Peurunka

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Peurungan uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan kokonaisuuden: mobiilioptimoitu ja saavutettavuuskriteerit huomioiva sivusto heijastaa Peurunkaa uudella tavalla.

Tule viihtymään Peurunkaan!

Peurunka on kylpylähotelli ja lomakeskus Keski-Suomessa, Laukaan kunnassa. Se tarjoaa monipuolisia palveluita ja aktiviteetteja asiakkailleen, kuten kylpylä-, wellness- ja urheilumahdollisuuksia sekä majoitus- ja ravintolapalveluita. Peurunka on suosittu matkailukohde erityisesti rentoutumisesta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille vierailijoille. Lisäksi Peurunka toimii tapahtumien ja konferenssien järjestyspaikkana.

Trimedia sai kunniatehtäväkseen uudistaa Peurungan verkkosivuston. Vuonna 2023 Trimedia otti vastuulleen sivuston ylläpidon ja samalla todettiin asiakkaan kanssa että sivusto kaipasi kevennystä niin sisällönhallinnan kuin ulkoasun ja käytettävyydenkin suhteen. Tavoitteena oli luoda mobiilioptimoitu ja saavutettavuuskriteerit huomioiva sivusto, joka heijastaisi Peurunkaa uudella tavalla.

Suunnittelutyö aloitettiin nykyisen sivuston läpikäynnillä ja yhteistyössä asiakkaan kanssa mietittiin ratkaisuja näihin ongelmiin. Uuden ilmeen suunnittelussa pyrittiin kuvaamaan Peurunkaa ajanmukaisesti. Lisäksi tärkeässä roolissa oli Booking-hotellivarausjärjestelmän integroiminen sivustolle sujuvasti modulaarisia lohkoja hyödyntäen.

Keskiössä sisältötyypit ja hallittavuus

Sivustolta haluttiin enemmän kuin perinteinen tapahtumalistaus, ja siksi kiinnitettiin erityistä huomiota esitystapaan ja visuaalisuuteen, mikä helpottaa esimerkiksi lippujen ostamista suoraan sivustolta. Sisältöjen hallinnan kannalta keskeistä oli erilaisten sisältötyyppien, kuten kampanjoiden, tapahtumien ja artikkeleiden, helppo hallinta ja niiden tehokas käyttö sivustolla. Visuaalisen ilmeen ja jatkuvan analytiikan suunnittelusta vastaa Suomen Digimarkkinointi Oy.

Yhteistyö jatkuu edelleen ylläpidon ja jatkokehityksen merkeissä, jonka aikana sivustolle on luotu jatkokehityksenä mm. hankerekisteri.


Sinua voisi kiinnostaa myös

MIELI ry Hyvän mielen työpaikka® -merkki

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Hyvän mielen työpaikka® -merkki on käytännönläheinen työväline organisaatioille. Se kannustaa pysähtymään mielenterveyden äärelle ja tunnistamaan tekijöitä, jotka lisäävät mielenterveyden voimavaroja työssä tai kuluttavat niitä. Merkki rohkaisee yrityksiä johtamaan mielenterveyttä suunnitelmallisesti sekä motivoi työpaikkoja muokkaamaan omia toimintatapojaan ja rakenteitaan mieliystävällisemmiksi. Toistaiseksi maksuttoman Hyvän mielen työpaikka®-merkin myöntää MIELI Suomen Mielenterveys ry. Aloitus ja tavoitteet Suunnittelu aloitettiin työpajassa, […] Lue lisää

Ensto

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Modernin liiketoiminnan tarpeita vastaava verkkosivusto Ensto on kansainvälinen teknologiayhtiö ja perheyritys, joka mahdollistaa vihreää siirtymää toimittamalla luotettavia, turvallisia ja kestäviä ratkaisuja sähkönjakeluun. Enston liiketoimintaympäristö oli muuttumassa, mikä loi tarpeen uudistaa tapaa, jolla sen tarjoamat innovatiiviset ratkaisut esitetään verkossa. Yrityksen tavoitteena oli liiketoiminnan ja myynnin kasvun lisäksi laajentuminen globaalisti, ja tähän kaivattiin tukea verkkosivuston ja brändin […] Lue lisää

I-valo verkkosivu ja -kauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Iittalan lasitehtaasta teollisuusvalaistuksen kärkeen I-Valo on perinteinen valaisinalan yritys, joka on yli 50 vuoden aikana toimittanut tuhansia erilaisia valaistusratkaisuja eri kohteisiin. Valaisinsuunnittelun juuret ulottuvat kuuluisaan Iittalan lasitehtaaseen, mutta tänä päivänä I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 28 maassa.Tuotannosta suurin osa on teollisuusvalaistusta, joka menee vientiin ympäri maailman. Valoa kansalle verkkosivuston ja […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Mediataitokoulu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Mediataitokoulu on Kansallisen audiovisuaalisen instituutin ylläpitämä verkkopalvelu, joka on suunnattu kouluissa, päiväkodeissa, kirjastoissa ja järjestöissä toimiville mediakasvattajille. Palvelusta löytyy oppimiskokonaisuuksia, jotka auttavat käsittelemään mediaan liittyviä kysymyksiä oppilaiden ja asiakkaiden kanssa. Kansallinen audiovisuaalinen instituutti halusi uudistaa sivuston kokonaisvaltaisesti ja uudistuksessa haluttiin erityisesti muutos materiaalipankin käytettävyyteen sekä sivuston nopeuteen ja käyttövarmuuteen liittyen. Työpajatyöskentelyllä alkuun Projekti alkoi kattavalla […] Lue lisää

Verdis – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Verkkosivustouudistuksen lähtökohdat Verdiksen ja G-Worksin yhteistyö alkoi vuonna 2019, kun uudistimme silloisen Urbaserin verkkosivuston. Vuonna 2023 tapahtuneiden yrityskauppojen myötä yritys sai uuden nimen, Verdis, ja sen visuaalinen ilme päivitettiin. Verkkosivuston uudistaminen tuli ajankohtaiseksi, jotta uusi brändi-ilme saataisiin näkyviin myös digitaalisessa ympäristössä. Projektissa pääkehittäjänä toiminut Altti pääsi uudistamaan Verdiksen verkkosivuston jo toistamiseen. Edellinen uudistus yli viisi […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun