Tulos

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tulos on yksi suomen vanhimpia digitaalisen liiketoiminnan rakentajia, joka on saanut alkunsa alansa kovimpien ammattilaisten yhdistäessä voimansa vuonna 2007. Sateisena päivänä Helsinkiläisessä oluthuoneessa syntynyt Tulos on kasvanut neljän perustajan yhteenliittymästä 30 ammattilaisen yritykseksi.

## Lähtökohdat

Olimme kuulleet nimen, mutta emme tienneet tarinaa Tuloksen takana. Lasse Larvanko, yksi yrityksen perustajista on tiivistänyt nimen syntyhistorian hienosti lauseeseen “Halusimme nimen, joka muistuttaa meitä siitä, mitä pyrimme asiakkaillemme tekemään”. Hieno nimi ja tarina! Kun Tulos otti meihin yhteyttä loppuvuodesta 2019 ja pääsimme sopimukseen projektista, oli meidän vuoromme näyttää että voimme tehdä saman tempun myös heille. Sivusto oli nimittäin jämähtänyt eikä vastannut enää kasvaneen liiketoiminnan tarpeita tai sitä mielikuvaa jota Tuloksesta haluttiin välittää.

## Tavoitteet

Uudistuksella haluttiin luoda sivusto joka olisi yksinkertaisempi, houkuttelevampi ja korostaisi Tuloksen vahvaa osaamista. Yhtenä päätavoitteena oli erottua kilpailijoista, joiden sivustot ovat varsin geneerisiä eivätkä jää mieleen. Myös positiivisen työnantajamielikuvan antamiseen ja työnhaun helppouteen haluttiin kiinnittää huomiota, sillä alalla on suuri kilpailu kovimmista ammattilaisista.

## Ratkaisu

Rohkeasti erilainen sivusto ideoitiin Duden suunnittelijoiden ja asiakkaan projektitiimin yhteistyönä. Yhtenä visuaalisena keinona päädyttiin käyttämään jämäkkää keltaisen ja tumman sinisen yhdistelmää, jättämällä kuvapankista ostetun näköiset kuvat muille. Korostuvat isot otsikot, nostoalueet ja huolella valitut ikonit rikkovat kaavaa vahvasti tekstipainotteisella sivustolla.

Tuloksella tosiaan osataan tuottaa tekstiä ja blogistakin löytyy sisältöä aina perustamishetkestä lähtien! Kiinnitimmekin siis erityistä huomiota blogin toimivuuteen ja siihen, että vanhat hakukoneisiin indeksoituneet osoitteet eivät pääse muuttumaan syöden sivuston paikkaa hakutulosten kärjessä.

“Tulos Helsingin tavoitteena oli uudistaa verkkosivut ja tähän avuksi etsimme kumppania, jolta löytyy vahvaa WordPress-osaamista sekä visuaalista silmää. Heti projektin alusta lähtien Tulos ja Dude sai toistensa ajatuksista hyvin kiinni ja lopputuloksena syntyivät toimivat ja modernit verkkosivut. Dudelaisten kanssa on helppo tehdä yhteistyötä ja projekti sujui todella mallikkaasti alusta loppuun saakka. Projektin jälkeen olemme saaneet nopeasti apua ongelmatilanteissa verkkosivuston suhteen. Vahva suositus Duden tekemisestä!”
– Tommi Karvinen, Head of SEO & CRO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Otava Oppimisen Palvelut

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

# Kotimainen oppimisen asiantuntija Otava Oppimisen palvelut on oppimateriaalien yleiskustantaja ja oppimisen asiantuntija, joka tuottaa digitaalisia ja painettuja oppimateriaaleja, sisältöjä ja palveluja esiopetuksesta aikuiskoulutukseen sekä valmentaa kouluja toimintaympäristön muutoksiin. Vanhat sivustot olivat palvelleet hyvin. Eri liiketoiminta-alueiden, Otavan Oppimisen Palveluiden, Otava Utbildningin, Otava Learningin ja Finn Lecturan tarpeet olivat kuitenkin muuttuneet, eikä vanhat sivustot täysin vastanneet […] Lue lisää

Gofore

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Gofofe on eettisen digimaailman asiantuntija joka auttaa rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Lähdimme toteuttamaan uutta sivustoa johon kohdistui lukuisia erilaisia toiveita. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä julkaisun jälkeenkin, Gofofen luottaessa Duden ylläpitopalveluun. Lähtökohdat Sivusto oli jäänyt ajasta jälkeen eikä täyttänyt liiketoiminnallisia tarpeita, hallittavuus oli hankalaa ja ulkoasukin oli päässyt hieman kulahtamaan. Sivustouudistus käynnistettiin Goforella sisäisen markkinoinitiimin voimin, joka […] Lue lisää

Eezy Valmennuskeskus

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Valmennuskeskus on lähes 50 vuoden kokemuksellaan Suomen ensimmäinen valmennuskurssien järjestäjä. Valmennuskeskus valmentaa vuosittain noin 13 000 osallistujaa valmistautumaan usean eri yliopistoalan ja ammattikorkeakoulujen valintakokeisiin sekä ylioppilaskirjoituksiin. Aikanaan tekniseksi alustaksi valikoitui räätälöity WordPress & WooCommerce -yhdistelmä, sillä markkinoinnin näkökulmasta sisällöllinen kehittäminen on ollut aina yksi tärkeimmistä ominaisuuksista mihin alustan pitää Valmennuskeskuksen käsissä taipua vaivattomasti. Toisaalta verkkokauppamoottorina […] Lue lisää

Eläkeläisten yhdistys-sivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Lähtökohdat Valtakunnallisen Eläkeläiset ry:n paikallisyhdistykset olivat tuoneet toimintaansa nettiin ja luoneet monenkirjavia sivustoja omatoimisesti. Toisaalta kaikilla pienemmillä yhdistyksillä ei ollut vielä sivustoa ollenkaan. Näistä lähtökohdista Eläkeläiset ry halusi ryhtyä tarjoamaan paikallistoimijoille yhtenäistä ja helppokäyttöistä sivustopalvelua. 200+ paikallisyhdistystä 180+ sivustoa Tavoitteet Äärimmäisen helppo sisältöjen hallinta Selkeät ja saavutettavat sivustot Yhteisen tapahtumakalenterin jouheva toiminta Yhteyshenkilöiden päivittämisen suoraviivaisuus […] Lue lisää

Reumaliiton uusi verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Uusi reumaliitto.fi tarjoaa käyttäjilleen erittäin monipuolisen käyttökokemuksen. WordPressin ja WooCommercen päälle rakennettu palvelu pitää sisällään lukuisia avaintoimintoja: -Erittäin monipuoliset sisällönesitystavat -Lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä -Verkkokaupan -Yhdistys- ja tapahtumahaun -Reuma-aapinen -tietopankin -Reuma-sanakirjan -Monipuoliset taksonomiaratkaisut Palvelun ensisijainen tarkoitus on auttaa käyttäjää löytämään reumasairauksiin liittyvää tietoutta. Tähän pyritään vastaamaan dynaamisilla lue lisää- ja lue myös -toiminnoilla ympäri sivustoa. Reumaliiton […] Lue lisää

Eepos-oppilaitoshallinta

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Näyttävä ilme ja markkinointisivut Eepos-oppilaitoshallinnalle. Oksidian päätuote on Eepos-oppilaitoshallinta jota käyttää yli 100 suomalaista taiteen oppilaitosta. Eepos toimii lisäksi kansainvälisesti. # Lähtökohdat Oksidialla oli klassinen ongelma. Henkilökunnasta suurin osa on lahjakkaita ohjelmoinnin ammattilaisia, mutta kaikilla on kädet täynnä työtä oman tuotteen ja toiminnan parissa. Verkkosivut ovat aina olleet projekti, jota tehdään vasta kun on aivan […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun