Roosa Nauha verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Syöpäsäätiö järjestää vuosittain Roosa Nauha varainkeruukampanjan rintasyövän tutkimukseen. Roosa Nauha – keräyksen suosio ja tuotot ovat viime vuosina kasvaneet ja vuodesta 2020 alkaen on lahjoituksia suunnattu myös muulle syöpätutkimukselle laajemmin. Kampanjan symboli on hyvin tunnettu roosan värinen nauha.

Sivusto pääosassa Roosa Nauha kampanjassa

Syöpäsäätiö.fi sivujen toteutuksen rinnalla toteutettiin myös säätiön Roosa Nauha – kampanjasivusto. Sivuston julkaisu ajoittui Roosa Nauha kampanjan live-stream julkaisutilaisuuteen, jossa esiteltiin vuoden 2020 Roosa Nauha – suunnittelija. Uudistusprojektissa tärkeää oli sivuston valmistuminen tavoiteaikataulussa sekä ongelmaton toiminta koko keräyskampanjan ajan.

Lahjoittamisesta selkeää ja helppoa

Uudistuksessa sivustolle luotiin useita monipuolisia ja helppoja tapoja lahjoittaa syöpätutkimukseen. Erilaiset lahjoitusmahdollisuudet vaihtelevat kuukausittain tapahtuvista lahjoituksista kertaluontoisiin lahjoituksiin. Keskiössä oli lahjoittamisen mutkattomuus: lahjoittamisesta haluttiin tehdä mahdollisimman helppoa, selkeää ja turvallista.

Sivuston toiminnan varmistaminen suurien kävijäpiikkien aikana

Sivustoon kohdistui korkeita kävijäpiikkejä julkaisutilaisuuden sekä Roosa Nauha – Tanssii tähtien kanssa – ohjelman aikana. Yhteistyössä Syöpäsäätiön IT-osaston kanssa takasimme sivuston optimaalisen toiminnan palvelimen kuormittavuustestausten, WordPressin optimoinnin sekä välimuistin parantamisen myötä. TTK-illan aikana yli 12 800 katsojaa ryhtyi Syöpäsäätiön kuukausilahjoittajaksi roosanauha.fi-sivuston lahjoituslomaketta käyttäen.

Roosa nauha – tuotteet ja lahjoitusmahdollisuus yrityksille

Roosa Nauha – sivustolle kehitettiin lahjoitus- ja kampanjasivuston lisäksi tuotesivusto, josta käyttäjä voi selata tuotteita ja siirtyä jälleenmyyjän verkkokauppaan. Lisäksi sivustolle luotiin yrityksille suunnattu oma lahjoitusmuoto, jossa yritys saa käyttöönsä lahjoitusta vastaavan materiaalipankin.

Näin projektissa edettiin

– Rakensimme Roosa Nauha konseptin mukaisen sivuston yhdessä Syöpäsäätiön kanssa
– Toteutimme teknisesti toimintavarmat lahjoitustoiminnallisuudet
– Varmistimme sivuston mutkattoman toiminnan suurien kävijäpiikkien aikana
– Loimme nykyaikaisen ja nopeasti latautuvan WordPress-sivuston, joka on moderni ja teknisesti WCAG 2.1 standardien mukainen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Visit Jyväskylä

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Visit Jyväskylä Region on Jyväskylän seudun virallinen matkailutaho, joka vastaa seudun matkailumarkkinoinnista ja -neuvonnasta. Visit Jyväskylä Region tarjoaa matkailijoille ja seudun asukkaille tietoa ja vinkkejä alueen käyntikohteista, tapahtumista ja muista matkailupalveluista. Seudun suurin kaupunki Jyväskylä tunnetaan arkkitehti Alvar Aallon pääkaupunkina sekä vilkkaana liikunta- ja opiskelukaupunkina, jossa järjestetään vuosittain yli 6 000 tapahtumaa. Seudun sykähdyttävä järvi- […] Lue lisää

SEES

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomalainen SEES Company valmistaa kodinsiivoustuotteita ja luonnonkosmetiikkaa. Kaikki tuotteet valmistetaan ilman keinotekoisia ainesosia tai synteettisiä tuoksuaineita. Valikoimaa yhdistää luontoystävällisyys, raaka-aineiden korkea laatu ja suomalainen design. Uudistuksen tavoitteena oli luoda sivusto, joka luo oikeutta laadukkaille kuva- sekä videomateriaaleille. Koko sivusto, sisältösivut ja verkkokauppa uudistettiin brändin mukaisesti. Tuloksena brändin mukainen WooCommerce verkkokauppa  Yrityksen showroomina ja myyntikanavana verkossa […] Lue lisää

Eläkeläisten yhdistys-sivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Lähtökohdat Valtakunnallisen Eläkeläiset ry:n paikallisyhdistykset olivat tuoneet toimintaansa nettiin ja luoneet monenkirjavia sivustoja omatoimisesti. Toisaalta kaikilla pienemmillä yhdistyksillä ei ollut vielä sivustoa ollenkaan. Näistä lähtökohdista Eläkeläiset ry halusi ryhtyä tarjoamaan paikallistoimijoille yhtenäistä ja helppokäyttöistä sivustopalvelua. 200+ paikallisyhdistystä 180+ sivustoa Tavoitteet Äärimmäisen helppo sisältöjen hallinta Selkeät ja saavutettavat sivustot Yhteisen tapahtumakalenterin jouheva toiminta Yhteyshenkilöiden päivittämisen suoraviivaisuus […] Lue lisää

S-Rengas.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Vastasimme Autoliike Nystedtin ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO:n uuden S-Rengas-verkkopalvelun toiminnallisesta ja teknisestä määrittelystä, suunnittelusta ja toteutuksesta. Toteutamme myös jatkuvana palveluna verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen. Autoliike Nystedt ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO käynnistivät uuden liiketoiminnan, jossa yhdistetään autojen renkaiden myynti, vaihto ja säilytys. Palvelua tarjotaan viidessä toimipisteessä Pohjanmaalla ja verkkopalvelussa. Verkkopalvelu on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmän ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosan […] Lue lisää

M2-Kodit

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

M2-Kodit on Y-Säätiö-konsernin omistama, voittoa tavoittelematon yhtiö, joka keskittyy ARA-vuokra-asumiseen ja omistaa yli 10 500 vuokra-asuntoa ympäri Suomen. M2-Kodit halusi tuoda uuteen verkkopalveluun verkkokauppamaisuutta, johon yhdistyisi samanaikaisesti ARA-prosessin edellyttämä muodollisuus. Asuntokohteiden selailun haluttiin olevan helppoa ja asuntoja koskevan tiedon etsiminen sekä asuntohakemuksen lähettäminen vaivatonta. Lisäksi toiminnanohjausjärjestelmän tuli pelata sivuston kanssa yhteen mutkattomasti, jotta sivustolla olisi […] Lue lisää

Kuurojen Liitto – verkkosivut

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kuurojen Liitto ry on viittomakielisten kuurojen etu-, asiantuntija- ja palvelujärjestö. Liiton tärkeimpinä tehtävinä on valvoa ja edistää kuurojen yhdenvertaisten mahdollisuuksien toteutumista ja toimia jäsenyhdistyksiensä kattojärjestönä. Kuurojen Liitossa työskentelee noin 60 toimihenkilöä, pääasiassa Helsingissä, mutta henkilöstöä on myös eri puolilla Suomea. Kuuden eri verkkopalvelun uudistaminen Kuurojen Liiton verkkopalvelukokonaisuus koostuu useasta verkkosivustosta. Näistä merkittävimmät sivustot ovat Kuurojenliitto.fi […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun