Maxivision

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Maxivision on TV-viihdepalvelu, joka tuo HD-laatuisen TV-viihteen, suosituimmat kanavapaketit ja TV-palvelut kaikkialle Suomeen niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Redland uudisti Maxivisionin verkkopalvelun ja päivitti sen visuaalista identiteettiä.

Maxivisionilla oli jo pitkään mietitty verkkosivuston uudistamista. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää kuluttajille kuinka helppoa TV-viihdepalvelua on käyttää ja kuinka yksinkertaista sen ostaminen on. Sivuston konversiota haluttiin nostaa entistä paremmaksi ja brändin laatumielikuvaa korkeammaksi. Asiakkaalla oli myös tarve päästä hallinnoimaan sivustoa ketterästi ja kustannustehokkaasti.

Me Redlandilla lähdimme suunnittelemaan käyttäjäystävällistä ja näyttävää verkkopalvelua, joka helpottaisi laajempien kokonaisuuksien ostamista. Projektin edetessä huomattiin, että myös visuaalinen identiteetti vaati päivittämistä luodakseen uskottavuutta ja nostaakseen brändimielikuvaa.

Verkkopalvelu tuotiin teknisesti vastaamaan nykypäivän tarpeita WordPressin sisällönhallinnalla. Sivuston rakenne muutettiin paremmin asiakkaita palvelevaksi ja muutenkin käyttäjäkokemusta parannettiin oleellisesti. Lisäksi visuaalinen identiteetti uudistettiin näyttäväksi moderniksi kokonaisuudeksi. Uudella verkkosivustolla palvelut ja kanavapaketit tuodaan entistä paremmin esille ja helpommin ostettaviksi.

Tunnuslukujen perusteella käyttäjät ovat viihtyneet hyvin uudella sivustolla. Sivulataukset ovat kasvaneet 20 % ja sivustolla vietetty aika 18 %. Onnistuimme myös parantamaan sivuston nopeutta 14 %. Uudistuksella paransimme siis sivuston käytettävyyttä selkeästi. Sivustouudistuksen jälkeen lopullinen konversioaste on kasvanut 2 prosenttiyksikköä. Uskomme paremman asiakaskokemuksen johtaneen kasvaneeseen konversioon.

Jätä kommentti