Risellan sivustouudistus

id-risella

Tekijät: Ida Fram Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into-Digital uudisti Risellan verkkosivut yhdessä mainostoimisto Ida Framin kanssa. Osana Risellan brändiuudistusta ensimmäisenä näkyvänä muutoksena oli verkkosivuston uudistus. Sivuston tavoitteena on tuoda esille Risellan monipuolinen tuotevalikoima ja tarjota reseptivinkkejä ja keitto-ohjeita käyttäjille. Mukana on myös allergeenityökalu, josta voi varmistaa mitkä tuotteet sopivat erikoisruokavalioille. Käyttöliittymäsuunnittelussa ei lähdetty kikkailemaan, vaan tehtiin käyttäjäystävällistä ja selkeää sisältöä. Tuttu ja turvallinen brändi päivitettiin tähän päivään.

Haaga Yhtymä

haaga1

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Haaga Instituutti -säätiö on yksityinen, elinkeinoelämän perustama säätiö. Sen tarkoituksena on kehittää ja luoda uutta majoitus-, ravitsemis- ja matkailualan osaamista. Säätiön toimintakokonaisuutta kutsutaan Haaga Yhtymäksi. Haaga Yhtymän verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteena oli nykyaikaiset sivustot, joille sisällönsyöttö olisi helppoa. Tieto oli ennen hankalasti löydettävissä, ja Haagan asiakaspalveluun tuli paljon puhelinsoittoja. Uudistus Haagaperho.fi-, Ravintolaperho.fi-, Ravintolakouluperho.fi- ja Haaga.fi-sivustoille toteutettiin kustannustehokkaalla ja helppokäyttöisellä WordPress-sisällönhallintajärjestelmällä ja sen Enfold-teemalla. Multisite-toteutus mahdollisti kaikkien neljän sivuston hallitsemisen yhden asennuksen alta. Projektin alussa sisältörakenne uudistettiin loppukäyttäjän tarpeiden mukaisesti niin, että organisaation eri toiminnot […]

Mehiläinen.fi

mehilainen_iphone

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Mehiläinen-konserni halusi uudistaa täydellisesti verkkopalvelunsa www.mehilainen.fi. Tavoitteena oli tehdä helppokäyttöinen, selkeä ja mobiiliystävällinen sivusto, josta on helppo löytää informaatiota, ja joka tarjoaa nopean pääsyn online-ajanvaraukseen. Projekti toteutettiin Drupal 7 -sisällönhallintajärjestelmällä. Exove vastasi projektin teknisestä ja visuaalisesta suunnittelusta sekä toteutuksesta. Projektiin kuului myös sisällön siirto vanhalta Drupal 6 -sivustolta sekä monia integraatioita ulkoisiin järjestelmiin mm. kontekstuaalisuuden aikaansaamiseksi. Sivustosta julkaistiin ensiksi suomenkielinen betaversio ja myöhemmin ruotsin- ja englanninkieliset versiot. Uusi sivusto auttaa kymmeniätuhansia asiakkaita päivittäin tarjoamalla relevanttia informaatiota ja nopean tavan varata ajan lähimmälle […]

MPY Palvelut Oyj

case-etusivu-mpy

Tekijä: KWD Digital
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

MPY Palvelut Oyj:lle toteutettiin äärimmäisen tiukalla aikataululla Drupal 8 -verkkosivusto ketterällä ohjelmistokehityksellä. Työ on tuottanut erinomaisen asiakastyytyväisyyden niin sivuston ulkoasun kuin toiminnallisuuksienkin osalta. Lähdekoodilukutaitoiset ovat antaneet tunnustusta toteutuksen ohjelmoinnille. Sivustoa varten hyödynnettiin mm. näitä: Drupal 8:n uutta konfiguraationhallintaa, jota varten kustomoitiin työnkulkuja. Composeria, jolla hallinnoitiin sujuvasti sekä Drupalin moduulit että kolmannen osapuolen kirjastot. Twigiä, jota kustomoitiin tarvittaessa omilla laajennuksilla. Layout_Pluginia, jolla toteutettiin räätälöidyt templaatit. Drupal 8 Condition APIa. Block APIa. Buildit automatisoitiin nykyaikaisilla frontend-järjestelmillä. MPY Palvelut Oyj on kotimainen ICT-kumppani. Yritys perustettiin […]

Fredman Group konsernisivusto

fredman-group-vierityspalkki

Tekijä: Sofokus Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fredman Group on suomalainen perheyritys, jonka liiketoiminta keskittyy taistelemaan täydellisten keittiöiden ja parhaiden makujen puolesta. Eskimo Finland Oy:n omistajat Peter ja Clas Fredman perustivat Fredman Groupin, visionaan luoda täydellinen ammattikeittiö. Jatkossa yritys toimii yhdessä laajan ammattilaisverkoston kanssa tavoitteenaan tehdä keittiöistä älykkäitä, laadukkaita, tehokkaita ja turvallisia. Konsernin tytäryhtiöt, Fredman Professional Kitchen Oy ja Fredman Operations Oy, myyvät ja tuottavat ratkaisuja, palveluita ja tuotteita ammattikeittiöille. Eskimo -brändi jatkaa osana Fredman Operationsin toimintaa kuluttajatuotteiden kehittyvänä brändinä. Sofokus mukana digitalisoimassa liiketoimintaa Saimme kunnian lähteä toteuttamaan Fredman […]

Tehy

tehy_1

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tehy on Suomen suurin sosiaali- ja terveysalan ammattijärjestö. Tehy halusi uudistaa verkkosivunsa täydellisesti, modernisoida sivuston käyttöliittymän sekä parantaa sivuston käytettävyyttä. Uuden sivuston tuli myös olla mobiiliystävällinen. Exove vastasi Tehyn uuden sivuston teknisestä ja visuaalisesta suunnittelusta sekä toteutuksesta. Projekti toteutettiin Drupal 7-sisällönhallintajärjestelmällä, johon integroitiin kolmansien osapuolten toteuttamia järjestelmiä sekä sosiaalisen median palveluita. Sivusto koostuu kolmesta erillisestä domainista, mutta Drupalin avulla on erittäin helppo julkaista informaatiota kaikille sivustoille samaan aikaan. Projektin julkaisu oli onnistunut ja sivusto on saanut positiivista palautetta niin asiakkaalta kuin loppukäyttäjiltäkin. […]

Alma Median asiakaspalvelusivut

alma-aspa

Tekijä: Frantic
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Alma Median uusi responsiivinen asiakaspalvelusivusto tuo tilausten hallinnan, kanta-asiakasedut ja vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin sujuvasti käden ulottuville myös mobiililaitteilla. Tyylikkään toteutuksen mahdollistaa Pattern Labin, WordPressin ja Angular-sovellusten saumaton yhdistäminen. Ensimmäinen julkaistu osio on Lapin Kansan Asiakaspalvelu.

Rosknroll.fi

rosknrollfi

Tekijä: Recommended Finland
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rosk’n Roll Oy Ab ja Itä-Uudenmaan Jätehuolto Oy tarjoavat jätehuoltopalvelua yhteisen Rosk’n Roll -palvelubrändin alla. Recommended toteutti uuden palvelukonseptin myötä yhtiöille yhteisen rosknroll.fi-verkkopalvelun. Sivusto tarjoaa tietoa jätehuollosta ja lajittelusta ja taustalla toimiva tietokantaratkaisu mahdollista esimerkiksi lähimmän vastaanottopisteen tai palveluhinnan haun muutamalla klikkauksella. Sivuston julkaisualustana toimii SilverStripe.

Talentia-digilehti

talentia-digilehti

Tekijä: Kinestasis Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Talentia-digilehdessä Talentia ry:n sähköinen järjestölehti on ajateltu uudella tavalla. Kehittämistyön lähtökohta oli luoda neljästä painetusta Talentia-lehtiperheen julkaisusta yksi uusi, sähköinen aikakauslehti, joka on helposti luettavissa, jaettavissa ja kommentoitavissa kaikilla päätelaitteilla. Talentia-digilehti on rakennettu tavalla, jossa otettiin huomioon kiireiset toimitukset. Digilehden perussuunnitelma laadittiin etukäteen huolellisesti ja käytännön päivitys on virtaviivaistettu sujuviksi työprosesseiksi. Nopean päivitystyön rinnalla toimitus voi julkaista tavanomaisten teksti−kuva-yhdistelmien ohella kunnianhimoisiakin juttukokonaisuuksia, joissa hyödynnetään lehtialustan moderneja teknisiä ja visuaalisia mahdollisuuksia. Räätälöidyssä digilehtialustassa on otettu huomioon asiakkaan erityistoiveet uutiskirjeistä ja kommentoinnin ennakkomoderoinnista. Erityistä […]

Dearlucy.co

vierityspalkki_dearlucy

Tekijä: Mirum
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Haaste Dear Lucy on pilvipalvelu joka kokoaa liiketoiminnan tärkeät mittarit yhteen paikkaan, näyttäviksi dashboardeiksi ja täten mahdollistaa suorituksen reaaliaikaisen seurannan, paremman päätöksenteon ja nopeamman reagoinnin johtoryhmille, tiimeille, sijoittajille ja koko organisaatiolle. Dear Lucy on startup, jonka tuotekehitys ja ensimmäiset asiakastoimitukset on tehty, ja nyt ollaan siinä vaiheessa että aletaan aktiivisesti myymään tuotetta. Projektin tarkoituksena oli uudistaa Dear Lucyn verkkosivut, jotta ne palvelisivat kohderyhmää parhaalla mahdollisella tavalla ja generoisivat uusia liidejä. Tavoitteena oli rakentaa kevyt sivusto sellaisen sisällönhallintajärjestelmän päälle, joka mahdollistaa sivuston päivittämisen […]

Bittiumin vuosikertomussivusto 2015

bittium_vuoskari

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Bittium julkaisi vuoden 2015 vuosikertomuksensa omana verkkosivustonaan. Verkkosivuston visuaalinen ilme päivitettiin vastaamaan uutta yritysilmettä. Toteutus tehtiin jälleen kerran Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmällä. Vuosikertomussivuston ulkoasusuunnittelusta vastasi mainostoimisto Avalon Oy.

Unika.fi

unika_vierityspalkki

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Unika on kampaamokoulu ja parturi-kampaamo Helsingissä. Yritys kouluttaa joka vuosi kymmeniä uusia parturi-kampaajia, joiden työllistymisprosentti on lähes sata. Koulun tiloissa toimii myös kampaamo. Digitoimisto redandblue suunnittelu Unikalle uuden verkkosivuston. Samalla uusittiin hakujärjestelmä, jolla oppilaat hakevat koulutukseen. Hakuprosessia hallitaan WordPress-liitännäisellä, jonka avulla käsitellään hakemuksia, lähetetään kutsut pääsykokeisiin sekä lajitellaan hakijoita. Hakemukset saa myös kätevästi arkistoitua talteen. Sivustoprojektin yhteydessä uudistettiin Unikan yritysilme sekä valokuvattiin uudet brändikuvat elävöittämään sivustoa.

Kookengän verkkokauppa

kookenka595

Tekijä: Igence Oy Ab
Tärkein teknologia: Magento
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kookenkä on Suomen suurin kenkäkauppaketju, jolla on ympäri maata sijaitsevien myymälöiden lisäksi oma verkkokauppa. Kasvavan mobiililiikenteen ja alati uudistuvien verkkopalveluiden vuoksi myös Kookenkä halusi päivittää palvelunsa vastaamaan nykyajan kuluttajien asettamia vaatimuksia. Eri verkkokauppatoimittajien joukosta Igence valittiin tuomaan ammattilaista tukea sekä näkemystä projektin aloittamiseksi ja loppuun viemiseksi. Verkkokauppaa kehitettiin Igencen kanssa erityisesti myyntinäkökulmasta. Alustaksi valittiin Magento, jonka skaalautuvuus, ominaisuudet ja edistyneisyys verkkokauppa-alustana ovat tärkeä osa Kookengän menestymistä. Magentoon integroitiin myös tiiviisti heidän oma ERP-järjestelmä, joka mahdollisti rajapinnan kautta mm. laajemman tuotevalikoiman. Tehokkuuden ja […]

Luonnonvarakeskuksen (Luke) verkkopalvelu

ref_luke_vier

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Luonnonvarakeskus sai näyttävän sivuston Suuren tutkimuslaitoksen verkkoviestinnälle rakennettiin tukikohta uuteen Luke.fi-palveluun. Luonnonvarakeskus (Luke) on maa- ja metsätalousministeriön alainen tutkimuslaitos, joka yhdistää luonnonvarojen ja vastuullisen ruoantuotannon asiantuntijat. Toimintansa tammikuussa 2015 aloittanut Luke syntyi maa- ja metsätalousalan tutkimuslaitosten fuusioiduttua. Luonnonvarakeskus on VTT:n jälkeen Suomen toiseksi suurin tutkimuslaitos ja kuuluu maailman monitieteellisempien tutkimuskeskusten joukkoon. Tutkimuslaitosten yhdistyminen nosti esiin myös uusia, vaativampia viestintätarpeita. Laaja-alaisesti toimiva Luonnonvarakeskus tarvitsi viestintänsä tukikohdaksi verkkosivuston, joka toisi yhteen laitoksen kaiken osaamisen ja tekemisen. Sivuston haluttiin olevan kustannustehokas, visuaalisesti yhdenmukainen ja mobiiliystävällinen. […]

Uusimaa-viikko

uusimaavko_vp

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Uusimaa-viikko kokoaa vuosittain yhteen kuntien, oppilaitosten, järjestöjen ja muiden uusmaalaisten toimijoiden tapahtumia sekä nostaa esille maakunnan hyväksi tehtävää arvokasta työtä. Aktiivisia tapahtumia on viikon aikana kymmenittäin. Suunnittelussa oli tärkeää, että tapahtumat tuodaan selkeästi esille ja niiden selailu ja hahmottaminen on intuatiivista. Toteutuksessa tärkeää oli, että mitä tahansa voi muokata ja esimerkiksi etusivulla voi täysin päättää missä järjestyksessä tai minkä värisiä eri tapahtumanosteet ovat. Palvelu laajenee sitä mukaan kun tapahtumaviikko lähestyy. Poutapilven palvelut kattoivat kaikki osa­-alueet verkkopalvelun suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon sekä jatkokehitykseen. […]

Substral.fi

substral_vp

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kaikille kasveille…rakkautta ja Substral! Tuttu kasvienhoitotuote sai uudet ja informatiiviset sivut. Analytiikan perusteella selvisi, että suurin osa käyttäjistä tulee hakukoneen kautta tutustumaan tietyn kasvin hoito-ohjeisiin, joten palvelu rakennettiin tukemaan tätä tiedonhakutarvetta. Hyvän informaation innoittamana selaaja voi toimia hoito-ohjeiden mukaisesti ja käydä nappaamassa kaupasta tarvittavat Substral-tuotteet. Poutapilven palvelut kattoivat kaikki osa­-alueet verkkopalvelun suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon sekä jatkokehitykseen.

Gaia

gaia_vp

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Gaian tavoitteena on olla maailman paras kestävän liiketoiminnan konsulttitoimisto. Yli 20 vuoden kokemus on hionut Gaiasta kansainvälisestikin yhden alan suurimmista ja kokeneimmista tiimeistä. Poutapilvi sai kunnian uudistaa Gaian verkkopalvelun ja lopputulos on hyvin asiakkaan näköinen kokonaisuus, joka sitouttaa lukijan tutustumaan tarkemmin yrityksen tarjontaan ja mahdollisuuksiin. Poutapilven palvelut kattoivat kaikki osa­-alueet verkkopalvelun suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon sekä jatkokehitykseen. Toteutus tehtiin Poutapilven Maisema-alustajärjestelmällä.

Verke.org

verke-mockup-595x332

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Verken (ent. Verkkonuorisotyön valtakunnallisen kehittämiskeskus Verke) visuaalinen viestintä päätettiin uudistaa vastaamaan paremmin organisaation toimenkuvaa ja toimintatapoja. Verkeläiset ovat nuorisotyön asiantuntijoita, jotka kehittävät verkon, sosiaalisen median, pelaamisen ja teknologioiden hyödyntämistä nuorisotyössä koko Suomen tasolla. Olimme aikaisemmin toteuttaneet yhteistyössä Verken kanssa jo kaksi sivustoa: Somecampin ja Somejamin. Onnistuneen yhteistyön johdosta myös Verken pääsivusto, verke.org, päätettiin uudistaa yhdessä kanssamme. Konseptoimme sivuston rakenteen uudelleen käsittelemään runsasta sisältömäärää käyttäjäystävälliseen muotoon. Tuloksena oli moderni monikielinen WordPress-toteutus.

Tekniikan akateemiset TEK

2016-03-TEK-small

Tekijä: Druid
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

TEK on Suomen suurin diplomi-insinöörien ja arkkitehtien järjestö, jonka verkkosivuilla on tärkeä rooli jäsenhankinnassa ja nykyisten jäsenten palvelemisessa. Käyttökokemukseltaan vanhentunut sivusto ei kuitenkaan palvellut parhaalla mahdollisella tavalla ja Druid valittiin uudistamaan palvelun tekninen toteutus. Rakensimme uuden raikkaan ja mobiiliystävällisen TEK.fi palvelun Drupal 7:lla. Tekniset integraatiot kertakirjaus- (SSO), lehtitilaus- ja Alfresco-dokumentinhallintarjestelmään helpottavat sekä ylläpitäjien- että jäsenten työtä. Sisältö linkitettiin TEK:in asiantuntijoihin, jolloin aihealueesta vastaava asiantuntija on helposti tavoitettavissa yhdellä napinpainalluksella. Osana projektia Druid toteutti TEK:ille palkkatilastoja havainnollistavan palkkanosturisovelluksen. Uusi verkkosivusto nostaa TEK:in edukseen […]

SRV Yhtiöt Oyj:n verkkovuosikertomus

ref_srv

Tekijät: Miltton Oy (Konsepti, visuaalinen suunnittelu), Valu Digital Oy (Tekninen toteutus)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

SRV Yhtiöt Oyj on kiinteistö- ja rakennusalan konserni, joka toimii Suomen lisäksi Baltiassa ja Venäjällä. Painettuja vuosikertomuksia aiemmin julkaissut yhtiö halusi siirtyä verkkoon lisätäkseen julkaisujensa käyttöastetta ja pysyäkseen ajassa kiinni. Valu Digital vastasi SRV:n verkkovuosikertomuksen teknisestä toteutuksesta. Verkkovuosikertomus rakennettiin Valun BaseC6-julkaisujärjestelmään. Pitkälle tuotteistettu järjestelmä ja kokemus mahdollisti tehokkaan ja sujuvan toteutuksen nopeassa aikataulussa.

Tammer Diesel

td-vierityspalkki-2016

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uusiutuvan energian buumista huolimatta suomalainen yhteiskunta pyörii diesel-moottoreilla. Ja yksi Suomen johtavia Diesel-koneiden huoltajista on Tammer Diesel. Vahvistaakseen asemaansa ja erottuakseen kilpailijoistaan, Tammer Diesel asetti verkkouudistukselle tavoitteeksi vetävän ulkoasun, jonka tyyli poikkeaa alan yleisestä tyylistä. Lisäksi verkkopalvelun hallintaa haluttiin sujuvoittaa ja WordPress vastasi näihin odotuksiin. Sivusto laajenee kevään aikana sähköiseksi tuoteluetteloksi, joka toteutetaan verkkokaupan pohjalta.

Hotelli Seurahuone Helsinki

verkkojulkaisut-drupal-restel-hotelliseurahuone

Tekijä: Verkkojulkaisut Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hotelli Seurahuone on palvellut liike- ja vapaa-ajan matkustajia Helsingin keskustan ytimessä pian kaksi vuosisataa. Hotelli Seurahuoneen verkkosivusto henkii vuosisataisen hotellin eleganssia nykyaikaisella tavalla. Asiakkaat löytävät sivustolta päivän edullisimmat hinnat ja kiinnostavimmat paketit ja tarjoukset. Hotellin La Havre brasserie-ravintolalla on oma tyylikäs osionsa. Sivuston suunnittelussa ja kehittämisessä hakukonenäkyvyyden vahvistaminen ja korkea konversio ovat suuressa roolissa. Käyttökokemus on laadukas sekä mobiilissa että tietokoneella.

Kalajoen kaupungin verkkosivusto

ref_kalajoki

Tekijä: Valu Digital Oy (Tekninen toteutus, konsepti, visuaalinen suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Valu toteutti Kalajoen kaupungille kokonaisvaltaisen verkkopalvelu-uudistuksen, johon kuului konseptointi, visuaalinen suunnittelu ja tekninen toteutus. Konsepti työstettiin asiakkaan kanssa ja se sisälsi uuden verkkosivuston ydinviestit, sisältöjen esitystavat ja sivuston rakenteen. Lisäksi Valu suunnitteli sivuston ulkoasun. Siinä tavoiteltiin erityisesti markkinoivaa otetta ja houkuttelevuutta. Sivusto rakennettiin WordPress-julkaisujärjestelmällä. Responsiivinen sivusto toimii hyvin kaikilla päätelaitteilla. Etusivulle toteutettiin someseinä, joka koostaa eri sosiaalisten medioiden virran yhteen näkymään. Osa toiminnallisuuksista – mm. haku, säätiedot ja uutiskirje – toteutettiin integraatioina muista järjestelmistä.

Brunnen

brunnen

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Viestintätoimisto Brunnen uudisti omat ydinpalvelunsa ja samalla uudistettiin verkkosivusto. Yrityksen uudistettu sivusto nojaa aktiivisesti päivittyvään sisältöön sekä palveluiden esittelyyn. Visuaalisesti sivustosta suunniteltiin aikaa kestävä ja taitossa panostettiin erityisesti tekstien helppoon luettavuuteen. Iasy suunitteli sivuston konseptin, visuaalisuuden ja vastasi teknisestä tuotannosta. Sivuston sisällöt suunnitteli ja tuotti Brunnen.

Vihreä Tuuma -verkkolehti

vihreatuuma_vp

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Uudistimme Vihreä Tuuma -verkkolehden tekniikan ja ulkoasun talven pimeimpinä hetkinä. Projektista voisi toki tarinoida ne normaalit vaiheet sähäkästä myynnistä sulavaan toteutukseen, mutta haluamme tässä kohtaa ehdottomasti lainata asiakaspalautetta – sanasta sanaan: ”Parhaita asiakaskokemuksia ikinä. Aloituspalaveri oli selkeä. Kaikki tehtiin aikataulussa. Kysymyksiin vastattiin nopeasti. Koulutus oli hyvää. Muutostoiveet toteutettiin. Virheet korjattiin. Kertaakaan ei sanottu ’ei onnistu tähän hintaan’.” Ville Ylikahri, Vihreä Sivistysliitto ry

Atmos-verkkolehti

ref_atmos

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Atmos-lehti tuo ilmastoalan kaikkien saataville Atmos-verkkolehti on Ilmatieteen laitoksen uusi julkaisu, joka taustoittaa säähän sekä laitoksen tutkimusaiheisiin ja toimialaan liittyviä aiheita. Lehti on suunnattu laitoksen sidosryhmille ja kaikille kiinnostuneille. Valu Digital vastasi verkkolehden ulkoasusta ja teknisestä toteutuksesta. Painetun sidosryhmälehden tilalle luotu verkkolehti tavoittaa aiempaa suuremman yleisön. – Halusimme käyttöömme uuden ajankohtaiskanavan. Verkkolehden myötä juttuja on mahdollista myös jakaa helpommin sosiaalisessa mediassa, kertoo Ilmatieteen laitoksen viestintäasiantuntija Eija Vallinheimo. Valu rakensi lehden Mago-verkkolehtialustalle. Tuotteistettu kokonaisuus ja Valun WordPress-osaaminen mahdollistivat sujuvan toteutuksen nopealla aikataululla. Atmos-lehti […]

Videokioski.fi

videokioski

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Sivusto on tehty tapahtumien videotaltiointeihin erikoistuneen Saha Prod Oy:n myyntikanavaksi yhteistyössä Double Deuce Prod:n kanssa. Saha on toimittanut ennen Videokioskia videotallenteet asiakkailleen DVD-muodossa, mutta nyt homma muutettiin sekä videotuottajan että loppuasiakkaan kannalta mahdollisimman helpoksi. Videokioskissa tallenteita voi selata kategorisesti, poimia ostoskoriin, rekisteröityä, maksaa Checkoutin välityksellä online ja katsella välittömästi. Ja tietenkin tallenteet voi edelleenkin tilata DVD-muodossa postitse. Videokioski on rakennettu pääasiassa pitkästä tavarasta ilman julkaisujärjestelmiä Verkkoaseman oman sovellusframeworkin päälle. Tuotannossa keskityttiin graafisen himmailun sijaan toimivuuteen, käyttökokemukseen ja integraatioihin. Keskeisimmät integrointikohteet olivat mm. […]

Lahti2017

lahtirefekuva

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lahti2017 on tapahtuma, jossa yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla maailmanmestaruuskilpailujen huippujännitys sekä kokonaisvaltainen viihde-, ajanviete- ja matkailukokemus. Kisat ovat yksi Suomen satavuotisjuhlavuoden suurimmista tapahtumista, ja tavoitteena on luoda niistä koko kansan juhlakisat. Tätä viestiä haluttiin tuoda esiin uudella Lahti2017-verkkosivustolla. Ensimmäinen vaihe toteutettiin ja julkaistiin vain muutamassa viikossa, mutta sivustoa kehitetään jatkuvasti kisojen lähestyessä. Viestintäsuunnitelman eri vaiheille on asetettu eri tavoitteet, joita sivuston kehitys tukee. Jatkuva sisällön muuttuminen ja suuret sisältömäärät vaativat toimivaa sisällönhallintaa, ja sivusto päätettiin toteuttaa Drupal 7 -sisällönhallintajärjestelmällä. Ensimmäinen sivustouudistus toteutettiin lippujen […]

VALOR Partners verkkosivu-uudistus

valor--mockup-595x332

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Liikkeenjohdon konsultoinnin ”boutique-yritys” Valor Partners uudisti G-Worksin kanssa visuaalisen ilmeensä. Samalla laitettiin verkkosivusto täysremonttiin. Uuteen verkkosivuun haluttiin tuoda samaa arvokkuutta, jota Valor asiakkailleen omalla osaamisellaan tarjoaa. Sivusto toteutettiin WordPressillä.

Finvan verkkopalvelu-uudistus

finva_vierityspalkki

Tekijä: Frantic
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Finanssialan kouluttaja Finva sai meiltä kokonaisvaltaisen uudistuksen. Uudistimme Finvan brändivärit ja yleisilmeen, sekä suunnittelimme ja toteutimme Finvan koulutuksia ja julkaisuja tarjoavan responsiivisen WordPress-pohjaisen verkkopalvelun. Nyt koulutustarjonta on helposti silmäiltävissä heti etusivulla, lisätiedot on näppärästi saatavilla ja koulutuksiin on kätevä ilmoittautua.

Intermarketing Oy

intermarketing-finnturva-vp

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Intermarketing Oy:lle toteutettiin sivustouudistus Intermarketingin ja Finnturvan rinnakkaissivustoille. Aucorin käsialaa on WordPress-toteutus sekä jalostettu ulkoasu ja käyttöliittymä asiakkaan toteuttaman hahmotelman pohjalta. Sivustojen tavoitteena generoida yhteydenottoja, palvella olemassa olevia asiakkaita (huolto ja tarviketilaus) ja tuoda tuotevalikoimaa näyttävämmin esille. WordPressin normaalitoimintojen lisäksi sivustoille rakennettiin sisältömoduuleista koostuvat sivupohjat, Gravity Formsista jalostettu tarviketilaustoiminto ja kieliversiointi.

Genelec

verkkojulkaisut-drupal-genelec

Tekijä: Verkkojulkaisut Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Genelec on arvostettu ja maailmanlaajuisesti tunnettu audioalan edelläkävijäyritys. Huippulaadukkaat Genelec-kaiuttimet valmistetaan Iisalmessa. Genelec.com on yhtiön globaalin markkinoinnin tärkein työväline. Responsiivisella sivustolla on runsaasti tuotetietoa ja tuotetukea. Kävijät löytävät helposti jälleenmyyjät ja jakelijat. Kokonaisuus rakentaa Genelec-brandia ja näkyy vahvasti hakukoneissa. Verkkojulkaisut rakensi Genelec.com-sivuston. Sivuston visuaalisuudesta vastaa Design Jyri K. Genelec ja Verkkojulkaisut tekevät aktiivista yhteistyötä sivuston kehittämisessä.

Kennelpiirit

verkkojulkaisut-drupal-kennelliitto-kennelpiirit

Tekijä: Verkkojulkaisut Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kennelpiirit ovat Kennelliton jäsenyhdistyksiä, jotka tekevät työtä koirien ja koiranomistajien puolesta eri puolilla Suomea. Kennelpiiri.fi on raikas ja responsiivinen uusi sivustokokonaisuus. Kullakin kennelpiirillä on oma alisivustonsa, jonne voi helposti luoda sisältöä ja jonka rakennetta on mahdollista muokata itsenäisesti. Kymmenet vapaaehtoiset eri puolilla Suomea vastaavat sivuston päivittämisestä. Verkkojulkaisujen toimittaman Drupal-ympäristön käyttö on helppoa ja hauskaa. Piirit ovat olleet yllättyneitä siitä, kuinka helposti nettisivujen päivittäminen onnistuu.

Rovio.com

Rovio_case_study_illustration

Tekijä: Wunderkraut
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Moderni, saumaton käyttökokemus mobiilissa Rovio on innovatiivinen teknologiayritys, joka esitteli maailmalle suomalaista peliosaamista muun muassa Angry Birds -hahmojen muodossa. Rovio työllistää laajalti design-alan huippuja, parhaita teknisiä osaajia sekä inspiroituneita ammattilaisia. Tavoitteet uudistuksen takana Rovio halusi avoimen lähdekoodin teknologialla toteutetun modernin, mobiililähtöisen ja monipuolisen verkkopalvelun, jonka joustava käyttöliittymä mahdollistaisi huippulaatuisen designin ja toimisi saumattomasti kaikilla päätelaitteilla. Rovio halusi uudesta verkkopalvelustaan käyttäjälähtöisen ja hakukoneystävällisen. Tavoitteena oli paitsi lisätä Rovion tunnettuutta viihdebrändinä, myös osallistaa käyttäjiä ja kasvattaa pelien latausmääriä. Wunderkraut lähti projektiin teknisenä toimittajana ja […]

Valkeakosken Sanomien verkkopalvelu

valkeakoski-mockup

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Alma Median Geniemiltä tilaamassa laajassa verkkolehtien uudistusprojektissa Valkeakosken Sanomat julkistettiin ensimmäisenä lehtenä reilusta kymmenestä. Lehden ulkoasu rakennettiin aiemmin toteutettujen Lapin Kansan ja Pohjolan Sanomien lay outin pohjalta. Uudistus oli kokonaisvaltainen, mutta suurimpia muutoksia olivat lähes kaiken sisällön suuntaaminen lehden tilaajille sekä mobiili edellä kehitetty WordPress -alusta ja -teema. Kehitimme myös lisäominaisuuksina alustalle muun muassa videopalvelun ja sisällölliset työkalut toimituksen tarpeisiin.

Finanssialan Keskusliitto

finanssiala-sime

Tekijä: Sininen Meteoriitti
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Finanssialan Keskusliitto kokoaa suomalaisen finanssialan näkemyksiä yhteen ja ajaa jäsentensä etuja. He ovat tehokkain edunvalvoja, vahvin äänitorvi ja paras vaikuttaja sekä kotimaassa että Euroopassa. Finanssialan Keskusliitto kulkee suomalaisen edunvalvonnan kärkijoukossa. Suomessa he edustavat kotimaisia pankkeja, henki-, työeläke- ja vahinkovakuutusyhtiöitä sekä rahasto ja rahoitusyhtiöitä ja arvopaperivälittäjiä. Finanssialan Keskusliiton verkkosivut ovat nyt uudistuneet. Uusitut verkkosivut kertovat entistä paremmin, mitä suomalainen finanssiala on asioista mieltä. ”Sivujen sisällön hahmottumista on ajateltu uudella lailla. Materiaalin liittymistä toisiinsa on muutettu siten, että samaan aihealueeseen liittyvä sisältö löytyy helpommin.”, […]

Teenytjotain.fi

teenytjotain4

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Utopeda on Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama Haaga Yhtymän projekti, jonka tarkoituksena on auttaa nuoria löytämään urapolkunsa. Projektin tavoitteena oli sivusto, jolla voidaan markkinoida projektiin kuuluvia oppilaitoksia ja jakaa tietoa opintopoluista ja työpaikoista. Utopeda halusi sivustolle nuorekkaan ja raikkaan ilmeen, jolla tavoitettaisiin kohderyhmä. Asiakas halusi helppokäyttöisen sivuston, ja se toteutettiin WordPressin Enfold-teemalla. Konseptista ja sivuston tarpeista päästiin nopeasti yhteisymmärrykseen. Sivuston kehitykseen ryhdyttiin kahden suunnittelutyöpajan jälkeen. Sivusto toteutettiin kustannustehokkaasti, ja lopputulos oli visuaalisesti miellyttävä. WordPress osoittautui oikeaksi valinnaksi sen helppokäyttöisyyden takia.

Rahoittaja.fi yrityslainapalvelu

referenssikuva-rahoittaja-vp

Tekijä: KWD Digital (Tekninen suunnittelu sekä toteutus)
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Corona Capital Oy:n Rahoittaja.fi- yritysrahoitusportaali uudistettiin uuden Yrityslaina-tuotteen lanseerauksen myötä. Sivuston logon ja graafisen ilmeen suunnitteli Mighty Media Oy. KWD Digital Oy puolestaan vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta. Lisäksi KWD myös suunnitteli ja toteutti yritysrahoituspalvelujärjestelmän, jonka avulla luotonmyöntö tapahtuu. Sekä sivusto, että sen taustalta löytyvä järjestelmä on toteutettu Drupalilla.

Suomen Lasten ja Nuorten Säätiön sivusto

id_nuori

Tekijät: Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen tuotanto), SEK (Visuaalinen suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Into-Digital toteutti yhdessä mainostoimisto SEK:in graafisen ohjeistuksen pohjalta Lasten ja nuorten säätiön Nuori.fi -verkkosivustouudistuksen. Into-Digital vastasi käyttöliittymäsuunnittelusta ja teknisestä tuotannosta. Uusi sivusto rakennettiin tuomaan esiin lasten ja nuorten hankkeita, yhteisöllisyyttä ja omia aikaansaannoksiaan tekstien, kuvien ja videoiden avulla. Sivustolle tuotetaan jatkuvasti uutta sisältöä ja WordPressin päälle tehty sivusto palvelee erinomaisesti käyttäjiä ja sisällöntuottajia. Kullakin hankkeella on oma alaosionsa, joita hankkeen parissa työskentelevät pääsevät päivittämään. Sivusto on nostanut hankkeiden roolia ja tekijöiden fiilistä raikkaalla ulkoasullaan.

Berner GreenCare

gc_vp

Tekijä: Aucor Oy (Tekninen toteutus, responsiivisuus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja rakensimme Bernerin GreenCare-kuluttajatuotteille uuden sivuston WordPressillä. Ulkoasun sivustolle suunnitteli Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Verso. Sivusto on suunniteltu palvelemaan kuluttaja-asiakkaita ja sisältää mm. jälleenmyyjähaun sekä vihreitä vinkkejä niin hyötyviljelyyn kuin kukkapenkkiinkin.

Tekniikan ja Tiedon Toimihenkilöt TTT ry

TTry_vp

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Toteutimme Tekniikan ja Tiedon Toimihenkilöt TTT ry:lle uuden jäsensivuston. Uuden sivuston tavoitteeksi asetettiin palvella paremmin olemassa olevia jäseniä ja toimia jäsenhankintakanavana ja visuaalisesti tavoitteena oli freesimpi ja lähestyttävämpi ilme TTT:n graafiseen ohjeistoon nojaten. Julkinen osa sivustosta on toteutettu tutuin ja turvallisin responsiivisen suunnittelun keinoin, mutta kirjautumisen takana jäsenille tarkoitetussa osassa on palveluina mökkivarausta, tapahtumakalenteria ja integrointia TTT:n sähköiseen asiointiin. WordPressiin kirjaudutaan yksillä ja samoilla tunnuksilla kuin muuallekin TTT:n järjestelmiin eli ominaisuus helpottaa jäsenhallintaa ja vähentää tunnusten kanssa kikkailua. Jäseniä ei myöskään tarvitse […]

Timberwise

Timberwisewww

Tekijä: Viidakkorumpu 2.0 Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Asiakas: Timberwise Oy Työ: Timberwise.fi -verkkosivusto Työn kesto: Kesästä talveen Loimaalta ponnistava upeiden puulattioiden valmistaja ja viejä, Timberwise, on pitkäaikaisin asiakkaamme. Nyt, hiljalleen eteenpäin viety, informaatioltaan massiivinen ja monikielinen 3. meidän tuottama TW-sivusto näki sähkövalon. Timberwisella on aina riittänyt paljon tietoa sivustollaan. Jokaisen uudistusversion myötä on hivuttauduttu kohti visuaalisempaa ja käyttäjälle helpompaa mallia. Portaali vai mobiili = molemmat? Tämän kokoinen sivusto vaatii kuukausien työn ja kuukausien lisätyön pelkästään kieliversioiden osalta, koska sisältöä on niin paljon. Pitkäaikainen tuotantoaika puolestaan aiheuttaa sen, että osa […]

Basso

vierityspalkki-basso-meom-tyonayte

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Suuren liikenteen WordPress-toteutus. Uudistimme Basso.fi:n jo kymmenen vuotta ansiokkaasti palvelleen tekniikan (Palvelinympäristö & WordPress). Toteutuksessa otettiin erityisesti huomioon suuri liikenne (≈350 000 latausta/kk) ja joustava jatkokehitys. Yhdistimme WordPressin Xenforon (foorumialusta) ja Google DoubleClick for Publishersin (mainostenhallinta) kanssa. Sivustoa kehitetään eteenpäin jatkuvasti.

Muutosta Liikkeellä -kampanjasivusto

vierityspalkki-muutosta_liikkeella-meom-tyonayte

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Muutostaliikkeellä.fi-sivuston taustalla ovat Muutosta liikkeellä! -linjaukset, eli Sosiaali- ja terveysministeriön sekä opetus- ja kulttuuriministeriön valtakunnalliset yhteiset linjaukset terveyttä ja hyvinvointia edistävään liikuntaan 2020. LIKES pyysi meitä toteuttamaan WordPress-sivuston, joka edistäisi Sosiaali ja terveysministeriön Muutosta Liikkeellä -linjausten tiedotusta. Halusimme välttää virkamiesmäisyyttä ja rakensimme sivuston käyttäen hyväksi vahvoja väriyhdistelmiä, epäbyrokraattista typografiaa ja videoita.

Minisun-sivusto

Konsepto-vierityspalkki-minisun-595x332

Tekijä: Konsepto
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Minisun on vuonna 1987 perustetun suomalaisen perheyrityksen Vermanin suosittu apteekissa myytävä vitamiinisarja, johon kuuluu D- ja monivitamiineja, kalsiumvalmisteita sekä päivittäistä vastustuskykyä ylläpitäviä Minisun Defence -valmisteita. Vermanin tuoteportfolioon kuuluu lisäksi resepti- ja itsehoitolääkkeitä, ravintolisiä, haavahoitotuotteita sekä terveydenhuollon laitteita ja tarvikkeita. Tuotteita on markkinoilla Suomen lisäksi myös muissa Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. Konsepto toteutti syksyllä 2015 Vermanille usean tuotebrändin sivustouudistukset, joista yksi oli Minisun. Minisunin sivustolta on saatavilla kattavien tuotetietojen ohella tietoa vitamiineista sekä ajankohtaisia kirjoituksia hyvinvoinnin ammattilaisilta. Konsepto uudisti sivuston ulkoasun ja rakenteen […]

Johtaja on Media -kampanjasivusto

johtaja on media

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Verkkoasema toteutti Johtaja on Media! –konseptille www-sivuston blogeineen. Konseptin tavoitteena on edistää suomalaista johtajuutta ja yritysten vaikuttavuutta. Tärkeässä osassa ovat www.johtajaonmedia.fi -verkkosivut, joiden sisältö koostuu johtajablogeista ja yritysten johdolle tarjottavista palveluista. Toteutimme verkkosivuston responsiivisena VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivuston graafisesta ilmeestä vastasi Markkinointitoimisto Push! Oy.

Print&Media-sivusto

Konsepto-vierityspalkki-pmlehti-595x332

Tekijä: Konsepto
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media, joka syntyi syyskuussa 2011, kun alan johtavat lehdet, AGI ja Painomaailma yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Konsepto rakensi syksyllä 2015 Print&Median täysin uudistetun sivuston WordPress-sisällönhallintajärjestelmään. Koko sivustosta tehtiin mobiiliresponsiivinen ja sivustolle lisättiin modernit mainostusmahdollisuudet, kuten HTML5-bannerit sekä koko taustakuvan kattava mainospaikka. Sivustolle lisättiin myös entistä paremmat kommentointi- ja jakamismahdollisuudet. Uudistuksen kohteeksi päätyi myös Print&Median viikottainen uutiskirje, joka sekin on mobiiliresponsiivinen. Painetunkin lehden ulkoasusta vastaava Sissy suunnitteli sivustolle sekä uutiskirjeelle tyylikkäät ulkoasut.

Firstbeat

vierityspalkki-firstbeat-meom-tyonayte

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Firstbeat on alansa johtava teknologiayritys ja tarjoaa sykeanalyysia hyvinvointiin ja urheiluun. Rakensimme WordPress-sivuston, joka ei kalpene Firstbeatin kansainvälisten kilpailijoiden vierellä. Asiakas voi kehittää sivustoa itse eteenpäin, sillä sivusto on rakennettu modulaarisista korttielementeistä, joilla voi luoda uniikkeja laskeutumissivuja ilman ulkopuolista apua. Uuden sivuston kautta tulleet yhteydenottopyynnöt ovat kasvaneet yli kolminkertaiseksi, verraten vanhaan sivuun.

Rapala Canada -verkkokauppa

Konsepto-vierityspalkki-rapalaca-595x332

Tekijä: Konsepto
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rapala on Rapala VMC:n omistama viehebrändi. Rapala-brändin historia ulottuu vuoteen 1936, jolloin Lauri Rapala aloitti käsintehtyjen uistinten myynnin. Rapala Canada on Rapala-brändin Kanadan jakelijan lokalisoitu tuotesivusto. Rapala Canadan sivustolle toteutetun verkkokaupan tarkoitus on tarjota asiakkaille mahdollisuus ostaa myös niitä Rapala Canadan laajaan valikoimaan kuuluvia tuotteita, joita ei mahdollisesti ole saatavana jälleenmyyjiltä. Lisäsimme verkkokauppaominaisuudet sivustolle Drupal Commerce -verkkokauppamoduuleilla. Integroimme verkkokaupan päivittämään varastosaldot ja tilausten tiedot asiakkaan oman toiminnanohjausjärjestelmän mukaisesti. Samalla päivitimme sivuston ulkoasun yhdessä asiakkaan kanssa vastaamaan Rapala-brändin uudistettua ilmettä. Vastaamme myös sivuston […]

Marketing Clinic

marketingclinic

Tekijä: Solid Angle
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Marketing Clinicin verkkopalvelun konsepti- ja rakennesuunnittelu, käyttökokemuksen ja graafisen ulkoasun suunnittelu sekä responsiivinen tekninen toteutus.