Zadaa.co verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Zadaa on Pohjois-Euroopan suurin secondhand-vaatteiden markkinapaikka, jossa on myynnissä yli neljännesmiljoona tuotetta. Toteutimme markkinapaikka-sovelluksesta WordPress-sivustoversion.

Tavoitteena on ohjata asiakkaita yhä paremmin palvelun pariin massiivisesti kasvavan hakukonenäkyvyyden avulla. Samalla on tärkeää tarjota sivustolla laadukkaita tuotteita ja ohjata asiakkaat Zadaa-sovellukseen.

Sivusto toteutettiin asiakkaan toimittaman layoutin mukaan. WordPressiin tuotiin Zadaan sovelluksessa olevat tuotteet ja ne julkaistiin kuudella eri kielellä. Kaikki kieliversiot huomioiden tuotteiden yhteenlaskettu lukumäärä nousi peräti 1,5 miljoonaan.

Tuotteiden ajantasaista esittelyä varten rakensimme integraation Zadaan tuotetietokantaan, josta haetaan uudet ja päivitetyt tuotetiedot, keskimäärin noin 25 000 hakua päivässä. Jotta sivusto toimisi jouhevasti ja erilaiset tuotelistaukset sekä brändihaku latautuisivat nopeasti, hyödynsimme työssä WordPressin eri välimuistikerroksia.

Projekti oli mielenkiintoinen haaste. Erityisesti WordPressin skaalautuvuuden selvittäminen sisällön näkökulmasta onnistui erittäin hyvin.

Jo kuukausi sivuston julkaisun jälkeen sivuston orgaaninen liikenne oli kasvanut 17-kertaiseksi ja kuusi kuukautta julkaisun jälkeen 57-kertaiseksi.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Superson

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin. Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan. Sivustouudistusta toteuttamaan […] Lue lisää

Keslan extranet-verkkopalvelu jälleenmyyjille

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Kesla Oyj kehittää työkoneita, teknologiaa ja palveluita asiakkaidensa kestävään menestykseen. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Yhteistyössä Keslan kanssa kehitetty eKesla-järjestelmä tukee globaalia jälleenmyyjäverkostoa ja palvelee loppuasiakkaita ympäri maailman. Järjestelmä mahdollistaa varaosakyselyiden, uusien laitteiden takuurekisteröintien ja takuuhakemusten käsittelyn saumattomasti. Prosessi tarjoaa reaaliaikaisen näkyvyyden kaikille osapuolille, mikä parantaa […] Lue lisää

Sustera

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Sustera on johtava kiinteistön elinkaaren asiantuntijayritys, joka auttaa asiakkaitaan tekemään rakennuksistaan kestäviä ja arvokkaita investointeja tulevaisuuteen. Sustera tunnettiin aiemmin nimellä Raksystems, ja se palvelee asiakkaita etupäässä Suomessa ja Ruotsissa. Susteran verkkosivustouudistus oli keskeinen osa uuden brändin lanseerausta. Hanke oli luottamuksellinen ja kiireellinen, ja tavoitteena oli luoda brändiä tukeva ja käyttäjäystävällinen verkkosivusto, yksi Suomen ja toinen […] Lue lisää

Boksi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Boksi tarvitsi brändiuudistuksen yhteydessä uuden HubSpot-verkkosivuston. Kumppaniksi valikoitui MEOM, ja brändin suunnittelusta vastasi Kallan & Co. MEOM vastasi brändi-identiteetin tuomisesta verkkosivustolle sekä sen teknisestä toteutuksesta. Sivuston suunnittelussa käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien viilaamiseen. Visuaalisia markkinoijia ja sisällöntuottajia puhutellessa brändiä vaikuttavasti esittelevä sivusto on välttämättömyys. Sivuston sisältö kirjoitettiin tarkkaan designin mukaisesti, jotta copy istuu myös visuaalisina elementteinä […] Lue lisää

Coxan uusi intranet-verkkopalvelu

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tekonivelsairaala Coxa Oy on Suomen ainoa ja pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Coxassa tehdään Euroopan vaikuttavimpia polvi- ja lonkkatekonivelleikkauksia. Mediasignal toteutti Coxa Oy:lle kattavan intranet-ratkaisun, joka tukee Coxan sisäistä viestintää ja työntekijöiden ohjeistusta. Toteutettu kokonaisuus kattoi projektin läpiviennin ja suunnittelun sekä teknisen toteutuksen ja monipuoliset integraatiot taustajärjestelmiin. Koska intranet on kriittinen työkalu Coxan päivittäisessä potilastyössä, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun