GymPlus – web-pohjainen sovellus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Indoor Informaticsin GymPlus© on analytiikkapalvelu, jolla kuntosaliomistajat voivat tehdä laitehankintapäätöksiä laajan käyttäjädatan pohjalta. Näin he voivat maksimoida investointiensa tuoton, ja samalla varmistaa mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen kuntosaleillaan.

Redland työskenteli tiiviissä yhteistyössä GymPlus© -tiimin kanssa, ja yhteistyö aloitettiin sisätilojen analytiikkatyökalun brändin kehittämisellä, minkä jälkeen keskityttiin analytiikkapalvelun käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelemiseen. Tavoite oli lanseerata MVP pilottiasiakkaille keväällä 2018.

Redland toteutti GymPlus-verkkosovelluksen frontendin React-teknologialla, joka käytti asiakkaan toteuttamia REST-rajapintoja. Sovelluksen frontendissa visualisoitiin kuntosalilaitteiden ja tilojen käyttöasteita erilaisilla viiva- ja pylväsgraafeilla mahdollistaen vertailu eri ajanjaksojen välillä.

Lisäksi kuntosaliyrittäjien ja Indoor Informaticsin käyttöön luotiin käyttöliittymä, jolla kuntosalin laitteita voitiin lisätä, poistaa ja muokata ja osoittaa kamerakuvista missä mikäkin laite sijaitsee. Tässä käyttöliittymässä erityistä huomiota kiinnitettiin siihen, että sen käyttäminen onnistuu laiteasennuksia tehdessä paikan päällä.

Redland oli myös päävastuussa GymPlus:n digitaalisen palvelukehityksen käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelusta. Dashboard-näkymässä käyttäjä pääsee seuraamaan laitteiden käyttödataa ja vertailemaan mm. ajanjaksoja, kategorioita ja eri laitevalmistajia keskenään.

MVP:n lanseerauksessa onnistuttiin aikataulussa ja 2018 tuote oli markkinoilla. Samaan aikaan aloitettiin myös palvelun datankeräys. Nyt kuntosaliyrittäjät ja hyvinvointikeskukset pääsevät helposti näkemään kuntoilulaitteidensa käyttömäärät, suodattamaan palvelun tuloksia tiettyjen laitteiden tai tietyn aikajakson mukaan, ja vertailla eri laitteiden käyttöasteita keskenään.

Älykäs sisätila-analytiikka mahdollistaa näin fiksumpien liiketoimintapäätösten tekemisen ja asiakaskokemuksen parantamisen.

(Huom. Palvelu ei ole julkinen, mutta Redlandin sivustolla lisätietoa-linkin takaa löytyy runsaasti käyttöliittymäkuvia palvelun eri osa-alueista.)

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Redlandin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Relion

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Relion on paljon muutakin kuin tilitoimisto. Sähköisen taloushallinnon rutiinien lisäksi Relion auttaa yritystäsi kasvamaan ja on apuna aidosti tärkeissä asioissa kuten kasvun suunnittelussa ja omistukseen liittyvissä kysymyksissä tai rahoituksen järjestämisessä. Relion työllistää tällä hetkellä 20 talouden moniosaajaa ja kasvaa vauhdilla. Relionin verkkosivu-uudistuksessa päätavoitteena oli luoda ammattimaisemmat raamit liiketoiminnan kasvun mahdollistamiseksi. Verkkosivujen rooli on merkittävä niin […] Lue lisää

Unigraf

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Unigraf työskentelee toimivamman tulevaisuuden puolesta – heidän ydinosaamistaan on luoda työkaluja tulevaisuuden teknologian testaamiseen. Unigrafin uusimpien testityökalujen avulla videoelektroniikan valmistajat voivat varmistaa, että tulevat DisplayPort-, USB-C- ja HDMI-liitäntöjä hyödyntävät tuotteesi toimivat standardien mukaisesti ja että ne valmistetaan moitteettomasti. Verkkopalvelun uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun vanha verkkosivusto alkoi työllistämään Unigrafin markkinoinnin henkilöstöä liikaa ja sen päivittäminen oli […] Lue lisää

Gofore

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Gofofe on eettisen digimaailman asiantuntija joka auttaa rakentamaan kestävää tulevaisuutta. Lähdimme toteuttamaan uutta sivustoa johon kohdistui lukuisia erilaisia toiveita. Yhteistyö on jatkunut tiiviinä julkaisun jälkeenkin, Gofofen luottaessa Duden ylläpitopalveluun. Lähtökohdat Sivusto oli jäänyt ajasta jälkeen eikä täyttänyt liiketoiminnallisia tarpeita, hallittavuus oli hankalaa ja ulkoasukin oli päässyt hieman kulahtamaan. Sivustouudistus käynnistettiin Goforella sisäisen markkinoinitiimin voimin, joka […] Lue lisää

Kellokonttori

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kellokonttori on arvokellojen myyntiin, ostoon ja vaihtoon erikoistunut kellokauppa, jonka valikoimasta löydät ainutlaatuisen upeita käytettyjä arvokelloja. Tyypillisesti löydät Kellokonttorin verkkokaupasta merkkejä kuten Rolex, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Richard Mille, Patek Philippe, Panerai, Breguet, Omega, Hublot, Breitling, sekä myös monia muita. Kellokonttorin vanha Shopify-pohjainen verkkokauppa-alusta alkoi käymään haastavaksi ylläpitää, jolloin oli aika etsiä helpommin itse räätälöitävä […] Lue lisää

Jitakauppa.fi -verkkokauppa

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Jita Oy on pirkanmaalainen muoviteollisuusyritys, jonka päätuotteita ovat muoviputket, maanrakennuskaivot ja jätevesijärjestelmät. Tarpeena oli perustaa b-to-b -verkkokauppa myynnin tueksi ja uudeksi myyntikanavaksi. Tavoitteena oli suunnitella verkkokauppa, jota olisi tulevaisuudessa mahdollista laajentaa Jitan ja sen asiakkaiden tarpeita vastaavaksi verkkopalveluksi. Verkkokaupan tavoitteena oli myös parantaa asiakaskokemusta ja käytettävyyttä, nopeuttaa ostoprosessia sekä helpottaa ylläpitoa. Käyttöliittymä suunniteltiin visuaalisesti miellyttäväksi, […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun