IAB Finland järjestää “iPad-seminaarin” torstaina 18.11.2010

Perttu Tolvanen

Torstaina on Helsingissä tarjolla tarinoita lehtien tekemisestä iPadille ja etenkin mainostajien kokemuksia uudesta kanavasta. Tarjolla on myös kansainvälisiä kuulumisia parhaista sosiaalisen median caseista vuodelta 2010. Verkkomainonnan kasvua ja kehitystä ajava IAB järjestää torstaina Helsingissä aamupäivän mittaisen maksullisen seminaarin, jossa esitellään mm. Otavamedian iPad-kokemuksia. Otavamediahan on tuonut mm. Suomen Kuvalehden, Suosikin ja Tekniikan Maailman iPadille.

Video Suomen Kuvalehdestä iPad-laitteella:

Puhujina on seminaarissa mm. Tom Ollerton Lontoolaisesta Skive-toimistosta, Peder Bonnier Bonnier-konsernista, Troels Smit MediaMind Nordics –toimistosta. Otavamedian iPad-kokemuksista kertoo Kirsi Kupila. Seminaarin hinta on IAB-jäsenille 150 euroa ja ei-jäsenille 300 euroa (+alv.).

>> Seminaarin tarkka ohjelma löytyy IAB:n kotisivuilta.

PS. Vierityspalkin lukijoille on tarjolla kaksi (2) ilmaislippua, jotka jaetaan kahdelle nopeimmalle tämän artikkelin kommentoijalle. Kommentoi juttua, kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin pääset seminaariin. Lippu on henkilökohtainen.

Aiheet: tapahtumat

Perttu Tolvanen

Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja omistaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton toimija, joka auttaa asiakkaita suunnittelemaan digitaalisia palveluita, valitsemaan sopivimmat teknologiat ja kilpailuttamaan osaavimmat kumppanit. Pertun yhteystiedot.
  1. Teemu says:

    Mielestäni yksi kiinnostavimmista muutoksista mitä iPad, Kindle ja moni muu printtimedioiden lukutapoja mahdollisesti muuttava laite tuo on murros jakelukanavissa. Ns. iTunesin malli on osoittanut vahvuutensa. Siinä ns. broker on todella vahvoilla, kun markkinapaikalla on vain riittävästi julkaisijoita ja kuluttajia.