MIELI ry lahjoitussivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Toteutimme MIELI Suomen Mielenterveys ry:n lahjoitussivuston, joka on suunniteltu tarjoamaan käyttäjille mahdollisimman helpon ja monipuolisen tavan tukea MIELI ry:n arvokasta työtä mielenterveyden edistämiseksi.

Integraatiot: Salesforce, Mobilepay, Paytrail

Yksi projektin keskeisistä osista oli WordPressin lomakkeiden, maksupalveluintegraatioiden ja Salesforce CRM -järjestelmän saumaton yhdistäminen. MIELI ry:n, Trimedian ja CRM-kumppanin tehokkaan yhteistyön tuloksena syntyi lopputulos, jonka avulla voidaan jatkossa mahdollistaa mutkaton lahjoitusvarojen kerääminen yhdistettynä lahjoitustietojen ja -prosessien hallintaan.

Lahjoittaminen eri tavoilla

Sivustolla on monipuoliset lahjoitusmahdollisuudet: kertalahjoittamisen rinnalla on mahdollisuus liittyä kuukausilahjoittajaksi eri maksutavoilla, mukaan lukien suosittu Mobilepay. Käyttäjä voi lahjoittaessa hyödyntää eri maksutapoja, kuten verkkomaksua,luottokorttia tai e-laskua sekä laskutusominaisuutta tai MobilePay-maksuvaihtoehtoa.

Eri lahjoitustyyppejä varten rakennettiin omat lahjoituslomakkeet, kuten yrityslahjoituksiin, keräyksiin ja testamenttilahjoituksiin. Kaikki lomakkeet integroidaan saumattomasti Salesforceen, mikä tekee lahjoitusten seuraamisesta ja hallinnoinnista vaivatonta.

Lisäarvoa tuo mahdollisuus käyttää sivustoa telemarkkinointiin ja feissaukseen, johon on luotu omat piilotetut lahjoituslomakkeet. Näin MIELI ry voi toteuttaa tehokasta varainhankintaa eri kanavilla ja yhteydenpitomuodoilla.

Tekninen toteutus ja visuaalinen ilme

Tekninen toteutus on viety läpi huolella ja sivusto on suunniteltu noudattaen kesällä voimaan tulleita WCAG 2.2 -kriteereitä. Ulkoasusuunnittelu on toteutettu hienovaraisesti heijastaen MIELI ry:n brändiä ja arvoja. Graafinen ilme tukee sivuston käyttäjäystävällisyyttä ja kulkee käsi kädessä emosivuston kanssa. Kumppanuus jatkuu ylläpidon ja jatkokehityksen merkeissä.

Erillinen joulukampanjasivusto

Toteutimme pääsivun lisäksi MIELI ry:lle joulukampanjasivuston, joka henkii joulun tunnelmaa ja mahdollistaa lahjoittamisen mielenterveystyön tukemiseksi juuri ennen joulua. Sivusto on rakennettu osana mielilahjoitus.fi sivustoa WordPress-alustalle, ja se tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden lahjoittaa nuorten ja lasten mielenterveystyöhön. Kampanjasivustolle luotiin omat navigaatiot ja kampanjakohtaiset ominaisuudet. Sivustolta löytyvät lahjoituslomakkeet on integroitu pääsivuston mukaisesti maksupalveluihin ja Salesforce-järjestelmään.

Yrityslahjoittajille suunniteltiin erityisominaisuus, jonka avulla he voivat määrätyn summan lahjoittaessaan saada oikeudet tiettyyn viestintäpakettiin.

Työskentely Trimedian kanssa on ollut virtaviivaista ja tehokasta, ja kokonaisuuksia on ymmärretty hyvin. Kiperätkin pohdinnat on ratkaistu ammattitaidolla ja luovuudella.

Erno Ristola, CRM-Asiantuntija

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

M2-Kodit

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

M2-Kodit on Y-Säätiö-konsernin omistama, voittoa tavoittelematon yhtiö, joka keskittyy ARA-vuokra-asumiseen ja omistaa yli 10 500 vuokra-asuntoa ympäri Suomen. M2-Kodit halusi tuoda uuteen verkkopalveluun verkkokauppamaisuutta, johon yhdistyisi samanaikaisesti ARA-prosessin edellyttämä muodollisuus. Asuntokohteiden selailun haluttiin olevan helppoa ja asuntoja koskevan tiedon etsiminen sekä asuntohakemuksen lähettäminen vaivatonta. Lisäksi toiminnanohjausjärjestelmän tuli pelata sivuston kanssa yhteen mutkattomasti, jotta sivustolla olisi […] Lue lisää

Scanoffice

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Scanoffice Oy on Pohjoismaiden suurin uusiutuvan energian tuotteiden maahantuoja. Vuonna 1984 perustettu kotimainen perheyritys on osa Scanoffice Groupia, joka toimii Pohjoismaiden alueella. Yrityksellä on yli 2 000 jälleenmyyjää ympäri Suomen. Tehokas ja näyttävä verkkosivusto hi-tech-yritykselle Lähtökohta Rajasoft oli luonut myös Scanofficen aikaisemman verkkosivuston vuonna 2018. Yrityksen kasvun ja tuotevalikoiman laajentumisen myötä hyvin toiminut sivusto ei […] Lue lisää

Hurjaruuth.fi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Tanssia ja nykysirkusta lapsille ja aikuisille Kaapelitehtaalla Tanssiteatteri Hurjaruuth on erikoistunut tuottamaan tanssi- ja nykysirkusesityksiä lapsille ja perheille. Jo vuodesta 1981 toimineen teatterin esitystapahtumat ovat vaikuttavia kokemuksia, jotka ovat lumonneet katsojia sukupolvesta toiseen. Eloisa ja näyttävä toiminta ei kuitenkaan välittynyt teatterin verkkosivuilta, jotka olivat vanhentuneet niin tekniikan kuin ulkoasunkin puolesta. Aloitimme elokuussa 2022 toteuttamaan yhdessä […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

eHautaus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Ehautaus on jyväskyläläinen hautauspalvelu, joka toimii kuten tavallinen hautaustoimisto – tai miltei, sillä kaikki hautajaisiin liittyvät järjestelyt hoidetaan etänä joko verkossa tai puhelimen kautta. Sivuston suunnittelussa ja toteutuksessa tuli ottaa huomioon erityisesti verkkopalvelun suoralinjaisuus ja mutkattomuus. eHautaus halusi tarjota asiakkailleen käyttäjäystävällisen palveluratkaisun, joka tekisi hautausjärjestelyjen suunnittelusta surun keskellä mahdollisimman vaivatonta. Tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi erityisesti räätälöidyn […] Lue lisää

Henkilökohtainen oppimissuunnitelma -sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Jyväskylän avoin yliopisto on Suomen suosituin avoin yliopisto. Opinnot voi aloittaa useissa oppiaineissa ympäri vuoden ja yliopistossa ei ole pohjakoulutusvaatimuksia tai ikärajoja. Henkilökohtaisen oppimissuunnitelman teko on keskeinen opiskelun aloittava toiminto. Suunnitelman teko saattaa tuntua opiskelijasta toisinaan ylivoimaiselta ja kankealta prosessilta. Tähän Jyväskylän Avoin yliopisto halusi vastata tarjoamalla opiskelijoille pelillisen tavan toteuttaa oppimissuunnitelmansa. Pelillisyydellä HOPS haltuun […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun