Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Kasvualustan – eli mullan – myyntiin erikoistunut Torpanpiha halusi kasvattaa kuluttajaliiketoimintaa merkittävästi sekä siirtää myynnin täyspainoisesti verkon puolelle. Ratkoimme haasteen asiakkaan kanssa luomalla Torpanpihalle uuden näyttävän brändi-ilmeen, asiakkaan ostopäätöstä helpottavat verkkosivut sekä -kaupan ja toteutimme sisältövetoisen digimarkkinointikampanjan. Uudelle kasvusuunnitelmalle toimiva toteutus Torpanpihan tarina alkoi siitä, kun yrityksen emoyhtiö Tieluiska Oy tarvitsi omiin maanrakennushankkeisiin laadukasta multaa. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Kiinteistö Oy Kärrykartano on Kurikan kaupungin omistama yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon kiinteistöosakeyhtiö. Yhtiön verkkopalvelu uudistettiin vuonna 2021 viimeisimpien kuntaliitosten jälkeen, vastaamaan käyttäjäystävällisesti kuntalaisten vuokra-asumisen tarpeisiin. Verkkopalvelusta löytyvät yhtiön vuokraamat noin 600 asuntoa. WordPressilla toteutetun verkkopalvelun suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomiota hakutoimintoon sekä mobiilikäytettävyyteen. Uusi sivusto tarjoaa Kärrykartanon asiakkaille mahdollisuuden selata vapaita ja vapautumassa olevia asuntoja, sekä lähettää […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Rani Plast on Suomen suurin muovikalvojen valmistaja ja Morgan Digitalin pitkäaikainen asiakas. Siksi Rani Plast kääntyi Morganin puoleen, kun oli aika uusia yrityksen verkkosivusto. Tärkein syy uudistukselle oli uudistettu brändi ja sen myötä päivitetty visuaalinen ilme. Morgan suunnitteli Rani Plastille ilmavan, vaalean, nelikielisen sivuston, jossa kävijöiden on helppo löytää heitä kiinnostavat asiat. WordPress-ympäristö toteutettiin network/multisite-asennuksena, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Palvelun tyyppi: Teollisen B2B -yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa JL-Tuotteet Oy on suomalainen kemianteollisuuden yritys, joka kehittää ja valmistaa maailman innovatiivisimpia ympäristöystävällisiä kemikaaleja metsä- ja autoteollisuuden tarpeisiin. Tuotteet ovat turvallisia niin ympäristön kuin käyttäjienkin kannalta. JL-Tuotteiden tuotekehitys ja tuotantolaitos sijaitsevat Pirkanmaalla, mistä tuotteita toimitetaan ympäri Suomen. Kevään 2021 aikana valmistui JL-Tuotteiden uusi verkkokauppa, jonka toteutuksesta vastasi […] Lue lisää
GDPR2DSM-hanke tarjoaa mikro- ja pk-yrityksille tietoa ja työkaluja tietosuojasta huolehtimiseen. Hankkeella vahvistetaan pk-yritysten kykyä varmistaa, että niiden tietojenkäsittelyn käytännöt täyttävät yleisen tietosuoja-asetuksen vaatimukset. GDPR2DSM-hankkeen rahoittajana toimii Euroopan unionin perusoikeudet, tasa-arvo ja kansalaisuus -ohjelma ja hanketta kordinoi Tietosuojavaltuutetun toimisto hankekumppaninaan TIEKE. Rakensimme hankkeelle WordPress-pohjaisen verkkosivuston ja kyselytyökaluliitännäisen, jonka avulla on mahdollista luoda yritysten tietoturvaa kartoittavia kyselyitä. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Naava tarvitsi uuden kumppanin Hubspot-sivustonsa kehittämiseen. Sivustosta haluttiin tukevan paremmin digitaalista myyntiä sekä tuovan Naavasta ammattimaisemman kuvan kävijälle. Vaihtoehtoina oli käytännössä vanhan sivuston kehityksen jatkaminen tai aloittaminen uuden tekeminen täysin alusta. Alun tutustumisen jälkeen totesimme yhdessä, että sivuston tekninen pohja kannattaa tehdän täysin uusiksi. Samalla päädyttiin tuomaan sivuston visuaalisuus uudelle tasolle erityisesti sivuston tärkeimmillä sivuilla, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Prevex on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on erikoistunut vesilukkojen valmistukseen. Vuosien saatossa sekä yrityksen brändi että verkkosivusto olivat päässeet vanhentumaan, eikä ilme enää vastannut tuotteiden korkeaa laatua. Morgan toteutti Prevexille perinpohjaisen brändiuudistuksen, minkä jälkeen uutta sivustoa alettiin suunnittelemaan uuden ilmeen mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelussa huomioitiin tulevan digimarkkinoinnin tarpeet sekä se tosiasia, että Prevexin pääasiakkaat ovat B2B-puolelta. […] Lue lisää
Team Sportia 10 on vuonna 1984 perustettu tamperelainen jääurheiluliike, joka tunnetaan laadukkaasta ja ammattitaitoisesta palvelustaan, sekä laajasta yhteistyöstä jääurheiluseurojen kanssa. Yrityksen verkkosivusto uudistettiin aiemmasta, suljetun lähdekoodin vanhentuneesta ratkaisusta käyttäjäystävälliseksi ja mobiiliresponsiiviseksi WordPress-sivustoksi, josta verkkokauppaosuutta on tukemassa WooCommerce-lisäosa. Verkkokauppa sisältää 1500+ tuotetta, ja yhdestä tuotteesta voi olla valittavien ominaisuuksien vuoksi kymmeniä eri variaatioita. Generaxion vastasi kokonaisuudessaan […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Vello on suomalainen ajanvaraus- ja maksupalveluita tarjoava yritys, joka palvelee esimerkiksi kauneus- ja liikunta-alojen toimijoita sekä lääkäreitä ja psykologeja. Vello on myös Valviran rekisteröimä asiakas- ja potilastiedon tietojärjestelmä. Toteutimme Vellon kanssa verkkosivujen uudistusprojektin, jolla tavoiteltiin etenkin helppokäyttöisyyttä, joustavuutta ja laadukasta teknistä toteutusta. Vellon aiempi sivusto oli kovakoodattu, eli sivujen, tekstien ja kuvien lisäys piti tehdä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Zeroni Oy on työturvallisuuden valvontaan ja turvallisuuskulttuurin kehittämiseen keskittyvä yritys, jonka ohjelmistoratkaisut digitalisoivat arkea rakennusalalla, investointihankkeissa ja teollisuudessa. Generaxion toteutti Zeronille kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen tukemaan yrityksen tavoitetta kasvaa maan johtavaksi työturvallisuuspalvelujen tarjoajaksi. Osana brändiuudistusta muuttui myös yrityksen nimi, ja uusi brändi jalkautettiin uudessa verkkopalvelussa, joka suunniteltiin tukemaan saumattomasti liiketoimintastrategiaa. Aiempi sivusto oli toteutettu WordPressillä, joten oli luontevaa […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Laitila Arkkitehdit on kaupalliseen rakentamiseen ja asiantuntijapalveluihin keskittynyt arkkitehtitoimisto. Uudistimme Laitila Arkkitehtien brändin vastaamaan kasvavan toimiston tarpeita ja toteutimme uuden brändin mukaisen verkkosivustouudistuksen. Uudella sivustolla haluttiin erityisesti hyödyntää inbound-metodeja ja rakentaa se niin, että sivusto tukee liidien generointia ja sisältöjen helppoa päivitettävyyttä. Uusi verkkosivusto rakennettiin WordPressin Gutenberg-editorin avulla, jolla sisältöjen syöttö ja muokkaaminen on helppoa. […] Lue lisää
Taloturva on mukava, kotimainen ja aidosti avulias omakotitalojen remontoinnin asiantuntija. Tehtävämme oli uudistaa Taloturvan sivusto vastaamaan paremmin kasvaviin tarpeisiin: Taloturvan tulee näkyä kaikissa kanavissa johtavana, kotimaisena ja ennen kaikkea ystävällisenä asiantuntijana. Palveluvalikoiman lisäksi sivustolla esitellään maksutonta tietoa kaikkeen kodin arvon säilyttämiseen ja ylläpitoon liittyvään. Uudistimme ilmeen brändivärin ja fontin ympärille. Sivuston käyttäjät ohjataan konversiota kohti. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Uudistimme teknologiayhtiö HeiaHeian verkkosivuston vastaamaan paremmin yrityksen liiketoiminnan tavoitteita erityisesti kansainvälisen kasvun avuksi. Tavoitteena oli rakentaa sivusto, joka mahdollistaa SaaS-palveluna tarjottavan pelillistetyn hyvinvointityökalun ketterän markkinoinnin ja HeiaHeian tiimille helpon sisällönhallinnan. Yhteistyön osa-alueet: – visuaalisen identiteetin jalkautus verkkoon – käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnittelu – konversiopisteiden suunnittelu – sivuston ylläpidettävyyden suunnittelu ja toteutus – HubSpot-sivuston modulaarinen toteutus – […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille
Lähtötilanne: Brändiuudistuksen yhteydessä tulisi uusia UNIKA:n verkkosivut sekä tuoda opiskelijamateriaali verkkoon verkkokurssin muodossa. UNIKA on ainoa ilmainen yksityinen hiusalan koulutuskeskus Suomessa. Ratkaisu: Suunnittelimme verkkopalvelun käyttöliittymän suunnittelutoimisto Aivopesulan luoman visuaalisen ilmeen mukaan. Verkkopalvelu toteutettiin WordPress-alustalle. Kurssikokonaisuus toteutettiin LearnDash-verkkokurssialustalla. Kokonaisuus rakennettiin kehittämämme Jcore WordPress teeman pohjalta. Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
MEOM rakensi Smartumille sivuston HubSpotin uuden sisällönhallintajärjestelmän päälle, jolla otetaan kaikki teho irti markkinoinnin automaatioista samalla kun sivuston sisältöjen päivittäminen on helppoa. Verkkosivuston uudistuksen päätavoitteita oli helppo sisällönhallinta ja päivittäminen. Hakukoneoptimointi, suorituskyky, käytettävyys ja analytiikka nousivat myös prioriteettilistan kärkeen. Smartum vastasi itse sivuston suunnittelusta, MEOM teki teknisen toteutuksen. Ostoprosessin aikana sopivimmaksi julkaisualustaksi nousi HubSpot, jota […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
RadioMedia on suomalainen kaupallisten radiotoimialan kattojärjestö, jäseninään 31 yksityistä radioyhtiötä, jotka toimivat merkittävinä viestijöinä yhteiskunnassamme tavoittaen lähes 90 % suomalaisista viikottain. RadioMedian jäsenyhtiöt omistavat 90 % Suomessa myönnetyistä ohjelmistotoimiluvista ja lähes 100 % kaupallisen radiotoimialan liikevaihdosta tulee RadioMedian jäsenasemilta. RadioMedian vanhan sivuston tuen (Drupal 7) lähestyessä loppuaan RadioMedia otti Contrastiin yhteyttä tarpeenaan tehdä kokonaisvaltainen verkkosivustojen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa
Solidaarisuus on vuonna 1970 perustettu suomalainen kehitysyhteistyöjärjestö. Solidaarisuus tekee merkittävää työtä naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämiseksi, köyhtymisen pysäyttämiseksi sekä globaalin muutoshalun edistämiseksi. Solidaarisuus on ollut rakas asiakkaamme vuosien ajan ja olemme toimineet heidän tiiviinä digikumppanina aina vuodesta 2017 lähtien. Viimeisimpänä projektina loimme Solidaarisuudelle täysin räätälöidyn aineettomien lahjojen Woocommerce-pohjaisen verkkokaupan, josta fyysisen materian sijaan on mahdollista ostaa […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Saari on pohjoismaisesta muotoilusta ammentava keittiö- ja säilytyskalustevalmistaja. Kalusteet räätälöidään mittatilauksena asiakkaalle ja ne valmistetaan Saaren omalla tehtaalla Salossa. Saari tunnetaan korkeasta laadusta, hyvästä muotoilusta ja käsityötaidon suvereenista hallinnasta vahvasti teollistuneessa markkinassa. Rakensimme nopean ja kevyen headless-palvelun Saarelle, joka vastaa asiakaskunnan vaativaan makuun. Suunnittelu Koska Saaren tuotteet ovat moderneja ja yksilöllisesti suunniteltu käyttäjän tarpeisiin, myös […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Oy Scanvarm Ab maahantuo ilma- ja maalämpöpumppuja, viilennyslaitteita sekä suurtehoilmanpuhdistimia. Uudistimme Scanvarmin verkkosivuston keväällä 2021. Uudistuksen tavoitteena oli selkeyttää sivustoa, sen hallintaa sekä tehdä siitä nopeasti latautuva, hakuneoptimoitu ja helppokäyttöinen kaikilla päätelaitteilla. Sivustolle haluttiin luoda moderni, harmoninen ja selkeä ulkoasu, jonka pääroolissa ovat tuotetieto ja muut sisällöt. Kuvapaikat on suunniteltu niin, että uusien kuvien lisääminen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Sympa on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä kotimainen perheyritys. Sympan pilvipalveluna toimivaa HR-järjestelmää käytetään jo yli 100 maassa. Sympa Marketplace kehitettiin, jotta Sympan ja sen kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla olisi oma, helppokäyttöinen verkkokauppansa, jossa asiakkaat voivat kätevästi tutustua erilaisiin tuotteisiin ja vertailla niitä keskenään. Projektissa toimme Sympan hahmotteleman verkkokauppakonseptin eloon WordPress-ratkaisulla, jonka keskiössä ovat helppous ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Lotus Demolition on melko uusi brändi Suomessa. Se syntyi Delete Demolitionin myydessään purkuliiketoiminnan pohjoismaiselle perheyritykselle Lotus Maskin & Transport Ab:lle. Deletestä irtautumisen yhteydessä Lotukselle suunniteltiin ja toteutettiin uusi verkkosivusto. Sivusto on rakennettu WordPressin päälle. Sivustolla esiteltävät referenssit ja Second Hand -kaupan tuotteet (mikäli niitä on myynnissä atm.) tuodaan Sales Forcesta. Sivuston tuottamat liidit taas viedään […] Lue lisää
Rooty on pakastealtaasta löytyvä kotimainen perunasta valmistettu vaihtoehto riisille ja vehnäpastalle. Uutuustuote lanseerattiin keväällä 2021. Saimme toimeksiannon suunnitella ja toteuttaa rooty.fi-sivuston. Sivustolla esitellään tuotteet Rooty Pannunuudeli ja Rooty perunahippu. Sieltä löytyy myös reseptejä Rootysta valmistettaviin aterioihin ja muuta ajankohtaista tietoa. Sivuston ulkoasu ja käyttöliittymä suunniteltiin Rootyn ilmemaailmaa mukailevaksi. Vahvasti kuluttajille suunnattu sivusto on suunniteltu erityisesti […] Lue lisää
Himos on vuonna 1984 perustettu, hiihtoväen hyvin tuntema talviurheilukeskus ja perheyritys. Himokselle rakennettiin kattava verkkosivusto, joka palvelee monipuolisesti talviurheilun ja -liikunnan kävijäkuntaa. Verkkopalvelu rakennettiin WordPress-alustalle ja merkittävänä osana ostopolkua on Axess-verkkokauppaintegraatio, jonka avulla lipputuotteet hintoineen ovat ostettavissa sivustolta. Rinneinformaatiota tukee alueen web-kamerat, joiden myötä sivustolle päivittyy automaattisesti uusimmat kuvat Himoksen rinteistä ja palvelupisteistä. Lisäksi laskettelijoita […] Lue lisää
Meijerialan ammattilaiset MVL ry on ammattiliitto, johon kuuluu yli 3 000 alan asiantuntijaa. MVL:n tarpeena oli uudistaa sivuston visuaalinen ilme, vaihtaa taustajärjestelmä nykyaikaisempaan sekä saada ammattiliiton sisällöt helposti hahmotettavaan muotoon. Uudistuksella oli kaksi päätavoitetta: selkeä visuaalinen ilme sekä hahmotettavaan muotoon jäsennelty sisältö. Sivuston toiminnallisuudet säilyivät ennallaan, mutta ratkaisut päivitettiin nykyaikaisiksi. Käyttöliittymäsuunnittelussa lähdimme liikkeelle kirkastamalla, millaista […] Lue lisää
Ehautaus on jyväskyläläinen hautauspalvelu, joka toimii kuten tavallinen hautaustoimisto – tai miltei, sillä kaikki hautajaisiin liittyvät järjestelyt hoidetaan etänä joko verkossa tai puhelimen kautta. Sivuston suunnittelussa ja toteutuksessa tuli ottaa huomioon erityisesti verkkopalvelun suoralinjaisuus ja mutkattomuus. eHautaus halusi tarjota asiakkailleen käyttäjäystävällisen palveluratkaisun, joka tekisi hautausjärjestelyjen suunnittelusta surun keskellä mahdollisimman vaivatonta. Tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi erityisesti räätälöidyn […] Lue lisää
Vastasimme yhden Suomen suosituimman hampurilaisketjun, Burger Kingin, verkkopalvelun uudistuksesta. Tähtäimessä oli kehittää uusi burgerking.fi edeltäjäänsä käyttäjälähtöisemmäksi saadun asiakaspalautteen pohjalta ja samalla päivittää sivusto vastaamaan pikaruokaketjun uudistunutta brändi-ilmettä. Kevensimme myös sivuston ylläpitäjien työtaakkaa kiinnittämällä sisällönhallinnan selkeyteen ja monipuolisuuteen erityistä huomiota. Vaatimattomasti tavoitteena oli luoda maailman paras Burger King -saitti. Ravintoloiden löytymistä helpotimme toimipistehaulla, jonka toteutuksessa hyödynsimme […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Cecil Hagelstamin Antikvaarinen Kirjakauppa on Helsingin keskustassa toimiva asiantunteva antikvaarinen kirjakauppa, joka toimii sekä kivijalkaliikkeenä että verkkoantikvariaattina. Antikvariaatti on sijainnut Fredrikinkadulla Helsingissä samoissa tiloissa jo yli 40 vuotta. Heidän kokoelmansa painottuu pääasiassa tieteellisiin julkaisuihin, laadukkaaseen kaunokirjallisuuteen sekä erityisesti vanhoihin karttoihin ja painokuviin. Saimme kunnian uudistaa perinteikkään helsinkiläisen kirjakaupan verkkopalvelut 2020-luvulle kun vanha verkkokauppa alkoi olemaan […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Nokeval on Nokialla perustettu teknologiakehityksen pioneeri, joka perustettiin intohimosta asioiden mittaamiseen ja tuotekehitykseen. Nokeval on tehnyt jo yli 40 vuotta pitkäjänteistä työtä langattomien teknologioiden parissa ja kehittänyt sekä valmistanut mm. IoT-mittalaitteita ja -mittausratkaisuja sekä pilvipalveluita eri toimialojen tarpeisiin. Digitaalisten ratkaisujen sekä niitä täydentävien tuotteiden avulla he auttavat asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa älykkääksi ja vastuulliseksi. Verkkosivu-uudistuksen taustalla […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Sorcolor on Raumalta lähtöisin oleva maalausalan perheyritys, joka nykyisin toimii laajalti usean maakunnan kattavasti ja tarjoaa palveluita mm. ulko- ja sisämaalaukseen sekä kattojen kunnossapitoon niin kotitalouksille kuin taloyhtiöille ja urakoitsijoillekin. Sorcolor työllistää yli 200 osaajaa ja on kasvanut vauhdilla Suomen johtavaksi maalausliikkeeksi. Digitaaliseen markkinointiin panostava Sorcolor koki tarpeen uudistaa verkkosivustoaan, jotta se palvelisi entistä paremmin […] Lue lisää
Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella. Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja […] Lue lisää
Suomen Partiolaiset – Finlands Scouter ry on Suomen suurin nuorten vapaaehtoisjärjestö. Into-Digital loi lippukuntien vapaaehtoisille helppokäyttöisen verkkosivutyökalun, jolla laadukkaiden sivujen tekeminen ja ylläpitäminen onnistuu ilman kummempaa teknistä osaamista. Haasteena oli suunnitella yksinkertainen, mutta muokattavissa oleva sivustopohja, jolla mikä tahansa Suomen 750 lippukunnasta saa luotua itselleen sopivat nettisivut. Projektissa loimme partion käyttöön verkkosivuratkaisun, jolla lippukuntien vapaaehtoiset […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Saimme kunnian toteuttaa Bernerin ammattinurmikkotuotteiden verkkosivuston uudistuksen. Bernerin ammattinurmikkotuotteista löytyy laaja valikoima tuotteita golf-kenttien, jalkapallokenttien ja viheralueiden hoitoon sekä viherrakentamiseen. # Lähtökohdat Vanhaa sivustoa oli ajan hammas päässyt puraisemaan niin visuaalisesti kuin teknisestikin, joten uudistus oli ehdottomasti kohdillaan. Lisäksi sivustolta puuttui selkeä asiantuntija-aiheinen tieto. Ohjeet, videot ja tuotetiedot olivat usein puutteellisia tai vanhentuneita vaikean hallittavuuden […] Lue lisää
Tullivirkamiesliitto on Tullissa työskentelevien henkilöiden vahva, puoluepoliittisesti sitoutumaton edunvalvoja. Liitto kuuluu Akavan alaiseen Ammattiliitto AVAan. Akavaan kuuluu noin 613 000 palkansaajaa ja se on suurin valtion henkilöstön etuja ajava keskusjärjestö. Akavan lisäksi liitto pystyy vaikuttamaan AVAn kautta myös Jukossa ja Vakavassa. ”Sivuista on saatu hyvää palautetta! On kehuttu fresseiksi ja hyvin toimiviksi. Projekti sujui kitkattomasti, […] Lue lisää
Viittomakielialan Osuuskunta Via:n briiffi: Selkeät ja saavutettavat verkkosivut. Sadan tulkin joukosta tulisi helposti löytää omiin tarpeisiin sopiva tulkki. Osumat sopivista tulkeista tulisi pystyä tallentamaan ja lähettämään sähköpostiin. Ratkaisu: Saavutettavuussuositusten mukaiset verkkosivut, joissa on laaja filtteröinti- ja hakutoiminnalllisuus. Mitä teimme: käyttöliittymäsuunnittelu, visuaalinen suunnittelu, tekninen toteutus Lue lisää
Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi
Caravan-lehti on Suomen valtakunnallinen leirintämatkailun erikoislehti, josta löytyy artikkeleita uusista malleista, matka- ja leirintäkohteista ja kaikenlaista aiheeseen liittyvää teknistä tietoutta. Dude pääsi toteuttamaan verkkosivumuotoisen Caravan-lehden ilmeen ja tekniikan. # Lähtökohdat Vuodesta 1966 saakka julkaistun Caravan-lehden verkkolehti oli jäänyt tekniikaltaan jälkeen. WordPressin päällä toimivalle sivustolle oli kertynyt teknistä velkaa ja se krakasi suorituskyvyltään. Ilmekin kaipasi päivitystä. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Toteutimme Enfucen uuden verkkosivuston kevään 2021 aikana käyttäen WordPress -sisällönhallintajärjestelmää. Tulevaisuuden maksu- ja finanssialan palvelut Enfuce on edelläkävijä nopealiikkeisessä fintech maailmassa, joka mullistaa maksutapahtumat niin fintech -yrityksille, pankeille ja kauppiaille. Uuden verkkosivuston lähtökohtana on tarjota kävijöille aiempaa selkeämmin tietoa Enfucen tarjoamista palveluista sekä tuottaa enemmän laadukkaita liidejä. Sivustosta haluttiin myös mahdollisimman helposti lähestyttävä sisällönsyötön ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Actim, yksi kotimaisen bioteknologiakonserni Medix Biochemican tytäryhtiöistä, tarvitsi liiketoimintansa tavoitteita tukevan ja brändin päivitettyä ilmettä edustavan verkkosivuston. Actimin erikoisalaa ovat innovatiiviset pikatestit, joita kehitetään ja tuotetaan terveydenhuoltoalan ammattilaisten käyttöön. MEOMin tavoitteena oli toteuttaa liiketoimintauudistuksen pohjalta Actimille helposti ylläpidettävät, konvertoivat ja laadukkaat verkkosivut. Actimin brändiä tukevan verkkosivuston visuaalisen ilmeen suunnitteli projektissa Actimin pitkäaikainen brändikumppani West Creative, […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Nopeuslaskija Kalevi ”Häkä” Häkkisen mukaan nimetty Häkärinteiden hiihtokeskus sijaitsee keskeisellä paikalla Hankasalmessa. Yhteistyömme on jatkunut lähes kymmenen vuotta ja viimeisin verkkosivu/-kauppauudistus tehtiin vuonna 2019. Teimme ratkaisun graafisen ilmeen suunnittelun ja teknisen toteutuksen kokonaisuudessaan. WordPress / WooCommerce -kombinaatio palvelee siis Häkärinteiden verkkosivuina ja lipunmyynnin sekä tarvikkeiden verkkokauppana. Verkkosivujen osalta tärkeää on helppo päivitettävyys, koska erityisesti sesongin […] Lue lisää
Toteutimme asiakkaallemme Unihomelle todellisen avaimet-käteen toimituksen. Unihome tarjoaa majoitus- ja asumispalvelua sekä Entry-asumista helposti ja vaivattomasti Helsingissä ja Espoossa. Yritys on yliopistojen omistama, ja se on alunperin perustettu palvelemaan vaihto-opiskelijoiden ja ulkomaisten opettajien majoitustarpeita. Nykyään Unihome palvelee myös muita väliaikaista asumista tarvitsevia. Unihomen kodeissa on mahdollisuus törmätä kiinnostaviin ihmisiin, ja siellä on solmittu elinikäisiä ystävyyssuhteita […] Lue lisää
Falck Group on yli 100-vuotias kansainvälisesti toimiva yritys, jonka johtavana ajatuksena on tarjota turvallinen arki ihmisille mm. assistance-, pelastus-, koulutus- ja terveyspalvelujen kautta. Suomessa Falck on tie- ja hinauspalveluiden johtavia palveluntarjoajia, jossa se toimii yli 40 franchise-yrittäjän voimin. Verkkosivu-uudistuksessa lähdettiin luomaan yhtenäistä mallia kaikille Falck-yrittäjille, jossa tavoitteena on keskitetysti hallinnoida verkkopalvelun kehittämistä ja ylläpitoa. Nykyisin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Jita Oy on pirkanmaalainen muoviteollisuusyritys, jonka päätuotteita ovat muoviputket, maanrakennuskaivot ja jätevesijärjestelmät. Tarpeena oli perustaa b-to-b -verkkokauppa myynnin tueksi ja uudeksi myyntikanavaksi. Tavoitteena oli suunnitella verkkokauppa, jota olisi tulevaisuudessa mahdollista laajentaa Jitan ja sen asiakkaiden tarpeita vastaavaksi verkkopalveluksi. Verkkokaupan tavoitteena oli myös parantaa asiakaskokemusta ja käytettävyyttä, nopeuttaa ostoprosessia sekä helpottaa ylläpitoa. Käyttöliittymä suunniteltiin visuaalisesti miellyttäväksi, […] Lue lisää
DNA-analyysien nopea tulkinta lääkäreiden käyttöön on moderneillekin supertietokoneille haastavaa. Analysoinnin kustannukset laskevat yli 100 kertaa laskentatehon kustannuksia nopeammin. Edessä häämöttää umpikuja: liikaa DNA-dataa, liian vähän laskentatehoa. DNA-analyysien tulkinnasta on tulossa terveydenhuollon 2020-luvun merkittävimpiä haasteita, johon Euformaticsilla on kotimainen ratkaisu. Saimme tehtäväksi suunnitella ja toteuttaa Euformaticsille verkkosivut räätälöidyllä kauppatoiminnallisuudella höystettynä. Projektin pääteemaksi muodostui globaalin aseman ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Jyväs-Caravan Oy on vuonna 1975 perustettu, yksi Suomen vanhimmista, matkailuajoneuvojen erikoisliikkeistä. Jyväs-Caravanilla oli jo useita vuosia ollut verkkokauppa vanhan suljetun järjestelmän päällä. Vanhan verkkokaupan kehitysrajoitteet muun muassa markkinoinnin työkalujen osalta oli tulleet vastaan ja vuonna 2020 he päättivät lähteä panostamaan verkkokauppaan entistä enemmän. Verkkokauppa julkaistiin kesäkuussa 2020. Käyttöön saatiin tärkeitä uusia toiminnallisuuksia; muun muassa parempi […] Lue lisää
Protukipiste on asiantuntijajärjestö, joka edistää seksi- ja erotiikka-alalla toimivien ihmisten sekä ihmiskaupan uhrien osallisuutta ja oikeuksia. Pro-tukipiste matalan kynnyksen tuki- ja terveyspalveluja seksityössä mukana oleville ja ihmiskaupparikoksen kohteeksi joutuneille ihmisille Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Redandblue pääsi uudistamaan Protukipisteen verkkosivut jo toista kertaa. Sivuston päivityksen tavoitteena oli tehdä palvelusta AA-tason saavutettava sekä parantaa Protukipisteen löydettävyyttä verkossa. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Uudistimme yli satavuotiaan perheyrityksen verkkosivuston. Tuloksena on visuaalisesti linjakas, palvelut selkeästi esittelevä ja sujuvat yhteydenotot mahdollistava palvelu Hakosen asiakkaille, kumppaneille ja muille sidosryhmille. Hakosen visuaalinen ilme on vahva ja helposti tunnistettava. Yrityksen sinikeltaiset kuorma-autot ovat tuttuja katukuvasta ja nyt sama ilme tuotiin myös verkkosivustolle. Sivuston käyttöliittymä toimii responsiivisesti, eli se mukautuu sujuvasti käytettäväksi eri päätelaitteilla. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kumura, Digioiva ja Pasaati yhdistivät voimansa, jonka seurauksena syntyi uudistunut Kumura. Kumura on projektinhallintaan erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, jonka asiakkaissa on Suomen isoimpia toimijoita. MEOMin tehtävänä oli jalkauttaa uudistunut brändi-identiteetti verkkoon, auttaa luomaan selkeät palvelukuvaukset ja tietenkin toteuttaa hakukoneoptimoitu, nopea, tietoturvallinen, helposti ylläpidettävä ja vaikuttava WordPress-sivusto. Myyntiä tukeva, luottamusta herättävä ja konvertoiva kokonaisuus valmistui ajallaan ja budjetissa. […] Lue lisää
Suunnittelimme ja toteutimme Luomuinstituutin verkkosivu-uudistuksen syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana. Sivusto on toteutettu WordPress -sisällönhallintajärjestelmällä. Tutkittua tietoa luomusta Luomuinstituutin tehtävänä on tuottaa ja välittää tutkittua tietoa luomusta elinkeinoelämälle, kuluttajille ja yhteiskunnalle. Tämän tiedon välittämisessä yksi keskeisimmistä kanavista on verkkosivut, joiden uudistuksen toteutimme yhteistyössä Luomuinstituutin kanssa. Verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli päivittää sivuston ilme raikkaammaksi sekä nostaa […] Lue lisää
Redandblue pääsi toteuttamaan yhteistyössä Ryhmä Creative agencyn kanssa Luomumerkin verkkopalvelun. Luomumerkki sivuston lähtökohtana oli tehdä näyttävä visuaalinen kokonaisuus, joka innostaisi kävijää tutkimaan sivuston sisältöä: hyviä merkkejä, hyviä luomutuottajia ja hyviä reseptejä! Sivustolle haluttiin paljon kuvapintaa sekä liikkuvaa kuvaa. Redandblue vastasi sivuston käyttöliittymämallien ja prototyyppien luomisesta, teknisestä toteutuksesta ja projektijohtamisesta. Ryhmä Creative Agency loi visuaalisen ilmeen […] Lue lisää
Maxivision on TV-viihdepalvelu, joka tuo HD-laatuisen TV-viihteen, suosituimmat kanavapaketit ja TV-palvelut kaikkialle Suomeen niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Redland uudisti Maxivisionin verkkopalvelun ja päivitti sen visuaalista identiteettiä. Maxivisionilla oli jo pitkään mietitty verkkosivuston uudistamista. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää kuluttajille kuinka helppoa TV-viihdepalvelua on käyttää ja kuinka yksinkertaista sen ostaminen on. Sivuston konversiota haluttiin nostaa entistä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Erityistä: Digitaalisen mainonnan konsultointi osana yhteistyötä, Markkinoinnin automaatioiden ja uutiskirjeiden rakentaminen, Web-analytiikan ja -raporttien konfigurointi osana projektia
Muotitalo Lehto on yli satavuotias suomalainen perheyritys. Yrityksen historia alkaa Lahden torilta vuodesta 1913, jolloin Anni-Lydia ja Joonas Lehto aloittivat vaatteiden torikaupan. Tänä päivänä perheyritys työllistää yhteensä noin 50 työntekijää Kymenlaaksossa ja Päijät-Hämeessä. Yrityksellä on yhdeksän kivijalkamyymälää ja nyt myös verkkokauppa! Redandblue aloitti verkkokaupan toteutustyön yrityksen ekosysteemin kartoituksella. Lehdolla on käytössään kehittynyt kassajärjestelmä, jonka kautta […] Lue lisää
Into-Digital uudisti 60 vuotta täyttävän järjestön verkkopalvelun ja vastaamme myös verkkopalvelun ylläpidosta. Uusi verkkopalvelu mahdollistaa tehokkaan digitaalisen markkinoinnin toteuttamisen ja tuottaa entistä enemmän lahjoituksia toiminnan rahoittamiseksi. Verkkopalvelun ensisijaisena kohderyhmänä ovat Animalian toiminnasta kiinnostuneet potentiaaliset lahjoittajat. Uudistuksessa panostettiin erityisesti ostopolkujen suunnitteluun ja palvelumuotoiluun. Tavoitteena oli toteuttaa käyttökokemukseltaan sujuva, kaikille saavutettava ja lahjoittamisen mahdollisimman helpoksi tekevä verkkopalvelu. […] Lue lisää
Vuonna 1858 perustettu Suomen Kustannusyhdistys on Suomen vanhin elinkeinoelämän etujärjestö. Yhdistys tukee sataa jäsenkustantamoaan muun muassa kehittämällä kustannusalan toimintaedellytyksiä. SKY edistää myös sananvapauden toteutumista, kirjallisuuden levitystä ja lukemisharrastusta. Kustannusyhdistyksen vanha sivusto oli jähmeä niin käyttökokemukseltaan kuin sisältöjen päivittämisenkin osalta. Visuaalisuudesta ei ollut tietoakaan, sillä sivusto oli pääasiassa keskitettyä mustaa tekstiä valkoisella pohjalla. Käytettävyyden lisäksi hakukonenäkyvyys […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Headup on Valu Digitalin kehittämä avoimen lähdekoodin ratkaisu, joka tarjoaa kustannustehokkaan tavan toteuttaa headless-sivusto tutulla WordPress hallinnalla. Rajallisten resurssien vuoksi Valu päätyi ulkoistamaan Headup tuotesivuston suunnittelun, toteutuksen ja osan sisällöntuotannosta Sivututkalle. Haasteena verkkosivujen suunnittelussa oli teknisestä ratkaisusta viestiminen eri kohderyhmille loppukäyttäjistä koodareihin. Miten viestiä Headupin hyödyistä selkokielisesti potentiaaliselle asiakkaalle? Entä miten kerrotaan kehittäjille ja sidosryhmille […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Relion on paljon muutakin kuin tilitoimisto. Sähköisen taloushallinnon rutiinien lisäksi Relion auttaa yritystäsi kasvamaan ja on apuna aidosti tärkeissä asioissa kuten kasvun suunnittelussa ja omistukseen liittyvissä kysymyksissä tai rahoituksen järjestämisessä. Relion työllistää tällä hetkellä 20 talouden moniosaajaa ja kasvaa vauhdilla. Relionin verkkosivu-uudistuksessa päätavoitteena oli luoda ammattimaisemmat raamit liiketoiminnan kasvun mahdollistamiseksi. Verkkosivujen rooli on merkittävä niin […] Lue lisää
Suomen Saunaseura on vuonna 1937 perustettu aatteellinen yhdistys. Seura vaalii saunakulttuuria ja pyrkii kehittämään suomalaista saunaa ja edistämään sitä koskevaa tutkimusta. Saunaseura jakaa tietoa suomalaisesta saunasta ja saunomisesta myös kansainvälisesti. Saunaseuran uuden verkkopalvelun tavoitteena oli selkeiden aukioloaikojen saaminen näkyväksi, saavutettavuuden varmistaminen ja iäkkään kohderyhmän palveleminen mahdollisimman selkeällä käyttöliittymällä. Iäkkään käyttäjäkunnan palvelemiseksi haluttiin tuoda myös nykyisen […] Lue lisää
Frame Contemporary Art Finland on nykytaiteen asiantuntijaorganisaatio ja tiedotuskeskus, joka vahvistaa suomalaisen nykytaiteen asemaa sekä edistää yhteistyötä kotimaisten ja ulkomaisten nykytaiteen ammattilaisten välillä. Framen verkkopalvelu-uudistuksen lähtökohtina olivat saavutettavuusvaatimusten täyttyminen sekä uuden brändi-identiteetin lanseeraaminen. Sivustolle haluttiin myös aikaisempaa laajempi tietopankkiosio, jossa jaetaan tietoa nykytaiteen toimialaan liittyen päättäjille, ammattilaisille ja median käyttöön. Julkaisuja, tilastoja ja tutkimuksia voidaan […] Lue lisää
Solutos on psykiatripalveluja tarjoava suomalainen sosiaali- ja terveydenhuollon palveluyritys. Suunnittelimme ja toteutimme Solutokselle uuden verkkopalvelun. Uudistimme myös yrityksen visuaalisen ilmeen yhteistyössä designtoimisto Muaton kanssa. Suunnittelu Suunnittelun tueksi pidimme asiakkaan kanssa työpajoja joiden avulla tutustuimme yrityksen toimintaan ja sen palvelurakenteeseen, sekä loimme yhteistyössä konseptisuunnitelman uutta verkkopalvelua varten. Työpajojen ansiosta pystyimme luomaan selkeän sivustokokonaisuuden joka tavoittaa asiakkaan […] Lue lisää
MEOMin yhteistyö nykyisen EnerKeyn kanssa alkoi vuonna 2017, kun uudistimme silloisen Enegia Groupin verkkosivuston vastaamaan muuttunutta rakennetta ja tarjoamaa. Pian tämän jälkeen Gasum osti Enegian energiamarkkinapalveluiden liiketoiminnan ja nykyinen EnerKey aloitti muutoksen kohti kansainvälistä tuoteliiketoimintaa. Kolmen ja puolen vuoden aikana olemme toteuttaneet yhdessä EnerKeyn kanssa viisi WordPress -sivustoa, rakentaneet Active Campaignilla automaatioita, kehittäneet systemaattisesti hakukonenäkyvyyttä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Tahto Group auttaa asiakkaitaan modernisoimaan heidän IT-ympäristönsä Microsoftin pilviteknologioiden avulla. Tahdolla uskotaan, että maailma on muuttunut ja IT:tä tulee tehdä ihmisille, ei IT:lle. Tahdolla oltiin tehty sivustouudistuksia sivustouudistuksien perään, eikä yksikään lopputulos koskaan oikein tuntunut onnistuvan kunnolla. Kun Tahdolla aloitti uusi kasvujohtaja ja markkinoinnin asiantuntija, päättivät he laittaa taas uuden sivustouudistuksen käyntiin. Koska Tahdon tapa […] Lue lisää
Palvelualojen työnantajat PALTA ry on palveluyrityksiä edustava elinkeino- ja työmarkkinajärjestö. Verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteena oli kertoa palvelualojen merkityksestä sekä Paltan tavoitteista, toiminnasta ja sen tuottamasta tiedosta aiempaa selkeämmin, avoimemmin ja ihmisläheisemmin. Paljon viestinnällistä sisältöä tuottavassa organisaatiossa oli tarpeen helpottaa sisällön päivittämistyötä. Asiakaskokemuksen näkökulmasta uudistuksella lähdettiin parantamaan sivuston käytettävyyttä sekä saavutettavuutta. Suunnittelu päätettiin aloittaa käyttäjätutkimuksella. Käyttäjätutkimuksen tuloksissa korostuivat […] Lue lisää
Syöpäsäätiö järjestää vuosittain Roosa Nauha varainkeruukampanjan rintasyövän tutkimukseen. Roosa Nauha – keräyksen suosio ja tuotot ovat viime vuosina kasvaneet ja vuodesta 2020 alkaen on lahjoituksia suunnattu myös muulle syöpätutkimukselle laajemmin. Kampanjan symboli on hyvin tunnettu roosan värinen nauha. Sivusto pääosassa Roosa Nauha kampanjassa Syöpäsäätiö.fi sivujen toteutuksen rinnalla toteutettiin myös säätiön Roosa Nauha – kampanjasivusto. Sivuston […] Lue lisää
Kokku uudisti Suomen Kansanterveysyhdistys ry:n verkkosivut ja autoimme tuomaan varainkeruun digitaaliseen formaattiin. SKTY on tärkeä varainhankinnan tukipilari usealle tärkeälle kansanterveyden järjestölle viestien järjestöjen työstä ja jakaen keräysvaroja. Yhdistys kaipasi kumppania verkkosivujen modernisointiin ja varainhankinnan tuomiseksi digitaaliseen aikaan osana Suomen Terveydelle -keräyksen brändiuudistusta. SKTY:n tavoitteena oli WordPress-varainhankintasivut, jotka henkisivät samaa myötätuntoa, kuin mitä yhdistyksen jäsenjärjestöjen usein […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
ETS NORD on ilmanvaihdon kokonaisvaltaisiin ratkaisuihin erikoistunut yritys, joka toimii Suomessa, Virossa, Ruotsissa ja Tanskassa. Kumppanuus ETS NORDin kanssa alkoi sivustouudistuksella vuonna 2015. Tiivis yhteistyö on jatkunut tähän päivään saakka. Vuonna 2020 toteutettiin kattavampi uudistus, jonka myötä koko verkkosivusto päivitettiin vanhasta ulkoasusta ja toiminnoista nykyaikaisempaan. ETSin sivusto suunniteltiin vastaamaan tarkasti segmentoitujen kohderyhmien tarpeita. Projektin alusta […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Unigraf työskentelee toimivamman tulevaisuuden puolesta – heidän ydinosaamistaan on luoda työkaluja tulevaisuuden teknologian testaamiseen. Unigrafin uusimpien testityökalujen avulla videoelektroniikan valmistajat voivat varmistaa, että tulevat DisplayPort-, USB-C- ja HDMI-liitäntöjä hyödyntävät tuotteesi toimivat standardien mukaisesti ja että ne valmistetaan moitteettomasti. Verkkopalvelun uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun vanha verkkosivusto alkoi työllistämään Unigrafin markkinoinnin henkilöstöä liikaa ja sen päivittäminen oli […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Braleva tarkoittaa hyvää asumista. Braleva Kiinteistöpalvelut Oy kokoaa yhteen tulevaisuuden innovatiiviset asumisen palvelut ja niiden tekijät, hyvän asumisen arkemme sankarit. Hiljattain tehdyn yritysjärjestelyn myötä kaksi yritystä yhdistyi Braleva-nimen alle; Isännöintiverkko ja Soukan Huolto yhdistyivät Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:ksi loppuvuodesta 2019. Braleva tarjoaa palveluita taloyhtiöille mm. isännöintiin, kiinteistöhuoltoon, siivoukseen, remontointiin ja viherpalveluihin. Brändiuudistuksen myötä yhdistettiin kolmet eri […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kata Safety Oy on väestönsuojelun sekä säteily- ja paloturvallisuusalan asiantuntija ja varautumispalvelujen kattavuudessa ainoaa laatuaan Suomessa. Yritys palvelee kiinteistöjen omistajia ja kiinteistöalan ammattilaisia turvallisuuteen ja varautumiseen liittyvissä vastuissa. Vanhat sivut olivat menneet sillisalaatiksi ja latautuivat hitaasti, joten uudistus oli paikallaan. Yrityksen visio ja tarina haluttiin myös paremmin näkyville. Vanhoilla sivuilla näkyi ns. ”wall of text” […] Lue lisää
Lukukeskus on Suomen keskeisin lukemista edistävä järjestö ja kirjailijavierailujen välittäjä. Lukukeskus välittää vuosittain noin 1800 kirjailijavierailua kouluihin, kirjastoihin ja yrityksiin. Toteutimme Lukukeskuksen Kirjailijavierailut-tilauspalvelun visuaalisen ilmeen, käyttöliittymän ja teknisen puolen uudistuksen. Järjestelmä on toteutettu WordPressin sekä runsaiden custom-toiminnallisuuksien avulla. Kirjailijat voivat liittyä palveluun helposti omatoimisesti. Hyväksynnän jälkeen kirjailija on tilattavissa vierailulle. Järjestelmän avulla pääkäyttäjä voi hallinnoida […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Integrata on henkilöstöhallinnon hiekkalaatikolla uraa uurtava ja ihmisiinsä täysillä panostava asiantuntijayritys. Integratalaiset karsivat kuraa tuottamalla humaania HR-alan prosessimuotoilua kokonaispalveluna pistämällä parastaan HR:ään, palkkahallintoon ja johtamiseen. Tosissaan, mutta ei vakavissaan. Integratan ydinosaamista on tuottaa HR-kokonaispalvelua: Palvelupakissa on HR, palkkahallinto, työajanhallinta, matka- ja kuluhallinta, palveleva johtaminen, ohjelmistorobotiikka, HR-raportointi ja -analytiikka sekä kaikkiin edellä mainittuihin liittyvä konsultointi. Helpompaan […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Kellokonttori on arvokellojen myyntiin, ostoon ja vaihtoon erikoistunut kellokauppa, jonka valikoimasta löydät ainutlaatuisen upeita käytettyjä arvokelloja. Tyypillisesti löydät Kellokonttorin verkkokaupasta merkkejä kuten Rolex, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Richard Mille, Patek Philippe, Panerai, Breguet, Omega, Hublot, Breitling, sekä myös monia muita. Kellokonttorin vanha Shopify-pohjainen verkkokauppa-alusta alkoi käymään haastavaksi ylläpitää, jolloin oli aika etsiä helpommin itse räätälöitävä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kokku loi pelikehitysstudio Kuuasemalle uudet verkkosivut. Uusittu, mutta aiempaa brändiohjeistusta noudattava sivuston ilme tuo rutkasti paremmin esiin hauskan ja interaktiivisen pelimaailman. Sisältöelementit ja värimaailma tuovat hyvin esille maailmankuulut pelireferenssit, joiden tehtävä on vakuuttaa ja inspiroida uusia projekteja. Sivuston tarve oli ennen kaikkea ilmentää paremmin pelistudion kattavia palveluita ja pitkää kokemusta, jonka näytteeksi sivustolle listattiinkin kattavasti […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Kokku auttoi rakennustyömaita digitoivaa Pointscenea päivittämään verkkopresenssin ajan tasalle ja kohderyhmää houkuttelevaksi. Pointscene tekee infrarakentamisen tilannekuvan hallinnasta yksinkertaista ja näin ollen auttaa rakennusyrityksiä tekemään parempia päätöksiä datalähtöisesti. Rakensimme sivuston kehuja saaneella omalla teemallamme. Pointscenen palvelutarjooma tuotiin verkkosivujen keskipisteeksi, jolloin sanoma kiteytyi paremmin. Löysimme uusia tapoja viestiä tuotteen hyödyistä asiakaskokemuksen näkökulmasta. Rakensimme kohderyhmää puhuttelevat asiakasprofiilit verkkopalvelun […] Lue lisää
Saavutettava verkkopalvelu motivoi kierrättämiseen Jotta ihmiset jaksaisivat kierrättää, täytyy kierrättämisen olla mahdollisimman vaivatonta. Tämä oli lähtökohta, kun Morgan alkoi uudistaa pohjalaisen jäteyhtiön Stormossenin verkkosivustoa. – Halusimme siirtyä avoimen lähdekoodin julkaisujärjestelmään, jota olisi helppo käyttää ja jota jatkuvasti kehitetään. Siksi WordPress tuntui luontevalta ratkaisulta, kertoo Stormossenin viestintäpäällikkö Nina Lindman. Analytiikka paljasti, että kävijöitä ylivoimaisesti eniten kiinnostava […] Lue lisää
Suomen nuorisokeskukset on Suomen suurin leirikoulujen järjestäjä. Tärkeää nuorisotyötä tehdään heillä suurella sydämellä elämyksiä ja oppimista apuna käyttäen. Brändiuudistuksen yhteydessä yhdistyksessä päätettiin uudistaa myös verkkosivut, johon Sivututka valikoitui toteuttajaksi. Suunnittelutyössä haastetta tarjosi suuri määrä erityyppistä sisältöä, jotka tulisi esittää selkeästi ja yhdenmukaisesti. Aivonystyröitä kuormittamalla saimme kuitenkin sisällöt niputettua selkeästi ja esitettyä ne sopivissa paikoissa sivuilla. […] Lue lisää
Vanhustyön keskusliitto on maan laajin valtakunnallinen vanhustyön järjestö, joka toteuttaa vanhuuspoliittista vaikuttamista ja jäsenistön edunvalvontaa. Vanheneminen.fi -sivusto on suunnattu kansalaisille sekä tietoa tarvitseville ammattilaisille. Sivusto tarjoaa tietoa ja työvälineitä erilaisista vanhuuteen varautumisen teemoista. Tavoitteena oli tuoda nämä tiedot verkkosivustolle helposti omaksuttavassa ja saavutettavassa muodossa. Asiakas oli tehnyt palvelumuotoilua koskien sivuston rakennetta, toiminnallisuuksia ja sisältöjä. Tämä […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi
Neuroliiton Avain-lehti rakennettiin saavutettavuuden ehdoilla Avain-lehteä on nyt tehty sydämellä viisikymmentä vuotta ja vuoden 2018 lopulla otettiin ensiaskeleet lehden sisältöjen viemiseksi verkkoon. Satunnaisia sisältönostoja oli tehty aiemmin Neuroliiton omilla verkkosivuilla, mutta lehti ansaitsisi oman digitaalisen alustansa ja pohjatöiden jälkeen heti vuoden 2020 alussa käynnistettiin verkkolehtiprojekti. Avain-lehti on Neuroliiton julkaisema valtakunnallinen aikakauslehti, joka jaetaan jäsenetuna kaikille […] Lue lisää
Yhteistyö HYKSin yksityisen sairaalan kanssa alkoi vuonna 2016 yrityksen verkkopalvelu-uudistuksen myötä. Sivuston kehityskohteina olivat tällöin erityisesti asiakaslähtöisyys ja dynaamisuus. Kesällä 2020 yksityissairaala Orton osti HYKSin, minkä seurauksena HYKSin liitettiin Ortonin brändiin. Yritysten fuusioitumisen seurauksena Ortonin brändi kaipasi uudistusta. Tarve uudistukselle näkyi erityisesti verkkopalvelussa, jota piti muokata uuden brändin mukaisesti. Ortonin kumppanina toimiva mainostoimisto suunnitteli uuden […] Lue lisää
T2H Rakennus Oy rakentaa Ihania koteja pääkaupukiseudulle ja Pirkanmaalle. Ihanien kotien kulmakiviä ovat muun muassa avarat ja valoisat huonetilat sekä modernit materiaalit ja varustelut. Näitä elementtejä haluttiin tuoda myös uuteen verkkopalveluun, jonka tarkoitus oli toimia aiempaa toimivampana alustana vauhdikkaalle kasvulle sekä brändin ja tunnettuuden kehittämiselle. Verkkopalvelun suunnittelu aloitettiin hakumarkkinan analysoinnista, jotta uudelle verkkopalvelulle voitiin suunnitella […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Delingua – kielitoimiston uudet kasvot verkossa Delingua on yksi Suomen suurimmista ja tunnetuimmista b2b-kielipalveluyrityksistä, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat käännökset, tulkkaus ja kielikoulu. Syksyllä 2020 kielitoimisto oli keskellä brändiuudistusta, jonka myötä vanha visuaalinen ilme sai väistyä – myös verkkosivuilta. ”Projektiin kuului verkkosivujen käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WordPress-verkkosivutoteutus sekä WordPress-palvelintila ja ylläpito. Yhteistyötä on tarkoitus jatkaa digimarkkinoinnilla […] Lue lisää
Sushibar+Wine & Story – helsinkiläiset ravintolat verkossa ja maailmalla Sushibar+Wine on helsinkiläinen ravintolakonsepti, joka yhdistää tuoreista raaka-aineista valmistetun käsityösushin, pohjoismaisen muotoilun helmet ja itsenäisten tuottajien orgaaniset viinit. Kun vuosikymmenen toiminut sushibaari päätti laajentaa ravintolaverkostoaan Osloon keväällä 2020, oli aika uudistaa verkkosivut – ja digimarkkinointi – tukemaan kansainvälistymistä. Näin alkoi yhteistyö Sinisen Härän kanssa. Samalla päätettiin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille
Patisserie Teemu Aura on vuonna 2011 perustettu helsinkiläinen leipomokonditoria. Vartiokylässä ja K-Supermarket REDIssä sijaitsevien leipomoiden lisäksi Patisseriella on myymälä Hakaniemessä sekä liikkuva kahvila-auto Pullabiili. Johtoajatuksena on uudistaa luovasti klassista leivontaa ja tarjota hyvällä maulla, tinkimättömällä asenteella ja laadukkaista aineksista luotuja artesaaniherkkuja arkeen ja juhlaan. Projektiin kuului verkkokaupan käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WooCommerce-verkkokauppatoteutus sekä WordPress-palvelintila […] Lue lisää
Fiksusti kouluun on Likesin, valtion kestävän kehityksen yhtiön Motiva Oy:n ja Pyöräilykuntien verkoston yhteinen koulumatkaliikkumisen edistämisen ohjelma. Ohjelman kohderyhmään kuuluvat koulut, oppilaat, vanhemmat, kunnat, päättäjät ja järjestöt. Sivustolta löytyy ohjeita fiksumpien koulumatkojen toteutukseen, materiaalipankki sekä ajankohtaista tietoa aiheesta. Sivusto tarjoaa tietoa, ratkaisuja ja yhteistyötä kestävän koulumatkaliikkumisen edistämiseen. Vastasimme projektissa konseptoinnista, toteutuksesta ja graafisesta suunnittelusta. Toteutimme […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Alucar on maailman johtava puutavara-autojen päällerakentaja. Morgan konseptoi ja toteutti yhtiölle alan edistyksellisimmän verkkopalvelun, joka toimii samaan aikaan myynnin työkaluna ja valmiiden puutavara-autojen esittelyareenana. Sivuston uutishuone on koko yritysviestinnän pääkanava ja toimii samalla Alucar Eagle -asiakaslehden verkkojulkaisuna. Morgan vastasi Alucarin sivuston konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, sisällöntuotannosta ja ohjelmoinnista. Sivusto on myös Morganin omassa hostingissa. Alucarin sisältörikkaan ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu
Juttutyypit.fi on Uutismedian liiton tuottama mediakasvatuksellinen oppimateriaali, joka avaa journalistisia juttutyyppejä ja journalismin pelisääntöjä muuttuvassa digiajassa. Pääkohderyhmänä ovat opettajat, joille palvelu tarjoaa monipuolista sisältöä opetuksen tueksi. Palvelun visuaalinen ilme johdettiin Uutismedian liiton olemassaolevasta ilmeestä. Toimme ilmeeseen mukaan raikkautta ja iloisuutta värien avulla, huomioiden saavutettavuusvaatimukset. Käyttöliittymäsuunnittelussa kiinnitimme huomiota erityisesti käyttäjäryhmien sujuviin käyttäjäpolkuihin. Sivuston perustana on erilaiset […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Kunnan verkkopalvelu
Lieto on ihastuttava kunta Varsinais-Suomessa, jossa asukkaita on yli 20 000 ja yrityksiä lähes 2000. Lieto on yrittäjien toimesta arvioitu Varsinais-Suomen yritysmyönteisimmäksi kunnaksi. Sivuston palvelumuotoilussa halusimme nostaa kunnan monipuoliset palvelut esiin käyttäjälähtöisesti esitettynä. Visuaalisuudesta haluttiin kunnan näköinen ja oloinen verkkopalvelu, jossa raikas ja nykyaikainen ilme tukee monipuolista sisältöä. Sivusto tarjoaa kattavan tietopaketin kunnan asukkaille ja […] Lue lisää
Suomen Standardisoimisliitto SFS ry on standardisoinnin keskusjärjestö Suomessa. SFS toimii standardisoinnin asiantuntijana ja huolehtii, että yrityksillä, julkisilla organisaatioilla ja muilla toimijoilla on käytössään riittävä standardikanta sekä mahdollisuus vaikuttaa standardeihin niin Suomessa kuin maailmalla. SFS myös julkaisee ja myy Suomessa vahvistettuja standardeja ja ulkomaisia standardeja sekä koordinoi eurooppalaiseen, maailmanlaajuiseen ja kansalliseen standardisointityöhön osallistumista. Sivustouudistuksen tavoitteena oli […] Lue lisää
Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry on opiskelijajärjestö, joka edustaa noin 130 000 opiskelijaa Suomessa. SYL:n jäseniä ovat Suomen kaikkien yliopistojen ylioppilaskunnat ja heidän edunvalvontatyönsä ytimessä on taata opiskelijoille paremmat oltavat ja huolehtia tasa-arvoisista mahdollisuuksista kouluttautua, oppia ja kehittää itseään. SYL:llä alkoi tulla seinä vastaan vanhan verkkosivuston kanssa; sen päivittäminen ja jatkokehittäminen alkoi olla raskasta ja […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa
Kummit.fi-verkkopalvelu ei enää toteuttanut tarkoitustaan Kummien ensisijaisena lahjoitusvälineenä ja tiedonvälityksen kanavana. Vanhentunut käyttöliittymä esti käyttäjän mutkattoman liikkumisen sivustolla, Kummien värikäs ja hyväntuulinen tunnelma ei välittynyt, eikä digimarkkinointi kukoistanut. Uusi verkkopalvelu suunniteltiin parantamaan Kummien digitaalista näkyvyyttä ja toteutuksessa huomioitiin alusta saakka, että sisältöjä on mahdollisimman vaivatonta käyttää verkkomainonnassa. Tekninen hakukoneoptimointi on jokaisen Into-Digitalin toteuttaman sivuston kulmakiviä, […] Lue lisää
Pro Artibus -säätiö on nykytaiteen asiantuntijaorganisaatio. Säätiö ylläpitää taidekokoelmaa ja kahta näyttelytilaa: Galleria Elverketiä Tammisaaressa ja Sinne Galleriaa Helsingissä. Pro Artibus edistää suomenruotsalaista taiteellista toimintaa ja työskentelemme laajan yleisön kanssa. Autoimme säätiötä uudistamaan verkkopalvelun WordPressille. Ideana oli antaa tilaa vaikuttaville taideteoksille, ja pitää varsinainen palvelun ilme pelkistettynä mutta nykyaikaisena. Vastasimme palvelun konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta ilmeestä, […] Lue lisää
Tieteentekijät on kaikkien tieteen, tutkimuksen ja korkeakouluopetuksen parissa työskentelevien ammattiliitto. Jäsenistön apuna ja tukena ovat liiton yliopistokohtaiset yhdistykset, osaavat luottamushenkilöt, vahva neuvotteluasema ja laajat verkostot edunvalvonnassa. Tieteentekijöiden jäsenet näkevät sen ennen kaikkea asiantuntevana tieteellisen tiedon puolustajana ja tämä haluttiin selkeästi esille uusilla verkkosivuilla. Valmis verkkopalvelu tukee Tieteentekijöitä sen tavoitteessa tuoda tiedepoliittista vaikuttamista vahvemmin esille. Yhdisten […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi
Arkkitehti-lehti on ainoa suomalainen arkkitehtuuriin keskittyvä aikakauslehti ja yksi maailman vanhimmista yhä julkaistavista arkkitehtuurijulkaisuista. Lehden ensimmäinen numero ilmestyi vuonna 1903. Olikin suuri kunnia kun lehteä julkaiseva Arkkitehtiliitto valitsi Duden uudistamaan vanhan ja arvostetun lehden verkkopalvelun. Vanha verkkopalvelu oli jäänyt visuaalisesti ajastaan jälkeen ja sen päivittäminen oli kankeaa. Myös näköislehden lukeminen koettiin hankalaksi, eikä verkkopalvelu tukenut […] Lue lisää
METSTA, eli Metalliteollisuuden Standardisointiyhdistys ry, vastaa teknologiateollisuuteen kuuluvien kone- ja metallituoteteollisuuden, metallien jalostuksen, talotekniikan sekä energianhallinnan eurooppalaisesta ja kansainvälisestä sekä kansallisesta standardisoinnista. Metstan tarpeena oli ilmeensä päivittäminen ja verkkopalvelun modernisoiminen. Myös sivuston alusta oli tarpeen uusia, jotta sivustosta tulisi helpommin päivitettävä ja Metstan viestintätarpeita paremmin palveleva. Sivujen visuaalinen ilme uudistettiin tukemaan tehokasta tiedon organisointia. Tuhannet […] Lue lisää
Enento on pohjoismaiden johtava kuluttaja- ja yritystietopalveluiden tarjoaja. Kun Suomen Asiakastieto yhdistyi ruotsalaisen UC:n kanssa, toteutimme uuden yhtiön Group -sivuston integroituna ja räätälöitynä WordPress-verkkopalveluna. Enento Group Helsingin pörssiin listattu Suomen Asiakastieto Oyj aloitti päättäväisen kansainvälistymisen liittämällä yrityskaupalla konserniin useita yrityksiä kuten mm. ruotsalaisen UC:n, Allabolag:n ja Proff:n. Myös konsernin nimi vaihtui Enento Groupiksi. Agenda Helsingin […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu
Leirintäopas on SF-Caravan ry:n tuottama Suomen kesä- ja talvileirintäpaikat sekä matkaparkit listaava vuosittain ilmestyvä julkaisu. Vuonna 2017 perinteisen printtijulkaisun rinnalle tuotiin sähköinen versio, Leirintäopas.fi -verkkopalvelu. Sähköisen version innostuneen vastaanoton seurauksena SF-Caravan päätti panostaa palvelun pitkäjänteiseen kehitykseen ja valitsi Duden kumppanikseen. Lähtökohdat Leirintäoppaan ensimmäinen sähköinen versio oli tehty siitä vastaavan toimituksen voimin, eikä mahdollistanut helppoa jatkokehitystä. […] Lue lisää
Atena Kustannus on vuonna 1986 perustettu yleiskustantamo, jonka listoilla on lähes tuhat kirjailijaa. Kustantamo julkaisee viitisenkymmentä uutta kauno- ja tietokirjaa vuodessa. Toimme kustantamon ilmeen ja toiminnallisuuden verkossa 2020-luvulle, samalla nostaen kustantamon tunnettuutta alan isompiin ja vanhempiin toimijoihin verrattuna. ## Lähtökohdat Atenan vanha verkkosivusto ja -kauppa oli toteutettu Magentolla, joka koettiin todella kankeaksi päivittää sekä käyttää. […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Tulos on yksi suomen vanhimpia digitaalisen liiketoiminnan rakentajia, joka on saanut alkunsa alansa kovimpien ammattilaisten yhdistäessä voimansa vuonna 2007. Sateisena päivänä Helsinkiläisessä oluthuoneessa syntynyt Tulos on kasvanut neljän perustajan yhteenliittymästä 30 ammattilaisen yritykseksi. ## Lähtökohdat Olimme kuulleet nimen, mutta emme tienneet tarinaa Tuloksen takana. Lasse Larvanko, yksi yrityksen perustajista on tiivistänyt nimen syntyhistorian hienosti lauseeseen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Mediashake on Matti Hirvosen luotsaama, Helsingin ytimessä sijaitseva 13 ammattilaisen kovatasoinen digimarkkinointitoimisto. Matti otti Dudeen yhteyttä loppuvuodesta 2019 ja löysimme pian yhteisen sävelen, jonka pohjalta lähdimme uudistamaan sekä yritysilmettä että verkkosivustoa. ## Lähtökohdat Mediashaken vanha ilme ja verkkosivusto oli koottu palasista sieltä täältä. Kokonaisuuden miettiminen oli jäänyt kovan kasvun ja isojen asiakastöiden alle, eivätkä sen […] Lue lisää
Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)
Suunnittelimme ja toteutimme Colliers International Finlandille toimitilat sivuston. Sivustolla esitellään vapaana olevia toimitiloja ympäri Suomen. Käyttäjä voi etsiä liiketoiminnan tarpeisiin sopivaa toimitilaa toimitilahaun avulla. Kaksikielinen sivusto on rakennettu WordPressin päälle. Kielilaajennos on toteutettu Polylang-lisäosan avulla. Sivustolla esiteltävät toimitilat ja henkilökunta tuodaan Salesforcesta Salesforcen API:a hyödyntäen. Toimitilat ja henkilökunta tallennetaan WordPressiin omana sisältötyyppinään ja ne päivitetään […] Lue lisää
Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu
Pidä Saaristo Siistinä ry huolehtii Suomen merialueiden, sisävesien, rantojen ja saariston puhtaudesta. Yhdistyksen tavoitteena on muun muassa edistää ja löytää ratkaisuja ympäristöystävälliseen vesillä liikkumiseen. Konkreettisia esimerkkejä PSS ry:n ympäristönhuoltotyöstä ovat esimerkiksi jätepisteet, kuivakäymälät ja imutyhjennyslaitteet. Näitä Roope-palvelupisteitä on lähes 200 ympäri Suomea. Lisätäkseen veneilijöiden tietoisuutta Roope-palvelupisteistä PSS ry kutsui meidät apuun suunnittelemaan Roope-karttaa – ja […] Lue lisää
Vierityspalkki.fi
Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.
Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.
Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.
on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.
Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa. Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.