Talentia ry:n verkkopalvelu

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 7 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Järjestön verkkopalvelu -kategoriasivulta.

Talentian uusi verkkosivusto palvelee nykyisiä ja tulevia jäseniä ja toimii yhteiskunnallisen vaikuttamisen kanavana.

Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia uudisti verkkopalvelunsa. Valu vastasi projektissa konseptista, visuaalisesta ilmeestä ja teknisestä toteutuksesta. Uudistuksen tavoitteena oli sähköisten jäsenpalvelujen parantaminen ja uusien jäsenen houkutteleminen ammattijärjestöön erityisesti alan opiskelijoiden parista. Lisäksi Talentia halusi tehostaa osallistumistaan yhteiskunnalliseen keskusteluun sosiaalialan äänenä.

Pohjatietoa kävijäkyselyllä

Ennen uudistusta Valu teki Talentian vanhalla sivustolla kävijäkyselyn, jossa selvitettiin käyttäjien tarpeita ja mielipiteitä muutostarpeita koskien. Kyselyn tulokset, asiakkaan tekemä taustatyö ja Valun asiantuntemus yhdessä loivat pohjan uuden sivuston konseptille. Konseptin myötä Talentian verkkopalveluun muodostui äänensävy, joka huokuu niin rakenteesta, toiminnallisuuksista, sisällöistä kuin visuaalisesta ilmeestä kautta linjan.

Sähköiset palvelut ja personointi nopeuttavat asioiden hoitamista

Kävijäkyselyssä tunnistetut eniten etsityt sisällöt – työsuhdeasiat, jäsenpalvelut ja uutiset – nostettiin uuden sivuston rakenteessa kärkipaikoille. Myös sähköisen asioinnin linkit sekä mahdollisuus liittyä jäseneksi tuotiin paremmin näkyviin. Sivuston sujuvaa käyttöä tukee ennakoiva haku, jossa hakutulokset tarkentuvat sitä mukaa, kuin käyttäjä kirjoittaa hakutermiä kenttään.

Talentia ja koko sosiaaliala esille

Nykyisten ja tulevien jäsenten palvelun lisäksi Talentia haluaa näkyä julkisuudessa, osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun ja vaikuttaa. Näkyvyyden parantamiseksi Talentian omat sekä sosiaalialaa koskevat uutiset ja kannanotot nostettiin keskeiselle paikalle sivustoa. Sivusto ja Talentian sosiaalinen media linkittyvät luontevasti toisiinsa someseinän välityksellä.

Sivusto tarjoaa yleisten sisältöjen lisäksi myös personoitua sisältöä kirjautuneille jäsenille toimenkuvien pohjalta. Toimenkuvat päivitetään jokaisella kirjautumiskerralla. YAP-jäsenrekisterijärjestelmään tehty integraatio mahdollistaa käyttäjien kirjautumisen jäsenekstranetiin jäsentunnuksilla ja YAP:n eAsiointi-ominaisuuksien ja palautejärjestelmän käytön kertakirjautumisella (SSO). Integraation välityksellä jaetaan myös käyttöoikeudet yli kolmeenkymmeneen piirisivustoon. Käyttöoikeudet päivitetään jokaisella kirjautumiskerralla.

WordPress Multisite jäsenyhdistyssivustojen työkaluna

Jäsenyhdistyksille on pääsivustolla näkyvyys mm. oman tapahtumakalenterin muodossa. Jäsenyhdistyksille luotiin projektin yhteydessä myös omat modernit ja kustannustehokkaat responsiiviset sivupohjat, joiden avulla yhdistysaktiivit voivat helposti ja tietoturvallisesti ylläpitää sivustojaan.

”Olin erityisen tyytyväinen Valun tekniseen osaamiseen sekä tukeen verkkopalvelumme konseptoinnissa.”
– Heidi Schrooten, uudistuksen projektipäällikkö, Talentia

Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Neova

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neova on kansainvälinen, uusiutuvaan energiaan, kestävään kasvattamiseen sekä aktiivihiilituotteisiin keskittyvä yritys. Sillä on toimintaa 10 maassa ja yrityksen pääkonttori sijaitsee Jyväskylässä. Neovan brändiuudistuksen yhteydessä haluttiin uudistaa myös verkkosivusto visuaalisesti moderniksi ja näyttäväksi kokonaisuudeksi. Vanhan verkkosivuston alusta oli tullut tiensä päähän ja tavoitteena olikin uudistaa sivusto nykyaikaiseksi sekä sisältä että ulkoa. Tekniseen toteutukseen sisältyi myös laaja […] Lue lisää

Marttaliitto

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu , Verkkokauppa

Suuren yleisön suosikkisivusto on nyt entistä selkeämpi Kun mielessä on kysyttävää ruoasta tai kotitaloudesta, suomalaiset kääntyvät Marttojen puoleen. Tässä moderni verkkosivusto on tärkeä työkalu. Sitä ylläpitää koko marttajärjestön puolesta Marttaliitto, joka tukee eri tavoin marttapiirien ja -yhdistysten toimintaa ja jäsenviestintää. “Meille oli tärkeää tehdä sivustolle saavutettavuuteen liittyviä muutoksia. Halusimme myös muokata ulkoasun brändi-ilmeemme mukaiseksi”, kertoo […] Lue lisää

Talentia – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Raikas ilme tukee jäsenviestintää Talentia on yli 26 000 korkeasti koulutetun sosiaalialan ammattilaisen ammattijärjestö. Verkkosivuston uudistus käynnistyi jäseniltä kerätyn palautteen pohjalta. Sivustolta toivottiin helpommin hahmotettavaa rakennetta ja pirteämpää ulkoasua. Valun suunnittelema uusi ilme on kepeä, innostava ja lämmin. Se hyödyntää kontrasteja, kuvituksia ja Talentian brändivärejä pelaten saumattomasti yhteen teknisten ratkaisujen kanssa. “Uudistettu rakenne ja selkeä […] Lue lisää

Mustankorkea – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille , Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tieto helpommin esiin Mustankorkea on jäteyhtiö, jonka toimialueella asuu 178 000 asukasta Jyväskylässä, Laukaassa, Muuramessa ja Toivakassa. Sen verkkosivuston tärkein tehtävä on tukea yhtiön päätoimintoja: ​​jätteiden keräystä, käsittelyä ja hyödyntämistä sekä jäteneuvontaa. Viime vuosina Mustankorkea on alkanut myydä myös biokaasua ja multaa. Eri asiakasryhmiä on paljon, samoin viestittävää. Uuden sivuston rakentaminen alkoi konseptointityöpajoilla. Käyttäjälähtöinen sisältörakenne […] Lue lisää

PolarPro sivuston uudistus

Tekijä: Digiteam Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille , Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Erityistä: Hakukoneoptimointia osana projektia, Digitaalisen mainonnan konsultointi osana yhteistyötä, Sisällöntuotantotuki asiakkaalle osana projektia, Web-analytiikan ja -raporttien konfigurointi osana projektia

PolarPro on vuonna 2008 perustettu henkilöstö- ja logistiikkaratkaisujen syväosaaja, joka palvelee kaikenkokoisia yrityksiä monipuolisella palvelukokonaisuudella. Taustaa ja tavoitteita verkkosivuston uudistukselle PolarPro Henkilöstöratkaisut Oy on logistiikan ja kuljetusalan henkilöstöratkaisuihin erikoistunut yritys, joka palvelee sekä pieniä että suuria toimijoita alallaan. Yrityksen verkkosivusto kaipasi modernisointia, sillä se oli jäänyt ajan myötä vanhanaikaiseksi. Tavoitteena oli selkeyttää käyttäjäpolkuja, päivittää valikko- […] Lue lisää

Chyde Investin uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Oy Chyde Invest Ab on erikoistunut sekä uudisrakentamiseen että vanhojen rakennusten restaurointiin Hangossa. Tavoitteena on säilyttää kulttuurihistoriallisesti arvokkaiden kohteiden ainutlaatuisuus ja luoda vanhaa ympäristöä kunnioittaen myös uutta. Yrityksen intohimona on tuoda esiin vanhojen rakennusten kauneus ja historia modernin rakentamisen rinnalla. Yritys julkaisee projekteistaan aktiivisesti verkkosivustollaan, mikä tekee sivuston toimivuudesta ja visuaalisesta houkuttelevuudesta ensiarvoisen tärkeää niin […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun