Oulussa parhaina ruoka-aikoina jo yli 25 vuotta. Meininki on säilytetty vuosien saatossa samana, mutkattomana. Ruokalista on vain kasvanut. Ja viimeisimmäksi keittiöön hommattiin aidoilla puuhiilillä toimiva grilli. Ravintola Pannun uudistuksen yhteydessä myös ravintolan verkkosivut uusittiin Verkkoaseman toimesta yhteistyössä mainostoimisto Työmaan kanssa. Verkkosivujen julkaisujärjestelmänä toimii Verkkoaseman oma VJ6 ja sivuston hosting ja tuotetuki jatkuvat Verkkoasemalla. Myös Ravintola Pannun vanhat verkkosivut oli toteutettu Verkkoaseman omalla julkaisujärjestelmällä. Uudistuksen myötä sivuista tehtiin responsiivinen kaikille laitteille. Projekti jatkuu Verkkoaseman toimesta digitaalisena […]

Rtech verkkokauppa

Tekijä: Viskan Oy
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Viskan toteutti Rtechille suorituskykyisen verkkokaupan Streamline-alustalla. Rtech on täyden palvelun polkupyöräkauppa, joka tarjoaa myös huoltopalvelut polkupyörille ja iskunvaimentimille. Yrityksellä on verkkokaupan lisäksi Tampereella myymälä, joka toimii saumattomasti verkkokaupan kanssa. Verkkokaupparatkaisu toteutettiin tiivissä yhteistyössä Rtechin kanssa ja projektissa mukana oli sivuston ulkoasusta vastaava Jimmy Doyle, Black Sheep Designista. Viskan toimitti Rtechille kattavan ratkaisun, jolla hallitaan verkkokaupan lisäksi mm. varastoa, tuotetietoja, B2B-myyntiä, laskutusta, sekä huoltoa ja myymälämyyntiä. Kaikki hoidetaan samasta käyttöliittymästä, keskitetysti. ”Uusi verkkokauppa vaikuttaa erittäin hyvältä, ja on meille iso askel eteenpäin. Käytämme […]

Weecos

Tekijä: Druid
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Weecos tarjoaa yrityksille verkkokauppa-alustan laadukkaiden ja kestävää kehitystä tukevien tuotteiden myymiselle. Weecosin monikauppiasjärjestelmä yhdistää monta kauppaa yhdeksi kauppapaikaksi. Kauppiaat vastaavat itse oman Weecos-kauppansa tiedoista sekä tuotteiden myynnistä ja toimituksesta. Asiakkaalle Weecos näkyy yhtenä verkkokauppana, jossa kauppiaiden tuotteita voi selata kategorioittain tai etsimällä keskitetyllä haulla. Lisäksi voidaan tutkia kauppiaiden omia Weecos-kauppoja ja niistä löytyviä tietoja palvelun sisällä. Sekä kauppiaat että asiakkaat voivat luoda palveluun oman profiilinsa ja olla keskenään vuorovaikutuksessa. Alustan ylläpito oli ongelmallista, koska sen koodipohjassa oli runsaasti omaa koodia ja valmiisiin […]

Eurooppatiedotus.fi

Tekijä: Creuna Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uudistuksen tavoitteena oli luoda verkkopalvelu joka kertoo Euroopan unionista ja Suomen EU-jäsenyydestä selkeällä ja kiinnostavalla tavalla eri kohderyhmien (opiskelijat, opettajat, virkamiehet, toimittajat, yrittäjät ja kansalaiset yleisesti) tarpeet huomioiden. Projektin aluksi suoritettiin käyttäjätutkimus jonka tulosten pohjalta sivuston informaatioarkkitehtuuri suunniteltiin sellaiseksi että haetun tiedon löytäminen on mahdollisimman helppoa. Sivuston suunnittelussa ja toteutuksessa huomioitiin erityisen tarkkaan saavutettavuus-asiat. Sivusto läpäisee WCAG 2.0 Level AA –tason. Uudistuksen tärkeä tavoite oli myös tehdä sivustosta helpommin ylläpidettävä ja sivuston automaatiota haluttiin lisätä, esimerkiksi etusivulle suuri osa sisällöistä nostetaan automaattisesti.

Campingaz grillit

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Campinggaz.fi esittelee laadukkaita, hintalaatusuhteeltaan edullisia kaasugrillejä ja niiden lisävarusteita. Sivusto suunniteltiin vastaamaan kuluttajien tarpeeseen vertailla grillien ominaisuuksia ja hintoja. Hintahaku-ominaisuudella käyttäjä voi hakea määrittämäänsä budjettiin sopivia tuotteita.

Upcider.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Suunnittelimme ja totetutimme uuden Upcider.fi sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivusto esittelee Upciderin tuotteita. Sivustolle on yhdistetty säärajapinta kuvaamaan eri tuotteisiin sopivia lämpötiloja Euroopassa.

Pepsodent

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pepsodent on hoitanut suomalaisten hampaita jo yli 60 vuoden ajan. Pepsodentin tuntevat kaikki. Se on yksi Unileverin suurista brandeista Suomessa. Pepsodent.fi suunniteltiin ja rakennettiin Suomen markkinoita palvelevaksi ketteräksi markkinoinnin alustaksi. Sivusto rakennettiin Drupalilla Unileverin globaaliin hosting-ympäristöön, josta vastaa Amazon. Suunnittelu ja toteutus tehtiin kaikilta osin Unileverin kansainvälisten digi- ja turvallisuusstandardien mukaisesti. Karhu Helsinki on Unileverin pitkäaikainen digitoimistokumppani. Pepsodent.fi nostaa päärooliin tärkeimmän, eli Pepsodent-hammastahnat ja -hammasharjat. Tuotesisältöä tukevat hammashoitoa käsittelevät artikkelit, joiden päivittäminen on helppoa ja nopeaa. Säännöllisesti lanseerattavat Pepsodent-uutuudet nousevat esiin näyttävästi.

Fortum Charge & Drive

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Fortumin Charge & Drive -sovellus antaa tietoa sähköautojen latauspisteistä ja niiden tilanteista. Suunnittelimme ja toteutimme chargedrive.com -sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivusto esittelee sovelluksen ominaisuuksia ja sen tarkoitus on palvelella B2B puolen myyntiä. Sivusto rakennettiin visuaalisesti monipuolisista modulaarisista sivupohjista, joiden avulla voidaan luoda sisällöllisesti ja ulkoasullisesti vaihtelevia yksittäisiä sivuja.

Kuntatyönantajat

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kuntatyönantajat (KT) on kunta-alan työnantajajärjestö. Se ajaa kuntien ja kuntayhtymien etuja työmarkkinoilla. KT neuvottelee ja tekee kunta-alan virka- ja työehtosopimukset ja tukee kuntien työnantajatoimintaa. KT-projektin päätavoite oli päivittää KT:n asiakaspalvelun taso uudistetun verkkosivuston avulla. Jotta verkkopalvelu menestyisi nykyajan digitaalisessa maailmassa, palvelun tulee olla hakukoneoptimoitu, sen tulee vastata nopeasti, ja sen tulee olla helppo käyttää sekä sisällön tuottajille että loppukäyttäjille. KT havaitsi, että oli aika parantaa digitaalista kokemusta, joten verkkopalvelun uudistus oli tarpeen. Ensimmäinen päämäärä oli varmistaa, että KT:n päätuote, virka- ja työehtosopimukset, […]

Kansallisbiografia

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (UI)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Kansallisbiografia.fi -verkkopalvelun edellinen versio oli jo kymmenen vuoden takaa ja päivitettiin nyt kerralla nykyaikaan. Uusi palvelu on responsiivinen ja lataa sisällöt dynaamisesti AngularJS-teknologialla Yii Frameworkilla tehdyn REST-API:n kautta. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy. Palvelu sisältää yli 10000 elämäkerta-artikkelia Suomen historian eri vuosisadoilta ja osa-alueilta. Osa artikkeleista on maksumuurin takana, mutta kaiken sisällön pääsee lukemaan maksutta muun muassa tieteellisissä kirjastoissa.

Liike.info

Tekijä: Valu Digital Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Lahden seudun yrityshaku ja toimitilapörssi Liike.info on verkkopalvelu, joka sisältää Lahden seudun yrityshaun ja toimitilapörssin. Palvelua hallinnoi Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy. Valu Digital vastasi Liike.infon teknisestä ja visuaalisesta uudistuksesta. Palvelun tavoitteena on edistää yritysten kanssakäymistä ja kehittää alueen elinkeinoelämää. Käyttäjilleen täysin maksuton Liike.info palvelee sekä yrityksiä että kuluttajia. Toimitilapörssi Toimitilapörssistä voi hakea vapaita toimitiloja sekä kaupungin ”kuumien korttelien alueelta” että koko Lahden seudulta. Toimitilahaun lisäksi rekisteröityneet käyttäjät voivat ilmoittaa vapaat teollisuus- ja työtilat, liike- ja toimistotilat tai logistiikka- ja varastotilat. Palvelun […]

Autotalo Laakkosen autojen verkkokauppa

Tekijä: Crasman
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Laakkonen konserni halusi uudistaa verkkopalvelunsa rohkeasti. Asiakkaat ovat jo pitkään tottuneet etsimään autoja netistä, mutta moni ostamisen vaihe on kuitenkin edellyttänyt käyntiä myyntipisteessä. Ennakkoluulottoman suunnittelun ja viisaan toteutuksen ansiosta Laakkosen verkkopalvelussa voi nyt laskea oman autonsa vaihtoarvon, saada rahoituspäätöksen, maksaa auton ja tilata sen vaikka kotiovelleen. Verkkopalvelu tarjoaa myös personoitua tietoja ja yhteisöllisyyttä. Crasman konseptoi, suunnitteli ja toteutti uuden verkkopalvelun tiiviissä yhteistyössä Autotalo Laakkosen kanssa. Digitaalisten palveluiden rooli auton valinnassa on kasvanut vuosi vuodelta. Laakkosen maanlaajuisen myyntiketjun toimipisteiden tukena on nyt uusittu, […]

Valteri.fi

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Valteri on Opetushallituksen alaisuudessa toimiva valtakunnallinen oppimis- ja ohjauskeskus, joka tukee lähikouluperiaatteen toteutumista tarjoamalla monipuolisia palveluja yleisen, tehostetun ja erityisen tuen tarpeisiin. Uusi Valteri.fi -sivusto yhdistää kuuden eri toimipisteen ja Valterin pääsivuston yhdeksi kokonaisuudeksi. Sivusto rakennettiin ottaen huomioon Valterin asiakaskunnan erikoistarpeet. Esteettömyys huomioitiin toteutuksen jokaisessa vaiheessa ja Valteri.fi on muun muassa täysin selattavissa näppäimistöllä sekä tukee lukulaitteita. Jatkamme sivuston kehitystä yhteistyössä Valterin kanssa.

Meconetin verkkosivusto ja -kauppa

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meconet on pohjoiseurooppalainen jousien, lanka-, meisto- ja syvävetotuotteiden valmistaja. Meconet suunnittelee ja valmistaa tarkkoja metallikomponentteja ja teemme vaativia kokoonpanoja asiakkaiden tarpeisiin. Meconetin erilliset WordPress-sivut sekä WooCommersella toimiva Jousikauppa sulautettiin yhteen Verkkoaseman toimesta. Sivuston uudesta visuaalisesta ilmeestä vastasi Mainostoimisto MBE. Projektin keskeisimpiä tavoitteita olivat edesauttaa hakukonelöydettävyyttä sekä tehostaa Jousikaupan, eli tarjouspyyntökoneen käyttöä. Yhteen sulautuksen myötä Meconetin jousi-tuotteista pääsee siirtymään suoraan Jousikauppaan, jossa tarjouspyyntö sekä tuotteisiin tutustuminen onnistuvat helposti.

Riistakeskuksen koulutusportaali

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Metsästyskurssit ja suoritukset verkkoon Valu Digital toteutti Riistakeskukselle koulutusportaalin, jossa metsästyskurssit ja niihin liittyvät tutkinnot ja testit suoritetaan sähköisesti. Koulutusmateriaalia on tarjolla niin metsästäjille kuin metsästyksestä, riistanhoidosta ja riistataloudesta kiinnostuneille. Portaalissa on sekä avoimia että kirjautumista vaativia kursseja. WordPressin päälle rakennettu koulutusportaali on integroitu kolmannen osapuolen tekemään Oma Riista -palveluun. Koulutusportaalissa tapahtuu itse opiskelu ja kurssin suoritus, kun Oma Riista -palvelussa hoidetaan tunnistautuminen ja koesuoritusten rekisteröinti. Riistakeskus siirtyi kerralla digiaikaan, kun aiemmin paperisina tuotetut metsästäjän oppaat ja manuaalisesti suoritetut kurssit tuotiin verkkoon. […]

Sato Oyj:n verkkovuosikertomus

Tekijät: Miltton Oy (Visuaalinen suunnittelu), Valu Digital Oy (Tekninen toteutus)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

SATO Verkkovuosikertomus 2016 Valu Digital vastasi Sato Oyj:n verkkovuosikertomuksen teknisestä toteutuksesta. Vuosikertomuksen layoutin suunnitteli viestintätoimisto Miltton. ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry valitsi toukokuussa 2017 SATO:n kertomuksen listaamattomien yhtiöiden parhaaksi vuosikertomuksesi. MITÄ TEHTIIN? PDF:n tulostaminen Käyttäjä voi itse koostaa verkkovuosikertomuksesta pdf:n, jonka sivut ovat vapaasti valittavissa ja järjestettävissä. Sivujen palstamäärää voi muuttaa, ja sivut juoksutetaan ja sisällysluettelo rakennetaan automaattisesti. PDF:n ulkoasua taitettiin sivustosta erikseen näyttävän lopputuloksen varmistamiseksi. Kaaviot ja raportointikeskus Verkkovuosikertomuksen dynaamiset kaavioit tuotettiin graafigeneraattorilla. Satolle tehtiin raportointikeskuksen etusivu, johon kerättiin ja jatkossa […]

Tamtrongroup.com

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tamtron on kansainvälinen vaakojen ja punnitustiedon hallintajärjestelmien valmistaja. Geniem toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen räätälöitynä WordPress-toimituksena mainostoimiston luoman ulkoasusuunnitelman pohjalta. Geniemin designerin käsialaa on myös sivuston responsiivinen ilme. Palvelun keskiössä on asiakkaan tarjoamat tuotteet ja palvelut, joiden osalta toteutettiin mahdollisuus suodattaa tuotteita kahdella eri tasolla. Monikansallisena yrityksenä Tamtron Group tarjoaa sisältöään kahdellatoista kielellä ja yli kahdellakymmenellä erilaisella domain-nimellä. Maakohtaiset domainit ohjataan automaattisesti maakohtaiselle, kielistetylle sivulle, kun taas yleiset domainit (https://www.tamtrongroup.com) osalta tunnistetaan kieli ja viedään kieliversioidulle sivulle, mikäli sellainen on olemassa.

Folksam

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Folksam Vahinkovakuutus tarjoaa laadukasta vakuutuspalvelua yksityisasiakkaille ja yrityksille. Karhu Helsinki on Folksamin strateginen digitoimistokumppani. Olemme tehneet yhdessä töitä yli kymmenen vuotta. Verkkosivusto on Folksamin bisneskriittinen myynti- ja markkinointityökalu. Folksam.fi uudistettiin läheisessä yhteistyössä Folksamin markkinointiviestintätiimin ja IT-tiimin sekä ruotsalaisen designtoimisto Dobermanin kanssa. Projektissa uudistettiin sivuston rakenne, visuaalisuus ja käyttökokemus kokonaisuudessaan, suurelta osin sisältöön koskematta. Projekti oli hyvä osoitus siitä, miten Drupal-sivustolle voidaan tehdä laaja ja perustavanlaatuinen uudistus ilman suurta sisältöprojektia ja maltillisin kustannuksin. Uuden Folksam.fi-sivuston visuaalisuus ja käyttöliittymä perustuvat kansainvälisiin linjauksiin, joita muokattiin […]

Marttaliiton verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Valu Digital toteutti Marttaliitolle laajan verkkopalvelu-uudistuksen. Taustalla oli tarve koota suuren järjestön toiminta verkossa yhteen paikkaan. Mitä tehtiin? – Kattojärjestön ja paikallisyhdistysten toiminta yhdelle sivustolle – Verkkokauppa monikauppiasjärjestelmällä – Monipuoliset suodatukset hakemistoihin, kuten tapahtumiin, yhdistyshakuun ja reseptihakuun – Rajapinta ulkoiseen reseptijärjestelmään – Usealle henkilölle oma blogi – Keskustelupalsta – Brändi nuorekkaaksi ja asiakasläheiseksi Perinteikkäällä Marttaliitolla on ympäri Suomea runsaasti toimintaa, kuten tapahtumia ja kursseja. – Yhdistimme Marttatoiminnan tasot ja hallinnon yhdeksi, näyttäväksi kokonaisuudeksi. Nyt kaikki  Marttojen palvelut ovat tarjolla valtakunnallisesti, kertoo Marttaliiton verkkouudistusta johtanut projektipäällikkö […]

Nokian Jalkineet

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nokian Jalkineet eli kumisaappaat? Äärimmilleen yksinkertaistettuna kyllä, mutta tarkemmin katsottuna tuotteita onkin liki sata ja joukossa on niin ammattijalkinetta, lasten Hai-saapasta ja trendikästä pihakenkää. Uudistimme sivuston WordPressille ja helpotimme samalla tuotteiden lajittelua ja niiden ominaisuuksien esittelyä. Nokian Jalkineet herättävät tunteita myös niiden käyttäjissä ja kerrankin palautetta suorastaan vyöryi sosiaalisen median kautta. Asiakkaalta saatu palaute: ”Jaoimme sivun Nokian Jalkineiden FB:n kautta heti ensimmäisenä päivänä ja saimme yhden viikonlopun aikana yli tuhat kommenttia siitä, kuinka positiivisesti sivut otettiin vastaan! ’Raikkaat, selkeät, toimivat, mobilikelpoiset’, olivat […]

Cocovi.fi

Tekijät: Evermade (Tuotanto), Zeeland (Suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kihniöstä kotoisin oleva CocoVi on Suomessa superfoodien pioneeri, jonka missio on tehdä paremman minän löytämisestä helpompaa, hauskempaa ja nautinnollisempaa tuomalla maailman ravinnetiheimmät ruoka-aineet jokaisen lautaselle. Evermade toteutti uuden Cocovi.fi-sivuston Zeeland Familyn kanssa. Sivustolla esitellään CocoVin herkulliset tuotteet ja tarjotaan parhaat reseptit superfood-herkkuihin.

Irti Huumeista ry

Tekijä: Hahmo Design Oy (Design ja toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Irti Huumeista ry tarjoaa valtakunnallisia vertais- ja ammattitukipalveluita huumeongelmaisten läheisille sekä toipuville käyttäjille. Yhdistys haluaa poistaa huumeiden käyttöön liittyvää häpeäntunnetta joka estää hakemasta apua. Tämä oli lähtökohtana ilmeuudistukselle, jonka yhtenä osana oli uusi verkkosivusto. Vastasimme kokonaisuuden visuaalisesta suunnittelusta sekä verkkosivuston teknisestä toteuttamisesta. Tavoitteina verkkosivuprojektissa oli luoda selkeä ja valoisa käyttäjäkokemus, joka olisi stemmassa Irti häpeästä -ajattelun kanssa.

CHS

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

CHS on yksityinen suomalainen logistiikkayhtiö, jolle toteutimme kansainvälistä liiketoimintaa tukevan verkkopalvelun. Sivusto kokoaa yhteen CHS:n palvelut ja yrityksen tiedot yhteystiedoista aina taustatarinoihin asti. Taustatekniikkana on luonnollisesti avoimen lähdekoodin WordPress, johon on tätä projektia varten kytketty mm. kieliversionti, lomaketyökalut ja CHS:n seurantapalveluita.

Verso Group -sivustouudistus

Tekijä: Viidakkorumpu 2.0 Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Huhhuh, olipas jumppa. Aloitimme alkuvuodesta yhdessä Revolverin ja Verson kanssa projektin, jossa ensin osallistuimme heidän strategiansa ja sitten tuotteistuksen hiomiseen. Haastoimme koko ajan viestintää yksinkertaisemmaksi ja jämäkämmäksi. Ajan kuluessa se kuitenkin hieman turposi näkemyksestämme, mutta hyvä siitä tuli nytkin. Jahka perusasiat, eli mikä, miksi ja miten saatiin kasaan, pääsimme taittamaan laajoja, kolmikielisiä WordPress-sivuja ja jaettavaa esitettä. Molemmista halusimme graafisesti muuta kuin ”skandinaavisen pelkistetyt ja valkoiset”. Niinpä käytettiin rohkeasti värejä. Sivuja hiotaan vielä lisää ja uusia osioita tehdään lennossa, mutta livenä on nyt […]

KIASMA ARS-näyttely

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kiasman ARS-näyttelyt ovat vetonauloja: vierailijoita riittää ja näin myös näyttelyoppaita kuluu. ARS17-näyttelyssä haluttiin ottaa askel eteenpäin ja viedä näyttelyn tiedot mobiilioppaaseen. Mobiiliopasta varten ei kuitenkaan haluttu luoda erillistä ladattavaa mobiilisovellusta. Siksipä mobiiliopas rakentuikin pääasiassa mobiiliin suunnitelluksi, mutta myös muille päätelaitteille skaalautuvaksi, WordPress-sivustoksi. Kyseessä on siis verkkosivusto, joka tuntuu mobiiliapplikaatiolta. Mobiiliopas sisältää mm. teoksille luodut sivut ja mahdollisuuden tehdä oma suosikkilistaus. Trimedia vastasi toteutuksesta kokonaisvaltaisesti.

Kunkoululoppuu.fi

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kunkoululoppuu.fi on luotu, jotta koulunsa lopettava nuori ymmärtäisi ne monet jatkokoulutuksen ja työelämän mahdollisuudet, joihin hän voisi suuntautua. Sivuston ylläpidosta ja toimeksiannosta vastaa Taloudellinen tiedotustoimisto TAT. Toimeksianto liittyi olemassa olevan sivuston uudistamiseen kolmella kärjellä: sisällöllisen vetovoiman kasvattaminen, helpottaa olennaisten tietojen löytämistä ja ennen kaikkea tehdä sivustosta paremmin nuoria palveleva. Sisällöllistä vetovoimaa haettiin yhteistyöllä nuorison hyvin tunteman Joonas Pesosen (@pesojoonas) avulla. Tietojen löytämistä edesautettiin rakenteellisella suunnittelulla, jossa artikkelit ja niihin liittyvät lisätiedot on jaksotettu selkeästi, mikä helpottaa keskeisen tiedon omaksuntaa. Koska sivusto elää […]

Kultajousi-verkkokauppa

Tekijä: Wysiwyg Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kultajousi on muodikkaisiin koruihin ja kelloihin keskittyvä koko Suomen kattava vähittäiskauppaketju, jonka myymäläverkosto kattaa jo lähes kaikki suurimmat kaupungit ja taajamat. Kultajousen sivusto ja verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace-alustalla. Wysiwyg uudisti sivuston ja verkkokaupan nykyajan vaatimusten mukaiseksi. Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käyttökokemukseen mobiililaitteilla. Sivuston suunnittelu tehtiin mobiili ensin -periaatteella. Verkkokauppaan on toteutettu monipuoliset suodattimet helpottamaan tuotevalikoiman selailua. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua.

Primehotels Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen. Wysiwyg toteutti verkkosivuston Primehotels Oy:lle ja uudisti Hotel Rantapuiston, Spahotel Casinon ja Hotel Oscarin sivustot. Sivustot on toteutettu WordPressillä ja ne ovat monikielisiä (suomi, englanti, venäjä). Sivustoilla käytettyjä erilaisia sisältötyyppejä ylläpidetään räätälöidyillä hallintanäkymillä. Hotellien sivustot on liitetty TravelClick iHotelier-varausjärjestelmään.

LuxusM2 LKV

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

LUXUSm2 LKV on yksityinen suomalainen kiinteistönvälitystoimisto, joka keskittyy korkeatasoisten kohteiden välittämiseen. LUXUSm2:n sivuston ulkoasun on suunnitellut BabaJaga Graphics ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. Sivusto on toteutettu WordPressillä, ja kohteiden sisältötiedot luetaan PDX-kiinteistövälitysjärjestelmästä.

Tampereen Insinöörit

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tampereen Insinöörit ry on akavalaisen Insinööriliiton toiseksi suurin alueyhdistys. Tampereen Insinöörit ry:n keskeiset toimialueet ovat työmarkkinatoiminta, jäsentoiminta jäsenetuineen ja viestintä. Wysiwyg uudisti Tampereen Insinöörien verkkosivuston WordPress-alustalle. Ulkoasu suunniteltiin Tampereen Insinöörien graafisen ohjeistuksen pohjalta. Sivustolle on toteutettu omat sisältötyypit tapahtumajulkaisuille ja lomakkeet, joilla jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumiin. Etusivulle tuodaan automaattisesti uusimmat tiedotteet INSU-lehdestä ja tietyntyyppiset julkaisut Tampereen Insinöörien Facebook-sivulta.

Taidemaalariliitto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Taidemaalariliitto on Suomen ammattitaidemaalareiden valtakunnallinen järjestö, joka on perustettu vuonna 1929. Jäseniä liitolla on noin 1300. Liitto työskentelee kuvataiteen edistämiseksi ja kuvataiteilijoiden ammatillisten ja sosiaalisten etujen parantamiseksi. Taidemaalariliitolla on galleria, taiteilijatarvikevälitys ja toimisto Helsingissä. Wysiwyg uudisti Taidemaalariliiton verkkosivuston WordPress-alustalle. Yleisten tietojen lisäksi sivustolla esitellään muotokuvamaalareita ja Teosvälitys-tapahtumassa myynnissä olevia teoksia. Muotokuvamaalareiden luettelo on toteutettu omana sisältötyyppinään, ja maalarit pääsevät päivittämään omia tietojaan henkilökohtaisella tunnuksella. Teosvälityksen teosluetteloa voi suodattaa tekniikan ja hinnan perusteella. Sivustolla on myös WooCommercella toteutettu taiteilijatarvikevälityksen verkkokauppa, jossa jäsenet voivat […]

Wallstreet -yrityssivusto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Wallstreet on vuonna 2006 perustettu suomalainen valtakunnallisesti toimiva vakavarainen yrityskonserni, joka tarjoaa asiakkailleen kaikkia omaisuuden hoitamiseen ja varallisuuden kasvattamiseen liittyviä palveluita. Wallstreetin sivuston ulkoasun on suunnitellut Hiekka Graphics, ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. WordPressillä toteutetusta sivustosta tehtiin verkkolehtimäinen yrityssivusto, jossa keskiössä ovat asiantuntija-artikkelit ja markkinakatsaukset.

UKKO.fi – verkkosivusto

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

UKKO.fi on kevytyrittäjille suunnattu laskutuspalvelu, joka mahdollistaa laskuttamisen yksityishenkilönä, ilman omaa yritystä. Teimme UKKO.fi:lle visuaalisen ilmeen päivityksen ja osallistuimme uuden kansainvälisen brändin tekemiseen. Uudistimme verkkosivuston käyttöliittymän ja hallinnan sekä Suomen että Ruotsin sivustoille. Lisäksi ilme tuotiin myös kaikkiin markkinointimateriaaleihin. “Yhteistyö Redlandin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa. Nopeallakin aikavälillä tulleisiin tarpeisiin on vastattu ripeästi. Suosittelemme lämpimästi Redlandia yhteistyökumppaniksi” – Olli Kopakkala, UKKO.fi markkinointi.