Helmitehdas

Tekijä: Aava&Bang Oy
Tärkein teknologia: HubSpot
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Helmitehtaan yhteistyö käynnistyi keväällä 2022 kun rekrytointipalveluja tarjoava Helmitehdas Oy etsi kumppania verkkosivu-uudistukseen. Samalla haluttiin päivittää myös brändin visuaalista sekä viestinnällistä identiteettiä.

Taustalla oli toisen toimijan kanssa aloitettu verkkosivu-uudistus, joka oli jätetty kesken. Lopulta kumppaniksi valikoitui Aava & Bang. Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen kommentoi taustoja kumppanin valinnan takaa seuraavasti: “Hyvään ei kannata tyytyä – ei rekrytoinneissa eikä kyllä verkkosivuissakaan! Ei koskaan. Mekin etsimme sitä parasta toimijaa ja sen myös vihdoin löysimme huhtikuussa 2022. Aina ei saada näitä projekteja maaliin ykkösellä ja niin kävi myös meille.”

Helmitehtaan brändi pääsi syyskuussa 2022 oikeuksiinsa uusilla verkkosivuilla, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. HubSpot oli järjestelmänä ennestään tuttu Helmitehtaan myynnin parissa työskenteleville ja tämän uudistuksen myötä myös markkinointi saatiin saman järjestelmän pariin. Uudistuksen tavoitteena oli tarjota tietoa Helmitehtaasta ja palveluista persoonallisella, houkuttelevalla ja selkeällä otteella sekä tietysti tehostaa myyntiä.

”Nyt ei voitaisi olla tyytyväisempiä, koska löysimme kumppanin, joka ymmärsi meitä, meidän brändiä, uskalsi haastaa ja teki pohjatyöt kunnolla. Aito sitoutuminen paistoi joka kohdassa.”, toteaa Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen.

”Iso kiitos myös hienolle kumppanillemme Aava & Bangille ammattitaitoisesta ja hyvin vedetystä kokonaisuudesta. Erityiskiitos tietysti Eveliina Vähä-Rukalle, joka veti verkkosivuprojektia ja Seija Hyppöselle, jonka käsissä brändipuoli oli hyvässä hallussa.”, kiittelee Helmitehtaan Head of Marketing and Communications Aada Lätti.

Jätä kommentti