Zadaa.co verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Zadaa on Pohjois-Euroopan suurin secondhand-vaatteiden markkinapaikka, jossa on myynnissä yli neljännesmiljoona tuotetta. Toteutimme markkinapaikka-sovelluksesta WordPress-sivustoversion.

Tavoitteena on ohjata asiakkaita yhä paremmin palvelun pariin massiivisesti kasvavan hakukonenäkyvyyden avulla. Samalla on tärkeää tarjota sivustolla laadukkaita tuotteita ja ohjata asiakkaat Zadaa-sovellukseen.

Sivusto toteutettiin asiakkaan toimittaman layoutin mukaan. WordPressiin tuotiin Zadaan sovelluksessa olevat tuotteet ja ne julkaistiin kuudella eri kielellä. Kaikki kieliversiot huomioiden tuotteiden yhteenlaskettu lukumäärä nousi peräti 1,5 miljoonaan.

Tuotteiden ajantasaista esittelyä varten rakensimme integraation Zadaan tuotetietokantaan, josta haetaan uudet ja päivitetyt tuotetiedot, keskimäärin noin 25 000 hakua päivässä. Jotta sivusto toimisi jouhevasti ja erilaiset tuotelistaukset sekä brändihaku latautuisivat nopeasti, hyödynsimme työssä WordPressin eri välimuistikerroksia.

Projekti oli mielenkiintoinen haaste. Erityisesti WordPressin skaalautuvuuden selvittäminen sisällön näkökulmasta onnistui erittäin hyvin.

Jo kuukausi sivuston julkaisun jälkeen sivuston orgaaninen liikenne oli kasvanut 17-kertaiseksi ja kuusi kuukautta julkaisun jälkeen 57-kertaiseksi.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Hill Auditin uusi brändi-ilme ja verkkopalvelu

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Hill Audit on tilintarkastukseen ja taloushallinnon asiantuntijapalveluihin erikoistunut yritys, joka tarjoaa kattavasti tilintarkastuspalveluita, varmennuspalveluita, yhtiöoikeudellista neuvontaa, kirjanpidon asiantuntemusta ja verokonsultointia. Vuoden 2024 syksyllä Hill Audit päätti lähteä uudistamaan brändiään ja verkkosivustoaan digitoimisto redandbluen kanssa. Lähtökohdat uudistukselle Hill Auditin brändi-ilmeelle ja verkkosivustolle kaivattiin uudistusta ja päivitystä tähän päivään. Brändille toivottiin raikkaampaa ja nuorekkaampaa ilmettä, joka heijastaisi […] Lue lisää

Rakennusliitto

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Rakennusliiton vanha verkkosivusto kaipasi uudistusta monella rintamalla. Sisältöä oli runsaasti, mutta tiedon löytäminen ja palveluiden äärelle pääseminen oli käyttäjille haastavaa. Jäsenet kokivat sivuston sekavaksi ja monimutkaiseksi käyttää, erityisesti asiointiin ja jäsenetuihin liittyvissä kysymyksissä. Myös uusien jäsenten houkuttelu oli vaikeaa, kun liittymiseen ohjaavat sisällöt ja polut eivät erottuneet riittävästi. Samalla haluttiin vahvistaa liiton viestintää ja […] Lue lisää

Sustera

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Sustera on johtava kiinteistön elinkaaren asiantuntijayritys, joka auttaa asiakkaitaan tekemään rakennuksistaan kestäviä ja arvokkaita investointeja tulevaisuuteen. Sustera tunnettiin aiemmin nimellä Raksystems, ja se palvelee asiakkaita etupäässä Suomessa ja Ruotsissa. Susteran verkkosivustouudistus oli keskeinen osa uuden brändin lanseerausta. Hanke oli luottamuksellinen ja kiireellinen, ja tavoitteena oli luoda brändiä tukeva ja käyttäjäystävällinen verkkosivusto, yksi Suomen ja toinen […] Lue lisää

Alfame verkkosivustototeutus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Alfame on voimakkaasti kasvava ohjelmistoyritys, joka brändiuudistuksen yhteydessä tarvitsi myös uuden HubSpot-verkkosivuston. Valinta alustasta oli selkeä, myynnin ja markkinoinnin putken ollessa jo HubSpotin alustalla. Brändi-ilmeen uudisti IVALO Creative Agency. MEOMin vastuulla oli sivuston teknisen toteutus, web-markkinointi ja projektinveto. Kävimme myös läpi Alfamen käytössä olevat HubSpot-automaatiot sekä mainonnan ja SEOn tilannetta, ja löysimme yhdessä näihin toimivia […] Lue lisää

Humm.fi verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Finnchat ja Northbound päättivät laittaa hynttyyt yhteen ja uudeksi nimeksi tuli Humm. Humm on monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin ammattilainen. MEOM pääsi toteuttamaan uunituoreelle brändille verkkosivuston. MEOM vastasi toteutuksessa web designista ja teknisestä toteutuksesta. Brändistä, kuvamaailmasta ja visuaalisesta identiteetistä vastasi Sam Jamsen. Tärkeimpiä asioita projektissa oli uuden brändin jalkauttamisen lisäksi uudistuneen ja laajentuneen palvelutarjoaman esilletuonti selkeällä […] Lue lisää

Superson

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin. Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan. Sivustouudistusta toteuttamaan […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun