Suzuki Finland -verkkosivusto

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suzuki Finland on Suzukin Suomen sivuliike joka toimii maajantuojana Suzukin moottoripyörille sekä perämoottoreille. Kankea ja vanhentunut sivusto ei ollut responsiivinen eikä palvellut yrityksen henkilökuntaa eikä ulkoisia kohderyhmiä toivotulla tavalla. Sivustolle haluttiin täysi uudistus nojaten Suzukin olemassaolevaan visuaaliseen ilmeeseen ja asiakkaan kanssa käytyihin tavotteisiin.

Sivustokokonaisuus toteutettiin kevyenä multisite-toteutuksena sisältäen sivustot sekä moottoripyörille että perämoottoreille. Sivustosta haluttiin helposti päivitettävä ja selkeä kokonaisuus mikä tarjoaa kuluttajille mielikuvien lisäksi lisätietoa ostopäätöksen tueksi. Sivuston tärkein yksittäinen ominaisuus on jälleenmyyjähaku, josta on helppo löytää lähimmät myyntikumppanit sekä huollot.

“Uusi sivusto vastasi tarpeisiimme ja yhteistyö G-Worksin kanssa oli miellyttävää. Yhteydenpito oli nopeaa ja mutkatonta, jonka ansiosta matkalla kohdatut haasteet ”taklattiin” nopeasti.” (Marco Färm, product manager, Suzuki)

Jätä kommentti