Wise Professionals

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas

Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla.

Miksi me rakastamme tätä asiakasta

Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet täynnä tekemistä ja olemme erittäin iloisia, että saimme olla mukana tällä matkalla.

Haaste

Tehtävänämme oli rakentaa neljä uutta Wise Professionalsin henkeä huokuvaa verkkosivustoa, sisältäen Eqonomy, The Pace ja KiMM -alabrändien verkkosivut. Briiffissä kehotettiin välttämään “kaikkea kaikille” -tekemistä ja luomaan sen sijaan mielenkiintoiset ja mukaansatempaavat sivut, joissa kävijät haluavat “hengailla”.

Wise Professionals tarjoaa rekrytointipalveluita henkilöstöhallinnon, palkanlaskennan, rahoituksen, markkinoinnin, viestinnän ja yrityshallinnon aloilla. Jokaisella alalla on omat nimensä ja brändinsä, mikä oli otettava huomioon. Samaan aikaan kaikkien oli kuitenkin mahduttava Wise Professionals -sateenvarjon alle, joka pitää sisällään ihmisläheisen lähestymistavan kaikille osapuolille – työnantajille, työntekijöille ja asiakkaille.

Valmistautuminen

Kun lähtee mukaan tällaiseen valtavaan projektiin, on todellakin tiedettävä, mitä on tekemässä. Jo yhden nettisivun rakentaminen on haastavaa, mutta entäs sitten neljän! Ja vielä samalla kertaa.

Generon tiimi päätyi haastattelemaan neljän Wise-yrityksen henkilökuntaa verkossa olevan Miro boardin avulla käyttäen yli 3520 post-it-lappua. Se vei aikansa, mutta oli vaivan arvoista.

Määritimme kohderyhmät ja muotoilimme kunkin brändin ostajan polun yksityiskohtaisesti. Keräsimme myös kohderyhmien oivalluksia – haasteita, pyyntöjä, kipupisteitä, tiedonhakutapaa sekä yksilöllistä käyttäytymistä.

Ratkaisu

Työpajoissa kerätty tieto loi vankan pohjan verkkosivujen rakentamiselle. Suunnittelimme myös sisältöstrategian ja loimme esimerkkejä siitä, kuinka erilaista tone-of-voicea voitaisiin käyttää vahvistamaan kunkin yrityksen identiteettiä.

Auttoi paljon, että asiakkaamme rohkaisi meitä lyömään pöytään myös puolivalmiita ideoita. Tämä “vain taivas on rajana” -tunne vaikutti valtavasti lopputulokseen.

“Visioni heräsi eloon, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen” – Joel Singer, CCO/CMO at Wise Professionals

Tärkeimmät elementit

Wise Professionalsilla on rekrytointiyrityksenä kolme kohderyhmää: työnantajat, työntekijät ja varsinaiset asiakkaat. Heillä on myös selkeä emotionaalinen liiketoimintatavoite: “Tehdä töissä käytetystä ajasta elämän parasta työaikaa”. Ja tunteisiin vetoava viestintäkonsepti: “Kun työ ei tunnu työltä”. Jokaisen Wise Professionalsin verkkosivun kosketuspisteen on vastattava tätä tunnetta niin designissa kuin tekstissä.

Tulokset

Tavoitteena oli saavuttaa optimoitu asiakasmatka, joka antaa vierailijoille fantastisen kokemuksen. Houkuttelevalla desginilla ja hyvin harkitulla rakenteella loimme neljälle eri Wise-yritykselle verkkosivut 11 kuukaudessa, jotka täyttivät projektin alkuvaiheessa asetetut vaatimukset.

Projektissa asiakkaalle visio ja unelma heräsivät henkiin “neljän uuden mahtavan verkkosivun” muodossa, kuten asiakas asian ilmaisi.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Webropol

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan. Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta. Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Hippo.fi -verkkolehti lapsille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi, Yrityksen sivusto kuluttajille

Hippo.fi on rakastettuun Hippo-lehteen pohjautuva lapsille suunnattu verkkosivusto, jonka tavoitteena on tarjota kivaa tekemistä ja opettaa samalla tärkeitä taloustaitoja hauskalla ja kiinnostavalla tavalla. Hippo.fi:n takana on OP, Suomen suurin finanssiryhmä. OP:n tehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhteistyömme OP:n kanssa alkoi syksyllä 2020 Hippo.fi-sivuston kehittämisellä. Vanha Hippo.fi-sivusto oli aikansa […] Lue lisää

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

A-lehtien sivustokokonaisuus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

A-lehdet on 88-vuotias suomalainen mediatalo. Rakastettujen suomalaisten aikakauslehtien lisäksi A-lehdet-konserni on mediasisältöjen, digitaalisen kaupankäynnin sekä kasvumarkkinoinnin edelläkävijä. A-lehdet tarvitsi sisällöilleen ja palveluilleen ketterän ja hakukoneoptimoidun alustan, joka palvelee konsernin monia eri tarpeita ja sidosryhmiä; niin kuluttajia, 17 eri brändiä kuin B2B-asiakkaitakin. Liikkeelle lähdettiin tilanteesta, jossa lähes jokaisella A-lehtien brändillä oli omat erilliset sivustot. Sivustot olivat […] Lue lisää

Padasjoen kunta

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Lähtötilanne Padasjoen kunnan sivustoa lähdettiin uudistamaan loppuvuodesta 2022, koska vanhan verkkopalvelun käytettävyys ei vastannut enää tämän päivän vaatimuksia, muunmuassa saavutettavuudeltaan. Tavoitteet Uusien asukkaiden houkuttelu Padasjoelle Matkailun elävöittäminen (vapaa-aika, kesäkävijät) Elinvoiman kasvattaminen Erinomainen käyttökokemus niin kävijälle kuin ylläpitäjällekin Yksi kumppani sivuston toteutukseen, ylläpitoon ja jatkokehitykseen Ylläpidon ja hallintapaneelin helppous Moninaisten kohderyhmien huomiointi (saavutettavuus) Latausnopeus, saavutettavuus, hiilijalanjälki […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun