Wise Professionals

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas

Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla.

Miksi me rakastamme tätä asiakasta

Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet täynnä tekemistä ja olemme erittäin iloisia, että saimme olla mukana tällä matkalla.

Haaste

Tehtävänämme oli rakentaa neljä uutta Wise Professionalsin henkeä huokuvaa verkkosivustoa, sisältäen Eqonomy, The Pace ja KiMM -alabrändien verkkosivut. Briiffissä kehotettiin välttämään “kaikkea kaikille” -tekemistä ja luomaan sen sijaan mielenkiintoiset ja mukaansatempaavat sivut, joissa kävijät haluavat “hengailla”.

Wise Professionals tarjoaa rekrytointipalveluita henkilöstöhallinnon, palkanlaskennan, rahoituksen, markkinoinnin, viestinnän ja yrityshallinnon aloilla. Jokaisella alalla on omat nimensä ja brändinsä, mikä oli otettava huomioon. Samaan aikaan kaikkien oli kuitenkin mahduttava Wise Professionals -sateenvarjon alle, joka pitää sisällään ihmisläheisen lähestymistavan kaikille osapuolille – työnantajille, työntekijöille ja asiakkaille.

Valmistautuminen

Kun lähtee mukaan tällaiseen valtavaan projektiin, on todellakin tiedettävä, mitä on tekemässä. Jo yhden nettisivun rakentaminen on haastavaa, mutta entäs sitten neljän! Ja vielä samalla kertaa.

Generon tiimi päätyi haastattelemaan neljän Wise-yrityksen henkilökuntaa verkossa olevan Miro boardin avulla käyttäen yli 3520 post-it-lappua. Se vei aikansa, mutta oli vaivan arvoista.

Määritimme kohderyhmät ja muotoilimme kunkin brändin ostajan polun yksityiskohtaisesti. Keräsimme myös kohderyhmien oivalluksia – haasteita, pyyntöjä, kipupisteitä, tiedonhakutapaa sekä yksilöllistä käyttäytymistä.

Ratkaisu

Työpajoissa kerätty tieto loi vankan pohjan verkkosivujen rakentamiselle. Suunnittelimme myös sisältöstrategian ja loimme esimerkkejä siitä, kuinka erilaista tone-of-voicea voitaisiin käyttää vahvistamaan kunkin yrityksen identiteettiä.

Auttoi paljon, että asiakkaamme rohkaisi meitä lyömään pöytään myös puolivalmiita ideoita. Tämä “vain taivas on rajana” -tunne vaikutti valtavasti lopputulokseen.

“Visioni heräsi eloon, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen” – Joel Singer, CCO/CMO at Wise Professionals

Tärkeimmät elementit

Wise Professionalsilla on rekrytointiyrityksenä kolme kohderyhmää: työnantajat, työntekijät ja varsinaiset asiakkaat. Heillä on myös selkeä emotionaalinen liiketoimintatavoite: “Tehdä töissä käytetystä ajasta elämän parasta työaikaa”. Ja tunteisiin vetoava viestintäkonsepti: “Kun työ ei tunnu työltä”. Jokaisen Wise Professionalsin verkkosivun kosketuspisteen on vastattava tätä tunnetta niin designissa kuin tekstissä.

Tulokset

Tavoitteena oli saavuttaa optimoitu asiakasmatka, joka antaa vierailijoille fantastisen kokemuksen. Houkuttelevalla desginilla ja hyvin harkitulla rakenteella loimme neljälle eri Wise-yritykselle verkkosivut 11 kuukaudessa, jotka täyttivät projektin alkuvaiheessa asetetut vaatimukset.

Projektissa asiakkaalle visio ja unelma heräsivät henkiin “neljän uuden mahtavan verkkosivun” muodossa, kuten asiakas asian ilmaisi.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

Snellmanin uudet reseptisivut

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme Snellmanille mittavan verkkosivu-uudistuksen, jonka keskeisin osa oli ruokaohjeiden modernisointi nykypäivän tarpeet huomioiviksi. Perinteinen kuva + tekstiohje -reseptimuoto antaa uusilla sivuilla tilaa mobiilikäyttäjille suunnitellulle, kätevästi pyyhkäisemällä vaiheesta toiseen etenevälle video-ohjeelle. Taustaa Snellmanin ja Generon menestyksekäs yhteistyö alkoi vuonna 2010 verkkosivujen uudistuksesta. Vuosien varrella tekemiseemme on mahtunut mukaan mm. digimarkkinointia monissa muodoissa, pitkäjänteistä hakukoneoptimointia sekä verkkosivujen […] Lue lisää

Hippo.fi -verkkolehti lapsille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi, Yrityksen sivusto kuluttajille

Hippo.fi on rakastettuun Hippo-lehteen pohjautuva lapsille suunnattu verkkosivusto, jonka tavoitteena on tarjota kivaa tekemistä ja opettaa samalla tärkeitä taloustaitoja hauskalla ja kiinnostavalla tavalla. Hippo.fi:n takana on OP, Suomen suurin finanssiryhmä. OP:n tehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhteistyömme OP:n kanssa alkoi syksyllä 2020 Hippo.fi-sivuston kehittämisellä. Vanha Hippo.fi-sivusto oli aikansa […] Lue lisää

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

RVS Technology®

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

RVS Technology® uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan WooCommerce verkkokaupparatkaisun. RVS on suomalainen yritys, joka tarjoaa kestäviä ja tehokkaita ratkaisuja ajoneuvojen ja mekanismien suorituskyvyn ja energiankulutuksen optimointiin. Heidän innovatiiviset tuotteensa ovat tehokas tapa vähentää päästöjä sekä lisätä tehoa, vääntöä ja käyttöikää. Keraamiseen käsittelyyn perustuvat helppokäyttöiset tuotteet ovat vakuuttaneet asiakkaat ympäri maailmaa. Uudistusprojekti toteutettiin […] Lue lisää

Centria-ammattikorkeakoulun verkkokauppa

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Verkkokauppa

Centria ammattikorkeakoulu on noin 4400 opiskelijan ja 340 työntekijän ammattikorkeakoulu, joka tuottaa ja tarjoaa osaamista suurella sydämellä. Toteutimme aikaisemmin Centrian verkkopalvelun, jota nyt laajennettiin uudella verkkokaupalla. Woocommerce-verkkokaupasta voi valita verkkokoulutuksia, ilmoittautua täydennyskoulutuksiin sekä tilata eri alojen asiantuntijoita selvityskäynneille. Myytäviä koulutuksia ovat esimerkiksi Excel perusteet, Tiedon visualisointi Power BI-työkalulla, O365 verkkotyövälineenä, WordPress ja aloittavan esihenkilön tietopaketti […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun