Chilit

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Chilit – Osaa. Ehtii. Uskaltaa.

Chilit tuottaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja IT-ympäristöjen hallintaan sekä kehittämiseen. Yritys tarjoaa erinomaista palvelua oikealla asenteella, ilman turhaa byrokratiaa ja tuskastuttavaa palvelu­hierarkiaa. Toisin sanoen IT-palveluita jatkuvalla palvelu­asenteella. Vuonna 2018 Chilit Oy:n liikevaihto oli lähes 34 miljoonaa euroa.

Yhteistyötä jo kahden sivuston ajan

Sininen Härkä on aloittanut Chilitin kanssa yhteistyön jo vuonna 2016. Silloin rakennettiin sivusto toisen kumppanin tekemillä sisällöillä sekä ulkoasulla. Sivusto toimi useamman vuoden hyvin, mutta muuttuva palveluvalikoima ja sivuston muuttuneet vaatimukset aiheuttivat ongelmia – asiakkaiden ja kumppaneiden oli hankala saada selvää, että mitä tehdään ja miksi. Tärkein tieto hukkui lukuisten palvelusivujen joukkoon.

Alkuvuonna 2018 Sininen Härkä istui Chilitin kanssa yhteisen ongelman kanssa saman pöydän ääreen ja päätettiin aloittaa sivustoprojekti täysin puhtaalta pöydältä. Kevään 2018 aikana rakennettiin uusi sivusto tiiviissä yhteistyössä Chilitin markkinointivastaavan kanssa. Sivuston pääasiallinen tavoite on välittää Chilitin palvelut ja arvot selkeästi loppuasiakkaalle. Monet Chilitin palveluista ovat melko abstrakteja, joten visuaalisella viestinnällä on sivustolla suuri merkitys. Sisältöjen puolesta sivusto täytyi rakentaa mahdollisimman helposti muokattavaksi. Tämä puski Sinistä Härkää tekemään ketteriä ratkaisuja ja ajattelemaan laatikon ulkopuolelta. Lopputulos on miellyttänyt niin asiakasta kuin loppuasiakkaita.

Yhteistyö jatkuu markkinoinnilla

Jatkossa yhteistyö Sinisen Härän ja Chilitin välillä jatkuu mainonnan parissa. Volyymia verkkosivujen kävijöihin tuodaan muun muassa Google Adsin teksti- ja Display-mainonnalla.

Asiakkaan referenssilausunto

Yhteistyö Sinisen Härän kanssa on joustavaa, nopeaa ja toimii moitteettomasti. Nettisivuprojektimme toteutui aikataulussa ja annetussa budjetissa. Aloitimme projektin yhteydessä myös digimarkkinoinnin, joka on tuonut sivustollemme lisää kävijöitä ja kasvattanut liidien määrää.

-Timo Lipiäinen
Markkinointijohtaja
Chilit Oy

Jätä kommentti