Budjetti: 10 000–30 000 €

Rakennuslehti

Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Rakennuslehti on Sanoma Tekniikkajulkaisut Oy:n julkaisema rakennusalan uutis- ja erikoislehti, joka ilmestyy sekä painettuna että verkkomediana. Verkkopalvelu tavoittaa viikoittain yli 45 000 eri vierailijaa. Sivustolla on noin 25 000 artikkelia ja 150 Gt sisältöä. Morgan toteutti Rakennuslehdelle mittavan sivustouudistuksen vuonna 2019. Uudistukseen sisältyi verkkopalvelun konsultointi ja konseptointi, ulkoasu- ja käyttöliittymäsuunnittelu, ohjelmointi ja kaikki hosting-palvelut. Lisäksi Morgan kehitti tekniset rajapinnat, joista toimitus ja automaatio koostavat Rakennuslehden uutiskirjeet. Vuodesta 2016 alkaen Morganilla on ollut Sanoman ja Rakennuslehden kanssa jatkuvan kumppanuuden puitesopimus, joka sisältää verkkopalvelun […]

Cosmopolitan

Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Fokus Media Finland Oy on aikakaus- ja asiakaslehtiä tuottava mediatalo. Morgan kehitti Fokus Medialle laajan WordPress-multisiten, johon kuuluvat Cosmopolitanin, Ellen ja Fitin toimitukselliset sivustot sekä niiden kaikki blogit. Morgan vastasi uudistuksessa multisiten konsultoinnista ja konseptoinnista, sivustojen ulkoasu- ja käyttöliittymäsuunnittelusta, ohjelmoinnista ja kaikista hosting-palveluista. Multisite kattaa yhteensä noin 21 000 artikkelia ja 550 Gt sisältöä. Morgan toi uuteen yhteiseen multisiteen myös Cosmopolitanin kaikki vanhat sisällöt useista eri julkaisujärjestelmistä. Toimitusjärjestelmään rakennetun integraation ansiosta sisältöä on mahdollista hakea sivustolle myös reaaliaikaisesti. Morgan panosti Cosmopolitanin sivuston […]

Fit

Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Fokus Media Finland Oy on aikakaus- ja asiakaslehtiä tuottava mediatalo. Morgan kehitti Fokus Medialle laajan WordPress-multisiten, johon kuuluvat Fitin, Cosmopolitanin ja Ellen toimitukselliset sivustot sekä niiden kaikki blogit. Morgan vastasi uudistuksessa multisiten konsultoinnista ja konseptoinnista, sivustojen ulkoasu- ja käyttöliittymäsuunnittelusta, ohjelmoinnista ja kaikista hosting-palveluista. Multisite kattaa yhteensä noin 21 000 artikkelia ja 550 Gt sisältöä. Morgan toi uuteen yhteiseen multisiteen myös Fitin kaikki vanhat sisällöt useista eri julkaisujärjestelmistä. Toimitusjärjestelmään rakennetun integraation ansiosta sisältöä on mahdollista hakea sivustolle myös reaaliaikaisesti. Morgan panosti Fitin sivuston […]

Mediatrade -verkkokauppa

Tekijä: Mediapool Finland
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Mediatrade on Suomen johtava audiovisuaalisten tuotteiden maahantuoja ja jälleenmyyjä. Suunnittelimme Mediatradelle verkkokaupan, jossa yhdistyy normaali brändisivusto sekä kauppaosio. Sivuston sisällönhallinta tapahtuu WordPressin kautta, ja sen yhteyteen on integroitu asiakkaan toiveiden mukaan pitkälle kustomoitu verkkokauppa-alusta. Tuote- ja tilaustietojen siirtoon rakennettiin automaattisesti päivittyvä rajapinta verkkokaupan ja Visman taloushallintojärjestelmän välillä. Myös WordPressin sisällönhallinnasta tehtiin asiakkaan tarpeita vastaava moduulipohjainen työkalu, jonka avulla voi toteuttaa monipuolisia ja kiinnostavia visuaalisia sisältökokonaisuuksia. Loimme valmiita ennakkoon määriteltyjä moduuleita, joita hyödyntämällä saadaan tehtyä tarpeellisia tuotenostoja, tapahtumia ja markkinointiviestejä. Verkkokaupan julkaisemisen jälkeen […]

Satakunnan koulutuskuntayhtymä Sataedu

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Sataedu kouluttaa ammattiin ja tarjoaa ammattitaitoa vahvistavaa jatko- ja lisäkoulutusta. Koulutusta järjestetään Harjavallassa, Huittisissa, Kankaanpäässä, Kokemäellä, Nakkilassa, Parkanossa, Raumalla, Tampereella ja Ulvilassa. Opiskelijoita on noin 3200. Aloitimme projektin laajalla konseptointityöllä, jossa työpajojen kautta kartoitettiin palvelun käyttäjäryhmät, tarpeet, käyttäjäpolut ja maalit. Tämä asettu lähtökohdat myös suunnittelulle ja toteutukselle. Poutapilvi suunnitteli ja toteutti Sataedulle uuden verkkopalvelun, jossa koulutukset ovat pääosassa. Koulutukset tulevat rajapintojen kautta Wilmasta ja Opinportista ja yhteystiedoissa sekä Sataedun hankkeissa on Active Directory -integrointi.

Valofirma

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Valofirma on yhdessä Kamerafirman kanssa toimiva yksi Suomen johtavia elokuvakalustovuokraamoja, joka on rakennettu alan rautaisten ammattilaisten johdolla. Valofirman tuotteita ja palveluita on hyödynnetty mainoksissa, tv-ohjelmissa ja elokuvissa niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Autoimme Valofirmaa uudistamaan verkkopalvelunsa, jonka alustaksi valittiin WordPress & WooCommerce. Sivuston tavoittena on tarjota helppo tapa hankkia kaikki tarvittava yhden katon alta videotuotannon pyörittämiseen valojen, kameroiden, henkilöstön ja muiden tarvikkeiden osalta. Valofirman verkkopalvelu-uudistuksessa isoa roolia näytteli verkkokaupan rakentaminen uudelleen ja sen integroiminen ERP-järjestelmään, josta räätälöidyn lisäosan avulla hallinnoidaan vuokrauksia, tuote- ja […]

Miseva

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Miseva myy, ostaa ja vaihtaa käytettyjä matkailuajoneuvoja ja muita moottoriajoneuvoja sekä uusia Roadcar sekä Pössl-retkeilyautoja. Vanha sivusto oli jäänyt hieman jälkeen hyvän maineen karttuessa ja liiketoiminnan kasvaessa, eikä vastannut enää yrityksen nykytilaa. Dude ei pistänyt pelkästään markkinointisivustoa uusiksi, vaan kehitti myös Misevan myyjien arkea helpottavia toimintoja. Kehitystyö on ollut aktiivista heti uudistuneen sivuston julkaisun jälkeen ja tälläkin hetkellä suunnitteilla on uusia ominaisuuksia. ## Suunnittelu Miseva oli tehnyt ulkopuolisen konsultin kanssa hyvän pohjatyön uudistukselle, kartoittaen vanhan sivuston kipukohdat sekä listaten asiat joihin uudistuksessa […]

Suomen Lukiolaisten Liitto

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Lukiolaisten Liitto on lukiolaisten oma järjestö, arkielämän helpottaja ja poliittisesti sitoutumaton edunvalvontajärjestö, johon kuuluu noin 50 000 jäsentä. Edunvalvonnan lisäksi liitto tarjoaa valtakunnallisia ja paikallisia jäsenetuja, järjestää innostavia tapahtumia ja koulutuksia sekä kustantaa lukiolaisten omaa aikakauslehteä Improbaturia. Autoimme Lukiolaisten Liittoa ottamaan käyttäjälähtöisen kulman uuden verkkopalvelun suunnitteluun, kun sen edellinen verkkosivusto alkoi jäädä hankalaksi ylläpitää ja sisältöjen rakenne oli muuttunut ajan saatossa sekavaksi. Projektiin osallistui Lukiolaisilta usean eri kohderyhmän edustajia ja sitä lähestyttiin monen eri sidosryhmän tarpeiden näkökulmasta; ongelmat ja kysymykset vaihtelevat […]

The Gaming Innovation Group – verkkopalvelu

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

The Gaming Innovation Group (GiG) on Norjalainen pörssiyhtiö, joka erikoistuu online rahapeleihin. Toteutimme vuonna 2018 Gig.com-verkkopalvelun WordPress-julkaisujärjestelmän päälle. Sivusto on rakennettu modulaarisesti komponenteista, joten ylläpitäjillä on mahdollisuus rakentaa uusia sivutyyppejä komponenttien avulla. Sivustolle suunniteltiin ja toteutettiin myös sijoittajaosio,​ josta löytyy interaktiivinen pörssikurssien seuranta.

Suzuki Finland -verkkosivusto

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suzuki Finland on Suzukin Suomen sivuliike joka toimii maajantuojana Suzukin moottoripyörille sekä perämoottoreille. Kankea ja vanhentunut sivusto ei ollut responsiivinen eikä palvellut yrityksen henkilökuntaa eikä ulkoisia kohderyhmiä toivotulla tavalla. Sivustolle haluttiin täysi uudistus nojaten Suzukin olemassaolevaan visuaaliseen ilmeeseen ja asiakkaan kanssa käytyihin tavotteisiin. Sivustokokonaisuus toteutettiin kevyenä multisite-toteutuksena sisältäen sivustot sekä moottoripyörille että perämoottoreille. Sivustosta haluttiin helposti päivitettävä ja selkeä kokonaisuus mikä tarjoaa kuluttajille mielikuvien lisäksi lisätietoa ostopäätöksen tueksi. Sivuston tärkein yksittäinen ominaisuus on jälleenmyyjähaku, josta on helppo löytää lähimmät myyntikumppanit sekä huollot. […]

Ilokivi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Ilokivi on Jyväskylän Yliopiston Ylioppilaskunnan kiinteistössä sijaitseva kokonaisuus joka palvelee opiskelijoita tarjoamalla päivittäin lounasta sekä iltaisin viihdettä elokuvien ja livekeikkojen muodossa. Sivuston tulee siis palvella opiskelijoita jotka haluavat tarkistaa nopeasti päivän lounaan, kuin myös monipuolisesta kulttuuritarjonnasta nauttivia. Uuden sivuston toteuttaminen oli osa laajempaa uudistusta jonka Ilokivi aloitti vuonna 2018 uuden ravintolapäällikön johdolla. Kokonaisvaltaisen uudistuksen tuloksena on nykyaikaisempi ja houkuttelevampi Ilokivi, joka vetää puoleensa lounastajia sekä kulttuuririentojen ystäviä koko Jyväskylän alueelta. Lähtötilanne Uudistus aloitettiin tunnistamalla asiakkaan kanssa yhdessä vanhan sivuston hyvät sekä huonot […]

Kurikan kaupunki

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kurikan kaupunki on yli 20.000 asukkaan elinvoimainen kaupunki Etelä-Pohjanmaalla. Kaupungin elinvoiman kehittäminen ja yritystoiminnan positiivinen tukeminen ovat kaupungin keskeisimpiä tehtäviä sivistystoimen laadukkaiden palveluiden ja kurikkalaisten hyvinvoinnin edistämisen lisäksi. Projektissa uudistettiin visuaalinen ilme, sivuston rakenne ja tekninen toteutus kokonaisuudessaan. Uudistuksen yhteydessä halutiin verkkosivujen hallintaan myös uusi julkaisujärjestelmä. Sivustouudistuksen tavoitteena oli selkeyttää kunnan palvelut ja tarjota matalan kynnyksen vuorovaikutus kunnan ja kuntalaisten välillä sekä saada sivustosta käyttäjälähtöisempi ja helppokäyttöisempi. Uuden sivuston halutaan auttavan osaltaan toteuttamaan kaupungin visiota, jossa Kurikka on Suomen paras ja rohkein […]

International Peatland Societyn (IPS) verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

International Peatland Societyn (IPS) tehtävänä on tuottaa ja jakaa ajantasaista sekä riippumatonta soihin ja turpeeseen liittyvää tietoa. Tämän lisäksi IPS luo alan yrityksille, kansalaisjärjestöille sekä tutkijoille mahdollisuuden verkostoitua keskenään. Jäsenilleen IPS tarjoaa ajankohtaisia ja monipuolisia tapahtumia sekä julkaisuja ja tieteellisiä artikkeleita. Maailmanlaajuisesti eri toimijat yhdistävä yhdistys asetti tietointensiivisen sivustonsa uudistuksen tavoitteet korkealle. Sivuston suuri tietomäärä haluttiin tuoda esiin hallitusti ja tarjota selkeät etenemispolut eri kohderyhmille. Kokonaisuuden suunnittelu aloitettiin kansainvälisellä kohderyhmätutkimuksella jossa haastateltiin monipuolisesti järjestön eri rooleissa toimivia henkilöitä. Saatuja tuloksia hyödyntäen yhteisissä […]

Oulun teatteri

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Oulun teatteri on Pohjois-Suomen suurin ammattiteatteri. Taiteellisesti ja toiminnallisesti korkeatasoisen ammattiyhteisön tuottama monipuolinen ohjelmisto tarjoaa yleisölle tasokkaita ja kunnianhimoisia esityksiä. Oulun teatteri uudisti ilmeensä, nimensä ja verkkosivustonsa. Avidly vastasi sivuston visuaalisuuden, sisällön rakenteen, käyttöliittymän suunnittelusta ja sivuston teknisestä toteutuksesta WordPress-alustalla. Sivuston uudistamisen päätarkoitus oli selkeyttää teatterin näytelmätarjonnan esittelyä sekä helpottaa lippujen ja tarjoilujen ostoa. Siksi sivustolle toteutettiin integraatio WordPressin ja Ticketmasterin tapahtumarajapinnan välillä, mikä mahdollistaa ajantasaisen tiedon näyttämisen muun muassa esitysten lipputilanteesta. Teatterin sisäisenä tavoitteena oli myös näytelmäohjelmiston päivitysten ja ylläpidon helppokäyttöisyys. […]

Ilmarinen Future Score

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Future Score -testi on osa Ilmarisen, Sitran ja HENRY ryn Tulevaisuuden työpaikka -projektia. Avidly on ollut mukana kehittämässä testiä Ilmarisen ja eri alojen asiantuntijoiden kanssa. Valmiustestien tausta-aineistona on käytetty Koulutusrahaston toimitusjohtajan, tohtori Kati Korhonen-Yrjänheikin työelämän valmiusmallia. Valmiustestin tarkoituksena on antaa sekä työntekijöille, yrittäjille että organisaatioille mahdollisuus testata omaa valmiuttaan kohdata tulevaisuuden työelämän haasteet. Testi koostuu viisiosaisesta tulevaisuusskenaariosta, joka ottaa kantaa haasteisiin niin teknologian muutosten, yhteiskunnallisten rakenteiden kuin työn, työyhteisöjen ja itse työn tekemisen haasteiden osalta. Monipuolisen testin avulla saat sekä numeerisen että […]

April Jazz 2019

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Vuodesta 1987 lähtien järjestetty April Jazz on pääkaupunkiseudun suurin kansainvälinen jazz-festivaali. April Jazzin ja Avidlyn iloinen ja hedelmällinen yhteistyö on jatkunut jo viisi vuotta. April Jazzin markkinoinnin kumppanina Avidly on toteuttanut festivaalille uuden markkinointiviestinnän konseptin ja siihen soveltuvat materiaalit sekä digitaalisen median ratkaisut. Jazzien visuaalinen ilme on suunniteltu kullekin vuodelle aina uusiksi. Vuonna 2019 uudistimme festivaalin WordPress-verkkopalvelun teknisen toteutuksen, käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen sekä vastaamme palvelun ylläpidosta.

Vennerin keittiössä

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vennerin Keittiössä -verkkopalvelu tarjoaa uudenlaisen tavan auttaa ja voimauttaa yhteiskuntamme apua tarvitsevia. Palvelu tarjoaa kuukausi- tai vuosilisenssin tilaajille ravitsevia ja monipuolisia kasvisuokareseptejä. Palvelusta saadut tuotot ohjataan tukemaan apua tarvitsevien perheiden parempaa ravitsemusta Venner-ruokakassien kautta. Suunnittelimme sivuston graafisen ilmeen ja käyttöliittymän mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda houkuttelevat videomuotoiset reseptit ja runsaan uusiutuvan sisällön näyttävästi esille. Verkkopalvelun toteutuksessa kiinnitimme erityistä huomiota maksuintegraation ja lisenssinhaltijoiden sujuvaan ja helppoon hallinnointiin.

EduExcellence

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EduExcellence tarjoaa suomalaisia huipputason koulutusratkaisuja kansainvälisille asiakkailleen, joita ovat niin koululaitokset, yritykset kuin julkinen sektori. Ratkaisuja tarjotaan konsultoinnin, koulutusohjelmien ja erilaisten intensiivikurssien muodossa. EduExcellence tekee tällä hetkellä yhteistyötä muun muassa Etelä-Afrikassa, Uruguayssa ja Kiinassa. Tuore näkökulma suomalaiseen koulutusvientiin EduExcellence lähestyi Sinistä Härkää tavoitteenaan luoda uusi sivusto, joka palvelee yrityksen moninaisia tarpeita. Sivuston tärkein tavoite on luoda selkeä kuva yrityksen toiminnoista ja palveluista. Yrityksen palvelut, kohderyhmät ja toimialat ovat monipuolisia ja siksi sisältö on tärkeää esittää johdonmukaisesti ja välttää informaatioähkyä. Sivustoa ja sen […]

Factornova

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Factornova on nopeasti kasvanut tapahtumatoimisto, joka kaipasi uutta visuaalisesti freesiä verkkopalvelua. Redandblue vastasi palvelun konseptoinnista, käyttöliittymästä, visuaalisesta ilmeestä, WordPress-toteutuksesta, ylläpidosta ja jatkokehityksestä. Palvelun ulkoasu suunniteltiin tiiviissä yhteydessä Factornovan oman visuaalisen tiimin kanssa. Uudistimimme myös brändin osalta yrityksen typografian samassa projektissa. Palvelusta toivottiin helppokäyttöinen niin loppukäyttäjille kuin ylläpitäjillekin. Sivulle luotiin myös ehkäpä kaikkien aikojen hienoin henkilögalleria!

Fresh House

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fresh House on siivouspalveluihin erikoistunut perheyritys Helsingissä. Yritys palvelee asiakkaitaan eri puolilla pääkaupunkiseutua kaikissa toimitilojen puhtaanapitoon liittyvissä asioissa, lähes 30 vuoden kokemuksella. Fresh House on niittänyt mainetta Helsingissä luotettavana ja osaavana toimijana, ja onkin onnistunut puskaradion avulla saamaan nimekkäitä asiakkaita. Yrityksen visuaalinen ilme ja verkkopalvelu eivät kuitenkaan olleet täysin tasapainossa erinomaisen palvelun kanssa, vaan edellisestä brändiuudistuksesta oli jo kulunut aikaa. Yrityksen strategiaa ei myöskään oltu koskaan pysähdytty kunnolla miettimään. redandblue auttoi Fresh Housea kiteyttämään strategiaa, teimme yritykselle visuaalisen ilmeen sekä verkkopalvelun, otimme valokuvat […]

Poolia

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Poolia on jo kolmekymmentä vuotta toiminut rekrytointiyritys, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Saksassa. Teimme Poolialle uuden verkkopalvelun, joka palvelee sekä työn etsijöitä että työnantajia. Projektiin kuului käyttöliittymäsuunnittelu, prototyypitys, visuaalinen suunnittelu, tekninen WordPress-toteutus, kytkennät rajapintoihin sekä ylläpido ja jatkokehitys. Palvelun tuli toimia erityisen hyvin mobiilikäyttäjillä. Sivuston konsepti muotoiltiin miettimällä työnhakijan palvelupolkua prosessina, joka voi hyvinkin alkaa mobiililaitteella ruuhkabussissa ja päättyä hakemuksen jättämiseen illalla kotikoneelta. Erillistä rekisteröitymistä tai kirjautumista ei toivottu, mutta käyttäjälle haluttiin silti antaa mahdollisuus jatkaa kesken jäänyttä työpaikkahakemusta. Rakensimme […]

Dunning, Kruger & Associates

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Paper Planes rakensi Dunning, Kruger & Associatesille uudet sisältölähtöiset sivut reilussa kahdessa kuukaudessa. Ketterän yhteistyön tuloksena yrityksen kasvua tukevat hakukoneoptimoidut, käyttäjäystävälliset ja nopeat WordPress- sivut, joita on helppo kehittää myös tulevaisuudessa. Sisältömoduulien käyttö mahdollistaa sivujen laajankin muokkauksen ja tekee jatkokehittämisestä suoraviivaista. Informaatioarkkitehtuurissa huomioitiin toiveet sisältölähtöisyydestä, esteettömyydestä ja helppokäyttöisyydestä. Asiakkaan toiveesta toteutus tehtiin lähes täysin ilman JavaScriptiä. Kommunikointiin käytetyt Slack ja Google Hangouts sekä viikoittainen statuspuhelu varmistivat ketterän yhteydenpidon asiakkaan Saksassa työskentelevän designerin ja sisältövastaavan, Suomen toimiston ja Paper Planesin välillä. Uusi sivusto on ratkaissut […]

Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hämeenlinnan Seudun Vesi Oy eli HS-Vesi on Hämeenlinnan, Hattulan ja Akaan omistama vesihuoltoyhtiö. Yhtiö huolehtii toiminta-alueellaan hyvänlaatuisen veden hankinnasta ja jakelusta sekä jätevesien tehokkaasta poisjohtamisesta ja puhdistamisesta. Yhteistyömme alkoi vuoden 2018 lopulla kun HS-Vesi oli tunnistanut tarpeen verkkosivustonsa päivittämiselle. Vanha alusta oli kömpelö, rakenne oli ajan saatossa sisällön kasvaessa muuttunut sekavaksi eikä sivusto sopeutunut responsiivisesti eri päätelaitteille. Uudeksi alustaksi valikoitui WordPress avoimen lähdekoodin, helpon sisällön hallinnan ja vaivattoman muokattavuuden vuoksi. Suunnittelimme yhdessä HS-Veden kanssa käyttäjälähtöisiä metodeja hyödyntäen eri käyttäjäryhmille sopivat käyttäjäpolut sekä […]

Hiippakuntien kotisivukone

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Loimme Suomen evankelis-luterilaisten hiippakuntien käyttöön “kotisivukoneen” WordPress Multisite Networkin päälle. Sivustoilla on yhtenäinen teema ja koodipohja, mutta sisältöjä hallinnoidaan sivustokohtaisesti. Hiippakuntien sivustot on tarkoitettu työntekijöille ja sellaisiksi aikoville sekä muille pienemmille kohderyhmille. Jokainen sivusto koostuu viidestä eri sisältötyypistä: Sivut, Artikkelit, Blogit, Tapahtumat ja Usein kysytyt kysymykset (FAQ). Ne antavat valinnanvaraa sisällöntuotantoon. Sivustolle on suunniteltu komponenttipohjainen päätason sivurakenne, jonka ansiosta eri hiippakunnat voivat tehdä sivusta hyvinkin erilaisia. Vaihtoehtoja ovat esimerkiksi: – kuva vasemmalla, oikealla tai taustakuvana – kuvan koko iso/pieni – perinteinen sisältöeditori […]

Mielenterveyspooli

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Mielenterveyspooli on suomalaisten mielenterveystyön toimijoiden verkosto, jonka tavoitteena on edistää kansalaisten mielenterveyttä ja kohentaa mielenterveyspalveluja tarvitsevien henkilöiden asemaa yhteiskunnassa. Redandblue suunnitteli järjestölle uuden verkkosivuston, joka toimii Mielenterveyspoolin yleisenä tiedotuskanavana ja lisäksi pyrkii luomaan yhteisöllisyyttä eri mielenterveysjärjestöjen keskuudessa. Tiedon jakaminen, vaikuttaminen sekä ajankohtaisten aiheiden uutisointi ovat sivuston pääasiallisia tehtäviä. Uudella sivustolla on keskiössä materiaalipankki, josta päättäjät, vaikuttajat ja media voivat löytää helposti pureskeltavaa mielenterveysvaikuttamiseen keskittyvää tietoa, kuten aloitepohjia, asiantuntijoiden lausuntoja sekä hyviä yleisiä käytäntöjä. Materiaalipankki kokoaa mielenterveyteen liittyvän informaation yhteen paikkaan, ja sivu […]

Solidaarisuus

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Solidaarisuus-järjestö on vuonna 1970 perustettu kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa yksikään nainen ei kärsi väkivallasta eikä kukaan elä köyhyydessä. Solidaarisuus-järjestö tekee työtä tyttöjen sukupuolielinten silpomista vastaan. Aloitimme yhteistyön digitaalisen brändin uudistuksella. Ensimmäisenä tavoitteena oli ymmärtää mikä Solidaarisuus-järjestö on ja ketä sen pitäisi puhutella. Näiden perusteella määrittelimme verkkosivujen kolme pääkävijäryhmää ja sen millä laajuudella informaatio tulisi verkkosivuilla esittää. Tällä lähestymistavalla pystyimme määrittämään uudelleen verkkosivujen infromaatioarkkitehtuurin, suunnittelemaan optimaaliset kävijäpolut ja määrittämään kävijöiden konversoitumisen. Otimme huomioon myös verkkosivujen laajan käytettävyyden – verkkosivujen tuli tukea […]

Vasemmisto.fi

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Vasemmistoliitto on uuden ajan punavihreä kansalaisliike ja poliittinen puolue. Tehtävänämme oli uudistaa Vasemmistoliiton verkkosivusto puoleen ja kävijöiden toiveita vastaavaksi kokonaisuudeksi. Käyttöliittymäsuunnittelun lähtökohtana oli lisätä sivuston visuaalisuutta ja käytettävyyttä, sekä kommunikoida vasemmiston tarinaa mahdollisimman positiivisella tavalla. Tärkeää oli myös osallistaa sivuston kävijöitä monin eri tavoin. Sivustolla on useita erilaisia tapoja osallistua vasemmiston toimintaan. Sivuston julkaisun jälkeen yhteistyö on jatkunut jatkokehityksen puitteissa.

Mirror Line

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Etelä-Pohjanmaalaisen Mirror Linen lähes 25-vuotiaalle liukuovien ja säilytysratkaisujen liiketoiminnalle verkkokauppa ja muut digitaaliset kosketuspinnat ovat vuosi vuodelta entistä merkittävämpiä kun yrityksen toiminta kasvaa, kansainvälistyy ja tehostuu. Modernisoimme Mirror Linen verkkosivut sekä toimme irrallisena pääsivustosta toimineen verkkokaupan (ent. MyCashFlow) osaksi yhtenäistä verkkopalvelua. WordPress-sivusto rakentuu helposti hallittavista osioista joiden avulla sivusto on vaivattomammin ylläpidettävä ja pysyy joustavampana markkinoinnin vaihtuviin tarpeisiin. WooCommerce-verkkokaupassa on kustomoitavissa mm. eri käyttäjäryhmille omat hinnoittelut, muokattavissa olevat sähköposti-ilmoitukset, alennusmyynnit sekä räätälöity tilausten käsittelyprosessi. Sivustolle (toistaiseksi vain ruotsissa, mirrorline.se) on luotu integraatio […]

Oma Luottamusmies

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Jokaisen uralla tulee vastaan erilaisia muutos-, kriisi-, tai kehitystilanteita, jotka sisältävät tarvetta selkeälle tiedolle toimintatavoista ja mahdollisuuksista. Oma Luottamusmies vastaa korkeasti koulutettujen työelämätiedon tarpeeseen erilaisissa tilanteissa. Palvelun tuottaa akavalaisten liittojen yhteinen neuvottelujärjestö YTN. Suunnittelimme ja toteutimme Oma Luottamusmies -verkkopalvelun, josta työntekijät saavat apua ja vinkkejä arkisiin tilanteisiin. Palveluun rakennettiin testejä ja työkaluja. redandblue vastasi palvelun konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta sekä ylläpidosta.

Kristina Cruises -verkkosivut

Tekijä: Into-Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kristina Cruisesille tehty laaja verkkosivuhanke piti sisällään muun muassa integraatioita, modulaaristen sivupohjien rakentamista ja some-jakotoiminnallisuuden asettamista. Suosikkilistaus lukeutuu myös sivuston avaintoiminnallisuuksiin. Kristina Cruisesin verkkosivuilta löytyy lisäksi blogi, erilaisia lomakkeita ja kattava hakutoiminto. Into-Digital kiittää Kristina Cruisesia luottamuksesta & toivottaa onnittelut uuden verkkopalvelun julkaisun kunniaksi, vaikka yhteinen taival jatkuukin verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen suhteen. Kristina Cruisesin projektista vastannut Head of Customer Experience Antti Partanen kuvaa hanketta seuraavasti: ”Toteutimme edelliset verkkosivut myös yhteistyössä Into-Digitalin kanssa. Tarjouskierroksen jälkeen vakuutuimme jälleen heidän tavastaan toimia suoraviivaisesti ja […]

Lammi -verkkosivusto

Tekijät: Ida Fram Oy (Visuaalinen suunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into-Digital tuotti Lammille uudet verkkosivut yhdessä sisaryhtiömme Palvelumarkkinoinnin toimisto Ida Framin kanssa. Ida Fram vastasi verkkosivuston suunnittelusta – Into puolestaan totutusti teknisestä toteutuksesta. Sivuston visuaalisuus perustuu hyvin pitkälti Lammin erittäin näyttävään ja ansiokkaaseen kuvamaailmaan. Kaikki Lammin tämänhetkiset talomallit ovat nähtävillä sivustolla. Talomallistolle on rakennettu laaja filtteröinti, joka helpottaa käyttäjää löytämään juuri oikean talon. Teknisestä näkökulmasta projektissa onnistuttiin toteuttamaan sisällönhallintaan modulääriset, monipuoliset ja helppokäyttöiset työkalut niin, että sivuston ilme pysyy yhtenäisenä ja toiminta responsiivisena.

RFSU Suomi -verkkosivusto

Tekijät: Into-Digital Oy (Tekninen toteutus), Miltton Oy (Visuaalinen suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Yhdessä Milttonin kanssa toteutettu verkkosivusto, joka toimii tärkeässä roolissa osana kansallisesti ja kansainvälisesti suurta mainetta niittänyttä Sultanin F*ck like a Finn -kampanjaa. Into vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta. Milttonin toteuttama kampanja palkittiin vuoden 2017 European Excellence Awardseissa vuoden parhaana pohjoismaisena työnä.

Redan Redan

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ensimmäiset verkkosivut toteutimme Redan Redanille jo vuonna 2017, mutta sen jälkeen yhteistyö on jatkunut. Linda on aktiivinen somessa ja uuttera bloggailija, joten painopiste projektissa oli luonnollisesti somefeedit ja blogi. Myös työnäytteet ja palvelut tuli olla keskeisesti ja selkeästi esitetty. Iso paletti kaikkea, mutta pistettiin onnistumaan! Koska mikään sivusto ei ole koskaan “valmis” ja varsinaiset ajatukset tulevat vasta oikean käytön myötä, jatkotarpeita syntyi pian. Siispä 2018-2019 vaihteessa tuunattiin jo seuraavaa versiota ulkoasusta lähtien. Linda vanhana nörttinä onneksi osaltaan tietää miten näitä hommia tehdään […]

Comsyn Project

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Comsyn Project on Teknologian tutkimuskeskus VTT:n vetämä EU-rahoitteinen tutkimushanke, jonka tavoitteena on madaltaa biopohjaisen polttoaineen tuotantokustannuksia. Suunnittelimme Comsynprojectin visuaalisen ilmeen, graafiset elementit sekä vastasimme WordPress-verkkosivuston käyttöliittymän suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta. Tuotimme hankkeelle myös videomateriaalia ja muita sisältöjä sekä konsultoimme tilaajaa moderneista digitaalisen ajan viestintämenetelmistä. Erityisenä haasteena projektissa oli ymmärtää teknologiset tarpeet sekä kohderyhmän odotukset, jotta pystyimme antamaan oikeat näkemykset sisältöjen ja rakenteen suunnitteluun. Haasteet muuttuivat onnistumisen elämyksiksi Mediapoolin sekä VTT:n tutkimusryhmän tiiviin yhteistyön ansiosta.

Fitter

Tekijä: Sivututka Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Fitter valmistaa räätälöityjä ruokia treenaajille ja urheilijoille. Konsepti on uusi ja Suomessa uniikki: annoksien ravintoarvot kaloreineen ja proteiineineen pystyy itse valitsemaan verkkokaupasta. Sapuskat toimitetaan asiakkaan valitsemalle kuntosalille. Verkkosivuihin nojaavana bisneksenä teknologian täytyi olla tip top kunnossa. Jättiprojektiin kuului verkkosivujen ja kauppatoimintojen lisäksi brändin suunnittelu kohderyhmän määrittelystä arvolupaukseen ja logosuunnittelusta printtimateriaaleihin. Oman mausteensa projektille toi verkkokaupan taustalla toimivan laskurin toteutus. Laskuri pyörittelee hintoja ja ravintoarvoja annokselle sitä mukaa, kun kävijä säätää niitä kaupasta mieleisekseen. Verkkokaupan moottorina toimivaa WooCommercea päästiin räätälöityjen toimintojen myötä puukottamaan […]

Smarp

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Smarp on sisällön löytämiseen ja jakamiseen tarkoitettu työkalu. Smarp kokoaa yritykseen ja sen toimintaympäristöön liittyvän relevantin ja mielenkiintoisen sisällön yhteen paikkaan, josta se on helposti löydettävissä ja jaettavissa myös muulle maailmalle. Smarp lähestyi meitä verkkosivu-uudistuksen ja brändin päivityksen tiimoilta. Aloitimme projektin Foundation-vaiheella, jonka aikana loimme strategian haluttujen konversioiden saavuttamiseksi. Strategia perustui tärkeimpien käyttäjäpersoonien tarpeiden pohjalta suunniteltuihin käyttäjäpolkuihin, joiden avulla varmistimme, että kukin käyttäjä löytää tarvitsemansa informaation helposti ja nopeasti ymmärrettävässä muodossa. Pohtiessamme Smarpin brändiä esiin nousivat ennen kaikkea seuraavat adjektiivit: ammattimainen, luotettava […]

Yousician.com

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Joka sekunti, joka päivä, jossain päin maailmaa, joku aloittaa uuden instrumentin opettelun Yousicianin avulla. Yousician sai alkunsa innostuksesta mullistaa musiikin opetus täysin mukaansa tempaavan sovelluksen avulla ja heidän visionaan on tehdä musikaalisuudesta yhtä yleistä kuin lukutaidosta. Nykyään Yousicianin avulla miljoonat käyttäjät opettelevat soittamaan pianoa, kitaraa, bassoa, ukulelea sekä laulamaan. SaaS-palvelujen, kuten Yousicianin, digitaalisessa markkinoinnissa on usein melko suoraviivainen asiakaspolku; sivustolle ajetaan mahdollisimman paljon laadukasta liikennettä ja käyttäjiä ohjataan lataamaan sovellus. Verkkokaupan tavoin, sivuston tulee konvertoida hyvin ja sen optimointia tehdään jatkuvasti. Yousicianin […]

aTalent Recruiting

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

aTalent auttaa yrityksiä ja työnhakijoita yhdistämällä osaavat nuoret tekijät ja kiinnostavat yritykset. aTalent haluaa tarjota erinomaisen rekrytointikokemuksen niin työnantajille kuin työntekijöille. Aloitimme yhteistyön aTalentin kanssa luomalla selkeän käsityksen yrityksen toiminnan kulmakivistä; arvoista ja missiosta, jonka jälkeen loimme strategian verkkosivun käyttökokemuksen parantamiseksi. Strategia pohjautuu tärkeimpien käyttäjäryhmien tunnistamiseen, niiden pohjalta jalostettuihin käyttäjäpersooniin sekä informaation jäsentelyyn näiden tarpeiden ja odotusten perusteella. Lopputuloksena syntyi täysin uusi verkkosivu sekä uudistettu brändi-ilme, jonka värimaailma, typografia, rakenne ja käyttökokemus viestivät raikkautta, fokusta ja ystävällisyyttä. Verkkosivuille kehitettiin useita ominaisuuksia, kuten […]

Aker Arctic

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aker Arctic on arktisen merenkulun pioneeri ja rautainen ammattilainen, jonka tarina jäänmurskaajien suunnittelijana alkaa jo 1930-luvulta. Yrityksen palveluihin lukeutuu mm. arktisissa olosuhteissa liikkuvien alusten suunnittelu, testaaminen, mallinnus ja konsultointi. Helsingissä edistyksellistä testi-laitosta operoiva Aker Arctic ja sen edeltäjät ovat suunnitelleet suurimman osan maailman jäänmurtajista. Verkkosivujen uudistuksessa isoin tekijä oli asiakaslähtöisyys; vanhasta tuote-lähtöisestä lähestymisestä haluttiin luopua ja pyrkimyksenä oli samalla modernisoida teknisiä raameja sivuston ylläpidon helpottamiseksi. Osana uudistusprosessia päädyttiin tekemään muutoksia myös yrityksen liiketoiminnan ytimeen ja luomaan uusia palveluita vastaamaan olemassa oleviin tarpeisiin. […]

Kylämme

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kylämme-sivusto on Suomen kylille tarkoitettu työkalu. Työkalun tavoitteena on herättää nukkuvat kylät täyttämään oma kylää aktivoiva kyläsuunnitelma verkossa. Työkalun avulla täytettävässä kyläsuunnitelmassa kuvataan millainen kylän halutaan olevan tulevaisuudessa sekä miten tähän tavoitteeseen päästään. Alkumäärittelyn jälkeen palvelu päätettiin toteuttaa WordPressillä sillä se tarjosi kustannustehokkaan tavan muokata lopputulosta. Haasteena oli tehdä työkalusta sekä innostava ja että helposti käytettävä vaikka kokonaisuus sisälsikin lomakemaisesti täytettäviä kohtia. Palvelun julkiselta puolelta löytyy kylän perustiedot ja kirjautumisen takaa löytyy kyläsuunnitelman tarkemmat tiedot.

Visual Components Academy

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Visual Components on johtava teollisuuden tuotantolinjastojen mallinnuksen ja simuloinnin ohjelmistokehittäjä. Visual Components halusi uudistaa tehtaiden mallintamiseen ja simulointiin käytettävän ohjelmistonsa oppimissivuston (Visual Components Academy), sillä valmisteemaa ja page builderia hyödyntävän sivuston jatkokehittäminen ei olisi ollut kannattavaa. Oppimissivuston täydellisessä teknisessä uudistuksessa loimme uuden WordPress-sivuston, johon automatisoidusti siirsimme alkuperäiset sisällöt. Lisäosien karsimisen ja WordPress-teeman uudistamisen myötä sivuston ylläpito on huomattavasti selkeämpää ja uusi, kustomoitu sivusto toimii paljon aiempaa nopeammin. Uudistettu sivusto takaa mahdollisuudet monipuoliseen jatkokehitykseen ilman turhia kikkailuja. Sivuston tekninen toteutus valmistui etuajassa tiukasta […]

Kohtuullisesti.fi

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kohtuullisesti.fi on Panimo- ja virvoitusjuomaliiton sekä Päivittäistavarakauppa ry:n ylläpitämä sivusto, jonka tavoite on ohjata suomalaisia vastuulliseen ja kohtuulliseen alkoholinkäyttöön. Rakensimme sivuston uudelleen WordPress-alustalle. Muutos oli perusteellinen: sekä sivuston ulkoasu että rakenne uudistettiin täysin. Sisältöjä muokattiin vastaamaan uutta Tone of Voicea ja avainsana-analyysin avulla ne optimoitiin vastaamaan paremmin hakukoneissa tehtyihin hakuihin. Uuden sivuston rakenne on selkeä ja käyttäjäystävällinen. Sisältömoduulien avulla muokattava sivusto on ketterä ja taipuu joustavasti asiakkaamme tarpeisiin. Myös sivuston päivittäminen sekä sisältöjen muokkaaminen käy helposti modulaarisen pohjan ansiosta. Selkeä ja visuaalisesti raikas sivusto takaa, että […]

Bitwise

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yli 100 Bitwisen työntekijää, eli Bitwiseria, on softakehityksen ammattilaisia joiden kädenjälkeä löytyy jopa avaruudesta asti. Bitwisestä oltiin kuultu paljon huhuja, tekijätyypeiksi väittivät. Ja samanlaisiksi tekijöiksi kuin Dude osoittautuivatkin. Kun kaksi tekijää upottaa kädet saveen kyynärpäitä myöten, niin priimaahan sieltä vain tulee. “Duden käsissä uusi ilmeemme taittui näyttäväksi ja käytettäväksi saitiksi, jota on modulaarisuutensa vuoksi helppo pitää ajan tasalla.” – Jarkko Rytkönen, Bitwise

Harvinaiset.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Harvinaiset.fi on valtakunnallinen harvinaistyötä tekevien sosiaali- ja terveysjärjestöjen yhteistyöverkosto. Uudistimme sivuston konseptin, käyttöliittymän, visuaalisuuden ja toteutuksen WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivustolle toteutettiin sosiaalisen median integraatiot sekä laaja diagnoosihaku, joka hakee diagnoosit kahdesta ulkoisesta palvelusta. Sivusto on suunniteltu ja toteutettu niin, että se toteuttaa AA-tason esteettömyysvaatimukset.

Alvar Aallon verkkokauppa

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Alvar Aallon verkkokaupan suunnittelu ja toteutus WooCommercen päälle. Kaupasta ostettavissa pääsylippuja, julkaisuja, ladattavia tuotteita sekä fyysisiä designtuotteita suomeksi ja englanniksi. Kauppa on integroitu kassajärjestelmään. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys. Aktiivinen jatkokehitys ja ylläpito.

Seabased measures in Baltic sea

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

John Nurmisen Säätiön vetämän, Itämeren suojelua ajavan EU-hankkeen verkkopalvelun suunnittelu ja toteutus. Ketterä rakenne-, käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Popula.fi sivusto

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Työnvälitysfirman verkkosivuston tekninen suunnittelu ja responsiivinen toteutus. Integraatiot taustajärjestelmiin.

Messu- ja tapahtumajärjestäjät Ry

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n sivusto kokoaa yhteen messut Suomessa. Visuaalinen ilme, konsepti, suunnittelu ja toteutus sekä integraatiot taustajärjestelmiin. Ketterä käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Finland at CERN

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Finland at CERN -tapahtuman verkkosivuston suunnittelu ja toteutus. Ketterä rakenne-, käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.

Pixelify

Tekijä: Avidly
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pixelify.net on alusta suunnittelijoille, jotka tuottavat digitaalisia tuotteita ja haluavat jakaa niitä muille. Tällaisia ovat esimerkiksi fontit, logot sekä muut grafiikat. Avidly toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen WordPress-alustalle. Otimme käyttöön Easy Digital Downloads (EDD) -lisäosan, jolla mahdollistettiin verkkokauppamainen toteutus digitaalisille tuotteille. Kirjautuneen käyttäjän on mahdollista ladata tuotteita omalle tietokoneelleen 10 kpl päivässä ja kirjautumattoman käyttäjän 1 kpl päivässä ilmaiseksi. Tämä tehtiin omana toiminnallisuutenaan, sillä tällaista ominaisuutta EDD ei sisältänyt oletuksena. Verkkopalvelu hyödyntää CDN:ää tuotteiden tarjoamiseen lataamista varten. Tuotteiden lataamisen lisäksi kirjautuneen […]