Zadaa.co verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Zadaa on Pohjois-Euroopan suurin secondhand-vaatteiden markkinapaikka, jossa on myynnissä yli neljännesmiljoona tuotetta. Toteutimme markkinapaikka-sovelluksesta WordPress-sivustoversion.

Tavoitteena on ohjata asiakkaita yhä paremmin palvelun pariin massiivisesti kasvavan hakukonenäkyvyyden avulla. Samalla on tärkeää tarjota sivustolla laadukkaita tuotteita ja ohjata asiakkaat Zadaa-sovellukseen.

Sivusto toteutettiin asiakkaan toimittaman layoutin mukaan. WordPressiin tuotiin Zadaan sovelluksessa olevat tuotteet ja ne julkaistiin kuudella eri kielellä. Kaikki kieliversiot huomioiden tuotteiden yhteenlaskettu lukumäärä nousi peräti 1,5 miljoonaan.

Tuotteiden ajantasaista esittelyä varten rakensimme integraation Zadaan tuotetietokantaan, josta haetaan uudet ja päivitetyt tuotetiedot, keskimäärin noin 25 000 hakua päivässä. Jotta sivusto toimisi jouhevasti ja erilaiset tuotelistaukset sekä brändihaku latautuisivat nopeasti, hyödynsimme työssä WordPressin eri välimuistikerroksia.

Projekti oli mielenkiintoinen haaste. Erityisesti WordPressin skaalautuvuuden selvittäminen sisällön näkökulmasta onnistui erittäin hyvin.

Jo kuukausi sivuston julkaisun jälkeen sivuston orgaaninen liikenne oli kasvanut 17-kertaiseksi ja kuusi kuukautta julkaisun jälkeen 57-kertaiseksi.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Metropolian uusi verkkomedia Metrospektiivi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Metrospektiivi-verkkomedia korvaa aiemmat hajautuneet julkaisukanavat ja tarjoaa luontevan tavan tutustua Metropolia Ammattikorkeakoulun monipuolisiin sisältöihin yhdessä paikassa. Metrospektiivi tukee korkeakouluosaamisen näkyvyyttä Metropolia on pääkaupunkiseudulla toimiva kansainvälinen ja monialainen ammattikorkeakoulu. Metropolia muodostaa yli 18 000 opiskelijan ja yli 1 000 asiantuntijan yhteisön, jossa erilaiset ihmiset ja maailmat kohtaavat. Metropolia toteuttaa korkeatasoista tutkimusta ja kehitystyötä, joiden näkyväksi tekemiseen […] Lue lisää

Humm.fi verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Finnchat ja Northbound päättivät laittaa hynttyyt yhteen ja uudeksi nimeksi tuli Humm. Humm on monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin ammattilainen. MEOM pääsi toteuttamaan uunituoreelle brändille verkkosivuston. MEOM vastasi toteutuksessa web designista ja teknisestä toteutuksesta. Brändistä, kuvamaailmasta ja visuaalisesta identiteetistä vastasi Sam Jamsen. Tärkeimpiä asioita projektissa oli uuden brändin jalkauttamisen lisäksi uudistuneen ja laajentuneen palvelutarjoaman esilletuonti selkeällä […] Lue lisää

Luoto.info – Syöpäjärjestöjen multisite-kokonaisuus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Luoto.info-verkkopalvelu rakennettiin WordPressin Gutenberg-alustalle multisite-ratkaisulla, tukemaan Syöpäjärjestöjen keskustelutukea eri alueilla ympäri Suomen. Toteutuksessa saavutettavuus, helppo käyttö ja keskitetty sisällönhallinta olivat keskiössä. Luoto.info toimii tärkeänä osana Syöpäjärjestöjen viestintää, tarjoten saavutettavaa tukea syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Kyseessä on 15 sivuston multisite-kokonaisuus, jossa on pääsivusto ja 14 aluekohtaista sivustoa. Samalla rakennettiin Luoto-brändin mukainen upotettava bannerielementti ohjaamaan Luotoon, […] Lue lisää

Superson

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin. Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan. Sivustouudistusta toteuttamaan […] Lue lisää

Visual Components

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Visual Components tekee softaa teollisuuden 3D-suunnitteluun ja simulointiin sekä robottien off-line-ohjelmointiin. Yrityksen kotipaikka on Helsinki ja sen palveluksessa on yli 130 henkilöä. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti yli 40 kumppanin voimin. Visual Components etsi kumppania brändin ja verkkosivuston uudistamiseen, johon valikoiduimme yhdessä suunnittelutoimisto 358:n kanssa. 358 vastasi brändistä ja visuaalisesta identiteetistä, MEOM sen tuomisesta verkkosivustolle, teknisen toteutuksen […] Lue lisää

Boksi.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Boksi tarvitsi brändiuudistuksen yhteydessä uuden HubSpot-verkkosivuston. Kumppaniksi valikoitui MEOM, ja brändin suunnittelusta vastasi Kallan & Co. MEOM vastasi brändi-identiteetin tuomisesta verkkosivustolle sekä sen teknisestä toteutuksesta. Sivuston suunnittelussa käytettiin paljon aikaa yksityiskohtien viilaamiseen. Visuaalisia markkinoijia ja sisällöntuottajia puhutellessa brändiä vaikuttavasti esittelevä sivusto on välttämättömyys. Sivuston sisältö kirjoitettiin tarkkaan designin mukaisesti, jotta copy istuu myös visuaalisina elementteinä […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun