Braleva

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Braleva tarkoittaa hyvää asumista. Braleva Kiinteistöpalvelut Oy kokoaa yhteen tulevaisuuden innovatiiviset asumisen palvelut ja niiden tekijät, hyvän asumisen arkemme sankarit. Hiljattain tehdyn yritysjärjestelyn myötä kaksi yritystä yhdistyi Braleva-nimen alle; Isännöintiverkko ja Soukan Huolto yhdistyivät Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:ksi loppuvuodesta 2019. Braleva tarjoaa palveluita taloyhtiöille mm. isännöintiin, kiinteistöhuoltoon, siivoukseen, remontointiin ja viherpalveluihin.

Brändiuudistuksen myötä yhdistettiin kolmet eri verkkosivut (isannointiverkko.fi, soukanhuolto.fi ja braleva.fi) yhdeksi WordPress-sivustoksi ja samalla haluttiin luoda monikäyttöinen alusta viestinnän, myynnin ja asiakaspalvelun moottoriksi verkkoon, jota Bralevan on helppo itsenäisesti ylläpitää.

Uudistuksessa haluttiin luoda uudistuneelle Bralevalle moderni ja raikas visuaalinen ilme sekä selkeä ja helppokäyttöinen sisältörakenne, joka on saavutettava ja vaivattomasti skaalattavissa yrityksen kasvun mukana. Lisäksi haluttiin luoda sivusto, joka erottuu selkeästi kilpailijoiden sivustoista. Ulkoasun luomisesta vastasi Reasonin Sami Nikkinen.

WordPressin valintaa sopivaksi järjestelmäksi puolsivat kokemukset aiemmista verkkosivustoista, hyvät työkalut sisällön hallintaan ja sen edut räätälöitävyydessä sekä jatkokehittämisen helppoudessa. Sivusto tehtiin myös osittain englanniksi, koska Bralevan asiakkaina on paljon eri kansallisuuksia.

Hakukoneoptimoinnin näkökulmasta varmistettiin erillisen SEO-kumppanin toimesta, että etenkin uudelleenohjaukset usealta sivustolta yhteen hoidettiin oikeaoppisesti, ja jatkuvana kehityksenä ideoidaan parannusehdotuksia ja optimoidaan sivustoa pala kerrallaan. Sivustoa kehitetään jatkuvasti lisäksi asiakaspalautteen perusteella.

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Pixelsin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Gramex – musiikin käyttölupien verkkokauppa

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Verkkopalvelu helpottamaan lupien ostamista Gramex on musiikin tekijänoikeuksia valvova järjestö, jonka tehtävänä on huolehtia, että muun muassa julkisissa tiloissa, tilaisuuksissa, esityksissä ja radiossa soitettavasta musiikista maksetaan korvaus sen tekijälle. Virnex on kehittänyt Gramexille verkkokaupan, jolla sen asiakkaat voivat hankkia äänitemusiikin käyttölupia. Kauppa on suunnattu ammattilaisille, jotka käyttävät äänitemusiikia radiossa tai televisio-ohjelmissa. Käyttöoikeuksia voidaan hakea ja […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Pien

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pien edustaa maailman parhaita itsenäisiä pienpanimoita ja käsityöoluita. Pien-universumiin kuuluu Suomen ensimmäinen itsenäinen olutkauppa, maahantuonti ja jakelu, verkkokauppa ja oma panimo. Pien-brändin identiteetti on aina ollut erottuva ja värikäs, mutta universumin kasvaessa oli aika yhtenäistää ja määritellä eri toimintojen logojen, graafisten elementtien, kuvitusten ja valokuvauksen tyyli. Yhteisten työpajojen ja kilpailija-analyysin tuloksena Kaimana auttoi Pientä kiteyttämään […] Lue lisää

Maxivision

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Maxivision on TV-viihdepalvelu, joka tuo HD-laatuisen TV-viihteen, suosituimmat kanavapaketit ja TV-palvelut kaikkialle Suomeen niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Redland uudisti Maxivisionin verkkopalvelun ja päivitti sen visuaalista identiteettiä. Maxivisionilla oli jo pitkään mietitty verkkosivuston uudistamista. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää kuluttajille kuinka helppoa TV-viihdepalvelua on käyttää ja kuinka yksinkertaista sen ostaminen on. Sivuston konversiota haluttiin nostaa entistä […] Lue lisää

C. Hagelstam

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Cecil Hagelstamin Antikvaarinen Kirjakauppa on Helsingin keskustassa toimiva asiantunteva antikvaarinen kirjakauppa, joka toimii sekä kivijalkaliikkeenä että verkkoantikvariaattina. Antikvariaatti on sijainnut Fredrikinkadulla Helsingissä samoissa tiloissa jo yli 40 vuotta. Heidän kokoelmansa painottuu pääasiassa tieteellisiin julkaisuihin, laadukkaaseen kaunokirjallisuuteen sekä erityisesti vanhoihin karttoihin ja painokuviin. Saimme kunnian uudistaa perinteikkään helsinkiläisen kirjakaupan verkkopalvelut 2020-luvulle kun vanha verkkokauppa alkoi olemaan […] Lue lisää

Rainmaker

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen eri toimipisteisiin, tyypillisesti myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin. Rainmakerin vanha sivusto oli tullut tiensä päähän ja sen epäiltiin jopa hankaloittavan liiketoiminnan kehittymistä, minkä johdosta sivustouudistus oli enemmän kuin ajankohtainen. Tärkeänä tavoitteena oli myös mahdollisimman eheän analytiikkatiedon kasaaminen, sillä lähtötilanteessa merkittävä […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun