Fitter

Fitter valmistaa räätälöityjä ruokia treenaajille ja urheilijoille. Konsepti on uusi ja Suomessa uniikki: annoksien ravintoarvot kaloreineen ja proteiineineen pystyy itse valitsemaan verkkokaupasta. Sapuskat toimitetaan asiakkaan valitsemalle kuntosalille.
Verkkosivuihin nojaavana bisneksenä teknologian täytyi olla tip top kunnossa. Jättiprojektiin kuului verkkosivujen ja kauppatoimintojen lisäksi brändin suunnittelu kohderyhmän määrittelystä arvolupaukseen ja logosuunnittelusta printtimateriaaleihin.
Oman mausteensa projektille toi verkkokaupan taustalla toimivan laskurin toteutus. Laskuri pyörittelee hintoja ja ravintoarvoja annokselle sitä mukaa, kun kävijä säätää niitä kaupasta mieleisekseen.
Verkkokaupan moottorina toimivaa WooCommercea päästiin räätälöityjen toimintojen myötä puukottamaan aika rankasti palvelemaan Fitterin toimintamallia. Lopputulosta voisi kuvailla onnistuneeksi.
Yrityksen toiminta on lähtenyt verkkosivujen julkaisun jälkeen vahvasti liikkeelle ja tilauksia on tullut mukavasti.
“Haastava ja tarkkaan räätälöity nettisivuprojekti vedettiin mallikkaasti maaliin aikataulussa. Fitterin monimutkaisen verkkokaupan luominen onnistui hyvin. Pieniä lisätöitä teetettiin varmaan päivittäin sitä mukaa, kun projekti eteni ja tiesimme mitä todella tarvitsimme. Sivututka hoiti nämä kaikki todella nopealla vasteajalla. Brändityö tehtiin kanssa Sivututkalla ja siitä tuli loistava ja katu-uskottava. Varsinkin alkupään Core-harjoitus jäi mieleen ja loi pohjan kaikelle viestinnällemme ja näkyvyydellemme ulospäin.”
– Lauri Rauhala, CEO Fitter Oy