Superson

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Superson on vuonna 2012 perustettu bränditalo, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Singaporessa. Supersonin palvelutarjonta rakentuu asiantuntijamallille, jossa pienen ydintiimin ohella asiakkaita palvelee yli 600 osaajan kansainvälinen verkosto itsellisiä toimijoita, brändistrategisteista suunnittelijoihin.

Supersonin oma brändi-identiteetti on räiskyvän värikäs ja kuplivan leikittelevä. Tätä freesattiin vuoden 2023 aikana ja sen ensiesitys haluttiin luonnollisesti verkkosivustolle koko komeudessaan.

Sivustouudistusta toteuttamaan haluttiin osaava HubSpot-toimisto, joka hallitsee myös vaativamman brändi-ilmeen jalkauttamisen verkkoon. HubSpot CMS:n valinnalla tähdätään myös verkkosivuston kokonaisvaltaisempaan hyödyntämiseen markkinoinnissa ja myynnissä.

HubSpot-sivustot toteutetaan nykyisin modulaarisina, mikä mahdollistaa asiakkaalle vapaat kädet erilaisten sivujen rakentamiseen lennosta. Tämä on tärkeää myös Supersonille, jolla on putkessa erilaisia kampanjoita laskeutumissivuineen ja liidinkeruineen.

Yhteistyö sujui alusta asti erittäin hyvin ja projekti päästiin aloittamaan nopealla aikataululla heti vahvistuksen jälkeen. Työvaiheet olivat selkeitä ja kommunikaatio sujuvaa, kysymyksiin sai aina nopeasti vastaukset ja epäselvissä tilanteissa neuvottiin.

Laura Ylä-Ajos, project manager, Superson

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Raksystems verkkosivusto

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

”Uudistimme Suomen verkkosivustomme vuoden 2019 lopulla. Projekti oli laaja, koska vaihdoimme uusien kotisivujen myötä niin visuaalisen ilmeemme kuin myös asiakaspolut ja kotisivujen rakenteen. Saimme MEOMilta erinomaisen tuen visuaalisen ilmeen julkaisemisessa digitaaliseen ympäristöön sekä teknisen avun sivuston rakentamisessa. Rakensimme sivuston alusta lähtien sillä ajatuksella, että lisäämme myöhemmin eri maiden sivustoja sekä koko Raksystems Groupin sivuston samaan […] Lue lisää

Finnlamelli

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen muuttovalmiiden hirsitalojen markkinajohtajan, Finnlamellin, verkkopalvelu uudistettiin tavoitteena luoda brändiä erottuvasti henkivä, helppokäyttöinen WordPress-sivusto, joka nostaa yrityksen tärkeimmän palvelukanavan uudelle tasolle. Lopputuloksena rakennettiin sekä kotimainen että kansainvälinen verkkopalvelu kieliversioineen kokonaisuudeksi, jolla Finnlamelli erottuu tavallisesti hyvin geneerisestä markkinasta, palvelee loppuasiakkaita sujuvasti ja vakuuttaa laadukkailla sisällöillä. Yhteistyön osa-alueisiin kuului visuaalisen identiteetin päivitys ja ilmeuudistus, ainutlaatuisuusväittämien ja pääviestien […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Fraktio – verkkosivuston uudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Fraktio toimii yhä useamman asiakkaan digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kumppanina. Palvelutarjoamaan kuuluvat ohjelmistokehitys, design, devops sekä valmennukset. Fraktio etsi kumppania, jonka kanssa lähteä viemään myös verkkosivusto HubSpotin päälle – markkinoinnin ja myynnin putken kun oli siellä jo valmiiksi. Puuttui vain sopiva kumppani tekemään tätä yhdessä. MEOM ja Fraktio löysivät yhteisen sävelen nopeasti ja Fraktion uudistettua brändiä lähdettiin […] Lue lisää

EnerKey.com

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

MEOMin yhteistyö nykyisen EnerKeyn kanssa alkoi vuonna 2017, kun uudistimme silloisen Enegia Groupin verkkosivuston vastaamaan muuttunutta rakennetta ja tarjoamaa. Pian tämän jälkeen Gasum osti Enegian energiamarkkinapalveluiden liiketoiminnan ja nykyinen EnerKey aloitti muutoksen kohti kansainvälistä tuoteliiketoimintaa. Kolmen ja puolen vuoden aikana olemme toteuttaneet yhdessä EnerKeyn kanssa viisi WordPress -sivustoa, rakentaneet Active Campaignilla automaatioita, kehittäneet systemaattisesti hakukonenäkyvyyttä […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun