Fashion Finland

Tekijät: Hasan & Partners (Brand design), Web-veistämö (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Muotikaupan Liitolla oli edessään brändiuudistuksen aika, johon kuului myös verkkosivu-uudistus. Muotikaupan Liitto sai uuden alun ja nimen Fashion Finland sekä verkkosivu-uudistuksen, johon WordPress-toteuttajaksi valittiin Web-veistämö. Ulkoasu toteutettiin yhdessä mainostoimisto Hasan & Partnersin kanssa.

Fashion Finland on muotialan ääni sekä muodin liiketoiminnasta kiinnostuneiden ja sen parissa työskentelevien foorumi. Verkkosivuilta löytyvät alan kiinnostavimmat uutiset, ilmiöt, uudet inspiraatiot sekä faktat. Fashion Finlandin verkkosivuston kautta jäsenyritykset saavat tietoa, turvaa, kannustusta ja inspiraatiota toimintaansa.

Brändiuudistuksesta inspiroituneet Fafin tiimiäiset tarttuivat verkkosivuston suunnitteluun varmalla otteella ja innokkuudella. Sisällönsyöttö sujui sukkelasti Fafin kokeneiden tekijöiden avulla, ja sivurakenteen suunnittelu luonnistui Fafin tiimiltä osaavasti ja itsenäisesti palvelumuotoilutyöpajassamme.

Lisää toiminnallisuuksia on luvassa. Sivustolle suunnitellaan kovaa vauhtia lisää kävijöitä hyödyttäviä toiminnallisuuksia, kuten jäsenien oman kirjautumisen takana oleva sivun muokkaustoiminto sekä työpaikkailmoituksien lisäämisen mahdollisuus.

Jätä kommentti