Tapiolan Lämpö -verkkosivusto
Tapiolan Lämpö panostaa kasvuun ja on uudistanut strategiansa, tavoitteenaan vahvistaa asemaa koko pääkaupunkiseudulla. Ida Fram vastasi Tapiolan Lämmön brändiuudistuksesta ja Into-Digital suunnitteli ja toteutti Tapiolan Lämmön uuden verkkopalvelun.
Verkkopalvelu on, henkilökohtaisen palvelun ohella, Tapiolan Lämmön tärkein asiakaspalvelun ja myynnin kanava. Verkkopalvelua käyttävät myös yhteistyökumppanit, median edustajat ja yrityksen muut sidosryhmät. Yhteisenä tavoitteena oli kehittää verkkopalvelusta mahdollisimman kätevä tapa esimerkiksi huoltopyyntöjen ja asiakirjojen tilaukseen. Verkkopalvelun kautta voi myös muun muassa ilmoittaa muutostöistä sekä tehdä tarjouspyynnöt teknisistä asiantuntijapalveluista sekä viher-, remontti- ja LVI -palveluista. Asukassivujen kautta asiointi Tapiolan Lämmön kanssa on helppoa ja huoletonta.
Verkkopalvelun suunnittelu ja toteutus tehtiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan johdon, markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kanssa.
Lopputuloksena on verkkopalvelu, joka on Tapiolan Lämmön uuden brändin mukainen ja toteuttaa tärkeimmät tehtävänsä erinomaisesti.