Beamex.com

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa.

Haaste

Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi.

Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan relevantin orgaanisen liikenteen määrää.

Haasteena oli, että toimenpiteitä tuli tehdä useilla markkinoilla ja samalla kilpailtava vakiintuneiden ja huomattavasti suurempien globaalien yritysten kanssa.

Ratkaisu

Aloitimme perusteellisella avainsanatutkimuksella. Analyysimme osoitti, että hakumäärät perustuivat pääasiassa kalibrointiteknikoiden yleisesti käyttämiin avainsanoihin.

Päätimme keskittyä näihin avainsanoihin, koska teknikot vaikuttavat yleensä yrityksen kalibrointi-investoinneista päättäviin henkilöihin.

Priorisoimme avainsanat järjestelmällisesti potentiaalisen vaikutuksen perusteella ja teimme yhteenvetoja kunkin avainsanan edellyttämästä sisällöstä. Briiffasimme Beamexin kalibrointiasiantuntija Heikin kirjoittamaan yli 30 vuoden kokemuksensa avulla 3-5000 sanan mittaisia sisältöpaloja ja oppaita aiheista.

Samaan aikaan teimme erilaisia sivustoparannuksia ja optimoimme relevantit sivut konversioita, kuten whitepaperin latauksia ja yhteydenottopyyntöjä, varten.

Uudistimme myös verkkosivuston nopeammaksi ja helpommin navigoitavaksi. Loimme uuden sisältöhubin, jonka ansiosta Beamexin sisällöt löydetään helpommin. Samalla tehostimme huomattavasti julkaisemista ja sisällönhallintaa, mikä helpotti Beamexin tiimin työtä.

Onnistuminen edellytti Generon ja Beamexin markkinointitiimin tiivistä yhteistyötä. ”Yksi asia, jota arvostamme kumppanuudessamme eniten, on säännölliset kasvupalaverit. Näissä tapaamisissa saamme tukea ja opastusta kaikkiin markkinointiin tai kasvumarkkinointiin liittyviin aiheisiin, joissa tarvitsemme apua. Generolla on asiantuntijatiimi, johon voimme aina luottaa”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Heikki Laurila Beamexilta.

Genero on ollut luotettava pitkäaikainen kumppanimme. Hyödymme heidän erinomaisesta markkinatuntemuksestaan, luovuudestaan ja teknisestä asiantuntemuksestaan. Genero on markkinointitiimillemme elintärkeä voimavara, jonka avulla voimme lunastaa lupauksemme olla Beamexin kasvun vauhdittaja.

James Clay, Marketing Operations Manager, Beamex

Tulokset

Yhteistyömme Beamexin kanssa jatkuu menestyksekkäästi. Olemme mukana monissa KPI:den ylittämiseen tähtäävissä toimenpiteissä. Orgaaniset liidit edistävät merkittävästi myyntisuppiloa. Autamme myös menestymään globaalisti entistä paikallisemmalla sisällöllä ja hakuosaamisella.

Beamex.com-sivustosta on kasvanut liidien tuottamiskone, ja se on avainasemassa markkinoinnin tuottaman myynnin jatkuvassa kasvussa. Ja tuottoisan sisällöntuotantonsa ansiosta ”Heikki The Engineer” on tunnustettu maailman johtavaksi auktoriteetiksi kalibroinnin alalla.

Heikistä puheen ollen, näin hän kommentoi yhteistyötä Generon kanssa: ”Jos etsit luotettavaa kumppania, suosittelemme Generoa. He ovat olleet ammattitaitoisia, asiantuntevia ja omistautuneita menestyksellemme. Heidän asiantuntemuksensa ja sitoutumisensa tekevät heistä erinomaisen lisän kaikille yrityksille, jotka haluavat kasvaa ja menestyä.”


Sinua voisi kiinnostaa myös

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

Mutti – maailman suurin tomaattireseptien verkkosivu

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Italialainen Mutti on tomaattituotteiden ehdoton kuningas. Mutti suhtautuu tomaatteihin suurella intohimolla ja yli sadan vuoden kokemuksella – ja se myös näkyy. Niin kotikokkien kuin ammattilaistenkin ylistämä Mutti ei turhaan ole ansainnut paikkaansa yhtenä maailman rakastetuimmista tomaattibrändeistä. Maailmanlaajuisesti toimiva Mutti halusi parantaa brändin asemaa globaalilla tasolla ja valitsi kumppanikseen Generon. Tavoitteena oli kehittää globaali sivusto lokalisoidulla […] Lue lisää

Pihla Group Oy:n verkkosivu-uudistus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pihla Group Oy on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO, Tiivi-, Profin-, Klas1 ja Sydänpuu-tuotemerkeillä. Starttasimme yhteistyön Pihla Group Oy:n kanssa tammikuussa 2019 toteuttamalla verkkosivu-uudistuksen Tiivi- ja Pihla-tuotteille, jotka ovat Suomen johtavat ikkuna- ja ovibrändit. Verkkosivu-uudistuksen keskiössä oli dataan pohjautuva asiakaskokemus, jolla haluttiin mahdollistaa myös aiempaa tehokkaampi liidien kerääminen. Strategisena […] Lue lisää

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun